[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 193 Laatste
Acties:
  • 533.912 views

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-12 22:04

WhySoSerious

Be the change.

We zitten nu overigens weer op het prijsniveau van 17 december :') Wat zijn we toch verwend geraakt

Dit is overigens wel de 3e test daarvan.

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-12 23:07
Victor Belli schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:26:
[...]

Volgens mij gaat dit over allergische reacties bij gevaccineerden in het algemeen, niet bij die specifieke strain. In je bron lees ik dat nergens.

Beetje paniekzaaien dit
Precies dit zelfs kwalijk te noemen er staat nergens iets over de nieuwe strain in de bron.

• BMJ1971
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-10-2023
Accepteert Rabobank Binance niet? Ik krijg elke keer een foutmelding als ik wil storten.
Meer mensen last van?

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-12 20:54
Gondor schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:33:
Wat de ledger breach betreft, ik ben blij dat ik mijn ledger afgelopen Valentijnsdag via cryptomaan .nl heb gekocht. Die zijn kleiner dus minder interessant doelwit en die zullen nu ook wel geschrokken zijn en hopelijk klant gegevens ge-encrypt opslaan in de DB.
Ik heb m bij Coolblue via een wegwerp email adres op valse naam met cash betaald en afgehaald bij een winkel. Good luck with that.

doei

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
BMJ1971 schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:28:
Accepteert Rabobank Binance niet? Ik krijg elke keer een foutmelding als ik wil storten.
Meer mensen last van?
Nope, staat er meestal binnen 2 uurtjes op. Sepa vanaf binance naar rabo.

Zero.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:12
EnderQ schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:28:
[...]

Precies dit zelfs kwalijk te noemen er staat nergens iets over de nieuwe strain in de bron.
nee staat daar niet, die geruchten gaan. Mij boeit et sowieso allemaal niet. Alleen dit soort geruchten creëren idd onrust op de beurs

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• EnderQ
Meer mensen last van?
Nee tot nu toe prima kunnen sepa naar eigen rekening als je dat bedoelt met storten. Let op naam kyc tov je rekening goede foutmeldingen kun je niet verwachten. Outage zou kunnen.

• EnderQ
anti elppa schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:30:
[...]

nee staat daar niet, die geruchten gaan. Mij boeit et sowieso allemaal niet. Alleen dit soort geruchten creëren idd onrust op de beurs
Klassiek fud, lekker goedkoop inslaan >:)
Off topic:
En medisch gezien is het dan geen allergische reactie lijkt me dat is lichaam eigen zou alleen kunnen als je de nieuw strain al hebt dan, en met nieuwe strain in aanraking komen en dan allergische reactie zeer onwaarschijnlijk klinkt meer als anti Vaccin actie voeren.

[ Voor 31% gewijzigd door EnderQ op 21-12-2020 12:37 ]

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Meer mensen last van?
volgens mij is er op dit moment een storing bij de Rabobank.
Zou normaal geen probleem moeten zijn.

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:22
Meer mensen last van?
Ik kreeg een melding van Rabobank in de app dat er een storing was, weet niet of dat ermee te maken heeft

• BMJ1971
Victor Belli schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:34:
[...]

Ik kreeg een melding van Rabobank in de app dat er een storing was, weet niet of dat ermee te maken heeft
Dat heb ik dus ook, daar lijkt het dus op. Echter op de site zelf geven ze dit nog niet aan (Rabobank).

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-11 19:55
Bounched mooi terug op restistance, lijk mij een goed teken =]

Het ziet er naar uit dat we overigens weer in een oude channel zitten.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/lz59pi2t.jpg

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• green-tea
BMJ1971 schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:40:
[...]

Dat heb ik dus ook, daar lijkt het dus op. Echter op de site zelf geven ze dit nog niet aan (Rabobank).
Misschien een landelijke storing? Ook ABN geeft problemen.

