[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 193 Laatste
Acties:
  • 533.998 views

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-12 09:09
iVibes schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:09:
[...]

Binance heeft ook hot-wallets, van klanten die waren gehackt... alleen hebben ze die klanten gecompenseerd...
Waren dat niet alleen klanten die hun wallets via APIs aan tradebots verbonden hadden?

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

iVibes schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:09:
[...]

Binance heeft ook hot-wallets, van klanten die waren gehackt... alleen hebben ze die klanten gecompenseerd...
Das apart.
Ik weet niet beter dan de goede exchanges hebben hun klant wallets en keys op aparte cold wallets.
Erg slecht van Binance dat ze blijkbaar dus in sommige gevallen (God knows why/when/who) jouw gegevens op hot wallets hebben staan.
Geen enkele garantie dus.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mooooody schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:13:
[...]
Funds kunnen me gesloten worden, als mijn gezin maar geen risico loopt. Dit is serieus de eerste keer sinds mijn begin in crypto dat ik me onzeker voel over de veiligheid van mijn gezin. Ledger is daar verantwoordelijk voor.
Dit.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

r0bb schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:14:
[...]

Waren dat niet alleen klanten die hun wallets via APIs aan tradebots verbonden hadden?
Ah ok, dat zou kunnen idd.. dan moeten het wel hot wallets zijn.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

[...]

Weet ik niet precies. Heeft Binance ook niet al een paar keer hacks terugbetaald aan users? Ze moeten wel, anders verliezen ze heel snel vertrouwen.

Mijn huisadres op straat gooien vind ik wel even een serieus dingetje. Elke onverlaat weet dat op mijn adres iemand woont met een Ledger en kan hier naar handelen.

Funds kunnen me gesloten worden, als mijn gezin maar geen risico loopt. Dit is serieus de eerste keer sinds mijn begin in crypto dat ik me onzeker voel over de veiligheid van mijn gezin. Ledger is daar verantwoordelijk voor.
Is een lastige inderdaad. Binance heeft die klanten inderdaad terugbetaald...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

FijneKerst schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:14:
[...]

Das apart.
Ik weet niet beter dan de goede exchanges hebben hun klant wallets en keys op aparte cold wallets.
Erg slecht van Binance dat ze blijkbaar dus in sommige gevallen (God knows why/when/who) jouw gegevens op hot wallets hebben staan.
Geen enkele garantie dus.
Ze hebben een online 'hot' wallet beschikbaar voor klant transacties....

"According to Binance, the attackers used a variety of techniques to break in. They deployed viruses and used phishing attacks to get security information.
This eventually allowed them to access the exchange's "hot wallet", an online cache of bitcoins readily available for customer transactions.
The hot wallet contained about 2% of Binance's total crypto-currency assets. Other wallets were "secure and unharmed", the firm said.
"

[ Voor 32% gewijzigd door iVibes op 21-12-2020 22:19 ]

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

1 uur later.... HET STAAT EROP!!!

:P _/-\o_

En me bier is nog niet eens op!

Verwijderd

Binance heeft een erg goed oppotbeleid van de winsten. (SAFU)

Daardoor hebben ze bij de eerdere hack gebruikers kunnen compenseren.

Let wel, als ze eens écht diep in de kloten getrapt worden is het maar afwachten of ze dat kunnen compenseren met het SAFU fonds.

En als jij je munten dan kwijt bent heb je geen been om op te staan.

Wat ik overigens wel een erg positieve ontwikkeling vindt is hoe het cryptowereldje tegenwoordig reageert op een dergelijke hack.

Steel je ergens 100 miljoen dollar aan coins; veel succes met het vinden van een exchange om het om te zetten in fiat. Iedereen en alles zit er bovenop om die coins te tracken. Helemaal prima.

• BMJ1971
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-10-2023
Egeau schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:46:
[...]

Hmm ga het ook maar eens in de gaten houden dan. Kon er al niet al te veel over terugvinden terwijl het in de app redelijk prominent stond dat je 7BUSD zou krijgen..
En nog ergens kunnen vinden?

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:08
[...]

Weet ik niet precies. Heeft Binance ook niet al een paar keer hacks terugbetaald aan users? Ze moeten wel, anders verliezen ze heel snel vertrouwen.

Mijn huisadres op straat gooien vind ik wel even een serieus dingetje. Elke onverlaat weet dat op mijn adres iemand woont met een Ledger en kan hier naar handelen.

Funds kunnen me gestolen worden, als mijn gezin maar geen risico loopt. Dit is serieus de eerste keer sinds mijn begin in crypto dat ik me onzeker voel over de veiligheid van mijn gezin. Ledger is daar verantwoordelijk voor.
Iedereen weet ook dat je een bankrekening bezit, lijkt me iig sterk dat dat niet het geval is. Voel je je daardoor niet onzeker over de veiligheid van je gezin?

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:53
Ik heb Binance ook hoog zitten. Maar hoeveel zit er werkelijk in het SAFU fonds? Volgens mij is dit niet openbaar, of weer iemand dit?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:56

knakworst

Get more sats!

Hooli-gan schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:24:
[...]

Iedereen weet ook dat je een bankrekening bezit, lijkt me iig sterk dat dat niet het geval is. Voel je je daardoor niet onzeker over de veiligheid van je gezin?
Een overschrijving naar een andere bankrekening is makkelijker te traceren dan een gerecoverde cryptowallet lijkt mij.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Een eigen Fonds?

Hoe meer ik van Binance hoor vandaag, des te slechter ik ze vind worden.
Waarom een fonds... waarom niet gewoon verzekerd?

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:49

Bever!

3

FijneKerst schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:27:
Een eigen Fonds?

Zodat ze die margin trading buit ergens kunnen stallen onder het mom van iets goeds..

• Bulligan
knakworst schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:26:
[...]

Een overschrijving naar een andere bankrekening is makkelijker te traceren dan een gerecoverde cryptowallet lijkt mij.
Nogmaals, ze hebben geen recovery phrases of wat dan ook. Dat is onmogelijk.
Het gaat alleen om NAW gegevens van mensen die een ledger hebben besteld. Wie zegt dat ik dat ding überhaupt in gebruik heb genomen en volgeladen met crypto.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12 14:03

Mooody

elmoody

Hooli-gan schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:24:
[...]

Kromme vergelijking.

