[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 153 ... 193 Laatste
Acties:
  • 533.232 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2021 @ 01:18:
[...]

Hey Raptor! Ik ben wel eens benieuwd: jij inmiddels al eens wat afgeroomd met de huidige koersen?

Ik weet nog dat je in 2019(?) een erg mooie aankoop hebt gedaan rond 3 a 4k.

Da's nu toch aanzienlijk gegroeid! Of nog steeds aan het hodlen? :)
Stukje afgeroomd en voor de rest HODL ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

RaptorXS schreef op zondag 10 januari 2021 @ 01:22:
[...]

Stukje afgeroomd en voor de rest HODL ;)
Op naar de 100k en daar voorbij! >:)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-10 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

Palindrome schreef op zondag 10 januari 2021 @ 00:58:
Hebben jullie dit wel eens gezien, voor zover ik weet de eerste vermelding van bitcoin op tweakers, in 2010 al

Nieuw digitaal geld Bitcoin - Interview op One Radio Network

Toen gemarkeerd als spam :o
Haha!

Op FOK! is op dezelfde dag ook een topic gestart met die titel en dat is wel tot een reeks uitgegroeid:
https://forum.fok.nl/topic/1569109

Wel grappig om die posts uit de eerste maanden te lezen. Iemand stuurt een andere user 0.25 BTC om het uit te proberen waarop de ontvangende partij de versturende als "krent" typeert. _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XJHFsywSN1i-Zcmc_XmzsYssRL4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BHTqhqdFBq3XHMbnOhWL53Km.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door Tourniquet op 10-01-2021 01:48 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:08
Tourniquet schreef op zondag 10 januari 2021 @ 01:44:
[...]

Haha!

Op FOK! is op dezelfde dag ook een topic gestart met die titel en dat is wel tot een reeks uitgegroeid:
https://forum.fok.nl/topic/1569109

Wel grappig om die posts uit de eerste maanden te lezen. Iemand stuurt een andere user 0.25 BTC om het uit te proberen waarop de ontvangende partij de versturende als "krent" typeert. _O-
Bekant 10k nu in euro’s!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:02
Ethereum (ETC) flinke moon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Slonzo schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 20:06:
Ik heb een paar dagen geleden inderdaad ook een full node aangeslingerd, ik dacht: kan er misschien nog wat uit leren :) Zo gezegd, zo gedaan... We zijn ondertussen 78 uur verder, en de Initial Block Download zit aan block 494000 (november 2017) van de 664033, terwijl het alsmaar trager lijkt te gaan ;w
<knip>
Gaat sowieso nog een aantal dagen duren om tot aan de top te geraken.
:Y)
2021-01-10T00:10:31Z Leaving InitialBlockDownload (latching to false)
~12 dagen om een Bitcoin Core node op HDD gesynct te krijgen _O-

Net op tijd voor De Grote Dip.
PilatuS schreef op zondag 10 januari 2021 @ 01:07:
Nadat ik alles had gelezen dacht ik: Wat moet je daar nou weer mee ?
Ik heb laaang geleden in de begindagen van Slushpool nog even op CPU gemined, om er dan plots mee te kappen en jaren niet meer van BTC wakker te liggen - "wordt toch nooit wat, elektriciteit is duur".

Zoek me nog altijd suf naar die wallet :')

[ Voor 23% gewijzigd door Slonzo op 10-01-2021 01:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
pfffff begin jan 2011 50 BTC minen per jaar met standaard pc |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:02
superchanbe schreef op zondag 10 januari 2021 @ 01:52:
pfffff begin jan 2011 50 BTC minen per jaar met standaard pc |:( |:( |:(
Per jaar? 1 block leverde al een reward op van 50 exclusief fee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:42

FreakNL

Well do ya punk?

Ik heb in die tijd ook “iets” gemined. Geen idee meer wat eigenlijk. Misschien Bitcoin maar ik meen dat het iets anders was... Maar waren er wel andere dingen rond die tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
ETH is in up trend ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrb85
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 16:04
ETH wil ATH 🙂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:44
Ook Bitcoin weer richting bovenkant van de driehoek. Tjongejonge, toch weer een gek weekend.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Maar Bitcoin, wat doet u nu? <3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
MOOOOOOOON

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Ik heb vanochtend ingekocht net onder de 40k dus dit doet me wel weer deugd :)
ETH gisteren ook voor onder de 1k€

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:27
Ga jij eens gewoon naar bed jongeman.

Nooit te voorspellen dit.. en nu weer instappen is morgen alsnog een btc van 35k. _O-

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mrb85
  • Laatst online: 18-09 16:04
Ik blijf er voorlopig af. Eventjes veilig in de euro’s blijven. Iets met 2017 fomo op de ene schouder en het verstand op de andere schouder.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
QA123 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 00:32:
[...]

Daar zit ik wel over na te denken, hoe te liquideren en toch meeblijven groeien. Ik zat zelf te denken aan ~20% van de winst uitcashen elke 6 maanden en in low risk investeringen om te zetten.

