We zitten nu overigens weer op het prijsniveau van 17 december
Wat zijn we toch verwend geraakt
Dit is overigens wel de 3e test daarvan.
Dit is overigens wel de 3e test daarvan.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Precies dit zelfs kwalijk te noemen er staat nergens iets over de nieuwe strain in de bron.Victor Belli schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:26:
[...]
Volgens mij gaat dit over allergische reacties bij gevaccineerden in het algemeen, niet bij die specifieke strain. In je bron lees ik dat nergens.
Beetje paniekzaaien dit
Ik heb m bij Coolblue via een wegwerp email adres op valse naam met cash betaald en afgehaald bij een winkel. Good luck with that.Gondor schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:33:
Wat de ledger breach betreft, ik ben blij dat ik mijn ledger afgelopen Valentijnsdag via cryptomaan .nl heb gekocht. Die zijn kleiner dus minder interessant doelwit en die zullen nu ook wel geschrokken zijn en hopelijk klant gegevens ge-encrypt opslaan in de DB.
doei
Nope, staat er meestal binnen 2 uurtjes op. Sepa vanaf binance naar rabo.BMJ1971 schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:28:
Accepteert Rabobank Binance niet? Ik krijg elke keer een foutmelding als ik wil storten.
Meer mensen last van?
Zero.
nee staat daar niet, die geruchten gaan. Mij boeit et sowieso allemaal niet. Alleen dit soort geruchten creëren idd onrust op de beursEnderQ schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:28:
[...]
Precies dit zelfs kwalijk te noemen er staat nergens iets over de nieuwe strain in de bron.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Nee tot nu toe prima kunnen sepa naar eigen rekening als je dat bedoelt met storten. Let op naam kyc tov je rekening goede foutmeldingen kun je niet verwachten. Outage zou kunnen.BMJ1971 schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:28:
Accepteert Rabobank Binance niet? Ik krijg elke keer een foutmelding als ik wil storten.
Meer mensen last van?
Klassiek fud, lekker goedkoop inslaananti elppa schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:30:
[...]
nee staat daar niet, die geruchten gaan. Mij boeit et sowieso allemaal niet. Alleen dit soort geruchten creëren idd onrust op de beurs
[ Voor 31% gewijzigd door EnderQ op 21-12-2020 12:37 ]
volgens mij is er op dit moment een storing bij de Rabobank.BMJ1971 schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:28:
Meer mensen last van?
Ik kreeg een melding van Rabobank in de app dat er een storing was, weet niet of dat ermee te maken heeftBMJ1971 schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:28:
Meer mensen last van?
Dat heb ik dus ook, daar lijkt het dus op. Echter op de site zelf geven ze dit nog niet aan (Rabobank).Victor Belli schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:34:
[...]
Ik kreeg een melding van Rabobank in de app dat er een storing was, weet niet of dat ermee te maken heeft
Misschien een landelijke storing? Ook ABN geeft problemen.BMJ1971 schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:40:
[...]
Dat heb ik dus ook, daar lijkt het dus op. Echter op de site zelf geven ze dit nog niet aan (Rabobank).
Oke. Ik ben van mening veranderd. Voetbal muntjes zijn cool.jack zomer schreef op zondag 20 december 2020 @ 22:42:
[...]
Mooi kan ik die voetbal shit eindelijk dumpen.
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Ik ben geen doorgewinterde grafiek-lezer, maar kan je uitleggen hoe je aan die tweede gele lijn komt? Hij lijkt mij op een vrij willekeurige plek de grafiek aan de linkerkant te doorkruisen namelijk. Behalve dat hij parallel loopt aan de bovenste zie ik er weinig logica in. Hij kan toch net zo goed niet-parallel zijn?green-tea schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:40:
Bounched mooi terug op restistance, lijk mij een goed teken =]
Het ziet er naar uit dat we overigens weer in een oude channel zitten.
[Afbeelding]
Oude channelRay_ schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:45:
[...]
Ik ben geen doorgewinterde grafiek-lezer, maar kan je uitleggen hoe je aan die tweede gele lijn komt? Hij lijkt mij op een vrij willekeurige plek de grafiek aan de linkerkant te doorkruisen namelijk. Behalve dat hij parallel loopt aan de bovenste zie ik er weinig logica in. Hij kan toch net zo goed niet-parallel zijn?
