[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 147 ... 193 Laatste
Acties:
  • 533.229 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:39
Weer een descending triangle met bodem van 38600 ongeveer. Kijken of die weer bullish uitbreekt vandaag (loopt vanavond uit).

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

zer0l schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 08:57:
NPXS heeft vannacht even een pump van 200% gedaan. Inmiddels keihard retour..
Nou nou.. keihard.... overdrijven is ook een vak. Nog steeds meer dan 150% in te plus en holding steady.
Mijn favo muntje!! :9~ O+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0F-JHNwGohQcxmt6emnpzHLZV64=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iwmDRRq2yBvC7h2HweFu4feq.png?f=fotoalbum_large

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Daacuso schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 09:02:
Zijn er trouwens apps of andere mogelijkheden waarmee je een alert kan krijgen op dergelijke pumps? Iost deed namelijk ook zoiets.
Ja... elke Exchange :P
Binance, Bitvavo, Bitpanda.. etc.. allemaal hebben ze een notificatie instelling (meestal een bel icoon)

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
ardana123 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 01:49:
Ik geef A87 gelijk. We moeten de lat hoog leggen als het komt op vrije meningsuiting. Trump is gewoon een universeel gehaat persoon dus die twitter bannen gaat gewoon makkelijk en er zullen niet veel mensen kritiek op hebben.

Hier is het net alsof Twitter eventjes rechter en jury gaat spelen en Trump al gaat veroordelen over iets dat niet eens bewezen is. Heeft hij dan letterlijk die mensen bevolen het Capitool binnen te dringen? Nein. Dat hebben ze lekker zelf gedaan. Het is hun fout dat ze een bende kutmongools zijn, niet Trump z'n fout.
Ik blijf uit de discussie over vrijheid van meningsuiting. Maar even over trump en het niet direct zeggen.
Ik heb USA kanalen en heb de speech letterlijk geheel beluister (hele uitdaging trouwens). Na 10 min had ik al.. dit gaat mis, de luisteraars horen bepaalde gedachtes.
Als je een speech houd voor een bepaald publiek kan je heel goed sturen zonder te zeggen. Je kan verwachten dat deze toeschouwers wel degelijk emotionele reacties zouden kunnen uiten wanneer je blijft zeggen dat de verkiezing gestolen is, dat Mike Pence nu moet besluiten alles te blokkeren, dat als hij dat niet doet de mensen eraf boos zouden worden.

Nee... trump is echt fout daar geweest, hij is mijn inziens (als jurist) wel degelijk verantwoordelijk te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Daacuso schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 09:06:
[...]

Kan die ook alerts geven op bijvoorbeeld de 1 min. Net als http://cryptocurrencyalerting.com/ kan je bijvoorbeeld instellen dat als coin x meer dan 10% stijgt binnen 1 min. krijg je een melding.
Wat is je ervaring daarmee qua traden erop.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:00
FijneKerst schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 09:18:
[...]

Nou nou.. keihard.... overdrijven is ook een vak. Nog steeds meer dan 150% in te plus en holding steady.
Mijn favo muntje!! :9~ O+

[Afbeelding]
Ja, als een coin boven een bepaalde prijs komt. Maar niet binnen x tijd zoveel procent.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
Overigens neemt het volume bij Ltc ook flink toe. Benieuwd of ie gaat uitbreken.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Tominatie schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 02:34:
Is er dan niemand die hoopt op een crash? Zo’n ouderwetse van -30% ofzo. Iedereen in tears, nieuwe bagholders die zich afvragen when moon? Komt het nog goed?

Man ik kan echt niet wachten. Kijk bitcoin staat nu zo hoog dat de rek er wel’n beetje uit is. Het is geen ultra moonshot meer. Voor mij ook niet interessant meer om te kopen.
Ik hoop echt dat die binnenkort weer ‘ns op $20K ofzo beland. Dan is het wel weer leuk om een gokje te wagen met de potentie op ‘n leuke gain. Voor nu maar de kat uit de boom kijken.
Nog niet... daar hoop ik pas op eind 2021.
Niet die 20K dan, maar een -30% ofzo.

Voor nu zou het goed zijn voor Bitcoin om de positieviteit erin te houden.
Dat de whales en henk & ingrids van deze wereld vertrouwen krijgen in Bitcoin.
Dat de grafieken die de "experts" eruit gepompt hebben blijken te kloppen.
Dat er houvast is.

Als we nu opeens halverwege helemaal uit de baan klappen naar beneden, dan krijgen de nay-sayers gelijk en dan valt er veel draagkracht en momentum weg denk ik.
Dan kan het best wel weer over zijn met de bullrun 2021...
Dat is veel te vroeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-06 11:37
Met risico op het Streisand effect: zullen we ophouden hier over polemiek te lull'n?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Daacuso schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 09:23:
[...]

