[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 148 ... 193 Laatste
Acties:
  • 533.229 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
hansdegit schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 13:18:
Hoppa. Wéér een meloen LINK op de markt. Nog 60 weken te gaan.
Wat bedoel je hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borbit
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-06 13:27
spok9 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:52:
[Afbeelding]

@MrWilliams, @WhySoSerious, @Mooooody, m’n Nexo card is binnen *O*

Voor de mensen die het niet kennen, dit is dus niet “yet another debit card”. Met deze card kan je je crypto als onderpand inzetten. Je kan dus crypto verzilveren zonder te verkopen.
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
HekkeySE schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 13:24:
[...]

Klopt! Eens!
Je ziet ook steeds grotere bedragen er in gepompt worden dus je merkt dat de populariteit en het geloof behoorlijk stijgt.

En als ik het goed begrijp zijn 220M van de 250M WISE gestaked, dus kleine free float.
Ik zag ze gisteren voorbij komen van 500k voor 5 jaar :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Voor de mensen die het niet kennen, dit is dus niet “yet another debit card”. Met deze card kan je je crypto als onderpand inzetten. Je kan dus crypto verzilveren zonder te verkopen.
Zolang ze niet failliet gaan tenminste. Dan vertrouw ik de Binance-kaart toch meer.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QA123
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-06-2024
Jongens, snel BTC kopen, heb een nieuwsartikel uit de toekomst gevonden op nu.nl:
https://www.nu.nl/economi...ren-het-willen-kopen.html

We gaan zo door de €40k heen, en geen zorgen over de dip, we gaan daarna naar de €41k

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hDsBUKy2uTPMUqrZ48rfrskd9jc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Skduf09WlYe48EjuxaKYehmd.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
QA123 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 13:45:
Jongens, snel BTC kopen, heb een nieuwsartikel uit de toekomst gevonden op nu.nl:

We gaan zo door de €40k heen, en geen zorgen over de dip, we gaan daarna naar de €41k

[Afbeelding]
Het is zaterdag vandaag hè....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 02-10 07:31
WhySoSerious schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:32:
[...]

Weet je hoeveel werk het is om steeds de prijs om te rekenen? :+
"Gewoon" 0,1 BTC joh :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:27
Smultie schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 13:46:
[...]

Het is zaterdag vandaag hè....
Even goed lezen he...

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogtagz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03-10 14:26
QA123 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 13:45:

[Afbeelding]
Ze gebruiken ook lekker de valuta (verkeerd) door elkaar. Werd het maar €41K :)
Maar toch, het is goeie publiciteit.

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:33:
[...]

Tja, maar dat is een beetje hetzelfde als spijt hebben dat je 27o pre-flop foldt en dat de flop A72 is, toch? :P
Ik heb geen idee waar je het over hebt, maar omdat ik net a5, a6 en a7 voorbeelden gescheurd heb, denk ik dat ik het wel snap. Ofzo
;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qunix schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:56:
[...]

Nice! Dan hoop ik hem te verkopen, maar nog geen idee hoe :')
www.litebit.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
Morgan Stanley koopt zich verder in in Microstrategy. Bitcoin gaat dus steeds verder mainstream.
https://www.coindesk.com/...den-microstrategy-to-10-9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-10 21:38

Bever!

3

BSV pumpt lekker lol.. XRP ziet er ook goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-10 20:58

spok9

Groen...

Je neemt krediet op, je crypto is onderpand. Dat krediet kan je terugbetalen, wanneer je wilt.

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
QA123 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 14:03:
Morgan Stanley koopt zich verder in in Microstrategy. Bitcoin gaat dus steeds verder mainstream.
https://www.coindesk.com/...den-microstrategy-to-10-9
Wow, Michael ziet er wel opeens veuul meer scammy uit zonder baard. Bad move there, Saylor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
Ja, dat is dus een call optie met strikeprice op 300k voor 31dec21. Contract kost ook nog eens 0,0625BTC en volume is niet 0..... dat is best gedurfde optimisme.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7Cjy3NTu05w2V6ernueKuGJelzQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UlWnavSwcO0I3lgmOLiwklNr.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:50
M-v-G schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:58:
Ambtenaar Finland verkoopt 75 miljoen dollar aan bitcoin.
https://nieuws.btcdirect...._campaign=bitcoin-finland

Zou dit invloed hebben?
Tulli overwoog in 2018 al om de bitcoins via een veiling te verkopen, maar ze wilden niet dat de bitcoins weer in handen van criminelen of andere slechte handen zou komen. Pekka Pylkkänen, CFO van de douane, is hiervan teruggekomen. Pylkkänen zegt dat het agentschap uitvoerig heeft overlegd met het ministerie van Financiën.Toen ze er achter kwamen wat het nu waard is, had er eigenlijk nog achter gemoeten. Dan vliegen je principes ineens zo het raam uit. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viep
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-07-2022
Kenny_026 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 13:13:
[...]