• BMJ1971
Tijdelijk niet beschikbaar

Op dit moment zijn verschillende diensten van de Rabobank niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
Wij werken eraan om dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.

Gevonden!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
jack zomer schreef op zondag 20 december 2020 @ 22:42:
[...]

Mooi kan ik die voetbal shit eindelijk dumpen.
Oke. Ik ben van mening veranderd. Voetbal muntjes zijn cool.
Waar kan ik er meer krijgen .

The problem with communication is the illusion it has taken place.

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:54
green-tea schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:40:
Bounched mooi terug op restistance, lijk mij een goed teken =]

Het ziet er naar uit dat we overigens weer in een oude channel zitten.

[Afbeelding]
Ik ben geen doorgewinterde grafiek-lezer, maar kan je uitleggen hoe je aan die tweede gele lijn komt? Hij lijkt mij op een vrij willekeurige plek de grafiek aan de linkerkant te doorkruisen namelijk. Behalve dat hij parallel loopt aan de bovenste zie ik er weinig logica in. Hij kan toch net zo goed niet-parallel zijn?

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:34
Geen perniek met BTC, die is tot nu toe aardig sterk.
Had niet eens de tijd om te kopen, staat alweer op 22.800 / 22.700.

• green-tea
Ray_ schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:45:
[...]

Ik ben geen doorgewinterde grafiek-lezer, maar kan je uitleggen hoe je aan die tweede gele lijn komt? Hij lijkt mij op een vrij willekeurige plek de grafiek aan de linkerkant te doorkruisen namelijk. Behalve dat hij parallel loopt aan de bovenste zie ik er weinig logica in. Hij kan toch net zo goed niet-parallel zijn?
Oude channel

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/tmCG4qs/uitgezoomd.jpg

• Ray_
Ah, dat verklaart een hoop. Dank voor de toelichting.

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-12 18:56
https://www.tradingview.com/x/vFNWyz0z/

al mensen last van weak hands?

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-12 10:50
Vroeger wel, maar sinds ik deze jongens heb niet meer:

http://www.heavygrips.com/

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:05
Prima channel, lets go *O*

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/Xf1ghvcjLrMn3O6Qe4/giphy.gif

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Ietwat offtopic vraag maar ik wil een transactie vanaf mijn spaarbank doen alleen is mijn tegenrekening verandert. Nu wil ik deze wijzigen maar loop er tegenaan dat dit geweigerd wordt omdat mijn handtekening teveel verschilt van degene die bij hen bekend is. :/
Ik heb ze al uitgelegd waarom dit komt (medisch iets) maar alsnog willen ze niet meewerken. Hem nadoen lukt ook niet. Is er niet ergens een app of iets dergelijks die de handtekening van mijn paspoort kan plukken? :?

Serieuze vraag overigens, heb van het weekend zitten oefenen of ik hem na kan maken maar dat gaat echt niet lukken. :X

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Crypts schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:58:
Ietwat offtopic vraag maar ik wil een transactie vanaf mijn spaarbank doen alleen is mijn tegenrekening verandert. Nu wil ik deze wijzigen maar loop er tegenaan dat dit geweigerd wordt omdat mijn handtekening teveel verschilt van degene die bij hen bekend is. :/
Ik heb ze al uitgelegd waarom dit komt (medisch iets) maar alsnog willen ze niet meewerken. Hem nadoen lukt ook niet. Is er niet ergens een app of iets dergelijks die de handtekening van mijn paspoort kan plukken? :?

Serieuze vraag overigens, heb van het weekend zitten oefenen of ik hem na kan maken maar dat gaat echt niet lukken. :X
Je hebt je handtekening te goed gemaakt.

Het is hetzelfde als maximale lengte gebruiken van je wachtwoord: 128 tekens. 8)7

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-12 16:16

Weet niet of ik je verhaal helemaal snap, maar als ik het goed lees wilt je bank dus niet meewerken vanwege je handtekening die veranderd is? Dan lijkt me dat je langs moet bij een filiaal om je ter plekke te legitimeren.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Okay, ik zie net dat een ik een paar mensen van die gelekte leder lijst ken, ik heb ze net maar gebeld.

