Hoeveel pak je daar op?QA123 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 22:36:
ik heb wat verstandigs gedaan, al mijn losse fiat in de flexible binance earn gestopt voor komend weekend. Dan ga ik niet heel het weekend mij blindstaren op elke candle of elke beep van aggr.trade.....
Ik probeer nano om hoog te kijken.. hij doet wel iets.. ada en link lijken wel t zelfdePalindrome schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 22:37:
alts gaan wel mee naar beneden maar niet mee omhoog ...
Yep.Aarebe1 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 22:29:
[...]
Dit soort berichtjes vind ik toch vreemd.. Je speelt met flufjes, de prijs is amper gedaald en toch smijt je met deze REKT termen..
Rekt is -40% terwijl je met de spaarpot van je kinderen erin zit.
Godfather Bodybuilding topic reeks
die kakken er altijd beetje achternaPalindrome schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 22:37:
Dan moet je op pagina 2 van Coinmarketcap kijken.Palindrome schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 22:37:
Lijkt aardig te kloppenPilatuS schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 01:00:
[...]
Gewoon lekker zo laten staan johPrima kans dat wanneer de midcaps hun run hebben gehad er meer dan genoeg lowcaps nog even dik moonen.
Alts zijn de hele dag al een Amerikaans Capitool.Palindrome schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 22:37:
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Nee, boven de 40k uitgestapt. Maar ik heb mijzelf voorgenomen minder persoonlijke trades te posten en meer mogelijke niveaus aan te geven. Geeft mij ook wat rust, want sommige mensen volgen toch je acties, dus ik wil daarna ook dat het uitkomt en daar wil ik eigenlijk helemaal niet mee bezig zijn.twit schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 22:14:
[...]
Zat je niet meer all-in? Ik verbaas me telkens weer hoe je van die achteraf briljante uitstap momentjes weet te maken zodat je nu weer deels kan instappen. Benieuwd of ze hitten!
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp PV
6%, maar praktisch gezien is dit niks, maar geeft iets meer rust om te weten dat het in ieder geval iets doet.
Jemig wat een stemming ineens hier 
Ik checkte even mn portfolie, en toen ik die zag moest ik even kijken of de komma wel goed stond ivm de stemming hier.
Komop, ff MOON roepen, die paar procentjes eraf boeien niks. dat is die ademteug voordat hij weer doorgaat
Denk even terug aan vorig weekend, ook tegen de verwachting in stevige stijging terwijl de fameuze weekenddip uitbleef
Ik checkte even mn portfolie, en toen ik die zag moest ik even kijken of de komma wel goed stond ivm de stemming hier.
Komop, ff MOON roepen, die paar procentjes eraf boeien niks. dat is die ademteug voordat hij weer doorgaat

Denk even terug aan vorig weekend, ook tegen de verwachting in stevige stijging terwijl de fameuze weekenddip uitbleef

Tijd voor het equivalent van Trump die maant tot law en order en go homeJT schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 22:41:
[...]
Alts zijn de hele dag al een Amerikaans Capitool.
Als die ook het equivalent aan chaos en ellende achter laat dan gaan we met recht REKTroviaro schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 22:45:
[...]
Tijd voor het equivalent van Trump die maant tot law en order en go home
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
En machtsoverdracht aan the real btc waar we natuurlijk voor gevote hebbenJT schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 22:46:
[...]
Als die ook het equivalent aan chaos en ellende achter laat dan gaan we met recht REKT
Zou die CME gap van $9600 nog gefilled gaan worden of hoe zit het nou?
Correctie: teruggehaald en alles in LTCUP gezet omdat ik dat voor een mooie 77,777 kon kopen. Dat moet wel geluk brengen.QA123 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 22:36:
ik heb wat verstandigs gedaan, al mijn losse fiat in de flexible binance earn gestopt voor komend weekend. Dan ga ik niet heel het weekend mij blindstaren op elke candle of elke beep van aggr.trade.....
Back in the game guys!!!
Daar moet ik me nog eens in verdiepen.Woohooo schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 22:52:
Zou die CME gap van $9600 nog gefilled gaan worden of hoe zit het nou?
Volgens mij doen ze vrijwel allemaal hetzelfde. Het is wachten tot de dominance gaat flippen, tot die tijd gaat er weinig gebeuren.roviaro schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 22:41:
[...]
Ik probeer nano om hoog te kijken.. hij doet wel iets.. ada en link lijken wel t zelfde
Grappig, ik heb deze ook zojuist gekocht. Verder in LTC en rest Fiat.QA123 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 22:54:
[...]
Correctie: teruggehaald en alles in LTCUP gezet omdat ik dat voor een mooie 77,777 kon kopen. Dat moet wel geluk brengen.
Back in the game guys!!!
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
GMTADaacuso schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:03:
[...]
Grappig, ik heb deze ook zojuist gekocht. Verder in LTC en rest Fiat.
Omdat trouwens LTCUP iets langzamer gaat, kan je makkelijk zien wat er gebeurd met de bied/laat prijzen. Elke keer als een nieuwe hoogste bied prijs komt, zit een botje elke keer een bod te doen voor 0,19 LTCUP dat 0,001 USD hoger ligt.
Als een bot zo voorspelbaar is, kan je deze in principe ook goed manipuleren, toch?
Edit: Even nagedacht over hoe. Elke keer als je iets wil verkopen, moet je een mini bied limit ingooien dat dicht tegen de laat prijs aan zit, botje gaat mee omhoog, jij verkoopt je LTCUP.
[ Voor 15% gewijzigd door QA123 op 08-01-2021 23:13 ]
Hoe werkt dat? Krijg je dat uitbetaald in satoshis?QA123 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 22:36:
Verwijderd
WhySoSerious schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 22:21:
So hey, heb even een film gekeken, maar wat een grafstemming hier zeg? We staan 40K, what's the deal? What goes up must go up, maar niet in een rechte lijn!
