Dat is alleen geen S2F maar gewoon historisch koersverloop van de vorige bull-runs. Wel een mooie plaatje
Haha eens. En gezien de hysterie op Binance rondom de 40k$, wil ik niet weten wat voor chaos het tegen die tijd op de exchange is. Toch kan je prima een limit sell zetten op 300k, niet?Richh schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:58:
@r0bb @Innovi0 S2fx gaat uit van een relatief 'stabiele' 288k aan het einde van de volledige run.
Zoals iedere keer ontstaat er een overshoot en een dikke correctie. Als je goed kijkt naar het gedeelde plaatje zie je idd ook die 350k op de top (Mocht het allemaal exact kloppen), maar dan binnen een paar dagen een correctie naar 200k. Dat is gigantisch veel geld![]()
Ik denk dat je de op vrijwel onmogelijk zo goed zal kunnen timen.
Het mooie dat het originele plaatje dus al van 5 augustus 2020 is en alleen de koers er opnieuw bovenop gelegd is.Innovi0 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:58:
[...]
Dat is alleen geen S2F maar gewoon historisch koersverloop van de vorige bull-runs. Wel een mooie plaatje.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik ook bij deze, maar dan pin ik jou er wel op vast
BTC 40000
ETH 3000
LTC 200
ADA 10
Wie tekent?
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
BTC 40000Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:03:
Ff voorlopig sideways gaan met de king, de torens lopers en vooral pionnen ff in beweging komen en dan eind januari uitkomen op
BTC 40000
ETH 3000
LTC 200
ADA 10
Wie tekent?
ETH 3000
LTC 200
ADA 10
NANO: 50
r0bb schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:01:
[...]
Haha eens. En gezien de hysterie op Binance rondom de 40k$, wil ik niet weten wat voor chaos het tegen die tijd op de exchange is. Toch kan je prima een limit sell zetten op 300k, niet?
:fill(white):strip_exif()/f/image/CV0jLJmRYqg7l52d8c3vOrim.png?f=user_large)
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Het geld moet toch ergens vandaan komen toch?sampoo schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:39:
[...]
Hij heeft wel gelijk. Hij heeft geen bitcoin dus hij wordt in ieder geval niet slapend rijk. Verder is het natuurlijk een onbenul, iedereen die de afgelopen jaren bitcoin heeft gekocht staat op winst. Ook diegenen die in 2017 aan de toenmalige top zijn ingestapt.
Verder blijven dit soort "experts" maar hameren op het gebrek aan fundament achter bitcoin en dat het maar net is wat de gek ervoor geeft. Hij weet niet waar hij het over heeft en hoopt als hoogleraar en Rabobankadviseur dat de toezichthouders de banken "eerlijk" houden. Want als die wel brood zien in bitcoin slaat hij natuurlijk helemaal een modderfiguur.
https://twitter.com/jacob.../1346133062204198917?s=21
Is NANO de dame? Ik dacht LINK.
12 mei FO.
Chill, thanks!
/remindme
ADA 10? Ik teken wel. Koop ik eind van de maand een Mercedes.Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:03:
Ff voorlopig sideways gaan met de king, de torens lopers en vooral pionnen ff in beweging komen en dan eind januari uitkomen op
BTC 40000
ETH 3000
LTC 200
ADA 10
Wie tekent?
Tourniquet schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:13:
Je zou zweren dat dit interview uit 2013 is, maar het is toch echt van gisteren:
[Twitter]

Wim Boonstra - econoom en adviseur van de Rabobank. "Vertrouw ons, wij zorgen goed voor uw geld, Ik snap Bitcoin niet en wil het ook niet snappen"
Dit zijn echt met stip de grootste droeftoeters van onze tijd heren. Wat een natnek haha
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Zolang Bitcoin zo hard stijgt gaan de meeste alts alleen maar dalen. Wat ik nu doe is steeds instappen als BTC een stukje onder zijn ATH staat en uitstappen als 'ie de ATH weer nadert. Voor lekker slapen enzo is volledig uit ALT's uitstappen wat *ik* nu zou doen (geen financieel advies, ik kan er helemaal naastzitten).WeZijnErBijna schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:37:
Hi allen,
Ik lees hier ook al weer een tijdje mee, net als in 2017 en midden 2018 en afgelopen december weer ingestapt. (ben ik nu een Henk en Ingrid?)