Ja, als een coin boven een bepaalde prijs komt. Maar niet binnen x tijd zoveel procent.
Ermm.. wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
Oke, ik wil dus een melding krijgen als een bepaalde coin binnen een zelf in te stellen tijdspanne een zelf in stellen percentage stijgt. Dus bijvoorbeeld een melding als Ltc binnen 1 minuut meer dan 10% stijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volt22
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-03-2024
Heeft iemand zich al verdiept in BTCST? Keywords: Grayscale, Leverage Insurance, Mining, Launchpool Binance! Wat zegt het dan men een 98 score heeft van CertiK?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
_Gast_ schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 01:08:
[...]

lol wat zou zo'n eigen coin kosten om te maken?
Ik heb hier ooit een handleiding voor geschreven, is nauwelijks werk. Met 10-30 minuten ben je er wel:

https://goedkoopbitcoinko...ken-op-eth-blockchain.php.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 16:32
volt22 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 09:31:
Heeft iemand zich al verdiept in BTCST? Keywords: Grayscale, Leverage Insurance, Mining, Launchpool Binance! Wat zegt het dan men een 98 score heeft van CertiK?
Certik score zegt helemaal niks. Die pannenkoek bak website was ook ge-audit door certik en ook daar was een exploit misbruikt. En volgens mij nog een ander defi platform akropolis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 07:50
Ik voorspel een pumpp van WAN vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruutone
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:45
Daacuso schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 09:29:
[...]

Oke, ik wil dus een melding krijgen als een bepaalde coin binnen een zelf in te stellen tijdspanne een zelf in stellen percentage stijgt. Dus bijvoorbeeld een melding als Ltc binnen 1 minuut meer dan 10% stijgt.
Blockfolio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Daacuso schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 09:29:
[...]

Oh je reageerde op mijn andere post :D
Sorry, dan klopt het beter idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-10 21:38

Bever!

3

ETHUSDT gaat beuken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Laatst online: 09:15

Woohooo

Smilie, James Smilie

volt22 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 09:31:
Whitepaper ziet eruit als 1 grote scan als ik zo snel ff doorlees. Zou mijn vingers hier niet aan branden. Gratis geld is wellicht leuk om ff staken maar zou het zsm weer verkopen zodra binance de markt open gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
Thx, gebruik deze al jaren maar nooit gezien dat deze optie er in zat. |:(

Laat maar, enkel per 15 min zie ik nu. Kortere tijdspanne zou mooi zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Daacuso op 09-01-2021 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immutable
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 21-09 13:20
Daacuso schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 09:02:
Zijn er trouwens apps of andere mogelijkheden waarmee je een alert kan krijgen op dergelijke pumps? Iost deed namelijk ook zoiets.
Ik gebruikt de crypto screener in tradingview. https://www.tradingview.com/crypto-screener/ Als iets pumpt ben je te laat, ik zoek juist altijd naar undergewaardeerde munten door hier met de indicatoren te spelen zodat potentiele coins naar boven drijven.

Ik ben geen FOMO jumper, je moet juist voor de FOMO aan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Laatst online: 03-10 22:12
Nou, GRT laat ook nog op zich wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 16:16
HOT heeft het om één of andere reden ook in de heupen gekregen. Geen idee waarom, want het blijft een shitcoin. En toch steevast hodlen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
anti elppa schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 09:17:
Weer een descending triangle met bodem van 38600 ongeveer. Kijken of die weer bullish uitbreekt vandaag (loopt vanavond uit).
werkt weer perfect. next stop 44k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
Immutable schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 09:59:
[...]

Ik gebruikt de crypto screener in tradingview. https://www.tradingview.com/crypto-screener/ Als iets pumpt ben je te laat, ik zoek juist altijd naar undergewaardeerde munten door hier met de indicatoren te spelen zodat potentiele coins naar boven drijven.

Klopt, dat werkt eigenlijk ook het beste. Fomo jump ben je eigenlijk toch vaak net te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Taro schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:44:

[...]

Curve werkt hier prima bij Bol.com, deze week al meerdere keren iets mee aangeschaft.
In de curve app staat de binance card op gbp heb jij dat ook of heb je dat veranderd naar euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
jellybrah schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 10:02:
Nou, GRT laat ook nog op zich wachten..
Daar zit ik ook nog op te wachten inderdaad dat die een keer omhoog knalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bithan
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 07-03-2021

Bedankt voor de tip! even uitvlooien welke indicatoren ik moet instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
keepitfrosty schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 10:08:
[...]

In de curve app staat de binance card op gbp heb jij dat ook of heb je dat veranderd naar euro?
Veranderd naar Euro, ook omdat ik Euro's heb staan op Binance en dat moet natuurlijk wel 1 op 1 matchen.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
Ik opende gister een bitvavo account, omdat ik bij binance nog geen neo kon storten.
Om mijn bankrekening te verifiëren, stortte ik een tientje.
Dus ik dacht, doe eens gek en koop de goedkoopste shitcoin die het meest gedaald is.
Pundi x, ik brandde er tot nu toe nooit mijn vingers aan.
Blijk ik vandaag ineens een rijk mens te zijn geworden. Precies voor de pump gekocht. *O*
Nu natuurlijk spijt dat ik een krent was met mijn tientje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:14
Innovi0 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 23:48:
[...]

