Goed punt, ik krijg mijn salaris halverwege de maand, ben ik hun net een stapje voorTaro schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 17:35:
[...]
Vergeet het storten van het volgende salaris niet ivm ontbreken voldoende spaargeld. Rondom 25-1-2021 gaan we los
Als ze allemaal in de BLOX of bitcoinmeester hoek duiken dan kan het snel gaan.tony-stark schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 17:07:
Wat zou de incubatie tijd voor henk & ingrid zijn? vanaf het moment van het lezen van een nu.nl artikel, fomo trigger, aanmaken account op exchange, tot aan crypto kopen? 15 dagen? Als we daarbij reproductie getal nemen van anderen enthousiast maken dan moeten we toch redelijk een prognose kunnen maken?
Gaan ze een beetje uitzoeken dan denk ik toch minimaal een korte werkweek voordat je account en funds op een exchange hebt enzo.
Haha, en dan als iedereen er in zit weer even een correctie van 30-40% naar beneden maken.Taro schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 17:35:
[...]
Vergeet het storten van het volgende salaris niet ivm ontbreken voldoende spaargeld. Rondom 25-1-2021 gaan we los
Poefff...
Op de korte termijn waarschijnlijk wel, maar zou zo'n event op dat moment dan ook nieuwe interesse aanwakkeren?, omdat de coin op dat moment relatief goedkoop is, wat op de langere termijn weer tot gevolg gaat hebben dat er meer individuen Bitcoin bezitten wat de koers minder volatiliteit geeft en zo een hardere valuta wordt?Stokstaart schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 15:55:
[...]
Reken er wel op dat een aandelencrash op zijn minst initieel ook een crash van BTC zal betekenen. Op dat punt zijn ze imho nog steeds hoog gecorreleerd.
Vind het een bijzonder boeiend vraagstuk, lees net als een aantal andere sinds een tijdje mee en heb me meer ingelezen hoe het systeem werkt, ook de theorie van het s2f model vind ik erg interessant, zeker in de context waarin het neergezet wordt. Ik ben heel benieuwd of deze hypothese bewaarheid gaat worden in de komende jaren.
Tot zo ver mijn eerste bijdrage aan dit gezellige topic
3300Wp Zuid Growatt 3000s / 3300Wp West Growatt 3000s / 1440Wp zuid Growatt 1500s / / 3x18HP, Zuid, 400L Buffervat
BitcoinSV doet wat geks 
Kan iemand ELI5 wat deze 'SV' asset is en of Anders maakt dan gewoon BTC?
De grootste scammer die er is, pathologische leugenaar die daar achter zit.Ducksy88 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 17:46:
BitcoinSV doet wat geks
Maaruh ELI5 ? wat is dat dan ?
Explain Like I'm 5.Slux schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 17:48:
[...]
De grootste scammer die er is, pathologische leugenaar die daar achter zit.
Maaruh ELI5 ? wat is dat dan ?
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
@Ducksy88 Het verschil tussen de échte Bitcoin en de BSV fork (via eerdere BCH fork) ervan is: Achter BSV zit een CEO met waanideeën, hersenkronkels, rechtszaken, oplichting, pre-mining en andere zaken die het daglicht niet kunnen verdragen. Een gedecentraliseerde cryptocurrency heeft geen CEO.
BTC is de echte Bitcoin.
BTC is de echte Bitcoin.
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 09-01-2021 17:52 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Explain Like I'm 5 (years old)
Ik checkte de website maar werd er weinige g wijs uit hoe of wat er nou bijzonder aan is
Ik checkte de website maar werd er weinige g wijs uit hoe of wat er nou bijzonder aan is
Verwijderd
Bitcoin geforkt --> Bitcoin cash. Geforkt --> Bitcoin SV.Ducksy88 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 17:46:
BitcoinSV doet wat geks
Guurste shitcoin met meest achterlijke knakker ooit aan het stuur: Craig Wright.
(Bijna) Iedereen in crypto kotst het uit, exchanges hebben SV gedelist, want 'toxic'.
Heeft net zoveel met Bitcoin te maken als een ruitenwisser in een pot aardbeien jam.
Maar kan pumpen.
Was BSV niet zelfs een BCH fork?Taro schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 17:50:
@Ducksy88 Het verschil tussen de échte Bitcoin en de BSV fork ervan is: Achter BSV zit een CEO met waanideeën, hersenkronkels, rechtszaken, oplichting, pre-mining en andere zaken die het daglicht niet kunnen verdragen. Een gedecentraliseerde cryptocurrency heeft geen CEO.
BTC is de echte Bitcoin.
- Taro
- Niet online
Correct, nog even toegevoegd.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Clear, thnx!
Ga die snuiter eens opzoeken
Ga die snuiter eens opzoeken
Blijven nu toch wel lang rond die 40K hangen, voorteken dat we gaan dumpen?
Alles staat zo hoog en ik wil niet nog langer wachten om de achtbaan te missen naar boven, ik wil nu op meerdere all-time-highs instappen! Zowel in aandelen als Bitcoin. Groetjes, Henk en Ingrid
En zo zingen we allemaal:
YouTube: Belle en het Beest | Liedje: Kom Erbij | Disney BE
Kom erbij, kom erbij!
Tsja... Als je de S&P 500 bekijkt, kan je sinds 2008 een mooie lijn tekenen tot vandaag en sinds enkele dagen duidelijk te zien is dat we deze lijn zijn doorbroken (Blow Off Top). Dat is eigenlijk een verklaring dat het einde van de bull market in zicht is. Vele weten dat het binnenkort (geen idee wanneer) het naar beneden moet gaan, en waar ga je dan in zitten? Goud doen de meeste, zoals voorgaande crisissen maar sinds de komende crisis is Bitcoin (en ook alleen Bitcoin) ook interessant. De crash in maart is geen bankroet crisis, dus tel ik niet mee.

Resultaten uit het verleden, etc...