Paar dagen daytraden gedaan maar dat levert eigenlijk te veel stress op om goed te combineren met een gewone 'werkdag'. Dus heb ik ongeveer een week alles laten staan en dan geeft veel meer rust.
Enige nadeel is dat ik in december begon met 75% BTC, 15%ETH en 10% ALTS maar door het daytraden zit ik nu op 40% BTC, 10%ETH en 50% ALTS.
Ik zie dus mijn totale waarde wel stijgen maar de waarde in BTC neemt af omdat de BTC harder stijgt dan de ALTS die ik heb.
Twijfel is nu of ik nog wacht op een grote ALT pomp terwijl de BTC dan hopelijk zijwaarts of licht daalt... of dat ik mijn 'verlies' op de alts moet nemen en nu veel/alles omzetten in BTC.
Uiteindelijk ik alles als bonus, geen intenties om inzet of winst er uit te gaan halen dit jaar.
De afgelopen maanden ben ik in alts blijven zitten en 25% van mijn portfolio in BTC-waarde kwijtgeraakt...
Waar is 'Murica om ons te redden?
Minder dan een lambo doen we het hier niet voor...Justevo schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:07:
[...]
ADA 10? Ik teken wel. Koop ik eind van de maand een Mercedes.
Ik ben vorige keer (zoals zovelen) op de top ingestapt in allerhande muntjes zoals XLM, NEO, etc. De waarde van m'n inleg met 80% omlaag zien gaan. Ik heb niet bijgestort (wilde wel, kon niet want ik had een huis gekocht) maar door me een beetje in te lezen in TA en verstandiger keuzes te maken sta ik nu weer in de plus.
Ik heb nu wel een plan om uit te cashen en ga me er aan houden. Ik wil niet opnieuw naar -80%...
16:20Pelox schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:11:
When 42k...
Maar even afwachten dan
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
* Note to self: over 2 jaar bericht teruglezen en jezelf voor je kop slaan. Of een schouderklopje, wat er maar van toepassing is.
HODLBjorn180179 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:13:
Wil eigenlijk uit ETH stappen maar niet met een rode dildo.
Maar even afwachten dan
Ik ben op de groene dildo uitgestapt. Nu aan het heroverwegen waar de knaken te brengen, in een shitcoin die moon gata of BTC.
Klopt, alhoewel die BTC ook wel weer hard gaat. Twijfel namelijk of dit nu het moment is. Met altcoins is het wel iets meer klein geld, spreiden en wat meer gokken. Ook gevoelsmatig dat je nu flinters BTC koopt i.p.v. mooie ronde getallenSovieto schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:10:
Lastig is dat met die Alts. Je wilt de boot niet missen, maar diep van binnen weet je dat je beter in BTC kan zitten
"Ik zit er met verbazing naar te kijken en snap er niks van waarom het zo hard omhoog gaat" Tjonge jonge.... ik geloof dat ooit ene Louis Van Gaal ooit tegen een journalist zei "Ben ik nou zo slim OF ben jij nou zo dom?" Kan je evengoed voor deze zogezegde financiële experts zeggen...Raden het telkens af maar komen met geen enkel alternatief dat het even goed doet. Hebben ook geen idee wat er achter die BTC zitGelukszoekr schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:07:
[...]
[Afbeelding]
Wim Boonstra - econoom en adviseur van de Rabobank. "Vertrouw ons, wij zorgen goed voor uw geld, Ik snap Bitcoin niet en wil het ook niet snappen"
Dit zijn echt met stip de grootste droeftoeters van onze tijd heren. Wat een natnek haha
Ik kan dan mijn huis aflossen....Justevo schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:07:
[...]
ADA 10? Ik teken wel. Koop ik eind van de maand een Mercedes.
