Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Is die methode niet al jaren achterhaald?Mooooody schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:10:
[...]
Huidige stand van de maan i.c.m. de diameter van de gemiddelde moederkoek uit 2020.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Bedankt voor deze info. Ik zal me precies nog een beetje moeten inlezen in deze allernieuwste analysetechnieken.Mooooody schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:10:
Huidige stand van de maan i.c.m. de diameter van de gemiddelde moederkoek uit 2020.
Edit: Oh, dit blijkt (dixit FijneKerst) al een oude methode te zijn? Nooit eerder van gehoord, hoe heb ik daar al die tijd kunnen naast kijken?!
[ Voor 18% gewijzigd door TomTorquay op 21-12-2020 16:15 ]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ze zijn nu bezig om de zak leeg te kloppen, maar dat is natuurlijk een vies karweitje. Zaten ook wat spinnetjes tussen enzo. Geen reserveoplader ook
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 21-12-2020 16:14 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
wat is dan de verschil als ze hier roepen van BTC wordt 100K 250K 1 milljoenSlux schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:07:
[...]
Waarom zou het die waarde krijgen ? kan toch net zo goed 50 cent worden ? de coins worden geburnt neem ik aan ?
Enige vorm van TA.superchanbe schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:13:
[...]
wat is dan de verschil als ze hier roepen van BTC wordt 100K 250K 1 milljoen![]()
Gewoon roepen dat iets X waarde gaat krijgen over X periode zonder enige uitleg.... DA KAN NATUURLIJK NIE HE!
Gekkenhuis...
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Ah, dus je geeft toe dat het onzin is?superchanbe schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:13:
wat is dan de verschil als ze hier roepen van BTC wordt 100K 250K 1 milljoen![]()
Zero.
Omdat dat zo vast staat als een huis... dat weet toch iedereen! (1 miljoen dan he)superchanbe schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:13:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door iVibes op 21-12-2020 16:16 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Maar Ripple zou toch 125 USD worden volgens jaar?FijneKerst schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:15:
[...]
Enige vorm van TA.
Gewoon roepen dat iets X waarde gaat krijgen over X periode zonder enige uitleg.... DA KAN NATUURLIJK NIE HE!![]()
![]()
Gekkenhuis...
Nee hoor,FijneKerst schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:11:
[...]
Is die methode niet al jaren achterhaald?
De mothercookiemoonmethod (zoals-ie in het Engels heet), is spatwaterdicht
Nee joh prutser wel goed inlezen heWhySoSerious schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:16:
[...]
Maar Ripple zou toch 125 USD worden volgens jaar?
589 EOY
Heb je het over BTC? Ik vind juist dat we lekker opveren na die korte dip naar $21.800 (55EMA).Pelox schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:15:
Dit kan best slecht aflopen op korte termijn... reële kans op een dikke spike omlaag
Even aangepast.Pelox schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:15:
Dit kan best slecht perfect aflopen voor FijneKerst op korte termijn... reële kans op een dikke spike omlaag
Omdat bitcoin geen shitcoin is.superchanbe schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:13:
[...]
Gemiste kans... Spataderdicht ...Mooooody schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:17:
[...]
Nee hoor,
De mothercookiemoonmethod (zoals-ie in het Engels heet), is spatwaterdicht
beetje jammer weer
Wel waar, deze top-user zei het eerder al; WhySoSerious in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14"
Als je echt had verdiept in een coin zoals ripple had je kunnen weten dat EOY END OF YEAR betekend.WhySoSerious schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:17:
Wat een EOY nu weer? Ga toch weg met je scamcoins
Het is echt waar, ik las het ook op facetube
Ik gebruik liever geen hermanfinkertjes. Al vink 'm wa onmeunig leukFijneKerst schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:18:
[...]
Gemiste kans... Spataderdicht ...
beetje jammer weer
Als binance weer live gaat bedoel ik.TomTorquay schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:17:
[...]
Heb je het over BTC? Ik vind juist dat we lekker opveren na die korte dip naar $21.800 (55EMA).
Zero.
Ik ben het helemaal met je eens zo denk ik over alle crypto maar ik laat me er maar niet meer over uit, dan krijg ik weer een depressie omdat iedereen mij uitlacht, ik ben nog aan het bijkomen van VET, CSC, XVG, TRX die zouden al ruim op 10 dollar staan.WhySoSerious schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:19:
[...]