Juist omdat iedereen naar Bitcoin gaat is de prijs zo parabolisch omhoog aan het gaan. Ik verwacht ook dat wanneer de crisis begint er een enorme drop gaat komen in alle activa klassen, ook Bitcoin. Dat zal het moment moeten zijn om in te stappen. Hoeft niet eens persé de bodem te zijn, maar een goeie dip van meer dan 50% zie ik wel gebeuren. Dit komt omdat men ineens geld nodig heeft en dus dingen gaat verkopen, dat zet FOMO aan en zal versterkt worden door bots en weet ik wat.
Wanneer het gaat gebeuren? Geen idee. Het meeste kans geef ik in Q4 dit jaar, of anders Q1 2022. Dat is een simpele voorspelling van mijzelf, neem het vooral niet serieus. Maar ohjee wat valt de hoeveelheid animo ineens op zeg...
Tot zover mijn gedachten. Sponsoren mij via de welbekende mogelijkheden, volg mij op allerlei sociale kanalen, vergeet niet te "liken" en "subscriben" en ik zie je in de volgende post.
En zo zingen we allemaal:
YouTube: Belle en het Beest | Liedje: Kom Erbij | Disney BE
Kom erbij, kom erbij!
Tsja... Als je de S&P 500 bekijkt, kan je sinds 2008 een mooie lijn tekenen tot vandaag en sinds enkele dagen duidelijk te zien is dat we deze lijn zijn doorbroken (Blow Off Top). Dat is eigenlijk een verklaring dat het einde van de bull market in zicht is. Vele weten dat het binnenkort (geen idee wanneer) het naar beneden moet gaan, en waar ga je dan in zitten? Goud doen de meeste, zoals voorgaande crisissen maar sinds de komende crisis is Bitcoin (en ook alleen Bitcoin) ook interessant. De crash in maart is geen bankroet crisis, dus tel ik niet mee.
Resultaten uit het verleden, etc...
Juist omdat iedereen naar Bitcoin gaat is de prijs zo parabolisch omhoog aan het gaan. Ik verwacht ook dat wanneer de crisis begint er een enorme drop gaat komen in alle activa klassen, ook Bitcoin. Dat zal het moment moeten zijn om in te stappen. Hoeft niet eens persé de bodem te zijn, maar een goeie dip van meer dan 50% zie ik wel gebeuren. Dit komt omdat men ineens geld nodig heeft en dus dingen gaat verkopen, dat zet FOMO aan en zal versterkt worden door bots en weet ik wat.
Wanneer het gaat gebeuren? Geen idee. Het meeste kans geef ik in Q4 dit jaar, of anders Q1 2022. Dat is een simpele voorspelling van mijzelf, neem het vooral niet serieus. Maar ohjee wat valt de hoeveelheid animo ineens op zeg...
Tot zover mijn gedachten. Sponsoren mij via de welbekende mogelijkheden, volg mij op allerlei sociale kanalen, vergeet niet te "liken" en "subscriben" en ik zie je in de volgende post.

Haha, ja dat herken ik welTaro schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 17:00:
[...]
Misschien wel goed voor de thuissituatie, even wat aandacht aan anderen besteden, etc.
Ik verwacht eigenlijk wel een correctie als we een paar dagen sideways gaan. Een drop maar 30k usd of misschien wel iets lager vind ik verre van onrealistisch, en juist als de rek uit de koersstijging is na zo'n paar dagen sideways, zullen er vanzelf mensen winst pakken.Als het maar niet zo eindigt als die maandenlang sideways @ 6k om daarna naar 3k te droppen. Tenzij we allemaal in fiat zitten uiteraard, wie wil er niet 50-100% extra Bitcoin aan de pf toevoegen
Ik heb in ieder geval een short lopen terwijl ik all-in zit om de hoeveelheid Bitcoin te vergroten. Maar sta ook paraat om één van beide te sluiten als de richting bepaald is. Ik hou er voorzichtig wel rekening mee dat dit het was, dan kan het alleen maar meevallen.
Een short lijkt me niet heel gek, we zijn best wat boven de parabolische stijging uit geknald wat ruimte biedt voor een correctie.
Zelf durf ik nog steeds niet uit te stappen, omdat een zegmaar 20% correctie me eigenlijk te weinig oplevert (rekening houdend met dat de dip maar een uurtje duurt soms?) terwijl je dus wel degelijk het risico loopt een stijging te missen. De risk/reward daarop vind ik zelf nog steeds niet zo lekker
Rekening houden ermee is altijd goed, maar ik denk echt nog niet dat dit het al was.
De vorige bullrun hebben we 5x een drop van 40% gehad. Telkens stabiliserende de koers op de 1d MA7. Gisteren heeft deze indicator de 20k gebroken.
Daarmee verwacht ik oprecht niet dat de koers daar eigenlijk ooit nog onder gaat zakken.
Mocht dit wel gebeuren, dan zijn er 2 opties:
- of er is dermate dramatisch nieuws dat de koersdaling verklaart (hacks, regulering, de mtgox coins, you name it). Dan is het de kunst om er sowieso maar zelf uit te stappen.
- of er komt echt wel een dead cat bounce waardoor je nog prima boven 20k kan uitstappen, ook als de koers eens onder de 1d ma7 komt.
Bij 20k maak ik op mijn hodl pot nog altijd winst, meer als op de spaarrekening
Ik mis nog liever de top, dan dat ik potentieel die S2FX zou missen. Het risico dat S2FX gebroken wordt, maakt niet uit, want in het ergste geval kan ik (waarschijnlijk) mijn coins nog steeds verkopen voor meer geld dan wat ik er zelf voor betaald heb.
Deze berekening bepaalt ook hoeveel geld ik er nog in durf te investeren in deze bullmarket.
Ho-ly-shitEr heeft overigens iemand (persoon of bedrijf) prima geprofiteerd van de stijgingen van ETH sinds maart. Schijnt dat er op Bitfinex een long positie heeft opengestaan sinds maart (90 USD/stuk) en deze vandaag is gesloten met >700 Miljoen USD winst. Waarschijnlijk is deze positie OTC en via de exchange gesloten, waardoor het geen invloed op de koers heeft gehad.
