[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 146 ... 193 Laatste
Acties:
  • 533.228 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
AMARONE schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 01:12:
[...]
BTC is weer op het niveau toen ik vanmiddag bijkocht. Stel trouwens dat alles btc gemined zijn. Schaarste geeft waarde maar als het bij grote fondsen zit alleen, wat is de waarde nog?? Terwijl elk ander crypto platform hetzelfde kan? Dan is het uiteindelijk toch een gigantische luchtbel?
Dat hangt van de mate van bitcoin-adoptie af en het verlies in vertrouwen van het traditionele monetaire stelsel.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-10 20:14
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8aafPLScXRMyoRGi_t17gW4Cfdc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/t0CdQPqB1Y6IJLicNUeybksa.png?f=user_large

Henk en Ingrid komen er aan!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Viep
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-07-2022
PilatuS schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 01:05:
[...]

Ik weet natuurlijk niet wat waar ergens eens wordt verwijderd en waarom precies. Maar ik blijf bij mijn stelling dat als je op een nette manier met onderbouwing ergens iets over zegt dat een extreem verschil is met lompe dingen zeggen, schelden of wat dan ook. Genoeg mensen vinden dat ze maar alles op de meest kwetsende maniren moeten kunnen zeggen en puur bezig zijn met trollen die dan vinden dat als zoiets verwijderd word het cencuur is. En ja, mogelijk wordt er eens iets verwijderd dat niet had gehoeven, maar meestal zijn de mensen waarvan iets wordt verwijderd er toch echt zelf schuldig aan.
Op zich ben ik het met je eens hoor. Als er echt een grens overschreden wordt, mag er tegen opgetreden worden. Maar aan de andere kant is het m.i. niet wenselijk dat bijvoorbeeld Twitter kan bepalen waar die grens ligt. Daarom mijn voorbeeld van Zwarte Piet. Er zijn goede argumenten om voor of tegen te zijn. Toch bepalen Twitter en Facebook dat Zwarte Piet gelijk staat met racisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
[...]
BTC is weer op het niveau toen ik vanmiddag bijkocht. Stel trouwens dat alles btc gemined zijn. Schaarste geeft waarde maar als het bij grote fondsen zit alleen, wat is de waarde nog?? Terwijl elk ander crypto platform hetzelfde kan? Dan is het uiteindelijk toch een gigantische luchtbel?
Tegen de tijd dat alle BTC's zijn geminded zitten we in het jaar 2140. Dan hebben we nog de fee's die de transacties opleveren wat ook het doel is nadat alles is geminded. Los van dat is wat je zegt nu net zo van toepassing als wanneer alles is gemined.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-06-2024
Ook Sidney Powell en Flynn zijn gebanned.

Zie hier de reactie van Trump op zijn ban: https://twitter.com/realdonaldtrump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

QA123 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 01:18:
Ook Sidney Powell en Flynn zijn gebanned.

Zie hier de reactie van Trump op zijn ban: https://twitter.com/realdonaldtrump
Ook deze is al geblokkeerd.
Dit gaat wel erg ver hoor. Cyberpunk 2.0. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
[...]
Wellicht kan ooit een een filmpje als deze gemaakt worden met BTC als prehistorisch betaalmiddel. Maar op dit moment heeft de maatschappij besloten dat schelpen uit zijn als middel om waarde te bewaren / ruilen en goud, sommige bankbiljetten en BTC in.

-edit- ok leuk filmpje, verkeerde voorbeeld

[ Voor 3% gewijzigd door Chris.nl op 09-01-2021 01:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-10 16:27
QA123 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 00:57:
[...]

Dan heb ik hun SAFU verkeerd begrepen. Dus ze hebben niet zoals Coinbase een verzekering? Geeft dat nog enige zekerheid?

https://help.coinbase.com...s/how-is-coinbase-insured
Volgens mij staat er in die coinbase verzekering duidelijk dat het om de HOT storage gaat (dus niet de 98% funds in cold storage) én dat je gehackte account met slechte beveiliging ook niet gedekt is.
Dus alleen n hack van de hot wallets (n paar miljoen?) is gedekt.
Eigenlijk ben je dus gewoon de Sjaak als je sloppy met je account omgaat én als heel coinbase omvalt/gekraakt wordt.

Binance heeft tot nu toe n aantal keer de schade van n hack uit eigen zak terugbetaald met de slogan Funds are Safu. Maar dat zegt dus niets over n volgende (grotere) kraak.
Je hebt iig nergens RECHT op zoals in t NL bankstelsel.

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Viep schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 01:17:
[...]

