[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 140 ... 193 Laatste
Acties:
  • 533.224 views

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VFfbx2_aYusxvqobxoUNROs_Mb8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ymqgxG30bQg2psrq50AXcmNK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Innovi0
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Dat is alleen geen S2F maar gewoon historisch koersverloop van de vorige bull-runs. Wel een mooie plaatje :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:01
Richh schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:58:
@r0bb @Innovi0 S2fx gaat uit van een relatief 'stabiele' 288k aan het einde van de volledige run.
Zoals iedere keer ontstaat er een overshoot en een dikke correctie. Als je goed kijkt naar het gedeelde plaatje zie je idd ook die 350k op de top (Mocht het allemaal exact kloppen), maar dan binnen een paar dagen een correctie naar 200k. Dat is gigantisch veel geld :P

Ik denk dat je de op vrijwel onmogelijk zo goed zal kunnen timen.
Haha eens. En gezien de hysterie op Binance rondom de 40k$, wil ik niet weten wat voor chaos het tegen die tijd op de exchange is. Toch kan je prima een limit sell zetten op 300k, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:59

MicroWhale

The problem is choice

Innovi0 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:58:
[...]

Dat is alleen geen S2F maar gewoon historisch koersverloop van de vorige bull-runs. Wel een mooie plaatje :).
Het mooie dat het originele plaatje dus al van 5 augustus 2020 is en alleen de koers er opnieuw bovenop gelegd is.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10 12:31
Ik ook bij deze, maar dan pin ik jou er wel op vast :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Ff voorlopig sideways gaan met de king, de torens lopers en vooral pionnen ff in beweging komen en dan eind januari uitkomen op
BTC 40000
ETH 3000
LTC 200
ADA 10

Wie tekent?

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:24
Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:03:
Ff voorlopig sideways gaan met de king, de torens lopers en vooral pionnen ff in beweging komen en dan eind januari uitkomen op
BTC 40000
ETH 3000
LTC 200
ADA 10

Wie tekent?
BTC 40000
ETH 3000
LTC 200
ADA 10
NANO: 50 :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

r0bb schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:01:
[...]

Haha eens. En gezien de hysterie op Binance rondom de 40k$, wil ik niet weten wat voor chaos het tegen die tijd op de exchange is. Toch kan je prima een limit sell zetten op 300k, niet?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WLhPH2NxzbjunAkbhMcHCkyXmio=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CV0jLJmRYqg7l52d8c3vOrim.png?f=user_large

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:07

Q

Au Contraire Mon Capitan!

sampoo schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:39:
[...]

Hij heeft wel gelijk. Hij heeft geen bitcoin dus hij wordt in ieder geval niet slapend rijk. Verder is het natuurlijk een onbenul, iedereen die de afgelopen jaren bitcoin heeft gekocht staat op winst. Ook diegenen die in 2017 aan de toenmalige top zijn ingestapt.

Verder blijven dit soort "experts" maar hameren op het gebrek aan fundament achter bitcoin en dat het maar net is wat de gek ervoor geeft. Hij weet niet waar hij het over heeft en hoopt als hoogleraar en Rabobankadviseur dat de toezichthouders de banken "eerlijk" houden. Want als die wel brood zien in bitcoin slaat hij natuurlijk helemaal een modderfiguur.
Het geld moet toch ergens vandaan komen toch?

https://twitter.com/jacob.../1346133062204198917?s=21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Egeau schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:05:
[...]

BTC 40000
ETH 3000
LTC 200
ADA 10
NANO: 50 :+
Is NANO de dame? Ik dacht LINK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:17

WhySoSerious

Be the change.

12 mei FO.

Chill, thanks!

