doei
Wauw, direct omgezet in BTC neem ik aan?M-v-G schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:34:
Binance bedankt staan ineens bijna 1M VET tussen mn muntjes..hehe..foutje?
En nu in het Nederlands?superchanbe schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:39:
als de grote mannen ook BTC koop op exchanges kunnen weniks meer kopen![]()
hahaha nee in HOTdehardstyler schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:38:
[...]
Wauw, direct omgezet in BTC neem ik aan?
Our system detected a potential matching error, and the matching was automatically suspended. We are looking into the issue. May take 30-60 min by initial estimate (may change). Will keep you updated.
[ Voor 80% gewijzigd door M-v-G op 21-12-2020 14:44 ]
I disagree.. appje is nog erg stabiel om het zo te zeggen ..M-v-G schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:42:
En binance is weer in de lucht...!!
Tijd voor een boek of serie...
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Had mn bericht al aangepast, maar idd ff wat anders...jack zomer schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:44:
[...]
I disagree.. appje is nog erg stabiel om het zo te zeggen ..
Tijd voor een boek of serie...
Zal best, maar wel slecht. Stel dat het omhoog of omlaag knalt en je kan niks..
Zero.
Uit alle exchanges is Binace heet meeste stuk volgens mij, ik heb er nooit last van ja af en toe op kraken dat het traag is maar dat is zo ie zo een draak van een excahnge maar echt down heb ik nooit last van op coinbase, huobiPelox schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:50:
[...]
Kraken enters the chat.Pelox schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:50:
[...]
Zoals nu bedoel je?Pelox schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:50:
[...]
Dat zal ook wel de reden zijn dat het kaput ende broken is....
Teveel mensen die nu tegelijk alles aan het hamsteren zijn
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Ik zit op binance, coinbase, kraken en nog wat andere exchanges als back-up.Slux schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:52:
[...]
Uit alle exchanges is Binace heet meeste stuk volgens mij, ik heb er nooit last van ja af en toe op kraken dat het traag is maar dat is zo ie zo een draak van een excahnge maar echt down heb ik nooit last van op coinbase, huobi
Zero.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
zit ook op coinbase en kraken maar wel interessant om te zien dat op coinbase het ook een beetje gelijk blijft nu.Pelox schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:54:
[...]
Ik zit op binance, coinbase, kraken en nog wat andere exchanges als back-up.
doei
Slux denkt terug aan die legendarische chatbox van zeanti elppa schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:55:
vroeger bij polo en BTC-e gebeurde het aan de lopende band. Zeker bij Polo
Die is nog ff z'n vrouw en kinderen aan het kalmeren vrees ikWhySoSerious schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:26:
@Taro Durven we al voorspellingen te doen?
Heb trouwens net zelf een plukje gekocht, op de weg naar beneden
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
hahahah vooral BTC-E, de trolbox.....heb daar zo hard lopen trollen toen, aardig wat keren een Ban gehad. Mooie tijdenSlux schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:57:
[...]
Slux denkt terug aan die legendarische chatbox van ze
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Meestal is er nog wel 1 die dan opeens vet in de plus staat...
Nu echt alles rood.... op ZIL na.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Je slaat Gulden nog over.FijneKerst schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:59:
Lang geleden dat ik echt nagenoeg ALLE crypto in het rood zag staan op 24H.
Meestal is er nog wel 1 die dan opeens vet in de plus staat...
Nu echt alles rood.... op ZIL na.
Ik heb een x aantal Nexo tokens van Binance Dex naar het Nexo platform verstuurd. Verificatie e.d. is allemaal goedgekeurd en de tokens staan netjes in mijn Nexo wallet.
Er is sprake van ''daily interest'', maar wellicht heb ik dat stukje verkeerd begrepen. Mijn punt is dat nu na een week ''interest earned'' nog op 0 staat, ik nergens een overzicht kan zien hoe het wordt uitbetaald of opgebouwd (volgens de Help sectie zou ik die wel moeten kunnen zien, maar kan die tab nergens vinden).
Ik lees hier en daar op internet een minimum deposit van 1000 dollar, maar dat kan ik op de site nergens terugvinden. Het aantal Nexo's die ik heb verstuurd ligt in ieder geval onder dat bedrag. Zou het daar aan kunnen liggen dat ik nog niets uitbetaald heb gekregen of komt dat later?