Op zich ben ik het met je eens hoor. Als er echt een grens overschreden wordt, mag er tegen opgetreden worden. Maar aan de andere kant is het m.i. niet wenselijk dat bijvoorbeeld Twitter kan bepalen waar die grens ligt. Daarom mijn voorbeeld van Zwarte Piet. Er zijn goede argumenten om voor of tegen te zijn. Toch bepalen Twitter en Facebook dat Zwarte Piet gelijk staat met racisme.
Het is ook heel lastig. Niets doen is geen optie als het extreme vormen gaat aannemen, maar soms doe je dan ook dingen die je beter niet had kunnen doen. Opzich ben ik blij dat ze nu wel iets doen want eigenlijk is het veel te laat. Er was ook iemand die alles wat Trump had gepost ging herposten en die persoon was gebanned en Trump niet. Alles blokkeren wat betreft Zwarte Piet ben ik het dan ook weer niet mee eens, maar je moet wat. Ik denk dat we ook wel kunnen stellen dat die discussie zo extreem is geworden dat het er nog verder over hebben op Twitter vrij nutteloos is geworden. Maar goed, aan de andere kant is Twitter een bedrijf en die mogen doen wat ze willen doen. Als ik een forum heb en vind dat jij het niet over katten mag hebben en ik ban je daar voor, dan mag ik dat doen. Twitter moet helemaal niets en mag opzich doen wat ze willen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 03-10 21:50
''Bitcoin's dominance chart suggests alt season may never come''

https://www.fxstreet.com/...y-never-come-202101041804

[ Voor 22% gewijzigd door _Gast_ op 09-01-2021 01:28 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Tja de wereld lijkt soms een dikke bende luitjes. Ik kan er met mijn gedachten niet bij en focus me maar zoveel mogelijk op het positieve.

Het lijkt erop dat de wijsheid steeds schaarser wordt, net als Bitcoin. Beetje rationeel denken is er niet meer bij vandaag de dag. Het moet allemaal in extremen. Zwart/wit, lekker weinig ruimte voor dialoog.

Maar dan kijk ik naar de mensen om me heen en valt het allemaal best wel mee. Niet iedereen is gelukkig een evenbeeld van stereotype. Online en in de media zie je alleen het extreme. Want normaal is niet interessant.

Maar gelukkig hebben we crypto nog, waar het gekke normaal is en het normale knettergek.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Trump is van facebook en twitter verbannen..

Deze planeet is echt griezelig geworden. Vrije meningsuiting is nu officieel dood. bah

[ Voor 20% gewijzigd door A87 op 09-01-2021 01:30 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 02-10 21:12
Head & shoulders die aan het vormen is? Trend reversal?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

A87 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 01:29:

Deze planeet is echt griezelig geworden. Vrije meningsuiting is nu officieel dood. bah
wappie alert!
8)

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Niet zo snel oordelen. Vrijheid van meningsuiting is kostbaar recht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024

Als dit in Turkije of Rusland gebeurd dan zeggen ze ook deze landen zijn echt slecht voor vrijheid van meningsuiting. Dat zoiets in USA gebeurd is echt ongelooflijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

als iemand dat in real life tegen me zegt (durft) zijn zijn tanden er snel uit..
Vrijheid boven alles. Ik pak die celstraf wel

[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 09-01-2021 01:38 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Aarebe1 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 01:36:
[...]

Niet als je aanzet tot haat, criminaliteit en geweld...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online

Liegen, liegen en nog meer liegen. Mensen tegen elkaar uitspelen en een wannabe dictator zijn. Dan klagen over vrijheid van meningsuiting, ga toch weg man. Trump is een vieze narcist en het perfecte voorbeeld van hoe je niet zou moeten zijn als persoon. Dat hij 70 miljioen stemmen heeft gekregen na alles wat ie heeft gezegt en gedaan is complete waanzin. Grab them by the pussy, geen probleem voor die mensen. Trump kan een kernbom op de hoofdstad gooien en die mensen stemmen nog steeds op hem.

Iedereen mag alles zeggen op een normale en nette manier. Trump heeft nog niet 1 dag van zijn leven geleeft op een nette manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

iVibes schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 01:38:
[...]

Niet als je aanzet tot haat, criminaliteit en geweld...
Deed A87 dat dan?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

A87 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 01:38:
[...]

als iemand dat in real life tegen me zegt (durft) zijn zijn tanden er snel uit..
pff wat slecht ook... vrijheid voor iedereen maar wel z'n tanden eruit rammen... ik ben wel weer klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

iVibes schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 01:39:
[...]

pff wat slecht ook... vrijheid voor iedereen maar wel z'n tanden eruit rammen... ik ben wel weer klaar...
ik heb wel vaker geknokt in het verleden met de vuisten. niemand onderdrukt mijn vrijheid

[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 09-01-2021 01:41 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

A87 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 01:41:
[...]

ik heb wel vaker geknokt in het verleden met de vuisten. niemand onderdrukt mijn vrijheid
Zullen we weer lekker rekt gaan A87? want je praat behoorlijk poep...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

A87 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 01:38:
[...]

