Grap mag ik hopen? Dan zou ik in 2018 een groot deel van mijn in 2013 gekochte bitcoin zijn kwijtgeraakt. Goed idee johPelox schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 21:08:
[...]
Het zou nog beter zijn dat sleeping BTC wallets na 5 jaar geburned wordenen dat de gegevens hiervan inzichtelijk zijn zodat je echt kan zien hoeveel btc er nog in omloop is.
True.Taro schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:10:
@Tominatie Een veilige investering is het zeker, waarschijnlijk erg stabiel. Maar of het een lucratieve investering is, en helemaal op dit moment vs vele andere opties dan durf ik wel te beweren dat ik dat op dit moment links zou laten liggen. Het tekort is nog niet voldoende aanwezig in de gebieden waar men erop zou willen speculeren.
Ik ben in die zin eigenlijk vooral benieuwd:
Als je nu een halfjaar geen tijd en zin hebt om je bezig te houden met koersen/prijzen, waar zou jij je geld in investeren? Wat zijn redelijk veilige bets met wellicht een leuk rendement?
Bedrijven als Nestle zijn al flink bezig om het hele zooitje privaat te maken. Water zal steeds meer waard worden en daarom proberen sommige bedrijven ook op de meest extreem foute manieren er controle over te krijgen. Zoek maar eens wat op over Nestle en water, da's gewoon kwaadaardig.Tominatie schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:07:
[...]
Water is misschien nog niet heel schaars, maar ik denk dat het op termijn steeds schaarser gaat worden.
Zeker als ontwikkelende landen in Azië onze manier van leven(en dan specifiek hoeveelheid watergebruik) gaan overnemen. In het westen gebruiken we echt heel veel water, moet je nagaan dat ze dat daar ook gaan doen met veel meer mensen als bijv. in Europa leven.
Ik zie investeren in water daarom als een veilige investering die je op de lange termijn vast 'n mooi rendement oplevert. Daar zoek ik vooral naar voor de komende tijd.
Als het universum oneindig is dan komt iedere mogelijkheid ook oneindig voor. Dus ook een planeet waar er oneindig veel BTC isGelukszoekr schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:09:
[...]
Ja, zo zijn er maar weinig dingen die een max hebben.
Ik denk dat ik mijn WWF donatie ga stopzetten. Niks geen zielige panda's die op uitsterven staan. Voor het zelfde geld is er een planeet aan de andere kant van de melkweg waar het stikt van de panda's!
AB InBev, eens de corona gedaan is gaat die terug met 50% omhoogTominatie schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:12:
[...]
True.
Als je nu een halfjaar geen tijd en zin hebt om je bezig te houden met koersen/prijzen, waar zou jij je geld in investeren? Wat zijn redelijk veilige bets met wellicht een leuk rendement?
Lekker dan eindelijk actie ga ik bijna mijn nest in nah ja dan afwachten
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Nee geen grap. Maar dan moet dat wel communiceerd worden uiteraard. 1x in de 5 jaar activeren anders on hold. Daarna nog 2 jaar om te claimen zo niet burn. Prima idee.Luuk schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:12:
[...]
Grap mag ik hopen? Dan zou ik in 2018 een groot deel van mijn in 2013 gekochte bitcoin zijn kwijtgeraakt. Goed idee joh
Zero.
Pelox schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:16:
[...]
Nee geen grap. Maar dan moet dat wel communiceert worden uiteraard. 1x in de 5 jaar activeren anders on hold. Daarna nog 2 jaar om te claimen zo niet burn. Prima idee.

De corona is er over 5 jaar nog.iLLuSion_xGen schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:15:
[...]
AB InBev, eens de corona gedaan is gaat die terug met 50% omhoog
Althans, als de wappies zo doorgaan. Die denken waarschijnlijk nog steeds dat het vaccin eigenlijk een microchipje is wat er wordt ingespoten bij je. Om zo complete controle te krijgen over je.
Nee hopelijk is het kut virus snel weg. Ik ga mij er eens in verdiepen. Bedankt iig
BTC is sinds de coronadip met 800% gestegen dusjaiLLuSion_xGen schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:15:
[...]
AB InBev, eens de corona gedaan is gaat die terug met 50% omhoog
Stiekem is het een antminer die btc mined en zich voedt met jouw glucose.Tominatie schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:18:
[...]
De corona is er over 5 jaar nog.
Althans, als de wappies zo doorgaan. Die denken waarschijnlijk nog steeds dat het vaccin eigenlijk een microchipje is wat er wordt ingespoten bij je. Om zo complete controle te krijgen over je.![]()
Nee hopelijk is het kut virus snel weg. Ik ga mij er eens in verdiepen. Bedankt iig
Dus eigenlijk net als de matrix batterijen worden wij bitcoin miners.
Hij vroeg iets anders dan cryptoJaïr.exe schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:18:
[...]
BTC is sinds de coronadip met 800% gestegen dusja