Op sommige exchanges (in ieder geval Kraken) kan je een 'conditional close' instellen. Dat is dus een order die wordt geplaatst zodra je initiële order is uitgevoerd.

Edit: Op Binance kan het ook in combinatie met een stop-limit order.
thanks for the tip, zoiets zocht ik maar wist niet dat dat op kraken beschikbaar was _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immutable
  • Laatst online: 21-09 13:20
ybos schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 10:18:
[...]

thanks for the tip, zoiets zocht ik maar wist niet dat dat op kraken beschikbaar was _/-\o_
Dit is erg handig ja(nog niet gebruikt), want je kunt gewoon aangeven wanneer hij X prijs op de HOLC (H) heeft om dan een sell order te versturen. o.i.d. :) Dat is wel nice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
Immutable schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 09:59:
[...]

Deze wil ik nog wel eens aanvullend gebruiken: https://www.cryptoalerts.ai/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Laatst online: 03-10 22:12
Prutzertje schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 10:11:
[...]

Daar zit ik ook nog op te wachten inderdaad dat die een keer omhoog knalt.
En daar gaat ie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:16
Vraag.
Met een Coinbase Earn actie heb ik nu $3 staan.
Hoe krijg ik deze $3 ergens terug in mijn portfolio of in mijn wallet.
Als ik het met withdraw probeer krijg ik een melding dat ik te weinig ETH heb.
Dit klopt niet want er staat ongeveer €10 aan ETH in mijn wallet en bovendien ook nog wat op de gewone Coinbase.
Nu loont het uiteraard niet om $3 over te zetten en een fee van $6 (of meer) te moeten betalen maar het gaat erom of je met die $3 nog iets leuks kunt doen of het daar ergens waar het nu staat moet laten roesten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qWI07MB2uyyZM5sUiN6VPTlOEss=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/stIDizYeg0PUMN3kQuKEw8c0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5jABYZwLT9LYzE-9wBj5TJVEi1I=/x800/filters:strip_exif()/f/image/oMatXRkrfijDo4BvHCQ6Km1T.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:30
@Crypts het al gelukt bij kraken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
ThijsM schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 18:54:
[...]

Ben gisteren toch ingestapt. Geen spijt van. Leuk jong project met al aardig wat volume.
Top man, dan ben je ook gelukkig wakker geworden :)

Ik heb sinds woensdag echt al verdubbeld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
sh4d0wman schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 07:42:
Zo wat saai, even IOST gewipt op deze pump.
Ik hou IOST nog even aan, op Telegram denken ze dat er een Tencent annoucement komt.
'k Ga waarschijnlijk wel binnen 3 dagen verkopen, er zijn op dit moment al 110m coins unstaked door bagholders (duurt 3 dagen voordat ze vrij komen) die willen waarschijnlijk wat winst pakken en dan dump ie vast (als niet eerder).

Waarschijnlijk kan ik niet timen, maar ik doe een gok.

-edit-

Inmiddels 140m coins unstaked, ja met 3 dagen eruit lijkt me verstandig.

[ Voor 7% gewijzigd door Chris.nl op 09-01-2021 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:54
HoppyF schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 10:45:
Vraag.
Dit klopt niet want er staat ongeveer €10 aan ETH in mijn wallet en bovendien ook nog wat op de gewone Coinbase.
Nu loont het uiteraard niet om $3 over te zetten en een fee van $6 (of meer) te moeten betalen maar het gaat erom of je met die $3 nog iets leuks kunt doen of het daar ergens waar het nu staat moet laten roesten.
Even coinbase pro openen en daar deposit klikken. Dan deposit vanuit Coinbase?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13:47
Vraag.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
De ETH fees zijn belachelijk, dus grote kans dat dat het totaal niet waard is. Ik was gisteren $35 aan fees kwijt nadat ik WISE had gekocht via Uniswap. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Mijn lijntjes zeggen breakout vóór morgenmiddag 16:00. Iemand anders nog wat TA gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:04
Stokstaart schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:11:
Mijn lijntjes zeggen breakout vóór morgenmiddag 16:00. Iemand anders nog wat TA gedaan?
Heb je een plaatje van die lijntjes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:03
Vraag.