Geweld keur ik niet goed helaas.
Ondanks je standpunten.
Snap wel dat het laat is, en eventueel wat emotie (lees: alcohol ;) ) in het spel is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
iVibes schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 01:39:
[...]

Custom css geeft veel rust, ik lees z'n berichten niet meer (alleen als ie gequote wordt)
code:
1
2
3
4
5
.message[data-owner-id="192015"] {

display:none

}

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

[...]

Ho maar weer.

Inhoudelijk helaas weer niet mogelijk .. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22:42
Aarebe1 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 01:36:
[...]

leugens verspreiden ook ? wat is een leugen en wat is een mening ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jantje Crypto
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 09-01-2021
Chris.nl schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 01:42:
[...]

Custom css geeft veel rust, ik lees z'n berichten niet meer (alleen als ie gequote wordt)
code:
1
2
3
4
5
.message[data-owner-id="192015"] {

display:none

}
Trek je maar lekker terug in je bubble jongen.
Jij komt er wel.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Zullen we het weer over crypto hebben???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Palindrome schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 01:43:
[...]

leugens verspreiden ook ? wat is een leugen en wat is een mening ?
U heeft liever dat een ander geen leugen meer mag verspreiden ipv dat u uw mening mag geven?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online

Nja hier in Nederland is vrije meningsuiting niet dood toch? Alleen moet je ‘n beetje oppassen af’n toe. Vooral het racismedebat is levensgevaarlijk. Ook iets zeggen over profeetje mohammed kun je beter niet doen.

Wees blij dat je niet in China woont, als je daar kritiek uit ben je gelijk de lul en wordt je in een concentratiekamp gegooid samen met de oeigoeren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

iVibes schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 01:44:
Zullen we het weer over crypto hebben???
Mee eens.
Laten we niet afdwalen..
Deze sideways doen ons afleiden ;) ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dit een mooi moment om lekker op bed te gaan. :+

Kijken wat er morgen nog over is na het vegen.

Die bezem van .oisyn is wel een goed modelletje. Die heeft al heel wat onder het tapijt geschoven.

Zouden al die gemodereerde berichten ook in een soort deep-tweakers topic belanden? Beheerd door een soort daglicht schuchtere 1% moderator groep die al eeuwen overleven op adrenochrome?

Interessant...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Tominatie schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 01:44:
[...]

Nja hier in Nederland is vrije meningsuiting niet dood toch? Alleen moet je ‘n beetje oppassen af’n toe. Vooral het racismedebat is levensgevaarlijk. Ook iets zeggen over profeetje mohammed kun je beter niet doen.

Wees blij dat je niet in China woont, als je daar kritiek uit ben je gelijk de lul en wordt je in een concentratiekamp gegooid samen met de oeigoeren.
chinees punten systeem komt hier ook nog wel. Ik heb al een keer voor shit gezeten, te veel regels en wetjes

[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 09-01-2021 01:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jantje Crypto
Tominatie schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 01:44:
[...]

Pardon?
Neem aan dat je als leraar gewoon alles kan blijven zeggen?
OF BENT U OOK GEZWICHT?
Allah waakt over u

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Jantje Crypto schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 01:43:
[...]

Trek je maar lekker terug in je bubble jongen.
Jij komt er wel.
Ik weet niet hoelang je al mee leest en of je alle karikaturen van dit topic al kent. Maar ik leef idd in een vrolijke bubbel 👌

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 02-10 21:12
Ik geef A87 gelijk. We moeten de lat hoog leggen als het komt op vrije meningsuiting. Trump is gewoon een universeel gehaat persoon dus die twitter bannen gaat gewoon makkelijk en er zullen niet veel mensen kritiek op hebben.

Hier is het net alsof Twitter eventjes rechter en jury gaat spelen en Trump al gaat veroordelen over iets dat niet eens bewezen is. Heeft hij dan letterlijk die mensen bevolen het Capitool binnen te dringen? Nein. Dat hebben ze lekker zelf gedaan. Het is hun fout dat ze een bende kutmongools zijn, niet Trump z'n fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantje Crypto
Chris.nl schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 01:47:
[...]