Vrijwel iedereen in Nederland bezit een bankrekening, slechts een handevol mensen heeft een Ledger.
Bij mensen met een Ledger valt in de regel meer te halen om het simpele feit dat ze geld over hadden om én in crypto te investeren én dat zodanig te doen dat een Ledger een welkome aanvulling is.

Het is een indicator voor slimme criminelen om selectief te zijn in hun acties. Ze rijden eerst langs je huis, is het ook nog eens vrijstaand en in een leuke buurt, dan gaan de alarmbellen helemaal rinkelen. Zo gaan die dingen. Kan het weten, want na 2 nachtelijke inbraken (waarvan 1 technisch, als in alarm kraken) en een autodiefstal (ook technisch) in de laatste 6-7 jaar ben ik op mijn hoede.

Die Ledger boeit me niet, daar staat amper iets op, juist omdat ik alles spreid. Persoonlijke veiligheid vind ik belangrijker.

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 21-12-2020 22:34 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:24:
Ik heb Binance ook hoog zitten. Maar hoeveel zit er werkelijk in het SAFU fonds? Volgens mij is dit niet openbaar, of weer iemand dit?
Geen idee wat de precieze balans is, maar ze claimen 10% van alle trading fee's in dat fonds te drukken. Is opgeslagen in een aparte cold storage.

https://academy.binance.c...cure-asset-fund-for-users

Je zou daarmee een rauwe calculatie kunnen maken aan de hand van hun openbare omzetcijfers, er van uitgaande dat wat ze claimen ook daadwerkelijk zo is.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

weg

[ Voor 98% gewijzigd door iVibes op 21-12-2020 22:32 ]

• Gelukszoekr
Dat van die 10%, dat kan ik inderdaad. Maar toch ben ik er niet 100% gerust op.

Binance houd wel van de mooie getallen aan de wereld tonen. x omgezet, x users enz.

Het SAFU fonds zou onderhand ook een aanzienlijk bedrag zijn wat het vermelden waard is. De absolute grootte van het fonds zou juist een goed argument zijn om klant te worden van Binance (ipv random andere exchange)

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
FijneKerst schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:27:
Een eigen Fonds?

Omdat de premie daarvan enorm zou zijn.. hoger dan de kosten om een eigen fonds op te zetten vermoed ik

The problem with communication is the illusion it has taken place.

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:24
Vrij duidelijke hidden bullish divergence (RSI):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PwoqYxds6FibE938SixGbKcinnc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UQrgYMRbOgyB92qeG17AhXO3.jpg?f=user_large
Zo, nu eerst ff paar honderd posts terug lezen op dooie gemakkie :)

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:34:
Dat van die 10%, dat kan ik inderdaad. Maar toch ben ik er niet 100% gerust op.

Binance houd wel van de mooie getallen aan de wereld tonen. x omgezet, x users enz.

Het SAFU fonds zou onderhand ook een aanzienlijk bedrag zijn wat het vermelden waard is. De absolute grootte van het fonds zou juist een goed argument zijn om klant te worden van Binance (ipv random andere exchange)
Klopt het zijn altijd hele mooie regenboogjes met daaronder dartelende hertjes en dansende kabouters bij Binance.

In mijn optiek reden genoeg om op je hoede te zijn.

• Bulligan
Mooooody schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:31:
[...]

Kromme vergelijking.
Vrijwel iedereen in Nederland bezit een bankrekening, slechts een handevol mensen heeft een Ledger.
Bij mensen met een Ledger valt in de regel meer te halen om het simpele feit dat ze geld over hadden om én in crypto te investeren én dat zodanig te doen dat een Ledger een welkome aanvulling is.

Het is een indicator voor slimme criminelen om selectief te zijn in hun acties. Ze rijden eerst langs je huis, is het ook nog eens vrijstaand en in een leuke beurt, dan gaan de alarmbellen helemaal rinkelen. Zo gaan die dingen. Kan het weten, want na 2 nachtelijke inbraken (waarvan 1 technisch) en een autodiefstal (ook technisch) in de laatste 6-7 jaar ben ik op mijn hoede.
Datzelfde geld voor je bankrekening of andere waardevolle spullen. Ze rijden langs je huis, vrijstaande villa, dikke bak voor de deur...

Ik hou er verder over op.

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:36:
[...]

Klopt het zijn altijd hele mooie regenboogjes met daaronder dartelende hertjes en dansende kabouters bij Binance.

In mijn optiek reden genoeg om op je hoede te zijn.
Rainbows & Unicorns..

Of was dat Uniswap :P

• BMJ1971
Kun crypto valuta kopen op Binance, als ik namelijk NEO of GRT invult dan komt deze niet naar voren als mogelijkheid. Of moet dit op een andere wijze?

Verwijderd

BMJ1971 schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:37:
[...]

Kun crypto valuta kopen op Binance, als ik namelijk NEO of GRT invult dan komt deze niet naar voren als mogelijkheid. Of moet dit op een andere wijze?
Je moet idd BTC intikken ;) :+

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-12 20:45
BMJ1971 schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:37:
[...]

Via trading pairs kan je NEO of GRT kopen, waarschijnlijk niet direct uit EUR. Dus eerst EUR naar BTC en daarna via de pairs GRT/BTC of NEO/BTC.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

mjoaris schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:39:
[...]

Via trading pairs kan je NEO of GRT kopen, waarschijnlijk niet direct uit EUR. Dus eerst EUR naar BTC en daarna via de pairs GRT/BTC of NEO/BTC.
Of van Euro naar USDT.... en dan naar GRT of NEO...
:)

• Mooody

Mooody

elmoody

Hooli-gan schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:36:
[...]

Datzelfde geld voor je bankrekening of andere waardevolle spullen. Ze rijden langs je huis, vrijstaande villa, dikke bak voor de deur...

Iets met appels en peren.

EU banktransacties kun je terugdraaien als ze onrechtmatig worden gedaan, vandaar dat er weinig criminelen aanbellen om je te vragen of je even €10k naar ze overmaakt. Aangifte doen, terugdraaien die hap.
Vandaar dat er zoveel criminaliteit in cash fiat plaatsvindt.

Als een crimineel je aan de deur sommeert om 10 BTC naar je over te maken, is dat in geen geval terug te draaien.

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 21-12-2020 22:46 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-12 20:45
iVibes schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:41:
[...]

