Ik stap liever op de raket dan op dat rondtollende XRP logo.
Heb net weer een gedeelte LTC verkocht, gaat die onmiddelijk een euro hogerPelox schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:45:
Inmiddels een vakantie, een paar schoenen en vandaag een steelstofzuiger gekocht van mijn eth. Dat ze maar enorm duur mogen worden. Btc pizza duur.

Winst is winst, pizza incoming

Chill leven hoorCrypts schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:45:
[...]
Wat Tominatie al zegt leef ik ervan, moet ook eten he?Ik hodl best wel wat daarnaast, moet ook een buffertje hebben.
![]()
Overigens geen ETH, vooral BTC en LTC naast nog wat plukjes andere kleine coins hier en daar.
Als de CES het niet als valuta ziet en dus ook niet erkent, tja... wat gaat er dan mee gebeuren. Het wordt nu overal al gedelist uit angst.elektriekert schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:28:
[...]
Ik kan me niet voorstellen dat dit de dood van XRP zou zijn, ze zijn al jaren open kaart aan het spelen.
Andere instellingen zoals FinCEN zien XRP ook als digitale valuta, ik meen dat ze in 2015 nog gesetteld zijn in een zaak met finCEN
we only make way for the man who boldly pushes past us
Proficiat!Pelox schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:45:
Inmiddels een vakantie, een paar schoenen en vandaag een steelstofzuiger gekocht van mijn eth. Dat ze maar enorm duur mogen worden. Btc pizza duur.
Ik zou willen een tuinhuisje kopen met m'n cryptowinsten en misschien een carport. Moet wel nog een beetje verder holden en traden daarvoor...
ATH anyone?.. of is dat zooooo 2020
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Hoe kan iets een ath zijn als je niet weet wat er nog komen gaat??Gelukszoekr schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:48:
Zero.
Zoooo 2020, tegenwoordig mag je alleen nog maar bij tienduizendtallen uit je dak gaanGelukszoekr schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:48:
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Gelukszoekr schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:48:
Ik wacht nog op een nieuwe parabool van Loopring.
Laten we enkel 10k stappen beginnen bekijken als nieuwe ATH, 40k,50k,60,..Gelukszoekr schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:48:
Bespaart ook wat lasten en stress voor Jaapio
De enorme vrijheid is leuk maar het is best risicovol, heb ook echt wel mindere tijden gekend.
Moet ook bekennen dat het nu harder 'werken' is dan in een bearmarket. Kan niet helemaal duiden waar hem het verschil in zit, misschien omdat het nu zo hard gaat de angst dat het net zo hard naar beneden kan. In een bearmarket wordt er nog af en toe op de rem getrapt, nu is het gewoon gassen en soms ineens vol gas.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Je vergeet de 100k. Dan is het namelijk tijd voor een tweakers crypto feestje en huren we een eiland af.wdbtje schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:49:
[...]
Laten we enkel 10k stappen beginnen bekijken als nieuwe ATH, 40k,50k,60,..
Bespaart ook wat lasten en stress voor Jaapio
Zero.
REKT op NANO ? Hoe danPalindrome schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:48:
wie gaat er rekt op nano
En als het wel zo is dan kan je beter maar niet crypto traden
@.oisyn @Taro Waar blijven die invites?Pelox schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:50:
[...]
Je vergeet de 100k. Dan is het namelijk tijd voor een tweakers crypto feestje en huren we een eiland af.
KAK flufje ETH te vroeg verkocht
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
En opnieuw wat een klappers in de aandelen !!
Marathon Patent Group
Argo Blockchain PLC
Hut 8 Mining
Riot Mining
Marathon Patent Group
Argo Blockchain PLC
Hut 8 Mining
Riot Mining
Geweldig! Winst = winst. Niet veul? Maakt niet, wees blij, voor hetzelfde was het verlies geweest.Crypts schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:38:
[...]
Mooi man, net sell op €1010 naar €1005 verlaagd omdat hij de hele dag al aan het klootviolen is net onder of of boven de €1000. Nou ja winst is winst maar 0,5% houdt niet over.