Nee daar begin ik (nog) niet aan. Ik heb veel staking projecten gezien waarbij het een maand of langer vastgezet werd en mensen x% beloofd werd. En die x% krijg je vaak ook wel maar als de waarde dan meer gezakt is dan het percentage winst dan heb je er niets aan. Daarbij betaal je beste boetes als je besuit er eerder uit te trekken. De minimale boete is 10% voor een dag voor tijd van einde staking tot 90% als je ver van tevoren het eruit trekt.

Een voordeel van WISE is wel dat je zelf je staking periode kan bepalen. Ik zag vanochtend wat vrij komen van mensen die 7 dagen gestaked hadden met 10k WISE. Die pakte 15 WISE, met andere woorden, 0,15%. De vrienden van RTL-Z worden daar vrolijk van maar in crypto is het niets natuurlijk. En die 0.15% kan hij makkelijk in waarde dalen over een periode van een week.
Dan doe je toch flexibel staking? Op allerlei platformen kan dat ook en dan kun je je unstaken wanneer je maar wilt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:04
Stokstaart schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 14:07:
[...]

Wow, Michael ziet er wel opeens veuul meer scammy uit zonder baard. Bad move there, Saylor.
oude foto. Onze adhd duitser had hem 3 dagen terug in een interview met baard

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Daacuso schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 09:06:
[...]

Kan die ook alerts geven op bijvoorbeeld de 1 min. Net als http://cryptocurrencyalerting.com/ kan je bijvoorbeeld instellen dat als coin x meer dan 10% stijgt binnen 1 min. krijg je een melding.
Nee hij kijkt alleen naar de prijs

Acties:
  • +12 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Ws3PBtQ5M8_OSO_Wz4_WTrNxJ8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZFsl51BnjT9oE8SFRTw8Htdu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-09 20:51
@Tominatie Ik houd het nu al een aantal weken in de gaten. LINK was gestart met 350 miljoen stuks, maar tegenwoordig komt daar iedere week 1 miljoen muntjes bij. We zitten nu op 400 miljoen van de -in totaal- 1 miljard total supply.

En dus moet de conclusie zijn dat ik niet kan rekenen 8)7 , want er zijn nog 600 weken te gaan in dit tempo.

[ Voor 12% gewijzigd door hansdegit op 09-01-2021 14:37 ]

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 14:24
Bever! schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 14:05:
BSV pumpt lekker lol.. XRP ziet er ook goed uit
XRP heb ik nog een tas vol van staan. Jammer dat ik er ooit $ 1.72 voor heb betaald :') Dat gaat nog wel even duren (if ever) voordat dat gerepareerd is.

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:49

FreakNL

Well do ya punk?

WiseGuy! schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 14:37:
[...]

XRP heb ik nog een tas vol van staan. Jammer dat ik er ooit $ 1.72 voor heb betaald :') Dat gaat nog wel even duren (if ever) voordat dat gerepareerd is.
Hahaha ik had er ooit in mijn begintijd (half 2018) .57 voor betaald, heb ze pas bijna allemaal verkocht voor .44.. Verlies gemaakt dus. Ik verwacht eigenlijk niet dat ze ooit nog boven de dollar uitgaan, ben wel klaar met die XRP... Heb er nog een paar en ook nog wat xlm (stelt niks voor).

Ik ga vanaf nu vol voor BTC en dan misschien 3-5% alts...

Ik ben natuurlijk weer te laat ingestapt, maar heb nu alles in BTC zitten (heb wat bijgestort op Kraken begin dit jaar en de fiat van mijn verkochte XRP erbij gelegd) en zit nu op het punt dat ik het verlies van XRP in ieder geval weer goedgemaakt heb... Maar ik ben in krap 2 jaar tijd dus eigenlijk niks opgeschoten. Ik twijfe nu of ik de boel weer terug ga zetten naar fiat of nog ff blijf zitten... Maar dat is iedereen zijn dilemma natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:03
Zijn er hier nog bcashers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Ik zorg dat ik van alle forks altijd 1tje hou voor het geval er toch ooit een flippening komt. Maar meer zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogtagz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03-10 14:26
Hi allemaal,
Ik heb vandaag een deposit gedaan van Coinbase naar Coinbase Pro (gewoon euro's).
Ik zie dat de transactie wel is gebeurd. Ik zie het alleen nog niet op m'n wallet staan. Weten jullie hoe lang dit zou kunnen duren?

Wauw. Zodra ik dit bericht gepost heb, en Coinbase Pro gerefreshed heb, staat het erop. Vraag beantwoord.

[ Voor 20% gewijzigd door dogtagz op 09-01-2021 14:53 ]

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:00
Even vraagje tussendoor. Mijn pa wil dus ook in crypto gaan beleggen. Ik zoek dus een coin om max een jaar vast te houden. Zelf zat ik te denken aan LTC, aangezien die nog niet in de buurt van zijn ATH zit. Andere opties zijn ETH en BTC. Ik ga hem verder niet richting andere alts sturen. Doel is leuk rendement met niet al te gek veel risico.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
dogtagz schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 14:51:
Hi allemaal,
Ik heb vandaag een deposit gedaan van Coinbase naar Coinbase Pro (gewoon euro's).
Ik zie dat de transactie wel is gebeurd. Ik zie het alleen nog niet op m'n wallet staan. Weten jullie hoe lang dit zou kunnen duren?
Zou instant moeten gaan. Even page refresh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
hansdegit schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 14:36:
[...]