Ja, so what?FijneKerst schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:59:
Lang geleden dat ik echt nagenoeg ALLE crypto in het rood zag staan op 24H.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Nep punten, maar kniesoor die erop let...WhySoSerious schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:05:
Tenminste nog twee pluspunten gezien...
Je hebt twee wallets, kijk even of het in je savings wallet zit. De andere is bedoeld als collateral voor leningen en daar krijg je geen rente op. Sowieso krijg je geen rente op Nexo tokens, maar heb je die tokens nodig om hogere rentes te krijgen. Je hebt wel iets van crypto of fiat er op staan? Niet alleen Nexo?Willem Egel schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:02:
Vraagje aan mensen die ook gebruik maken van het Nexo platform.
Ik heb een x aantal Nexo tokens van Binance Dex naar het Nexo platform verstuurd. Verificatie e.d. is allemaal goedgekeurd en de tokens staan netjes in mijn Nexo wallet.
Er is sprake van ''daily interest'', maar wellicht heb ik dat stukje verkeerd begrepen. Mijn punt is dat nu na een week ''interest earned'' nog op 0 staat, ik nergens een overzicht kan zien hoe het wordt uitbetaald of opgebouwd (volgens de Help sectie zou ik die wel moeten kunnen zien, maar kan die tab nergens vinden).
Ik lees hier en daar op internet een minimum deposit van 1000 dollar, maar dat kan ik op de site nergens terugvinden. Het aantal Nexo's die ik heb verstuurd ligt in ieder geval onder dat bedrag. Zou het daar aan kunnen liggen dat ik nog niets uitbetaald heb gekregen of komt dat later?
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Je bent een alerte observator! Of geobsedeerd, dat kan ookWhySoSerious schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:05:
Tenminste nog twee pluspunten gezien...
Was niet van plan de poen aan iets anders uit te geven de komende tijd. Ik gun mijn geld wel een leuk ritje in de achtbaan.
HODL.
Nee hoor, opende pagina en dat was het eerste wat ik zag.TomTorquay schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:06:
[...]
Je bent een alerte observator! Of geobsedeerd, dat kan ook
Zero.
Dit was natuurlijk weer te vroeg, zoals gebruikelijk.Richh schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:58:
Heb trouwens net zelf een plukje gekocht, op de weg naar beneden
* Richh moet stoppen proberen de markt te timen
Binance is undergoing temporary system maintenance. Binance has suspended deposits, withdrawals, spot and margin trading, P2P trading, OTC Portal trading, savings & redemption, as well as asset transfers from sub-accounts, margin accounts, futures accounts and fiat wallets.
Note:
Trading on Binance Futures will continue unaffected during the maintenance period.
Please be rest assured that all users’ funds are safe.
You will be notified once the system maintenance is complete. Users will have 30 minutes to cancel orders, make deposits and withdrawals, and make asset transfers, before trading resumes.
We apologize for any inconvenience caused and thank you for your patience.
Thanks for your support!
Binance Team
wat een kut uitleg. denk dat dit hun veel klanten gaat kostenxantos schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:11:
Fellow Binancians,
Binance is undergoing temporary system maintenance. Binance has suspended deposits, withdrawals, spot and margin trading, P2P trading, OTC Portal trading, savings & redemption, as well as asset transfers from sub-accounts, margin accounts, futures accounts and fiat wallets.
Note:
Trading on Binance Futures will continue unaffected during the maintenance period.
Please be rest assured that all users’ funds are safe.
You will be notified once the system maintenance is complete. Users will have 30 minutes to cancel orders, make deposits and withdrawals, and make asset transfers, before trading resumes.
We apologize for any inconvenience caused and thank you for your patience.
Thanks for your support!
Binance Team
-0.04%
Vanwege een korte storing?oldgrumpy schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:13:
[...]
wat een kut uitleg. denk dat dit hun veel klanten gaat kosten
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Dat komt goed uit heb net wat vastzitten in ethdown en xrpdown.Pelox schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:09:
Het zakt inmiddels weer aardig. Straks als binance weer werkt verwacht ik een dikke rode kaars.
Ik zie trouwens helemaal geen rode kaarsen alles redelijk stabiel.
[ Voor 11% gewijzigd door knakworst op 21-12-2020 15:21 ]
Precies, ik heb nog nooit een dergelijk stabiel product gezien. Wel saai... dat wel.Viep schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:17:
Dat excuus dat BTC te volatiel is, kan ook de deur uit.
[Afbeelding]
Viep schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:17:
Dat excuus dat BTC te volatiel is, kan ook de deur uit.