V-Strom 650
Ahh Nano gekocht voor 15 euro in 2017.....heeft nog een lange weg te gaan dan.roviaro schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:19:
Zit eigenlijk te wachten tot nano even doorpakt
V-Strom 650
Zorg even dat Henk en Ingrid ADA gaan kopen, dan teken ik meteenAli Baba 1001 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:03:
BTC 40000
ETH 3000
LTC 200
ADA 10
Wie tekent?
Maar dit zijn dus wél de mensen waar de meeste mensen naar luisteren. En daarmee de kans op koopkrachtbehoud en huge gains missen. De bank maakt meer kapot dan je lief is.Rebbelx schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:18:
[...]
"Ik zit er met verbazing naar te kijken en snap er niks van waarom het zo hard omhoog gaat" Tjonge jonge.... ik geloof dat ooit ene Louis Van Gaal ooit tegen een journalist zei "Ben ik nou zo slim OF ben jij nou zo dom?" Kan je evengoed voor deze zogezegde financiële experts zeggen...Raden het telkens af maar komen met geen enkel alternatief dat het even goed doet. Hebben ook geen idee wat er achter die BTC zit
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Oei dat duurt nog even.. of niet.. had ook niet verwacht dat dot opeens zo zou gaan.. net nadat ik verkocht hadXoxol schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:20:
[...]
Ahh Nano gekocht voor 15 euro in 2017.....heeft nog een lange weg te gaan dan.

Ik raad niks aan, kan alleen zeggen dat ik 90% in btc en eth heb en 10 in alts.AMARONE schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:22:
Vraagje, wat raden jullie aan. Ik heb ene flufje uit ETH. In welke ALT stoppen (ZIL?XLM?LOOPRING?)? Of laag weer in ETH of bij een dal in BTC?
Zero.
Dus het was toen 8k waard en nu 1k?ShininNL schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:57:
Heb nog wel even te gaan met mijn mooie 100% alt portfolio. Ergens in 2017 op de piek ingestapt, van m'n inleg van 8k is nog 1k over. Niks verkocht though.
Welke coins?
Met verbazing zit ik naar dat interview te kijken / luisteren... Gaat al 11jaar omhoog... kocht je op top in 2017 / 2018 had je na 3 jaar +100% winst....En nog altijd : "Ja het is een piramidespel, er zit niks achter..." Schaamtelijk interview.... hoogleraarGelukszoekr schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:21:
[...]
Maar dit zijn dus wél de mensen waar de meeste mensen naar luisteren. En daarmee de kans op koopkrachtbehoud en huge gains missen. De bank maakt meer kapot dan je lief is.
ETH.AMARONE schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:22:
In welke ALT stoppen
AVA, thank me later.....AMARONE schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:22:
Vraagje, wat raden jullie aan. Ik heb ene flufje uit ETH. In welke ALT stoppen (ZIL?XLM?LOOPRING?)? Of laag weer in ETH of bij een dal in BTC?
Min of meer_Gast_ schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:26:
[...]
Dus het was toen 8k waard en nu 1k?![]()
Welke coins?
Allemaal troep:
XVG, TRX, ICX, ECA, POE, NEO, REQ
Toch hold ik gewoon VET ICX REN WAN XLM ROSÉ maar ik wijzig steeds meer richting enkel BTC
[ Voor 11% gewijzigd door r0bb op 08-01-2021 14:36 ]
XLM is rond de 0,20 wel interessant, zeker als XRP helemaal down is...gaat XLM weer omhoog.AMARONE schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:22:
Mijn HODL emotie zit voor aankomende periode in GRT en DOT....
Cardano, Chainlink, Loopring, Uniswap, VeChain etc..AMARONE schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:22:
0,24 nog, 0,2 en ik koop het meteen inderdaadM-v-G schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:32:
[...]
XLM is rond de 0,20 wel interessant, zeker als XRP helemaal down is...gaat XLM weer omhoog.