@Tominatie Ik houd het nu al een aantal weken in de gaten. LINK was gestart met 350 miljoen stuks, maar tegenwoordig komt daar iedere week 1 miljoen muntjes bij. We zitten nu op 400 miljoen van de -in totaal- 1 miljard total supply.

En dus moet de conclusie zijn dat ik niet kan rekenen 8)7 , want er zijn nog 600 weken te gaan in dit tempo.
Wow. Hoezo komen er elke week een miljoen bij? Is dit de nieuwe xrp

Dat wordt bagholden geblazen voor veel mensen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022
Daacuso schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 14:52:
Even vraagje tussendoor. Mijn pa wil dus ook in crypto gaan beleggen. Ik zoek dus een coin om max een jaar vast te houden. Zelf zat ik te denken aan LTC, aangezien die nog niet in de buurt van zijn ATH zit. Andere opties zijn ETH en BTC. Ik ga hem verder niet richting andere alts sturen. Doel is leuk rendement met niet al te gek veel risico.
Hele marktsentiment is over algemeen afhankelijk van wat BTC doet. Als BTC naar beneden gaat gaat de rest vaak nog harder naar beneden. Als je in crypto en daarbij de risico's zoveel mogelijk beperken zou ik gewoon BTC pakken. Blijft het alsnog wel een vrij riskante investering.

[ Voor 3% gewijzigd door hsst op 09-01-2021 14:55 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stokstaart
Doel is leuk rendement met niet al te gek veel risico.
Dan zit je in crypto gewoon verkeerd. Als je de volatiliteit van BTC acceptabel vindt zou ik alleen BTC & ETH overwegen.

Meer rendement = meer risico en vice versa.

En ik zou DCA toepassen, niet alles in 1 keer erin flikkeren.

Dus een kooporder vlak boven de 21 WMA, 1 vlak boven de oude ATH, 1 vlak boven alle 10k ronde bedragen, etc.

[ Voor 20% gewijzigd door Stokstaart op 09-01-2021 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:00
Dank jullie, dan wordt he toch denk ik BTC.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Tominatie schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 14:53:
[...]

Wow. Hoezo komen er elke week een miljoen bij? Is dit de nieuwe xrp

Dat wordt bagholden geblazen voor veel mensen.
Daarom kun je het beste al die hosselmeuk ook niet kopen.
Allemaal fake shit!

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:13

Secsytime

Automagisch

Rendement binnen een jaar is geen garantie natuurlijk, daar is crypto veels te volatiel voor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-09 16:13
Je pa kan dan beter in Tesla investeren, of in Apple. Crypto is en blijft een risico met ups en downs. Een jaar volhouden kan een goed rendement geven, maar je kan ook alles verliezen. En dan nadat je het verlies opneemt, stijgt het 400x en baal je dat je er niet langer inzat.

Realiteit is dat het een geldspel is, wie het snelst op de hoogste prijs uitcasht , die wint. En wie uitcasht op lager dan de inleg, die verliest.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:03
Je pa gaat geld 'beleggen' o.b.v. advies van wat losers in het Slowchat cryptocurrency topic op Tweakers? Solide idee! :+

Rendement ;w

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stokstaart
Jaïr.exe schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 14:59:
[...]

Je pa kan dan beter in Tesla investeren, of in Apple. Crypto is en blijft een risico met ups en downs. Een jaar volhouden kan een goed rendement geven, maar je kan ook alles verliezen. En dan nadat je het verlies opneemt, stijgt het 400x en baal je dat je er niet langer inzat.

Realiteit is dat het een geldspel is, wie het snelst op de hoogste prijs uitcasht , die wint. En wie uitcasht op lager dan de inleg, die verliest.
:Y want die staan op een veel beter instapmoment 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qM6KZJKd9jAMm2kE-t8hoPHV5FU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uybg9wEuIw9LEAev3RRKDEC0.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
De topicstart (Taro in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14") is geactualiseerd en uitgebreid nav o.a. feedback en aanvullingen van @Stan. Bedankt Stan!

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
Hey spreek voor jezelf! Ik ben eerder een prutser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-10 15:36
Stokstaart schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 15:02:
[...]

[Afbeelding]
Over het algemeen stap je altijd overal te laat in :) had ook wel in 2003 aandelen Apple willen kopen maar goed toen waren festivalletjes en feesten en bier de hoofdmoot van mijn uitgaven patroon :)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Viep schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 02:15:
[...]

En dat kun je dan beter kenbaar maken met je vuisten dan met een discussie? Tja.......
“The only way evil will prosper, is if good men do nothing”. Edmund Burke

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

[...]

[Afbeelding]
Wel minder risicovol door de volatiliteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-10 15:36
Secsytime schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 15:06:
[...]

Gebrek aan volatiliteit hoop ik dan ;)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Secsytime schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 15:06:
[...]

