[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 143 ... 193 Laatste
Acties:
  • 533.225 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Immutable
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 21-09 13:20
_Gast_ schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 18:08:
[...]

Daarom snap ik niet waarom Nano niet explodeert. Het heeft de storagefunctie zoals Bitcoin en de makkelijke betaalfunctie. Sneller en zonder transactiekosten. En eco vriendelijker.
Een goede transactie crypto munt moet juist NIET exploderen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 00:06
Immutable schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 18:23:
[...]

of rekken, nano wil betaalmiddel zij toch ? zal toch wat zijn als je euro de 1 week 300% meer waard is en de andere week 100% minder

[ Voor 23% gewijzigd door Palindrome op 08-01-2021 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Immutable schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 18:23:
[...]

In de raibocks tijd was hij toch rond de $30?
Dus mag nog wel even een klimmetje naken 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloq
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 28-08 09:28
[...]

Daarom snap ik niet waarom Nano niet explodeert. Het heeft de storagefunctie zoals Bitcoin en de makkelijke betaalfunctie. Sneller en zonder transactiekosten. En eco vriendelijker.
De MA200 lijn komt bijna bij de koers op 15m, of het gaat straks ontiegelijk hard omhoog, of het lvld nog een tijdje horizontaal. Ik hodl nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Immutable schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 18:20:
Bitcoin is een store of value, en transacties die duur zijn boeit niet. Dat hoort erbij.

Een crypto valuta die echt voor transacties zou zijn, zal super stabiel. Zelf regulerend zijn. EN 0% interessant zijn voor speculeerders. Het gekke is, je kan er geen geld mee verdienen dat deze crypto valuta dus meer of minder waard zal worden. Door ingebouwde algoritme die hem stabiel houd, zal het super efficiënt zijn met transacties en alleen maar interessant voor transacties.

Het grappige is, dat niemand dit echt wil. Maar liever Bitcoin, en iedereen WIL de speculatieve ponzi. Geef maar toe.

Hoe beter een crypto munt is voor transacties, des te minder interessant is om ermee te speculeren. Willen jullie dit? Jullie zitten hier toch allemaal voor de TECH ??? TOCH ???
Bitcoin is beide, en store of value en medium of exchange. En uiteindelijk ook unit of account.

Zodra Bitcoin groot/waardevol genoeg is, wordt de volatiliteit ook minder.
Vroeger werd ook met gouden munten betaald. Met bitcoin, digitaal goud, is dit veel makkelijker.

Lightning zorgt voor instant en supergoedkope transacties. Slechts een kwestie van tijd totdat het veelvuldig door iedereen gemakkelijk gebruikt kan worden. Dat het nog in de kinderschoenen staat, is de reden dat bitcoin nog niet 300000+ waard is.

Zodra het werkt, is Bitcoin ook veel meer waard.
Doe er je voordeel mee, of loop altijd achter de feiten aan.

[ Voor 7% gewijzigd door Dark Matter op 08-01-2021 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:25

gws24

Thinking is hard!

Immutable schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 18:20:
Bitcoin is een store of value, en transacties die duur zijn boeit niet. Dat hoort erbij.

Een crypto valuta die echt voor transacties zou zijn, zal super stabiel. Zelf regulerend zijn. EN 0% interessant zijn voor speculeerders. Het gekke is, je kan er geen geld mee verdienen dat deze crypto valuta dus meer of minder waard zal worden. Door ingebouwde algoritme die hem stabiel houd, zal het super efficiënt zijn met transacties en alleen maar interessant voor transacties.

Het grappige is, dat niemand dit echt wil. Maar liever Bitcoin, en iedereen WIL de speculatieve ponzi. Geef maar toe.

Hoe beter een crypto munt is voor transacties, des te minder interessant is om ermee te speculeren. Willen jullie dit? Jullie zitten hier toch allemaal voor de TECH ??? TOCH ???
Komt nog bij dat bitcoin de eerste was en het grootste netwerk heeft en daarmee ook het meest stabiele en veilige. Alle andere cryptos leveren in op op bepaalde punten om het maar sneller en schaalbaarder te maken. Dus bv opgeven van decentralisatie.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefa
  • Laatst online: 02-10 20:24
Al die berichten over hoeveel berichten er zijn maakt het topic ook niet veel beter leesbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-10 18:55
[...]

