Zucht niet handig... reageren op 500 reacties geleden die vervolgens inmiddels zijn gesplitst in meerdere topics. Maar ok. Ik ben weer bij.
Bitvavo heeft de balansen wel in een offline cold wallet en multisig schrijven ze op hun support pagina. Maar in theorie kan er altijd wat gebeuren natuurlijk. Ik zou er geen grote bedragen op laten staan... wat groot is bepaal je zelf en is een bedrag waar je je oncomfortabel bij voelt mocht er wat mee gebeuren.
Waarom niet 50-50 doen. Beetje winst, beetje zekerheid.spaceboy schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:34:
Hoi slowchat. Even een noob-vraag misschien. Als ik Bitcoin koop op Bitvavo bijvoorbeeld kun je daar ook staking aanzetten voor BTC. Dat levert een "rente" van 1.22% per jaar op. Ik wil BTC voor de middelange termijn kopen, dus liever/veiliger (?) op een hardware wallet. Maar vanuit bijvoorbeeld Ledger kun je niet staken. Is een platform als Bitvavo dan tóch geschikt om de wat grotere aantallen BTC te laten staan (en renderen)? Overmaken naar je hardware wallet kost namelijk óók weer geld...
Bitvavo heeft de balansen wel in een offline cold wallet en multisig schrijven ze op hun support pagina. Maar in theorie kan er altijd wat gebeuren natuurlijk. Ik zou er geen grote bedragen op laten staan... wat groot is bepaal je zelf en is een bedrag waar je je oncomfortabel bij voelt mocht er wat mee gebeuren.
[ Voor 190% gewijzigd door Aardwolf op 08-01-2021 16:27 ]