/remindme

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
BTC 40000
ETH 3000
LTC 200
ADA 10

Wie tekent?
ADA 10? Ik teken wel. Koop ik eind van de maand een Mercedes.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:55
Tourniquet schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:13:
Je zou zweren dat dit interview uit 2013 is, maar het is toch echt van gisteren:

[Twitter]
Afbeeldingslocatie: https://studio.code.org/v3/assets/zhRDTVawjJux1oo4TUPq92vs4Rd0Se9NH-DsL3OHtQ4/240px-Nelson_haha.jpg

Wim Boonstra - econoom en adviseur van de Rabobank. "Vertrouw ons, wij zorgen goed voor uw geld, Ik snap Bitcoin niet en wil het ook niet snappen"

Dit zijn echt met stip de grootste droeftoeters van onze tijd heren. Wat een natnek haha

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
WeZijnErBijna schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:37:
Hi allen,

Ik lees hier ook al weer een tijdje mee, net als in 2017 en midden 2018 en afgelopen december weer ingestapt. (ben ik nu een Henk en Ingrid? :9 )

Paar dagen daytraden gedaan maar dat levert eigenlijk te veel stress op om goed te combineren met een gewone 'werkdag'. Dus heb ik ongeveer een week alles laten staan en dan geeft veel meer rust.

Enige nadeel is dat ik in december begon met 75% BTC, 15%ETH en 10% ALTS maar door het daytraden zit ik nu op 40% BTC, 10%ETH en 50% ALTS.
Ik zie dus mijn totale waarde wel stijgen maar de waarde in BTC neemt af omdat de BTC harder stijgt dan de ALTS die ik heb.

Twijfel is nu of ik nog wacht op een grote ALT pomp terwijl de BTC dan hopelijk zijwaarts of licht daalt... of dat ik mijn 'verlies' op de alts moet nemen en nu veel/alles omzetten in BTC.

Uiteindelijk ik alles als bonus, geen intenties om inzet of winst er uit te gaan halen dit jaar.
Zolang Bitcoin zo hard stijgt gaan de meeste alts alleen maar dalen. Wat ik nu doe is steeds instappen als BTC een stukje onder zijn ATH staat en uitstappen als 'ie de ATH weer nadert. Voor lekker slapen enzo is volledig uit ALT's uitstappen wat *ik* nu zou doen (geen financieel advies, ik kan er helemaal naastzitten).

De afgelopen maanden ben ik in alts blijven zitten en 25% van mijn portfolio in BTC-waarde kwijtgeraakt...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sovieto
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 14:28
Lastig is dat met die Alts. Je wilt de boot niet missen, maar diep van binnen weet je dat je beter in BTC kan zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009

WhySoSerious

Be the change.

REKT.

Waar is 'Murica om ons te redden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Justevo schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:07:
[...]

Minder dan een lambo doen we het hier niet voor...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Het is wel een feit dat je moet een plan hebben.

Ik ben vorige keer (zoals zovelen) op de top ingestapt in allerhande muntjes zoals XLM, NEO, etc. De waarde van m'n inleg met 80% omlaag zien gaan. Ik heb niet bijgestort (wilde wel, kon niet want ik had een huis gekocht) maar door me een beetje in te lezen in TA en verstandiger keuzes te maken sta ik nu weer in de plus.

Ik heb nu wel een plan om uit te cashen en ga me er aan houden. Ik wil niet opnieuw naar -80%...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
When 42k...

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnW1
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-08-2021
WhySoSerious schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:11:
REKT.

Waar is 'Murica om ons te redden?
Komt bij de 38k ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
Wil eigenlijk uit ETH stappen maar niet met een rode dildo.
Maar even afwachten dan

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-10 13:11
Kleine drop bij ETH, maar ik vertik het 1000EUR neer te leggen voor 1 ETH.