[ Voor 8% gewijzigd door iLLuSion_xGen op 09-01-2021 22:20 ]
ETH $3 onder YTD ATH, door deze barriere heenklappen zie ik niet gebeuren, dus zo een klap omlaag gok ik.
Je hebt gelijk haha! Topic gaat mij veels te snel
QA123 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:20:
ETH $3 onder YTD ATH, door deze barriere heenklappen zie ik niet gebeuren, dus zo een klap omlaag gok ik.
Zero.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Ik had een half jaar geleden 26x zoveel TSLA aandelen als nu, daar baal ik wel van (Had van het verschil meerdere Tesla Model 3's kunnen halen...), maar ik heb toen gecashed en ben blij met het huidige aantal, dat aandeel hou ik zeker aan. Gelukkig kan ik dat ook prima holden, ik voel geen enkele noodzaak om stop losses te plaatsen of te handelen, die stijgt echt nog wel door in tegenstelling tot wat vele bubble fluisteraars zeggen, HODL.Tominatie schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:12:
[...]
True.
Verder heb ik bij Meesman een mooie pot ETF's voor de aandelen, verdeeld over 7 verschillende markten. Stort ik iedere maand een bedrag in. Ja, bij de volgende crisis krijgt dit een klap, maar dit is voor de lange termijn (>20 jaar).
Verder nog wat bij Mintos.com staan, maar een beetje gedwongen, wel 13-14% rendement over gehaald in het afgelopen jaar, maar nu staat er een bedrag in bad debt dat ik waarschijnlijk niet terug zal krijgen, dus pas erg op. Als het wel goed gaat, dan is 14% echt netjes, investeer alleen niet teveel per trade, maar heel weinig per trade over meerder trades. Dan kan dit probleem zich niet voordoen.
Verder veel in crypto zitten, maar hoef ik je niet te vertellen. Voornamelijk BTC en ETH.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Even glimlachenQA123 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:20:
ETH hit nu inderdaad YTD ATH, en niemand die hier MOON roept?!!?
eth is een shitcoinQA123 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:21:
die pumpen en dumpen af'n toe. Who cares
Ok ok.
MOOOON!
Da's de zelfde ETH die dit jaar de 19k gaat aantikken toch?
MOON!
MOON!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik roep pas moon bij eth op 2000 usdt.QA123 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:21:
Zero.
Kraken ligt er ook weer eens uit, net nu we een beetje aktie krijgen
ETF!Tominatie schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:12:
[...]
True.
Zoals MSCI WORLD, S&P 500 of iets meer risico RUSSEL 2000 ETF. Water aandelen hoeft niet saai te zijn, je hebt het nodig, net als het toiletpapier.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Ah, de bekende Kraken perikelen. Die vullen eerst even hun eigen zakken voordat ze hun server overzetten van dialup naar glasvezel internet.Spyhard666 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:24:
Ja die ja!Vis schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:23:
Da's de zelfde ETH die dit jaar de 19k gaat aantikken toch?
MOON!
Komt die Singer Porsche een keer in zicht

we only make way for the man who boldly pushes past us
Lekker tegen 10% vastzetten op Nexo?Tominatie schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:12:
Hehe, daar gaan ze weer. Hopelijk een paar dagen altsrun.
Daarna mag btc weer
Daarna mag btc weer
De transactie is in 10seconden al 8 of 9 seconden bij (praktisch) alle nodes bekend. Heb je wel eens met BTC betaald? (Is voor mij ook lang geleden hoor dat ik bij de lokale supermarkt met Bitcoin betaalde. Toen werd er iig nog geen confirmation verlangd. Ik weet niet of er iets veranderd is intussen.)Gelukszoekr schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 20:40:
[...]
Bij een random kassa wil je met zo'n max 10 seconden kunnen betalen. Dat lukt nu niet
Overigens is deze vorm van gebruik niet bepaald een doel van BTC.
Lekker hoor, die ETH breakout. Weer makkelijk 5% pakken
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Hoezo dat zegt niks?r0bb schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 19:45:
Hé? Ga je nu je strategie laten bepalen door een afgeleide variabele die niets zegt? Omdat de btc prijs laatste maand hard is gestegen is de Mayer Multiple nu wat hoger omdat het 200 daagse gem wat lager ligt. Zegt toch verder helemaal niks?
https://mayermultiple.info/
Natuurlijk is het geen absolute wijsheid, maar samen met andere signalen geeft het toch aan dat we in de gevarenzone zitten.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ja, vooral als je net voor de pump uitgestapt bent. Mijn markttiming is werkelijk van uiterst bedroevend niveauRichh schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:30:

Thnx voor het extra goedkoop instappen dan?TomTorquay schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:31:
[...]
Ja, vooral als je net voor de pump uitgestapt bent. Mijn markttiming is werkelijk van uiterst bedroevend niveau![]()
Ja de mayer mutiple is een goeie. Die combineer ik met het signaal als mijn kat blaft als een hond.TomTorquay schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:30:
[...]
Hoezo dat zegt niks?
https://mayermultiple.info/
Natuurlijk is het geen absolute wijsheid, maar samen met andere signalen geeft het toch aan dat we in de gevarenzone zitten.
Dan weet ik precies dat we in een bullrun zitten. Vooral nadat de boer om de hoek een stier heeft gehuurd.
Niet vergeten de volle maan in Afrika, want alles heeft een oorsprong in Afrika. En een volle maan daar, betekent een moon die hier binnenkort komt.
Troost je, daarom zit je ook hier bij ons in dit forum, alleen Taro is de gebruikelijke uitzondering op de regel...TomTorquay schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:31:
[...]
Ja, vooral als je net voor de pump uitgestapt bent. Mijn markttiming is werkelijk van uiterst bedroevend niveau![]()
Aaaaaaaaaannnnddddd it’s goneRichh schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:30:
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Nou tot zover de ETH pump.
ETHUSD gaat moon maar ETHEUR staat nog precies waar ik het eergisteren gekocht heb
Extreem geestig hoorJaïr.exe schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:33:
Ja de mayer mutiple is een goeie. Die combineer ik met het signaal als mijn kat blaft als een hond.
Dan weet ik precies dat we in een bullrun zitten. Vooral nadat de boer om de hoek een stier heeft gehuurd.
Niet vergeten de volle maan in Afrika, want alles heeft een oorsprong in Afrika. En een volle maan daar, betekent een moon die hier binnenkort komt.

Oh nee toch, Richh hier ook. Na alle luck bij de ibood hunt ga je over naar de crypto? Straks raken wij al ons geld kwijt omdat jij alles van ons wint.Richh schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:30:
Gekocht op 1223, sold op 1290. Ik ben blij.
Nu verder Ronald Goedemondt kijken 🙃
Luck bij ibood? De laatste box met dikke winst was 4 jaar geledenJaïr.exe schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:35:
[...]
Oh nee toch, Richh hier ook. Na alle luck bij de ibood hunt ga je over naar de crypto? Straks raken wij al ons geld kwijt omdat jij alles van ons wint.

Toen heb ik meer verdiend met boxen, dan met kopen op de top van Bitcoin

Je kan nu nog meer winst met M00nero maken dan met ibood

Maar even dan op een wat meer serieuzere noot. Als ik zo naar die mayer multiple kijk, dan zijn we nu toch gepiekt en gaan wij binnenkort richting de afgrond, toch?
Yup, ging vrij snel maar enkel kruimels.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Rich in 2040: "Van vaak winnen van een doos, naar leven in een doos. Maar bij Telfort pak je altijd korting"Richh schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:37:
[...]
Luck bij ibood? De laatste box met dikke winst was 4 jaar geleden![]()
Toen heb ik meer verdiend met boxen, dan met kopen op de top van Bitcoin![]()
Je kan nu nog meer winst met M00nero maken dan met ibood
ETH $1300 gaat in deze run niet lukken, ach ja, kan niet altijd feest zijn.
Als iedereen straks multimiljardair is, noemen jullie je kind straks ook "Maan"?
- Taro
- Niet online
3 minute MA25 houdt het nog prima. Pas als die het niet meer houdt...QA123 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:40:
ETH $1300 gaat in deze run niet lukken, ach ja, kan niet altijd feest zijn.
/f/image/SVfVLdaDCn9L2uPtx7HkzGFh.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 40% gewijzigd door Taro op 09-01-2021 22:42 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Foutje.
[ Voor 96% gewijzigd door zer0l op 09-01-2021 22:43 ]
In retrospect, it was inevitable
Telfort bestaat niet meer, dus dan heb ik zelfs dat niet meerJaïr.exe schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:40:
[...]
Rich in 2040: "Van vaak winnen van een doos, naar leven in een doos. Maar bij Telfort pak je altijd korting"
Misschien, als het een meisje wordt.Jaïr.exe schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:41:
Als iedereen straks multimiljardair is, noemen jullie je kind straks ook "Maan"?
Als het een jongen wordt, dan Marco. Die gaat nog over de Maan en vele anderen.
Damn flashback naar deze ochtend....
haha

sorry dat ik je eraan herinner. Morgenochtend weer'n kans
Iemand eigenlijk een idee waar je op Coinbase Pro je saldo van portefeuille vindt? Op coinbase staat dit mooi bij "portefeuille" maar ik ben overgestapt naar Pro en kan dit hier precies niet vinden
nvm: Pro moet blijkbaar even updaten
nvm: Pro moet blijkbaar even updaten
[ Voor 9% gewijzigd door iLLuSion_xGen op 09-01-2021 22:56 ]
Mjaj. Paar dagen terug was er best veel handel in Elrond eGold en in district0x en heb ik van beide best veel gekocht/ Maar de handel in beide coins is vrijwel stilgevallen en ze dalen, en daar ben ik nu flink verlies op aan het maken.
En hier is je double ETH top, en nu down naar 1250
Euh bij PortfolioiLLuSion_xGen schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:53:
Iemand eigenlijk een idee waar je op Coinbase Pro je saldo van portefeuille vindt? Op coinbase staat dit mooi bij "portefeuille" maar ik ben overgestapt naar Pro en kan dit hier precies niet vinden
Ja heb men comment aangepast, het updaten duurt blijkbaar een paar minuten
1250? Mag wel wat lager. Gister in het onderste puntje van de drop een SL geraakt, dat was best wel balen want ik zit dit nu van de zijlijn te aanschouwenQA123 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:55:
- Taro
- Niet online
Nee, we houden hoop op de lijntjes die je bij Benjamin kunt zien, no surrender. 1300 is erop of eronder (x3 ETH long loopt hier al een tijdje, vandaar...QA123 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:55:
[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 09-01-2021 22:59 ]
Heb in mijn long portfolio redelijk wat ETH zitten, maar nu net flink ingekocht op 1290 ETHDOWN gekocht.... die gaan in de verkoop rond de 1250Ray_ schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:57:
[...]
1250? Mag wel wat lager. Gister in het onderste puntje van de drop een SL geraakt, dat was best wel balen want ik zit dit nu van de zijlijn te aanschouwen
Naah die 1300 voor ETH moet toch lukken zo in het weekend?
Zat die al op de achtergrond te volgen. Maar net weggeklikt omdat hij zei dat hij weg ging. Maar is dus nog steeds liveTaro schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:58:
[...]
Nee, we houden hoop op de lijntjes die je bij Benjamin kunt zien, no surrender. 1300 is erop of eronder (x3 ETH long loopt hier al een tijdje, vandaar...)
[YouTube: Ethereum: The dog's away, so the cat will play (LIVE SHOW!)]
Hij stopt nuQA123 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 23:01:
[...]
Zat die al op de achtergrond te volgen. Maar net weggeklikt omdat hij zei dat hij weg ging. Maar is dus nog steeds live
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Zou mooi weg naar boven betekenenRichh schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 23:01:
Naah die 1300 voor ETH moet toch lukken zo in het weekend?
Je bent niet alleen ... verkocht aan 1175 hier. En ja ... daarna weer up up up.Ray_ schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:57:
[...]
1250? Mag wel wat lager. Gister in het onderste puntje van de drop een SL geraakt, dat was best wel balen want ik zit dit nu van de zijlijn te aanschouwen
En dan moet je even diep ademhalen en denken aan de mensen die nu buiten in de kou moeten slapen en beseffen wat first world problems zijn.
Dit is wel een gewaagde gok. ETHDOWN is sinds half nov alleen maar aan het dalen. Tussentijds een paar korte stijgingen. We gaan het zien.QA123 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:59:
[...]
Heb in mijn long portfolio redelijk wat ETH zitten, maar nu net flink ingekocht op 1290 ETHDOWN gekocht.... die gaan in de verkoop rond de 1250
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
ETH op 1300
Volgens mij stond ETH op 1300 dollar.
[ Voor 5% gewijzigd door DylanV1990 op 09-01-2021 23:09 ]
Trouwens, ETH op 1300 dollar
- Taro
- Niet online
x3 long lopen op ETH, prachtig
Let's go!
Goedenavond allen.
Iemand een idee waar ETH op staat?
Te weiniggijsvogel schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 23:09:
Goedenavond allen.
Op coinbase als je crypto wil converten betaal je geen fees, op Pro blijkbaar wel?iLLuSion_xGen schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:57:
[...]
Ja heb men comment aangepast, het updaten duurt blijkbaar een paar minuten
Volgens mij op $1300 maar heb dat nog niet bevestigd gekregen door iemand andersgijsvogel schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 23:09:
Goedenavond allen.
In retrospect, it was inevitable
Afgelopen uren bij BCH flink wat procenten gepakt. Eerst meerdere wicks naar beneden gehit met diverse orders, daarna orders naar boven gehit. Even nieuwe "strategie" testen voor luie mensen zoals ik op dit moment was.Richh schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:30:
Wel onverwacht zo, leuk maar kan niet stabiel zijn zo'n gigantische pump. Vraag me ook af of we nu een descending triangle zien verschijnen of een falling wedge op BCH-EUR paar. Of... het is nog te vroeg om te zeggen wat het is.

Niet getekend, maar kan trouwens ook goed naar boven uitbreken of nog ff zijwaarts bewegen.

Falling wedge. Mag deze zo worden getekend aan de linkerzijde?
Edit na een paar uur: toch naar boven uitgebroken.
Kraken is een matige exchange. Wel informatieve blogs. Slechts mijn mening.Spyhard666 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:24:
[ Voor 4% gewijzigd door Aardwolf op 10-01-2021 03:12 ]
Misschien weten ze het op Nu.nl welzer0l schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 23:10:
[...]
Volgens mij op $1300 maar heb dat nog niet bevestigd gekregen door iemand anders
Ik hoopte op een dipje na 2-3 de 1300 aan te vallen, na zo'n matte dag ga je toch niet ineens je deze serieuze grens doorbreken? Althans, dat dacht ik......Zhou schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 23:05:
[...]
Dit is wel een gewaagde gok. ETHDOWN is sinds half nov alleen maar aan het dalen. Tussentijds een paar korte stijgingen. We gaan het zien.
In ieder geval geen overnight positie.
Wat is Kraken weer aan het kutten zeg. Niet laden van prijzen en balans refresh na refresh is best irritant.
Ik wil ook zien waar ETH op staat:(
op binance was de H 1298,56zer0l schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 23:10:
[...]
Volgens mij op $1300 maar heb dat nog niet bevestigd gekregen door iemand anders
$1302 op KrakenWhySoSerious schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 23:11:
Wat is Kraken weer aan het kutten zeg. Niet laden van prijzen en balans refresh na refresh is best irritant.
Nu wel de $1300 aangetikt.
Tot zover mijn carriere als TA analist.
Tot zover mijn carriere als TA analist.
Op Coinbase kost crypto converteren geen fee, op Pro precies wel? Lijkt me ook raar
De app heb ik sinds vandaag geïnstalleerd. Werkt best prima!WhySoSerious schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 23:11:
Heb ik weer wat te doen tijdens het kakken.
- Taro
- Niet online
Ongeveer het kwadraat van de wortel van de waarde. +-0% als marge.bloq schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 23:14:
Kan iemand even een update geven? Wat is de eth prijs nu?
Toch maar uit de ETHDOWN gestapt maar, kan ik straks tenminste nog rustig slapen en nu meejuichen op de ETH vuurpijltje.
Ik verwacht een korte euforie. ETH holders die even zo voor hun schermpje zitten:

Binnenkort gaat ETH de $1000 retesten, mede omdat Bitcoin de $36K gaat opzoeken om toch weer 'ns te zien of het fundament sterk genoeg is.
Dit was mijn analyse. Gebaseerd op mijn gevoel. Die meestal niet klopt.

Binnenkort gaat ETH de $1000 retesten, mede omdat Bitcoin de $36K gaat opzoeken om toch weer 'ns te zien of het fundament sterk genoeg is.
Dit was mijn analyse. Gebaseerd op mijn gevoel. Die meestal niet klopt.
Mijn 2017 FOMO zegt dat ik nu ETH moet kopen aan 1300 en morgen wakker worden aan 1225.
Want ETHER is gemaakt om te verdampen :-)
Want ETHER is gemaakt om te verdampen :-)
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!