[Afbeelding]
Blijft toch bijzonder, deze crypto wereld!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wie boekt er nog meer over naar Kraken?
Ik heb het wel vaker gedaan en weet dat het SEPA is. Maar ik zie nu 3 SEPA opties staan en nu weet ik het niet meer. Doe het ook niet zo vaak. Kan iemand mij in 1x zeggen welke juist is vanuit NL?
Ik heb het wel vaker gedaan en weet dat het SEPA is. Maar ik zie nu 3 SEPA opties staan en nu weet ik het niet meer. Doe het ook niet zo vaak. Kan iemand mij in 1x zeggen welke juist is vanuit NL?
:fill(white):strip_exif()/f/image/GzOtWbAj9bmCLldQRjSnAtQ9.png?f=user_large)
- Taro
- Niet online
Clear Junction is de tussenpartij die ook voor Binance ingezet wordt en die bevalt hier in ieder geval erg goed. Voor Kraken kan ik het niet beoordelen, maar mocht je geen andere reacties krijgen...Klaas25 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 18:00:
[Afbeelding]
Ik gebruik altijd de bovenste (Fidor Bank AG). Paar uurtjes later is het dan in je Kraken account beschikbaar.Klaas25 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 18:00:
[Afbeelding]
Het werkt gewoon volgens verwachting. Ik heb verder geen argument om het aan of af te raden...
[ Voor 6% gewijzigd door Twee Dee op 09-01-2021 18:07 ]
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Klopt bovenste gebruik ik ook altijd
Het maakt allemaal weinig uit, de fee's en de verwerkingstijd kunnen hooguit iets verschillen: https://support.kraken.co...ums-and-processing-times-Klaas25 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 18:00:
[Afbeelding]
Als je maar voor SEPA kiest.
.
[ Voor 99% gewijzigd door Eliaz op 10-01-2021 19:09 ]
De aangifte die je in april gaat doen, gaat over je vermogen op 1-1-2020. Volgend jaar pas doe je aangifte over je vermogen op afgelopen 1-1. Geef dus nu zo eerlijk mogelijk op wat je begin vorig jaar bezat (ook als dit onder de heffingsvrije voet zit), dan kun je volgend jaar eventuele vragen makkelijk beantwoorden.Eliaz schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 18:08:
***members only***
Ik meen dat je het eerst over zet naar fiat binnen de exchange en daarna in fasen overmaakt? Want in 1 keer een megagroot bedrag storten geeft alarmbellen. Zeker aangeven bij de belastingdienst, maar je zal alle transactiedetails en handeldetails moeten bewaren, kans is aanwezig dat je die moet overdragen ter controle.Eliaz schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 18:08:
***members only***
Zijn het echt echt echt grote bedragen, neem dan contact op met Ernst & Young oid.
Hangt allemaal van het bedrag afEliaz schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 18:08:
***members only***
Hebben we het over 20k of over 200k?
Je vergeet er eentje, en waarschijnlijk maak ik mij hier niet populair mee, maar iedereen houdt het s2f model voor waarheid aan. Het is nog steeds een theorie en die kan er best naast zitten natuurlijk.Richh schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 17:58:
[...]
Mocht dit wel gebeuren, dan zijn er 2 opties:
- of er is dermate dramatisch nieuws dat de koersdaling verklaart (hacks, regulering, de mtgox coins, you name it). Dan is het de kunst om er sowieso maar zelf uit te stappen.
- of er komt echt wel een dead cat bounce waardoor je nog prima boven 20k kan uitstappen, ook als de koers eens onder de 1d ma7 komt.
life changing, dus eerder 2 miljoen lijkt meSecsytime schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 18:21:
[...]
Hangt allemaal van het bedrag af![]()
Hebben we het over 20k of over 200k?
[ Voor 7% gewijzigd door Het Fantoom op 09-01-2021 18:22 ]
SEPA is sowieso goed.Klaas25 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 18:00:
[Afbeelding]
Maar het verschil zit hem in instant SEPA of SEPA. De laatste wordt in het weekend uberhaupt niet verwerkt, en kan van een aantal uur tot een werkdag verschillen. Instant SEPA, is zoals de naam al zegt: Instant. Echter wordt dat nog niet door alle NL banken ondersteund. Verwachting is wel dat 2021 het jaar van volledige adoptie is.
Mocht je bank Instant SEPA niet ondersteunen, dan pakt ie automatisch SEPA.
Als het 2 miljoen is, dan zou ik inderdaad contact opnemen met een accountant.Het Fantoom schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 18:22:
[...]
life changing, dus eerder 2 miljoen lijkt me
Verwijderd
Ik neem altijd de eerste SEPA optie, binnen de dag er nog op via ING België, idem voor uitbetalingen 
Wou nog even livecoin.net checken omdat ik daar ooit wat shitcoins heb verhandeld en er wel nog een klein restje BTC staat. blijkt dat deze nu ''gehacked" zijn op 24/12/20.
Boeltje is er dicht
Wou nog even livecoin.net checken omdat ik daar ooit wat shitcoins heb verhandeld en er wel nog een klein restje BTC staat. blijkt dat deze nu ''gehacked" zijn op 24/12/20.
Boeltje is er dicht

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2021 18:27 ]
.
[ Voor 99% gewijzigd door Eliaz op 10-01-2021 19:09 ]
en gewoon belasting betalenSecsytime schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 18:23:
[...]
Als het 2 miljoen is, dan zou ik inderdaad contact opnemen met een accountant.

Laat dit nou een les voor iedereen zijn (ja ik weet dat ik mezelf herhaal), crypto is gewoon vermogen, dus geef het op in box 3. Of het nu 500 euro, 5K of 50K is.Eliaz schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 18:08:
***members only***
Als jij ineens een paar 100K gestort krijgt dan zal de bank vrij snel bij je aan de telefoon hangen. Als het toch om zulke bedragen gaat, waarom zou je je bank en bitonic (of welke partij je ook kiest) niet van te voren even bellen zodat het in 1 keer goed gaat?