Wel gebaseerd op het verleden, maar fundamenteel zie ik TSLA niet nog een 10x doen terwijl ik BTC dat zeker nog wel zie doen de komende jaren.

We gaan het zien over een paar jaar. Ik blijf iig lekker bij BTC.

[ Voor 9% gewijzigd door Stokstaart op 09-01-2021 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
FreakNL schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 14:47:
[...]

Hahaha ik had er ooit in mijn begintijd (half 2018) .57 voor betaald, heb ze pas bijna allemaal verkocht voor .44.. Verlies gemaakt dus. Ik verwacht eigenlijk niet dat ze ooit nog boven de dollar uitgaan, ben wel klaar met die XRP... Heb er nog een paar en ook nog wat xlm (stelt niks voor).

Ik ga vanaf nu vol voor BTC en dan misschien 3-5% alts...

Ik ben natuurlijk weer te laat ingestapt, maar heb nu alles in BTC zitten (heb wat bijgestort op Kraken begin dit jaar en de fiat van mijn verkochte XRP erbij gelegd) en zit nu op het punt dat ik het verlies van XRP in ieder geval weer goedgemaakt heb... Maar ik ben in krap 2 jaar tijd dus eigenlijk niks opgeschoten. Ik twijfe nu of ik de boel weer terug ga zetten naar fiat of nog ff blijf zitten... Maar dat is iedereen zijn dilemma natuurlijk...
Mijn enige troost is dat ik dat in ieder geval betaald heb vóór ATH en niet erna... lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaïr.exe
[...]

[Afbeelding]
Het is ook meer het platform waarop zijn vader kan investeren. Een wallet je zo kwijt bent of een exchange die op zijn kop gaat zijn risico's die je mensen niet gunt. De verhalen binnen dit subforum zijn al goed getuige ervan.

De suggestie was meer om te kijken naar bedrijven waar hij aandelen kan kopen. De screenshot die jij laat zien geeft, voor zover ik het kan zien, dat Tesla geen diepe dip heeft zoals Bitcoin. Dus bijna ieder instapmoment was een "slecht" instapmoment. Of ieder instapmoment is juist een goed instapmoment vanwege de weinige dips.

Stel dat een familielid met 100k aan jou vraagt of nu investeren in BTC een goed idee is. Dat is een hoeveelheid geld waarbij ik geen advies wil geven, want bij een dip 70% oid voel je toch schuldig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Stokstaart schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 15:10:
[...]

Wel gebaseerd op het verleden, maar fundamenteel zie ik TSLA niet nog een 10x doen terwijl ik BTC dat zeker nog wel zie doen de komende jaren.

Tsja, wie weet, blijft gokken he ;)

Bij aandelen zitten er iig nog assets achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Jaïr.exe schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 15:12:
[...]

Stel dat een familielid met 100k aan jou vraagt of nu investeren in BTC een goed idee is. Dat is een hoeveelheid geld waarbij ik geen advies wil geven, want bij een dip 70% oid voel je toch schuldig.
Nio of Xpeng, beide als Tesla en hier zit nog groei in,
In Tesla trouwens ook, die gaat de 1400 wel halen en doet dan weer split van 1:5, dan kun je daarna weer instappen op 280 usd

XRP = trash

Acties:
  • +27 Henk 'm!

Verwijderd

Nou luitjes, ze staan public!

Veel plezier ermee:

gallery: Jaapio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
Stokstaart schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 15:10:
[...]

Jazeker! Is 10x dan wel het doel? Het is leuk als je 1k/10k erin gooit. Maar bij wat grotere bedragen wil je iets meer zekerheid (is een aanname). Misschien vind die vader een beurs bedrijf, wat meer tastbaar is, aantrekkelijker dan nog steeds die moeilijke "magic digital money".

TSLA zou prima nog 25% kunnen stijgen in een jaar. Als je 100k inlegt, dan is 25k voor 1 jaar een prachtig rendement. Kan de zoon/dochter gratis in het buitenland studeren :)

We zien het idd over een paar jaar. Ik check dit subforum eigenlijk ook om het jaar hahaha.

Misschien zou het advies moeten zijn: gooi een hoeveelheid geld erin met de gedachte dat je over een jaar alles kwijt kan zijn. Is dat zo? Dan no harm done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

hansdegit schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 14:36:
[...]

Dat er voortdurend LINK op de markt komt is bekend toch? Net zoals de ETH-supply dagelijks groeit dankzij mining. Veel coins werken met een dergelijke tekenomics.

Lees dit bijv en je snapt t: https://medium.com/unders...t-class-link-b766d5a89759

Beter is daarom om te kijken naar de adoptie van een dergelijk muntje. Adoptie zal minder snel gaan wanneer de tokenprijs te hard stijgt. Een geleidelijke groei is altijd beter. Daarbij kun je LINK bijv rente laten trekken om inflatie te verminderen. Geruchten gaan ook rond dat je binnenkort LINK kan gaan staken.

[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 09-01-2021 15:22 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stokstaart
Verwijderd schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 15:17:
Nou luitjes, ze staan public!