Mijn HODL emotie zit voor aankomende periode in GRT en DOT....
ik geloof er al niet meer in sinds 2017r0bb schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:32:
Ik begin steeds minder te geloven in een altseason. Overduidelijk is BTC het enige waar institutioneel geld in terecht komt (naast het setje andere coins via Greyscale). Een sterke BTC is gewoon slecht voor de alts. Stel dat institutionele inflow nu pas start en voorlopig door blijft zetten, zal altcpin zwak blijven (met links en rechts een dagelijkse pump 'n dump)?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Zou je zeggen he... maar niet dusSpecy schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:08:
[...]
Zolang Bitcoin zo hard stijgt gaan de meeste alts alleen maar dalen.
De laatste 24h een beetje een dipje idd... maar de 7d en 30d zien er voor alle alts in mijn PF nog perfect uit.
/f/image/QzviAk4Iq5esStqeUIJv0uGl.png?f=fotoalbum_large)
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Is in het verleden al vaak gebeurd namelijk.
TRX heb ik weggegooid deze week, ICX bewaar ik. Heb er zelfs winst op zie ik nu.ShininNL schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:31:
[...]
Min of meer
Allemaal troep:
XVG, TRX, ICX, ECA, POE, NEO, REQ
daarom moet je ook niet op al die duizenden zogenaamde smart chains, mooie whitepapers, blauwe logo's en gladde praatjes gokken. kies muntjes met tockenomics., Daar waar er al sprake is van adoptie er vraag en dus schaarste ontstaat. dat zijn hodl muntjes, de rest is pump & dumpanti elppa schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:35:
[...]
ik geloof er al niet meer in sinds 2017Des te eerder je dat beseft, des te eerder begin je echt geld te verdienen (op een hele enkele uitzondering na)
Mede daarom staat 80% offline en speel ik maar met 20 procent op een exchange. Als ik langere tijd niets doe, dan haal ik alles van de exchange af.Area schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:38:
Maken jullie je geen zorgen dat de exchanges gehacked kunnen worden?
-edit: ik kom nog uit de mt.gox tijd.
[ Voor 5% gewijzigd door RvV op 08-01-2021 14:41 ]
Y'24
De grote niet echtArea schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:38:
De kleinere zou ik niet aandurven daar teveel hebben staan
Volgens mij is het gewoon een fysiek systeem als er veel koop druk staat op btc en hij gaat relatief sideways dan kan er met een klein deel market cap deel alts gekocht worden en gaan o.a. door die bots mee liften op de btc paren dus bot ziet een alt stijgen en gaat daar gebruik van maken en ook mensen die de ritjes meenemen van alts in hun zicht/die ze kennen of gewoon winst proberen te maximaliseren. Elk regel systeem schiet een beetje door en dan heb je zo een alt seizoen zonder dat het betekenis heeft anders dan marktwerking.r0bb schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:32:
Ik begin steeds minder te geloven in een altseason. Overduidelijk is BTC het enige waar institutioneel geld in terecht komt (naast het setje andere coins via Greyscale). Een sterke BTC is gewoon slecht voor de alts. Stel dat institutionele inflow nu pas start en voorlopig door blijft zetten, zal altcpin zwak blijven (met links en rechts een dagelijkse pump 'n dump)?
Ah, ik heb hier ook nog ergens een paar NANO rondslingeren. Average buy price: €19.79Xoxol schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:20:
Ahh Nano gekocht voor 15 euro in 2017.....heeft nog een lange weg te gaan dan.
Zou ze misschien beter buitengooien en BTC mee kopen, maar ach, ik HODL ze nu al 3 jaar...
4x moon soon?
Binnenkort komt NEO3 volgens mij, ik zou iig daarop wachten.Slonzo schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:43:
[...]
Ah, ik heb hier ook nog ergens een paar NANO rondslingeren. Average buy price: €19.79
Zou ze misschien beter buitengooien en BTC mee kopen, maar ach, ik HODL ze nu al 3 jaar...
4x moon soon?
