[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 154 ... 193 Laatste
Acties:
  • 533.232 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:19
Wat is jullie hodl top gainer in %?

De regel is dat je de munt moet hebben vastgehouden sinds je aankoop en hier het percentage geeft sinds die aankoop. @Verwijderd van jou weet ik het al, ouwe NANO NANO whale..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Crypts schreef op zondag 10 januari 2021 @ 10:49:
Over shitcoins gesproken... Gaat dat BTC nog een beetje wat doen of is dat redelijk dood? :P
Gister wel uit- en weer ingestapt maar het lijkt een beetje stuurloos op het moment. :)
40k is duidelijk de fair value voor het netwerk. Komende decennia blijft de prijs hier hangen. Onze dromen van 20 jaar eerder met pensioen moeten we aanpassen naar 20 dagen. Tether stort in elkaar omdat er geen stablecoin meer nodig is. Banken adopteren XRP. Plebs adopteren DOGE voor hun moonshots. Kerstdiners zullen nooit meer over Bitcoin gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
geAApt83 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 10:59:
[...]

Nice! Doet me denken aan CS 1.5 en 1.6 oOo
Kan CSGO nog steeds niet aan tippen. Ik mis 1.6 nog steeds..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-10 23:01

jvp

Crypts schreef op zondag 10 januari 2021 @ 10:58:
[...]

Euro omdat ik deze dagelijks gebruik. Waarom zou je naar BUSD willen?
Ik gebruik hem niet dagelijks en zo af en toe probeer ik nog wat staking mee te pakken ;). Dat kan niet met EUR maar wel met BUSD of BNB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geAApt83
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 10-08-2021
Stokstaart schreef op zondag 10 januari 2021 @ 11:00:
[...]

Kan CSGO nog steeds niet aan tippen. Ik mis 1.6 nog steeds..
Paar x geprobeerd, vind er niks aan. Sinds 1 jaartje speel ik weer af en toe 1.6. Mooi werk, oldskool hs klappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 14:24
Stokstaart schreef op zondag 10 januari 2021 @ 10:59:

De regel is dat je de munt moet hebben vastgehouden sinds je aankoop en hier het percentage geeft sinds die aankoop. @Verwijderd van jou weet ik het al, ouwe NANO NANO whale..
Ik heb wel een biggest loser en dat is voor mij XRP met sinds aankoop - 81.74%. :'( Komt voornamelijk ook omdat ik op laag niveau niet heb bijgekocht (dom dom)

Ach ja, we moeten ook wat te lachen hebben he ;)

[ Voor 13% gewijzigd door WiseGuy! op 10-01-2021 11:05 ]

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:47

VeChain 821,35%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Lekker zeg, mooie aankoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:28
Vet gaat lekker nu. Ik ga hem wel verkopen als die nog wat verder omhoog gaat..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:25
Nieuwe bob loukas video. Altijd goed om te ontstressen en lekker door te hodlen.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
Ergens in 2018 aangekocht, nooit meer aangeraakt enkel naar die wallet app gezet om VeThor Tokens te genereren. Dat levert alleen niet bijzonder op. Maar VeChain is mijn long term hodler voor de hypotheek aanbetaling. So far, so good :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

NPXS (86%) gevolgd door BTC (79%) en XLM (67%)

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

LINK, gekocht op 0,68, nu 14,37

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Justevo
Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2021 @ 11:11:
[...]

Ja, dat zijn ze. Lekker hoor!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2021 @ 11:11:
[...]

Ok jij wint de taart tot nu toe :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
DW23 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 11:00:
[...]