Veel plezier ermee:

gallery: Jaapio
Wat een eindbaas ben je ook. Hier gaan we plezier van hebben tijdens de blow-off-top-tweakers-moon-meet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roviaro
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:27
Mr_Ripple schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 15:17:
[...]

Nio of Xpeng, beide als Tesla en hier zit nog groei in,
In Tesla trouwens ook, die gaat de 1400 wel halen en doet dan weer split van 1:5, dan kun je daarna weer instappen op 280 usd
Zou t echt? Ook wel bizar hoe snel die loopt, lijkt wel crypto 😉

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Jaïr.exe schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 15:12:
[...]

Het is ook meer het platform waarop zijn vader kan investeren. Een wallet je zo kwijt bent of een exchange die op zijn kop gaat zijn risico's die je mensen niet gunt. De verhalen binnen dit subforum zijn al goed getuige ervan.

De suggestie was meer om te kijken naar bedrijven waar hij aandelen kan kopen. De screenshot die jij laat zien geeft, voor zover ik het kan zien, dat Tesla geen diepe dip heeft zoals Bitcoin. Dus bijna ieder instapmoment was een "slecht" instapmoment. Of ieder instapmoment is juist een goed instapmoment vanwege de weinige dips.

Ik zou niemand investeringsadvies geven, komt alleen maar gedoe van ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Stokstaart schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 15:21:
[...]

Wat een eindbaas ben je ook. Hier gaan we plezier van hebben tijdens de blow-off-top-tweakers-moon-meet
Wat mij vooral opviel is hoe bizar snel we van 17k naar 41k zijn gegaan...

Iets van 30 dagen 8)7

Het kan verkeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:16
Secsytime schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 15:24:
[...]

Ik zou niemand investeringsadvies geven, komt alleen maar gedoe van ;)
Precies!
Gaat het om zakgeld, dus een paar tientjes dan is er weinig aan de hand.
Gaat iemand uit het niets zomaar een paar K euro’s investeren is dit erg riskant.
Ik zou nooit zo’n advies geven.
Wat dan wel?
Een gewone beleggingsportefeuille bestaande uit een mix van aandelen en obligaties.
Een niet te hoog rendement misschien gezien over de periode van een jaar maar wel veel minder risico.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roviaro
  • Laatst online: 16:27
Verwijderd schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 15:26:
[...]

Iets van 30 dagen 8)7

Het kan verkeren.
Nu even logaritmisch door komende 30 dagen 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tuxie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:09

Tuxie

En WeL nU!

Ik heb sinds kort ook een beetje BTC. Maar ik gebruik het wel als onderdeel van mijn beleggingsstrategie. Omdat er grote jongens zijn ingestapt, is mijn crypto nu zo'n 6% van mijn beleggingsportfolio. Ook doe ik dit als tegenwicht voor de dollar en eventueel negatief marktsentiment op de aandelenbeurzen. Ik zit dus long en ga hiermee niet speculeren. Iedereen die denkt nu even voor familie en vrienden in te leggen heeft geen strategie en is aan het speculeren. Daar is an sich niks mis mee, als je het zelf maar realiseert. En dat lijken de meesten niet te doen waardoor teleurstelling zo goed als gegarandeerd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
Mooooody schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 15:21:
[...]

Dat er voortdurend LINK op de markt komt is bekend toch? Net zoals de ETH-supply dagelijks groeit dankzij mining. Veel coins werken met een dergelijke tekenomics.

Lees dit bijv en je snapt t: https://medium.com/unders...t-class-link-b766d5a89759

Beter is daarom om te kijken naar de adoptie van een dergelijk muntje. Adoptie zal minder snel gaan wanneer de tokenprijs te hard stijgt. Een geleidelijke groei is altijd beter. Daarbij kun je LINK bijv rente laten trekken om inflatie te verminderen. Geruchten gaan ook rond dat je binnenkort LINK kan gaan staken.
LINK heeft wel een max supply van 1,000,000,000. Dat is nu nog niet zo relevant, maar kan dat in de toekomst wel worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Verwijderd schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 15:26:
[...]

Iets van 30 dagen 8)7

Het kan verkeren.
Komt nog wel een correctie aan.. de vraag is wanneer :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseGuy!
Secsytime schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 15:32:
[...]

Daar wacht veel mensen al veel dagen op. Ik vermoed over 3 dagen op 12 januari. :7

[ Voor 8% gewijzigd door WiseGuy! op 09-01-2021 15:36 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik denk dat we terugvallen naar 100k als we 170k hitten.

Zal pijnlijk worden. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Verwijderd schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 15:34:
[...]

Ik denk dat we terugvallen naar 100k als we 170k hitten.

Zal pijnlijk worden. ;)
Zou kunnen, we zullen het ervaren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

WiseGuy! schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 15:33:
[...]

Daar wacht veel mensen al veel dagen op. Ik vermoed over 3 dagen op 12 januari.
En wanneer die mensen stoppen met wachten, daarna zal het zijn! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

roviaro schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 15:23:
[...]

Zou t echt? Ook wel bizar hoe snel die loopt, lijkt wel crypto 😉
Zeker weten!