Minder last van FOMO en enige geruststelling dat niet alles op het spel staat. Periode en percentage moet ik nog over nadenken.
Mijn strategie (die ik nu alleen even heb losgelaten omdat ik het gevoel heb dat het nu alleen maar kan stijgen) is deze: Ik heb een vast bedrag gekozen waarbij ik alles daarboven verkoop. Het beperkt de winst maar ook het verlies.

Om dit even in een berekening te gooien:
Laten we even uitgaan van het moment waarop BTC op 10.000 stond en ook 10.000 als maximaal bedrag aanohuden, en er vanuitgaan dat we op 10.000 begonnen. En dat we bij elke 1000 stijging verkopen.

BTC tot nu toe (40.000) vasthouden had dan een wiinst van 30.000 opgeleverd, maar wel met risico (het kan net zo goed weer droppen).

Bij steeds verkopen is de winst lager maar het risico ook. Als ik het goed berekend heb:
- Bij 20.000 heb je 17.200, 14% minder
- Bij 30.000 heb je 21.300, 29% minder
- Bij 40.000 heb je 24.000, 40% minder

Het begint dus bij zo'n 70% en als de prijs x4 gaat heb je nog ongeveer de helft van de winst. Maar, die heb je in dat geval wel in harde (zachte?) euro's op je bankrekening, en dus veiliggesteld. Waardoor je ook minder wakker hoeft te liggen.

Bij 20.000 zou een 14% daling al voldoende zijn om net zoveel over te houden als je met deze strategie hebt.

Zoals je ziet, hoe meer stijging je hebt hoe groter het effect op je winst wordt. Maar je kunt je ook afvragen, als je met 10.000 begint en daar nog rustig bij slaapt, slaap je dan bij 40.000 nog steeds rustig? En als hij NIET doorstijgt heb je je winst in ieder geval veiliggesteld. Je hoeft je zo ook nooit meer af te vragen wanneer je moet verkopen.

Uiteraard kun je de threshold ook hoger zetten dan je beginbedrag, dan hou je veel meer van de winst over (als je het op 20.000 zou zetten ipv 10.000 zou je op 40.000 pas 15% minder hebben ipv 40% minder). En eventueel als je veel afgeroomd hebt het bedrag ook langzaam kunnen verhogen.

Overigens, alles onder dat vaste bedrag beschouw ik als verloren. Ik ga dat er nooit meer uithalen dus als BTC ooit naar 0 gaat is het weg.

[ Voor 3% gewijzigd door Specy op 10-01-2021 02:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

FreakNL schreef op zondag 10 januari 2021 @ 00:39:
[...]

Wel wat makkelijk. De BCH had ook volledig kunnen crashen, had je die vrienden en familie dan terugbetaald? Je doet net of het een 100% zekerheid was dat dit eraan zat te komen...
Zeker, ik heb het bij een maximum van kleine bedragen gehouden. En pas nadat er wat winst is en ik mensen hun inleg kon terug storten MET wat winst en dan verder traden met de winst. Dan pas accepteerde ik geld van de volgende person. In totaal heb ik nooit voor meer garand gestaan dan 5000 CAD, zo een 3200 euro.

Zo een schuld kan ik wel aan. Je wilt ook geen vrienden en familie relaties verpesten met dit, dus ik ben voorzichtig genoeg geweest. Nu komen er vreemde mensen naar me toe die in een keer 50 000 CAD willen investeren. Daar zeg ik wijs genoeg nu nee tegen, want het risico is veel te groot. Hopelijk heb ik binnen een aantal maanden een licensie, geregistreerd bedrijfje, business account en verzekering.

En dan maar hopen dat die mensen nog niet met iemand anders in zee zijn gedaan tegen die tijd want de FOMO is groot momenteel. En ik was een van de eerste mensen in 2012 hier in Alberta die tegen iedereen over Bitcoin begon te lullen.

Dus mijn rep is puik.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:02
Die EUR/USDT koers is ook kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
lol idd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Nu online
nieuwe ATH voor ava, toch wel interessant

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Start waarschuwing
ik zie dat mijn koop orders erdoor zijn voor NANO, dus abandon the NANO ship while you can.
Einde waarschuwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:13

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Slux schreef op zondag 10 januari 2021 @ 07:16:
Start waarschuwing
ik zie dat mijn koop orders erdoor zijn voor NANO, dus abandon the NANO ship while you can.
Einde waarschuwing
Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/564x/f4/61/b8/f461b8c9640932e7b7d9486d55d0d407.jpg

Ik zit nog met een zakje stinkende USDT te kijken naar BTC maar heb besloten die niet meer in weekenden te traden. Even afwachten wat morgen brengt.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DylanV1990
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 22-05 22:04
Start waarschuwing
Einde waarschuwing
Dank, ik ben er uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:50

Bever!