.
[ Voor 99% gewijzigd door Eliaz op 10-01-2021 19:10 ]
Is natuurlijk ook nogal afhankelijk van persoon tot persoon. Zelf zou ik een plotselinge 200k erbij echt wel als life changing bestempelenHet Fantoom schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 18:22:
[...]
@OP: als je het qua belasting allemaal netjes regelt zou het geen probleem moeten zijn. Heb je je bank al eens gebeld? Ook daar zitten vermogensbeheerders die je prima willen helpen, hoef je niet naar een externe partij als EY voor te stappen
[ Voor 28% gewijzigd door Ducksy88 op 09-01-2021 18:32 ]
ze vragen aan je welke coin je hebt verkocht en wanneer je ze hebt gekocht dan kunnen zij makkelijk een prijs eraan koppelen en belasting innen. Ik zou eerst zelf gaan kijken wanneer je coins een waarde hadden die je eigenlijk in box 3 had moeten opgeven de afgelopen jaren.
of is de waarde dit jaar pas boven de 50k gestegen ?
of is de waarde dit jaar pas boven de 50k gestegen ?
Dus meer dan 100k, snap dit vage gedoe niet zo?
Je mag je belastingaangiftes tot 5 jaar terug gewoon herzien en opnieuw invullen.
Verwijderd
Hier in België heb ik weet van 1 persoon die ik in real life ken die via een fiscaal jurist een middellijke schikking heeft kunnen bekomen met de FOD Financiën.
Dit is nu wel van 2018 geleden en heeft bijna via alle transacties moeten aantonen dat het niet om speculatie ging en puur beleggen als goede huisvader.
Dit was toch interessanter dan het gewoon aangeven als inkomst.
Misschien kan dit een piste zijn voor je in NL.
Mwah valt wel mee toch? Persoonlijk zou ik er 100K hypotheek mee aflossen en die andere 100K in DOGE steken. Waarschijnlijk wordt daar de marketcap in een keer 5 x zo groot en zal deze snel Bitcoin voorbij steken door de massieve FOMO die gaat ontstaan.Ducksy88 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 18:29:
[...]
Is natuurlijk ook nogal afhankelijk van persoon tot persoon. Zelf zou ik een plotselinge 200k erbij echt wel als life changing bestempelen
Zo zie je maar jongens en meisjes, succes is een keuze.
Bij KBC is dat instant - heel aangenaam dusIk neem altijd de eerste SEPA optie, binnen de dag er nog op via ING België, idem voor uitbetalingen
na een stuk of 24 wordt het pas life changingMrMoon schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 18:40:
Lekkere biertje van 2,- kan ook een life changing zijn.
doei
Magic 8 ball knows 😉WickedWizard schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 17:49:
BTC nog steeds op ongeveer hetzelfde punt als gistermiddag 12:00, met best wat 'W'tjes in de grafiek. Breakout punt morgen? En omhoog of omlaag? Zegt u het maar.
[Afbeelding]
In Nederland hoef je niet door zulke lastige hoepels te springen, het wordt hier nooit als inkomsten gezien maar puur als vermogen (tenzij misschien in uitzonderlijke gevallen waar je een fulltime baan hebt aan je eigen handelen). Over dat vermogen wordt een fictief rendement berekend waar je belasting over betaalt (en dat is eigenlijk maar een schijntje, een paar jaar geleden betaalde je effectief 1.2% belasting over je vermogen boven de drempel, inmiddels is dat nog minder voor vermogens onder een ton ofzo)Verwijderd schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 18:31:
[...]
Hier in België heb ik weet van 1 persoon die ik in real life ken die via een fiscaal jurist een middellijke schikking heeft kunnen bekomen met de FOD Financiën.
Dit is nu wel van 2018 geleden en heeft bijna via alle transacties moeten aantonen dat het niet om speculatie ging en puur beleggen als goede huisvader.
Dit was toch interessanter dan het gewoon aangeven als inkomst.
Misschien kan dit een piste zijn voor je in NL.
[ Voor 10% gewijzigd door anboni op 09-01-2021 18:47 ]
- Taro
- Niet online
Mhm, fulltime baan van >50 uur en daarnaast nog >40 uur per week handelen, hoe zouden ze daar mee omgaananboni schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 18:44:
[...]
In Nederland hoef je niet door zulke lastige hoepels te springen, het wordt hier nooit als inkomsten gezien maar puur als vermogen (tenzij misschien in uitzonderlijke gevallen waar je een fulltime baan hebt aan je eigen handelen). Over dat vermogen wordt een fictief rendement berekend waar je belasting over betaalt (en dat is eigenlijk maar een schijntje, een paar jaar geleden betaalde je effectief 1.2% belasting over je vermogen boven de drempel, inmiddels is dat nog minder voor vermogens onder een ton ofzo)
Denk dat er veel mensen tijd in een hobby steken, hangt natuurlijk af van de bedragen die ermee gemoeid zijn en de intentie.Taro schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 18:49:
[...]
Mhm, fulltime baan van >50 uur en daarnaast nog >40 uur per week handelen, hoe zouden ze daar mee omgaan
Zolang het niet om meer dan een modaal salaris per jaar gaat (exclusief koersontwikkelingen), zou ik gewoon doen alsof m'n neus bloedtTaro schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 18:49:
[...]
Mhm, fulltime baan van >50 uur en daarnaast nog >40 uur per week handelen, hoe zouden ze daar mee omgaan
Het is echt alsof heel de markt aan het wachten is welke kant BTC nu zal opgaan.
Is behoorlijk afhankelijk van je levensfase toch? Ruim voldoende mensen in dit topic voor wie iets tussen de 20k en 200k toch behoorlijk life changing kan zijnHet Fantoom schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 18:22:
[...]
Tis weekend. Volume is nu altijd relatief laag en gekke wicks kunnen je heel goed op het verkeerde been zetten.ardana123 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 18:54:
Het is echt alsof heel de markt aan het wachten is welke kant BTC nu zal opgaan.