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Als er een serieuze dip komt, staat er nog een fluffje geld klaar op de bankrekening om door te sturen naar de exchange. Maar ik wacht niet meer op de dip om in te stappen met het geld dat al op Kraken staat... Al blijft het een gevecht :P

[ Voor 12% gewijzigd door Imgnrydrmr op 09-01-2021 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-10 22:46
Volgens mij zit youtube all-inn in ETH. Ik lijk wel te worden overspoelt met crypto filmpjes zoals is ETH ready to takeoff xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Tuxie schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 15:29:
....en eventueel negatief marktsentiment op de aandelenbeurzen...
Reken er wel op dat een aandelencrash op zijn minst initieel ook een crash van BTC zal betekenen. Op dat punt zijn ze imho nog steeds hoog gecorreleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-09 20:55

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

BurnerT schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 15:55:
Volgens mij zit youtube all-inn in ETH. Ik lijk wel te worden overspoelt met crypto filmpjes zoals is ETH ready to takeoff xD
Mij viel net hetzelfde op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
BurnerT schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 15:55:
Dat zal, maar daarnaast is het ook een logische stap als je kijkt naar voorgaande bull trends. Eerst BTC, dan dan ETH, dan large caps, small caps en als laatste micro caps.

Edit: oh en tussendoor nog alle munten die bitcoin in de naam hebben of ooit zijn geforked.

[ Voor 10% gewijzigd door Stokstaart op 09-01-2021 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-10 22:46
@Stokstaart Zou het yt algoritme dat snappen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Oh zo bedoel je.. Eh nee het algoritme zal vooral kijken naar jouw geschiedenis en waarmee het algoritme op basis daarvan het meeste kan verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfs Jan met de pet praat hierover crypto bij ons alsof het de normaalste zaak is, wat media toch allemaal niet kan doen :F

Ben er vorig jaar zelf iets te vroeg uitgestapt maar op dat moment was mijn investering x2 en dat leek netjes.
Dusja, in volle verwachting op de bloedrode dagen zoals de week van 09/03/20 8)7
Daar mocht je zelfs met je ogen dicht gelijk wat aankopen, je kon geld pakken.

Zelf ga ik nooit meer in shitcoins gaan, altijd bij de top 3 blijven en stelselmatig accumuleren op een meer jaren plan.
Ik zou nog lang kunnen wachten maar nu instappen? Daar heb ik ook niet zoveel zin in :) Terwijl we misschien volgende week dezelfde tijd over de 50K gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Verwijderd schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 15:59:
Zelfs Jan met de pet praat hierover crypto bij ons alsof het de normaalste zaak is, wat media toch allemaal niet kan doen :F
En als je dan de artikelen leest waar ze hun 'kennis' op baseren |:( Ik heb nog maar weinig media gezien die een min of meer kloppend verhaal weten neer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidXTR
  • Laatst online: 14:40

AcidXTR

Overal en altijd AcidXTR

Stokstaart schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 16:02:
[...]

En als je dan de artikelen leest waar ze hun 'kennis' op baseren |:( Ik heb nog maar weinig media gezien die een min of meer kloppend verhaal weten neer te zetten.
Kloppend maar ook consistent of zonder spelfouten zoals het tenenkrommende artikel vandaag op NU.nl..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Verwijderd schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 15:59:
Zelf ga ik nooit meer in shitcoins gaan, altijd bij de top 3 blijven en stelselmatig accumuleren op een meer jaren plan.
Even voor mijn beeld, maar wat is die derde? BTC, ETH en ...?

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
WickedWizard schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 16:12:
[...]

Tether, maar dat is echt een ongelofelijke shitcoin. 2 jaar geleden een grote bag Tether gekocht, maar die is nog steeds even veel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58
WickedWizard schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 16:12:
[...]

Dat was XRP. Nu LTC?

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
AcidXTR schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 16:06:
[...]

Kloppend maar ook consistent of zonder spelfouten zoals het tenenkrommende artikel vandaag op NU.nl..
Tja, nu.nl... :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:15
DW23 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 16:15:
[...]

Tether, maar dat is echt een ongelofelijke shitcoin. 2 jaar geleden een grote bag Tether gekocht, maar die is nog steeds even veel waard.
In dollar wel inderdaad, als je het omrekent naar euro's dan ben je met 1000 tether misschien wel 150 euro armer geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
DW23 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 16:15:
[...]

Nee hoor een euro is nu meer waard dan toen :P En een bitcoin is nog altijd 1 bitcoin

[ Voor 6% gewijzigd door Slux op 09-01-2021 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 11:59

MicroWhale

The problem is choice

[Afbeelding]

@MrWilliams, @WhySoSerious, @Mooooody, m’n Nexo card is binnen *O*

Wow! Jaloers is. _/-\o_

Al geprobeerd?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 21:48
AcidXTR schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 16:06:
[...]

Inderdaad een erg pretentieus artikel met een zogenoemd 'expert'. Maar voor nieuwswebsites zijn bitcoin artikelen nu lekker makkelijk scoren, er zijn gewoon enorm veel mensen die er wat van vinden omdat het over zo een fundamenteel iets gaat. Het zelfde zie je met Tesla of corona artikelen, iedereen wilt zijn zegje erover doen.