Of van Euro naar USDT.... en dan naar GRT of NEO...
:)
Er zijn vele paardjes in de wei.

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-12 20:54
Mooooody schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:31:
[...]

Kromme vergelijking.

Het is een indicator voor slimme criminelen om selectief te zijn in hun acties. Ze rijden eerst langs je huis, is het ook nog eens vrijstaand en in een leuke buurt, dan gaan de alarmbellen helemaal rinkelen. Zo gaan die dingen. Kan het weten, want na 2 nachtelijke inbraken (waarvan 1 technisch, als in alarm kraken) en een autodiefstal (ook technisch) in de laatste 6-7 jaar ben ik op mijn hoede.

Die Ledger boeit me niet, daar staat amper iets op, juist omdat ik alles spreid. Persoonlijke veiligheid vind ik belangrijker.
Wat bedoel je met technisch? Technisch onderlegd?

doei

• BMJ1971
mjoaris schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:39:
[...]

Aha, dank, ik heb er idd alleen Euro's staan en geen BTC (bezit inmiddels welk enkele crypto maar geen BTC). Ik ben mijzelf nog aan het oriënteren en beginnende, dus dank voor deze reacties (allen).

• Mooody

Mooody

elmoody

SJAAKSJAAK schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:44:
[...]

Wat bedoel je met technisch? Technisch onderlegd?
Staat erachter. Geen raampje ingeslagen, maar alarm gekraakt. Geen drugsboefjes, maar criminelen die bewust rondjes maken in wijken met laptops in de auto.

[ Voor 18% gewijzigd door Mooody op 21-12-2020 22:45 ]

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

mjoaris schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:42:
[...]

Er zijn vele paardjes in de wei.
Klopt, maar de USDT pony is wat rustiger dan de BTC hengst...

Verwijderd

Hou GRT in de gaten mannen, ik kan nu ieder moment uitgestopt worden zodat de weg omhoog voor jullie weer hervat kan worden.

[EDIT] Het is me inmiddels gelukt verlies te maken op de grootste pump uit de geschiedenis van december 2020.

Jullie allemaal succes met dit pareltje :+

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2020 22:50 ]

• SJAAKSJAAK
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:48:
Hou GRT in de gaten mannen, ik kan nu ieder moment uitgestopt worden zodat de weg omhoog voor jullie weer hervat kan worden.
lekker, ben ook net weer ingestapt dus hij zal nog wel wat meer zakken eerst.
edit: ja ingestapt op 86 eth pair 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door SJAAKSJAAK op 21-12-2020 22:51 ]

doei

Verwijderd

SJAAKSJAAK schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:49:
[...]

lekker, ben ook net weer ingestapt dus hij zal nog wel wat meer zakken eerst.
edit: ja ingestapt op 86 eth pair 8)7
Ook netjes.

Normaal had ik erom gelachen en een fles Captain Morgan opengetrokken, maar nu aan het werk dus de pijn is lekker rauw.

• SJAAKSJAAK
Mooooody schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:44:
[...]

Staat erachter. Geen raampje ingeslagen, maar alarm gekraakt. Geen drugsboefjes, maar criminelen die bewust rondjes maken in wijken met laptops in de auto.
Ja de boefjes gaan ook met hun tijd mee. Je ziet wel dat het hypes zijn. Er komt een bepaalde techniek op de markt en ze gebruiken het opeens allemaal. Elke droplul die een smartphone kan bedienen kan zo'n auto kloon ding gebruiken.
Vervelend voor je.

doei

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:48:

[EDIT] Het is me inmiddels gelukt verlies te maken op de grootste pump uit de geschiedenis van december 2020.

Jullie allemaal succes met dit pareltje :+
Waarom niet gewoon een handjevol kopen....en dan wachten.....beetje lezen of t nog zinvol is om te hoddlen.....beetje wachten nog.....

En na het wachten en hoddlen pas beslissen wat je ermee gaat doen. Mid 2021 ergens, niet eerder. Kans is groot dat je geen verlies hoeft te maken. Of wel, maar dan verlies zonder paniek.

Ik zie hier KOPEN -> VERKOPEN -> KOPEN -> PANIEK -> VERKOPEN etc.... allemaal in minder dan 48 uur. Om te gieren 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 21-12-2020 23:00 ]

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12 10:11
Mooooody schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:59:
[...]

Waarom niet gewoon een handjevol kopen....en dan wachten.....beetje lezen of t nog zinvol is om te hoddlen.....beetje wachten nog.....

En na het wachten en hoddlen pas beslissen wat je ermee gaat doen. Mid 2021 ergens, niet eerder. Kans is groot dat je geen verlies hoeft te maken. Of wel, maar dan verlies zonder paniek.

Ik zie hier KOPEN -> VERKOPEN -> KOPEN -> PANIEK -> VERKOPEN etc.... allemaal in minder dan 48 uur. Om te gieren 8)7
Kan soms ook pijnlijk zijn. Sta je daar mid '21 met nog 20% van de waarde... Geef mij maar lekker daytraden, 5x the old in&out vandaag, voor zo'n 5% telkens, en 's nachts rustig slapen.

Verwijderd

[...]

Tja. Ik trade alleen af en toe om sats te harken. Soms lukt dat, soms niet.

Vooraf bepalen wat je bereid bent te verliezen of gainen, oco zetten, en uitkomst accepteren.

• Gelukszoekr
Afbeeldingslocatie: https://external-preview.redd.it/N5rPzATkYWrqmCjbFR_zSCa81WfcgkHzyF8oFpbPQtI.jpg?auto=webp&s=b7ebafa49a03ef11c1ec7aafef5deda50f22fe86

• Mooody

Mooody

elmoody

croc schreef op maandag 21 december 2020 @ 23:05:
[...]

Kan soms ook pijnlijk zijn. Sta je daar mid '21 met nog 20% van de waarde... Geef mij maar lekker daytraden, 5x the old in&out vandaag, voor zo'n 5% telkens, en 's nachts rustig slapen.
Ik zou VET, HOT, DOGE en VAGINACOIN etc ook daytraden als ik de tijd had.

Muntjes die vanuit het niets op Coinbase en 4-5 andere exchanges worden gedropt en waarbij ontwikkelaars van ETH-core zitten, zou ik gewoon lekker hodlen.