Vrij makkelijk voor de boefjes om hun woonplaats in te typen en zo op bovenpad gaan, denk dat we nog wel meer van die boormachine verhalen gaan krijgen de komende tijd.

• BMJ1971
Update Rabobank, zojuist kunnen storten, dus storing lijkt verholpen.

• Crypts
Zhou schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:02:
[...]

Je hebt je handtekening te goed gemaakt.

Het is hetzelfde als maximale lengte gebruiken van je wachtwoord: 128 tekens. 8)7
Helaas, heb een soort van reuma en dat werkt vooral door op mijn handen, typen geen probleem maar schrijven wel.
DaCoTa schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:03:
[...]

Weet niet of ik je verhaal helemaal snap, maar als ik het goed lees wilt je bank dus niet meewerken vanwege je handtekening die veranderd is? Dan lijkt me dat je langs moet bij een filiaal om je ter plekke te legitimeren.
Dat gaat niet aangezien ik niet in Nederland ben en de bank heeft ook aangegeven dat het vanwege corona op dit moment niet mogelijk is. :/

Ik weet dat ik jaren weleens zelf heb zitten kloten met Gimp enzo maar dat moet tegenwoordig toch veel handiger kunnen? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• BMJ1971
Crypts schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:08:
[...]

Helaas, heb een soort van reuma en dat werkt vooral door op mijn handen, typen geen probleem maar schrijven wel.

[...]

Dat gaat niet aangezien ik niet in Nederland ben en de bank heeft ook aangegeven dat het vanwege corona op dit moment niet mogelijk is. :/

Ik weet dat ik jaren weleens zelf heb zitten kloten met Gimp enzo maar dat moet tegenwoordig toch veel handiger kunnen? :?
Erg vervelend, maar ik denk inderdaad dat langsgaan de enige optie is, ze zijn daar vrij moeilijk in.

Ik heb ook eens zoiets aan de hand gehad waarbij mijn demente moeder telefonisch vragen moest gaan beantwoorden, je kunt je voorstellen dat dit niet werkt. Helaas moest ik dus ook langs komen met alle beschikbaar en gewenste info.

• BMJ1971
Afijn even een n00b vraagje waar halen jullie anders dan hier info of crypto vandaan, vooral om je aankoop en verkoop beleid te bepalen?

• green-tea
Here we gooo.. 20k incomming! Natuurlijk net nadat ik mn maandelijkse aankoop heb gedaan.

[ Voor 53% gewijzigd door green-tea op 21-12-2020 13:16 ]

• green-tea
BMJ1971 schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:11:
Afijn even een n00b vraagje waar halen jullie anders dan hier info of crypto vandaan, vooral om je aankoop en verkoop beleid te bepalen?
Veel lezen, telegram, twitter, boeken etc

[ Voor 5% gewijzigd door green-tea op 21-12-2020 13:12 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Geduld.... waarom stap ik toch weer in..

Zero.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10:53
dehardstyler schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:35:
[...]

Ja of ze hebben jou Ledger alvast uit de verpakking gehaald en de herstelzin opgeschreven voor ze hem opstuurden.
Nooit een Ledger bij een ander punt dan Ledger kopen. :)
Je maakt zelf een nieuwe random deed aan die gegenereerd wordt door je hardware wallet,
DIE SCHRIJF JE OP!

Zit er een kant en klare seed bij, dan is ie sowieso open geweest

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12 10:11
Iemand al met de (fysieke) Binance VISA kaart op bol.com betaald?

Ik krijg
Jammer genoeg kunnen we je betaling niet accepteren. Ons systeem heeft bepaalde risico's gesignaleerd. We raden je aan om een andere betaalmethode te kiezen, zoals iDEAL of Bancontact.