40k is duidelijk de fair value voor het netwerk. Komende decennia blijft de prijs hier hangen. Onze dromen van 20 jaar eerder met pensioen moeten we aanpassen naar 20 dagen. Tether stort in elkaar omdat er geen stablecoin meer nodig is. Banken adopteren XRP. Plebs adopteren DOGE voor hun moonshots. Kerstdiners zullen nooit meer over Bitcoin gaan.
Dus ik moet het met de kapper en bakker weer over het weer gaan hebben? :'(

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-10 23:01

jvp

@Crypts gebruik je de Binance kaart dagelijks vanwege de cashback? In theorie natuurlijk wel een idee nu ik erover na denk. Maar maak je dan maandelijks bedrag x over voor de dagelijkse boodschappen/behoefte? En wat levert het verhoudingsgewijs op? (Je hoeft natuurlijk geen bedragen te noemen, ben wel benieuwd)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stokstaart
Even er vanuit gaande dat mijn 800 UNI niet mee tellen (+oneindig %) denk ik dat ETH bovenaan staat met +876%. Daarna THETA met +677%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:28
Justevo schreef op zondag 10 januari 2021 @ 11:09:
[...]

Ergens in 2018 aangekocht, nooit meer aangeraakt enkel naar die wallet app gezet om VeThor Tokens te genereren. Dat levert alleen niet bijzonder op. Maar VeChain is mijn long term hodler voor de hypotheek aanbetaling. So far, so good :+
Vet heb ik 2 jaar terug ook als flufje aangekocht, ik verloor alleen de aandacht ervoor en ben de hodl gestopt en uitgestapt vorige week. Zit er nu weer in en vandaag een groene dildo bij vet.

Wat verwacht jij van vet voor de toekomst eigenlijk dat je zoveel vertrouwen erin hebt?

Ik heb een shitcoin die 100% verlies heeft gegeven trouwens. De naam kom ik op terug :')

[ Voor 6% gewijzigd door AMARONE op 10-01-2021 11:15 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Bitcoin. +- 13.000% 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:44
Immutable schreef op zondag 10 januari 2021 @ 09:58:
[...]

Jeetje dat is wel erg zuur. Waarom had je jaren geleden dan niet gekocht? Zelf heb een huis in de dip gekocht. Nu al 100k meer waard zowat. Waarom wil je dan een huis kopen op de top?

Hoop dat je dan ook nog niet dubbelop hier al je geld verliest door crypto.
Sommige mensen studeerden toen nog :) er is een generatie die nog geen 'dip' van de huizenmarkt gezien heeft.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
AMARONE schreef op zondag 10 januari 2021 @ 11:14:
[...]

Vet heb ik 2 jaar terug ook als flufje aangekocht, ik verloor alleen de aandacht ervoor en ben de hodl gestopt en uitgestapt vorige week. Zit er nu weer in en vandaag een groene dildo bij vet.

Wat verwacht jij van vet voor de toekomst eigenlijk dat je zoveel vertrouwen erin hebt?

Ik heb een shitcoin die 100% verlies heeft gegeven trouwens. De naam kom ik op terug :')
Het aantal partnerships wat ze aangingen, daar zitten echt grote namen bij. Walmart, PwC, BMW, Renault, Kuehne & Nagel. Op dat moment dacht ik van dat zal vast niet zomaar zijn als zulke merken zich publiekelijk aan een coin binden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
Ok we hebben een nieuwe hodl-koning _/-\o_

Puur geluk of extreem veel vertrouwen in BTC?

[ Voor 11% gewijzigd door Stokstaart op 10-01-2021 11:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VERINGTENTJE
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:42

VERINGTENTJE

BtC Hodler since '15

BtC. Gekocht in 2016 voor 400€

(Alleen beetje jammer dat ik het grootste deel weer verkocht heb toen ie rond de 800€ stond. Ik heb er nog steeds wel een plukje van)

Ik heb ook nog wat ethereum die ik zelf gemined heb, dus daar valt niet echt een percentage aan te hangen. Deze heb ik nu gestaked in ETH2, maar met de huidige stijging echt geen idee of ik daar wel goed aan gedaan heb.

[ Voor 18% gewijzigd door VERINGTENTJE op 10-01-2021 11:39 ]

Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Stokstaart schreef op zondag 10 januari 2021 @ 11:22:
[...]