Is dat dipje van net een probleem? Even uitzoomen, plaatst het eea in perspectief.
Ik denk overigens wel dat dit komt door Jaap zijn post waarin hij de mogelijkheid opperde dat er misschien geen babes geplaatst gingen worden. Daarom was die 42K ook zo lastig.
Vertel eens @Verwijderd , wat maakt je werkgever je per maand over? Miss kunnen we dat met z'n allen opbrengen. En vergeet niet dat die euro's steeds minder waard worden hè

Ik zal morgen even de babes in een public mapje zetten zodat iedereen ze kan bewonderen wanneer gewenst.
De 42k staat overigens wel klaar, deze zal soon wel ten tonele verschijnen.
Mijn loon ga ik hier niet droppen, tis geen vermogen ofzo maar wel eerlijk brood en prima in verhouding met wat er van me verwacht wordt.
Ja, zie die er inderdaad tussen staan. De rest van de buy orders lijken er inderdaad niet doorheen te komen. Maar geen zin om dat nu nog uit te testen.QA123 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:10:
[...]
GMTA![]()
Omdat trouwens LTCUP iets langzamer gaat, kan je makkelijk zien wat er gebeurd met de bied/laat prijzen. Elke keer als een nieuwe hoogste bied prijs komt, zit een botje elke keer een bod te doen voor 0,19 LTCUP dat 0,001 USD hoger ligt.
Als een bot zo voorspelbaar is, kan je deze in principe ook goed manipuleren, toch?
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Wilde in USDT zetten, je krijgt dan 6% APY per dag uitbetaald. Is toch dikke 16 cent voor elke 1k die je daar neerzet.Jantje Crypto schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:12:
[...]
Hoe werkt dat? Krijg je dat uitbetaald in satoshis?
Maar niet meer van toepassing, alles teruggedraaid en zit allin LTCUP
Daar zit ik al een tijdje naar te kijken maar die is werkelijk elk moment van de dag al uitverkochtQA123 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:22:
[...]
Wilde in USDT zetten, je krijgt dan 6% APY per dag uitbetaald. Is toch dikke 16 cent voor elke 1k die je daar neerzet.
Maar niet meer van toepassing, alles teruggedraaid en zit allin LTCUP

Jemig, even een avondje met vrienden gegeten en ik kom terug en lees hier weet ik niet hoeveel pagina's vol zorgen.
Aan iedereen die REKT roept, zoom even wat uit op de chart en plaats de bewegingen van vandaag in perspectief. Ik ben het ook eens met @Taro zijn post qua vervuiling van het topic en ga daar zelf ook op letten.
Als laatste, aan de mensen die wellicht echt pas vandaag in zijn gestapt en nu licht in de min staan, bedenk je wat toen je drijfveren waren en doelen, en hou je daar aan vast. In de tussentijd is werkelijk niks veranderd, zeker qua procentuele veranderingen niet.
En mocht je geen drijfveren en/of doelen hebben, dan is dit weekend een mooie kans om die wel te definiëren.
Aan iedereen die REKT roept, zoom even wat uit op de chart en plaats de bewegingen van vandaag in perspectief. Ik ben het ook eens met @Taro zijn post qua vervuiling van het topic en ga daar zelf ook op letten.
Als laatste, aan de mensen die wellicht echt pas vandaag in zijn gestapt en nu licht in de min staan, bedenk je wat toen je drijfveren waren en doelen, en hou je daar aan vast. In de tussentijd is werkelijk niks veranderd, zeker qua procentuele veranderingen niet.
En mocht je geen drijfveren en/of doelen hebben, dan is dit weekend een mooie kans om die wel te definiëren.
Je zou het denken he... maar de afgelopen 3 maanden deed Bitcoin het nog beter.WickedWizard schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 17:05:
[...]
Idd een @FijneKerst in dat geval. Maar is 30% elke maand niet heel erg optimistisch?
verder hoor ik alleen maar goed nieuws, meer mainstream media, meer Microstrategies die instappen, meer overheden die zich ermee bezig houden, om me heen ook meer mensen mee bezig..
Dus ik zie niet in waarom dat niet door kan gaan zo.
Totdat er een Microstrategy uitstapt uiteraard....
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Zijn er hier eigenlijk sjablonen van wat je allemaal in een plan zou moeten zetten
Ecodan warmtepomp
Hier is het planJT schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:37:
Zijn er hier eigenlijk sjablonen van wat je allemaal in een plan zou moeten zetten
1. Zoek coin met mooi logo
2. Maak EUR over naar een exchange
3. Koop de coin met mooi logo
4. Hodl for life
[ Voor 10% gewijzigd door The Redman op 08-01-2021 23:38 ]
The Redman schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:38:
[...]
Hier is het plan
2. Koop
3. Hodl for life
DUMP IT
Een dag niet gedumpt is een dag niet geleefd
[ Voor 11% gewijzigd door JT op 08-01-2021 23:39 ]
Ecodan warmtepomp
Hoho, wel een blauw logo heThe Redman schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:38:
[...]
Hier is het plan
2. Maak EUR over naar een exchange
3. Koop de coin met mooi logo
4. Hodl for life
-
[ Voor 100% gewijzigd door The Redman op 08-01-2021 23:44 ]
Nope werkt hier ook niet. Ook niet via curvePelox schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:36:
Werkt de binance card bij jullie wel bij bol.com???
Even een nuance,Taro schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 16:13:
[...]
Even een behoorlijke nuance:
- Exchanges zijn doorgaans niet verzekerd (Uitzonderingen daargelaten) en al helemaal niet voor het totaalbedrag.