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Slux schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:04:
Okay, ik zie net dat een ik een paar mensen van die gelekte leder lijst ken, ik heb ze net maar gebeld.

Vrij makkelijk voor de boefjes om hun woonplaats in te typen en zo op bovenpad gaan, denk dat we nog wel meer van die boormachine verhalen gaan krijgen de komende tijd.
Ik denk dat ikd e link naar die lijst gemist heb... heb je die nog ergens?
En wat zijn boormachine verhalen?

Ik krijg het idee dat ik in de weekenden meer online moet zijn :P

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-12 20:26
FijneKerst schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:14:
[...]

Afdwingen je gegevens te geven "martelen"

Overigens toch wel blij met mijn stap naar fysiek goud nu ik de koers zie duikelen.

Mocht shtf gebeuren kan ik het altijd nog inleveren bij de lommerd om de hoek die accepteren nog steeds geen crypto B)

[ Voor 23% gewijzigd door TRAXION op 21-12-2020 13:16 ]

• elektriekert
dehardstyler schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:50:
[...]

Er gaan verhalen rond van supply chain attacks die alvast de herstelzin opslaan van je Ledger. Jij koopt dan deze Ledger en zet je coins erop. De personen die de herstelzinnen alvast opgeslagen hebben checken elke dag even of er al coins opstaan. Zodra dit het geval is, kunnen ze de wallet herstellen met de herstelzin op een andere Ledger en zo je wallet leeg maken.
Nogmaals: Ze worden geleverd ZONDER herstelzin

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
[...]

Er is een tijdje terug een crypto handelaar gemarteld met een boormachine

https://www.crypto-inside...emarteld-met-boormachine/

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:12
[...]

https://www.telegraaf.nl/...boor-bij-bitcoinhandelaar

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Qunix
  • Laatst online: 09-01-2024

Nou, ze moeten wel accepteren als het grotendeels in de buurt komt aangezien er geen wet is die vastlegt of regelt wat iemands authentieke handtekening is! Vooral als je inderdaad kenbaar maakt dat het medisch niet (meer) mogelijk is, moeten ze het accepteren als je je kan valideren door bijvoorbeeld BSN code te laten valideren en/of andere persoonlijke gegevens. Je zou een klacht kunnen indienen bij hun (al ga ik niet vanuit dat ze iets daarmee zullen doen), of een klacht bij een instantie (geschillencommissie?).

Als je een foto van je rijbewijs of paspoort maakt (alleen het stuk van je handtekening), is er software om het te laten over tekenen, maar het komt er vrijwel "computerachtig" uit. Ook de kwaliteit van de foto zal niet afdoende zijn om het perfect na te maken. De reden waarom dit moeilijk gaat is vanwege de mogelijkheid van valsheid in geschrift. (wat op zich logisch is)

• elektriekert
dehardstyler schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:55:
[...]

Dat klopt. Maar de Ledger wordt al aangeleverd in een bruikbare staat met een mooi papiertje met deze herstelzin er al op. Als je deze dus gewoon in gebruik neemt ben je het bokkie.
Ik geloof dat op de ledger website de uitleg staat hoe hij geleverd wordt en hoe een seed aan te maken

• Qunix
[...]
Stempel laten maken!
Doen ze in Japan ook.

• sh4d0wman
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Wat betreft handtekening: daar ben ik bij buitenlandse banken wel tegenaan gelopen. Gelukkig is het dan mogelijk om een vingerafdruk te gebruiken. Geen idee of een NL bank daar support voor heeft?

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Slux schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:16:
[...]

Er is een tijdje terug een crypto handelaar gemarteld met een boormachine

https://www.crypto-inside...emarteld-met-boormachine/
Ouch ... :X

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• Qunix
We're going down!!!

:)

[ Voor 3% gewijzigd door Qunix op 21-12-2020 13:19 ]

• Crypts
Qunix schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:18:
[...]