Zou et bij god niet weten helaas. Weet alleen dat mijn DCA van de laatste 2 jaar van bitcoin op 440% staat. Ik zit er al in sinds 2013 en ook 2017 leuk geboerd, geen idee wat daar de % van zijn helaas. Sowieso altijd groot deel doorgehodled. Maar 13000% haal ik nooit iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Crypts schreef op zondag 10 januari 2021 @ 11:13:
[...]

Dus ik moet het met de kapper en bakker weer over het weer gaan hebben? :'(
Sowieso, dat is de enige manier om deze bull market voort te zetten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
jvp schreef op zondag 10 januari 2021 @ 11:14:
@Crypts gebruik je de Binance kaart dagelijks vanwege de cashback? In theorie natuurlijk wel een idee nu ik erover na denk. Maar maak je dan maandelijks bedrag x over voor de dagelijkse boodschappen/behoefte? En wat levert het verhoudingsgewijs op? (Je hoeft natuurlijk geen bedragen te noemen, ben wel benieuwd)
Cashback maar vooral gemak, hiervoor boekte ik winsten terug naar mijn rekening voor dagelijkse uitgaven, dat is nu niet meer nodig dus het scheelt een stap en (een dag) tijd. De cashback is simpel, gewoon 1% over alle uitgaven dus kijk wat je normaal aan boodschappen en andere uitgaven (dat wat je kan pinnen cq met CC betalen) besteed per maand, pak daar 1% van en room het iets naar beneden af en je hebt je antwoord. Heb er geen moeite mee om bedragen te noemen maar het heeft weinig zin, de een redt het met €200 per maand terwijl een ander er zomaar €2000 of meer doorheen jast.

Heb je crypto alleen voor de hodl of maak je geen winst met traden dan kun je middels SEPA geld naar de kaart sturen, dat is gratis maar kost je een (werk)dag. Ik geef 1,5~2x zoveel uit aan boodschappen dan gemiddeld en met bijkomende kosten als kleding, hotels, uit eten etc. is de cashback nog niet wereldschokkend maar wel leuk en het wordt uitgekeerd in BNB die ik wel vrolijk mee zie stijgen. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
[...]

Van 2013 tot 2016 bijgekocht onder 300 dollar. Wel de helft verkocht in eerdere bullruns. De rest inderdaad on hodl wegens groot vertrouwen in bitcoin.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:17

knakworst

Get more sats!

Hieronder volgen REKT berichten.

Edit: en alweer een grote groene staaf.

[ Voor 40% gewijzigd door knakworst op 10-01-2021 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-10 08:21
Das ook leuk, oude safex wallet vinden en dan er achter komen dat door chain migratie ze niks meer waard zijn.... dag 500 euro..... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Dracula schreef op zondag 10 januari 2021 @ 11:37:
Das ook leuk, oude safex wallet vinden en dan er achter komen dat door chain migratie ze niks meer waard zijn.... dag 500 euro..... :-(
Dat had ik met DAPS, €250. Hoort er helaas bij en is 'eigen schuld'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xehexehex
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-08 20:34
Dracula schreef op zondag 10 januari 2021 @ 11:37:
Hier heb ik momenteel ook last van. 2 jaar geleden voor het laatst met crypto beziggeweest, kom je ineens allemaal shit tegen en verloren geld smh.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
Descending triangle waarbij de 40k het nu nog houdt. Kan een reversal pattern zijn.

Morgen wordt een dag met veel volume verwacht ik :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Javdalen
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 07:26
TRAC: 1079,49% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10 10:29
Richh schreef op zondag 10 januari 2021 @ 11:40:
Descending triangle waarbij de 40k het nu nog houdt. Kan een reversal pattern zijn.

Morgen wordt een dag met veel volume verwacht ik :P
My bad. Vanochtend besloten nog wat BTC te kopen. Ik had 't ook kunnen weten natuurlijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Luuk schreef op zondag 10 januari 2021 @ 11:33:
[...]

Van 2013 tot 2016 bijgekocht onder 300 dollar. Wel de helft verkocht in eerdere bullruns. De rest inderdaad on hodl wegens groot vertrouwen in bitcoin.
Met 13k% winst kan je vertrouwen ook wel een deukje aan gok ik :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Ray_ schreef op zondag 10 januari 2021 @ 11:44:
[...]