Nano is zoals je aangeeft 100x beter als betaalmiddel. En dit is bekend bij een klein aantal cryptofannaten, de rest van de wereld heeft geen idee.

Bitcoin heeft de first-mover-advantage. Eind 2017 zag je dat NANO flink tractie kreeg, maar het blijft een enorm niche ding. Nu Bitcoin weer z'n dominatie heeft gepakt is de kans alleen nog maar kleiner geworden dat Nano op korte termijn écht geadopteerd zal worden.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immutable
Als ik naar echte onafhankelijke valuta kijk die uit zichzelf een soort anti-volatiliteits algorithme heeft ben ik erg gecharmeerd naar de techniek achter https://www.ampleforth.org/.

Stable coins, hebben een anker naar bijvoorbeeld de dollar. Ampleforth heeft dat niet, die probeert stabiel te zijn opzichzelf door zichzelf te stabiliseren onafhankelijk van andere valuta.

Uniek zeg ik zelf, en daar ligt de toekomst. Al denk ik dat Ampleforth zelf meer een soort proefbalon is voor het concept. Maar het concept ben ik zeer weg van voor transactie crypto. (Niet als store of value zoals bitcoin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immutable
Dark Matter schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 18:27:
[...]

Zodra Bitcoin groot/waardevol genoeg is, wordt de volatiliteit ook minder.
Dit weet ik zo nog niet, dat moet zichzelf nog uitwijzen. Want heel veel bitcoin gaat op ten duur gewoon "op slot" zonder dat men toegang heeft. En daarnaast zal er een gigantische boost komen qua waarde, wanneer alle coins gemined zullen zijn. Plus, dat de transactiekosten gigantisch gaan worden. Dus pure store of value.

Lightning network, leuk. Je moet wel wat inleveren... het is geen zilveren kogel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-10 18:55
Immutable schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 18:31:
Als ik naar echte onafhankelijke valuta kijk die uit zichzelf een soort anti-volatiliteits algorithme heeft ben ik erg gecharmeerd naar de techniek achter https://www.ampleforth.org/.

Stable coins, hebben een anker naar bijvoorbeeld de dollar. Ampleforth heeft dat niet, die probeert stabiel te zijn opzichzelf door zichzelf te stabiliseren onafhankelijk van andere valuta.

Uniek zeg ik zelf, en daar ligt de toekomst. Al denk ik dat Ampleforth zelf meer een soort proefbalon is voor het concept. Maar het concept ben ik zeer weg van voor transactie crypto. (Niet als store of value zoals bitcoin)
Volgens mij was Amplefort na launch een tijdje de meeste volatiele coin die er was :D

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
Iedereen die op zoek is naar de killer Altcoin voor dagelijkse betalingen, omdat Bitcoin duur, langzaam en niet schaalbaar is....
Bekijk Global Strike, en vraag je af waarom een Altcoin nodig is, wanneer het ook met Bitcoin kan, het grootste en meest veilige netwerk.

https://youtu.be/gCgWNZG1Ou8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Immutable
Gelukszoekr schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 18:34:
[...]

Volgens mij was Amplefort na launch een tijdje de meeste volatiele coin die er was :D
Dat komt omdat die algoritme die met weinig volume erg volatiel kan zijn. Dat klopt. Het heeft ermee te maken dat de algoritme 1x per dag gaat rebasen. Eigenlijk zou dat realtime continu moeten zijn, maar dat kost gewoon veel rekenkracht denk ik.

Het gaat om het concept. Wat echt super interessant is. Namelijk het doel om een stable coin te maken, die onafhankelijk is van een andere valuta. Maar stable is opzichzelf, compleet zelf regulerend. Dat is wel waar je heen wil gaan, wil je echt een onafhankelijke stabiele valuta zou willen. En totaal niet interessant voor speculatie.

[ Voor 26% gewijzigd door Immutable op 08-01-2021 18:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:30
Dark Matter schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 18:36:
Iedereen die op zoek is naar de killer Altcoin voor dagelijkse betalingen, omdat Bitcoin duur, langzaam en niet schaalbaar is....
Bekijk Global Strike, en vraag je af waarom een Altcoin nodig is, wanneer het ook met Bitcoin kan, het grootste en meest veilige netwerk.

https://youtu.be/gCgWNZG1Ou8
Zijn er daadwerkelijk mensen die hier altcoins nemen vanwege het product? Ik neem enkel coins waar ik zoveel mogelijk aan kan verdienen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Justevo schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 18:42:
[...]