* Note to self: over 2 jaar bericht teruglezen en jezelf voor je kop slaan. Of een schouderklopje, wat er maar van toepassing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
Bjorn180179 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:13:
Wil eigenlijk uit ETH stappen maar niet met een rode dildo.
Maar even afwachten dan
HODL

Ik ben op de groene dildo uitgestapt. Nu aan het heroverwegen waar de knaken te brengen, in een shitcoin die moon gata of BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Sovieto schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:10:
Lastig is dat met die Alts. Je wilt de boot niet missen, maar diep van binnen weet je dat je beter in BTC kan zitten
Klopt, alhoewel die BTC ook wel weer hard gaat. Twijfel namelijk of dit nu het moment is. Met altcoins is het wel iets meer klein geld, spreiden en wat meer gokken. Ook gevoelsmatig dat je nu flinters BTC koopt i.p.v. mooie ronde getallen :P (I know maakt geen sense)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdk23
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 02-11-2021
XLM zinkt ook langzaam weer naar de 0.2X :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Nu online
Zijn wel weer leuke ALT ritjes te maken nu alles in de min staat of onder een eerder niveau komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:22
Gelukszoekr schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:07:
[...]

[Afbeelding]

Wim Boonstra - econoom en adviseur van de Rabobank. "Vertrouw ons, wij zorgen goed voor uw geld, Ik snap Bitcoin niet en wil het ook niet snappen"

Dit zijn echt met stip de grootste droeftoeters van onze tijd heren. Wat een natnek haha
"Ik zit er met verbazing naar te kijken en snap er niks van waarom het zo hard omhoog gaat" Tjonge jonge.... ik geloof dat ooit ene Louis Van Gaal ooit tegen een journalist zei "Ben ik nou zo slim OF ben jij nou zo dom?" Kan je evengoed voor deze zogezegde financiële experts zeggen...Raden het telkens af maar komen met geen enkel alternatief dat het even goed doet. Hebben ook geen idee wat er achter die BTC zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:11
Justevo schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:07:
[...]

Ik kan dan mijn huis aflossen.... :D

V-Strom 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roviaro
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:07
Zit eigenlijk te wachten tot nano even doorpakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoxol
roviaro schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:19:
Zit eigenlijk te wachten tot nano even doorpakt
Ahh Nano gekocht voor 15 euro in 2017.....heeft nog een lange weg te gaan dan.

V-Strom 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Nu online
BTC 40000
ETH 3000
LTC 200
ADA 10

Wie tekent?
Zorg even dat Henk en Ingrid ADA gaan kopen, dan teken ik meteen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 18:55
Rebbelx schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:18:
[...]

"Ik zit er met verbazing naar te kijken en snap er niks van waarom het zo hard omhoog gaat" Tjonge jonge.... ik geloof dat ooit ene Louis Van Gaal ooit tegen een journalist zei "Ben ik nou zo slim OF ben jij nou zo dom?" Kan je evengoed voor deze zogezegde financiële experts zeggen...Raden het telkens af maar komen met geen enkel alternatief dat het even goed doet. Hebben ook geen idee wat er achter die BTC zit
Maar dit zijn dus wél de mensen waar de meeste mensen naar luisteren. En daarmee de kans op koopkrachtbehoud en huge gains missen. De bank maakt meer kapot dan je lief is.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roviaro
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:07
Xoxol schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:20:
[...]

Oei dat duurt nog even.. of niet.. had ook niet verwacht dat dot opeens zo zou gaan.. net nadat ik verkocht had 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Nu online
Vraagje, wat raden jullie aan. Ik heb ene flufje uit ETH. In welke ALT stoppen (ZIL?XLM?LOOPRING?)? Of laag weer in ETH of bij een dal in BTC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
AMARONE schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:22:
Vraagje, wat raden jullie aan. Ik heb ene flufje uit ETH. In welke ALT stoppen (ZIL?XLM?LOOPRING?)? Of laag weer in ETH of bij een dal in BTC?
Ik raad niks aan, kan alleen zeggen dat ik 90% in btc en eth heb en 10 in alts.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21:09
ShininNL schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:57:
Heb nog wel even te gaan met mijn mooie 100% alt portfolio. Ergens in 2017 op de piek ingestapt, van m'n inleg van 8k is nog 1k over. Niks verkocht though.
Dus het was toen 8k waard en nu 1k? :?