My bad. Vanochtend besloten nog wat BTC te kopen. Ik had 't ook kunnen weten natuurlijk...
Het kan een reversal pattern zijn, maar het kan ook nog best omhoog hoor ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseGuy!
Richh schreef op zondag 10 januari 2021 @ 11:47:
[...]

Het kan een reversal pattern zijn, maar het kan ook nog best omhoog hoor ;)
De lows vertonen nog altijd een (licht) stijgende lijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04:42

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Stilte voor de storm? Heb maar een flufje te koop gezet een eindje naar beneden en een flufje om te kopen als we door de 42 breken. Een mens moet toch zijn nachtrust krijgen :P

@Verwijderd stel dat er beren komen, waarschijnlijk niet :+, post je de dames dan ook elke 1k op de terugweg? >:)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
WiseGuy! schreef op zondag 10 januari 2021 @ 11:48:
[...]

De lows vertonen nog altijd een (licht) stijgende lijn
En dit was dan ook de reden dat ik kocht. Maar mijn ervaring is dat alles als een Spanjaard in de sneeuw onderuit gaat nadat ik koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retep41
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-04-2022
[...]

Ik hodl mijn XRP al sinds 2018 dus ben ik dan ook een hodl koning? Verder heb ik er wel een beetje
spijt van dat toen ik in de cryptowereld stapte, ik mijn btc heb ingewisseld voor xrp want xrp
zou het helemaal gaan maken volgens de "experts." Welnu, hier zijn we dan met xrp die lijkt vast gelijmd
rond de 30 cent ( ik praat altijd over de waarde in dollars) met alleen een uitschieter naar over de 70 cent
anderhalve maand geleden, en toen kwam die vervelende SEC even roet in het vreten gooien.
Als dat niet was gebeurd dan was xrp nu zeker naar minimaal 1,5 dollar gestegen of zelfs meer.
Maar goed, ik blijf hodl en daar ben ik goed in. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:27
Ik heb geen idee wat de percentages precies zijn.. maar als ik even snel kijk dan heb ik iets van 660% op eth en 350% op neo en iets van 430% op btc..

Maar omdat ik mijn inleg er nu uit heb gehaald is het eigenlijk niet meer te meten nu.

[ Voor 25% gewijzigd door Pelox op 10-01-2021 11:58 ]

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
sh4d0wman schreef op zondag 10 januari 2021 @ 11:50:
Stilte voor de storm? Heb maar een flufje te koop gezet een eindje naar beneden en een flufje om te kopen als we door de 42 breken. Een mens moet toch zijn nachtrust krijgen :P

@Verwijderd stel dat er beren komen, waarschijnlijk niet :+, post je de dames dan ook elke 1k op de terugweg? >:)
Als dat gebeurt betwijfel ik of @Verwijderd het tempo aankan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
retep41 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 11:54:
[...]

Ik hodl mijn XRP al sinds 2018 dus ben ik dan ook een hodl koning?
Haha nee het gaat over percentage gain vanaf je aankooppunt, niet om lang vasthouden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Pelox schreef op zondag 10 januari 2021 @ 11:56:
Ik heb geen idee wat de percentages precies zijn.. maar als ik even snel kijk dan heb ik iets van 660% op eth en 350% op neo en iets van 430% op btc..

Maar omdat ik mijn inleg er nu uit heb gehaald is het eigenlijk niet meer te meten nu.
Een flufje aanhouden vanaf je instappunt telt ook gewoon. Dat je je inleg eruit hebt gehaald is gewoon verstandig..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Stokstaart schreef op zondag 10 januari 2021 @ 12:03:
[...]

Een flufje aanhouden vanaf je instappunt telt ook gewoon. Dat je je inleg eruit hebt gehaald is gewoon verstandig..
Dan zijn het ongeveer die percentages, op een hoop shitcoins is het -heelveel% en dat is verrekend in de winst op de andere coins.