Stempel laten maken!
Doen ze in Japan ook.
Mjah maar dan moet ik eerst de handtekening van het document halen, kip-ei situatie dus. Heb het nu wel voor elkaar gekregen met adobe reader op mijn Iphone alleen hoe krijg ik hem daar weer van af?

• sh4d0wman
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Mijn oog viel op Doge (heb ik niet, staat wel als alarm token in Blockfolio) die omhoog schoot dus het klopt dat BTC daalt :P Helaas niet gehandeld anders had ik nog wat satoshi kunnen sprokkelen.

Afbeeldingslocatie: https://miro.medium.com/max/956/0*2fxx99YxQ-MGJETE

No worries, hodl bitches 8) YouTube: I Got Bitches Official Video

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:35
elektriekert schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:15:
[...]

Nogmaals: Ze worden geleverd ZONDER herstelzin
Doet allemaal niks af aan het feit dat er dus supply chain attacks zijn en dat er mensen voor vallen. Ja super dom allemaal en toch gebeurd het. Daar gaat het om. Nogmaals: doe er mee wat je wil. :)

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

@Taro Durven we al voorspellingen te doen?

• Zhou
  • Niet online
croc schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:13:
Iemand al met de (fysieke) Binance VISA kaart op bol.com betaald?

Ik krijg

[...]
Je kunt beter de Curve kaart aanvragen (pm voor referral). In Curve app, je Binance kaart toevoegen en dan lukt het wel. Dan heb je Mastercard en Visa.

• Victor Belli
De whales geven het plebs in de trant van de kerstgedachte gewoon nog 1 keer de kans om Bitcoin relatief goedkoop in te slaan

• Zhou
  • Niet online
[...]

Het kan wel: YouTube: How to extract an autograph from a picture - Photoshop Cs5

• croc
Zhou schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:27:
[...]

Je kunt beter de Curve kaart aanvragen (pm voor referral). In Curve app, je Binance kaart toevoegen en dan lukt het wel. Dan heb je Mastercard en Visa.
Ja, leuk, maar VISA is toch VISA, moet toch gewoon geaccepteerd worden?

• Ray_
Bekijk het positief: dit is vóór de hack gebeurd. Bovendien staat er niemand uit Drouwenerveen in de lijst (ik heb de lijst ook even doorgespit op zoek naar bekenden)

• Zhou
  • Niet online
croc schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:28:
[...]

Toch is dat niet zo. Het is een Debit kaart en geen Credit kaart. Ik heb meer succes met de Curve kaart en heb meer dan 10 betalingen gedaan in de afgelopen 2 weken.

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
green-tea schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:12:
Here we gooo.. 20k incoming! Natuurlijk net nadat ik m'n maandelijkse aankoop heb gedaan.
Eerste belangrijke support op 21.800$. Zeer reële kans dat we daar niet onder gaan.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

TomTorquay schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:35:
[...]
Eerste belangrijke support op 21.800$. Zeer reële kans dat we daar niet onder gaan.
Die is al 1 x getest inderdaad.

• green-tea
TomTorquay schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:35:
[...]
Als deze niet houdt en we gaan terug naar de 20k (nadat we 21.370 en 20.675 hebben getest) kan het flink gaan bloeden denk ik.

• M-v-G
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16-03-2021
Belachelijk dat PSG & JUV zo stijgen !!
Ik zie geen enkele nuttige reden dan pump en dump.

of zie ik iets anders niet ? 8)7

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-12 13:36
M-v-G schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:44:

Het is net Bitcoin :+

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:18

knakworst

Get more sats!

Het is volstrekt idioot, maar het staat op binance en je krijgt ze 'gratis' op launchpad. Dus tja. :/

Gaat Ether nog een keer door de 600 zakken?

[ Voor 6% gewijzigd door knakworst op 21-12-2020 13:48 ]

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:58

spok9

Groen...

dehardstyler schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:55:
[...]