Welke coins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:22
Gelukszoekr schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:21:
[...]

Maar dit zijn dus wél de mensen waar de meeste mensen naar luisteren. En daarmee de kans op koopkrachtbehoud en huge gains missen. De bank maakt meer kapot dan je lief is.
Met verbazing zit ik naar dat interview te kijken / luisteren... Gaat al 11jaar omhoog... kocht je op top in 2017 / 2018 had je na 3 jaar +100% winst....En nog altijd : "Ja het is een piramidespel, er zit niks achter..." Schaamtelijk interview.... hoogleraar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
AVA, thank me later.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:23
_Gast_ schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:26:
[...]

Dus het was toen 8k waard en nu 1k? :?

Welke coins?
Min of meer :)

Allemaal troep:

XVG, TRX, ICX, ECA, POE, NEO, REQ :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:01
Ik begin steeds minder te geloven in een altseason. Overduidelijk is BTC het enige waar institutioneel geld in terecht komt (naast het setje andere coins via Greyscale). Een sterke BTC is gewoon slecht voor de alts. Stel dat institutionele inflow nu pas start en voorlopig door blijft zetten, zal altcoin zwak blijven (met links en rechts een dagelijkse pump 'n dump)?

Toch hold ik gewoon VET ICX REN WAN XLM ROSÉ maar ik wijzig steeds meer richting enkel BTC

[ Voor 11% gewijzigd door r0bb op 08-01-2021 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-v-G
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16-03-2021
XLM is rond de 0,20 wel interessant, zeker als XRP helemaal down is...gaat XLM weer omhoog.
Mijn HODL emotie zit voor aankomende periode in GRT en DOT.... _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
Cardano, Chainlink, Loopring, Uniswap, VeChain etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Nu online
M-v-G schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:32:
[...]

XLM is rond de 0,20 wel interessant, zeker als XRP helemaal down is...gaat XLM weer omhoog.
Mijn HODL emotie zit voor aankomende periode in GRT en DOT.... _/-\o_
0,24 nog, 0,2 en ik koop het meteen inderdaad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:51
r0bb schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:32:
Ik begin steeds minder te geloven in een altseason. Overduidelijk is BTC het enige waar institutioneel geld in terecht komt (naast het setje andere coins via Greyscale). Een sterke BTC is gewoon slecht voor de alts. Stel dat institutionele inflow nu pas start en voorlopig door blijft zetten, zal altcpin zwak blijven (met links en rechts een dagelijkse pump 'n dump)?
ik geloof er al niet meer in sinds 2017 :P Des te eerder je dat beseft, des te eerder begin je echt geld te verdienen (op een hele enkele uitzondering na)

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Specy schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:08:
[...]

Zolang Bitcoin zo hard stijgt gaan de meeste alts alleen maar dalen.
Zou je zeggen he... maar niet dus :P

De laatste 24h een beetje een dipje idd... maar de 7d en 30d zien er voor alle alts in mijn PF nog perfect uit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gHvOta_PallzCcoFzYBweDoCamM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QzviAk4Iq5esStqeUIJv0uGl.png?f=fotoalbum_large

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Area
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 30-11-2023
Maken jullie je geen zorgen dat de exchanges gehacked kunnen worden?
Is in het verleden al vaak gebeurd namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dChained
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 02-09 12:27
ShininNL schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:31:
[...]