Ps. De percentages kunnen zomaar heel snel een stuk minder worden als btc het opgeeft.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

Aankoop IOTA 19 maart $0,136 -> +210% (inclusief dipje van zojuist 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
[...]

Ik hodl mijn XRP al sinds 2018 dus ben ik dan ook een hodl koning? Verder heb ik er wel een beetje
spijt van dat toen ik in de cryptowereld stapte, ik mijn btc heb ingewisseld voor xrp want xrp
zou het helemaal gaan maken volgens de "experts." Welnu, hier zijn we dan met xrp die lijkt vast gelijmd
rond de 30 cent ( ik praat altijd over de waarde in dollars) met alleen een uitschieter naar over de 70 cent
anderhalve maand geleden, en toen kwam die vervelende SEC even roet in het vreten gooien.
Als dat niet was gebeurd dan was xrp nu zeker naar minimaal 1,5 dollar gestegen of zelfs meer.
Ah, een lotgenoot.. :(:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

BTC zo'n 1600% en met de rest van m'n shitcoins heb ik al zoveel geschoven dat ik daar geen percentage aan durf te hangen..

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• retep41
Ik ben destijds ingestapt bij 80 cent, dus anderhalve maand geleden zag het er naar uit dat ik eindelijk
break even zou spelen, maar toen kwam die vreselijke party pooper van de sec roet in het eten gooien. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:08
Kom maar ff knuffelen jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
retep41 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 12:11:
[...]

Ik ben destijds ingestapt bij 80 cent, dus anderhalve maand geleden zag het er naar uit dat ik eindelijk
break even zou spelen, maar toen kwam die vreselijke party pooper van de sec roet in het eten gooien. :(
Ik sta net quite nu

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-10 13:31

Begin april 2015 n buy order gezet voor n flufje btc op €199,99 Eigenlijk met t idee, "geinig, dat haalt ie nooit" en daarna op skivakantie gegaan. Bij terugkomst bleek de order gehit.
Nooit verkocht dus nu 16000% volgens mij.

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
shovelhead1340 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 12:14:
[...]

Begin april 2015 n buy order gezet voor n flufje btc op €199,99 Eigenlijk met t idee, "geinig, dat haalt ie nooit" en daarna op skivakantie gegaan. Bij terugkomst bleek de order gehit.
Nooit verkocht dus nu 16000% volgens mij.
1. @shovelhead1340 16.000%
2. @Luuk 13.000%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retep41
Tja, er zijn uiteraard genoeg gelegenheden geweest om toch laag te kopen en hoog te verkopen
en ik zo m'n investering al flink had kunnen vermeerderen, alleen ik durf nooit te handelen
want als ik verkoop, dan zal je zien dat de prijs juist omhoog gaat en als ik zou kopen, de prijs
dan in elkaar stort.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shovelhead1340
sh4d0wman schreef op zondag 10 januari 2021 @ 11:50:

Maar dan gruwelijk lelijke?

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
Dan hebben we juist troost nodig dan helpt gruwelijk lelijk niet echt

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Tja misschien vind ik die wel lekker want op ieder potje past wel een dekseltje. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLLuSion_xGen
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15-05 08:41
retep41 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 12:17:
[...]

Tja, er zijn uiteraard genoeg gelegenheden geweest om toch laag te kopen en hoog te verkopen
en ik zo m'n investering al flink had kunnen vermeerderen, alleen ik durf nooit te handelen
want als ik verkoop, dan zal je zien dat de prijs juist omhoog gaat en als ik zou kopen, de prijs
dan in elkaar stort.
Teken toch dat je te greedy bent? Als je blij bent met wat je winst is gewoon cashen dan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• QA123
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-06-2024
Mijn eerste stap in BTC was in maart 2020, toen ingekocht op €5,900 en week later op €5,660. Niks gecashed, alleen wat trades voor diversificatie naar ETH en LTC. Dus grofweg 600% winst.

edit.... oeps, nu alweer wat minder met BTC op 39.4k

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04:42

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Slux schreef op zondag 10 januari 2021 @ 12:20:
[...]