Ik weet niet hoelang je al mee leest en of je alle karikaturen van dit topic al kent. Maar ik leef idd in een vrolijke bubbel 👌
Je computer bubble, je crypto bubble, je d66 bubble. Kom eens buiten. Praat eens met echte mensen. Je weet wel, Henk en Ingrid.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Jezus waar heeft iedereen last van.... laat ik maar gewoon even oldschool moon roepen dan....

moooooon!!!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

ardana123 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 01:49:
Ik geef A87 gelijk. We moeten de lat hoog leggen als het komt op vrije meningsuiting. Trump is gewoon een universeel gehaat persoon dus die twitter bannen gaat gewoon makkelijk en er zullen niet veel mensen kritiek op hebben.

Hier is het net alsof Twitter eventjes rechter en jury gaat spelen en Trump al gaat veroordelen over iets dat niet eens bewezen is. Heeft hij dan letterlijk die mensen bevolen het Capitool binnen te dringen? Nein. Dat hebben ze lekker zelf gedaan. Het is hun fout dat ze een bende kutmongools zijn, niet Trump z'n fout.
alle maskers vallen zeg ik maar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:24
bear market incoming :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

MOOOON (&freedom of speech) _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Alleen moon was genoeg he? toch nog ff dat dingetje doen.... ;-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
pasop he straks sta gestapo tweakers voor jou deur he ;w ;w

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
crypto is bijzaak int leven, ik zit hier voor deze mooie discussies.

A87 die het over vrijheid van meningsuiting heeft maar wel iemand gelijk de tanden uit ‘t mondje slaat als iemand ‘m een wappie noemt.

Haha. Geniaal.

Moon of rekt, de slowchat is altijd het bekijken waard😁

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
iVibes schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 01:49:
Jezus waar heeft iedereen last van.... laat ik maar gewoon even oldschool moon roepen dan....

moooooon!!!!
Mijn pf deed +20.31% vandaag, geen last vandaag dus :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-10 20:14
Lekker niveautje jongens! Mogen we maar weer Sneek verticaal omhoog gaan, dan is dit gezeik er ook niet.

Of zeik lekker in een gerelateerd topic, en niet hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Chris.nl schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 01:55:
[...]

Mijn pf deed +20.31% vandaag, geen last vandaag dus :+
hier 9.82% maar niet ontevreden... mooie tijden dit...

wel een bijzondere keuze trouwens, Litecoin en IOST...

[ Voor 9% gewijzigd door iVibes op 09-01-2021 02:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
iVibes schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 01:57:
[...]

hier 9.82% maar niet ontevreden... mooie tijden dit...
Ik heb m'n ouwe sentiment coin deze bullrun van 53sat tot 16sat zien slinken.... Had toch beter moeten weten eigenlijk. Gelukkig speel ik met winst. Hoop het uiteindelijk met wat meer sats (en dan omzetten naar BTC) uit te mogen zingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Chris.nl schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 02:00:
[...]

Ik heb m'n ouwe sentiment coin deze bullrun van 53sat tot 16sat zien slinken.... Had toch beter moeten weten eigenlijk. Gelukkig speel ik met winst. Hoop het uiteindelijk met wat meer sats (en dan omzetten naar BTC) uit te mogen zingen.
Uiteindelijk zullen die ook wel weer gaan moonen maar ik zorg dat ik naast die shitcoins toch ook nog altijd een flinke pot BTC heb... en dat maakt me meestal wel weer blij...
Maar LTC gaat wel goedkomen denk ik ;-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
als we t toch weer over de crypto hebben he. Die swipe is voor mij lekker aan’t moonen. Nog +70% ofzo te gaan voor break-even.

Fantastisch!

Ik had die shit ooit gekocht zonder research te doen maar zat vanavond eens te loeren wtf het nou pcies is.

Ze bieden dus kaartjes aan waarmee je kan betalen. Je hebt verschillende kaartjes en die geven naast cashback op boodschappen en dergelijke ook nog gratis abonnementen weg als spotify,netflix etc.

Wat je daarvoor moet doen is een x aantal swipe tokens vastzetten.

Ik vroeg mij direct af, hoe de fuck wordt dit gefinancierd?

Ok dus die tokens zet je vast, die tokens genereren staking rewards die het SWIPE team op de achtergrond direct verkoopt. Hiermee kunnen ze de gratis abonnementen betalen.

Wtf. Dit is toch een soort halve ponzi? Die tokens zullen dus als er geen greater fools bijkomen alleen maar in waarde afnemen.

Nja dit was maar een korte research en hoor graag van andere swipe holders of ik het verkeerd zie.