Vind het vooral grappig hoe mensen hun eigen mening representeren als absolute waarheid. Ik vind bitcoin niets waard dus is het voor niemand iets waard. Maar in mijn optiek is de enige waarheid dat iets waarde heeft zodra er mensen zijn die vinden dat het waarde heeft.

Als Jantje, Pietje en Stephanie vinden dat bitcoin waarde heeft, heeft het voor die drie mensen waarde. Als Dirk, Ingrid en Guus vervolgens zeggen dat het geen waarde heeft, veranderd dat totaal niets voor de mensen die denken dat het waarde heeft.

[ Voor 31% gewijzigd door PWSteal op 09-01-2021 16:29 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bloq
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 28-08 09:28

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• junkchaser
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
[...]

dat gaat zijn als we juist ergens zijn waar we niet willen zijn en we zeker niet kunnen ingrijpen... Mark my words :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:34
Zullen we gewoon ff een paar weekjes sideways gaan? Kunnen we daarna weer lekker MOON schreeuwen.

Een keer geen drop, zorgt straks voor veel meer FOMO :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:34:
[...]

Nee, zal wel een partnerschap zijn ofzo. Het is een gerucht hé, kan ook zijn dat een whale op Telegram zit te shillen om te dumpen. Het is gewoon dat ze officieel een annoucement van een annoucement next week hebben gedaan, en daar wordt op gespeculeerd (vandaar de pump).

An sich is IOST een technisch goed project, ben er ook een tijdje fan van geweest. Maar ik heb het niet meer op annoucement van annoucement praktijken. Zit daarnaast te aasen op een goed uitstapmoment 'k wil meer safe gaan spelen op BTC. IOST is imo een pump en dump coin van whales, fans zijn fans omdat ze zich verdiept hebben in de techniek en mogelijkheden zien.

Voor nu een 100% sell gezet op 32 sats, waarschijnlijk zakt ie eerder terug dan dat die gehit wordt.
En weer ingetrokken, FOMO op m'n sentiment coin die ik al zo'n 3 jaar hodl 🙈
Haha zou net typen, je bent ze kwijt!

Succes sowieso, mooie pump.

En zo'n sentiment coin is toch wel leuk. We weten allemaal dat het van die pump en dump cyclussen zijn.

Maar als ze pumpen... Heerlijk.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Richh schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 16:51:
Zullen we gewoon ff een paar weekjes sideways gaan? Kunnen we daarna weer lekker MOON schreeuwen.

Een keer geen drop, zorgt straks voor veel meer FOMO :P
Misschien wel goed voor de thuissituatie, even wat aandacht aan anderen besteden, etc.

Als het maar niet zo eindigt als die maandenlang sideways @ 6k om daarna naar 3k te droppen. Tenzij we allemaal in fiat zitten uiteraard, wie wil er niet 50-100% extra Bitcoin aan de pf toevoegen :)

Ik heb in ieder geval een short lopen terwijl ik all-in zit om de hoeveelheid Bitcoin te vergroten. Maar sta ook paraat om één van beide te sluiten als de richting bepaald is. Ik hou er voorzichtig wel rekening mee dat dit het was, dan kan het alleen maar meevallen.

Er heeft overigens iemand (persoon of bedrijf) prima geprofiteerd van de stijgingen van ETH sinds maart. Schijnt dat er op Bitfinex een long positie heeft opengestaan sinds maart (90 USD/stuk) en deze vandaag is gesloten met >700 Miljoen USD winst. Waarschijnlijk is deze positie OTC en via de exchange gesloten, waardoor het geen invloed op de koers heeft gehad.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ErQ5nP7WMAEcsKC?format=jpg&name=large

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16:55
Nog iemand die niet kan traden op Kraken? Krijg steeds volgende error:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m7aZdd4-OLCqwYCeaZpsB4jdt9s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LYSXQBDBmEOkJfwT0tdIDR4b.png?f=fotoalbum_large

edit: Gaat blijkbaar om een scheduled maintenance 8)7
https://status.kraken.com/

[ Voor 10% gewijzigd door wdbtje op 09-01-2021 17:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tony-stark
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 24-09 11:17
Wat zou de incubatie tijd voor henk & ingrid zijn? vanaf het moment van het lezen van een nu.nl artikel, fomo trigger, aanmaken account op exchange, tot aan crypto kopen? 15 dagen? Als we daarbij reproductie getal nemen van anderen enthousiast maken dan moeten we toch redelijk een prognose kunnen maken?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 17:00:
[...]

Misschien wel goed voor de thuissituatie, even wat aandacht aan anderen besteden, etc.

Als het maar niet zo eindigt als die maandenlang sideways @ 6k om daarna naar 3k te droppen. Tenzij we allemaal in fiat zitten uiteraard, wie wil er niet 50-100% extra Bitcoin aan de pf toevoegen :)

Ik heb in ieder geval een short lopen terwijl ik all-in zit om de hoeveelheid Bitcoin te vergroten. Maar sta ook paraat om één van beide te sluiten als de richting bepaald is. Ik hou er voorzichtig wel rekening mee dat dit het was, dan kan het alleen maar meevallen.