- Offline wallets bestaan niet, we hebben het hier immers over de blockchain. Cold storage is altijd via de private key te achterhalen en dus te achterhalen door diefstal, afpersing, fouten in de software, etc. Met andere woorden: Staan je coins op een exchange, dan kunnen ze daar mogelijk door iemand anders afgehaald worden, al dan niet via software die interacteert met de blockchain of doordat men de private key heeft weten te achterhalen.
Gegevens staan niet offline, ze moeten immers via je browser getoond kunnen worden en staan dus doorgaans in een database in een datacenter of in de cloud. Daarmee is er altijd kans op het lekken van data.
Het is dus aan te raden om je crypto nooit op een exchange te laten staan, tenzij het om zeer kleine bedragen gaat of je actief handelt.
- De GOEDE Exchanges zijn wel verzekerd. en voor de simpele trader, voor meer dan voldoende (mijne tot 100 miljoen)
- Offline wallets bestaan wel degelijk. Uiteraard is niks 100% veilig, maar als zowel je coins als je keys in offline "cold storage" opgeslagen worden, verspreid over meerdere kluizen, dan durf ik mijn handen wel in het vuur te steken dat dat veiliger is dan een Ledger in een koektrommel en de phassphrase bij oma onder het matras (stuk flexibeler ook
Ik zou het dus wel aanraden om je Crypto op Exchanges te laten staan.
De paranoia over Exchanges is zo 2010.
#geenadvies
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Sinds wanneer niet?keepitfrosty schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:41:
[...]
Nope werkt hier ook niet. Ook niet via curve
Ik heb er 2 maanden geleden nog een TV mee gekocht bij Bol
- Taro
- Niet online
Kan je mij uitleggen hoe je coins in offline storage opslaat?FijneKerst schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:42:
[...]
- Offline wallets bestaan wel degelijk. Uiteraard is niks 100% veilig, maar als zowel je coins als je keys in offline "cold storage" opgeslagen worden
Curve werkt hier prima bij Bol.com, deze week al meerdere keren iets mee aangeschaft.keepitfrosty schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:41:
[...]
Nope werkt hier ook niet. Ook niet via curve
[ Voor 27% gewijzigd door Taro op 08-01-2021 23:45 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp PV
Online werkt het inderdaad prima, maar in fysieke winkels vaak niet.FijneKerst schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:43:
[...]
Sinds wanneer niet?
Overigens, je curve card kan geblokkeerd raken zonder dat je het ziet in de app. Dan krijg je dat alles gedeclined wordt op de geselecteerde kaart. En je weet niet waarom. Alleen support kan dat uitzoeken.
[ Voor 27% gewijzigd door roviaro op 08-01-2021 23:47 ]
Ik ben een van de net ingestapte (paar dagen terug, dus sta wel plus). Maar het "ik ga kopen en niks aanraken" doel was ZO moeilijk... Té moeilijk blijk achteraf want ik heb wel degelijk kennis gemaakt met panic handelenBao_mi1 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:30:

Dit weekend ga ik even goed kijken naar wat ik maandelijks nog kan en wil bijleggen. Trezor aanschaffen, ff alle veiligheids stappen goed opschrijven en en dan een deel op exchange houden want ik kan niet net als afgelopen 48uur, hele dagen naar grafiekjes gaan staren xD
Ah ok... ik ben al 5 maanden niet buiten geweest, laat staan in een winkel.roviaro schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:45:
[...]
Online werkt het inderdaad prima, maar in fysieke winkels vaak niet.
Dat zou kunnen dus
Stekker uit de paper wallet trekkenTaro schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:44:
Kan je mij uitleggen hoe je coins in offline storage opslaat?
Op dezelfde manier als dat je ze opslaat op een Ledger....Taro schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:44:
[...]
Kan je mij uitleggen hoe je coins in offline storage opslaat?
Of bestaan die ook niet

Op Bitstamp is de 42K precies gehaald, just saying...Verwijderd schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:14:
[...]
De 42k staat overigens wel klaar, deze zal soon wel ten tonele verschijnen.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
- Taro
- Niet online
Je weet hoe de blockchain werkt?FijneKerst schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:47:
[...]
Op dezelfde manier als dat je ze opslaat op een Ledger....
Of bestaan die ook niet
Vandaag voor het eerst geprobeerd maar ik krijg betaling niet toegestaan via de binance card zelf. Na 3x proberen met curve ging het nu net bij de 3e keer wel goed??FijneKerst schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:43:
[...]
Sinds wanneer niet?
Gaan we nou mierenneuken zo laat op de avond?... nee toch?
Bedenk me dat ik nog 2 aandelen Volkswagen heb, denk dat ik die eens ga verkopen en op het juiste moment in btc stop
Ecodan warmtepomp
't Is niet echt mierenneuken, jij hebt het over coins & keys offline opslaan... terwijl het enige verschil tussen [coins op een exchange] vs [coins in 'offline'/cold storage] de keys zijn die je toelaten om de input te spenden...FijneKerst schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:48:
Coins kan je dus ook niet 'op' een Ledger opslaan.
[ Voor 6% gewijzigd door Slonzo op 08-01-2021 23:58 ]
Dat is nog eens handig voor later: Kijk, toen opa dit meisje zag werd ie helemaal gelukkig. Daarna volgde er nog wat leuke smoesjes maar die haalde het niet bij deze schoonheid...Verwijderd schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:14:
Ik zal morgen even de babes in een public mapje zetten zodat iedereen ze kan bewonderen wanneer gewenst.
toen werd opa helemaal f***ing lijp! MOOOON!
Ik lul ook zomaar wat
Een ledger slaat de sleutels op, niet de coins. Coins bestaan in feite niet als 0-en en 1-en. Je hebt enkel de blockchain waar het saldo van adressen wordt bijgehouden en wie de sleutels bezit bepaalt naar welk adres het heen kan gaan.FijneKerst schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:47:
[...]