Zijn er daadwerkelijk mensen die hier altcoins nemen vanwege het product? Ik neem enkel coins waar ik zoveel mogelijk aan kan verdienen.
Soms, om van exchange naar exchange te gaan bijvoorbeeld, zonder hoge withdrawal fee's en lange wachttijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
Immutable schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 18:33:
[...]

Dit weet ik zo nog niet, dat moet zichzelf nog uitwijzen. Want heel veel bitcoin gaat op ten duur gewoon "op slot" zonder dat men toegang heeft. En daarnaast zal er een gigantische boost komen qua waarde, wanneer alle coins gemined zullen zijn. Plus, dat de transactiekosten gigantisch gaan worden. Dus pure store of value.

Lightning network, leuk. Je moet wel wat inleveren... het is geen zilveren kogel.
Klopt, als er teveel coins in cold storage gaan, is er niet genoeg liquiditeit. Ik verwacht dat dat geen probleem gaat zijn. De tijd zal het leren.

Lightning levert inderdaad iets in op veiligheid. Alleen is die veiligheid nog altijd vele male beter dan welke willekeurige altcoin. En als je al bitcoin voor store of value hebt, waarom zou je dan eerst naar een altcoin gaan, als je ook meteen met bitcoin kan betalen.

Ik zie de usecase voor een altcoin niet, zodra lightning goed werkt. Dat is weer net zoiets als hopen op de flippening of zoiets. Gaat toch niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:30
Verwijderd schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 18:43:
[...]

Soms, om van exchange naar exchange te gaan bijvoorbeeld, zonder hoge withdrawal fee's en lange wachttijden.
Ja oke, dat begrijp ik. Maar dan gaat het uiteindelijk nog steeds om er meer aan over te kunnen houden :) Niet omdat ze nou per se voor een betere wereld zijn of zo.

[ Voor 8% gewijzigd door Justevo op 08-01-2021 18:45 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-09 18:09
PilatuS schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 17:23:
[...]

Daarom gisteren ook meer dan 350 berichten overgeslagen toen BTC even 8% onderuit ging. 90% van de posts is niet meer dan een enkel woord of oneliner omdat we even iets omlaag gaan. Sowieso sla ik nu het meeste over omdat het niet meer te doen is. Kijk je halve dag niet in het topic ben je minimaal 500 berichten verder waarvan het meeste compleet nutteloos is. Helaas mis je dan ook de goede dingen.
Bovenaan de pagina van dit topic kun je ook klikken op het enkel weergeven van posts die een duimpje omhoog hebben gekregen. Scheelt aanzienlijk. :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:20

Chaes

#HODL

Sefa schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 18:28:
Al die berichten over hoeveel berichten er zijn maakt het topic ook niet veel beter leesbaar.
Aan de andere kant, al die berichten over hoeveel berichten er zijn over hoeveel berichten er zijn maakt het topic ook niet veel beter leesbaar.

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Justevo schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 18:45:
[...]

Ja oke, dat begrijp ik. Maar dan gaat het uiteindelijk nog steeds om er meer aan over te kunnen houden :) Niet omdat ze nou per se voor een betere wereld zijn of zo.
Nee inderdaad. Ik gok dat 95% er in zit voor het rendement.

Echte fundamentalisten houden zich denk ik meer bezig met coderen en de netwerk techniek etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:11
Kenny_026 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:25:
[...]

Ik ben gisterenavond ingestapt. Toch al iets meer dan 10% gepakt.

Er zit nog veel rek in dit project. Ze hebben toch wel een unieke aanpak.
Ben gisteren toch ingestapt. Geen spijt van. Leuk jong project met al aardig wat volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07:03
A87 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 17:56:
Als dit topic weer leeg is komt de mega dump zoals altijd
Ik begin me zo langzamerhand weer shitcoin bagholder te voelen van XLM, ORN en ANKR. Die laatste heb ik nog wel een beetje hoop voor, maar misschien nu toch maar gewoon tegen inkoop verkopen en even een paar dagen niets doen. De laatste week is het wel heel hard gegaan allemaal :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 18:53:
[...]

