Afgelopen donderdag had ik om 19.12 uur btc ingeruild voor euro op koers circa $ 40.365, nog geen 4 minuten later zakte de koers $ 36.500. Mooi op tijd dacht ik toen en dat was natuurlijk ook zo.
Een nachtje verder staat hij al hoger en als dit de correctie is had ik beter niet uit kunnen stappen.

Enfin, voor hetzelfde was hij verder ge-dipt en daar een paar dagen gebleven.
Inmiddels ben ik helemaal terug naar euro maar nog wel alles op de exchange.
Vanmorgen wat ETH gekocht, maar nee, als de BTC binnenkort richting de $ 36k gaat, dan verwacht ik dat vriendje ETH wel mee naar onderen gaan. Dus vanmiddag weer met een minimale winst van een ijsco toch weer verkocht.
Vanavond om 19.00 uur uit huis vertrokken, maar voor vertrek nog even achter de computer gezeten, heb toen nog getwijfeld om wat ETH te kopen. Geen positie, alleen wat coins met een stoploss van 40 dollar lager ofzo. Dan kost het wel meteen geld als hij naar onderen flikkert, maar f*ck it. Nu ga ik weg en die computer heb ik de laatste tijd al genoeg gezien.
Wat denk je? Kom ik thuis, staat de ETH koers gewoon 50 dollar hoger dan voor vertrek. Ai ai, is dat even een gemiste kans!
Hoe dan ook, het is en blijft een vreemde bedoeling die crypto zooi.

Blij als dit topiq lekker actief is, kan ik mijn mooie avond even delen met de cryptovriendjes.