Ik ben een waardeloze trader, ik vind het leuker om saaie whitepapers te lezen.
Je moet je hodl-coins vroeg proberen te spotten en ik denk/hoop dat ik er eentje gevonden heb :)

[ Voor 14% gewijzigd door Mooody op 21-12-2020 23:10 ]

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

croc schreef op maandag 21 december 2020 @ 23:05:
[...]

HODL heeft mij de afgelopen 1.5 jaar VEEEEL meer opgeleverd dan traden.
Maar ik zit er dan ook niet elke minuut vd dag bovenop.
Dan zal je met traden wel meer kunnen verdienen. Maar niet aan mij besteed dat level van commitment

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
jack zomer schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:12:
Als je een slecht hart hebt. Kijk even niet naar je pnl op binance...
Hier niets aan de hand, die functie is bij mij kapot en de PNL knop daarachter werkt gelukkig ook niet :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ifyjsEdIcHvnb6LxFtI3MBo06Gg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KW4uxPxL0Y502teeHxldZVzj.png?f=user_large

En nu zijn de PNL + knop zelfs verdwenen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zhQ85KWrfRfCR1qErnE3GqNfhKE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1B48IIBUnPAmeltecoqF2kjw.png?f=user_large

[ Voor 20% gewijzigd door Taro op 21-12-2020 23:11 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:49

Bever!

3

Michael Saylor heeft het dipje gekocht voor 650 miljoen usd.. Gaat echt nergens over

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Hodlers komen niet elke dag melden dat ze hodlen hé.

"Vandaag weer -4% uitgestelde winst gemaakt" d:)b

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM

• Mooody

Mooody

elmoody

Chris.nl schreef op maandag 21 december 2020 @ 23:11:
[...]

Hodlers komen niet elke dag melden dat ze hodlen hé.

"Vandaag weer -4% uitgestelde winst gemaakt" d:)b
Negatieve uitgestelde winst I like.

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Was dit het dipje voor 30K
Hodl moon lambo

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12 10:11
FijneKerst schreef op maandag 21 december 2020 @ 23:08:
[...]

HODL heeft mij de afgelopen 1.5 jaar VEEEEL meer opgeleverd dan traden.
Maar ik zit er dan ook niet elke minuut vd dag bovenop.
Dan zal je met traden wel meer kunnen verdienen. Maar niet aan mij besteed dat level van commitment
To each their own. BTC hodl ik ook, maar altcoins hou ik liever niet te lang vast. Mompelt iets met 2018.

• Mooody

Mooody

elmoody

Even ter zake.

Is er iemand oneens met mijn ultieme (semi)long term hodl-plan: BTC-ETH-LINK ?
BTC = hedge tegen fiat
ETH = Web 3.0
LINK = Brug tussen 2.0 en 3.0

Hodl = op regelmatige basis wat fiat en trading rewards in een van deze 3 dingen steken.

Graag inhoudelijke input.

[ Voor 22% gewijzigd door Mooody op 21-12-2020 23:21 ]

• jack zomer
  • Niet online
Wie van jullie heeft HOT toestemming gegeven om naar de maan te gaan...en dan bedoel ik op usdt niet btc

[ Voor 18% gewijzigd door jack zomer op 21-12-2020 23:23 ]

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Volgens mijn PNL sta ik ook op 0%. En blijkbaar heb ik "no assets in spot wallet"

Sure...

Afbeeldingslocatie: https://jirafeau.pmklaassen.com/f.php?h=3pJ2&p=1

Verwijderd

croc schreef op maandag 21 december 2020 @ 23:17:
[...]

To each their own. BTC hodl ik ook, maar altcoins hou ik liever niet te lang vast. Mompelt iets met 2018.
Zo is dat. Zo'n berenmarkt laat zijn littekens achter op je investeringshart.

Soms als ik mijn ogen sluit zie ik nog steeds lange, volle rode candles en -90%tjes.

• Mooody

Mooody

elmoody

jack zomer schreef op maandag 21 december 2020 @ 23:21:
Wie van jullie heeft HOT toestemming gegeven om naar de maan te gaan...
Wijs me de maan aan in dit plaatje.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o7ZS2P-Sxypl70RqEZSo_sCHIDE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/p09Mm7aFIIlyJ39kIhSOVNRS.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 21-12-2020 23:23 ]

• Gelukszoekr
Mooooody schreef op maandag 21 december 2020 @ 23:18:
Even ter zake.

Is er iemand oneens met mijn ultieme (semi)long term hodl-plan: BTC-ETH-LINK ?
BTC = hedge tegen fiat
ETH = Web 3.0
LINK = Brug tussen 2.0 en 3.0

Graag inhoudelijke input.
Ik ben de afgelopen week omgedoopt tot BTC maximalist. Dus over deze coin zijn we het eens.

Wat is de toegevoegde waarde van de LINK token? Koop dan BTC waarvan je weet dat het meer waard zal worden.

Wat ETH betreft. Ik zag gisteren een aardige uitleg.Vanaf 42:00 wordt ETH besproken

• jack zomer
  • Niet online
Mooooody schreef op maandag 21 december 2020 @ 23:23:
[...]

Wijs me de maan aan in dit plaatje.
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PTCdzM4MDkCrC2D74iR8BUzoYV4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Oqqeon1v3gJmFMZisoxfZnJx.jpg?f=fotoalbum_large

Die maan.... Dat is zo niet HOT
Niet het gewone gedrag wat ik gewent ben... Van hot.

[ Voor 3% gewijzigd door jack zomer op 21-12-2020 23:26 ]

Verwijderd

De weg omhoog op GRT is weer ingezet.

Geen dank jongens, als mijn uitstap jullie winst verzekerd, dan offer ik mij graag op voor het collectief.

To the moon.

• Mooody

Mooody

elmoody

jack zomer schreef op maandag 21 december 2020 @ 23:25:
[...]

[Afbeelding]

Die maan.... Dat is zo niet HOT
Niet het gewone gedrag wat ik gewent ben... Van hot.
Even uitzoomen naar de daily :)

• jack zomer
  • Niet online
Mooooody schreef op maandag 21 december 2020 @ 23:29:
[...]

Even uitzoomen naar de daily :)
Ja nee dat snap ik... Kijk dat een btc een kolder in zijn kop krijgt en groen gaat springen dat snap ik....