Ik zit te wachten op alts die een beetje dalen en dan proberen met winst weer te verkopen.
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Verwijderd
In Bitvavo, iemand enig idee hoe je een trailing stop indient? Nergens ook een handleiding te vinden.
Als het klapt, kan ik nog steeds prima verkopen zonder er wat op te verliezen, dat was vooral mijn puntRay_ schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 18:21:
[...]
Je vergeet er eentje, en waarschijnlijk maak ik mij hier niet populair mee, maar iedereen houdt het s2f model voor waarheid aan. Het is nog steeds een theorie en die kan er best naast zitten natuurlijk.
Ik wist niet eens dat Bitvavo trailing stops had. Ik doe zelf alles met Binance, soms Bitmax.Verwijderd schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 19:05:
In Bitvavo, iemand enig idee hoe je een trailing stop indient? Nergens ook een handleiding te vinden.
Verwijderd
Ehh.. is ook maar een aanname om eerlijk te zijn...Cobergher123 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 19:09:
[...]
Ik wist niet eens dat Bitvavo trailing stops had. Ik doe zelf alles met Binance, soms Bitmax.
Je hebt gelijk, ik las om je eigenlijke punt heen. Je was alleen de zoveelste die over het s2f model begon dat ik begin te denken dat het hier als waarheid wordt gezien. Ik hoop voor alles en iedereen dat het tot het eind een kloppend model is, maar er wordt nog wel eens vergeten dat het een theorie is, hoe mooi het tot dusver ook lijkt te kloppen.Richh schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 19:06:
[...]
Als het klapt, kan ik nog steeds prima verkopen zonder er wat op te verliezen, dat was vooral mijn punt
- Taro
- Niet online
En ineens is TSLA/Tesla niet meer offtopic 
Prachtig threadje van de grote heren...
(CEO DCGco, holding boven Grayscale & Coindesk):
[Twitter: https://twitter.com/BarrySilbert/status/1347961544609509378]
[Twitter: https://twitter.com/cz_binance/status/1347965056714117121]
[Twitter: https://twitter.com/cz_binance/status/1347964865583800325]
[Twitter: https://twitter.com/SalsaTekila/status/1347964715323039746]
[Twitter: https://twitter.com/BarrySilbert/status/1347971513534853120]
Prachtig threadje van de grote heren...
I’ll tell you one thing, I’m never turning down getting paid in bitcoin again.
— Ben Mezrich (@benmezrich) 8 januari 2021
Me neither
— Elon Musk (@elonmusk) 9 januari 2021
(CEO DCGco, holding boven Grayscale & Coindesk):
[Twitter: https://twitter.com/BarrySilbert/status/1347961544609509378]
[Twitter: https://twitter.com/cz_binance/status/1347965056714117121]
[Twitter: https://twitter.com/cz_binance/status/1347964865583800325]
Then why can't we order Tesla's with #Bitcoin?
— WhalePanda (@WhalePanda) 9 januari 2021
We bought a Tesla Model X yesterday, were not able to pay in Bitcoin. pic.twitter.com/bhKTQ5KO8Z
— The Wolf Of All Streets (@scottmelker) 9 januari 2021
[Twitter: https://twitter.com/SalsaTekila/status/1347964715323039746]
[Twitter: https://twitter.com/BarrySilbert/status/1347971513534853120]
[ Voor 41% gewijzigd door Taro op 09-01-2021 19:22 ]
Holy balls, BCH
Ik zit erin vanaf 258 EUR, nog getwijfeld om bij te kopen eerder vandaag. BCH/BTC is op all time low nog steeds.
Alsnog positie verdubbelen in de hoop dat de Kim Dotcom big pump komt in 2021?
Ik zit erin vanaf 258 EUR, nog getwijfeld om bij te kopen eerder vandaag. BCH/BTC is op all time low nog steeds.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
- Taro
- Niet online
Kim Dotcom heeft zelf toch maar 7xx USD aan BCH die hij zelf niet heeft gekocht, maar heeft gekregen? Waarom zou dat een pump veroorzaken?Th1x4nG schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 19:16:
Holy balls, BCH
Heb je het in een hardware wallet bewaard? Vanaf 2017 waren een aantal BTC forks geweest, misschien kun je ze nog steeds claimen.Eliaz schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 18:08:
***members only***
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
https://twitter.com/KimDotcom/status/1339447140582531072Taro schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 19:18:
[...]
Kim Dotcom heeft zelf toch maar 7xx USD aan BCH die hij zelf niet heeft gekocht, maar heeft gekregen? Waarom zou dat een pump veroorzaken?
YouTube: Kim Dotcom: What new users want is low fees and fast transactions
Als zijn nieuwe project vorm krijgt en hij weet een volgende Megaupload in de wereld te zetten, zal er nog wel gepompt worden zeker?
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
- Taro
- Niet online
Voldoende hopium hebben is altijd goed. De realiteit is echter waar het om draait. Dit initiatief gaat dus nergens over.Th1x4nG schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 19:22:
[...]
https://twitter.com/KimDotcom/status/1339447140582531072
YouTube: Kim Dotcom: What new users want is low fees and fast transactions
Als zijn nieuwe project vorm krijgt en hij weet een volgende Megaupload in de wereld te zetten, zal er nog wel gepompt worden zeker?
Waar kijken jullie naar bij het traden. De usdt waarde of sats ?
Verander je van tradingpair ?
Mag ook via privé bericht.
Ik die het met sat maar het lijkt sloof k geen winstmaak ook al koop ik laag en verkoop hoger.
Ik doe steeds 2 of 3 %
Zoals bnb nu di staat echt laag in sat, maar usd hoog. Ik heb daar usd winst op. Maar in sat duurt het wel een tijdje voor ik die hoger kan verkopen.
Is het dan slim om dubbele tradinpsir te gebruiken?
Nu verkopen in usdt. Of maakt dat geen verschil
Ik die het met sat maar het lijkt sloof k geen winstmaak ook al koop ik laag en verkoop hoger.