Tldr: doe voor je iets koopt eerst research. Doe mij niet na. Dan wordt je dus bagholder.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
iVibes schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 02:06:
[...]

uiteindelijk zullen die ook wel weer gaan moonen maar ik zorg dat ik naast die shitcoins toch ook nog altijd een flinke pot BTC heb... en dat maakt me meestal wel weer blij...
Maar LTC gaat wel goedkomen denk ik ;-)
Ben tijdje geleden al in LTC gestapt, ook m'n BNB omgezet naar LTC onlangs.

IOST ben ik tijdje verliefd op geweest, betaald IOST telegram admin geweest, heb van inleg, cryptoloon en winst ook mijn nieuwbouw huurhuisje kunnen betrekken, pimpen en bemeubelen. Hangmat staat weer op het kunstgras deze zomer. Maar idd, als ik weer een hoogtepunt in sats denk te zien gaat alles naar BTC.

Ben trouwens ook 60% gaan werken ipv fulltime. Ik kon in 2018 zoveel € stuksmijten in crypto dat ik inzag dat ik ook gewoon nu leuker kon gaan leven ipv die droom na te jagen. Nu heb ik wel minder geld om in te leggen / stuk te smijten, maar nog altijd veel geleerd van het crypto avontuur dus. Kan al 40% van de tijd in de hangmat liggen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Viep
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-07-2022
[...]

En dat kun je dan beter kenbaar maken met je vuisten dan met een discussie? Tja.......

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Chris.nl schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 02:14:
[...]

Ben tijdje geleden al in LTC gestapt, ook m'n BNB omgezet naar LTC onlangs.

IOST ben ik tijdje verliefd op geweest, betaald IOST telegram admin geweest, heb van inleg, cryptoloon en winst ook mijn nieuwbouw huurhuisje kunnen betrekken, pimpen en bemeubelen. Hangmat staat weer op het kunstgras deze zomer. Maar idd, als ik weer een hoogtepunt in sats denk te zien gaat alles naar BTC.

Ben trouwens ook 60% gaan werken ipv fulltime. Ik kon in 2018 zoveel € stuksmijten in crypto dat ik inzag dat ik ook gewoon nu leuker kon gaan leven ipv die droom na te jagen. Nu heb ik wel minder geld om in te leggen / stuk te smijten, maar nog altijd veel geleerd van het crypto avontuur dus. Kan al 40% van de tijd in de hangmat liggen.
Respect hoor, heerlijk om te lezen.... ik ben meer m'n pensioentje aan het veiligstellen door m'n BTC portfolio zoveel mogelijk te spekken... nog maar 2 keer echt gecasht maar ben ook niet zo snel tevreden. Ik ben een echte 100k BTC maximalist ;-) Maar ik heb wel geduld, dat is dan wel weer een goede eigenschap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Verdorie, het is al bijna half 3 en nog steeds geen nieuwe ATH gezet vandaag. We zijn zelfs weer aan het dalen nu. Kom op, schiet eens op! Moon!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
iVibes schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 02:24:
[...]

Respect hoor, heerlijk om te lezen.... ik ben meer m'n pensioentje aan het veiligstellen door m'n BTC portfolio zoveel mogelijk te spekken... nog maar 2 keer echt gecasht maar ben ook niet zo snel tevreden. Ik ben een echte 100k BTC maximalist ;-)
Dank je! Ik zal nooit alles willen verkopen, al was het maar om een reden te hebben dit topic te volgen. BTC 100k moet lukken lijkt het, je pensioen komt er vast.

Momenteel is m'n lijfspreuk: Niemand zegt op zijn sterfbed "Had ik maar meer gewerkt". Kies er dus nu voor tevreden te zijn met iets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Citaat van @APompliano
Social media users stormed the Capitol building, while social media CEOs stormed the White House

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Is er dan niemand die hoopt op een crash? Zo’n ouderwetse van -30% ofzo. Iedereen in tears, nieuwe bagholders die zich afvragen when moon? Komt het nog goed?

Man ik kan echt niet wachten. Kijk bitcoin staat nu zo hoog dat de rek er wel’n beetje uit is. Het is geen ultra moonshot meer. Voor mij ook niet interessant meer om te kopen.
Ik hoop echt dat die binnenkort weer ‘ns op $20K ofzo beland. Dan is het wel weer leuk om een gokje te wagen met de potentie op ‘n leuke gain. Voor nu maar de kat uit de boom kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03:39
Specy schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 02:27:
Verdorie, het is al bijna half 3 en nog steeds geen nieuwe ATH gezet vandaag. We zijn zelfs weer aan het dalen nu. Kom op, schiet eens op! Moon!
Het kan een bedrieglijke nacht zijn, straks ineens richting maan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-09 20:55

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Tominatie schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 02:34:
Is er dan niemand die hoopt op een crash? Zo’n ouderwetse van -30% ofzo. Iedereen in tears, nieuwe bagholders die zich afvragen when moon? Komt het nog goed?