Maar van HOT snap ik nu gewoon even de rede niet om dit gedrag te tonen.. en dan ook gewoon alles behalve BTC/HOT

[ Voor 5% gewijzigd door jack zomer op 21-12-2020 23:32 ]

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op maandag 21 december 2020 @ 23:28:

Geen dank jongens, als mijn uitstap jullie winst verzekerd, dan offer ik mij graag op voor het collectief.

To the moon.
Hypes gaan niet over in 48 uur, dat duurt soms 2 jaar. Beetje tijd geven, meeliften....en dan pas (een deel) verkopen. Niet na een nachtje slapen al gaan kijken op een minute chart.

Ga je in minute chart, dan ben je echt 100% een cavia en ben je enkel gefocust om die wortel nu snel op te eten, anders is die wortel op en dan ga je dik vet honger lijden!!!!

...........terwijl er elke dag een nieuwe wortel in je hok wordt geflikkerd. Ja, weet jij veel als cavia-zijnde.

Gelukkig zijn wij homo sapiens en kunnen ervaringen met elkaar delen.

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 21-12-2020 23:38 ]

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:22
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2020 @ 23:28:

To the moon.
Je hebt nog niet alles verkocht zo te zien, chop chop!

• Mooody

Mooody

elmoody

jack zomer schreef op maandag 21 december 2020 @ 23:31:
[...]

Ja nee dat snap ik... Kijk dat een btc een kolder in zijn kop krijgt en groen gaat springen dat snap ik....

Maar van HOT snap ik nu gewoon even de rede niet om dit gedrag te tonen.. en dan ook gewoon alles behalve BTC/HOT
Je snapt het echt niet?

Als BTC het even niet weet, gaan alts alle kanten op. Sommige omhoog, andere omlaag.
Als HOT net aan een cruciaal leveltje zat, kan het zijn dat het van daaruit een stuiptrekking heeft gekregen. Meer dan een stuiptrekking is het niet in het geval van HOT naar mijn mening.

Zegt niet dat HOT straks 10x kan gaan doen, maar tevens ook weer 10x omlaag (zoals ze bewezen hebben).
HOT is een voorbeeld van een trade coin, geen project die je long term wilt houden.

KEY INDICATOR: Meestal zijn de coins die je wilt hod-len dezelfde coins die lending platforms als Aave, Nexo, CRO, Celsius e.d long term willen hod-len en daarvoor ook rente geven. Zij zullen geen rente geven als ze er niet in geloven toch? Simpel denken.

Verwijderd

Mooooody schreef op maandag 21 december 2020 @ 23:35:
[...]

Hypes gaan niet over in 48 uur, dat duurt soms 2 jaar. Beetje tijd geven, meeliften....en dan pas (een deel) verkopen. Niet na een nachtje slapen al gaan kijken op een minute chart.

Ga je in minute chart, dan ben je echt 100% een cavia en ben je enkel gefocust om die wortel nu snel op te eten, anders is die wortel op en dat ga je dik vet honger lijden!!!!

...........terwijl er elke dag een nieuwe wortel in je hok wordt geflikkerd. Ja, weet jij veel als cavia-zijde.
Misschien heb je gelijk. Maar misschien ook niet. Wat ik weet is dat de wortel net een enorme pump heeft gehad, waarop ik een lage buy op de wortel heb gezet waarvan ik eigenlijk niet verwachte dat die geraakt zou worden.

Is toch gebeurt, want Bitcoin biem, de wortel stond vervolgens even in de plus maar daarna zakte de wortel toch onder de stop limit.

Ach ja, morgen weer een nieuwe wortel.

Hypes komen en gaan, The Graph is een 13 in een dozijn muntje die leuke dingen kan gaan laten zien, maar misschien ook niet.

Ik voel me niet comfortabel om daar lang in te zitten met een slechte buy in. Ik heb dat vaker geprobeerd en dat is keer op keer slecht bevallen. Straks zweeft ie een half jaar op 30/40 cent, terwijl Bitcoin misschien wel doorraast. Weg sats plan. Dan liever een acceptabel verlies.

Gooi overigens ook eens wat paardebloem blad in mijn kooitje, daar zijn wij cavia's gek op.

• Mooody

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op maandag 21 december 2020 @ 23:24:
[...]

Ik ben de afgelopen week omgedoopt tot BTC maximalist. Dus over deze coin zijn we het eens.

Wat is de toegevoegde waarde van de LINK token? Koop dan BTC waarvan je weet dat het meer waard zal worden.

Wat ETH betreft. Ik zag gisteren een aardige uitleg.Vanaf 42:00 wordt ETH besproken
[YouTube: The Most INSANE 2021 Bitcoin Price Prediction!! Dan Held Explains Why Crypto is about to EXPLODE! 🚀]
ETH en LINK voornamelijk als "protectie" tegen de enorme aanwas aan nieuwe gebruikers nadat BTC haar ding heeft gedaan.
Als je hier niet op inspeelt, ben je imo net zo rechtlijnig bezig als iemand die graag tegen 0,1% spaart op de eigen spaarrekening, omdat het zo veilig is. Je wilt goed geld verdienen toch? Daarvoor neem je dit risico.

Qua tech is Ethereum echt wel future proof. LINK niet zeker, maar alle hype meegenomen, ga ik daar graag in mee.

Je moet het wel zo zien: BTC is een asset op zich, een hedge tegen inflatie.
Uit deze beweging heeft Ethereum bewezen dat het leuke dingen kan doen; ICO bubble, Defi "bubble", whatever next. Maar met de ETH2-hype is het zeker geen vervelende aanvulling in je crypto-portfolio.

Hele grappig met dit is dat de rest van de hele marktje geen donder voorstelt....en dat is helaas zo.
Totdat er weer een nieuwe usecase wordt gevonden (GRT) en de hele markt er gretig op inspeelt _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 21-12-2020 23:58 ]

• jack zomer
  • Niet online
Mooooody schreef op maandag 21 december 2020 @ 23:44:
[...]

Je snapt het echt niet?