[Afbeelding]
Tuurlijk niet. Het is nooit anders geweest en toch blijft iedereen bij Binance. Ik ook trouwens.oldgrumpy schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:13:
Denk dat dit hun veel klanten gaat kosten
jaarlijks krijg je Base en Loyalty Dividend van jou NEXO tokens die op jou Savings Wallet sta, rente krijg je dagelijks enkel op jou andere assets die in jou Savings wallet zitWillem Egel schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:02:
Vraagje aan mensen die ook gebruik maken van het Nexo platform.
Hier niet en ik gebruik het erg veel. De gratis variant overigens.spok9 schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:24:
TradingView is ook retetraag zeg, sinds btc de 20k doorbrakAnderen daar ook last van?
Zhou schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:24:
https://www.rtlnieuws.nl/...goed-inenten-kan-beginnen
De beurs mag weer omhoog.
Oh?Het EMA zei dat het vaccin van Pfizer ook zal werken tegen de Engelse, gemuteerde variant van het virus.
Vanwaar al die paniek dan gisteren/vandaag?
Neenspok9 schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:24:
Anderen daar ook last van?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Omdat nog niet gelijk iedereen gevaccineerd isFijneKerst schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:25:
[...]
[...]
Oh?
Ik ben helemaal niet van de complottheorieen trouwens, maar het komt een aantal partijen nu wel erg goed uit om eventjes een harde Brexit te testen, trouwens
Gisteren was geen paniek, de beurs was gesloten. Vandaag is de lockdown van Verenigd Koninkrijk.FijneKerst schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:25:
[...]
[...]
Oh?
https://www.iex.nl/Nieuws...en-door-virusmutatie.aspx
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Toch eens een dokter bezoeken als het probleem aanhoudt...Crypts schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:28:
Ik kreeg ook dagelijks wat HARD maar sinds een paar dagen niet meer?
UNFI en HARD zijn al mee gestopt. Nu alleen voor JUV en PSG.Crypts schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:28:
Ik zag dat ik dankzij wat BNB in de vault nu UNFI, JUV en PSG krijg, ik kreeg ook dagelijks wat HARD maar sinds een paar dagen niet meer?
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Ja die zocht ik dus!paul-s83 schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:29:
[...]
Waar is DaCoTa's oude avatar als je hem nodig hebt...
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Kleine correctie: Je krijgt dividend over je totale aantal NEXO token, zowel in je saving wallet als in je credit line wallet.superchanbe schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:24:
[...]
jaarlijks krijg je Base en Loyalty Dividend van jou NEXO tokens die op jou Savings Wallet sta, rente krijg je dagelijks enkel op jou andere assets die in jou Savings wallet zit
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Zul je altijd zien. Krijgt-ie net weer wat HARD tijdens het bezoek aan de dokter. Sta je wel dik voor lul op dat moment.TomTorquay schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:29:
[...]
Toch eens een dokter bezoeken als het probleem aanhoudt...
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Oh dat zal het zijn dan, ik betaal al, dus ze hoeven mij niet meer te imponeren met snelheiddehardstyler schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:25:
[...]
Hier niet en ik gebruik het erg veel. De gratis variant overigens.
Hoe doen jullie het nu?
Ik wil vanavond wat heen en weer gaan schuiven, want die Ledger zit me toch niet lekker en ik krijg daar toch geen rente over.
Dus Nexo lijkt me dan een beter alternatief en geheid ook "veilig".
Het is geen Exchange, dus coins kopen zelf zal daar niet gaan, en onderling traden ook niet.
Dus wat je dan doet is op Binance coins kopen en dan doorsturen naar je Nexo wallet?!
En hoe doen jullie dat dan met die Nexo tokens die je krijgt als rente?, gelijk omzetten naar BTC/ETH/XXX via Binance o.i.d.?
Nu zal wel weer the mother of all Red Candles komen...
Het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA) heeft zojuist bekendgemaakt dat er geen aanwijzingen zijn dat het Pfizer-vaccin niet werkt tegen de mutatie van het coronavirus."
En tel deze erbij op:
*U.S. TREASURY SECRETARY MNUCHIN SAYS DIRECT STIMULUS CHECKS TO BE RELEASED NEXT WEEK
Conclusie: Up up up
[ Voor 19% gewijzigd door BTC100K2021 op 21-12-2020 15:45 ]
https://www.coindesk.com/...-stolen-5-of-total-assets
Een heel topic providen van babe pics vergt nogal wat energie, die ligt nu te maffen denk ik.FijneKerst schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:42:
P.s. 23K komt er aan...