Nee inderdaad. Ik gok dat 95% er in zit voor het rendement.

Echte fundamentalisten houden zich denk ik meer bezig met coderen en de netwerk techniek etc.
Of beiden! Kan ook he? :9

#IOTAstrong ooit in de toekomst 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
Streaming payments in Bitcoin zonder kosten, wereldwijd.

Game Changer!

Op naar de 250.000+ EUR Bitcoin.

https://youtu.be/7bOo3zLFhEk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:40
_Gast_ schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 18:02:
[...]

Wat ik heb begrepen is dat Bitcoin te duur en traag is. Maar met een verbeterde cryptocoin zonder transactiekosten zou wel kunnen.
Ik heb nog niet door gelezen maar ik hoop dat dit als grapje / troll bedoeld is?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:53
Tourniquet schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:20:
[...]

"Niet iedereen kan maar blijven profiteren van deze parabolische groei"

[Afbeelding]

:+
Ook nog een mooie met geluid: https://brrr.money/
Stond ergens in die reacties onder dat twitter bericht van die Rabobank vent straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-10 18:15
[...]

Satire hoop ik 8)7

Edit: 7(8)7 zelfs

[ Voor 3% gewijzigd door The Redman op 08-01-2021 19:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Dark Matter schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 18:58:
Streaming payments in Bitcoin zonder kosten, wereldwijd.

Game Changer!

Op naar de 250.000+ EUR Bitcoin.

https://youtu.be/7bOo3zLFhEk
"ooit"

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:16
Het enige wat ik nog mis deze bullrun, zijn forks van Bitcoin.

Waar blijft mijn gratis extra crypto!?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

We gaan nooit de 42K halen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 02-10 21:12
Crypto market RN:

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Stokstaart
Schreeuwende youtubers. Altijd sceptisch blijven.
Clickbait titels. Nog sceptischer.
CAPS titels. Nóg sceptischer.

Bij MMcrypto kloppen de analyses de laatste tijd wel vaak, maar neem niet alles aan voor waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Ik heb een zwaar deja vu.
Hopelijk heb ik het mis.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 14:24
oldgrumpy schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 19:23:
[...]

Ik heb een zwaar deja vu.
Hopelijk heb ik het mis.
Afgaande op het feit dat ik een talent heb om altijd op ATH te kopen, denk ik dat je gelijk krijgt. :+

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:13
"Dit keer is alles anders"

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-10 22:05
tony-stark schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 09:09:
[...]

De letter B kneden? dat zou een bullish signaal zijn dat we snel over 40K gaan
Tering! Doe nog eens! _/-\o_

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

ik zou zon ding zo op doen als ik het had ligge met supermarkt inkopen

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:21
Ik ben toch even voor een groot deel terug in fiat. Eerst maar eens kijken waar dit heen gaat.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 02-10 21:12
Daacuso schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 19:30:
Ik ben toch even voor een groot deel terug in fiat. Eerst maar eens kijken waar dit heen gaat.
Ik denk up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Dikke bots aan het bijkopen op 40k zeg, pff

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
Dan stappen we weer vol in.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-10 18:15
Daacuso schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 19:30:
Sell high, buy higher

Altijd goed

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zer0l
  • Laatst online: 15-09 01:58
Heerlijk hoeveel mensen alweer in paniek zijn omdat bitcoin een paar procent daalt of niet binnen een paar uur zijn volgende ATH bereikt.... man man man

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
zer0l schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 19:34:
Heerlijk hoeveel mensen alweer in paniek zijn omdat bitcoin een paar procent daalt of niet binnen een paar uur zijn volgende ATH bereikt.... man man man
Ja, kon het ook niet laten. Van fiat naar btc O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
Kan de spanning niet meer aan.. yep call me a weak hand pussy.
Maar heb mijn groooote deel ETH de deur uit gedaan. Slaap ik iig weer stuk beter :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mathiasc
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-10 07:57
Prutzertje schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 19:37:
[...]

Maar heb mijn groooote deel ETH de deur uit gedaan. Slaap ik iig weer stuk beter :P
weak hand pussy

>:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Ik vind het vervelend dat men alleen caps gebruikt in een titel van een video, extreem slechte thumbnail maakt en waarbij de video begint met het geschreeuw.