Dat klopt. Maar de Ledger wordt al aangeleverd in een bruikbare staat met een mooi papiertje met deze herstelzin er al op. Als je deze dus gewoon in gebruik neemt ben je het bokkie.
Onzin. Lees je alsjeblieft even in...

Een ledger genereert bij install een pass phrase. Bij elke install een nieuwe. Deze wordt 1 keer getoond en moet je zelf opschrijven.

Daarnaast hebben ledgers tegenwoordig dus anti tamper beveiliging. Die dingen zijn hartstikke veilig. Geen fud alsjeblieft.

Ja die hack is irritant en ledger als bedrijf staat er slecht op wat mij betreft, maar met de devices is niets mis.

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• Rambow215
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 13-10 09:53

Mijne lekker verkocht, free moneys van binance launchpad

• M-v-G
knakworst schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:47:
[...]

Het is volstrekt idioot, maar het staat op binance en je krijgt ze 'gratis' op launchpad. Dus tja. :/

Gaat Ether nog een keer door de 600 zakken?
Zal de grens zijn net zoals 22K bij BTC, bij PSG & JUV gaan er aardig wat USDT en BTC doorheen.

• croc
PSG al in top10 BTC markets op Binance, wow

• M-v-G
Rambow215 schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:49:
[...]

Mijne lekker verkocht, free moneys van binance launchpad
Als je m ff tussendoor pakt altijd lekker :P , maar dat is bij dit soort altijd achteraf praten O-)

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:18

knakworst

Get more sats!

M-v-G schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:53:
[...]

Als je m ff tussendoor pakt altijd lekker :P , maar dat is bij dit soort altijd achteraf praten O-)
Als je BNB hebt bijvoorbeeld voor de Binance card kun je ze staken op launchpad en krijg je "gratis" JUV of PSG, de afgelopen dagen een APY van 50%, nu rond de 10% 17%.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-12 14:25

MicroWhale

The problem is choice

croc schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:28:
[...]

Is een buitenlandse VISA en debet kaart. Zo is monolith uit GB en ik verwacht dat binance ook een buitenlands uitgiftepunt kent. Kan zijn dat t abbo van de winkel waar je koopt dat type kaart of kaarten van dat uitgiftepunt niet ondersteunen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
green-tea schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:40:
Als deze niet houdt en we gaan terug naar de 20k (nadat we 21.370 en 20.675 hebben getest) kan het flink gaan bloeden denk ik.
Zolang we boven de support op $19.500 blijven is er weinig aan de hand. Maar het zou me verwonderen dat we zo diep zakken.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04:35

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ik heb even de posts van @dehardstyler voorzien van wat modbreaks. Ze worden dus niet van origine geleverd met een herstelzin in de verpakking. Bij het eerste gebruik genereer je een nieuwe zin. Op het moment dat er al een herstelzin in de verpakking zit, is ermee geknoeid.

dehardstyler's opmerking dat hij al dierct bruikbaar wordt geleverd met een zin op papier is pertinent onwaar! Kijk op de Ledger website hoe je kunt verifiëren of jouw pakje aan de eisen voldoet: Nano X en Nano S.

[ Voor 22% gewijzigd door .oisyn op 21-12-2020 13:59 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Ray_ schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:29:
[...]

Bekijk het positief: dit is vóór de hack gebeurd. Bovendien staat er niemand uit Drouwenerveen in de lijst (ik heb de lijst ook even doorgespit op zoek naar bekenden)
Ik sta er ook niet op :+

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

TomTorquay schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:56:
[...]

Zolang we boven de support op $19.500 blijven is er weinig aan de hand. Maar het zou me verwonderen dat we zo diep zakken.
We gaan alweer omhoog.
Jammer ;(

• TRAXION
  • Laatst online: 17-12 20:26
FijneKerst schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:20:
[...]