Jammer dat je bij coinbase wallet je fees niet zelf kan instellen. Ik deed deze week nog een transactie vanaf mijn ledger voor $0.2 en die was er gewoon snel. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QA123
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-06-2024
conara schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:12:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pKGekjYklESOgWQ7a5XHvKbaI4M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IUToy26nzs7DKgvgz6RSyUPV.png?f=fotoalbum_large

eerder een descending triangle, dus een breakout omlaag? Double bottom nvt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
conara schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:12:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dsFHC6k6FqVwkn04IOtm94fYC9A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8rvR1F4i2xgMnyPrMlCNTSsT.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Stokstaart schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 10:58:
[...]

Even coinbase pro openen en daar deposit klikken. Dan deposit vanuit Coinbase?
In Coinbase zelf staat niets en op Coinbase Pro ook niet.
Deze actie ging vanuit de Coinbase Wallet.
Het gaat dus om Compound USD Coin CUSDC.
Daarvan staat er aan $3 op https://app.compound.finance/
Daar kun je blijkbaar verder niets mee.
Geen ramp maar als het om een serieus bedrag zou gaan is het wat anders.
De hoge fees zullen het probleem wel zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• green-tea
  • Laatst online: 27-06-2024
QA123 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:18:
[...]

[Afbeelding]

eerder een descending triangle, dus een breakout omlaag? Double bottom nvt?
Eerder up, triangle in uptrend

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
HoppyF schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:21:
[...]

Je moet in coinbase pro eerst de munten ophalen vanuit coinbase..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
HoppyF schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:21:
[...]

Ik had weekje of twee geleden zo’n $20,- bij elkaar via dat earn en kon alles makkelijk omzetten in LTC, toen naar wallet op Binance en weer IOTA van gekocht, toch zo’n 84 stuks die nu flink in de plus staan. Kun je ze niet omzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
The Redman schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:16:
[...]

Jammer dat je bij coinbase wallet je fees niet zelf kan instellen. Ik deed deze week nog een transactie vanaf mijn ledger voor $0.2 en die was er gewoon snel. :)
Op de ETH chain? Heb je daar gewoon zelf $0,2 aan ETH ingevuld en toen werd de transactie geaccepteerd? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 14:24
Stokstaart schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:11:
Ik zie eerder een flat base ontstaan rond € 33k, wat een opwaartse trend in zou kunnen luiden.

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-09 21:40
Chris.nl schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 10:56:
[...]

Ik hou IOST nog even aan, op Telegram denken ze dat er een Tencent annoucement komt.
'k Ga waarschijnlijk wel binnen 3 dagen verkopen, er zijn op dit moment al 110m coins unstaked door bagholders (duurt 3 dagen voordat ze vrij komen) die willen waarschijnlijk wat winst pakken en dan dump ie vast (als niet eerder).

Waarschijnlijk kan ik niet timen, maar ik doe een gok.
Ben wel benieuwd wat er in de ronde gaat ove Tencent, kan je daar iets meer over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
Voorspellen blijft moeilijk, zie businessinsider met experts. Letterlijk nu de eerste 2 nieuwshits over over TSLA:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DsyBU22viHkeOOekNzKsGw5omEU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Uwx7f2rmImqejO4fCGqgtC28.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-08 19:58
Daacuso schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 10:43:
[...]

Deze wil ik nog wel eens aanvullend gebruiken: https://www.cryptoalerts.ai/
Handig! Dank. Heeft me nog iets meer bevestiging gegeven dat dit een oké moment lijkt om weer wat NEXO aan te vullen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
dehardstyler schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:25:
[...]

Op de ETH chain? Heb je daar gewoon zelf $0,2 aan ETH ingevuld en toen werd de transactie geaccepteerd? :o
Ja. Wel een simeple transactie, dus geen lastig smart contract. Ik ga niet ontkennen dat de ETH chain steeds meer congestion / scalability problemen krijgt, maar ik keek op ethgasstation en zag dat het een goed moment was om een lage gas price in te stellen. Het kan dus nog wel zo nu en dan :)

Zelfde geldt voor BTC. Op bepaalde momenten zijn 1sat/byte en 2sat/byte tx's gewoon prima. De mempool raakt wel eens helemaal leeg.

[ Voor 11% gewijzigd door The Redman op 09-01-2021 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:50
Kenny_026 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 10:55:
[...]

Top man, dan ben je ook gelukkig wakker geworden :)

Ik heb sinds woensdag echt al verdubbeld.
Ben je ze ook aan het staken? Zo ja, voor hoe lang heb je ze vastgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
The Redman schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:27:
[...]

Ja. Wel een simeple transactie, dus geen lastig smart contract, Ik ga niet ontkennen dat de ETH chain steeds meer congestion / scalability problemen krijgt, maar ik keek op ethgasstation en zag dat het een goed moment was om een lage gas price in te stellen. Het kan dus nog wel zo nu en dan :)
Dat is goed om te weten, ik dacht altijd dat de beste fees om te kiezen al aangegeven werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
green-tea schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:21:
[...]

Eerder up, triangle in uptrend
Dan heb je toch een gelijke decending en ascending resistance nodig, toch? Die zie ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
mjoaris schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:27:
[...]