Heb je de fee er al afgerekend?
BTC gaat hier lekker op!
*Maakt @Verwijderd weer alvast voorzichtig wakker.
*Maakt @Verwijderd weer alvast voorzichtig wakker.
[ Voor 14% gewijzigd door WhySoSerious op 07-01-2021 16:52 ]
Stapte met een fluf hoog in, maar ik heb genoeg gezien. Die gaat nog een x knallen. Zou me niks verbazen als ie morgen de 6 dollar aantikt.Slux schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:51:
[...]
REKT op NANO ? Hoe dan![]()
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
nou omdat iedereen opeens stil is over nanoSlux schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:51:
[...]
REKT op NANO ? Hoe dan![]()
300% in 4 dagen, hoe kan je nu rekt gaan?Palindrome schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:48:
wie gaat er rekt op nano

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
39K Bend over and spread them cheeks!
We're coming!
We're coming!
Omdat ze na die run winst hebben gepakt ?Palindrome schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:53:
[...]
nou omdat iedereen opeens stil is over nano
ik wacht op de dip hoop ergens in de mid 3.50
@Verwijderd moet dan wel de 100 babes laten overvliegen met zijn privévliegtuig.Pelox schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:50:
[...]
Je vergeet de 100k. Dan is het namelijk tijd voor een tweakers crypto feestje en huren we een eiland af.
WhySoSerious schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:54:
39K Bend over and spread them cheeks!
We're coming!
:fill(white):strip_exif()/f/image/Wyxz1ioKl0Ah9QiwrjZm6JWK.png?f=user_large)
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Haha kan ik me goed voorstellen ja, redelijk stressvol nu. Vooral als het je full-time job is.Crypts schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:50:
[...]
De enorme vrijheid is leuk maar het is best risicovol, heb ook echt wel mindere tijden gekend.![]()
Moet ook bekennen dat het nu harder 'werken' is dan in een bearmarket. Kan niet helemaal duiden waar hem het verschil in zit, misschien omdat het nu zo hard gaat de angst dat het net zo hard naar beneden kan. In een bearmarket wordt er nog af en toe op de rem getrapt, nu is het gewoon gassen en soms ineens vol gas.
Rustig an in ieder geval!
late instapper, die zijn er altijdI ColoSsuZz I schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:54:
[...]
300% in 4 dagen, hoe kan je nu rekt gaan?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Zitten nu geen fees op euro paren op Binance, althans maker orders dan, taker natuurlijk wel. Nu eens kijken waar ik het nu in ga stoppen, DOT misschien? Die blijft een beetje achter. Moet wel een euro paar zijn.Martine schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:52:
[...]
Geweldig! Winst = winst. Niet veul? Maakt niet, wees blij, voor hetzelfde was het verlies geweest.![]()
Heb je de fee er al afgerekend?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Precies, de winst moet ergens vandaan komen.
Zero.
Verwacht niet dat Nano nu helemaal door het putje gaat. XLM heeft zich ook nog aardig overeind gehouden na die recente astronomische stijging. Goed inkoopmoment wel!
Ik snap dat 1000 erbij een steeds kleinere stap wordt maar wat een geweld!
NANO inkoopmoment, here I come
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Is ook wel weer goed dat er genoeg crytpto plebs zijn die zo hoog in stappen
Slux lult maar wat hoor, ik maak er regelmatig een bende van met traden, dat ik misschien wel tot de uber elite plebs behoor.
39K!!!!!!!!
Ongeloveloos!
Ongeloveloos!
HAPPY 39K !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ETH gaat vrolijk mee.
Stapte gister met 750 sats in op XLM, toen ging die nog veel verder, stapte vandaag opnieuw hoger in in xvg en toen ging die omloaagSlux schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:00:
[...]
Is ook wel weer goed dat er genoeg crytpto plebs zijn die zo hoog in stappen![]()
Slux lult maar wat hoor, ik maak er regelmatig een bende van met traden, dat ik misschien wel tot de uber elite plebs behoor.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Daar heb ik best een avondje ruzie voor over !