Net even een kort artikel gelezen over de dollar(koers) en interesse die er nu nog is voor de dollar, als safeheaven, maar straks niet meer.

Je zou bijna niet anders kunnen concluderen dat assets zoals Goud, Zilver EN Bitcoin de komende jaren alleen maar meer gaan profiteren hiervan..

[...]

[...]
Dat China een steeds grotere economie krijgt speelt ook de dollar parten en zo zijn meerdere partijen die strijden om hetzelfde bot.

Met de huidige ontwikkelingen voel ik me eerlijk gezegd nergens safe in en is goud eigenlijk meer een gok om de eventuele verliezen te beperken.

Als ik zie dat mensen steeds minder sociaal worden en groeperingen aangewezen worden belooft dit niet veel goeds.

ww3 zie ik niet als een optie maar dat er ergens hommeles gaat uitbreken binnen afzienbare tijd sluit ik niet uit, en ben bang dat het eerste wat gesloopt word het internet is om informatiestromen te beperken.

Misschien ben ik pessimistisch maar ik geloof niet in de eeuwige groei zoals deze geprojecteerd word.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Moon!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Zo, ik heb nu alle emailadressen uit de Ledger email-lijst gePBKDF2'd met HMAC-SHA-256 en 5000 iteraties.

Nu ga ik hetzelfde doen voor de buyers-lijst, waarbij ik de extra informatie verleutel met AES-256 met een key die gebaseerd is op een PBKDF2 met een andere salt. Dat ga ik vervolgens beschikbaar maken via een website.

Jij kunt dus queryen of jouw emailadres erin staat en met welke informatie je in de buyer's lijst staat. Hashing van je email-adres en decryption gebeurt lokaal in je browser, zodat ik die gegevens niet leesbaar op de server heb staan.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

.oisyn schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:04:
Zo, ik heb nu alle emailadressen uit de Ledger email-lijst gePBKDF2'd met HMAC-SHA-256 en 5000 iteraties.

Nu ga ik hetzelfde doen voor de buyers-lijst, waarbij ik de extra informatie verleutel met AES-256 met een key die gebaseerd is op een PBKDF2 met een andere salt. Dat ga ik vervolgens beschikbaar maken via een website.

Jij kunt dus queryen of jouw emailadres erin staat en met welke informatie je in de buyer's lijst staat. Hashing van je email-adres en decryption gebeurt lokaal in je browser, zodat ik die gegevens niet leesbaar op de server heb staan.
Ik weet niet wat hier staat, maar klinkt veilig :D

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:05

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Ik wacht nog even met kopen hoor.

• Crypts
Het is inmiddels gelukt met acrobat reader op mijn telefoon. Eens kijken of ze deze nu wel accepteren, blijft stom aangezien ik ook al een proefstorting had gedaan en rekeningoverzicht met dezelfde tenaamstelling had ingestuurd maar goed. Er gebeurt (hopelijk) weer iets. :)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
WhySoSerious schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:06:
[...]

Ik weet niet wat hier staat, maar klinkt veilig :D
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/97b86a94da853c008452d780ad212052/tenor.gif?itemid=12489265

• M-v-G
knakworst schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:55:
[...]

Als je BNB hebt bijvoorbeeld voor de Binance card kun je ze staken op launchpad en krijg je "gratis" JUV of PSG, de afgelopen dagen een APY van 50%, nu rond de 10% 17%.
Aha ok bedankt voor de uitleg, die had ik niet helemaal meegekregen...
Hoop de kaart binnenkort binnen te krijgen, moet me dus meer verdiepen in de launchpad....tnx tnx :)

• dehardstyler
spok9 schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:49:
[...]

Onzin. Lees je alsjeblieft even in...

Een ledger genereert bij install een pass phrase. Bij elke install een nieuwe. Deze wordt 1 keer getoond en moet je zelf opschrijven.

Daarnaast hebben ledgers tegenwoordig dus anti tamper beveiliging. Die dingen zijn hartstikke veilig. Geen fud alsjeblieft.