Handig! Dank. Heeft me nog iets meer bevestiging gegeven dat dit een oké moment lijkt om weer wat NEXO aan te vullen.
Bij winst zie ik de taart wel tegemoet :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
NomadTitan schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:26:
[...]

Ben wel benieuwd wat er in de ronde gaat ove Tencent, kan je daar iets meer over vertellen?
Nee, zal wel een partnerschap zijn ofzo. Het is een gerucht hé, kan ook zijn dat een whale op Telegram zit te shillen om te dumpen. Het is gewoon dat ze officieel een annoucement van een annoucement next week hebben gedaan, en daar wordt op gespeculeerd (vandaar de pump).

An sich is IOST een technisch goed project, ben er ook een tijdje fan van geweest. Maar ik heb het niet meer op annoucement van annoucement praktijken. Zit daarnaast te aasen op een goed uitstapmoment 'k wil meer safe gaan spelen op BTC. IOST is imo een pump en dump coin van whales, fans zijn fans omdat ze zich verdiept hebben in de techniek en mogelijkheden zien.

Voor nu een 100% sell gezet op 32 sats, waarschijnlijk zakt ie eerder terug dan dat die gehit wordt.
En weer ingetrokken, FOMO op m'n sentiment coin die ik al zo'n 3 jaar hodl 🙈

[ Voor 12% gewijzigd door Chris.nl op 09-01-2021 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
Zou dit volgens jullie een mooie buy moment zijn?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RCClXybO71CtxxJydLsSx60xSMI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ya9ZTwnDH7viBf93E0Drpew0.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
Goed om te zien dat BTC even een adempauze neemt btw. Mega bullish dat de volatiliteit zelfs op deze wolkenkrabberhoogte afneemt. Mooie tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 14:24
QA123 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:35:
Zou dit volgens jullie een mooie buy moment zijn?

[Afbeelding]
Ik had een order op € 950 gezet gister die is uitgevoerd. Achteraf ben ik beetje bang dat ETH nog een flinke dip gaat meemaken als de BTC gaat stabiliseren / licht dalen.

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
D-Ed schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:24:
[...]

Ik had weekje of twee geleden zo’n $20,- bij elkaar via dat earn en kon alles makkelijk omzetten in LTC, toen naar wallet op Binance en weer IOTA van gekocht, toch zo’n 84 stuks die nu flink in de plus staan. Kun je ze niet omzetten?
Normaal gaat omzetten prima vanuit Coinbase of Coinbase Pro heen en weer.
De vreemde eend is Wallet en dan vooral de Compound CUSDC.
Ik heb de link tussen de CB wallet en Coinbase gemaakt (die is er normaal niet) maar dat helpt ook niet.
Je kun deze CUSDC niet naar Coinbase krijgen.
De transfer is FROM en niet TO!

De enige optie die overblijft is Convert naar Uniswap of 1inch.
Zie plaatje.
Moet ik induiken hoe dat werkt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VlMVbi3OgctpDlJRjBqBVA_YYZI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xd55ko4G657gKBPoGVAIrmeJ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
HoppyF schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:37:
[...]

Normaal gaat omzetten prima vanuit Coinbase of Coinbase Pro heen en weer.
De vreemde eend is Wallet en dan vooral de Compound CUSDC.
Ik heb de link tussen de CB wallet en Coinbase gemaakt (die is er normaal niet) maar dat helpt ook niet.
Je kun deze CUSDC niet naar Coinbase krijgen.
De transfer is FROM en niet TO!

De enige optie die overblijft is Convert naar Uniswap of 1inch.
Zie plaatje.
Moet ik induiken hoe dat werkt.

[Afbeelding]
Aha, weer wat geleerd. Veel moeite voor $3,- wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-10 22:13
WiseGuy! schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:37:
[...]

Ik had een order op € 950 gezet gister die is uitgevoerd. Achteraf ben ik beetje bang dat ETH nog een flinke dip gaat meemaken als de BTC gaat stabiliseren / licht dalen.
Ik had hem op 945 gezet met trigger 940. Net niet aangekocht dus. Ik werk nu met stop limits (still learning) nadat mijn henk en Ingrid tactiek buy high sell low paniek niet werkte :) .

Afgelopen dagen zo paar x leuk gekocht en verkocht. Nu begin ik die candles en grafieken redelijk te snappen. Nu verlies ik inmiddels niet geld maar pak wat leuke (kleine) marges.

Toch veel geleerd al van dit topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
D-Ed schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:42:
[...]

Best wel!
Het leuke is wel dat die $3 rente krijgt.
Nu dus “al” 2 cent gestegen naar $3.02.
Dit loopt heel erg langzaam op. Misschien over een jaar wat erbij maar je schiet er niets mee op als je hoge fees moet betalen dan is deze rente meteen weg en sta je in de min.
De use case ontgaat mij dus even, wellicht interessant als je een paar honderd dollar hebt uitstaan en niet 3.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• QA123
D-Ed schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:42:
[...]