Tja misschien vind ik die wel lekker want op ieder potje past wel een dekseltje. :+
Ging jij nou los op de bodybuilder chick of de mollige dame? :+

gallery: Jaapio

edit: hier BTC vanaf 500 euro of dollar ofzo. Daarna tot ongeveer 14k USD nog wat flufjes gekocht,

[ Voor 12% gewijzigd door sh4d0wman op 10-01-2021 12:23 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Heb even gekeken naar mijn oude aankopen uit 2013 en wat ik daar nog ongeveer van over heb. Tel ik dan daarbij mijn DCA aankopen van 2017 en laatste 2 jaar dan zit ik op 5500% ongeveer. Kan paar 100% schelen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04:36

WhySoSerious

Be the change.

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/8YmZ14DOpivXMuckSI/giphy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
QA123 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 12:21:

edit.... oeps, nu alweer wat minder met BTC op 39.4k
Hij zakt even heeeel hard ja..

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMoon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-01-2022
[...]

Zal de oa central banks de XRP/ripple echt gaan gebruiken? Christine Lagarde zei zo iets in een interview.
Banken en de overheid willen juist enigszins controle, dan kan xrp/ripple de tool voor hun zijn? Dit speelt al tijdje door mijn hoofd heen.

MarsRover

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
sh4d0wman schreef op zondag 10 januari 2021 @ 12:22:
[...]

Ging jij nou los op de bodybuilder chick of de mollige dame? :+

gallery: Jaapio
Dat zijn nou net de potjes die niet op mijn dekseltje passen :r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mathiasc
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:34
[...]

dan in elkaar stort.
dan hebben wij dezelfde ziekte 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:17

knakworst

Get more sats!

PlanR schreef op zondag 10 januari 2021 @ 12:22:
[...]

Nee gaat redelijk beheerst , Binance werkt namelijk nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02:05
Nou ga eens naar 25k bitte

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
En weg percentages..

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
Ik koop nooit weer bij. Grmbl.

Nou ja, deze week dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-10 20:14
@Verwijderd wat moesten we ook al weer doen tijdens deze onzekere momenten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Mijn wallet koers, en de Bitcoin Ticker schelen een euri 1K.
Bijzonder toch? :9

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-10 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

BTC gehodled vanaf €36. Koers is nu €32.000 dus percentage is dan 88.888% denk ik?

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-10 10:45

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Als ie door de EMA( 8 ) heen zakt op daily view zou ik me pas zorgen gaan maken...

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
PlanR schreef op zondag 10 januari 2021 @ 12:22:
[...]

Ik ben voor een positievere benadering, hij stijgt de verkeerde kant op. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zou de ETH straks richting de $ 2.000,-- gaan :?

ETH/BTC zit op 0,032580. als dit hoger wordt, dan gaat er toch geld uit de BTC naar de ETH, dan zou de ETH stijgen. Hier iemand ervaring mee? :9

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• VERINGTENTJE
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:42

VERINGTENTJE

BtC Hodler since '15

Voorheen had ik altijd wel een cryptowatch of trade.kraken openstaan om koersschommelingen in de gaten te houden, maar dat is helemaal niet nodig. Gewoon hier even kijken of er 10+ berichten in 2 minuten gepost worden en je weet genoeg.

Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik verwacht nog steeds dat de 36k gaat worden aangetikt. Zowel op de 4h als 1d is er nog wat ruimte naar beneden.

@Chiron Misschien wel goed om erbij te benoemen welk bedrag dat betreft, dan wordt het direct duidelijk.
Crypts schreef op zondag 10 januari 2021 @ 12:28:
[...]

Ik ben voor een positievere benadering, hij stijgt de verkeerde kant op. :+
Eens, en er worden nu gewoon uitgestelde winsten gecreëerd.