Min of meer :)

Allemaal troep:

XVG, TRX, ICX, ECA, POE, NEO, REQ :+
TRX heb ik weggegooid deze week, ICX bewaar ik. Heb er zelfs winst op zie ik nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
anti elppa schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:35:
[...]

ik geloof er al niet meer in sinds 2017 :P Des te eerder je dat beseft, des te eerder begin je echt geld te verdienen (op een hele enkele uitzondering na)
daarom moet je ook niet op al die duizenden zogenaamde smart chains, mooie whitepapers, blauwe logo's en gladde praatjes gokken. kies muntjes met tockenomics., Daar waar er al sprake is van adoptie er vraag en dus schaarste ontstaat. dat zijn hodl muntjes, de rest is pump & dump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

RvV

Area schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:38:
Mede daarom staat 80% offline en speel ik maar met 20 procent op een exchange. Als ik langere tijd niets doe, dan haal ik alles van de exchange af.

-edit: ik kom nog uit de mt.gox tijd. ;(

[ Voor 5% gewijzigd door RvV op 08-01-2021 14:41 ]

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovieto
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 14:28
De grote niet echt

De kleinere zou ik niet aandurven daar teveel hebben staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Nu online
Flufje in BTC, en een ticket gekocht voor DE VETtrein welke vanavond vertrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:24
Ik begin steeds minder te geloven in een altseason. Overduidelijk is BTC het enige waar institutioneel geld in terecht komt (naast het setje andere coins via Greyscale). Een sterke BTC is gewoon slecht voor de alts. Stel dat institutionele inflow nu pas start en voorlopig door blijft zetten, zal altcpin zwak blijven (met links en rechts een dagelijkse pump 'n dump)?
Volgens mij is het gewoon een fysiek systeem als er veel koop druk staat op btc en hij gaat relatief sideways dan kan er met een klein deel market cap deel alts gekocht worden en gaan o.a. door die bots mee liften op de btc paren dus bot ziet een alt stijgen en gaat daar gebruik van maken en ook mensen die de ritjes meenemen van alts in hun zicht/die ze kennen of gewoon winst proberen te maximaliseren. Elk regel systeem schiet een beetje door en dan heb je zo een alt seizoen zonder dat het betekenis heeft anders dan marktwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-06-2024
Niks is 100% safe, een cold wallet of een hardware wallet zijn ook geen garantie op veiligheid. Maar goed, je normale bankrekening is ook niet 100% safe. Dus zoals met alles, spreid je risicos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Xoxol schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:20:
Ah, ik heb hier ook nog ergens een paar NANO rondslingeren. Average buy price: €19.79 ;(
Zou ze misschien beter buitengooien en BTC mee kopen, maar ach, ik HODL ze nu al 3 jaar...
4x moon soon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Nu online
Slonzo schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:43:
[...]

Ah, ik heb hier ook nog ergens een paar NANO rondslingeren. Average buy price: €19.79 ;(
Zou ze misschien beter buitengooien en BTC mee kopen, maar ach, ik HODL ze nu al 3 jaar...
4x moon soon?
Binnenkort komt NEO3 volgens mij, ik zou iig daarop wachten.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb even teruggekeken naar een lijstje met altcoins die ik met zorg heb samengesteld eind 2017

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7DLV2r_SVYQwoNqhNjHbj8XUvgo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xstKAqZyuuuxnNjGcsLhij1b.png?f=user_large

Stel dat ik daar van elk van de 7 coins voor 1000 dollar van m'n geld in had gestoken op het hoogste punt (eind 2017-begin 2018) was ik nu dus ongeveer 93% van dat geld kwijt.

Prima mogelijk om knetterhard REKT te gaan op altcoins dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
Slonzo schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:43:
[...]

4x moon soon?
Als je ze al zo lang hebt gehouden zou ik ze nu ook niet verkopen..(althans ik zit in hetzelfde schuitje en ik denk nu ook dat ik ze maar gewoon hou) Mocht die Coinbase aankondiging er ooit nog komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-09 20:55

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Egeau schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:45:
[...]