Joe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseGuy!
[...]

Ik pik ETH wel weer op rond de $ 400... is mij tegengevallen dat ie niet verder doorgebroken is in de uplift van BTC... beetje te fragiel momenteel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
[...]

Die bromfiets gaat niet met korting weg, maar je dus ETH wel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijs2163
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-09 23:16
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met celsius network? De rente op USD-stablecoins is 10.51% per jaar (of 13.86 als je het laat uitbetalen in CEL). Dit is een extreem hoog rendement, wat mij op lange termijn totaal onhoudbaar is.

Op de website is vermeld dat zij crypto uitlenen, waarbij altijd een onderpand van de lener wordt gevraagd. Iemand die hier iets meer over kan vertellen? Het klinkt aantrekkelijk, maar doet me enigszins aan bitconnect denken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Paniek is niet nodig maar wees gewoon voorzichtig
En nee het gaat me niet om die paar procenten, maar om het patroon dat ik meen te zien.
Maar zoals gezegd, ik hoop dat ik mis ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefa
thijs2163 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 19:40:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met celsius network? De rente op USD-stablecoins is 10.51% per jaar (of 13.86 als je het laat uitbetalen in CEL). Dit is een extreem hoog rendement, wat mij op lange termijn totaal onhoudbaar is.

Op de website is vermeld dat zij crypto uitlenen, waarbij altijd een onderpand van de lener wordt gevraagd. Iemand die hier iets meer over kan vertellen? Het klinkt aantrekkelijk, maar doet me enigszins aan bitconnect denken.
Als het te mooi is om waar te zijn..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prutzertje
Heb mijn inzet van dit jaar van ETH terug gezet naar fiat. Dus vanaf nu kan ik zowiezo geen verlies meer draaien nog winst. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
oldgrumpy schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 19:41:
[...]

En nee het gaat me niet om die paar procenten, maar om het patroon dat ik meen te zien.
Klopt, gaat hier ook niet om paniek. Maar denk dat het goed is om nu rustig te kijken waar de markt zich heen beweegt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
Volgens Madelon (quote van PlanB): "hoe goed het met Bitcoin gaat, hoe slechter de wereld het heeft".

Erg interessante stelling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QA123
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-06-2024
FYI, sinds een maand geen 2 opvolgende dagen een dalende koers over 24uur. Aangezien we gister met verlies hebben afgesloten, vandaag een gegarandeerde win volgens deze chart.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qmsCQT8CZrI-KOe0ZQ9L96xDo1g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1o8lEBZBkUyc1gMAcNbTKD7W.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jean-Bob
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-10 17:08
thijs2163 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 19:40:

Als je zoekt op Celsius vind je meer info in dit topic.
Zelf heb ik een klein deel op Nexo staan. De rentes zullen in een bear market niet houdbaar zijn, maar het lijken ook geen scams te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
QA123 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 19:44:
FYI, sinds een maand geen 2 opvolgende dagen een dalende koers over 24uur. Aangezien we gister met verlies hebben afgesloten, vandaag een gegarandeerde win volgens deze chart.

[Afbeelding]
Tja, maar ergens wordt de trend doorbroken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomcoin
  • Registratie: Januari 2021
  • Niet online
tomcoin schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 18:23:
Zijn hier toevallig oud VIP leden van het meesterbitcoin.nl platform/slack?

Ben een tijdje uit de running geweest, maar nu blijkt de gehele slack te zijn gesloten.... Iemand enig idee waar de leden heen zijn verhuist?
Nobody?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
Heerlijk! Goeie effecten ook als het net te hard gaan. Lijkt net echt!

. . .

Oh, wacht... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Rannasha misschien?

Vind dit toch wel een schrijnende situatie.

Wellicht iemand anders die iets weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

oldgrumpy schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 19:41:
We staan nog steeds 2k USD hoger dan 24u geleden, lijkt wel mee te vallen, toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
Slonzo schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 19:52:
[...]

We staan nog steeds 2k USD hoger dan 24u geleden, lijkt wel mee te vallen, toch? ;)
Weekend wordt interessant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Laatst online: 15-09 01:58
Daacuso schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 19:43:
[...]