Op dezelfde manier als dat je ze opslaat op een Ledger....
Of bestaan die ook niet
- Taro
- Niet online
Ik vind het geen mierenneuken en er lezen mensen mee die je toelichting voor waarheid aannemen, dus moet het wel correct zijn.FijneKerst schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:48:
[...]
Sommige mensen denken dat je door middel van een Ledger daadwerkelijk je coins offline hebt, met andere woorden: Als je de Ledger uit de USB poort trekt kan niemand erbij, lekker veilig. Maar in de praktijk kan iedereen nog bij je coins, als men de private key zou kennen. Dus je coins offline halen kan niet. Je kunt je private key ergens op een niet digitale locatie bewaren/noteren, maar alles blijft altijd online, anders zou het geheel en de blockchain natuurlijk niet meer werken.
Offline cold storage bestaat ook niet. Je kunt de private key op mooie manieren op papier of een ander medium in delen splitsen en op meerdere analoge plaatsen bewaren, maar het feit dat je dat offline doet betekent niet dat niemand er online bij kan.
Daarom is "offline" een term die verwarring oproept en je beter niet kunt gebruiken.
Precies. Dus als die keys ergens op offline storage staat.... hoppa.. "cold storage"Slonzo schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:53:
[...]
't Is niet echt mierenneuken, jij hebt het over coins & keys offline opslaan... terwijl het enige verschil tussen [coins op een exchange] vs [coins in 'offline'/cold storage] de keys zijn die je toelaten om de input te spenden...
Ja, of al die exchanges moeten uit der nek lullen natuurlijk, dat kan ook.
Precies.. zie comment hierbovensampoo schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:54:
[...]
Een ledger slaat de sleutels op, niet de coins. Coins bestaan in feite niet als 0-en en 1-en. Je hebt enkel de blockchain waar het saldo van adressen wordt bijgehouden en wie de sleutels bezit bepaalt naar welk adres het heen kan gaan.
Je hebt helemaal gelijk. Al die exchanges snappen er niks van en zeggen maar wat.Taro schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:54:
[...]
Ik vind het geen mierenneuken en er lezen mensen mee die je toelichting voor waarheid aannemen, dus moet het wel correct zijn.
Sommige mensen denken dat je door middel van een Ledger daadwerkelijk je coins offline hebt, met andere woorden: Als je de Ledger uit de USB poort trekt kan niemand erbij, lekker veilig. Maar in de praktijk kan iedereen nog bij je coins, als men de private key zou kennen. Dus je coins offline halen kan niet. Je kunt je private key ergens op een niet digitale locatie bewaren/noteren, maar alles blijft altijd online, anders zou het geheel en de blockchain natuurlijk niet meer werken.
Offline cold storage bestaat ook niet. Je kunt de private key op mooie manieren op papier of een ander medium in delen splitsen en op meerdere analoge plaatsen bewaren, maar het feit dat je dat offline doet betekent niet dat niemand er online bij kan.
Daarom is "offline" een term die verwarring oproept en je beter niet kunt gebruiken.
Nou nou guys, laat jullie humeur niet REKT gaan. Dat moet btc alleen even doen tbv inkoop
Ecodan warmtepomp
ik verwacht een gigantisch wall op $42069....gws24 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:47:
[...]
Op Bitstamp is de 42K precies gehaald, just saying...
Ik ben dan benieuwd of je iedereen tot de orde gaat roepen. In een slowchat topic kan het topic wel dicht dan als niets meer mag.zer0l schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 22:27:
[...]
Duidelijk de post/het verzoek van Taro gemist
Ik zag vandaag een ID.3 rijden, die was best okéJT schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:49:
Bedenk me dat ik nog 2 aandelen Volkswagen heb, denk dat ik die eens ga verkopen en op het juiste moment in btc stop
Ik rij er zelf in, prachtige auto, het platform wat volkswagen heeft neergezet gaat echt de EV markt openbreken. Geen enkele automaker kan zo opschalen als volkswagen gaat doen. (en maar goed ook als Europees bedrijf zijnde).elektriekert schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 00:15:
[...]
Ik zag vandaag een ID.3 rijden, die was best oké
*back to crypto
Troost je, dat doen sommigen hier al 10 jaar, naar grafiekjes kijken. Vaak met tranen en soms met een lach. En sommigen kijken al jaren naar de grijze betonnen pilaren van een brug, waar het leven op deze koude donkere dagen niet makkelijk is. Zolang je crypto kunt kopen kun je ook voor brood op de plank zorgen, so dont panic and hoddel on!Ducksy88 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 23:45:
[...]
Ik ben een van de net ingestapte (paar dagen terug, dus sta wel plus). Maar het "ik ga kopen en niks aanraken" doel was ZO moeilijk... Té moeilijk blijk achteraf want ik heb wel degelijk kennis gemaakt met panic handelen![]()
![]()
Dit weekend ga ik even goed kijken naar wat ik maandelijks nog kan en wil bijleggen. Trezor aanschaffen, ff alle veiligheids stappen goed opschrijven en en dan een deel op exchange houden want ik kan niet net als afgelopen 48uur, hele dagen naar grafiekjes gaan staren xD
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Zet maar voor de deur, 4qmm kabel loopt al naar de oprit voor een laadpaal en op de te bouwen carport moeten nog extra zonnepanelen komenelektriekert schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 00:15:
[...]
Waarom gaat het de elektrische markt openbreken? Wat is hier zo revolutionair aan? Ik heb me niet verdiept in de ID-serie verdiept hoor, maar volgens mij is het meer een evolutie op bestaande techniek. Sterker nog, tot de ID serie liep VW hard achter op de concurrentie. Ik zie niet helemaal waarom dit meer zou moeten zijn dan een slag om de concurrentie bij te benen of wellicht een tikje voor te lopen omdat dit nu de nieuwste generatie isAMARONE schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 00:17:
[...]