Als je ze al zo lang hebt gehouden zou ik ze nu ook niet verkopen..(althans ik zit in hetzelfde schuitje en ik denk nu ook dat ik ze maar gewoon hou) Mocht die Coinbase aankondiging er ooit nog komen ;)
Wat voor aankondiging is dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:45
Pelox schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:01:
ps. mijn fysieke Binance card is binnen!
Mijne ook! Van de week maar eens uitproberen in de AH of Jumbo :). Ben stiekem toch wel nieuwsgierig, ook al zit ik nog maar in de 1% cashback. Laatst al mijn BNB verkocht en sindsdien is de prijs x1.5 gegaan -O-. Wacht wel ff een paar weekjes met terugkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58
Smultie schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:44:
Ik heb even teruggekeken naar een lijstje met altcoins die ik met zorg heb samengesteld eind 2017

[Afbeelding]

Stel dat ik daar van elk van de 7 coins voor 1000 dollar van m'n geld in had gestoken op het hoogste punt (eind 2017-begin 2018) was ik nu dus ongeveer 93% van dat geld kwijt.

Helder overzicht, dank hiervoor!

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb alleen wat altcoin op een exchange staan voor het gemak. De grootste stack (bitcoin) staat veilig offline. (voor boeven met boormachines: niet bij mij thuis) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb een klein beetje BTC overgemaakt van Blockchain naar Kraken. Zit in Blockchain nu al bijna 2 uur tegen '0/3 confirmations' aan te kijken. Is dat gangbaar op het moment?

Als ik wat zoek, dan lees ik dat het tussen de 10 en 60 minuten zou moeten duren.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

1. Nee. Zijn verzekerd
2. Bij een hack zijn (vaak) jouw wallets niet in gevaar. Die staan offline opgeslagen
3. "Vaak" is overdreven, maar je moet er wel rekening mee houden dat het kan gebeuren en wat je dan kwijt kan raken of wat er op straat kan komen te liggen. Dat laatste vind ik persoonlijk gevaarlijker.
Maar ook die gegevens staan bij veel goede exchanges offline opgeslagen.

Hackers zullen tijdens zo'n hack dan ook meestal alleen de BTC buitmaken die de exchange online heeft staan om trades te kunnen faciliteren.

Dus de meest voorkomende problemen die wij als gebruikers dan hebben is dat de exchange op slot gaat omdat ze geen BTC's meer op de plank hebben om trades te kunnen doen...

Al met al .... wat heb je er voor over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
croc schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:35:
Heb het idee dat de rentes op hypotheken in Nederland gevoelig hoger liggen als ik hier zo lees...
ja vind ik ook ?
ik ga volgende week naar mijn huis bank voor een herziening van mijn lening vast 20 jaar 2,70% te verlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:50:
Ik heb een klein beetje BTC overgemaakt van Blockchain naar Kraken. Zit in Blockchain nu al bijna 2 uur tegen '0/3 confirmations' aan te kijken. Is dat gangbaar op het moment?

Als ik wat zoek, dan lees ik dat het tussen de 10 en 60 minuten zou moeten duren.
Hoeveel fee heb je meegegeven?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

[Afbeelding]

Heel knap als je PRECIES op het hoogste moment al die coins had ingekocht.
Dan was je echt de meest ongelukkige trader ooit geweest volgens mij :D :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:18
Ik begin steeds minder te geloven in een altseason. Overduidelijk is BTC het enige waar institutioneel geld in terecht komt (naast het setje andere coins via Greyscale). Een sterke BTC is gewoon slecht voor de alts. Stel dat institutionele inflow nu pas start en voorlopig door blijft zetten, zal altcoin zwak blijven (met links en rechts een dagelijkse pump 'n dump)?

Toch hold ik gewoon VET ICX REN WAN XLM ROSÉ maar ik wijzig steeds meer richting enkel BTC
Alt season komt zonder twijfel. En een grote ook. Retail gaat m.i. voornamelijk alts kopen deze cycle. Je moet alleen de dominance in de gaten houden, zodat je weet wanneer je uit btc en in alts moet stappen.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
zer0l schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:49:
[...]