Als BTC het even niet weet, gaan alts alle kanten op. Sommige omhoog, andere omlaag.
Als HOT net aan een cruciaal leveltje zat, kan het zijn dat het van daaruit een stuiptrekking heeft gekregen. Meer dan een stuiptrekking is het niet in het geval van HOT naar mijn mening.
Nee, correct. Ik zag namelijk nergens een indicatie. Kijk het gebeurd dat hij gek doet. Maar meestal zie je dan de hoeveelheid btc van 8 naar 80 schieten.... Nu deed hij het even vanuit niks...
Raar, en omdat ik er nog 1k van heb (muntjes geen euro's) (vergeten te dumpen op ³⁹) kreeg ik een mailtje. Dat trigger mijn wtf doet het muntje en vooral waarom, wat ik zag geen toenamen... En nee, HOT is net als roulette zwart of rood...kan vriezen of dooien... Misschien krijgt het waarde misschien niet....

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:15
Hoor ik daar iemand HOT roepen? :+

OT: Helaas zijn een aantal stoplosses afgegaan bij de recente daling. Betekent dat ik in tweespalt sta, ofwel de usdt als winst beschouwen ofwel terugkopen voor minder btc....

• jack zomer
  • Niet online
Ja man kopen? Heb er nog 1000, maar zelfs binance wil ze niet converteren naar wat nuttigs.

• Gelukszoekr
Mooooody schreef op maandag 21 december 2020 @ 23:55:
[...]

ETH en LINK voornamelijk als "protectie" tegen de enorme aanwas aan nieuwe gebruikers nadat BTC haar ding heeft gedaan.
Als je hier niet op inspeelt, ben je imo net zo rechtlijnig bezig als iemand die graag tegen 0,1% spaart op de eigen spaarrekening, omdat het zo veilig is. Je wilt goed geld verdienen toch? Daarvoor neem je dit risico.
Dit kan een argument zijn voor elke (shit)coin natuurlijk. Ik heb ook altijd graag dit risico gelopen. Ik denk echter dat Bitcoin op een punt staat waarin het volwassen genoeg is geworden voor het grote geld. Dit kan maar zo een veel grotere boom geven dan een volgende cycle gevoed met retail-geld. Ik denk dat de huidige Bitcoin ralley komt door de institutionele beleggers. Ik zie hun voorlopig met een grote boog om alts heen lopen. Het is maar de vraag of er nu weer een echte altrun komt. En als deze komt, of deze wederom een vergrootglas zal zijn van de BTC waardestijging
Je moet het wel zo zien: BTC is een asset op zich, een hedge tegen inflatie.
Uit deze beweging heeft Ethereum bewezen dat het leuke dingen kan doen; ICO bubble, Defi "bubble", whatever next. Maar met de ETH2-hype is het zeker geen vervelende aanvulling in je crypto-portfolio.
ETH kan zeker leuke dingen doen. Maar wat voor waarde heeft de token? Er zit ook geen cap op toch? En waarom zal op denk duur een concurrent niet het DAPP stokje overnemen, wat jij zelf ook wel eens verkondigde. BSC, Polkadot, Cardano enz.

Niet om je af te vallen, je vroeg naar inhoudelijke argumenten. Dan helpt het natuurlijk wel als iemand je keuzes in twijfel trekt ;)

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
jack zomer schreef op maandag 21 december 2020 @ 23:31:
Pump 'n dump

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op maandag 21 december 2020 @ 23:46:
[...]

Misschien heb je gelijk. Maar misschien ook niet. Wat ik weet is dat de wortel net een enorme pump heeft gehad, waarop ik een lage buy op de wortel heb gezet waarvan ik eigenlijk niet verwachte dat die geraakt zou worden.

Is toch gebeurt, want Bitcoin biem, de wortel stond vervolgens even in de plus maar daarna zakte de wortel toch onder de stop limit.

Ach ja, morgen weer een nieuwe wortel.

Hypes komen en gaan, The Graph is een 13 in een dozijn muntje die leuke dingen kan gaan laten zien, maar misschien ook niet.

Ik voel me niet comfortabel om daar lang in te zitten met een slechte buy in. Ik heb dat vaker geprobeerd en dat is keer op keer slecht bevallen. Straks zweeft ie een half jaar op 30/40 cent, terwijl Bitcoin misschien wel doorraast. Weg sats plan. Dan liever een acceptabel verlies.

Gooi overigens ook eens wat paardebloem blad in mijn kooitje, daar zijn wij cavia's gek op.
Klopt helemaal als je de tijd en zin en skillz hebt om dit uit te voeren.

Dan nog de vraag of niet rendabeler is om dagelijks actief te zijn of juist lui te zijn en continu wat wortels te gooien naar die 2 of 3 cavia's waar jij in geloofd. Als niet-trader-zijnde, geloof ik meer in het tweede. Maar toegegeven, je moet een doel hebben waarbij je geen minute charts moet willen bekijken.

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Gelukszoekr schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 00:05:
Ik denk echter dat Bitcoin op een punt staat waarin het volwassen genoeg is geworden voor het grote geld. Dit kan maar zo een veel grotere boom geven dan een volgende cycle gevoed met retail-geld. Ik denk dat de huidige Bitcoin ralley komt door de institutionele beleggers.
Het grote geld zit allang in BTC. De meeste institutionele beleggers zullen volgens mij echter nooit instappen wegens ongereguleerd en geen intrinsieke waarde.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Mooooody schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 00:06:
[...]
Dan nog de vraag of niet rendabeler is om dagelijks actief te zijn of juist lui te zijn en continu wat wortels te gooien naar die 2 of 3 cavia's waar jij in geloofd. Als niet-trader-zijnde, geloof ik meer in het tweede. Maar toegegeven, je moet een doel hebben waarbij je geen minute charts moet willen bekijken.
Ligt er aan wat de trend is. In een bullmarket is lang vasthouden natuurlijk helemaal prima. Je kan dan enorme winsten pakken zonder iets te doen. Slaat het echter om naar een bearmarket ga je naar enorme verliezen.

Een tijd terug was er hier nog eens een poll op hoeveel winst of verlies mensen stonden. De meeste stonden op 80% verlies. Gekocht rond de piek van de bullmarket en blijven zitten.

Dus blijven zitten in bijvoorbeeld GRT die vandaag -30% doet is prima, maar dan moet je wel de mazzel hebben dat ie een nieuwe ATH gaat doen. Stel de BTC top is er voor de komende 2 jaar, dan kan blijven zitten betekenen dat je van 500% winst naar 50% verlies gaat. Als je voor langere tijd in coins blijft zitten moet je wel ergens eens uitstappen, want die volgende bearmarket komt zeker weer.

• Mooody

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 00:05:
[...]