Wel waar, deze top-user zei het eerder al; WhySoSerious in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14"
Zelfs de binance datastreams van cryptowatch staan in het rood met een uitroepteken hier, is wel goed plat lijkt wel.
U FUNDS R SAFU
Nog een keer? Ja? Nee?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nee.
Alleen als het een lekker wijf is of voor sommige hier een kerel.
VET shitcoin?Slux schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:23:
[...]
Ik ben het helemaal met je eens zo denk ik over alle crypto maar ik laat me er maar niet meer over uit, dan krijg ik weer een depressie omdat iedereen mij uitlacht, ik ben nog aan het bijkomen van VET, CSC, XVG, TRX die zouden al ruim op 10 dollar staan.
System Maintenance Notice
Bank system is under maintenance from 2020-12-21 14:00 pm to 2020-12-21 15:30 pm GMT
Update: niet gehaald dus..
[ Voor 81% gewijzigd door Pelox op 21-12-2020 16:32 ]
Zero.
Zou balen zijn, net 100€ overgemaakt voor de gratis 7BUSD die je dan ontvangt. Wilde daarvan de PSG fan-tokens van kopen; mijn moonshot! Vergeet bitcoin fantokens gaat de hype van 2021 wordengreen-tea schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:25:
Volgende bericht is dat Binance is gehackt.
U FUNDS R SAFU
A short story. 🤦♂️ pic.twitter.com/SxGlGfddNz
— Dan Held (@danheld) 21 december 2020
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Uiteraard.
Alles behalve BTC (en ETH) zijn shitcoins volgens velen
Ik trek het iets minder strak. De top 10 zijn mooie Altcoins... de rest zijn shitcoins.
Je vergeet LTCFijneKerst schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:32:
[...]
Uiteraard.
Alles behalve BTC (en ETH) zijn shitcoins volgens velen
Ik trek het iets minder strak. De top 10 zijn mooie Altcoins... de rest zijn shitcoins.
ik trade zelf ook ver uit het meeste met de top 10 coins omdat daar het meeste volume in omgaat, maar een Bcash en die andere crap coin behoort toch ook wel tot de echte shitcoins.
Het boeit me verder weinig als een coin het goed doet koop ik hem op TRX na , ben niet zo moeilijk
Nee hoor, die staat op #5 volgens mij... dus een mooie Altcoin
Heb ik ook gedaan, maar kan die 7BUSD nergens vinden!Egeau schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:30:
[...]
Zou balen zijn, net 100€ overgemaakt voor de gratis 7BUSD die je dan ontvangt. Wilde daarvan de PSG fan-tokens van kopen; mijn moonshot! Vergeet bitcoin fantokens gaat de hype van 2021 worden
Ik dacht in de terms gelezen te hebben dat het tot 2 weken kan duren voordat je die ziet.BMJ1971 schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:42:
[...]
Heb ik ook gedaan, maar kan die 7BUSD nergens vinden!
Zero.
Hmm ga het ook maar eens in de gaten houden dan. Kon er al niet al te veel over terugvinden terwijl het in de app redelijk prominent stond dat je 7BUSD zou krijgen..BMJ1971 schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:42:
[...]
Heb ik ook gedaan, maar kan die 7BUSD nergens vinden!
Totdat er een crimineel met een Magnum aanbelt en vriendelijk doch dringend je keys wil hebben.Pelox schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:45:
Ook nu blijkt maar weer dat een hardware wallet nog altijd het veiligste is.
#ledgerleak
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 21-12-2020 16:49 ]
Als je niet wil traden wel ja.Pelox schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:45:
Ook nu blijkt maar weer dat een hardware wallet nog altijd het veiligste is.
Almond of .44?Mooooody schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:48:
[...]
Totdat er een crimineel met een Magnum aanbelt en vriendelijk doch dringend je keys wil hebben.
#ledgerleak
In beide gevallen geen leuke situatie
Klopt. Niets is 100% te beveiligen.Mooooody schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:48:
[...]
Totdat er een crimineel met een Magnum aanbelt en vriendelijk doch dringend je keys wil hebben.
#ledgerleak
Zero.
Handig weer, speciaal even gewacht met boodschappen doen tot na de maintenance maar mooi dat de Binance card niet werkte.iVibes schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:08:
[...]
De wereld is aan het omvallen.... sorry...
Binance down.... ABN AMRO, ING en Rabobank down en iDeal heeft ook een storing...
Zit je weer met je tengels aan de knopjes?