Vroeger wel, maar sinds ik deze jongens heb niet meer:dylan_ schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:50:
https://www.tradingview.com/x/vFNWyz0z/
al mensen last van weak hands?
Prima channel, lets go
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Je hebt je handtekening te goed gemaakt.Crypts schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:58:
Ietwat offtopic vraag maar ik wil een transactie vanaf mijn spaarbank doen alleen is mijn tegenrekening verandert. Nu wil ik deze wijzigen maar loop er tegenaan dat dit geweigerd wordt omdat mijn handtekening teveel verschilt van degene die bij hen bekend is.![]()
Ik heb ze al uitgelegd waarom dit komt (medisch iets) maar alsnog willen ze niet meewerken. Hem nadoen lukt ook niet. Is er niet ergens een app of iets dergelijks die de handtekening van mijn paspoort kan plukken?![]()
Serieuze vraag overigens, heb van het weekend zitten oefenen of ik hem na kan maken maar dat gaat echt niet lukken.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Weet niet of ik je verhaal helemaal snap, maar als ik het goed lees wilt je bank dus niet meewerken vanwege je handtekening die veranderd is? Dan lijkt me dat je langs moet bij een filiaal om je ter plekke te legitimeren.Crypts schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:58:
Ietwat offtopic vraag maar ik wil een transactie vanaf mijn spaarbank doen alleen is mijn tegenrekening verandert. Nu wil ik deze wijzigen maar loop er tegenaan dat dit geweigerd wordt omdat mijn handtekening teveel verschilt van degene die bij hen bekend is.![]()
Ik heb ze al uitgelegd waarom dit komt (medisch iets) maar alsnog willen ze niet meewerken. Hem nadoen lukt ook niet. Is er niet ergens een app of iets dergelijks die de handtekening van mijn paspoort kan plukken?![]()
Serieuze vraag overigens, heb van het weekend zitten oefenen of ik hem na kan maken maar dat gaat echt niet lukken.
Helaas, heb een soort van reuma en dat werkt vooral door op mijn handen, typen geen probleem maar schrijven wel.Zhou schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:02:
[...]
Je hebt je handtekening te goed gemaakt.
Het is hetzelfde als maximale lengte gebruiken van je wachtwoord: 128 tekens.
Dat gaat niet aangezien ik niet in Nederland ben en de bank heeft ook aangegeven dat het vanwege corona op dit moment niet mogelijk is.DaCoTa schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:03:
[...]
Weet niet of ik je verhaal helemaal snap, maar als ik het goed lees wilt je bank dus niet meewerken vanwege je handtekening die veranderd is? Dan lijkt me dat je langs moet bij een filiaal om je ter plekke te legitimeren.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Erg vervelend, maar ik denk inderdaad dat langsgaan de enige optie is, ze zijn daar vrij moeilijk in.Crypts schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:08:
[...]
Helaas, heb een soort van reuma en dat werkt vooral door op mijn handen, typen geen probleem maar schrijven wel.
[...]
Dat gaat niet aangezien ik niet in Nederland ben en de bank heeft ook aangegeven dat het vanwege corona op dit moment niet mogelijk is.![]()
Ik weet dat ik jaren weleens zelf heb zitten kloten met Gimp enzo maar dat moet tegenwoordig toch veel handiger kunnen?
[ Voor 53% gewijzigd door green-tea op 21-12-2020 13:16 ]
Veel lezen, telegram, twitter, boeken etcBMJ1971 schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:11:
Afijn even een n00b vraagje waar halen jullie anders dan hier info of crypto vandaan, vooral om je aankoop en verkoop beleid te bepalen?
[ Voor 5% gewijzigd door green-tea op 21-12-2020 13:12 ]
Zero.
Je maakt zelf een nieuwe random deed aan die gegenereerd wordt door je hardware wallet,dehardstyler schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:35:
[...]
Ja of ze hebben jou Ledger alvast uit de verpakking gehaald en de herstelzin opgeschreven voor ze hem opstuurden.
Nooit een Ledger bij een ander punt dan Ledger kopen.
Jammer genoeg kunnen we je betaling niet accepteren. Ons systeem heeft bepaalde risico's gesignaleerd. We raden je aan om een andere betaalmethode te kiezen, zoals iDEAL of Bancontact.