Dit kan een argument zijn voor elke (shit)coin natuurlijk. Ik heb ook altijd graag dit risico gelopen. Ik denk echter dat Bitcoin op een punt staat waarin het volwassen genoeg is geworden voor het grote geld. Dit kan maar zo een veel grotere boom geven dan een volgende cycle gevoed met retail-geld. Ik denk dat de huidige Bitcoin ralley komt door de institutionele beleggers. Ik zie hun voorlopig met een grote boog om alts heen lopen. Het is maar de vraag of er nu weer een echte altrun komt. En als deze komt, of deze wederom een vergrootglas zal zijn van de BTC waardestijging

[...]

ETH kan zeker leuke dingen doen. Maar wat voor waarde heeft de token? Er zit ook geen cap op toch? En waarom zal op denk duur een concurrent niet het DAPP stokje overnemen, wat jij zelf ook wel eens verkondigde. BSC, Polkadot, Cardano enz.

Niet om je af te vallen, je vroeg naar inhoudelijke argumenten. Dan helpt het natuurlijk wel als iemand je keuzes in twijfel trekt ;)
Goede argumenten :)

Maar heel eenvoudig; BTC gaat omhoog -> mensen zoeken een no nonsense leverage trade -> ETH.

Bitcoin addict als ik ben, ben ik ook een ETH addict geworden. De koers waarin de tech gaat staat me enorm aan, ik zie de mogelijkheden.

Je moet beide 100% los zien van elkaar;

Markt #1 (inflatie hedge)
BTC.

Markt #2 (blockchain shizzlewizzle)
ETH
Shitcoin 1
Shitcoin 2
Shitcoin 3
etc.

• Gelukszoekr
TomTorquay schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 00:11:
[...]

Het grote geld zit allang in BTC. De meeste institutionele beleggers zullen volgens mij echter nooit instappen wegens ongereguleerd en geen intrinsieke waarde.
Microstrategy heeft afgelopen week nog voor $650 miljoen aan Bitcoins gekocht. En zo waren er meer. En nu is het voor andere beleggingsfondsen ineens geen raar idee mee. Hun doen het immers ook, waarom wij niet?

Volgens mij is het nog maar het begin van de sneeuwbal....

Verwijderd

Mooooody schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 00:06:
[...]

Klopt helemaal als je de tijd en zin en skillz hebt om dit uit te voeren.

Ik kijk sowieso niet lager dan de 15 minute chart, meestal de 1h of de 1d om een idee te krijgen van de trend.

Ik ben dan ook een slechte trader, die meer trade op gevoel, niet TA. Maar soms vind ik het wel leuk om een trade te zetten. Dit was mijn eerste (poging tot serieuze) trade in 4 weken ongeveer.

Jij hebt een heel doordachte aanpak en zit ook in crypto met een actief plan en de middelen om succesvol te zijn, zo sta je als mens ook in het leven volgens mij. En daar is zeker niets mis mee.

Maar iedereen geniet er op zijn eigen manier van. Ik vind het leuk om soms een gokje te wagen met een trade, maar meer als dat is het ook niet. Ik zal ook direct toegeven dat dit niet de manier is om succes te behalen.

Daarnaast neem ik het hele cryptowereldje niet té serieus, zo sta ik ook het leven. Misschien is daarmee automatisch mijn lot verzegeld, maar ondertussen vermaak ik me er prima mee ;) Ik zie het meer als vermaak.

• Gelukszoekr
Mooooody schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 00:14:
[...]

Goede argumenten :)

Maar heel eenvoudig; BTC gaat omhoog -> mensen zoeken een no nonsense leverade trade -> ETH.

Bitcoin addict als ik ben, ben ik ook een ETH addict geworden. De koers waarin de tech gaat staat me enorm aan, ik zie de mogelijkheden.

Je moet beide 100% los zien van elkaar;

Markt #1 (inflatie hedge)
BTC.

Markt #2 (blockchain shizzlewizzle)
ETH
Shitcoin 1
Shitcoin 2
Shitcoin 3
etc.
Het belangrijkste is dat je er zelf een goed gevoel over hebt. Anders gaat er ergens iets mis. De video's die ik de afgelopen dagen heb gekeken geven maken mij echt BTC bullish ten opzichte van alts. En dan noem ik ETH ook een alt.

Maar voorlopig sta ik nog voor ruim 80% in de échte shitcoin SXP 8)

• Mooody

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 00:19:
[...]

Het belangrijkste is dat je er zelf een goed gevoel over hebt. Anders gaat er ergens iets mis. De video's die ik de afgelopen dagen heb gekeken geven maken mij echt BTC bullish over alts. En dan noem ik ETH ook een alt.

Maar voorlopig sta ik nog voor ruim 80% in de échte shitcoin SXP 8)
Je hebt Youtube-video's gezien de afgelopen dagen. De ultieme bron van eerlijke informatie 8)7
Je zegt dat je "BTC-addict" bent, maar hebt hoogstens 20% BTC en 80% SXP.

Wanneer ga je afscheid nemen van je SXP?

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 22-12-2020 00:28 ]

Verwijderd

Mooooody schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 00:26:
[...]

Je hebt Youtube-video's gezien de afgelopen dagen. De ultieme bron van eerlijke informatie 8)7

Ik vermoed 3 minuten nadat zijn tokens unlocked zijn. :+

• Gelukszoekr
Mooooody schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 00:26:
[...]

Die SXP zit vast weet je nog ;)

• Mooody

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 00:29:
[...]

Die SXP zit vast weet je nog ;)
Ja lachen...en dan koop je er geen shit meer voor. Binance had je te pakken, net zoals CRO mij te pakken had 2 jaar geleden. Laat je niet meer afleiden.

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 00:29:
[...]

Ik vermoed 3 minuten nadat zijn tokens unlocked zijn. :+
Op dit moment ben ik niet van plan ze direct weg te doen. Als er niks fundamenteels veranderd zal ik na 3 jaar gebruik de investering terug verdiend hebben. Waarna het helemaal elke week gratis geld word
Tegen die tijd zal de token als het goed is ook deflationair werken.

Daarnaast is de prijs van de kaart van 30k naar 100k gegaan. Zolang ik niet unlock kan ik van de bonussen blijven genieten. Maar als ik eenmaal unlock is het feestje dus voorbij

• Gelukszoekr
Mooooody schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 00:31:
[...]