Man ik kan echt niet wachten. Kijk bitcoin staat nu zo hoog dat de rek er wel’n beetje uit is. Het is geen ultra moonshot meer. Voor mij ook niet interessant meer om te kopen.
Ik hoop echt dat die binnenkort weer ‘ns op $20K ofzo beland. Dan is het wel weer leuk om een gokje te wagen met de potentie op ‘n leuke gain. Voor nu maar de kat uit de boom kijken.
Heel eerlijk; ik zou het niet erg vinden. Heb ingekocht @ €27k en een tweede beetje @€33.5k
Ik heb nog wat geld dat er in kan en zou het niet erg vinden dat op 20k te doen.
de vriendin wilt ook maar vind het nu heel eng, maar ze vind het super interssant. Stapt ook in als er een dip komt en dat lijk me een leuke nieuwe gezamelijke hobby :P

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-09 16:13
Ducksy88 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 02:37:
[...]

Heel eerlijk; ik zou het niet erg vinden. Heb ingekocht @ €27k en een tweede beetje @€33.5k
Ik heb nog wat geld dat er in kan en zou het niet erg vinden dat op 20k te doen.
de vriendin wilt ook maar vind het nu heel eng, maar ze vind het super interssant. Stapt ook in als er een dip komt en dat lijk me een leuke nieuwe gezamelijke hobby :P
Oppassen met betrekken van geliefden/vrienden. Later ruzie maken om geld is nooit het geld waard.
Liever een gemiste financiële kans dan een vriendin armer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ducksy88 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 02:37:
[...]

Uit interesse: wat heeft je doen besluiten om recent in te stappen?

En waarom niet in de jarenlange bearmarket bijv.?

Iedergeval succes! Leuk dat je vriendin het ook interessant vindt trouwens, elk meisje die ik vertelde over crypto dacht echt gelijk “uhm ja, dit boeit mij dus niks”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Specy

Neeee!!!! Ik koop niet meer bij,heb in 2017 ingekocht voor een gemiddelde prijs van 8400 euro of zo (rond de $10K). En met wat ik toen gekocht heb blijf ik het maar doen. Ik heb alleen een beetje spijt dat ik in 2019 niet heb bijgekocht, toen 'ie rond de 3000 stond (sterker nog, ik heb toen nog verkocht om winst te pakken -O- ...)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Tijd bestaat omdat anders alles tegelijkertijd gebeurt. Tijdens een bullrun vragen om bloed door de straten en andersom is best ongeduldig, maar hier staat ook een flufje fiat klaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Zo de tering, die swipe alweer boven de dollar. Gaat echt lekker😳

Slaaplekker voor degene die nog wakker zijn👊🏼

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Ja ik wel!
Al die mensen die de laatste weken aan m'n kop zeuren en wel iets met Bitcoin willen doen maar wachten op dat dipje.... jaja de henk en ingrids alleen dan wat dichterbij in de familie...
Ze weten dat ik iets met Bitcoin doe ofzo en nu beginnen ze appjes te sturen met, "waar kan ik dat kopen dan?", of "kan ik niet beter wachten totdat ie wat goedkoper wordt?"...
The FOMO is real...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Specy
Tominatie schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 02:40:
Iedergeval succes! Leuk dat je vriendin het ook interessant vindt trouwens, elk meisje die ik vertelde over crypto dacht echt gelijk “uhm ja, dit boeit mij dus niks”
Hm. Toen ik in december 2017 aan mijn moeder op mijn telefoon liet zien hoe het werkte (ik kocht wat coins en verkocht ze 2 minuten later met een paar tientjes winst) was haar reactie: "Dit is veel leuker dan aandelen!" (zij heeft in de jaren '90 wat met aandelen en opties zitten spelen, dat ging toen zo dat je op teletekst de koersen kon zien die 1 keer per dag geupdate werden, en voor kopen of verkopen moest je iemand bellen. Dat klinkt in vergelijking met crypto wel echt als de hel - hoewel het wel het voordeel heeft dat je dan rustig kunt gaan slapen).

Over rustig slapen: Ik sprak vandaag iemand die een week geleden "wat ether" gekocht had. Vroeg ik hoeveel, had 'ie er een halve ton ingestopt (en meteen iets van 40% winst gemaakt). Hij zei wel dat 'ie de laatste nachten heel slecht geslapen had en vaak wakker werd en meteen de koers checkte.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ducksy88

Ducksy88

Tominatie schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 02:40:
[...]