Ik denk dat ikd e link naar die lijst gemist heb... heb je die nog ergens?Slux schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:04:
Okay, ik zie net dat een ik een paar mensen van die gelekte leder lijst ken, ik heb ze net maar gebeld.
Vrij makkelijk voor de boefjes om hun woonplaats in te typen en zo op bovenpad gaan, denk dat we nog wel meer van die boormachine verhalen gaan krijgen de komende tijd.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Afdwingen je gegevens te geven "martelen"FijneKerst schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:14:
[...]
Ik denk dat ikd e link naar die lijst gemist heb... heb je die nog ergens?
En wat zijn boormachine verhalen?
Ik krijg het idee dat ik in de weekenden meer online moet zijn
[ Voor 23% gewijzigd door TRAXION op 21-12-2020 13:16 ]
Nogmaals: Ze worden geleverd ZONDER herstelzindehardstyler schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:50:
[...]
Er gaan verhalen rond van supply chain attacks die alvast de herstelzin opslaan van je Ledger. Jij koopt dan deze Ledger en zet je coins erop. De personen die de herstelzinnen alvast opgeslagen hebben checken elke dag even of er al coins opstaan. Zodra dit het geval is, kunnen ze de wallet herstellen met de herstelzin op een andere Ledger en zo je wallet leeg maken.
Er is een tijdje terug een crypto handelaar gemarteld met een boormachineFijneKerst schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:14:
[...]
https://www.telegraaf.nl/...boor-bij-bitcoinhandelaarFijneKerst schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:14:
[...]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Nou, ze moeten wel accepteren als het grotendeels in de buurt komt aangezien er geen wet is die vastlegt of regelt wat iemands authentieke handtekening is! Vooral als je inderdaad kenbaar maakt dat het medisch niet (meer) mogelijk is, moeten ze het accepteren als je je kan valideren door bijvoorbeeld BSN code te laten valideren en/of andere persoonlijke gegevens. Je zou een klacht kunnen indienen bij hun (al ga ik niet vanuit dat ze iets daarmee zullen doen), of een klacht bij een instantie (geschillencommissie?).Crypts schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:58:
Ik geloof dat op de ledger website de uitleg staat hoe hij geleverd wordt en hoe een seed aan te makendehardstyler schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:55:
[...]
Dat klopt. Maar de Ledger wordt al aangeleverd in een bruikbare staat met een mooi papiertje met deze herstelzin er al op. Als je deze dus gewoon in gebruik neemt ben je het bokkie.
Stempel laten maken!Crypts schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:08:
[...]
Ik weet dat ik jaren weleens zelf heb zitten kloten met Gimp enzo maar dat moet tegenwoordig toch veel handiger kunnen?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ouch ...Slux schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:16:
[...]
Er is een tijdje terug een crypto handelaar gemarteld met een boormachine
https://www.crypto-inside...emarteld-met-boormachine/
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Mjah maar dan moet ik eerst de handtekening van het document halen, kip-ei situatie dus. Heb het nu wel voor elkaar gekregen met adobe reader op mijn Iphone alleen hoe krijg ik hem daar weer van af?
Mijn oog viel op Doge (heb ik niet, staat wel als alarm token in Blockfolio) die omhoog schoot dus het klopt dat BTC daalt
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Doet allemaal niks af aan het feit dat er dus supply chain attacks zijn en dat er mensen voor vallen. Ja super dom allemaal en toch gebeurd het. Daar gaat het om. Nogmaals: doe er mee wat je wil.elektriekert schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:15:
[...]
Nogmaals: Ze worden geleverd ZONDER herstelzin
Je kunt beter de Curve kaart aanvragen (pm voor referral). In Curve app, je Binance kaart toevoegen en dan lukt het wel. Dan heb je Mastercard en Visa.croc schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:13:
Iemand al met de (fysieke) Binance VISA kaart op bol.com betaald?
Ik krijg
[...]
Het kan wel: YouTube: How to extract an autograph from a picture - Photoshop Cs5Crypts schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:08:
[...]
Helaas, heb een soort van reuma en dat werkt vooral door op mijn handen, typen geen probleem maar schrijven wel.
Ja, leuk, maar VISA is toch VISA, moet toch gewoon geaccepteerd worden?Zhou schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:27:
[...]