[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 10-01-2021 12:34 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QA123
VERINGTENTJE schreef op zondag 10 januari 2021 @ 12:31:
Voorheen had ik altijd wel een cryptowatch of trade.kraken openstaan om koersschommelingen in de gaten te houden, maar dat is helemaal niet nodig. Gewoon hier even kijken of er 10+ berichten in 2 minuten gepost worden en je weet genoeg.
Bouw even een aggr.trade, maar dan met post/min van deze reeks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
[...]

dan in elkaar stort.
Dat gevoel heb ik vaker gehad.
Ik neem aan dat je ook al even in crypto zit als je rond de 80 cent zit :p .
Achteraf is het altijd: Had ik maar verkocht.

Ik heb een plan gemaakt (deels nat vingerwerk, bij X procent winst haal ik er zoveel procent uit)
Mijn eerste target van 1,25$ was goed op weg. Toen kwam het verhaal van de SEC om de hoek kijken.
Die zaak gaan ze winnen of settelen.
Zolang je in Amerika geld betaald kan je overal mee wegkomen dus dat gaat wel goed komen.

Ik ben geen trader dus dat probeer ik ook niet.

Heb een paar dagen geleden voor het eerst in mijn leven winst gepakt op ETH rond de 1200$. Voelde een beetje raar om geld uit mijn investering te halen ipv het in de bodemloze put te pompen :D .
Als ETH onder de 1000$ was gezakt had ik wel een deel terug gekocht, maar dat was niet het geval.

Zolang XRP in de top 10 staat (en ik ben echt niet bang dat ze daar uitvallen omdat het een Scam zou zijn) gaan ze nog wel flink stijgen.
De hele markt is altijd zo explosief. Die ATH gaan we echt wel weer verbreken.
Als ik daarnaar kijk heb ik op dat punt 10x mijn inleg gemaakt.
Dat heeft dan wel 3,5 jaar geduurd maar is nog steeds flink.

Maak een plan en ga ervoor!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stokstaart
Tourniquet schreef op zondag 10 januari 2021 @ 12:27:
[...]

BTC gehodled vanaf €36. Koers is nu €32.000 dus percentage is dan 88.888% denk ik?
Haha holy fuckerd00dles. Met stip op 1 dan maar:

1. @Tourniquet BTC 88.888%
2. @shovelhead1340 BTC 16.000%
3. @Luuk BTC 13.000%

De reden dat ik ernaar vroeg is dat ik heel veel short term greed zie, terwijl met een plan (of geluk) en het juiste instapmoment een hodl-strategie veel lucratiever kan zijn én een stuk minder stressvol.

Doe ermee wat je wil, maar ik wil mezelf over 5 jaar niet voor m'n kop slaan dat ik BTC op 40k heb verkocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
EnderQ schreef op zondag 10 januari 2021 @ 09:32:
[...]

Helaas hebben sommige een lopend abonnement :+ 8)
Hahahaha. Hier dus ook. Ik denk er maar niet aan hoeveel ik gemist heb door buy high panicsell low, regelrechte scamcoins, scam exchanges Cryptsy, Mintpal) en gewoon op t verkeerde moment verkopen (vlak vóór n bullrun of véél te laat erna).
Ik handel niet meer want dat kost mij gewoon geld.

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Stokstaart schreef op zondag 10 januari 2021 @ 12:34:
[...]

3. @Luuk BTC 13.000%

De reden dat ik ernaar vroeg is dat ik heel veel short term greed zie, terwijl met een plan (of geluk) en het juiste instapmoment een hodl-strategie veel lucratiever kan zijn én een stuk minder stressvol.

Doe ermee wat je wil, maar ik wil mezelf over 5 jaar niet voor m'n kop slaan dat ik BTC op 40k heb verkocht.
ik heb 5500%. Idd HODL is beste wat er is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Tourniquet schreef op zondag 10 januari 2021 @ 12:27:
[...]

Holy hell... HODL KONING!!

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
[...]

3. @Luuk BTC 13.000%

40k met 88.888% stijging = ....? ik durf het niet eens neer te zetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
MrMoon schreef op zondag 10 januari 2021 @ 12:22:
[...]