Uit interesse: wat heeft je doen besluiten om recent in te stappen?

En waarom niet in de jarenlange bearmarket bijv.?

Ik weet nog dat ik hier op Tweakers voor het eerst las over bitcoin en meteen geinteresseerd was. De geplande 100euro inleg was toen als student toch wel veel geld en nooit gedaan. Paar jaar later spijt.
Met m'n broetje 5 jaar later over gehad; zullen we het alsnog doen? We vonden het toch maar een gok en deden het niet. Leverde in 2017 natuurlijk weer spijt en nu was ik er klaar mee "vast de boot gemist". Toen ik begin dit jaar hoorde dat het weer lekker ging heb ik besloten in te stappen; ookal was het hoog. Door nu de stap te maken met een deel van de beoogde eindinleg zou ik iig ervaring op kunnen doen nu en "het ervaren". Plan is HODL 5jaar en "we zien het wel" 8)
Jaïr.exe schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 02:39:
[...]
Oppassen met betrekken van geliefden/vrienden. Later ruzie maken om geld is nooit het geld waard.
Liever een gemiste financiële kans dan een vriendin armer.
Zeker waar! Gelukkig is zij degene die naar mij kwam met het idee ook mssn wel een account te willen maken, ik zal heel erg oppassen haar "mee te slepen" in mijn interesse/enthousiasme:P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:13
Wat is volgens velen hier moonen?
Het wordt constant geroepen maar mijn inziens zit ik al sinds 2015 te wachten.

Zodra er 20% plus is roept iedereen MOONEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
kneusteun schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 03:03:

Uh.... jij vindt dat 'ie sinds 2015 nog niet gemoond heeft? :?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Wij moonen en rekten bij ieder flufje dat door het plafond of putje gaat..... en dat is me een potje lekker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
Mwaha, dat is wel waar. We zijn overigens weer $100 gestegen, MOON!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07-2024
Is vrijheid van meningsuiting jonguuh
m000n

doei

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:00

WhySoSerious

Be the change.

Je broek en onderbroek naar beneden trekken en voorover buigen, daarbij je achterkant richten naar het doelwit / random voorbijgangers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Specy schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 03:06:
[...]

Uh.... jij vindt dat 'ie sinds 2015 nog niet gemoond heeft? :?
Als dit moonen is wat is het dan als het straks 100k is?
Ik snap dat iedereen hier weer hard op gaat maar het gesprek hier is ongeveer.

“Moon”
“Crash”
“Moon”
“Crash”

En bij schommelingen tussen 30k en 32k

En ja misschien kan je wel van moonen spreken nu sinds 2015, maar ik zag er misschien al wel meer potentie in dan dit ofzo.
Ik had ook niet naïef normale reacties moeten verwachten op de vraag misschien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Area
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 30-11-2023
Iemand ervaring met Satos?
Ze noemen het een voordeel dat je daar geen account zou hebben.

[ Voor 55% gewijzigd door Area op 09-01-2021 03:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

kneusteun schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 03:23:
[...]

Als dit moonen is wat is het dan als het straks 100k is?
Ik snap dat iedereen hier weer hard op gaat maar het gesprek hier is ongeveer.

“Moon”
“Crash”
“Moon”
“Crash”

En bij schommelingen tussen 30k en 32k

En ja misschien kan je wel van moonen spreken nu sinds 2015, maar ik zag er misschien al wel meer potentie in dan dit ofzo.
Ik had ook niet naïef normale reacties moeten verwachten op de vraag misschien ;)
Jij bent ook altijd degene die de politie belt als je buren een feestje hebben begrijp ik?
Area schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 03:30:
Iemand ervaring met Satos?
Ze noemen het een voordeel dat je daar geen account zou hebben.
niet aan beginnen...

[ Voor 14% gewijzigd door iVibes op 09-01-2021 03:46 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ducksy88

Ducksy88

iVibes schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 03:40:
[...]

Jij bent ook altijd degene die de politie belt als je buren een feestje hebben begrijp ik?
Heel goed! Stop corona! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
Ok ik doe mee. Crash!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88

Ducksy88

Tijdje geleden stonden er nog Trezor en Nano wallets op Bol.com te koop, nu niet meer. Verkopende partij (weet nu naam ff niet meer) had op eigenwebsite staan dat out of stock was.

Is er reden om te twijfelen aan resellers op Bol.com? Lees veelal dat "rechtstreeks van producent" kopen beste is; maar heb nog flink wat bol cadeaubonnen ^^

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ducksy88 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 03:48:
Tijdje geleden stonden er nog Trezor en Nano wallets op Bol.com te koop, nu niet meer. Verkopende partij (weet nu naam ff niet meer) had op eigenwebsite staan dat out of stock was.