3

Gisteren de hele dag zitten kijken wanneer eth ging uitbreken, valt btc naar beneden in de avond. Ik orders maar weggehaald want weekend fuckery en ja toch uitgebroken.. Uch in ieder geval niks verloren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ik denk dat de BCH accumulatie fase nu wel over is. Het heeft de 0.01 BTC net aangeraakt en toen meteen daarna kocht er iemand 10 000 BCH op Coinbase met een markt order. Dat will volgens mij zeggen dat de grote jongens de afgelopen 2 jaar OTC hebben gekocht (om de marktprijs niet direct te beïnvloeden) en nu op de markt zelf aan het kopen zijn. (om de marktprijs wel direct te beïnvloeden).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Dx0-Y4tM13nyuOeEJ2ZGvnNktM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RwPsdGTNivZlhrNXYXkLfBxQ.png?f=fotoalbum_large

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wow jongens.

Misschien komt het door het bericht dat ik gisteren kreeg over m'n tante die met een zware hersenbloeding is opgenomen in een ziekenhuis op Gran Canaria, waar ze al 15 jaar woont met m'n oom samen.
Er is vast geen één-op-één verband, maar er bestaat zo ongeveer geen grotere stresskip dan mijn tante.

Als ik hier dan lees hoeveel mensen slaap verliezen en stress hebben om crypto.

Zonde man

[ Voor 11% gewijzigd door Smultie op 10-01-2021 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:50

Bever!

3

Start waarschuwing
Einde waarschuwing
Grafiek ziet er uit dat die weer gaat uitbreken. Maar wat een dun orderboek, mij te riskant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnW1
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-08-2021
Vraagje; minder BTC hebben als waar je mee bent begonnen, door oorzaken als verkeerde traders in andere coins maar ook soms even zekerheid kiezen en alles omzetten naar fiat en vervolgens hoger terugkopen. Ervaren jullie dit als verlies of ervaren jullie dit anders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:42

FreakNL

Well do ya punk?

JohnW1 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 08:59:
Vraagje; minder BTC hebben als waar je mee bent begonnen, door oorzaken als verkeerde traders in andere coins maar ook soms even zekerheid kiezen en alles omzetten naar fiat en vervolgens hoger terugkopen. Ervaren jullie dit als verlies of ervaren jullie dit anders?
Ik gebruik maar 1 Exchange en ik weet wat ik daarnaartoe overgemaakt heb over de jaren. En ik weet nu wat mijn portfolio waard is. Sta op een klein beetje winst. Ingewikkelder maak ik het niet.

Renteverlies reken ik niet, dat is nihil met de huidige spaarrente en het bedrag waarmee ik speel.

[ Voor 7% gewijzigd door FreakNL op 10-01-2021 09:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Ja en nee.. ligt aan de markt. Bij mij was een groot gedeelte verdampt in alts omdat btc zo hard steeg, maar nu komt het weer beetje bij beetje terug. Uiteindelijk probeer ik zoveel mogelijk winst in fiat te behalen.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:19
Palindrome schreef op zondag 10 januari 2021 @ 00:58:
Hebben jullie dit wel eens gezien, voor zover ik weet de eerste vermelding van bitcoin op tweakers, in 2010 al

Nieuw digitaal geld Bitcoin - Interview op One Radio Network

Toen gemarkeerd als spam :o
Heb het topic ergens vorige week hier ook geplakt.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bithan
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 07-03-2021
Grafiek ziet er uit dat die weer gaat uitbreken. Maar wat een dun orderboek, mij te riskant..
De uitbraak was van korte duur zoals voorspeld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Ja, alles gaat in mijn excelletje

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08 15:35
ETH 5k binnen 1 maand en 25k binnen 5 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Lol kijk die grafiek van Dash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Ezekielll schreef op zondag 10 januari 2021 @ 09:13:
Amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnW1
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-08-2021
Ik ervaar het persoonlijk als verlies al sta ik wel op een prachtige winst. De strijd die ik vervolgens met mezelf heb is dat ik niet direct geniet van men winst en meer bezig ben met hoe kan ik op oude aantal BTC terug zien te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DylanV1990
Wel sterk onderbouwd ;) Waarom denk je dit? Klinkt mij vrij hoog in de oren, maar wie ben ik? oOo

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08 15:35
Ik denk ik post even wat harde feiten omdat ik zoveel gespeculeerd zie voorbij komen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DylanV1990
Ezekielll schreef op zondag 10 januari 2021 @ 09:15:
[...]

Ik denk ik post even wat harde feiten omdat ik zoveel gespeculeerd zie voorbij komen
_O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:31
Leergeld

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Bithan schreef op zondag 10 januari 2021 @ 09:06:
[...]