Er heeft overigens iemand (persoon of bedrijf) prima geprofiteerd van de stijgingen van ETH sinds maart. Schijnt dat er op Bitfinex een long positie heeft opengestaan sinds maart (90 USD/stuk) en deze vandaag is gesloten met >700 Miljoen USD winst. Waarschijnlijk is deze positie OTC en via de exchange gesloten, waardoor het geen invloed op de koers heeft gehad.

[Afbeelding]
Ja was een leuk ritje! Die 700mil is op weg naar mijn rekening nu.

Ik zit te denken aan zonnepanelen, of misschien toch een stukje hypotheek?

Ff kijken, ik wil proberen het wel ietwat nuttig te besteden.

Maar waarschijnlijk slinger ik 600mil terug in een 100x long DOGE yolo.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16:55
Verwijderd schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 17:08:
[...]

Heb op twitter gelezen dat Elon musk je ETH kan verdubbelen als je het naar een bepaald adres stuurt, proberen waard zou ik zeggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyhard666
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-05 18:33
Top, laat ff weten zodra het gelukt is

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 17:08:
[...]

Wel slim van je om die positie begin januari ipv eind december te sluiten, dan hoef je er geen belasting over te betalen en heb je nog iets meer dan 11 maanden om alles weer te vergokken.

Misschien kan je ook eens over een eigen windmolenpark of een paar hectare met zonnepanelen nadenken en wat datacenters met ASIC-miners inrichten voor long term Bitcoin gains?

En anders inderdaad gewoon lekker in DOGE steken, dan kom ik binnenkort even langs:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ErLz31GVgAQvS65?format=jpg&name=medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:09

Tuxie

En WeL nU!

Stokstaart schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 15:55:
[...]

Reken er wel op dat een aandelencrash op zijn minst initieel ook een crash van BTC zal betekenen. Op dat punt zijn ze imho nog steeds hoog gecorreleerd.
Klopt zeker. Voor mij is het belangrijkste tegenwicht voor de dollar, aangezien mijn meeste aandelen Amerikaans zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Laatst online: 17-09 00:52
wdbtje schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 17:06:
Nog iemand die niet kan traden op Kraken? Krijg steeds volgende error:
[Afbeelding]

edit: Gaat blijkbaar om een scheduled maintenance 8)7
https://status.kraken.com/
Als ik een order aanmaak dan gaat ie hier zonder problemen door tot aan het bevestigingsscherm.
Kan m niet doorzetten want funds liggen in een zakje ;)

Op mijn balances pagina zie ik overigens alleen hoeveel ik qua PF heb, maar geen bijbehorende prijzen en waarde of totalen

[ Voor 8% gewijzigd door gijsvogel op 09-01-2021 17:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
In het kader van "dit is geen beleggingsadvies":
Bitcoin beweegt over het algemeen vele malen extremer dan aandelen. Wat betekent dat je met een veel kleiner deel van je vermogen een vergelijkbaar totaal rendement kunt halen. Waar de meeste aandelen een paar procent per jaar doen (dan heb ik het niet over Tesla enzo), zit je met Bitcoin als je geluk hebt zo op honderden of zelfs duizenden procenten.

Stel je stopt 10.000 euro in aandelen en die maken 5% winst, dan heb je aan het eind van het jaar 10500 euro, dus 500 euro winst. Als Bitcoin maal 5 gaat (wat zomaar zou kunnen) dan had je met 100 euro inleg en de rest veilig op de bank hetzelfde rendement gehad, en dat is dus in feite veiliger, want met die 10.000 in aandelen loop je in extreme situaties toch veel meer risico dan met die 100 euro in Bitcoin.

Je kunt dus op zich *veiliger* beleggen in Bitcoin dan in aandelen door maar een klein percentage van het bedrag wat je in aandelen zou gaan beleggen in Bitcoin te stoppen. Wil je "life-changing" winsten halen? Dan gewoon flink in Bitcoin en zodra er een alt season begint in een hoop alts gaan zitten, met veel meer risico maar ook potentieel gigantische winsten.

Noot: De meeste mensen die ik ken die eind 2017 zijn ingestapt hebben uiteindelijk alles met dik verlies verkocht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
tony-stark schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 17:07:
Wat zou de incubatie tijd voor henk & ingrid zijn? vanaf het moment van het lezen van een nu.nl artikel, fomo trigger, aanmaken account op exchange, tot aan crypto kopen? 15 dagen? Als we daarbij reproductie getal nemen van anderen enthousiast maken dan moeten we toch redelijk een prognose kunnen maken?
Vergeet het storten van het volgende salaris niet ivm ontbreken voldoende spaargeld. Rondom 25-1-2021 gaan we los :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 17:35:
[...]

Vergeet het storten van het volgende salaris niet ivm ontbreken voldoende spaargeld. Rondom 25-1-2021 gaan we los :)
Maak daar maar 26-1-2021 van.

Want de eerste transactie gaat fout natuurlijk ;)
Pagina: 1 ... 148 ... 193 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!