Klopt, gaat hier ook niet om paniek. Maar denk dat het goed is om nu rustig te kijken waar de markt zich heen beweegt.
Ga je gang. Dan koop ik nog wat in de dip

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:25

gws24

Thinking is hard!

QA123 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 19:44:

[Afbeelding]
Zeker die rare amerikanen ofzo? :P . Ik kijk naar Bitstamp en daar zijn de 3 laatste dagen met winst gesloten:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FOWyWb8j6s5hw7_Atnokvn_buSU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1dfEaL2pQlpRvpm5ujPjkIVA.png?f=fotoalbum_large

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Prutzertje
Slonzo schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 19:52:
[...]

Waar ik me zelf op betrap is hoe snel je je eigen wen aan PF balance :P

Voorbeeld.. Begin je met 100 euro en word 110 euro. Denk je wow!
Is je PF tijdje 200 waard.. en zakt het naar 190 is het AAAAHHH REKT! *drama queen* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Qunix schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 19:43:
Volgens Madelon (quote van PlanB): "hoe goed het met Bitcoin gaat, hoe slechter de wereld het heeft".

Erg interessante stelling.
Nou, dan binnenkort een crash want met de wereld komt het wel goed.

XRP = trash

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:53
Klopt. Ik zat me af te vragen of we nu niet op de kleine correctie-wave zitten wat mogelijk nog deel uitmaakt van de grotere Elliot wave. Bedoel dan zou er nog 1 stijging moeten komen voor een correctie daarna lijkt mij. Dat zou dan vanaf de 43K regionen zijn volgens de fib 1.272. Of 42,3K als target van de eerdere wedge cq triangle.

Het lijkt er iig nu op dat hij zowel de .618 als .786 fib test. Hij is immers weer even door die 786 gevallen en stoot er al meermaals tegenaan. Misschien alsnog weer support op .618 of de .382. Want ik vraag me ook af of de zone tussen .382 (38,5K) en .618 (39,7K) niet nog een keer getest moet worden. De stijging was daar vanmorgen nogal fomo-achtig en is niet meer teruggekomen.

Maar goed, in zoverre mijn beginner analyse. Ben wel benieuwd of het zo uitkomt.
Voor nu: de pils van @WhySoSerious was lekker. thnx :P

Plaatje van dit geleuter:
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/3BsSsGX/20210108-BTC-15m-mogelijk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:14
Vraagje, normaal staat mijn withdrawal vanaf binance naar bankrekening er binnen een paar uurtjes op. Nu duurt het nogal lang. Is wel afgeschreven, maar nog niet op mijn rekening. Zou dit te maken kunnen hebben met de hoogte van het bedrag? Dat de bank het even extra gaat controleren of zo? Iemand ervaring mee?

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Pelox schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 20:25:
Vraagje, normaal staat mijn withdrawal vanaf binance naar bankrekening er binnen een paar uurtjes op. Nu duurt het nogal lang. Is wel afgeschreven, maar nog niet op mijn rekening. Zou dit te maken kunnen hebben met de hoogte van het bedrag? Dat de bank het even extra gaat controleren of zo? Iemand ervaring mee?
Hoe laat uitgevoerd? Want na 17:00 doen ze niets meer op vrijdag en moet je tot maandag wachten.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 08:25
De banken hebben denk ik verschillende variabelen waarop ze transacties inschatten. Hoe hoger het bedrag, hoe meer aandacht iets krijgt.

Zo zal het ook wel meetellen of je bijvoorbeeld opeens heel veel transacties van dat bepaalde rekeningnummer binnenkrijgt, en nog wel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Taro schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 20:27:
[...]

Hoe laat uitgevoerd? Want na 17:00 doen ze niets meer op vrijdag en moet je tot maandag wachten.
23.54u Aziatische tijd, maar hij is wel successful.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:45
Denk dat ze eerst even moeten bellen of de bank bedragen hoger dan 25€ accepteert ;)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• QA123
Je zou bijna denken dat TSLA ook gewoon een coin is.... net zo belachelijke bullrun sinds maart 2020. Wat zou het effect zijn als een Kraken of Binance ook ineens TSLA of NIO zou opnemen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hw550-C42fdQd60jS9kRsxr49tU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WPiakoyeUtTRadFoyJHCFd4i.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QA123
marcel87 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 20:22:
[...]