De uitbraak was van korte duur zoals voorspeld
:? Welke glazenbol gebruik jij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ja Dash, Monero en Litecoin zijn een paar muntjes die nog wel de nodige runnetjes gaan maken als de markt zo blijft

Vooral een Dash want die heeft nog een lange weg te gaan voor zijn ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 14:24
Daar zou dan wel heel veel volume voor nodig zijn. Zie ik niet gebeuren.. nog

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:22
Helaas hebben sommige een lopend abonnement :+ 8)
Je kunt ook je geld op de bank laten staan >:)
Vorige run ging met alt vasthouden de sats harder dan met wisselen bij mij maar ja rond de top timen is lastig, daarna 90% van bijna alle alts eraf buiten de exit scams, die worden tegenwoordig strafrechtelijk aangepakt maar toch.
Je kan ook splitsen een deel handelen een deel btc en een deel alt vasthouden en het als experiment zien voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
Slux schreef op zondag 10 januari 2021 @ 09:29:
[...]

Ja Dash, Monero en Litecoin zijn een paar muntjes die nog wel de nodige runnetjes gaan maken als de markt zo blijft

Vooral een Dash want die heeft nog een lange weg te gaan voor zijn ATH
Dash heeft alleen een donker wolkje ‘privacycoin’ boven zich hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Het ligt aan hoe je handelt en waarvoor. Ik heb een 'hodl' pot voor meer BTC en LTC etc. voor lange termijn en daar zou het verlies zijn, de andere probeer ik dagelijks in (meer) fiat te zitten voor dagelijkse uitgaven en daar is het dus winst. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
WiseGuy! schreef op zondag 10 januari 2021 @ 09:32:
[...]

Dash heeft alleen een donker wolkje ‘privacycoin’ boven zich hangen
Nee hoor Dash is juist 1 van de weinige coins die echt gebruikt wordt ;)
Denk dat je in de wat bent met Monero

[ Voor 6% gewijzigd door Slux op 10-01-2021 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
EnderQ schreef op zondag 10 januari 2021 @ 09:32:
[...]

Helaas hebben sommige een lopend abonnement :+ 8)
Je kunt ook je geld op de bank laten staan >:)
Vorige run ging met alt vasthouden de sats harder dan met wisselen bij mij maar ja rond de top timen is lastig, daarna 90% van bijna alle alts eraf buiten de exit scams, die worden tegenwoordig strafrechtelijk aangepakt maar toch.
Je kan ook splitsen een deel handelen een deel btc en een deel alt vasthouden en het als experiment zien voor de toekomst.
Dat is iig wel mijn strategie. Heb 50% in btc en eth, 25% alt hodl en 25% traden om btc te verhogen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
Slux schreef op zondag 10 januari 2021 @ 09:33:
[...]

Nee hoor, Dash heeft de Privatesend optie waar ‘men’ niet zo blij mee is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

WiseGuy! schreef op zondag 10 januari 2021 @ 09:34:
[...]

Dat is iig wel mijn strategie. Heb 50% in btc en eth, 25% alt hodl en 25% traden om btc te verhogen..
BTC verhogen door gewoon maandelijks wat fiat in te zetten en HODL.
Je kent het oude gezegde... "van traden komt huilen"

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
Slux schreef op zondag 10 januari 2021 @ 09:33:
[...]

Toch hoor je niks meer over Dash. Zag ook dat hij ergens bij een exchange geloof poloniex gedelisted was .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
Prutzertje schreef op zondag 10 januari 2021 @ 09:40:
[...]

Toch hoor je niks meer over Dash. Zag ook dat hij ergens bij een exchange geloof poloniex gedelisted was .
Klopt. Bittrex ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keinless
  • Laatst online: 06-08-2024
Wat denken jullie hier eigenlijk van bitcoin cash? Is nog lang niet op ATH en begint goed te stijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Heb wat flufjes in ada, neo, dot en een snufje grt. De rest zit nog steeds in btc en eth. Helaas te vroeg afscheid genomen van een groot deel van mijn ada en neo. Wat ik nu heb hodl ik tot het interessant is om om te zetten in btc. Komt dat punt niet, dan is dat geen ramp.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
WiseGuy! schreef op zondag 10 januari 2021 @ 09:39:
[...]

Nee hoor, Dash heeft de Privatesend optie waar ‘men’ niet zo blij mee is.
Google maar even hoe Dash gebruikt wordt in o.a. zuid Amerika.

Mensen zijn er juist wel blij mee alleen wordt hij daarom niet op alle exchanges gelist en of dat nou een ramp is.

Ik sta er echt niet raar van te kijken als die richting de 1000+ gaat als de markt zo blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reyad
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-06 23:56
Zo flinke dildo bij Nano ineens

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Als het komt door slechte trades, dan zou ik het zien als verlies.

Komt het door het veiliger voelen, 's nachts uitstappen, etc. dan is het geen verlies, maar meer de kosten van een verzekering voor het veiligstellen van een deel van de winst en je gezondheid.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:15
Ik hoop het dan kan ik eindelijk een huis kopen als alleenstaande in deze markt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immutable
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 21-09 13:20
RenaldoN schreef op zondag 10 januari 2021 @ 09:51:
[...]
Ik hoop het dan kan ik eindelijk een huis kopen als alleenstaande in deze markt
Jeetje dat is wel erg zuur. Waarom had je jaren geleden dan niet gekocht? Zelf heb een huis in de dip gekocht. Nu al 100k meer waard zowat. Waarom wil je dan een huis kopen op de top?