Wat was de chart website ook alweer met al die Pachinco geluidjes?
Dat zegt niets...WhySoSerious schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:00:
Een groene candle nog groter dan de mijne!
Naam en adres bitte
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Wat een ontzettend frustrerende markt kan dit zijn zeg... Nu naar de BTC koers kijken en denken waarom moest ik nou zo nodig alles omzetten en kon ik niet gewoon simpel BTC hodlen.
Zit nu nog in ETH, VET en NEO en sta nog 50% verlies ipv 60% winst met BTC aaaargh! Toch wel een knappe prestatie al zeg ik het zelf...
Zit nu nog in ETH, VET en NEO en sta nog 50% verlies ipv 60% winst met BTC aaaargh! Toch wel een knappe prestatie al zeg ik het zelf...
Er komt werkelijk geen einde aan, 2021 is pas zeven dagen oud. Heb ook al even zoveel panic sells gehad, en toch maak ik winst. Bizar!
Dat is dan wel een hele kleine candle die je hebt, op mijn 27 inch 4k scherm en op 1h chart zie ik niks.WhySoSerious schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:00:
Een groene candle nog groter dan de mijne!
Sterkte ermee
Dat vind ik dus maar tegenvallen. Vandaag ook weer 5% achter op BTC.WhySoSerious schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:01:
ETH gaat vrolijk mee.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
https://aggr.trade/Prutzertje schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:02:
Wat was de chart website ook alweer met al die Pachinco geluidjes?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ok jongens. Eth 2500$ soon
Ik gooi m'n logisch beredenerende denkwijze over de boeg.
FUCKING GOEDE TECH
FUCKING VEEL ADOPTIE
MOON
Ik gooi m'n logisch beredenerende denkwijze over de boeg.
FUCKING GOEDE TECH
FUCKING VEEL ADOPTIE
MOON
Wat gebeurt er eigenlijk als iedereen gaat cashen
Ik denk dat Bitcoin altijd #1 blijft, in ieder geval de komende tientallen jaren._Gast_ schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:31:
Heey denken jullie dat Bitcoin binnen 15 jaar ingehaald zal worden door een meer praktische coin, of blijft het de nummer 1?
Dat altcoins zogenaamd zouden overnemen, wordt al jaren beweerd. Dogecoin bestaat ook al jaren en is precies opgezet omdat alle shitcoins net zo'n meme zijn als Dogecoin zelf.
De huidige BTC dominance is over 2/3e. Er moet echt wel iets heel bijzonders gebeuren wil dat zomaar omslaan, laat staan op korte termijn.
Als eentje het al zal moeten overnemen, dan zal dat Ethereum zijn (imho). Zeker niet 1 van die 'goedkope' coins.
En zo zijn er nog 1000 muntjes die het zogenaamd beter zouden doen. Uiteindelijk geef je altijd ergens in op (of in het onderliggende proof of work systeem, of in decentralisatie, of in ....) en uiteindelijk heeft niemand 'de naam'.Ik lees bijv. goede dingen over Nano, zoals: geen transactiekosten.
Maarja, Nano is wel een leuk muntje met een goed logo, dat wel.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Death spiralDanlord schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:07:
Dan zal het wel naar beneden gaan. Iets met vraag en aanbod.Danlord schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:07:
Het blijft moonenDanlord schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:07:
Kijk maar eens naar januari 2018Danlord schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:07:
Crashen....Danlord schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:07:
Daarom zijn de banken druk bezig met geld printen voor als.iedereen zijn btc omzet
Dat kan niet, want voor iedere verkoper moet er een koper zijn.Danlord schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:07:
Als iemand wil verkopen, maar er is geen koper, dan zakt de prijs tot aan 0.
Verwijderd
ik had 10k erin gepompt toen die nog tussen de 5-7k schommelde. daarna eruit gestapt , 10k vergokt op roulette en niet meer in btc gestapt. dus het kan erger.Holdem_NL schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:02:
Wat een ontzettend frustrerende markt kan dit zijn zeg... Nu naar de BTC koers kijken en denken waarom moest ik nou zo nodig alles omzetten en kon ik niet gewoon simpel BTC hodlen.