+ je hebt wat nuttige kennis opgedaan wat in de toekomst veel meer kan renderen dan de $3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
Zojuist flufje CRV gekocht. Ziet er goed uit namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
QA123 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:55:
[...]

+ je hebt wat nuttige kennis opgedaan wat in de toekomst veel meer kan renderen dan de $3.
Ook weer zo!

Maar volgens mij zit @HoppyF al lang genoeg in deze achtbaan en heeft al veel kennis opgedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15:40
AMARONE schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 00:17:
[...]

Ik rij er zelf in, prachtige auto, het platform wat volkswagen heeft neergezet gaat echt de EV markt openbreken. Geen enkele automaker kan zo opschalen als volkswagen gaat doen. (en maar goed ook als Europees bedrijf zijnde).

*back to crypto :)
Hij zag er ook niet “te” elektrisch uit meen ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Stokstaart schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:35:
Goed om te zien dat BTC even een adempauze neemt btw. Mega bullish dat de volatiliteit zelfs op deze wolkenkrabberhoogte afneemt. Mooie tijden.
Nou ben ik wel benieuwd, waarom is dat bullish? Omdat 'ie een tijdje bijna stil kan staan zonder hard naar beneden te ketsen?

(Ik heb me nooit echt in TA verdiept, dus ik weet het echt niet, maar ik wil wel binnenkort een keer winst gaan pakken, vandaar de vraag. En gisterenavond leek het sentiment hier op het forum behoorlijk om te slaan).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 16:45

WhySoSerious

Be the change.

Ik durf het niet te zeggen maar...

moon

[ Voor 3% gewijzigd door WhySoSerious op 09-01-2021 12:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-10 22:13
WhySoSerious schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:26:
Ik durf het niet te zeggen maar...

moon
Waarom heb je je Ducati eigenlijk in euro's te koop, zo 2020 ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
Specy schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:19:
[...]

Nou ben ik wel benieuwd, waarom is dat bullish? Omdat 'ie een tijdje bijna stil kan staan zonder hard naar beneden te ketsen?

(Ik heb me nooit echt in TA verdiept, dus ik weet het echt niet, maar ik wil wel binnenkort een keer winst gaan pakken, vandaar de vraag. En gisterenavond leek het sentiment hier op het forum behoorlijk om te slaan).
Helemaal niet gebaseerd op TA, meer op gevoel / ervaringen uit het verleden. Als dit de top zou zijn, zou je een dikke spike up en dan blow off top verwachten. Het feit dat we hier nu consolideren betekent dat er geen mega sell pressure is.

De volgende stap zou een S/R-flip zijn, waarbij een resistance uit het verleden verandert in een support. Je moet het zien als een trap: een paar stappen omhoog, daarna een paar omlaag. Zolang we steun vinden op de lagere traptrede is de trend nog steeds omhoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-10 14:49
Hm de BTC koers is een beetje aan het piekeren ... maar ook ETH zwalkt net boven en net onder de 1k€.
Heb een serieus groot bedrag klaargezet voor aankoop maar ik denk dat ik nog even wacht om te kijken waar dit heen gaat. Het liefst had ik <$40k gekocht maar we zitten nu al weer bijna op $42k

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 16:45

WhySoSerious

Be the change.

bukkum schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:30:
[...]

Waarom heb je je Ducati eigenlijk in euro's te koop, zo 2020 ;)
Weet je hoeveel werk het is om steeds de prijs om te rekenen? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• QA123
WhySoSerious schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:26:
Ik durf het niet te zeggen dat maar...

moon
  • Vuurpijl van de Aldi
  • Lawinepijll <----- we are here
  • Weerballon
  • New Shepard van Blue Origin
  • Falcon 9
  • Saturn V
  • Starship

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
lauraz schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 10:14:
Ik opende gister een bitvavo account, omdat ik bij binance nog geen neo kon storten.
Om mijn bankrekening te verifiëren, stortte ik een tientje.
Dus ik dacht, doe eens gek en koop de goedkoopste shitcoin die het meest gedaald is.
Pundi x, ik brandde er tot nu toe nooit mijn vingers aan.
Blijk ik vandaag ineens een rijk mens te zijn geworden. Precies voor de pump gekocht. *O*
Nu natuurlijk spijt dat ik een krent was met mijn tientje.
Tja, maar dat is een beetje hetzelfde als spijt hebben dat je 27o pre-flop foldt en dat de flop A72 is, toch? :P

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 03-10 18:08
Stokstaart schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:31:
[...]

Helemaal niet gebaseerd op TA, meer op gevoel / ervaringen uit het verleden. Als dit de top zou zijn, zou je een dikke spike up en dan blow off top verwachten. Het feit dat we hier nu consolideren betekent dat er geen mega sell pressure is.