:fill(white):strip_exif()/f/image/xstKAqZyuuuxnNjGcsLhij1b.png?f=user_large)
Stel dat ik daar van elk van de 7 coins voor 1000 dollar van m'n geld in had gestoken op het hoogste punt (eind 2017-begin 2018) was ik nu dus ongeveer 93% van dat geld kwijt.
Prima mogelijk om knetterhard REKT te gaan op altcoins dus
Als je ze al zo lang hebt gehouden zou ik ze nu ook niet verkopen..(althans ik zit in hetzelfde schuitje en ik denk nu ook dat ik ze maar gewoon hou) Mocht die Coinbase aankondiging er ooit nog komenSlonzo schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:43:
[...]
Ah, ik heb hier ook nog ergens een paar NANO rondslingeren. Average buy price: €19.79
4x moon soon?
Wat voor aankondiging is dat?Egeau schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:45:
[...]
Als je ze al zo lang hebt gehouden zou ik ze nu ook niet verkopen..(althans ik zit in hetzelfde schuitje en ik denk nu ook dat ik ze maar gewoon hou) Mocht die Coinbase aankondiging er ooit nog komen
Mijne ook! Van de week maar eens uitproberen in de AH of JumboPelox schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:01:
ps. mijn fysieke Binance card is binnen!

Helder overzicht, dank hiervoor!Smultie schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:44:
Ik heb even teruggekeken naar een lijstje met altcoins die ik met zorg heb samengesteld eind 2017
[Afbeelding]
Stel dat ik daar van elk van de 7 coins voor 1000 dollar van m'n geld in had gestoken op het hoogste punt (eind 2017-begin 2018) was ik nu dus ongeveer 93% van dat geld kwijt.
In retrospect, it was inevitable
Ik heb alleen wat altcoin op een exchange staan voor het gemak. De grootste stack (bitcoin) staat veilig offline. (voor boeven met boormachines: niet bij mij thuis)Area schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:38:
Als ik wat zoek, dan lees ik dat het tussen de 10 en 60 minuten zou moeten duren.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
1. Nee. Zijn verzekerdArea schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:38:
2. Bij een hack zijn (vaak) jouw wallets niet in gevaar. Die staan offline opgeslagen
3. "Vaak" is overdreven, maar je moet er wel rekening mee houden dat het kan gebeuren en wat je dan kwijt kan raken of wat er op straat kan komen te liggen. Dat laatste vind ik persoonlijk gevaarlijker.
Maar ook die gegevens staan bij veel goede exchanges offline opgeslagen.
Hackers zullen tijdens zo'n hack dan ook meestal alleen de BTC buitmaken die de exchange online heeft staan om trades te kunnen faciliteren.
Dus de meest voorkomende problemen die wij als gebruikers dan hebben is dat de exchange op slot gaat omdat ze geen BTC's meer op de plank hebben om trades te kunnen doen...
Al met al .... wat heb je er voor over
ja vind ik ook ?croc schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:35:
Heb het idee dat de rentes op hypotheken in Nederland gevoelig hoger liggen als ik hier zo lees...
ik ga volgende week naar mijn huis bank voor een herziening van mijn lening vast 20 jaar 2,70% te verlagen.
Hoeveel fee heb je meegegeven?BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:50:
Ik heb een klein beetje BTC overgemaakt van Blockchain naar Kraken. Zit in Blockchain nu al bijna 2 uur tegen '0/3 confirmations' aan te kijken. Is dat gangbaar op het moment?
Als ik wat zoek, dan lees ik dat het tussen de 10 en 60 minuten zou moeten duren.
Heel knap als je PRECIES op het hoogste moment al die coins had ingekocht.Smultie schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:44:
Ik heb even teruggekeken naar een lijstje met altcoins die ik met zorg heb samengesteld eind 2017
[Afbeelding]
Dan was je echt de meest ongelukkige trader ooit geweest volgens mij

Alt season komt zonder twijfel. En een grote ook. Retail gaat m.i. voornamelijk alts kopen deze cycle. Je moet alleen de dominance in de gaten houden, zodat je weet wanneer je uit btc en in alts moet stappen.r0bb schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:32:
Ik begin steeds minder te geloven in een altseason. Overduidelijk is BTC het enige waar institutioneel geld in terecht komt (naast het setje andere coins via Greyscale). Een sterke BTC is gewoon slecht voor de alts. Stel dat institutionele inflow nu pas start en voorlopig door blijft zetten, zal altcoin zwak blijven (met links en rechts een dagelijkse pump 'n dump)?