Haha dikke winsten in fiat en toch baal ik van de damage control die ik moet toepassen om niet meer sats te verliezen
REKTDanlord schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:07:
Verwijderd
Dan blijf ik weer alleen achter met de bags, zoals iedere bullrun.Danlord schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:07:
Krijgen we ooit nog een correctie naar 20K eigenlijk...
Het is alleen maar naar de maaan....
You and me both buddyVerwijderd schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:09:
[...]
Dan blijf ik weer alleen achter met de bags, zoals iedere bullrun.

Beter heeft Jaapio de 40k al klaar, zitten al op 39500!!!!!
In retrospect, it was inevitable
39,5K
Jaap, terug aan het werk!
Jaap, terug aan het werk!
40k incoming
niet de goden verzoekenmengenli schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:09:
Nope --> 40k --> 33k --> 70k --> 50k --> honderdmiljoenmiljard miljaar1!1!mengenli schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:09:
Dat was mij in 2018 overkomen, 3 jaar over gehuild maar nu toch met winst verkochtVerwijderd schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:09:
[...]
Dan blijf ik weer alleen achter met de bags, zoals iedere bullrun.
I feel sorry for you, maar probeer te leren van je "fouten". Dit klinkt erg zoals ik in 2017/2018, zeker met deze munten ook.Holdem_NL schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:02:
Anderzijds ook wel refreshing om te lezen. Ik hodl enkel BTC en ETH, maar de ene na de andere munt is hier aan het moonen met hogere returns op de korte termijn.
correcties zijn zooo 2018...mengenli schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:09:
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Zodra er minder kopers komen, en dat zal echt wel gebeuren want hij gaat te duur worden dan zal btc massaal geshort worden, tenminste dat denk(hoop) ikmengenli schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:09:
Ik geloof niet in correcties
Is die trut nou eindelijk verhuisd uit schubberkutterveen?Verwijderd schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:06:
[...]
Ingrid Hodlenaar
Maanweg 50k
2021 ATH Voorbijmarsium
:fill(white):strip_exif()/f/image/fGKfPgfesqVaKMhLOjQmk7HS.png?f=user_large)
Wat een dag joh!
Dus welke altcoin is na NANO aan de beurt?
Ik kan het goedpraten maar die fuckin 15% vanochtend had nu GELD geweest in BTC
Anders doen we het gewoon om de 5k ofzo, anders wordt 't z'n full-time job. Helemaal als we straks rond de 60-100k$ zitten

Verwijderd
uiteindelijk wel. correctie tussen de 10-16k usdmengenli schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:09:
Iemand nog tips om bij te kopen ? Echte klappers in de toekomst ?
Keep calm and listen to Ali Baba.Ali Baba 1001 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 15:21:
Ik word dit jaar 39. Dat betekent dat dit het 40e jaar is dat Ali Baba op deze aardbol is. Dat gaat binnekort gevierd worden met een 40K.
En dan wil Ali Baba een meme met 40 Babes die mijn hart crypto mogen veroveren zien beste @Verwijderd
Moon soon.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Swipe, zou leuk zijn voor de veranderingHesperides schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:12:
BTCMenna023 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:12:
Iemand nog tips om bij te kopen ? Echte klappers in de toekomst ?
Blowoff top forming? Abandon ship!
Wat een dag
WEER
WEER
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Als BTC menselijk is ziet die nog wat zielen op aarde, ff dalen naar de 25k euro om deze op te halen. DAN DOOR NAAR MOON
Vond je de correctie van bijna 35k naar net onder de 28k niet groot genoeg?mengenli schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:09:
Zou mij niets verbazen als we straks rond de 40/45k een correctie gaan krijgen van ~10k (~25%) en dat we daarna weer doorstijgen naar nieuwe ath's.
Ik gok ff op XEM, blind.Hesperides schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:12:
Kom niet aan werken toe zo
De tijd leert of het tij keert
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!