De volgende stap zou een S/R-flip zijn, waarbij een resistance uit het verleden verandert in een support. Je moet het zien als een trap: een paar stappen omhoog, daarna een paar omlaag. Zolang we steun vinden op de lagere traptrede is de trend nog steeds omhoog.
Zo zie ik het ook. In 2017 hebben we met z'n allen echt maar een paar dagen boven de 18k gestaan in mijn herinnering en boven de 19k ging het al helemaal snel. Nu doorbreken we de grens van 40k en dat ging in de eerste instantie redelijk lastig maar nu schommelen we al een aantal dagen rond deze prijs. Lijkt wat mij betreft op een mooie consolidatie en de TAs die laten zien dat we morgen in de loop van de middag gaan uitbreken lijken positief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QA123
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:33:
[...]

Tja, maar dat is een beetje hetzelfde als spijt hebben dat je 27o pre-flop foldt en dat de flop A72 is, toch? :P
mwoah, tegenstander heeft dan vaak A7, en je hit dan de 7 op de river... althans, dat krijg ik als ik niet fold bij Pokerstars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
WhySoSerious schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:32:
[...]

Weet je hoeveel werk het is om steeds de prijs om te rekenen? :+
Dit kan geautomatiseerd worden. Het is natuurlijk Tweakers. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
ScuL schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:31:
Hm de BTC koers is een beetje aan het piekeren ... maar ook ETH zwalkt net boven en net onder de 1k€.
Heb een serieus groot bedrag klaargezet voor aankoop maar ik denk dat ik nog even wacht om te kijken waar dit heen gaat. Het liefst had ik <$40k gekocht maar we zitten nu al weer bijna op $42k
Ik denk dat ETH nu wel kan uitbreken naar boven, heb uur geleden ingekocht in ETHUP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 02-10 21:12
Ik heb gewoon het gevoel dat er meer downside in moet komen alvorens we weer up kunnen knallen. Alts zijn ook al paar dagen aan het zwalpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Taro schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 10:14:
[...]

Veranderd naar Euro, ook omdat ik Euro's heb staan op Binance en dat moet natuurlijk wel 1 op 1 matchen.
Ik heb dat nu ook veranderd maar met gbp ging de betaling om bol goed via curve. Alleen was ik 50 cent duurder uit blijkbaar ivm de koers. Straks maar even op euro weer proberen iets te bestellen bij bol

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-10 20:58

spok9

Groen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z2YvhZdXpW8ISKetIzsGJQnMZH4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ecr4Gtbwvk2HVsN6EcidOBCN.jpg?f=fotoalbum_large

@MrWilliams, @WhySoSerious, @Mooooody, m’n Nexo card is binnen *O*

Voor de mensen die het niet kennen, dit is dus niet “yet another debit card”. Met deze card kan je je crypto als onderpand inzetten. Je kan dus crypto verzilveren zonder te verkopen.

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15:40
DJ rivierside is de NLG aan het schillen op nu.nl 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Laatst online: 09-01-2024
elektriekert schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:54:
DJ rivierside is de NLG aan het schillen op nu.nl 8)7
Nice! Dan hoop ik hem te verkopen, maar nog geen idee hoe :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
Bao_mi1 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:34:
[...]

Zo zie ik het ook. In 2017 hebben we met z'n allen echt maar een paar dagen boven de 18k gestaan in mijn herinnering en boven de 19k ging het al helemaal snel. Nu doorbreken we de grens van 40k en dat ging in de eerste instantie redelijk lastig maar nu schommelen we al een aantal dagen rond deze prijs. Lijkt wat mij betreft op een mooie consolidatie en de TAs die laten zien dat we morgen in de loop van de middag gaan uitbreken lijken positief.
1 day candles chart tijdens de 2017 piek. 2 candles met high boven de 19k,4 candles boven de 18k.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lH8-cfJ843ZC4sfTxei8awfLbZE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0ftZrRa7GcVLu79wknsFCYvF.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-v-G
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16-03-2021
Ambtenaar Finland verkoopt 75 miljoen dollar aan bitcoin.
https://nieuws.btcdirect...._campaign=bitcoin-finland

Zou dit invloed hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
M-v-G schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:58:

Zou dit invloed hebben?
ze wilden het initieel niet verkopen omdat het dan weer in handen van criminelen terecht kon komen, beter dat ze nu dan de shredder ingooien >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Laatst online: 09-01-2024
Qunix schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:56:
[...]

Nice! Dan hoop ik hem te verkopen, maar nog geen idee hoe :')
laat maar...

"ORDER DOESN'T MEET MINIMUM REQUIREMENT OF 2019 NLG" :/

Ik heb maar 163 nlg. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa

Zou dit invloed hebben?
nee 75miljoen merk je niet veel van. tenzij hij market sell op een kleine exchange doet. Dan trekt ie een leuke naald. Maar zo dom zal ie niet zijn. Kost hem dan een hoop centen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 07:50

Zou dit invloed hebben?
Nope. Greyscale alleen al heeft in 2020 3x meer BTC gekocht dan werd gemined.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
D-Ed schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:10:
[...]