Toch hold ik gewoon VET ICX REN WAN XLM ROSÉ maar ik wijzig steeds meer richting enkel BTC
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Was meer als grapje dan serieus. Blijft terugkomen sinds Coinbase Nano ooit genoemd heeft als 1 van de projecten die ze aan het onderzoeken waren. https://blog.coinbase.com...f-new-assets-e700496844be
Is helaas al uit 2018... maar bij elke pump roept er wel iemand: Dit moet nu de Coinbase announcement zijn
Dat is echt allemaal in de periode vlak na de top van eind 2017. Echt geen raar moment om in te kopen in andere coins, w.m.b.FijneKerst schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:52:
[...]
Heel knap als je PRECIES op het hoogste moment al die coins had ingekocht.
Dan was je echt de meest ongelukkige trader ooit geweest volgens mij![]()
Meld, ownee niet op hoogste gekocht maar nooit uitgestapt. Nu voor het eerst sinds 2018 door dat btc zo hoog staat zijn de coins in euro mijn inleg waard maar mbt btc is het nog geen 20ste. A well shit happensFijneKerst schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:52:
[...]
Heel knap als je PRECIES op het hoogste moment al die coins had ingekocht.
Dan was je echt de meest ongelukkige trader ooit geweest volgens mij![]()
WTC, wat een pareltje was dat in 2017!!!Smultie schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:44:
[Afbeelding]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
bij dit soort vragen gaat iedereen opnoemen waar diegene zelf in zit zonder echt een goede reden te geven , je hebt er dus niks aan.AMARONE schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:22:
Vraagje, wat raden jullie aan.
Ik heb een klein percentage bij Kraken en bij Bistamp staan. Van die clubs verwacht ik wel dat ze bij een hack op z'n minst een deel vergoeden o.i.d. Het debiele is dat ik dit puur op gevoel zeg en dus eigenlijk geen idee heb hoe ze hier in de praktijk mee omgaanArea schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:38:

Als je crypto aan een exchange geeft, verdien je het ookArea schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:38:
ok bedankt 2 rode candles afgelopen2 dagen....
[ Voor 5% gewijzigd door Palindrome op 08-01-2021 15:03 ]
NLG, iemand?sjorremans schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:54:
[...]
WTC, wat een pareltje was dat in 2017!!!

we only make way for the man who boldly pushes past us
De normal, niet de priority.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Die zijn bij mij nu meer waard dan waar ik ze ooit voor had gekocht. Duurde een paar jaar
Hij zegt ook laterPalindrome schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 15:03:
[...]
ok bedankt 2 rode candles afgelopen2 dagen....
Ik vond het een leuke coin maakte mooie bewegingen, laatste tijd staat het een beetje stil, zie dat het wel weer uit een dal komt.Ladonna schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 15:01:
Wat vinden jullie van unfi
Persoonlijk raak ik hem niet meer aan, te weinig volume misschien weer boven de 10 en als er echt wat beweging in komt
Het geld zit momenteel in de top ranked alts de rest is lastig en blijf je al snel als bagholder achter
Hoe werkt die binance kaart? En wat heb je eraan?Ypuh schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:48:
[...]
Mijne ook! Van de week maar eens uitproberen in de AH of Jumbo. Ben stiekem toch wel nieuwsgierig, ook al zit ik nog maar in de 1% cashback. Laatst al mijn BNB verkocht en sindsdien is de prijs x1.5 gegaan
. Wacht wel ff een paar weekjes met terugkopen.