Ik rij er zelf in, prachtige auto, het platform wat volkswagen heeft neergezet gaat echt de EV markt openbreken. Geen enkele automaker kan zo opschalen als volkswagen gaat doen. (en maar goed ook als Europees bedrijf zijnde).
*back to crypto
[ Voor 43% gewijzigd door JT op 09-01-2021 00:26 ]
Ecodan warmtepomp
Ik herinner me vaag dat Pilatus hier laatst een interessante post over had. Kort door de bocht kan je de seed (12 woorden) ook opknippen en bewaren over meerdere locaties / personen.
Ik ken toevallig een blockchain waarbij de unstake tijd 3 dagen is en (kort door de bocht) een master en slave private key aan te maken is. Geef je de slave key vrij en probeert men de coins te verwijderen dan moet er 3 dagen gewacht worden en kan in de tussentijd de master de slave key intrekken.
Met smart contracts zijn er wellicht opties om iets te programmeren om seeds op te slaan in 'tijdkluizen'. Bedenk het maar....
Dit ter illustratie, uiteindelijk is niets onfeilbaar maar an sich kan het nog op een aardige gijzeling en groepsmarteling uitlopen voordat men succes heeft.
[ Voor 7% gewijzigd door Chris.nl op 09-01-2021 00:31 ]
Ik vind het een Playmobil ding die id3. Oogt goedkoop. (Al zal die best beter in elkaar geschroefd zijn dan een Tesla)elektriekert schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 00:15:
[...]
Het veiligst is Multisig, met meerdere private keys een transactie signen.Chris.nl schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 00:24:
[...]
Ik herinner me vaag dat Pilatus hier laatst een interessante post over had. Kort door de bocht kan je de seed (12 woorden) ook opknippen en bewaren over meerdere locaties / personen.
Ik ken toevallig een blockchain waarbij de unstake tijd 3 dagen is en (kort door de bocht) een master en slave private key aan te maken is. Geef je de slave key vrij en probeert men de coins te verwijderen dan moet er 3 dagen gewacht worden en kan in de tussentijd de master nog toegang aan de slave ontzeggen.
Dit ter illustratie, uiteindelijk is niets onfeilbaar maar an sich kan het nog op een aardige gijzeling en groepsmarteling uitlopen voordat men succes heeft.
Bijvoorbeeld 2 van 3, waarbij je 2 private keys nodig hebt van de drie om een transactie te signen.
Dan kun je drie hardware wallets gebruiken, zonder de seeds op te slaan, en die hw wallets op verschillende plekken bewaren. Mocht er een wallet kwijt zijn heb je nog steeds de andere twee.
En mocht iemand een wallet stelen, kan die er nog niks mee.
Zo kun je ook 3 van 5 of 2 van 2 multisig aanmaken. Multisig is alleen nog niet heel gebruiksvriendelijk, maar dat komt nog wel.
Ook kun je een Trezor, Ledger en Coldcard door elkaar gebruiken, mocht er dan toch iets mis gaan met Ledger bijvoorbeeld, dan zijn je coins nog steeds veilig.
Taproot, de volgende bitcoin upgrade die er aankomt, gaat dit ook makkelijker maken.
[ Voor 5% gewijzigd door Dark Matter op 09-01-2021 00:40 ]
Ik geef de voorkeur om mijn gijzelnemer meteen alle keys te geven ipv 3 dagen gemarteld te wordenChris.nl schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 00:24:
[...]
Ik ken toevallig een blockchain waarbij de unstake tijd 3 dagen is en (kort door de bocht) een master en slave private key aan te maken is. Geef je de slave key vrij en probeert men de coins te verwijderen dan moet er 3 dagen gewacht worden en kan in de tussentijd de master nog toegang aan de slave ontzeggen.
Met smart contracts zijn er wellicht opties om iets te programmeren om seeds op te slaan in 'tijdkluizen'. Bedenk het maar....
Criminelen kunnen ook gewoon binnenwandelen, paar meppen geven en dwingen via internetbankieren BTC te kopen vanuit hun eigen bankrekening, en dan alles naar hun toe te sturen.
En dan nog alle low level hacking opties. Ik ken genoeg mensen die in de eerste de beste phishing mail trappen.
Enige wat je kan doen is risico minimaliseren door geen compleet domme dingen te doen.
Je werkgever / partner had niet de voorkeur jou alle keys te geven. Dat weet jij, dat weet je gijzelnemer, gefeliciteerd je hebt nog 5 vingers over.QA123 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 00:34:
[...]
Ik geef de voorkeur om mijn gijzelnemer meteen alle keys te geven ipv 3 dagen gemarteld te worden
Ideetje:
Ik bedenk net met al die time delays enzo, het kan ook veel makkelijker. Gewoon een wallet aanhouden op Binance, en alles gespreid in 90d locked Binance Earn zetten. Elke dag 1/90e vastzetten en zo doorrouleren.
Heeft een crimineel minstens een 3 maand nodig om je account leeg te halen en verlies je max 1/90e per dag als je bent gehackt. Dat geeft dan wat tijd om maatregelen te nemen. Alleen niet heel praktisch als je zelf er snel bij wil komen, dan kan je het eventueel in een 7 dagen of 30 dagen cyclus doen. Beschermt je ook tegen paniek handelen.
Binance is toch verzekerd voor complete meltdown toch?
Ik zie vast nog een groot risico over het hoofd waarom dit een dom idee zou zijn...
Ik bedenk net met al die time delays enzo, het kan ook veel makkelijker. Gewoon een wallet aanhouden op Binance, en alles gespreid in 90d locked Binance Earn zetten. Elke dag 1/90e vastzetten en zo doorrouleren.