Hoop dat je dan ook nog niet dubbelop hier al je geld verliest door crypto.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Immutable schreef op zondag 10 januari 2021 @ 09:58:
[...]

Jeetje dat is wel erg zuur. Waarom had je jaren geleden dan niet gekocht? Zelf heb een huis in de dip gekocht. Nu al 100k meer waard zowat. Waarom wil je dan een huis kopen op de top?

Niet iedereen kan direct een huis kopen en die top of dip kan je ook niet voorspellen.

Wat je wel 100% weet is dat vastgoed altijd omhoog gaat dus het maakt eigenlijk niet uit of je nu in op de top of dip koopt.

Mensen die een paar jaar geleden een huis kochten en zelfs vorig jaar staan ook allemaal in de plus.

LT zit je altijd goed.

[ Voor 9% gewijzigd door Slux op 10-01-2021 10:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
keinless schreef op zondag 10 januari 2021 @ 09:45:
Wat denken jullie hier eigenlijk van bitcoin cash? Is nog lang niet op ATH en begint goed te stijgen
Ik vertrouw niks en niemand achter bcash. Trekt alleen maar fout volk aan. Ik blijf ver uit de buurt van deze nep bitcoin :)
Wil trouwens niet zeggen dat er geen geld mee te verdienen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Immutable
Pelox schreef op zondag 10 januari 2021 @ 09:45:
Heb wat flufjes in ada, neo, dot en een snufje grt. De rest zit nog steeds in btc en eth. Helaas te vroeg afscheid genomen van een groot deel van mijn ada en neo. Wat ik nu heb hodl ik tot het interessant is om om te zetten in btc. Komt dat punt niet, dan is dat geen ramp.
Zie dat je dus vooral in de platformen zit. Zie daar dus ook de toekomst. Hoop vooral dat er nieuwe techniek komt qua scalability en dat daarop decentralized stablecoins komen zoals Dai op eth. En dat Web 3.0 doorbreekt op basis van Webassembly VM wat de pilaar is van web 3.0 samen met o.a. Rust als default programmeer taal voor o.a. systemen bovenop deze platformen. Omdat Rust + Webassembly de beste combo is. En Web 3.0 gebaseerd zal zijn volledig op webassembly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-10 15:36
Slux schreef op zondag 10 januari 2021 @ 10:03:
[...]

Niet iedereen kan direct een huis kopen en die top of dip kan je ook niet voorspellen.

Wat je wel 100% weet is dat vastgoed altijd omhoog gaat dus het maakt eigenlijk niet uit of je nu in op de top of dip koopt.

Mensen die een paar jaar geleden een huis kochten en zelfs vorig jaar staan ook allemaal in de plus.

LT zit je altijd goed.
In vastgoed is vaak de top de huidige dip, wordt inderdaad alleen maar meer waard

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
Slux schreef op zondag 10 januari 2021 @ 09:46:
[...]

Google maar even hoe Dash gebruikt wordt in o.a. zuid Amerika.

Mensen zijn er juist wel blij mee alleen wordt hij daarom niet op alle exchanges gelist en of dat nou een ramp is.

Ik sta er echt niet raar van te kijken als die richting de 1000+ gaat als de markt zo blijft
Delisten betekent minder volume, betekent minder vraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:47
Paar dagen geleden best wat DASH gekocht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
SpoekGTi schreef op zondag 10 januari 2021 @ 10:05:
[...]

In vastgoed is vaak de top de huidige dip, wordt inderdaad alleen maar meer waard
In ieder geval in Nederland. De komende decennia zal Nederland een nóg meer gewild landje worden om te wonen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Immutable
SpoekGTi schreef op zondag 10 januari 2021 @ 10:05:
[...]

Klopt maar door de enorm lage supply + groot verschil tussen mensen geboren in rijke en arme gezinnen zul je zien dat heel veel buiten de boot vallen en niet eens aan het supply kunnen komen!!

Ik zie mensen uit normale arbeiders gezinnen met normale salaris nu geen huis kunnen kopen. Terwijl ik ook genoeg mensen ken uit welvarende gezinnen waarbij deze gezinnen vaak grote vermogens hebben en dus 100K doorspelen + 5K per jaar belastingvrij kunnen geven. (Gebeurt behoorlijk vaak!!)

Die 100K belastingvrij zorgt voor cashflow vanuit de rijke vermogende ouderen naar maar een deel van de jongeren die wel zulke rijke families hebben. Met het lage supply gaan de huizen prijzen skyrocket.
Dit zorgt voor een gigantische verschil tussen jongeren en hun start kapitaal.