Haha, shit. Ik ken ze ook allemaal nog. WTC was ook zo'n one-day-fly. NEO is eigenlijk de enige die iets werkends had/heeft, maar daar ben ik ook finaal op onderuit gegaan (volgens mij gekocht voor $40 en verkocht voor $5 ofzo).Smultie schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:44:
[Afbeelding]
Persoonlijk zou ik dan voor Swipe gaan, netflix, spotify en prime cashback. Binance card heeft dit volgens mij niet.Slux schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 15:07:
[...]
Ik vond het een leuke coin maakte mooie bewegingen, laatste tijd staat het een beetje stil, zie dat het wel weer uit een dal komt.
Persoonlijk raak ik hem niet meer aan, te weinig volume misschien weer boven de 10 en als er echt wat beweging in komt
Het geld zit momenteel in de top ranked alts de rest is lastig en blijf je al snel als bagholder achter
V-Strom 650
REQ doet bij mij ook nog zeer. Werd een hoop positief nieuws de wereld ingeslingerd in 2017 hierover, aankondiging van mooie samenwerkingen (Wikipedia toch?). Vervolgens compleet ingestort en ligt nog steeds in het putje....Smultie schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:44:
[Afbeelding]

10 usd, dan is er wat meer animo voor heb ik het idee, nu is de kans groot dat ie zo weer terug zakt naar de 6.50 ish.Ladonna schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 15:09:
Wat bedoel je met boven de 10 ?
De bewegingen down gaan harder dan de ups op het moment, maar het kan zo omslaan met crypto hij staat op mijn watchlist.
Het is een debit kaart, het gemak en de cashback op zo goed als al je aankopen.DarkShadow schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 15:08:
[...]
Hoe werkt die binance kaart? En wat heb je eraan?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Idd, gewoon een extra pasje waar wat geld op staat en je cashback op krijgt.Crypts schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 15:12:
[...]
Het is een debit kaart, het gemak en de cashback op zo goed als al je aankopen.
Die Swipe kaart is nogal duur toch? Wat is dat dan met Netflix en Spotify?
Daar blijf ik helemaal ver vandaan.Xoxol schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 15:10:
[...]
Persoonlijk zou ik dan voor Swipe gaan, netflix, spotify en prime cashback. Binance card heeft dit volgens mij niet.
Reken maar uit wat het je kost om netflix en spotify te nemen, paar maanden terug zou het mij +/-1250 euro gekost hebben en dat zou dan +/- 6 maanden vast staan.
Nee das niks voor Sluxie
Dat is waar, ik heb het voor 180 opgepikt. Dan loont het wel, nu voor 230 ook interessant.Slux schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 15:13:
[...]
Daar blijf ik helemaal ver vandaan.
Reken maar uit wat het je kost om netflix en spotify te nemen, paar maanden terug zou het mij +/-1250 euro gekost hebben en dat zou dan +/- 6 maanden vast staan.
Nee das niks voor Sluxie
V-Strom 650
Ik heb $300 van de UNI airdrop gebruikt voor mijn Swipe kaart. Vervolgens UNI weer goedkoper ingekochtSlux schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 15:13:
[...]
Daar blijf ik helemaal ver vandaan.
Nee das niks voor Sluxie
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
https://nl.0xzx.com/liver...amelobjecten-op-ethereum/
Nog even heeft een voetbal plaatje, kunstwerken, stripboeken..en wat meer, de waarde van een LTC of ETH als token?
Dacht dat JUV en PSG een opvlieging was.
Ik geloof zo ie zo in crypto taal (sowieso)Xoxol schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 15:15:
[...]
Dat is waar, ik heb het voor 180 opgepikt. Dan loont het wel, nu voor 230 ook interessant.
Ik volg @Gelukszoekr zijn posts er wel over, maar daar blijft het bij voor mij, ik ben niet van de debit/credit cards vind het een beetje armoedig staan zo kaart
Al is het een debit card er hangt voor mij toch een op de pof gevoel bij, ik wil direct betalen en niet achteraf, daar heb ik echt een hekel aan.
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!