Heeft een crimineel minstens een 3 maand nodig om je account leeg te halen en verlies je max 1/90e per dag als je bent gehackt. Dat geeft dan wat tijd om maatregelen te nemen. Alleen niet heel praktisch als je zelf er snel bij wil komen, dan kan je het eventueel in een 7 dagen of 30 dagen cyclus doen. Beschermt je ook tegen paniek handelen.
Ik zie vast nog een groot risico over het hoofd waarom dit een dom idee zou zijn...
Gezien de grafiek hoef ik er niet meer over na te denkenWickedWizard schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 22:34:
[...]
Kijk tuurlijk is er niks mis met wat profits pakken en wachten tot hij daalt om weer bij te kopen, maar zelfs dan weet je niet of hij nog verder daalt (never try catching a falling knife) en of je timing wel juist is (granted, je hebt wat geld over omdat je iets goedkoper erin zit dan nu).
Ik zie het zo, het geld in bitcoin heb ik niet direct nodig de komende jaren. Of iemand daar nu 30K, 20K of 10K in heeft zitten: je zult er allemaal een stuk rijker van worden als je lang genoeg vasthoudt. Ik kies er dan ook voor om me niet druk te maken om een potentiële crash te 'voorkomen' door vroeg te verkopen, dat soort acties werken een crash ook juist in de hand (stel dat iedereen dat nu zou doen, lol).
Gewoon lekker afwachten en eens in de zoveel tijd wat bijkopen. Erbij kopen kan natuurlijk altijd als hij wat daalt zoals nu, je krijgt allicht een discount omdat die nieuwe ATH toch wel een keer komt (de laatste week vaker dan ooit, maar dat was niet normaal).
Ecodan warmtepomp
Klinkt allemaal leuk en aardigQA123 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 00:43:
Ideetje:
Er blijf een vraag over. Hoe maak ik van mn 0,74433btc, 0,75 btc
Over chaos gesproken, even OT, Permaban Trump op Twitter
https://www.nbcnews.com/t...ent-donald-trump-n1253588
/f/image/QYvoIBAUcRnCBxKhNlyD0KKL.png?f=fotoalbum_large)
Verwijderd
Nou de alu honkbalknuppel staat hier al jaren op de trap, degene die hier ooit binnendringt die mag eerst langs mijn vrouw en dan langs mij
Ik woon toch in een half kraakpand dus dikke kans dat ze 200 meter verder rijden naar de vrijstaande huizen aan het water.
Als je toch gaat voor een strafbaar feit, dan kies je het maximale rendement toch?
Klootjesvolk FTW!
Ik woon toch in een half kraakpand dus dikke kans dat ze 200 meter verder rijden naar de vrijstaande huizen aan het water.
Als je toch gaat voor een strafbaar feit, dan kies je het maximale rendement toch?
Klootjesvolk FTW!
Heel simpel. Je kan zeggen over Trump wat je wil. Tech bedrijven zijn niet degene die moeten oordelen of iets waar is of niet.QA123 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 00:47:
Over chaos gesproken, even OT, Permaban Trump op Twitter
[Afbeelding]
Dat is juist het risico: bij Binance ben je juist NIET verzekerd. Weg is weg. Niks garantie stelsel. Helaas pindakaasQA123 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 00:43:
Ik lul ook zomaar wat
Feiten zijn feiten. Over meningen kan je wat anders vinden, maar ook daar moeten limieten aan zitten van wat je mag zeggen, zoals oproepen tot geweld.Jantje Crypto schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 00:48:
[...]
Heel simpel. Je kan zeggen over Trump wat je wil. Tech bedrijven zijn niet degene die moeten oordelen of iets waar is of niet.
Nee, dat doen rechters.... oh wacht....Jantje Crypto schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 00:48:
[...]
Heel simpel. Je kan zeggen over Trump wat je wil. Tech bedrijven zijn niet degene die moeten oordelen of iets waar is of niet.
En techbedrijven hebben het recht om iemand te weigeren.
Maar laten we deze discussie ergens anders voeren. De impact hiervan op crypto is natuurlijk wel interessant.
Helemaal gelijk.PilatuS schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 00:51:
[...]
Feiten zijn feiten. Over meningen kan je wat anders vinden, maar ook daar moeten limieten aan zitten van wat je mag zeggen, zoals oproepen tot geweld.
Echter wordt er tegenwoordig wel meer gecensureerd dan oproepen tot geweld.
Op he moment dat er 62 rechtzaken zijn geweest en niet 1 van deze komt overeen met de gedane uitspraken, dan is het niet meer een tech bedrijf dat een oordeel maakt. Dat is dan al door de rechtsstaat gedaan, toch?Jantje Crypto schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 00:48:
[...]
Ze hebben al 4 jaar een egolf rijden, die meer dan goed was en ze genoeg ervaring gaf,behalve dat het nog een brandstofplatform was. Het platform waar de id3 op gebouwd is zorgt ervoor dat volkswagen nu echt kan opschalen, je ziet ook dat ze de modellen beginnen uit te poepen (id3, 4, skoda en de volgende id volgt snel). Revolutionair niet, evolutionair wel. Dus met openbreken bedoel ik dat ze de massa gaan bedienen, het volk. Kwalitatief goede en degelijke auto's die betaalbaar zijn.JT schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 00:23:
[...]
Zet maar voor de deur, 4qmm kabel loopt al naar de oprit voor een laadpaal en op de te bouwen carport moeten nog extra zonnepanelen komenAlhoewel ik momenteel denk ik eerder voor een andere hobby-auto zou kijken nu ICE mag. Idealiter naast elkaar; bulk van de kilometers in een BEV met groene stroom, paar hobbykilometers in een auto met beleving.
[...]