Helder overzicht, dank hiervoor!
Graag gedaan, daar zijn die duimpjes voor hè :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Egeau
Ducksy88 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:46:
[...]

Wat voor aankondiging is dat?
Was meer als grapje dan serieus. Blijft terugkomen sinds Coinbase Nano ooit genoemd heeft als 1 van de projecten die ze aan het onderzoeken waren. https://blog.coinbase.com...f-new-assets-e700496844be

Is helaas al uit 2018... maar bij elke pump roept er wel iemand: Dit moet nu de Coinbase announcement zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
FijneKerst schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:52:
[...]

Dat is echt allemaal in de periode vlak na de top van eind 2017. Echt geen raar moment om in te kopen in andere coins, w.m.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-06-2024
weer in de BTCUP ingekocht tijdens de dipje naar 41.1k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:40
FijneKerst schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:52:
[...]

Meld, ownee niet op hoogste gekocht maar nooit uitgestapt. Nu voor het eerst sinds 2018 door dat btc zo hoog staat zijn de coins in euro mijn inleg waard maar mbt btc is het nog geen 20ste. A well shit happens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

[Afbeelding]

WTC, wat een pareltje was dat in 2017!!! _/-\o_

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01-10 22:16
bij dit soort vragen gaat iedereen opnoemen waar diegene zelf in zit zonder echt een goede reden te geven , je hebt er dus niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Ik heb een klein percentage bij Kraken en bij Bistamp staan. Van die clubs verwacht ik wel dat ze bij een hack op z'n minst een deel vergoeden o.i.d. Het debiele is dat ik dit puur op gevoel zeg en dus eigenlijk geen idee heb hoe ze hier in de praktijk mee omgaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
Als je crypto aan een exchange geeft, verdien je het ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Wat vinden jullie van unfi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
over alt's gesproken, Band heeft nergens last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
ok bedankt 2 rode candles afgelopen2 dagen....

[ Voor 5% gewijzigd door Palindrome op 08-01-2021 15:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 14:24
sjorremans schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:54:
[...]

WTC, wat een pareltje was dat in 2017!!! _/-\o_
NLG, iemand? |:(

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

The Redman schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:52:
[...]

Hoeveel fee heb je meegegeven?
De normal, niet de priority.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-10 15:02
Die zijn bij mij nu meer waard dan waar ik ze ooit voor had gekocht. Duurde een paar jaar :+

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:24
Palindrome schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 15:03:
[...]

ok bedankt 2 rode candles afgelopen2 dagen....
Hij zegt ook later :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ik vond het een leuke coin maakte mooie bewegingen, laatste tijd staat het een beetje stil, zie dat het wel weer uit een dal komt.

Persoonlijk raak ik hem niet meer aan, te weinig volume misschien weer boven de 10 en als er echt wat beweging in komt

Het geld zit momenteel in de top ranked alts de rest is lastig en blijf je al snel als bagholder achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:23
Ypuh schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:48:
[...]

Mijne ook! Van de week maar eens uitproberen in de AH of Jumbo :). Ben stiekem toch wel nieuwsgierig, ook al zit ik nog maar in de 1% cashback. Laatst al mijn BNB verkocht en sindsdien is de prijs x1.5 gegaan -O-. Wacht wel ff een paar weekjes met terugkopen.
Hoe werkt die binance kaart? En wat heb je eraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Wat bedoel je met boven de 10 ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh

[Afbeelding]

Haha, shit. Ik ken ze ook allemaal nog. WTC was ook zo'n one-day-fly. NEO is eigenlijk de enige die iets werkends had/heeft, maar daar ben ik ook finaal op onderuit gegaan (volgens mij gekocht voor $40 en verkocht voor $5 ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoxol
Slux schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 15:07:
[...]

Ik vond het een leuke coin maakte mooie bewegingen, laatste tijd staat het een beetje stil, zie dat het wel weer uit een dal komt.