Is er reden om te twijfelen aan resellers op Bol.com? Lees veelal dat "rechtstreeks van producent" kopen beste is; maar heb nog flink wat bol cadeaubonnen ^^
Ja er is een reden om te twijfelen aan resellers.

Keertje resetten (random seed laten aanmaken) en je zit wel goed denk ik. Dit is ook prima leesvoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
M'n IOST +91% wat doe je?

[ Voor 12% gewijzigd door Chris.nl op 09-01-2021 04:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Laatst online: 08:58

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Zo wat saai, even IOST gewipt op deze pump. Dan maar even een ijsje eten...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MUvk5oK.jpg
I hodl my ice cream like I hodl my Bitcoin: Long and Cold <3

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 07:33

JT

VETAK y0

Zien jullie nog steeds bearish signalen? Of zijn die al verdwenen :P Btc twijfelt een beetje wat die moet doen zo lijkt het :P

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-10 13:51
Het kleurt alweer groen hoor

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
iVibes schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 03:40:
[...]

[...]

niet aan beginnen...
“Wees vriendelijk, reageer niet op de man..”
Dit is niet het fok forum, gaat u maar elders trollen.
Wat een trieste opmerking... zegt helaas meer over u.
Of salty? Late tot the party dus beetje zuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 07:33

JT

VETAK y0

kneusteun schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 08:35:
[...]

“Wees vriendelijk, reageer niet op de man..”
Dit is niet het fok forum, gaat u maar elders trollen.
Wat een trieste opmerking... zegt helaas meer over u.
Of salty? Late tot the party dus beetje zuur?
Je begint er zelf mee, de smiley doet er niks aan af:
Ik had ook niet naïef normale reacties moeten verwachten op de vraag misschien
Misschien verstandig als iedereen nu gewoon kapt.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 14:24
Goedemorg0n. Weekend van de waarheid?

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Laatst online: 15-09 01:58
NPXS heeft vannacht even een pump van 200% gedaan. Inmiddels keihard retour..

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
zer0l schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 08:57:
NPXS heeft vannacht even een pump van 200% gedaan. Inmiddels keihard retour..
Ja, ik zat erin op Bitvavo. Maar de hele exchange flipte :(

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Laatst online: 15-09 01:58
Daacuso schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 08:59:
[...]

Aaah ruk man.... je was dus wel wakker toen het gebeurde?

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
zer0l schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 09:00:
[...]

Aaah ruk man.... je was dus wel wakker toen het gebeurde?
Stapte halverwege in ja. Was in 10 minuten gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Daacuso schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 08:59:
[...]

Heeft die tent wel genoeg volume om daar op de traden dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
Zijn er trouwens apps of andere mogelijkheden waarmee je een alert kan krijgen op dergelijke pumps? Iost deed namelijk ook zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
Slux schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 09:01:
[...]

Heeft die tent wel genoeg volume om daar op de traden dan ?
Blijkbaar niet want de spread stuiterde alle kanten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Daacuso schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 09:02:
Zijn er trouwens apps of andere mogelijkheden waarmee je een alert kan krijgen op dergelijke pumps? Iost deed namelijk ook zoiets.
Ik gebruik tabtrader, maar dat werkt alleen voor je watchlist coins, erg fijne app trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
Ruim 30% spread nu op Pundi op bitvavo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
Slux schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 09:03:
[...]

Ik gebruik tabtrader, maar dat werkt alleen voor je watchlist coins, erg fijne app trouwens.
Kan die ook alerts geven op bijvoorbeeld de 1 min. Net als http://cryptocurrencyalerting.com/ kan je bijvoorbeeld instellen dat als coin x meer dan 10% stijgt binnen 1 min. krijg je een melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
JT schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 08:42:
[...]

Je begint er zelf mee, de smiley doet er niks aan af:

[...]

Misschien verstandig als iedereen nu gewoon kapt.
Ja begon ik met mensen beledigen?
Knap, ik vroeg gewoon iets.

Maar het is ook niet dat ik hier problemen mee heb, het was gewoon dom van me dat ik een volwassen antwoord verwachte.
Ik ga weer in mijn hodl grot zitten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58

Niet echt... je kan ook nu instappen en als het stijgt heb je ook winst.
Jij bent wel trouwens flink veranderd beste Tominatie, je was altijd de mega bull en nu zie ik alleen maar bearishe verlangens :)
Pagina: 1 ... 146 ... 193 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!