@Verwijderd !!!
(waar is die gast trouwens al heel de dag???)
Hij moest vannacht werken volgens mij. Maar misschien gebruikt hij dat als dekmantel en is hij degene die Binance platgelegd heeft.FijneKerst schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:42:
P.s. 23K komt er aan...
@Verwijderd !!!
(waar is die gast trouwens al heel de dag???)
Dus de gegevens die gestolen zijn, zijn de mensen die besteld hebben via de Ledger site zelf.
That's all.
Wat wel vervelend is, is dat nu de gegevens openbaar zijn, dus je weet wie een Ledger apparaat in bezit heeft. Enkele "boefjes" zijn de Ledger site aan het namaken om zo jou doen geloven dat het de echte site is en zo de 24 keys van je los te krijgen. Of dat je een software update moet downloaden (dus niet van Ledger zelf). Zolang je dat niet doet is het veilig. Ledger zegt zelf NOOIT je keys te vragen. Updates ALLEEN downloaden van de Ledger site zelf (ledger.com).
Wat wel nadelig kan zijn is dat deze "database" gebruikt zal worden door overheden die het gelekte bestand ook downloaden en zo kunnen kijken of iedereen wel belasting betaald, of wanneer (net zoals in de US goud overhandigd moest worden) Bitcoin in de toekomst door politieke beslissingen verplicht bent te overhandigen...
[ Voor 3% gewijzigd door Qunix op 21-12-2020 15:49 ]
Ben ik blij dat arbitrage met bitcoin niet meer werkt. Heb daar ooit eens 200k EUR vast staan omdat ze ineens de SEPA withdrawals hadden uitgeschakeld. Slapeloze nachten waren dat.dehardstyler schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:43:
Weer een exchange gehackt, deze keer een uit de UK: EXMO
https://www.coindesk.com/...-stolen-5-of-total-assets
Gelukkig gaat het maar om 5% van het totaal, wel bijzonder aangezien je mag verwachten dat slechts enkele ip’s toegang hebben tot de hot wallets. Zal het fysiek zijn gebeurt?
Dus niet over het totaal van BTC/ETH/etc in je savings wallet? Enkel over de NEXO token?Mooooody schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:31:
[...]
Kleine correctie: Je krijgt dividend over je totale aantal NEXO token, zowel in je saving wallet als in je credit line wallet.
Ik heb ooit bij ledger ledgers gekocht om te verkopen, wilt niet zeggen dat er crypto op staatQunix schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:48:
De lek van Ledger zit in het webwinkel gedeelte. De apparaten hebben geen lek.
Dus de gegevens die gestolen zijn, zijn de mensen die besteld hebben via de Ledger site zelf.
That's all.
Wat wel vervelend is, is dat nu de gegevens openbaar zijn, dus je wie een Ledger apparaat in bezit heeft. Enkele zijn de Ledger site aan het namaken om zo jou doen geloven dat het de echte site is en zo de 24 keys van je los te krijgen. Of dat je een software update moet downloaden (dus niet van Ledger zelf). Zolang je dat niet doet is het veilig. Ledger zegt zelf NOOIT je keys te vragen.
Wat wel nadelig kan zijn is dat deze "database" gebruikt zal worden door overheden die het gelekte bestand ook downloaden en zo kunnen kijken of iedereen wel belasting betaald, of wanneer (net zoals in de US goud overhandigd moest worden) Bitcoin in de toekomst door politieke beslissingen verplicht bent te overhandigen...
Dividend over de NEXO-tokens. rente over je assets (fiat/crypto).mjoaris schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:48:
[...]
Dus niet over het totaal van BTC/ETH/etc in je savings wallet? Enkel over de NEXO token?
Dat is ook een scenariogreen-tea schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:49:
[...]
Ik heb ooit bij ledger ledgers gekocht om te verkopen, wilt niet zeggen dat er crypto op staat
Zero.
Dat vind ik wel meevallen hoor... Daarnaast communiceren ze ook goed via de diverse kanalen en als er iets aan de hand is dan is dat meestal snel opgelost. Vergeet niet dat ze veruit het grootste daily volume hebben, dat gecombineerd met al die toeters en bellen op hun website vind ik dat ze het toch wel redelijk doen.