Toch wel handig dat ik nog een handvol andere pasjes met tegoed heb en een CC als ultiem reddingsmiddel.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Umm je bedoelt dat je tijdens de maintenance boodschappen bent gaan doen..... Want voorlopig kijk ik nog tegen een erg stabiele binanceapp aanCrypts schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:54:
[...]
Handig weer, speciaal even gewacht met boodschappen doen tot na de maintenance maar mooi dat de Binance card niet werkte.
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Zero.
me2Pelox schreef op maandag 21 december 2020 @ 17:06:
Ik haal straks eerst een deel van binance af. Gewoon lekker naar de ledger en kraken.
Het kan alle kanten op inderdaad. Rond het dividend uitkeermoment zakte waarde vaak behoorlijk.Slux schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:07:
[...]
Waarom zou het die waarde krijgen ? kan toch net zo goed 50 cent worden ? de coins worden geburnt neem ik aan ?
Het is overigens een buy back en geen burn. Dit is het buy back address:
https://etherscan.io/addr...0dCe0374d79aaa8ecDC76B497
Je kan met de nieuwe versie van Curve app anti-embarrassment-mode gebruiken.Crypts schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:54:
[...]
Handig weer, speciaal even gewacht met boodschappen doen tot na de maintenance maar mooi dat de Binance card niet werkte.![]()
Toch wel handig dat ik nog een handvol andere pasjes met tegoed heb en een CC als ultiem reddingsmiddel.
Bij mij kan ik de Rabo Visa niet toevoegen, zegt dat mijn gegevens niet goed ingevoerd heb, raar.
https://www.curve.com/features/anti-embarrassment-mode/
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Het is al eens voorgekomen dat er een cryptohandelaar in NL is overvallen en gemarteld voor z'n keys.Mooooody schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:48:
[...]
#ledgerleak
Mooooody schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:48:
[...]
#ledgerleak
Geen geld voor een glock.en een USB stick.. Persoonlijk liever de 34...
The problem with communication is the illusion it has taken place.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
1H:
/f/image/PmuuyP9eN9NrTectsGE0QNS8.png?f=fotoalbum_large)
4H:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Serieus?Heisenbug schreef op maandag 21 december 2020 @ 17:16:
Het is al eens voorgekomen dat er een cryptohandelaar in NL is overvallen en gemarteld voor z'n keys.
Duurt wel lang ja. Vandaag is het een normaal doordeweekse dag. Misschien iets te veel mensen vrij genomen..........xantos schreef op maandag 21 december 2020 @ 17:01:
Binance onderhoud begint nu wel erg lang te duren..
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Ik vraag mezelf af of dit werkelijk om zijn crypto te doen is geweest als je die artikelen zo leest.
Verwijderd
Had een lage buy gezet op GRT op 2382 sats. Denk die hit toch nooit. Vervolgens lekker gaan pitten.
Ze staan nu wel in mijn spotwallet maar kan niets
Fackfackfackfackfack.
Ach ja er zijn ergere dingen aan de hand in de wereld blijkbaar. Niets mis met een dag op bed liggen, krijg je al die ellende ook niet zoveel mee
Zo werd het geloof ik wel gebracht toentertijd maar er kan inderdaad meer hebben gespeeld.kevinoku schreef op maandag 21 december 2020 @ 17:46:
[...]
Ik vraag mezelf af of dit werkelijk om zijn crypto te doen is geweest als je die artikelen zo leest.
Maar je hoort tegenwoordig wel vaker over woningovervallen door nepagenten. Ik doe zelf iedergeval niet zomaar de deur open.
Inderdaad. Als het om crypto gegaan was, dan was alleen het pistool op je hoofd al voldoende om alles mee te geven neem ik aan, zeker met een dochter van 4 die ook in de woning was.kevinoku schreef op maandag 21 december 2020 @ 17:46:
[...]
Ik heb mijn Ledger niet via Ledger.com gekocht, maar via een andere partij. Een query op https://haveibeenpwned.com/ geeft ook geen resultaten.
Ik heb wel de Ledger app geïnstalleerd staan op mijn laptop, maar voor zover ik mij nog kan herinneren heb ik bij het installeren hiervan geen persoons gegevens hoeven opgeven. Alleen een wachtwoord. Kan iemand dit bevestigen?
Klopt, is voor de app niet nodig.Edwin__ schreef op maandag 21 december 2020 @ 17:50:
Betreft de Ledger hack;
Ik heb mijn Ledger niet via Ledger.com gekocht, maar via een andere partij. Een query op https://haveibeenpwned.com/ geeft ook geen resultaten.