Jonge koppels die van beide kanten 100K krijgen, 5K per maand. En dan ook nog eens 0% overdrachtsbelasting betalen + rente van onder de 1%. Geloof me, dat pusht de prijzen wel hoor. :)

Ik zie al een grote splitsing komen bij jongeren. Rijke jongeren die een goed start kapitaal hebben belastingvrij om een goede start te maken voor nog meer rijkdom. En normale jongeren die diepe schulden moeten maken. De splitsing is real.

[ Voor 9% gewijzigd door Immutable op 10-01-2021 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:47
Luuk schreef op zondag 10 januari 2021 @ 10:05:
[...]

Ik vertrouw niks en niemand achter bcash. Trekt alleen maar fout volk aan. Ik blijf ver uit de buurt van deze nep bitcoin :)
Wil trouwens niet zeggen dat er geen geld mee te verdienen is.
Ik zei het laatst ook al; ik heb nog nooit crypto gekocht vanwege het product er achter. En volgens mij doet 99% dat hier ook niet. Ik ben hier simpelweg om zoveel mogelijk geld te verzamelen wat ik bij m'n hypotheek kan inleggen straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:19
XRP is ook lekker aan het stijgen zo te zien :)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Immutable schreef op zondag 10 januari 2021 @ 10:12:
[...]

Klopt maar door de enorm lage supply + groot verschil tussen mensen geboren in rijke en arme gezinnen zul je zien dat heel veel buiten de boot vallen en niet eens aan het supply kunnen komen!!

Ik zie mensen uit normale arbeiders gezinnen met normale salaris nu geen huis kunnen kopen. Terwijl ik ook genoeg mensen ken uit welvarende gezinnen waarbij deze gezinnen vaak grote vermogens hebben en dus 100K doorspelen + 5K per jaar belastingvrij kunnen geven. (Gebeurt behoorlijk vaak!!)

Die 100K belastingvrij zorgt voor cashflow vanuit de rijke vermogende ouderen naar maar een deel van de jongeren die wel zulke rijke families hebben. Met het lage supply gaan de huizen prijzen skyrocket.

Jonge koppels die van beide kanten 100K krijgen, 5K per maand. En dan ook nog eens 0% overdrachtsbelasting betalen + rente van onder de 1%. Geloof me, dat pusht de prijzen wel hoor. :)

Ik zie al een grote splitsing komen bij jongeren. Rijke jongeren die een goed start kapitaal hebben belastingvrij om een goede start te maken voor nog meer rijkdom. En normale jongeren die diepe schulden moeten maken. De splitsing is real.
Ja verwacht ook wel dat de jubelton binnen afzienbare tijd verdwijnt.

Heb je je avatar veranderd trouwens? Of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
WiseGuy! schreef op zondag 10 januari 2021 @ 10:09:
[...]

Daar ben ik het niet mee eens, neem als voorbeeld een BSV.

Het volume is alleen maar toegenomen met Dash, ze staan op de grote exchanges zoals binance, Huoibi, coinbase, okex en kraken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
WiseGuy! schreef op zondag 10 januari 2021 @ 10:09:
[...]

Of de vraag verplaatst, de wereld is groter dan enkel het westen en de US. We vergeten voor het gemak ook vaak dat wereldwijd de meeste handel op een Chinese exchange plaats vindt. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Prachtig ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AjewMMoL8oA1cJPS-JfOFvsKwOw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4PH3f0qfIfZEaVfZPTukoJ2w.png?f=user_large

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:36
[...]

tja je heb nou eenmaal rijken minder rijken en armen mensen

dat is nu dat was twee eeuwen geleden en twee eeuwen later is dat nog steeds zo

@Crypts bij mij stonden ook alleen kruimels op kraken ( was toch nog 30 euro waard :P )

[ Voor 8% gewijzigd door bie100 op 10-01-2021 10:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Laatst online: 26-09 21:00
Specy schreef op zondag 10 januari 2021 @ 02:40:
[...]

Mijn strategie (die ik nu alleen even heb losgelaten omdat ik het gevoel heb dat het nu alleen maar kan stijgen) is deze: Ik heb een vast bedrag gekozen waarbij ik alles daarboven verkoop. Het beperkt de winst maar ook het verlies.

Om dit even in een berekening te gooien:
Laten we even uitgaan van het moment waarop BTC op 10.000 stond en ook 10.000 als maximaal bedrag aanohuden, en er vanuitgaan dat we op 10.000 begonnen. En dat we bij elke 1000 stijging verkopen.

BTC tot nu toe (40.000) vasthouden had dan een wiinst van 30.000 opgeleverd, maar wel met risico (het kan net zo goed weer droppen).

Bij steeds verkopen is de winst lager maar het risico ook. Als ik het goed berekend heb:
- Bij 20.000 heb je 17.200, 14% minder
- Bij 30.000 heb je 21.300, 29% minder
- Bij 40.000 heb je 24.000, 40% minder

Het begint dus bij zo'n 70% en als de prijs x4 gaat heb je nog ongeveer de helft van de winst. Maar, die heb je in dat geval wel in harde (zachte?) euro's op je bankrekening, en dus veiliggesteld. Waardoor je ook minder wakker hoeft te liggen.