Waarom gaat het de elektrische markt openbreken? Wat is hier zo revolutionair aan? Ik heb me niet verdiept in de ID-serie verdiept hoor, maar volgens mij is het meer een evolutie op bestaande techniek. Sterker nog, tot de ID serie liep VW hard achter op de concurrentie. Ik zie niet helemaal waarom dit meer zou moeten zijn dan een slag om de concurrentie bij te benen of wellicht een tikje voor te lopen omdat dit nu de nieuwste generatie is
De discussie over alternative facts enzo is nog wat anders dan opruiing met massaal geweld en doden tot gevolg.Jantje Crypto schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 00:48:
[...]
Ecodan warmtepomp
Als jij ergens een mening over hebt en dat netjes uitlegt met onderbouwing op een nette manier dan wordt dat echt niet zomaar verwijderd. Indien het wel wordt verwijderd doet die persoon waarvan het wordt verwijderd meestal iets goed fout. Je kan niet alles toelaten en dat hoeft ook echt niet. Cencuur is helaas meestal een woord dat door sommige mensen wordt gebruikt als er iets wordt verwijderd wat gewoon echt niet kan.Jantje Crypto schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 00:52:
[...]
Helemaal gelijk.
Echter wordt er tegenwoordig wel meer gecensureerd dan oproepen tot geweld.
Altijd verstandig om thuis een beetje extra beveiliging te hebben.Verwijderd schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 00:48:
Nou de alu honkbalknuppel staat hier al jaren op de trap, degene die hier ooit binnendringt die mag eerst langs mijn vrouw en dan langs mij![]()
Als je toch gaat voor een strafbaar feit, dan kies je het maximale rendement toch?![]()
Klootjesvolk FTW!
:strip_exif()/f/image/JhcU2xMMsrAccFB18nrMG9OW.jpg?f=fotoalbum_large)
Een democratisch besluit met leugens omver werpen om zogenaamd de democratie te redden, met als gevolg dat er doden vallen is niet ok.
Dat laatste filmpje van onze blonde vriend.. Was dat nou zo schokkend? Hij zegt notabene dat die kansloze naar huis moeten keren en law en order moet wederkeren..PilatuS schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 00:54:
[...]
Als jij ergens een mening over hebt en dat netjes uitlegt met onderbouwing op een nette manier dan wordt dat echt niet zomaar verwijderd. Indien het wel wordt verwijderd doet die persoon waarvan het wordt verwijderd meestal iets goed fout. Je kan niet alles toelaten en dat hoeft ook echt niet. Cencuur is helaas meestal een woord dat door sommige mensen wordt gebruikt als er iets wordt verwijderd wat gewoon echt niet kan.
Dan heb ik hun SAFU verkeerd begrepen. Dus ze hebben niet zoals Coinbase een verzekering? Geeft dat nog enige zekerheid?shovelhead1340 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 00:50:
[...]
Dat is juist het risico: bij Binance ben je juist NIET verzekerd. Weg is weg. Niks garantie stelsel. Helaas pindakaas
https://help.coinbase.com...s/how-is-coinbase-insured
Die waren er al, sowieso van Kia en Hyundai. De passief gekoelde accu's van de e-golf zijn voor mij instant dealbreaker, inferieure oude tech. Ook paar jaar terug al. Ik zie in de id serie geen openbrekers maar wel interessante concurrentie op het gebied van bev met góede tech. De keuze voor een up to date bev is hiermee een stukje groter geworden.AMARONE schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 00:52:
[...]
Ze hebben al 4 jaar een egolf rijden, die meer dan goed was en ze genoeg ervaring gaf,behalve dat het nog een brandstofplatform was. Het platform waar de id3 op gebouwd is zorgt ervoor dat volkswagen nu echt kan opschalen, je ziet ook dat ze de modellen beginnen uit te poepen (id3, 4, skoda en de volgende id volgt snel). Revolutionair niet, evolutionair wel. Dus met openbreken bedoel ik dat ze de massa gaan bedienen, het volk. Kwalitatief goede en degelijke auto's die betaalbaar zijn.
Ecodan warmtepomp
Nadat ie eerst had opgeroepen om naar het Capitool te marcheren, dat dankzij hem vrijwel onbeschermd was.Jantje Crypto schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 00:56:
[...]
Dat laatste filmpje van onze blonde vriend.. Was dat nou zo schokkend? Hij zegt notabene dat die kansloze naar huis moeten keren en law en order moet wederkeren..
Even wat funds van de Ledger Nano S naar de Nano X schuiven voor het slapen gaan.
Trusten!
🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 5,787 #BTC (238,351,883 USD) transferred from unknown wallet to unknown wallet
— Whale Alert (@whale_alert) 8 januari 2021
Tx: https://t.co/4MPB5yqT9z
Trusten!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik weet niet waar dit over gaat, zal het gemist hebben, maar het zal over Wilders gaan neem ik aan.Jantje Crypto schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 00:56:
[...]
Dat laatste filmpje van onze blonde vriend.. Was dat nou zo schokkend? Hij zegt notabene dat die kansloze naar huis moeten keren en law en order moet wederkeren..
Wilders is het perfecte voorbeeld van maar de grenzen opzoeken. Woorden gebruiken als kopvoddentaks is dus precies waar ik het net over had. Niet op een nette manier je punten over brengen, maar weten dat wat je zegt kwetsend is en dan klagen alsof ie niets verkeerd doet. Dus nogmaals, als je het op een nette onderbouwede manier brengt is dat compleet anders en zal het ook niet worden verwijderd.
Edit: Niet Wilders, ik let niet op.
Je doelt op Trump en de reactie video. Even kijken hoor. 15 seconden klagen over fraude dat er niet is. Even kort zeggen dat mensen naar huis moeten zonder het te veroordelen en dan weer 2 minuten klagen over fraude en hoe de verkiezingen gestolen zijn. Dan maar door gaan over de gestolen verkieziegen is waarom het wordt verwijderd en terecht. Mensen zijn boos en met enorm foute dingen bezig en hij gooit nog eens olie op het vuur door te zeggen dat er fraude is.