Ik heb wel de Ledger app geïnstalleerd staan op mijn laptop, maar voor zover ik mij nog kan herinneren heb ik bij het installeren hiervan geen persoons gegevens hoeven opgeven. Alleen een wachtwoord. Kan iemand dit bevestigen?
Er zijn e-mailadressen gelekt van mensen die zich hebben aangemeld voor de nieuwsbrief en persoonsgegevens van mensen die een aankoop hebben gedaan via Ledger's eigen website.
Dat klopt alleen email en wachtwoordEdwin__ schreef op maandag 21 december 2020 @ 17:50:
Verwijderd
Volgens mij deed hij ook malafide zaken met dubieuze personen die op hun beurt weer gelinkt waren met maffia praktijken.Heisenbug schreef op maandag 21 december 2020 @ 17:49:
[...]
Zo werd het geloof ik wel gebracht toentertijd maar er kan inderdaad meer hebben gespeeld.
Maar je hoort tegenwoordig wel vaker over woningovervallen door nepagenten. Ik doe zelf iedergeval niet zomaar de deur open.
Daarnaast een eigen cryptocurrency die geflopt is en veel gedupeerden achter zich liet... Tja.
Waar rook is, is vuur.
Dit was geen Henk die via Bitvavo wat DCA deed.
Ik sta trouwens niet in het bestand....
If you are part of the detailed personal information subset, you will receive a specific email notifying you within the next 24 hours (check your spam box)
[ Voor 31% gewijzigd door iVibes op 21-12-2020 17:56 ]
Super weird. Mn mail wel op haveibeenpwned maar niet in het bestand te vinden.iVibes schreef op maandag 21 december 2020 @ 17:54:
Krijg net een mailtje van de echte Ledger trouwens. De mensen waarvan gegevens gelekt zijn krijgen binnen 24uur een mailtje van Ledger...
If you are part of the detailed personal information subset, you will receive a specific email notifying you within the next 24 hours (check your spam box)
Precies dat.iVibes schreef op maandag 21 december 2020 @ 17:54:
Krijg net een mailtje van de echte Ledger trouwens. De mensen waarvan gegevens gelekt zijn krijgen binnen 24uur een mailtje van Ledger...
Erg opmerkelijk dat wanneer de "database" rond gaat op het internet ineens ook actie uit Ledger zelf komt, terwijl dit al sinds juli speelt...
Ik vertrouw dat bedrijf niet meer.
Ze hebben in juli al mensen gemaild wiens persoonsgegevens zijn buitgemaakt. Dat waren er volgens hun toen 9500 maar nu blijken het er veel meer te zijn. Mijn persoonsgegevens zijn ook gelekt en ben er toen over geïnformeerd.iVibes schreef op maandag 21 december 2020 @ 17:54:
Ik laat normaliter altijd naar een afhaaladres bezorgen maar dat kon helaas niet dankzij de gierige bezorg opties van Ledger.
Ik hoop echt dat het hele bedrijf nu kapotgaat door deze actie.
Verwijderd
Heisenbug schreef op maandag 21 december 2020 @ 17:58:
[...]
Ze hebben in juli al mensen gemaild wiens persoonsgegevens zijn buitgemaakt. Dat waren er volgens hun toen 9500 maar nu blijken het er veel meer te zijn. Mijn persoonsgegevens zijn ook gelekt en ben er toen over geïnformeerd.
Ik laat normaliter altijd naar een afhaaladres bezorgen maar dat kon helaas niet dankzij de gierige bezorg opties van Ledger.
Want? Je gegevens haal je er niet mee van de straat. Je ledger die tot dusver prima werkte, krijgt geen support meer en je kan 'm voortaan alleen nog veilig gebruiken als kerstverlichting. Doordacht plan.Heisenbug schreef op maandag 21 december 2020 @ 17:58:
[...]
Ik lees nu veel mensen die willen overstappen naar de NGrave Zero. Ziet er nice uit maar momenteel is hij nog in preorder: https://www.ngrave.io/products/zero
Er is in mijn ogen maar 1 echte Ledger.
Die doorzoekt meerdere datasets die zijn gelekt. Niet alleen die van Ledger...green-tea schreef op maandag 21 december 2020 @ 17:57:
[...]
Super weird. Mn mail wel op haveibeenpwned maar niet in het bestand te vinden.