Ja die hack is irritant en ledger als bedrijf staat er slecht op wat mij betreft, maar met de devices is niets mis.
Mijn excuses. Ik heb in de door jou gequote reactie een fout gemaakt. Daar had nog bij moeten staan dat als je die meegeleverd krijgt dat het dan niet in gebruik genomen moet worden. Vandaar dat ik ook zei: "Als je deze dus gewoon in gebruik neemt ben je het bokkie."

Ik had het hier dus over de versie waar je voor uit moeten kijken. Sorry voor de onduidelijkheid en bedankt aan @.oisyn voor de mod warnings in mijn reacties!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:08

Tourniquet

Hiya, fellas!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• croc
https://twitter.com/micha...tatus/1341006691408752640

MicroStrategy has purchased an additional 29,646 bitcoins for $650 million at an average price of $21,925 per #bitcoin and now #hodl an aggregate of 70,470 bitcoins purchased for $1.125 billion at an average price of $15,964 per bitcoin.

• Victor Belli
Moon!

• dehardstyler
Ja dit inderdaad, maar dit ziet er echt onprofessioneel uit. Moet je deze kijken:

https://thebitcoin.pub/t/...on-the-hunt-for-you/35040

Hier zou je toch zo intrappen als je niet beter wist? Zelfs met een kraskaart enzo, ziet er mijn inziens zeer professioneel uit.

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Binance is kapot!

• Victor Belli

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
F

Flatline op 22,646.53

[ Voor 92% gewijzigd door Smultie op 21-12-2020 14:25 ]

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-12 20:38

raq

Rekt, zat/zit nog in een mooie juv trade, juv leek constant 30sec achter PSG aan te sukkelen

De tijd leert of het tij keert

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:08

Tourniquet

Hiya, fellas!

dehardstyler schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:21:
[...]

Ja dit inderdaad, maar dit ziet er echt onprofessioneel uit. Moet je deze kijken:

https://thebitcoin.pub/t/...on-the-hunt-for-you/35040

Hier zou je toch zo intrappen als je niet beter wist? Zelfs met een kraskaart enzo, ziet er mijn inziens zeer professioneel uit.
Nu ik deze zie heb ik dit al eerder gezien ja. Heel tricky ja.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-12 14:19
idd, fuck zeg

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-12 20:54
hier in zuid amerika ook.

doei

• Victor Belli
Binance kapot, komt door Corona

• Bulligan
  • Laatst online: 12:35
Wat een paniek om die ledger breach zeg. Ja, het is klote dat dit uitgelekt is, maar ze komen echt niet gelijk met een boormachine aan je deur. Ik heb tig van die dingen gekocht en uitgedeeld. Waar blijkt uit dat ik daadwerkelijk een ledger in huis heb liggen met een shitload aan coins erop.

3x foute passcode en dat ding is gewiped...en dan...?!? Dan moet je je recovery seed ophoesten. Ook zijn er tal van andere manieren om hem "extra" te beveiligen zoals hier al eens is aangegeven.

Kans is groter dat ze bij je inbreken om je sieraden/tv/laptop en noem maar op dan dat ze bij je komen voor je ledger.

• M-v-G
Heeft invloed op de markt lijkt wel ?

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:52
Waar is DaCoTa's oude avatar als je hem nodig hebt...

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

M-v-G schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:29:
Heeft invloed op de markt lijkt wel ?
Inderdaad, aandelen ook flink onderuit!

Of zou het een andere oorzaak hebben misschien? Iets met dat GB op slot zit bijv.

• Victor Belli
WhySoSerious schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:31:
[...]

Inderdaad, aandelen ook flink onderuit!

Of zou het een andere oorzaak hebben misschien? Iets met dat GB op slot zit bijv.
Nee, dat is wat de media jou voorhoudt. De Apocalyps is dichtbij!
Pagina: 1 ... 15 ... 193 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!