[ Voor 23% gewijzigd door PilatuS op 09-01-2021 01:02 ]
Dat is ook niet altijd waar. Voorbeeldje: Zwarte Piet.PilatuS schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 00:54:
[...]
Als jij ergens een mening over hebt en dat netjes uitlegt met onderbouwing op een nette manier dan wordt dat echt niet zomaar verwijderd.
https://coinmarketcap.com/currencies/geertcoin/
Hij heeft zijn waarde
Hij heeft zijn waarde
[ Voor 21% gewijzigd door Chris.nl op 09-01-2021 01:03 ]
Trump en cryptodieven, alsof het niet erger kan.
Ali Baba dealt al jaren met 40 rovers!
Ali Baba dealt al jaren met 40 rovers!
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Ik weet natuurlijk niet wat waar ergens eens wordt verwijderd en waarom precies. Maar ik blijf bij mijn stelling dat als je op een nette manier met onderbouwing ergens iets over zegt dat een extreem verschil is met lompe dingen zeggen, schelden of wat dan ook. Genoeg mensen vinden dat ze maar alles op de meest kwetsende maniren moeten kunnen zeggen en puur bezig zijn met trollen die dan vinden dat als zoiets verwijderd word het cencuur is. En ja, mogelijk wordt er eens iets verwijderd dat niet had gehoeven, maar meestal zijn de mensen waarvan iets wordt verwijderd er toch echt zelf schuldig aan.Viep schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 01:02:
[...]
Dat is ook niet altijd waar. Voorbeeldje: Zwarte Piet.
1 typfoutje, er is er maar 1 nodigRichh schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 00:59:
Even wat funds van de Ledger Nano S naar de Nano X schuiven voor het slapen gaan.
[Twitter]
Trusten!
Truste!
Ecodan warmtepomp
Er is een paar uur geleden nog 300 miljoen bijgeprintThe Redman schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 01:05:
WTF al sinds ik vanochtend wakker werd is er geen USDT geprint. Is de blockinkt op?
lol wat zou zo'n eigen coin kosten om te maken?
Aan een fiets hangt een briefje. 'Als je deze fiets steelt sla ik je tot moes - Mike Tyson
Als de eigenaar terugkomt is de fiets weg en ziet hij een briefje liggen: 'Probeer me maar in te halen'- Lance Armstrong
Als de eigenaar terugkomt is de fiets weg en ziet hij een briefje liggen: 'Probeer me maar in te halen'- Lance Armstrong
God morks in wysterious ways.
Alleen Nissan had het, een 100% gebouwde ev. En ja, de Korean en bieden ev's aan maar voor Europa is VAG gewoon ontzettend belangrijk, te begrijpen ook want zo'n kona om nero zit voor geen meter. Tesla/dieselgate misschien nog wel meer heeft ze wakker geschud maar als die trein eenmaal gaat rollen daar in Duitsland stopt het niet. Dat is het enige wat ik aangeef en ev's naar de massa gaat brengen.JT schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 00:58:
[...]
Die waren er al, sowieso van Kia en Hyundai. De passief gekoelde accu's van de e-golf zijn voor mij instant dealbreaker, inferieure oude tech. Ook paar jaar terug al. Ik zie in de id serie geen openbrekers maar wel interessante concurrentie op het gebied van bev met góede tech. De keuze voor een up to date bev is hiermee een stukje groter geworden.
Terug naar crypto.
KOZP is aanvoerder van het hele gebeuren en die gooien zelf ook flink olie op het vuur. Ik sta best open voor de argumenten maar hun manier van doen zorgt bij mij voor een hakken-in-het-zandreflex. Terwijl ik het helemaal niet erg vind om gekleurde pieten erbij te hebben enzo.Viep schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 01:02:
[...]
Dat is ook niet altijd waar. Voorbeeldje: Zwarte Piet.
Ecodan warmtepomp
Lang leve copy paste! En dan nog een paar keer extra checken of het wel klopt

Even voor de duidelijkheid, dit was dus een grapje, ik ben dit zelf niet. Just to be clear. Voordat @Verwijderd met zn honkbalknuppel voor de deur staat, of z'n vrouw.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dat weet @Taro , die heeft er een hele gebruiksaanwijzing voor geschreven op ETH._Gast_ schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 01:08:
[...]
lol wat zou zo'n eigen coin kosten om te maken?
Je kan ook googelen op 'create ERC20 token'.
[ Voor 8% gewijzigd door Chris.nl op 09-01-2021 01:15 ]
Trump Jr. ook permaban
Dit gaat reakties opwekken in de VS -> Crypto up in de ochtend.

Zoals elke Nederlander wel, alleen hoe je het brengt en ons allemaal als racist neerzet plus dat alles maar moet veranderen(Amsterdam ook maar van de kaart vegen ivm gouden eeuw) zorgt ervoor dat iedereen naar het extreme schuift (media bedankt).JT schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 01:08:
[...]
KOZP is aanvoerder van het hele gebeuren en die gooien zelf ook flink olie op het vuur. Ik sta best open voor de argumenten maar hun manier van doen zorgt bij mij voor een hakken-in-het-zandreflex. Terwijl ik het helemaal niet erg vind om gekleurde pieten erbij te hebben enzo.
BTC is weer op het niveau toen ik vanmiddag bijkocht. Stel trouwens dat alle btc gemined zijn. Schaarste geeft waarde maar als het bij grote fondsen zit alleen, wat is de waarde nog?? Terwijl elk ander crypto platform hetzelfde kan opbouwen? Dan is het uiteindelijk toch een gigantische luchtbel?
Mooi hoor dat al die grote whales instappen, de charme gaat er wel vanaf.
[ Voor 3% gewijzigd door AMARONE op 09-01-2021 01:18 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!