Zal de oa central banks de XRP/ripple echt gaan gebruiken? Christine Lagarde zei zo iets in een interview.
Banken en de overheid willen juist enigszins controle, dan kan xrp/ripple de tool voor hun zijn? Dit speelt al tijdje door mijn hoofd heen.
De XRP ledger is decentraal, dus ik zie niet in welke controle de banken/overheid hiermee zou kunnen uitoefenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musmus1995
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-10 15:26
De beste strategie (wat voor mij werkt) is het DCA’en (elke maand rond de 20ste) en de dips kopen. Sinds 2017!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Onderkant triangle nu. Breken is 35.6k-ish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrb85
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 16:04
De maan zit duidelijk onder de horizon op dit moment. Let’s dip - buy - moon :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retep41
iLLuSion_xGen schreef op zondag 10 januari 2021 @ 12:21:
[...]

Teken toch dat je te greedy bent? Als je blij bent met wat je winst is gewoon cashen dan
Ik geef gewoon toe dat het mij om dikke vette winsten gaat en niet om peanuts, want dan had ik het
net zo goed op de bank kunnen laten staan waar je nauwelijks tot geen rente krijgt.
Ik heb een bedrag met 4 nullen in crypto's gestoken, dus wil ik ook flink gaan cashen
en dat gaat gewoon een keer gebeuren als dat gesodemieter met die SEC afgelopen is
en xrp naar 5 of wel 10 dollar knalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj
  • Laatst online: 05-10 13:01

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

anti elppa schreef op zondag 10 januari 2021 @ 12:36:
[...]

ik heb 5500%. Idd HODL is beste wat er is
Dat kan ik beamen, ik zit op ongeveer 31.900% 7(8)7 oOo *O*
(gemined bij prijs van ongeveer 100,- per BTC)

[ Voor 9% gewijzigd door Kuusj op 10-01-2021 12:42 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

[...]

Ik heb een gematigd HODL DCA plan voor de komende 5 jaar.
Ik ga er vanuit dat we dit jaar +/- 30% per maand omhoog gaan.
Dan eind 2021 cashen.
Dan even de dip afwachten in maart 2022 ofzo.. en er vanuit gaan dat BTC de komende 2 jaar niet gaat bullen (-5% gemiddeld) ...dan weer gewoon inzetten per maand tot 2024 (halving) en dan mijn cash moment weer inzetten en HODL tot eind 2025.
Dan kan ik mijn huis afbetalen (groot gedeelte).
Daarna weer verder sparen voor pensioen :D
Verder heb ik nog niet durven dromen.

[ Voor 8% gewijzigd door FijneKerst op 10-01-2021 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retep41
mathiasc schreef op zondag 10 januari 2021 @ 12:23:
[...]

dan hebben wij dezelfde ziekte 8)7
d:)b yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
retep41 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 12:11:
[...]

ALS Ripple die lawsuit wint, verwacht ik wel een herstel. Maar ik zoek zelf naar een punt waar ik m'n verlies nog enigszins kan beperken, want ik ben ingestapt op $ 1,72 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLLuSion_xGen
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15-05 08:41
Sheldon Evans: "ETH gaat naar 50k deze bullrun"
Let's go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Here we goooo

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
FijneKerst schreef op zondag 10 januari 2021 @ 12:42:
[...]

Ik heb een gematigd HODL DCA plan voor de komende 5 jaar.
Ik ga er vanuit dat we dit jaar +/- 30% per maand omhoog gaan.
Dan eind 2021 cashen.
Dan even de dip afwachten in maart 2022 ofzo.. en er vanuit gaan dat BTC de komende 2 jaar niet gaat bullen (-5% gemiddeld) ...dan weer gewoon inzetten per maand tot 2024 (halving) en dan mijn cash moment weer inzetten en HODL tot eind 2025.
Dan kan ik mijn huis afbetalen (groot gedeelte).
Daarna weer verder sparen voor pensioen :D
Verder heb ik nog niet durven dromen.
Ik hou zelf de linear regression chart aan voor globale tops en bottoms. Op welk moment de orders dan worden gehit maakt me niet zoveel uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02:05
Wanneer gaan we nou eens door die 4u ma25 heen breken ipv bouncen
Pagina: 1 ... 154 ... 193 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!