Je kunt beter de Curve kaart aanvragen (pm voor referral). In Curve app, je Binance kaart toevoegen en dan lukt het wel. Dan heb je Mastercard en Visa.
Bekijk het positief: dit is vóór de hack gebeurd. Bovendien staat er niemand uit Drouwenerveen in de lijst (ik heb de lijst ook even doorgespit op zoek naar bekenden)
Toch is dat niet zo. Het is een Debit kaart en geen Credit kaart. Ik heb meer succes met de Curve kaart en heb meer dan 10 betalingen gedaan in de afgelopen 2 weken.croc schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:28:
[...]
Ja, leuk, maar VISA is toch VISA, moet toch gewoon geaccepteerd worden?
Eerste belangrijke support op 21.800$. Zeer reële kans dat we daar niet onder gaan.green-tea schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:12:
Here we gooo.. 20k incoming! Natuurlijk net nadat ik m'n maandelijkse aankoop heb gedaan.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Die is al 1 x getest inderdaad.TomTorquay schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:35:
[...]
Eerste belangrijke support op 21.800$. Zeer reële kans dat we daar niet onder gaan.
Als deze niet houdt en we gaan terug naar de 20k (nadat we 21.370 en 20.675 hebben getest) kan het flink gaan bloeden denk ik.TomTorquay schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:35:
[...]
Eerste belangrijke support op 21.800$. Zeer reële kans dat we daar niet onder gaan.
Het is net BitcoinM-v-G schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:44:
Belachelijk dat PSG & JUV zo stijgen !!
Ik zie geen enkele nuttige reden dan pump en dump.
of zie ik iets anders niet ?
Het is volstrekt idioot, maar het staat op binance en je krijgt ze 'gratis' op launchpad. Dus tja.M-v-G schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:44:
[ Voor 6% gewijzigd door knakworst op 21-12-2020 13:48 ]
Onzin. Lees je alsjeblieft even in...dehardstyler schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:55:
[...]
Dat klopt. Maar de Ledger wordt al aangeleverd in een bruikbare staat met een mooi papiertje met deze herstelzin er al op. Als je deze dus gewoon in gebruik neemt ben je het bokkie.
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Mijne lekker verkocht, free moneys van binance launchpadM-v-G schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:44:
Zal de grens zijn net zoals 22K bij BTC, bij PSG & JUV gaan er aardig wat USDT en BTC doorheen.knakworst schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:47:
[...]
Het is volstrekt idioot, maar het staat op binance en je krijgt ze 'gratis' op launchpad. Dus tja.
Gaat Ether nog een keer door de 600 zakken?
Als je m ff tussendoor pakt altijd lekkerRambow215 schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:49:
[...]
Mijne lekker verkocht, free moneys van binance launchpad
Als je BNB hebt bijvoorbeeld voor de Binance card kun je ze staken op launchpad en krijg je "gratis" JUV of PSG, de afgelopen dagen een APY van 50%, nu rond de 10% 17%.M-v-G schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:53:
[...]
Als je m ff tussendoor pakt altijd lekker, maar dat is bij dit soort altijd achteraf praten
Is een buitenlandse VISA en debet kaart. Zo is monolith uit GB en ik verwacht dat binance ook een buitenlands uitgiftepunt kent. Kan zijn dat t abbo van de winkel waar je koopt dat type kaart of kaarten van dat uitgiftepunt niet ondersteunen.croc schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:28:
[...]
Ja, leuk, maar VISA is toch VISA, moet toch gewoon geaccepteerd worden?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Zolang we boven de support op $19.500 blijven is er weinig aan de hand. Maar het zou me verwonderen dat we zo diep zakken.green-tea schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:40:
Als deze niet houdt en we gaan terug naar de 20k (nadat we 21.370 en 20.675 hebben getest) kan het flink gaan bloeden denk ik.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
[ Voor 22% gewijzigd door .oisyn op 21-12-2020 13:59 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik sta er ook niet opRay_ schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:29:
[...]
Bekijk het positief: dit is vóór de hack gebeurd. Bovendien staat er niemand uit Drouwenerveen in de lijst (ik heb de lijst ook even doorgespit op zoek naar bekenden)
We gaan alweer omhoog.TomTorquay schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:56:
[...]
Zolang we boven de support op $19.500 blijven is er weinig aan de hand. Maar het zou me verwonderen dat we zo diep zakken.