Bij 20.000 zou een 14% daling al voldoende zijn om net zoveel over te houden als je met deze strategie hebt.

Zoals je ziet, hoe meer stijging je hebt hoe groter het effect op je winst wordt. Maar je kunt je ook afvragen, als je met 10.000 begint en daar nog rustig bij slaapt, slaap je dan bij 40.000 nog steeds rustig? En als hij NIET doorstijgt heb je je winst in ieder geval veiliggesteld. Je hoeft je zo ook nooit meer af te vragen wanneer je moet verkopen.

Uiteraard kun je de threshold ook hoger zetten dan je beginbedrag, dan hou je veel meer van de winst over (als je het op 20.000 zou zetten ipv 10.000 zou je op 40.000 pas 15% minder hebben ipv 40% minder). En eventueel als je veel afgeroomd hebt het bedrag ook langzaam kunnen verhogen.

Overigens, alles onder dat vaste bedrag beschouw ik als verloren. Ik ga dat er nooit meer uithalen dus als BTC ooit naar 0 gaat is het weg.
Deze strategie hanteer ik ook.. fiat geld is gewoon geld. bitcoin zijn een paar getallen. Achteraf kijk je een koe altijd in de kont en kun je zeggen had ik maar meer bitcoin gehouden. Maar vooraf weet je niks. Wat je “veilig” hebt gesteld raak je sowieso niet meer kwijt tijdens koerswisselingen. En het slaapt ook gewoon rustiger :-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
Toch iets te vroeg ETH verkocht vannacht. Iemand crypto tips voor een fluf USDT?

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elboero
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20-01 09:25
[...]

Waarom had je jaren geleden dan niet gekocht? Zelf heb een huis in de dip gekocht. Nu al 100k meer waard zowat. Waarom wil je dan een huis kopen op de top?

Grappig voorgesteld maar niet iedereen heeft die keus. En dit is natuurlijk vooral interessant bij de aankoop van je eerste woning. Dan loont het echt om in een "dip" te kopen zodat je uitgangspositie op de woningmarkt goed is. Echter, om daar nou op te gaan gokken of wachten is nogal wat en bovendien weet je altijd pas achteraf of je echt in de dip kocht.
Als het gaat om verkoop > aankoop geldt dat je over het algemeen weer iets moet kopen in dezelfde markt, dus duur verkopen betekent op dat moment ook duur kopen. Tenzij je het in je leven 2 of 3 keer zo kunt organiseren dat je een huis koopt in een dip, verkoopt na een flinke waardestijging, dan tijdelijk gaat huren totdat de markt evt. weer in een dip belandt, en dan weer iets koopt. Is afhankelijk van een hoop variabelen maar in de afgelopen decennia had dit gekund.

Education is important but big biceps are importanter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Immutable
bie100 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 10:19:
[...]

tja je heb nou eenmaal rijken minder rijken en armen mensen

dat is nu dat was twee eeuwen geleden en twee eeuwen later is dat nog steeds zo
Klopt, maar Nederland heeft wel veel voordelen voor de rijken(vermogen, niet inkomen). Ten opzichte van andere landen.
En je ziet aan veel policies in de overheid dat ze rijken alleen meer vermogend maken of dat hun vermogen goed behouden blijft.

Die 100K belastingvrij zorgt voor een grotere gap tussen de minder vermogende als de grote vermogenden.

Nederland is een heel raar land. Inkomensgelijkheid is relatief heel goed! Maar vermogensgelijkheid is een van de meest kromme op de wereld.

Nederland is uniek hierin dat we beide aan de extremen zitten. Dit komt normaal niet erg tot uiting tenzij je ergens dus een supply afknijpt, en een 100k belastingvrij policy geeft waardoor VERMOGEN belangrijker op de huizenmarkt is dan INKOMEN.

Zie naar mijn vorige statement dat Nederland qua inkomen heel gelijk is, maar niet qua vermogen. En vermogen kan je in Nederland redelijk goed beschermen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pelox
Bjorn180179 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 10:23:
Toch iets te vroeg ETH verkocht vannacht. Iemand crypto tips voor een fluf USDT?
ETH

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Tominatie schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 23:02:
De shitcoins van @Chris.nl en @D-Ed doen het meer dan prima vandaag zie ik.

Zelfs @Kain_niaK gaat moon met z'n BCH. Bizar! >:)
Al een tijdje gelukkig _/-\o_

DCA werpt (op dit moment) z’n vruchten af :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar gaat dit heen zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Laatst online: 05-10 08:58
Damn had ik MKR maar gehouden.. wat een stijging

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 23:04

WhySoSerious

Be the change.

[...]

Die splitsing richt zich niet alleen op jongeren hoor.

Met ons stelsel is het zo dat je met vermogen meer vermogen creeërt, niet met arbeid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-09 20:55

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Weet iemand of er ergens in de App van Bitvavo manier verstopt zit om limit orders te verwijderen/updaten?