Ook weer zo!

Maar volgens mij zit @HoppyF al lang genoeg in deze achtbaan en heeft al veel kennis opgedaan ;)
HoppyF zit wel lang genoeg op GoT maar is geen crypto expert maar meer geïnteresseerd in wat je ermee kunt doen en daarom een hardcore VET hodlr! ;)
(ok, voor een bedrag minder dan €100....)

Keek ik net nog eens op de Coinbase wallet en zag ik bij Earning Interest opeens €2,48 staan.
Heb ik daar eerder overheen gekeken? Misschien wel of er is wat anders gebeurd.
Hoe dan ook is dit wel terug te halen via de wallet app.
Het kost alleen een vermogen aan fees!
Lekker laten staan dus, maar het is eenvoudiger dan ik dacht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SK3ZfmbBQN3boIhJ9Sng4ISl7p0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/XloNeuGrMhI4gXXxWORw9CMp.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jn6247V13to5oMox_PIdCMPBqmI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/5waugyfPRbnysxrykpZvHJkj.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
ThijsM schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:29:
[...]

Ben je ze ook aan het staken? Zo ja, voor hoe lang heb je ze vastgezet?
Nee daar begin ik (nog) niet aan. Ik heb veel staking projecten gezien waarbij het een maand of langer vastgezet werd en mensen x% beloofd werd. En die x% krijg je vaak ook wel maar als de waarde dan meer gezakt is dan het percentage winst dan heb je er niets aan. Daarbij betaal je beste boetes als je besuit er eerder uit te trekken. De minimale boete is 10% voor een dag voor tijd van einde staking tot 90% als je ver van tevoren het eruit trekt.

Een voordeel van WISE is wel dat je zelf je staking periode kan bepalen. Ik zag vanochtend wat vrij komen van mensen die 7 dagen gestaked hadden met 10k WISE. Die pakte 15 WISE, met andere woorden, 0,15%. De vrienden van RTL-Z worden daar vrolijk van maar in crypto is het niets natuurlijk. En die 0.15% kan hij makkelijk in waarde dalen over een periode van een week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Kenny_026 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:25:
[...]

Ik ben gisterenavond ingestapt. Toch al iets meer dan 10% gepakt.

Er zit nog veel rek in dit project. Ze hebben toch wel een unieke aanpak.
Ik heb meegedaan met de IPO. Geen spijt tot nu toe ;)
Stake ook de helft voor een jaar.

Heb wel vertrouwen in het project.

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
HekkeySE schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 13:15:
[...]

Ik heb meegedaan met de IPO. Geen spijt tot nu toe ;)
Stake ook de helft.

Heb wel vertrouwen in het project.
Weet je wat ik het enge vind..... Dat de LP zo enorm is op Uniswap, ik verkooporders van een 1.000.000 heb gezien die nog geen deukje in de prijs geslagen hebben.

Het enige wat de prijs significant kan laten zakken is een correctie van ETH. Maar zelfs dan stijgt de WISE/ETH pair enorm in het voordeel van WISE.

En hij staat nog niet eens in de Top100 van CMC en Coingecko omdat er geen circ supply vermelding is. MAar als hij daar in staat gaan influencers het ook nog eens massaal zien en in hun vlogs behandelen.

Spannende tijden met WISE :)

[ Voor 17% gewijzigd door Kenny_026 op 09-01-2021 13:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-09 20:51
Hoppa. Wéér een meloen LINK op de markt. Nog 600 weken te gaan.

[ Voor 20% gewijzigd door hansdegit op 09-01-2021 14:38 . Reden: factortje tien ]

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Kenny_026 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 13:17:
[...]

Weet je wat ik het enge vind..... Dat de LP zo enorm is op Uniswap, ik verkooporders van een 1.000.000 heb gezien die nog geen deukje in de prijs geslagen hebben.

Het enige wat de prijs significant kan laten zakken is een correctie van ETH. Maar zelfs dan stijgt de WISE/ETH pair enorm in het voordeel van WISE.

En hij staat nog niet eens in de Top100 van CMC en Coingecko omdat er geen circ supply vermelding is. MAar als hij daar in staat gaan influencers het ook nog eens massaal zien en in hun vlogs behandelen.

Spannende tijden met WISE :) :*)
Klopt! Eens!
Je ziet ook steeds grotere bedragen er in gepompt worden dus je merkt dat de populariteit en het geloof behoorlijk stijgt.

En als ik het goed begrijp zijn 220M van de 250M WISE gestaked, dus kleine free float.

[ Voor 5% gewijzigd door HekkeySE op 09-01-2021 13:25 ]

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Pagina: 1 ... 147 ... 193 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!