Persoonlijk raak ik hem niet meer aan, te weinig volume misschien weer boven de 10 en als er echt wat beweging in komt

Het geld zit momenteel in de top ranked alts de rest is lastig en blijf je al snel als bagholder achter
Persoonlijk zou ik dan voor Swipe gaan, netflix, spotify en prime cashback. Binance card heeft dit volgens mij niet.

V-Strom 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Climbon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 11:24

[Afbeelding]

REQ doet bij mij ook nog zeer. Werd een hoop positief nieuws de wereld ingeslingerd in 2017 hierover, aankondiging van mooie samenwerkingen (Wikipedia toch?). Vervolgens compleet ingestort en ligt nog steeds in het putje.... :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ladonna schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 15:09:
Wat bedoel je met boven de 10 ?
10 usd, dan is er wat meer animo voor heb ik het idee, nu is de kans groot dat ie zo weer terug zakt naar de 6.50 ish.

De bewegingen down gaan harder dan de ups op het moment, maar het kan zo omslaan met crypto hij staat op mijn watchlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
DarkShadow schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 15:08:
[...]

Hoe werkt die binance kaart? En wat heb je eraan?
Het is een debit kaart, het gemak en de cashback op zo goed als al je aankopen. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Wat kost die Binance kaart eigenlijk op jaarbasis? Heb mij er nooit in verdiept. Wel benieuwd naar.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Crypts schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 15:12:
[...]

Het is een debit kaart, het gemak en de cashback op zo goed als al je aankopen. :)
Idd, gewoon een extra pasje waar wat geld op staat en je cashback op krijgt.

Die Swipe kaart is nogal duur toch? Wat is dat dan met Netflix en Spotify?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Xoxol schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 15:10:
[...]

Persoonlijk zou ik dan voor Swipe gaan, netflix, spotify en prime cashback. Binance card heeft dit volgens mij niet.
Daar blijf ik helemaal ver vandaan.

Reken maar uit wat het je kost om netflix en spotify te nemen, paar maanden terug zou het mij +/-1250 euro gekost hebben en dat zou dan +/- 6 maanden vast staan.

Nee das niks voor Sluxie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoxol
Slux schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 15:13:
[...]

Reken maar uit wat het je kost om netflix en spotify te nemen, paar maanden terug zou het mij +/-1250 euro gekost hebben en dat zou dan +/- 6 maanden vast staan.

Nee das niks voor Sluxie
Dat is waar, ik heb het voor 180 opgepikt. Dan loont het wel, nu voor 230 ook interessant.

V-Strom 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:18
Slux schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 15:13:
[...]

Nee das niks voor Sluxie
Ik heb $300 van de UNI airdrop gebruikt voor mijn Swipe kaart. Vervolgens UNI weer goedkoper ingekocht :Y) Prima dealtje

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-v-G
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16-03-2021
Kom dit net tegen...
https://nl.0xzx.com/liver...amelobjecten-op-ethereum/
Nog even heeft een voetbal plaatje, kunstwerken, stripboeken..en wat meer, de waarde van een LTC of ETH als token?
Dacht dat JUV en PSG een opvlieging was. :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Xoxol schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 15:15:
[...]

Dat is waar, ik heb het voor 180 opgepikt. Dan loont het wel, nu voor 230 ook interessant.
Ik geloof zo ie zo in crypto taal (sowieso) :P niet in dat soort constructies, het is mij te piramide achtig.

Ik volg @Gelukszoekr zijn posts er wel over, maar daar blijft het bij voor mij, ik ben niet van de debit/credit cards vind het een beetje armoedig staan zo kaart :P

Al is het een debit card er hangt voor mij toch een op de pof gevoel bij, ik wil direct betalen en niet achteraf, daar heb ik echt een hekel aan.
Pagina: 1 ... 140 ... 193 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!