2) zijn er crypto podcast tips met Hosts die verstand van zaken hebben? Heb BNR gevonden maar ben benieuwd wat jullie luisteren

[ Voor 38% gewijzigd door Ducksy88 op 10-01-2021 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Stokstaart schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 15:56:
[...]

Dat zal, maar daarnaast is het ook een logische stap als je kijkt naar voorgaande bull trends. Eerst BTC, dan dan ETH, dan large caps, small caps en als laatste micro caps.

Edit: oh en tussendoor nog alle munten die bitcoin in de naam hebben of ooit zijn geforked.
En daar gaan we.. Alle shitforks represent. Bitcoin Diamond, Bcash, it's shitfork time. Tijdelijk verschijnsel overigens, dus niet hodlen is mijn advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Stokstaart schreef op zondag 10 januari 2021 @ 10:14:
[...]

Ja verwacht ook wel dat de jubelton binnen afzienbare tijd verdwijnt.

Heb je je avatar veranderd trouwens? Of ligt dat aan mij?
Hoop t niet.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:15
[...]

Tja dat is allemaal achteraf gepraat. Toen ik ging samenwonen had ik zoiets van laten we eerst wat huren en kijken hoe dat gaat. Uiteindelijk een jaar later uit elkaar en toen ging de markt als een malle omhoog. Waarom willen kopen op de top, als je ziet wat je nu aan huur betaal dan is kopen op de top nog goedkoper. Ik zou aan hypotheek minder dan de helft betalen wat ik nu aan huur doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 23:04

WhySoSerious

Be the change.

fly ETH, fly!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Over shitcoins gesproken... Gaat dat BTC nog een beetje wat doen of is dat redelijk dood? :P
Gister wel uit- en weer ingestapt maar het lijkt een beetje stuurloos op het moment. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
Crypts schreef op zondag 10 januari 2021 @ 10:49:
Over shitcoins gesproken... Gaat dat BTC nog een beetje wat doen of is dat redelijk dood? :P
Gister wel uit- en weer ingestapt maar het lijkt een beetje stuurloos op het moment. :)
Beetje flat top aan het vormen momenteel... zou mij niet verbazen als we bij doorbraak nog naar de 50k gaan

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 21:48
RenaldoN schreef op zondag 10 januari 2021 @ 10:43:
[...]

Tja dat is allemaal achteraf gepraat. Toen ik ging samenwonen had ik zoiets van laten we eerst wat huren en kijken hoe dat gaat. Uiteindelijk een jaar later uit elkaar en toen ging de markt als een malle omhoog. Waarom willen kopen op de top, als je ziet wat je nu aan huur betaal dan is kopen op de top nog goedkoper. Ik zou aan hypotheek minder dan de helft betalen wat ik nu aan huur doe.
En met het huidige financiële klimaat gaat de woningprijs echt niet dalen de komende jaren. Ik heb ook een paar vrienden die 4 jaar geleden al zeiden; ik wacht nog even met kopen want het is nu te duur terwijl ze wel de middelen ervoor hadden. We weten allemaal hoe dat afgelopen is, die kunnen nu geen huis meer krijgen omdat prijzen te hoog zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-10 23:01

jvp

Ik heb mijn Binance kaart gevuld met SXP en dat pakt op het moment wel lekker uit maar dit zal natuurlijk niet altijd zo doorgaan. Waar vullen jullie je Binance kaart mee?? Heeft het zin om SXP nog aan te houden of is het goed deze tzt om te zetten naar BUSD? Wat denken jullie dat SXP de aankomende tijd gaat doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
PWSteal schreef op zondag 10 januari 2021 @ 10:53:
[...]

En met het huidige financiële klimaat gaat de woningprijs echt niet dalen de komende jaren. Ik heb ook een paar vrienden die 4 jaar geleden al zeiden; ik wacht nog even met kopen want het is nu te duur terwijl ze wel de middelen ervoor hadden. We weten allemaal hoe dat afgelopen is, die kunnen nu geen huis meer krijgen omdat prijzen te hoog zijn.
De prijzen zullen altijd te hoog zijn, ook met een dip van +/-20%, ik hoor het zo vaak om mij heen, we wachten wel op de dip, als ze nu in een dip zouden kopen dan zijn ze nog meer kwijt als toen, altijd al zo geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
jvp schreef op zondag 10 januari 2021 @ 10:54:
Ik heb mijn Binance kaart gevuld met SXP en dat pakt op het moment wel lekker uit maar dit zal natuurlijk niet altijd zo doorgaan. Waar vullen jullie je Binance kaart mee?? Heeft het zin om SXP nog aan te houden of is het goed deze tzt om te zetten naar BUSD? Wat denken jullie dat SXP de aankomende tijd gaat doen?
Euro omdat ik deze dagelijks gebruik. Waarom zou je naar BUSD willen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geAApt83
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 10-08-2021
Nice! Doet me denken aan CS 1.5 en 1.6 oOo
Pagina: 1 ... 153 ... 193 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!