Klopt. Ik zat me af te vragen of we nu niet op de kleine correctie-wave zitten wat mogelijk nog deel uitmaakt van de grotere Elliot wave. Bedoel dan zou er nog 1 stijging moeten komen voor een correctie daarna lijkt mij. Dat zou dan vanaf de 43K regionen zijn volgens de fib 1.272. Of 42,3K als target van de eerdere wedge cq triangle.

Het lijkt er iig nu op dat hij zowel de .618 als .786 fib test. Hij is immers weer even door die 786 gevallen en stoot er al meermaals tegenaan. Misschien alsnog weer support op .618 of de .382. Want ik vraag me ook af of de zone tussen .382 (38,5K) en .618 (39,7K) niet nog een keer getest moet worden. De stijging was daar vanmorgen nogal fomo-achtig en is niet meer teruggekomen.

Maar goed, in zoverre mijn beginner analyse. Ben wel benieuwd of het zo uitkomt.
Voor nu: de pils van @WhySoSerious was lekker. thnx :P

Plaatje van dit geleuter:
[Afbeelding]
Nog ergens een goede YT intro in TA? Heb wel wat gekeken en zelf random lijnen getekend die soms kloppen en soms ook niet, meer verdieping kan denk ik geen kwaad ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefa
QA123 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 20:34:
[...]
zelf random lijnen getekend die soms kloppen en soms ook niet
Je kan het al zo te horen, meer is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 07:12

JT

VETAK y0

Ik zat in een andere groep, die is doodgebloed, 0 respons in de groep terwijl ik de beheerders ergens anders gewoon actief zie participeren...

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
QA123 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 20:32:
Wat zou het effect zijn als een Kraken of Binance ook ineens TSLA of NIO zou opnemen?
Volgens mij kunnen dat niet doen zonder regels te overtreden. Crypto is nogal vrij zonder veel regels, maar voor aandelen is dat toch heel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
PilatuS schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 20:50:
[...]

Volgens mij kunnen dat niet doen zonder regels te overtreden. Crypto is nogal vrij zonder veel regels, maar voor aandelen is dat toch heel anders.
Zou je geen token aan kunnen vastpinnen? De USDT zit toch ook aan een fiat gepind? Zal vast ook niet mogen.

Jammer, dan zou je nog wel eens hele gekken dingen kunnen zien TSLA waar sentiment ook belangrijker is dan daadwerkelijke waarde. zonder deze gekte zit er al 30% bij sinds kerst....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:15
WeZijnErBijna schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 17:17:
[...]

Werkt de cashback ook als je je credit card koppelt aan je Paypal rekening?

Bijv. aan mijn paypal account hangt een credit card, als ik betaal via paypal schrijft hij direct af van mijn creditcard. (via paypal). Maar via Paypal kan je ook betalingen uitvoeren aan andere paypal accounts. Ik heb ooit een truc gebruikt om 2 eigen paypal accounts te hebben en betalingen aan mij zelf uit te voeren. Daarmee spaarde ik punten via een creditcard. Vervolgens kon ik dat geld weer overmaken naar mijn eigen bankrekening.

Als de binance card dus ook cashback geeft op paypal betalingen dan zou je je hypotheek bedrag naar een 2e paypal account kunnen overmaken, dat weer naar je betaalrekening overmaken waar de hypotheek van af gaat. Dan heb je die 8% te pakken
Aan het testen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Let op! We hebben een dubbele top!

Kan een signaal zijn voor een reversal:

"A double top is an extremely bearish technical reversal pattern that forms after an asset reaches a high price two consecutive times with a moderate decline between the two highs. It is confirmed once the asset's price falls below a support level equal to the low between the two prior highs."

Edit: Op ETH, BTC niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 08-01-2021 21:06 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
QA123 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 20:54:
[...]
Zou je geen token aan kunnen vastpinnen? De USDT zit toch ook aan een fiat gepind? Zal vast ook niet mogen.

Jammer, dan zou je nog wel eens hele gekken dingen kunnen zien TSLA waar sentiment ook belangrijker is dan daadwerkelijke waarde. zonder deze gekte zit er al 30% bij sinds kerst....
De crypto exchanges hebben tegenwoordig al genoeg problemen met landen/wetten. Je kan niet zomaar zonder licentie aandelen gaan verhandelen. Ik zie niet waarom ze het risico zouden nemen. USDT is puur dollars omzetten en weet terug, totaal anders dan aandelen.