Ik doe steeds 2 of 3 %
Zoals bnb nu di staat echt laag in sat, maar usd hoog. Ik heb daar usd winst op. Maar in sat duurt het wel een tijdje voor ik die hoger kan verkopen.
[ Voor 34% gewijzigd door Ladonna op 09-01-2021 19:34 ]
Hmz. Ik kan weer gaan schatzoeken geloof ik. Begrijp ik het goed? De BTC holdings die later gratis BCH opleverden na fork zijn daarna nog een keer van BCH naar BSV geforked en ook die zijn waarschijnlijk nog te claimen als je BCH op een hardware wallet stond.. Hmz interesting!Zhou schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 19:19:
[...]
Heb je het in een hardware wallet bewaard? Vanaf 2017 waren een aantal BTC forks geweest, misschien kun je ze nog steeds claimen.
https://coinomi.freshdesk...ork-information-splitting ik kan dit artikel vinden na wat googlen. Is dat inderdaad wat ik nu zou moeten doen? Iemand dit al gedaan (of heeft iedereen die niet zo slaperig was als ik dit in 2018 al gedaan?)
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik zat er net even te kijken maar de mcap is al 250M. Totaal niet interessant dus.lerssi schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:31:
Iemand hier in Wise, wisetoken.net ?
- Taro
- Niet online
Als BNB minder snel stijgt dan Bitcoin, dan verlies je dus tov Bitcoin sats. Tijdens een bearmarket handel ik vs USDT, in een bullmarket vs BTC. En dan moet je proberen zoveel mogelijk in Bitcoin te zitten en niet in alts. Alleen naar USDT uitstappen als je een daling van Bitcoin zelf verwacht. En alleen in een alt zitten als die vs Bitcoin stijgt, niet als die alleen via USDT stijgt, want dan verlies je doorgaans Bitcoin sats.Ladonna schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 19:30:
Ik doe steeds 2 of 3 %
[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 09-01-2021 19:37 ]
Iedereen lijkt af te wachten, voorspelt niet veel goeds.
Mayer multiple inmiddels op 2.83. Hoe lang blijft dit nog goed gaan? Die spikes omlaag gaan niet opgekocht blijven worden.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Net andersom toch 2e deel van je zin? In een bull market probeer je je hoeveelheid USDT/Fiat te vergroten en in een bear market probeeer je te accumuleren gaat het niet zozeer om de USD/EUR waarde maar wil je gewoon zoveel mogelijk BTC/sats zien te vergaren?Taro schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 19:36:
[...]
Als BNB minder snel stijgt dan Bitcoin, dan verlies je dus tov Bitcoin sats. Tijdens een bearmarket handel ik vs USDT, in een bullmarket vs BTC. En dan moet je proberen zoveel mogelijk in Bitcoin te zitten en niet in alts. Alleen naar USDT uitstappen als je een daling van Bitcoin zelf verwacht. En alleen in een alt zitten als die vs Bitcoin stijgt, niet als die alleen via USDT stijgt, want dan verlies je doorgaans Bitcoin sats.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Bitcoin Cash kaapt de Bitcoin naam en probeert al sinds jaar en dag door grote namen te strikken en onduidelijkheid te zaaien, de coin te pumpen. De realiteit is echter dat al sinds het ontstaan van BCH, dat er meer woorden dan daden zijnTh1x4nG schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 19:16:
Holy balls, BCH
Er is een reden dat BCH/BTC nog op all time low zit
Dat er ongetwijfeld weer eens een pump aan komt (niet van Dotcom verwacht ik hoor), zal vast. Maar ik zou er niet al te veel van verwachten. Het institutionele geld wat nu naar BTC lijkt te stromen, gaat eigenlijk niet naar alts en BCH is gewoon een altcoin.
Dan moet je dus echt meer dingen in de gaten houden.Taro schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 19:36:
[...]
Als BNB minder snel stijgt dan Bitcoin, dan verlies je dus tov Bitcoin sats. Tijdens een bearmarket handel ik vs USDT, in een bullmarket vs BTC. En dan moet je proberen zoveel mogelijk in Bitcoin te zitten en niet in alts. Alleen naar USDT uitstappen als je een daling van Bitcoin zelf verwacht.
Ik had al het gevoel dat ik al heel lang iets niet goed doe.
Ik deed gewoon steeds alleen in sat. Dus vet verkopen op 75 en daarna tegugkopen op 70.
Maar dan kan je dus ook gewoon verlies maken
Sorry voor mn misschien domme vraag
Dat denk ik dus ook niet, ik twijfel om nu uit te stappen.TomTorquay schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 19:38:
Mayer multiple inmiddels op 2.83. Hoe lang blijft dit nog goed gaan? Die spikes omlaag gaan niet opgekocht blijven worden.
Ik zet meestal verkooporder op 10-20% afhankelijk van hoe hard de pump is.Ladonna schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 19:30:
[...]
[...]
Ik doe steeds 2 of 3 %
2-3% schiet toch sowieso weinig op? Of zijn het grote bedragen?
Drukke dag gehad dus eigenlijk niets kunnen volgen.. zit net een beetje te kijken, weinig verschil met gisteren. Cardano trouwens gaat wel lekker vandaag!
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 09-01-2021 19:44 ]
Zero.
Hé? Ga je nu je strategie laten bepalen door een afgeleide variabele die niets zegt? Omdat de btc prijs laatste maand hard is gestegen is de Mayer Multiple nu wat hoger omdat het 200 daagse gem wat lager ligt. Zegt toch verder helemaal niks?TomTorquay schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 19:38:
Het lijkt me dat je dit enigzins kunt gebruiken voor je instap, echt niet voor je uitstap..
[ Voor 8% gewijzigd door r0bb op 09-01-2021 19:47 ]
Zei je dat in 2014 ook over Bitcoin ?Heisenbug schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 19:35:
[...]
Ik zat er net even te kijken maar de mcap is al 250M. Totaal niet interessant dus.