Beter dan die houtje-touwtje website van Kraken en sinds dat Coinbase de website heeft aangepast doen die stylesheets ook niet helemaal wat ze moeten doen...
Ik vergeef het ze ;-)
Dit is jaarlijks? En wat kan je dan verwachten? Heeft iemand al eens dividend ontvangen?Mooooody schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:31:
[...]
Kleine correctie: Je krijgt dividend over je totale aantal NEXO token, zowel in je saving wallet als in je credit line wallet.
[ Voor 20% gewijzigd door iVibes op 21-12-2020 16:00 ]
Okay ik zie toch regelmatig voorbij komen dat ie het weer niet doet maar dat zal wel aan mij liggen, ik zie en herinner alleen de negatieve van dat binance, staat ook in de top van slechtste exchanges voor mij.iVibes schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:54:
[...]
Dat vind ik wel meevallen hoor... Daarnaast communiceren ze ook goed via de diverse kanalen en als er iets aan de hand is dan is dat meestal snel opgelost. Vergeet niet dat ze veruit het grootste daily volume hebben, dat gecombineerd met al die toeters en bellen op hun website vind ik dat ze het toch wel redelijk doen.
Beter dan die houtje-touwtje website van Kraken en sinds dat Coinbase de website heeft aangepast doen die stylesheets ook niet helemaal wat ze moeten doen...
Ik vergeef het ze ;-)
Hey ho nou!!... 2 dagen !!!... HET ZOU 2 DAGEN ZO BLIJVEN!!
De coins stuur ik naar Nexo en daar krijg je dan rente over in dezelfde currency of in Nexo tokens. Je krijgt namelijk extra wanneer je de rente in Nexo uit laat betalen. Die laat ik daar gewoon staan. Over Nexo wordt dan weer dividend uitbetaald.FijneKerst schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:40:
Ik zie hier nog wat mensen met Nexo kloten...
Hoe doen jullie het nu?
Ik wil vanavond wat heen en weer gaan schuiven, want die Ledger zit me toch niet lekker en ik krijg daar toch geen rente over.
Dus Nexo lijkt me dan een beter alternatief en geheid ook "veilig".
Het is geen Exchange, dus coins kopen zelf zal daar niet gaan, en onderling traden ook niet.
Dus wat je dan doet is op Binance coins kopen en dan doorsturen naar je Nexo wallet?!
En hoe doen jullie dat dan met die Nexo tokens die je krijgt als rente?, gelijk omzetten naar BTC/ETH/XXX via Binance o.i.d.?
Ik heb nog wat ether en airdrop rommel op mijn ledger staan. de rest is verdeeld over exchanges of gestald bij Nexo.
Zie @WhySoSeriousmjoaris schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:48:
[...]
Dus niet over het totaal van BTC/ETH/etc in je savings wallet? Enkel over de NEXO token?
gezien de x3 actie pak ik deze maand beter rente uit in NEXO tokens 2% extra
Denk dat CZ al zijn Bitcoin aan het dumpen is. En dat doet-ie bij voorkeur in een rustige lege winkel.Pelox schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:54:
Ik zie liever dat binance weer werkt.. ultra fail.
Waarom zou het die waarde krijgen ? kan toch net zo goed 50 cent worden ? de coins worden geburnt neem ik aan ?superchanbe schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:04:
NEXO zal tussen 1,00 USD - 1,50 USD waarde krijgen na de buyback afgerond is.
gezien de x3 actie pak ik deze maand beter rente uit in NEXO tokens 2% extra
En waarop is deze voorspelling gebaseerd?superchanbe schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:04:
NEXO zal tussen 1,00 USD - 1,50 USD waarde krijgen na de buyback afgerond is.
De wereld is aan het omvallen.... sorry...Verwijderd schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:06:
Goeiemorgen zeg, wat is er allemaal gebeurd? Hoe kom ik aan die bult GRT?
Binance down.... ABN AMRO, ING en Rabobank down en iDeal heeft ook een storing...
Zit je weer met je tengels aan de knopjes?
Hoi.Verwijderd schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:06:
Kerstaanbiedingen zijn vandaag begonnen. Wees snel, op=op.
Groetjes,
Speak of the Jaapio and he shall appear..Verwijderd schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:06:
Beetlejuice beetlejuice beetlejuice!
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/qaNhCxIRqmSORn0r7OneYUb3.png?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/er486cejFu3wpGeAVFjZjybx.jpg?f=fotoalbum_large)