Dat China een steeds grotere economie krijgt speelt ook de dollar parten en zo zijn meerdere partijen die strijden om hetzelfde bot.FijneKerst schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:20:
[...]
Net even een kort artikel gelezen over de dollar(koers) en interesse die er nu nog is voor de dollar, als safeheaven, maar straks niet meer.
Je zou bijna niet anders kunnen concluderen dat assets zoals Goud, Zilver EN Bitcoin de komende jaren alleen maar meer gaan profiteren hiervan..
[...]
[...]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik weet niet wat hier staat, maar klinkt veilig.oisyn schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:04:
Zo, ik heb nu alle emailadressen uit de Ledger email-lijst gePBKDF2'd met HMAC-SHA-256 en 5000 iteraties.
Nu ga ik hetzelfde doen voor de buyers-lijst, waarbij ik de extra informatie verleutel met AES-256 met een key die gebaseerd is op een PBKDF2 met een andere salt. Dat ga ik vervolgens beschikbaar maken via een website.
Jij kunt dus queryen of jouw emailadres erin staat en met welke informatie je in de buyer's lijst staat. Hashing van je email-adres en decryption gebeurt lokaal in je browser, zodat ik die gegevens niet leesbaar op de server heb staan.
Haha, permabull
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Het is inmiddels gelukt met acrobat reader op mijn telefoon. Eens kijken of ze deze nu wel accepteren, blijft stom aangezien ik ook al een proefstorting had gedaan en rekeningoverzicht met dezelfde tenaamstelling had ingestuurd maar goed. Er gebeurt (hopelijk) weer iets.
WhySoSerious schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:06:
[...]
Ik weet niet wat hier staat, maar klinkt veilig
Aha ok bedankt voor de uitleg, die had ik niet helemaal meegekregen...knakworst schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:55:
[...]
Als je BNB hebt bijvoorbeeld voor de Binance card kun je ze staken op launchpad en krijg je "gratis" JUV of PSG, de afgelopen dagen een APY van 50%, nu rond de 10% 17%.
Mijn excuses. Ik heb in de door jou gequote reactie een fout gemaakt. Daar had nog bij moeten staan dat als je die meegeleverd krijgt dat het dan niet in gebruik genomen moet worden. Vandaar dat ik ook zei: "Als je deze dus gewoon in gebruik neemt ben je het bokkie."spok9 schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:49:
[...]
Onzin. Lees je alsjeblieft even in...
Een ledger genereert bij install een pass phrase. Bij elke install een nieuwe. Deze wordt 1 keer getoond en moet je zelf opschrijven.
Daarnaast hebben ledgers tegenwoordig dus anti tamper beveiliging. Die dingen zijn hartstikke veilig. Geen fud alsjeblieft.
Ja die hack is irritant en ledger als bedrijf staat er slecht op wat mij betreft, maar met de devices is niets mis.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Ja dit inderdaad, maar dit ziet er echt onprofessioneel uit. Moet je deze kijken:Tourniquet schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:18:
[Afbeelding]
@dehardstyler jij doelde op dit soort scams zeker?
https://www.reddit.com/r/...almost_got_scammed_today/
RipSmultie schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:24:
Binance is kapot!
De tijd leert of het tij keert
Nu ik deze zie heb ik dit al eerder gezien ja. Heel tricky ja.dehardstyler schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:21:
[...]
Ja dit inderdaad, maar dit ziet er echt onprofessioneel uit. Moet je deze kijken:
https://thebitcoin.pub/t/...on-the-hunt-for-you/35040
Hier zou je toch zo intrappen als je niet beter wist? Zelfs met een kraskaart enzo, ziet er mijn inziens zeer professioneel uit.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
idd, fuck zegSmultie schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:24:
Binance is kapot!
hier in zuid amerika ook.Smultie schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:24:
Binance is kapot!
doei
Waar is DaCoTa's oude avatar als je hem nodig hebt...
Inderdaad, aandelen ook flink onderuit!M-v-G schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:29:
Heeft invloed op de markt lijkt wel ?
Nee, dat is wat de media jou voorhoudt. De Apocalyps is dichtbij!WhySoSerious schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:31:
[...]
Inderdaad, aandelen ook flink onderuit!
Of zou het een andere oorzaak hebben misschien? Iets met dat GB op slot zit bijv.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq