elektriekert schreef op zondag 10 januari 2021 @ 12:33:
[...]
Dat gevoel heb ik vaker gehad.
Ik neem aan dat je ook al even in crypto zit als je rond de 80 cent zit

.
Achteraf is het altijd: Had ik maar verkocht.
Ik heb een plan gemaakt (deels nat vingerwerk, bij X procent winst haal ik er zoveel procent uit)
Mijn eerste target van 1,25$ was goed op weg. Toen kwam het verhaal van de SEC om de hoek kijken.
Die zaak gaan ze winnen of settelen.
Zolang je in Amerika geld betaald kan je overal mee wegkomen dus dat gaat wel goed komen.
Ik ben geen trader dus dat probeer ik ook niet.
Heb een paar dagen geleden voor het eerst in mijn leven winst gepakt op ETH rond de 1200$. Voelde een beetje raar om geld uit mijn investering te halen ipv het in de bodemloze put te pompen

.
Als ETH onder de 1000$ was gezakt had ik wel een deel terug gekocht, maar dat was niet het geval.
Zolang XRP in de top 10 staat (en ik ben echt niet bang dat ze daar uitvallen omdat het een Scam zou zijn) gaan ze nog wel flink stijgen.
De hele markt is altijd zo explosief. Die ATH gaan we echt wel weer verbreken.
Als ik daarnaar kijk heb ik op dat punt 10x mijn inleg gemaakt.
Dat heeft dan wel 3,5 jaar geduurd maar is nog steeds flink.
Maak een plan en ga ervoor!
Ripple gaat zeker geen deal maken met die sec want daarmee bekennen ze dan schuld,
dus heeft ripple al aangekondigd de strijd aan te gaan. Ze zouden ook hun bedrijf kunnen oppakken
en naar een ander land verhuizen, maar ook die keuze hebben ze niet gemaakt. Zij zijn er van overtuigd dat ze in hun gelijk staan en imo gaan ze gewoon winnen want xrp is geen belegging maar gewoon
een valuta. Ik heb xrp en verder geen aandelen in ripple en keert ripple dan ook geen winsten uit
aan aandeelhouders, want wij, de xrp hodlers, zijn gewoonweg geen aandeelhouders, dus die SEC
is gewoon knettergek. En zijn er dan ook al xrp hodlers die de SEC willen aanklagen wegens
misgelopen winsten en het om zeep helpen van een marktkapitaal van dik 20 miljard,
dus die sec speelt gewoon met vuur en krijgen dan ook een hele lading shit over zich heen de komende tijd.
Verder snap ik niet waarom iedereen ineens in paniek z'n xrp van de hand doet, want amerika maakt maar 5% van de hele omzet van xrp uit, en kunnen we ook prima verder zonder de amerikanen.