Wat betreft Tesla gaat de prijs van een aandeel ook nergens meer over. Ik geloof wel in het bedrijf en de toekomst, maar meer waard zijn dan Toyota, BWM, Peugeot en nog 7 andere samen gaat nergens over. Ze doen 500k auto's het afgelopen jaar en ze zijn meer waard dan de 10 grootste autofabrikanten samen die extreem veel meer verkopen. Tesla heeft een hoop waarde op basis van de toekomst, niet de huidige realiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 07:12

JT

VETAK y0

Ik twijfel of ik voor de nacht in fiat ofzo zal gaan. Stel ik kies usdb dan is dat met zo stabiel als USD toch? Of zijn er betere opties?

[ Voor 10% gewijzigd door JT op 08-01-2021 21:10 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinoku
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 07-06-2021
Pelox schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 21:02:

"A double top is an extremely bearish technical reversal pattern that forms after an asset reaches a high price two consecutive times with a moderate decline between the two highs. It is confirmed once the asset's price falls below a support level equal to the low between the two prior highs."

Op welk punt ligt het support level nu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
Pelox schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 21:02:

En op dat moment zakt BTC ook door zijn 40k support heen ;) Je had niks moeten zeggen, had je een mooie call.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 08:25
Wat een sereniteit hier. Niemand durft meer Rekt te zeggen.

Ik dacht dat alles in de cryptowereld decentraal was, maar Taro heeft wel gezag hier.

8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Mocht dit niveau het niet houden, dan is de kans relatief hoog dat de 4H MA25 zal worden aangetikt. Die bevindt zich nu vlak onder de 36k en stijgt langzaam verder. Dus wordt dan mogelijk 36-37k range.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/papfZZpxnD343HpFif6iK5Q4DDA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/o1ofkSt5LSaDQIt4Zv3GXxcb.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
kevinoku schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 21:12:
[...]

Op welk punt ligt het support level nu ?
Als ik puur even naar de usdt kijk op eth dan heb je op de 4h ma25 1142usdt en 1h ma99 ook rond de 1140 usdt. Maar eth is ook gewoon afhankelijk van btc.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Spannend weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
QA123 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 21:12:
[...]

En op dat moment zakt BTC ook door zijn 40k support heen ;) Je had niks moeten zeggen, had je een mooie call.
Ik zag hem op eth, niet op btc :P

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Ook wel milde trend reversal op de hourly zichtbaar bij de alts als je het mij vraagt..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Taro schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 21:14:
Mocht dit niveau het niet houden, dan is de kans relatief hoog dat de 4H MA25 zal worden aangetikt. Die bevindt zich nu vlak onder de 36k en stijgt langzaam verder. Dus wordt dan mogelijk 36-37k range.

[Afbeelding]
En als we inderdaad rond de 36/37 bouncen kan het daarna een h&s worden.. Spannende dagen in het vooruitzicht.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QA123
Pelox schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 21:16:
[...]

Ik zag hem op eth, niet op btc :P
En bedankt he.... door jouw call is mijn stop loss limit gehaald, al mijn dagwinst van afgelopen 24h weg :( Als jij niks had gezegd, was het gewoon boven de 40k gebleven ;) Tijd om 10x margin allin te gaan met al het resterende fiat.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SiO76PgDrVF6s5Yn37-pB8a2HLg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YFj279uS3dmHPXgTtooLLniL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
QA123 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 21:18:
[...]

En bedankt he.... door jouw call is mijn stop loss limit gehaald, al mijn dagwinst van afgelopen 24h weg :( Als jij niks had gezegd, was het gewoon boven de 40k gebleven ;) Tijd om 10x margin allin te gaan met al het resterende fiat.
:/

Je had je stop loss ook wel best strak staan dan toch?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
Pelox schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 21:20:
[...]

:/

Je had je stop loss ook wel best strak staan dan toch?
Ja, was een 3x margin, dus dan wil je je verlies wel beetje onder controle houden. Gokte op een uitbraak omhoog, maar dat er dus niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-10 09:22
Pagina: 1 ... 143 ... 193 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!