Ik ben al van 0,16 naar 0,75 dus heb een mooie rit te pakken. Verwacht dat het richting 5 euro gaat 2021 / 2022.
Welke coins ga jij voor momenteel ?
Als hadden geweest is, is hebben te laat
Klopt ja, het viel mij op dat Cardano en Stellar normaalgesproken een beetje aan elkaar hangen en stuivertje wisselen.Pelox schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 19:44:
Cardano trouwens gaat wel lekker vandaag!
Maar juist die laatste laat het vandaag een beetje afweten.
Waarom dat dan is?
- Taro
- Niet online
Bearmarket: Als je meer USDT vergaart en BTC daalt ondertussen verder, dan kan je dus enige tijd later meer Bitcoin kopen voor dezelfde hoeveelheid USDT. Dus ja, je probeert de BTC hoeveelheid te vergroten, maar dat gaat het makkelijkst door de USDT hoeveelheid te verhogen terwijl BTC verder daalt.twit schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 19:39:
[...]
Net andersom toch 2e deel van je zin? In een bull market probeer je je hoeveelheid USDT/Fiat te vergroten en in een bear market probeeer je te accumuleren gaat het niet zozeer om de USD/EUR waarde maar wil je gewoon zoveel mogelijk BTC/sats zien te vergaren?
Tijdens het begin van een bullrun probeer je zowel meer BTC als USDT te vergaren, maar als je op het punt van het timen van de top komt, dan probeer je de maximale hoeveelheid USDT te vergroten en doet de hoeveelheid BTC er weer minder toe (voor mij tenminste). Hopende op het weer vergroten van de BTC hoeveelheid tijdens de volgende bearmarket en het minimaliseren van het verlies aan fiat bedrag door USDT hoeveelheid te maximaliseren.
Een ander zal tijdens de bearmarket proberen zoveel mogelijk BTC te vergaren, maar ik zie het zo: Richting het eind van de bearmarket is dat wat je wil bereiken, aan het begin van de bearmarket probeer je zoveel mogelijk USDT te vergaren. Want een maand later is je hoeveelheid USDT dan meer BTC waard, waardoor je dus indirect meer BTC vergaart, zonder hinder te ondervinden van een verder dalende koers.
Ja ok we zijn het eens, je moet eignelijk niet bullmarket vs bearmarket onderscheiden maar idd de fase binnen die markt (voor zover je dat weet als je er in zit natuurlijk) doet er ook toe. Ben met je eens dat je tijdens de enorme ' drop fase' van een bearmarket juist geen sats wil vergaren, en tijdens de enorme ' moon fase' van de bullmarket nog wel. Als het meer een soort van ' stable laag' of ' stable hoog' fase is dan matchte mijn antwoord weer wel met jou visie.Taro schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 19:48:
[...]
Bearmarket: Als je meer USDT vergaart en BTC daalt ondertussen verder, dan kan je dus enige tijd later meer Bitcoin kopen voor dezelfde hoeveelheid USDT. Dus ja, je probeert de BTC hoeveelheid te vergroten, maar dat gaat het makkelijkst door de USDT hoeveelheid te verhogen terwijl BTC verder daalt.
Tijdens het begin van een bullrun probeer je zowel meer BTC als USDT te vergaren, maar als je op het punt van het timen van de top komt, dan probeer je de maximale hoeveelheid USDT te vergaren en doet de hoeveelheid BTC er weer minder toe (voor mij tenminste). Hopende op het weer vergroten van de BTC hoeveelheid tijdens de volgende bearmarket en het minimaliseren van het verlies aan fiat bedrag door USDT hoeveelheid te maximaliseren.
Een ander zal tijdens de bearmarket proberen zoveel mogelijk BTC te vergaren, maar ik zie het zo: Richting het eind van de bearmarket is dat wat je wil bereiken, aan het begin van de bearmarket probeer je zoveel mogelijk USDT te vergaren. Want een maand later is je hoeveelheid USDT dan meer BTC waard, waardoor je dus indirect meer BTC vergaart, zonder hinder te ondervinden van een verder dalende koers.
God wat klinkt het zo complex. Uiteindelijk wil je gewoon zoveel mogelijk muntjes voor zo min mogelijke euries als je nog moet gaan kopen, en zoveel mogelijk euries voor je muntjes als je gaat verkopen
- Taro
- Niet online
Op die manier vergaar je dus meer Bitcoin en als Bitcoin ondertussen gemiddeld ook in USDT waarde stijgt, dan doe je het prima. Maar als je moeite hebt om met VET meer sats te vergaren of zelfs in sats daalt, terwijl Bitcoin ondertussen vs USDT doorstijgt, dan maak je dus verlies tov BTC en USDT. Daarom kan je tijdens een Bitcoin bullrun ook het beste gewoon alleen in BTC zitten, met mogelijk ETH ernaast. Gaat Bitcoin dan even sideways, dan stijgen alts vaak en die ritjes moet je dan proberen mee te pakken om meer Bitcoin te vergaren.Ladonna schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 19:40:
[...]
Dan moet je dus echt meer dingen in de gaten houden.
Ik had al het gevoel dat ik al heel lang iets niet goed doe.
Ik deed gewoon steeds alleen in sat. Dus vet verkopen op 75 en daarna tegugkopen op 70.
Maar dan kan je dus ook gewoon verlies maken
Sorry voor mn misschien domme vraag
Samenvattend:Taro schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 19:48:
[...]
Bearmarket: Als je meer USDT vergaart en BTC daalt ondertussen verder, dan kan je dus enige tijd later meer Bitcoin kopen voor dezelfde hoeveelheid USDT. Dus ja, je probeert de BTC hoeveelheid te vergroten, maar dat gaat het makkelijkst door de USDT hoeveelheid te verhogen terwijl BTC verder daalt.
Tijdens het begin van een bullrun probeer je zowel meer BTC als USDT te vergaren, maar als je op het punt van het timen van de top komt, dan probeer je de maximale hoeveelheid USDT te vergroten en doet de hoeveelheid BTC er weer minder toe (voor mij tenminste). Hopende op het weer vergroten van de BTC hoeveelheid tijdens de volgende bearmarket en het minimaliseren van het verlies aan fiat bedrag door USDT hoeveelheid te maximaliseren.