Omdat het gewoon een kutbedrijf is dat de ene na de andere fuckup maakt en daar ook nog eens over liegt.Ray_ schreef op maandag 21 december 2020 @ 18:03:
[...]
Want? Je gegevens haal je er niet mee van de straat. Je ledger die tot dusver prima werkte, krijgt geen support meer en je kan 'm voortaan alleen nog veilig gebruiken als kerstverlichting. Doordacht plan.
Ik koop gerust een andere hardware wallet als ze ten onder gaan.
Heisenbug schreef op maandag 21 december 2020 @ 17:58:
[...]
Jawhol er wordt specifiek ledger breach aangegeven. Maar in pastabins staan mijn gegevens niet, miss heb ik niet de volledige gecheckt.iVibes schreef op maandag 21 december 2020 @ 18:04:
[...]
Die doorzoekt meerdere datasets die zijn gelekt. Niet alleen die van Ledger...
[ Voor 14% gewijzigd door green-tea op 21-12-2020 18:08 ]
Weird... Je hebt in beide bestanden gekeken?green-tea schreef op maandag 21 december 2020 @ 18:08:
[...]
Jawhol er wordt specifiek ledger breach aangegeven. Maar in pastabins staan mijn gegevens niet, miss heb ik niet de volledige gecheckt.
Er zitten 2 txt's in het bestand, 1 van het klantenbestand en 1 van de subscribers van de mailinglist.green-tea schreef op maandag 21 december 2020 @ 18:08:
[...]
Jawhol er wordt specifiek ledger breach aangegeven. Maar in pastabins staan mijn gegevens niet, miss heb ik niet de volledige gecheckt.
Nee hoor. We zijn allemaal rekt. Meer niet..
Alleen maar gejank door mensen die bang zijn voor overvallen met personen met boren.
Wat een gezeik jongens. Ja het is ruk dat je persoonsgegevens op straat ligt. Maar ondertussen wel lekker Facebook, Google en alle andere social media gebruiken en showen wat je uitvoert, waar je uithangt en wat je eet.
Er is niks mis met de ledger zelf. Ze kunnen niet je coins jatten, niet je recovery phrase inzien of wat dan ook. Get over it.
Oja, die overval op die “cryptohandelaar”,dat is toch wel duidelijk dat dat niet helemaal zuivere koffie is en om een “legale” broker ging.
[ Voor 11% gewijzigd door Bulligan op 21-12-2020 18:27 ]
Wow, heftig
Zero.
Hooli-gan schreef op maandag 21 december 2020 @ 18:26:
[...]
Alleen maar gejank door mensen die bang zijn voor overvallen met personen met boren.
Wat een gezeik jongens. Ja het is ruk dat je persoonsgegevens op straat ligt. Maar ondertussen wel lekker Facebook, Google en alle andere social media gebruiken en showen wat je uitvoert, waar je uithangt en wat je eet.
Er is niks mis met de ledger zelf. Ze kunnen niet je coins jatten, niet je recovery phrase inzien of wat dan ook. Get over it.
Waar lees jij dat iedereen op google en socialmedia zit ?
Echt hèPelox schreef op maandag 21 december 2020 @ 18:27:
CZ wacht net zo lang tot er een flinke drop is en dan tadaa! We zijn weer live funds are safu.
XRP = trash
Op Google en social media. Duh.Slux schreef op maandag 21 december 2020 @ 18:28:
[...]
![]()
Waar lees jij dat iedereen op google en socialmedia zit ?
Geniaal wel! Meteen ingesteld ondanks dat het me echt niks uitmaakt wat mensen wel of niet denken als ik even niet kan pinnen.Zhou schreef op maandag 21 december 2020 @ 17:13:
[...]
Je kan met de nieuwe versie van Curve app anti-embarrassment-mode gebruiken.
Bij mij kan ik de Rabo Visa niet toevoegen, zegt dat mijn gegevens niet goed ingevoerd heb, raar.
https://www.curve.com/features/anti-embarrassment-mode/
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Wat zullen JUV en PSG doen? 1 btc?croc schreef op maandag 21 december 2020 @ 18:39:
Binance terug online vanaf 19:00 CET (je kan nu al orders cancelen).
#Binance is zelfs trending in Nederland.diotav schreef op maandag 21 december 2020 @ 18:45:
Ripple trending topic op Twitter?
30K? Moon?
[ Voor 74% gewijzigd door .oisyn op 21-12-2020 18:47 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/5KYse7dv9dKraYWQFKKdTvrW.png?f=fotoalbum_large)