Ja lachen...en dan koop je er geen shit meer voor. Binance had je te pakken, net zoals CRO mij te pakken had 2 jaar geleden. Laat je niet meer afleiden.
Ja.. te laat :p We gaan het zien. Nu guts no glory

Verwijderd

Ja jongens. Zoals een wijs man ooit zei:

'When you're fuckin' over yo fo sho pussy, tryin' to get some mo' pussy... You'll end up with no pussy.'

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:22
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 00:43:
Ja jongens. Zoals een wijs man ooit zei:

'When you're fuckin' over yo fo sho pussy, tryin' to get some mo' pussy... You'll end up with no pussy.'
Ervaring? :+

Verwijderd

Dat zijn gevaarlijke vragen. :P

• toilet_paper
BTC ziet er nu behoorlijk naar onderen willerig uit

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:03
Ik wil slapen, kan er ff zo'n groene kaars komen?

Edit: da's voldoende, okthnxbye

[ Voor 26% gewijzigd door Richh op 22-12-2020 01:09 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• toilet_paper
Enerzijds neig ik te denken dat er vanwege corona niet nog eens zo’n wereldwijde schrikreactie komt als in februari/maart, waardoor alles naar onderen donderde. De wereld lijkt inmiddels wat aan de situatie gewend.

Daarnaast lijken alle stimulus packages (onlangs weer 900 miljard in de VS goedgekeurd lees ik), voor bedrijven en aandeelhouders aardig zekerheid te bieden. ‘Waarom zorgen maken, d’r is geld zat’.

Ook het feit dat wereldwijd vaccins worden goedgekeurd is geen verkeerd vooruitzicht. (Hoewel ik zelf niet bijzonder happig ben om die spuiten in de pokkel te krijgen. Hiero is ‘t niet eerder dan dat ’t echt moet.)

Anderzijds kan het best eens zo zijn dat de mutaties die men noemt in het VK en in Zuid Afrika - die blijkbaar nogal gevaarlijker zijn dan alle andere -tig mutaties - en alle maatregelen als gevolg daarvan die ik nu waarneem, ertoe gaan leiden dat er wederom een dip komt over het gehele spectrum. Wellicht minder groot dan die van begin dit jaar. Maar ik zie dat nog wel gebeuren. Past prima bij een correctie van BTC.

Verder zou het mij niet verbazen wanneer er toch wat nadeeltjes blijken te zitten aan (een van) die vaccins. Zo goed is die rommel nog niet onderzocht (de normale gang van zaken duurt niet voor niets veel langer), en er zijn wat dat betreft nog niet bijzonder veel statistieken voorhanden...

(Om verder de vaak aangehaalde Brexit nog ff te noemen, hiervan verwacht ik niet dat dit zo’n grote impact heeft/zal hebben op de beurzen. In vergelijking met corona dan. Voor wat betreft crypto’s zie ik al helemaal weinig verschil. De Brexit zie ik meer als een politieke kwestie. Deals moeten worden herzien en een aantal bedrijven zullen een opdoffer krijgen, maar ’t is natuurlijk niet ineens oorlog ofzo.)

Heb vanwege dit idee, in combinatie met het feit dat BTC een enorme pump heeft doorgemaakt en m.i. rijp is voor çorrectie, een pluk crypto's van mijn pf omgezet naar fiat. (Niet mijn hodl stack, maar wel een significant deel van mijn handels pf). Laat maar komen die dip.
Mochten we omhoog gaan, ook goed, heb ik wat minder winst.

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:01
Mijn samenvatting van wat ze schrijven is dat historisch gezien 1-2 dagen vooraf een beweging ontstaat maar dat het midden in een bullrun mee kan vallen.
Afbeeldingslocatie: https://s3.cointelegraph.com/uploads/2020-12/4b81208e-000c-4f34-8315-636b4bff4a86.jpg
https://cointelegraph.com...s-100k-btc-options-expire

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:03
Wat een rust hier joh :P

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/ehtr0A3IhmXPq/giphy.gif

Klaar voor de drop, als we uit die bearish pennant donderen? Of verwachten er mensen nog een reversal :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:29

WhySoSerious

Be the change.

ETH inkoopmoment?

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:56

knakworst

Get more sats!

Ik zou voor USDT gaan, blijft goed liggen.

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-12 22:57

jvp

Ik zat er net aan te denken. Heb het idee/gevoel dat er nog wel iets meer af gaat vandaag maar ja.... wat als :+

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

jvp schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 08:51:
[...]

Ik zat er net aan te denken. Heb het idee/gevoel dat er nog wel iets meer af gaat vandaag maar ja.... wat als :+
Hij blijft inderdaad wat nerveus.

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-12 22:57

jvp

WhySoSerious schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 08:52:
[...]

Hij blijft inderdaad wat nerveus.
Zelfde voor BTC. Twijfel om even naar fiat te gaan maar de salarissen komen volgens mij bij de meeste vandaag en morgen binnen.

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-12 09:09
Ik heb ook maar wat $BAR coins gekocht. Kijken ze ook zo lekker hype knallen bij Binance intro net als JUV en PSG.

• Johennes
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20:55
Ha allemaal, lees af en toe een beetje mee met het forum.

Klopt het dat de PnL weergave niet werkt? Vandaag +464%. Gisteren - 1500%

Want wat zou het eigenlijk moeten weergeven? Volgens mij toch een winst en verlies weergave?

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Johennes schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 08:57:
Ha allemaal, lees af en toe een beetje mee met het forum.

Klopt het dat de PnL weergave niet werkt? Vandaag +464%. Gisteren - 1500%

Want wat zou het eigenlijk moeten weergeven? Volgens mij toch een winst en verlies weergave?
Crypto kent alleen een P-weergaven.

Tenzij je het over DOGE hebt, dan is het alleen een L-weergave.

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:01
Ik heb Trust Wallet Token in mijn Binance account, ik moet straks even nadenken hoe ik dat gekregen zou kunnen hebben.
Nog meer mensen met TWT?

Edit: heeft (nog) geen waarde en ik heb Trust Wallet maar kan me niet herinneren dat ik het heb gelininaar mijn Binance account. Het zal wel.

[ Voor 33% gewijzigd door Gondor op 22-12-2020 09:11 ]

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Pagina: 1 ... 19 ... 193 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!