Fiat verdienen: Buy Low, Sell High
Crypto verdienen: Buy Low
Vanwaar die stabilisatie eigenlijk?
Het is uitzoekwerk voor je. Misschien een forum raadplegen of iemand die hier kan beantwoorden. Ik kreeg het destijds via de exchanges Poloniex en Kraken. Succes!twit schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 19:35:
[...]
Hmz. Ik kan weer gaan schatzoeken geloof ik. Begrijp ik het goed? De BTC holdings die later gratis BCH opleverden na fork zijn daarna nog een keer van BCH naar BSV geforked en ook die zijn waarschijnlijk nog te claimen als je BCH op een hardware wallet stond.. Hmz interesting!
https://coinomi.freshdesk...ork-information-splitting ik kan dit artikel vinden na wat googlen. Is dat inderdaad wat ik nu zou moeten doen? Iemand dit al gedaan (of heeft iedereen die niet zo slaperig was als ik dit in 2018 al gedaan?)
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Laat Cardano maar lekker moonen!!!Pelox schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 19:44:
Drukke dag gehad dus eigenlijk niets kunnen volgen.. zit net een beetje te kijken, weinig verschil met gisteren. Cardano trouwens gaat wel lekker vandaag!

Hopelijk gaat dat echt nog een paar keer over de kop het komende jaar. Dat zou ik wel verwachten met een bull markt
.
[ Voor 99% gewijzigd door Eliaz op 10-01-2021 19:10 ]
Ik vertel hier geen onwaarheden .. toch?
"Bitcoin heeft het voor het eerst in de geschiedenis mogelijk gemaakt transacties te doen met iedereen ter wereld zonder gebruik te maken van een derde partij zoals een bank, overheid of notaris. In plaats hiervan vind de transactie plaats over het grootste en meest veilige computernetwerk dat er ooit is geweest en er is niemand die dit kan verhinderen. Meer dan 2 miljard mensen ter wereld hebben geen bankrekening om diverse redenen. Voor het versturen en ontvangen van Bitcoin is enkel een simpele telefoon nodig.
Op dit moment is Bitcoin te traag om gebruikt te worden voor het dagelijkse betalingsverkeer. Zodoende is een vergelijking met goud beter. Bitcoin is schaarser dan goud. Makkelijker en goedkoper op te slaan. Makkelijker en goedkoper te verplaatsen. Lastiger te stelen. Niet te vervalsen. Daarnaast is Bitcoin continu in ontwikkeling, de eigenschappen van goud zullen nooit verbeteren
Wat je ook van Bitcoin vind. Het was over de afgelopen 10 jaar zo’n beetje de best presterende bezitting. De koopkracht van je euro zal in elk geval afnemen. Meer dan 20% van alle dollars en euro’s in omloop zijn namelijk in 2020 geprint."
"Bitcoin heeft het voor het eerst in de geschiedenis mogelijk gemaakt transacties te doen met iedereen ter wereld zonder gebruik te maken van een derde partij zoals een bank, overheid of notaris. In plaats hiervan vind de transactie plaats over het grootste en meest veilige computernetwerk dat er ooit is geweest en er is niemand die dit kan verhinderen. Meer dan 2 miljard mensen ter wereld hebben geen bankrekening om diverse redenen. Voor het versturen en ontvangen van Bitcoin is enkel een simpele telefoon nodig.
Op dit moment is Bitcoin te traag om gebruikt te worden voor het dagelijkse betalingsverkeer. Zodoende is een vergelijking met goud beter. Bitcoin is schaarser dan goud. Makkelijker en goedkoper op te slaan. Makkelijker en goedkoper te verplaatsen. Lastiger te stelen. Niet te vervalsen. Daarnaast is Bitcoin continu in ontwikkeling, de eigenschappen van goud zullen nooit verbeteren
Wat je ook van Bitcoin vind. Het was over de afgelopen 10 jaar zo’n beetje de best presterende bezitting. De koopkracht van je euro zal in elk geval afnemen. Meer dan 20% van alle dollars en euro’s in omloop zijn namelijk in 2020 geprint."
Bitcoin - A weapon of mass disruption
BCash en BGold nog wel bewust meegemaakt. Daarna niet meer in de gaten gehouden. Zal eens kijken of er nog meer forks zijn geweest. Goeie.Zhou schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 19:19:
[...]
Heb je het in een hardware wallet bewaard? Vanaf 2017 waren een aantal BTC forks geweest, misschien kun je ze nog steeds claimen.
Nee, behalve dat in de laatste alinea vind met dt moet.Gelukszoekr schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 20:02:
Ik vertel hier geen onwaarheden .. toch?
Thanks. Ik ben zo slecht met dat soort dingenLuuk schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 20:05:
[...]
Nee, behalve dat in de laatste alinea vind met dt moet.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
In de eerste ook. Maar is het echt nog te traag voor dagelijks gebruik? En is het echt continue in ontwikkeling?Luuk schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 20:05:
[...]
Nee, behalve dat in de laatste alinea vind met dt moet.
"Wat je ook van Bitcoin loop"Gelukszoekr schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 20:06:
[...]
Thanks. Ik ben zo slecht met dat soort dingen
Gewoon het werkwoord vervangen met een vervoeging van lopen. That's all.
Pro-tip: Vervang vinden door een werkwoord als lopen.Gelukszoekr schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 20:06:
[...]
Thanks. Ik ben zo slecht met dat soort dingen
"wat je ook van BTC loopt." Het is loopt met een t, dus ook vindt met een t.
Ik loop. Ik vind.
Hij loopt. Hij vindt.
Ik rekt. Wij rekt.
TIK M AAN OUWE!Smultie schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 20:07:
[...]
"Wat je ook van Bitcoin loop"
Gewoon het werkwoord vervangen met een vervoeging van lopen. That's all.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!