https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Niet echt, ik ben bloed serieus.

Het was maar een flufje, desondanks gaat het over geld, keiharde coins, dus dat is sowieso te allen tijde een serieuze aangelegenheid. Ja, echt!

Verwijderd
Gefeliciteerd man. Ik weet nog toen je NANO kocht vlak na de break-out van de kleine triangle:Tominatie schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:51:
Nano verkocht![]()
![]()
![]()
![]()
2 jaar lang ellende maar je was het uiteindelijk allemaal waard. Een kleine terugblik:
Nano, de tesla van de crypto. Who remembers?
[Afbeelding]
Nu duurde het niet een maandje dat de $3 werd gehit. Ook hold ik Nano dus niet tot $50![]()
Maar qua gains van low tot huidige top heeft t wel een Tesla run gepakt.![]()
Ik had ooit nog deze meme gemaakt toen @Verwijderd ook nog Nano aan't holden was.![]()
Het waren zware tijden, waarin je veelal flink met je bag onder water stond.
[Afbeelding]
Wat een einde uiteindelijk. Wat moet ik nog zeggen.
Voor de mensen die door blijven holden, $50 SOON!! Congrats iedereen met Nano
'Mijn naam is Tom en... Ik... Ik kocht...' Plotseling barst Tom in snikken uit. Lotgenoot Jaap slaat vermanend arm om hem heen. 'Vertel het maar aan de rest van de groep Tom, komop je kunt het.' Fluistert hij in Tom's oor. 'Ik... Ik kocht NANO... Vlak na de break-out van de kleine triangle...' stottert Tom tussen zijn tranen door.
De mensen van de praatgroep reageren geschokt. Een vrouw valt van haar stoel met haar gezicht op het beton. Een andere man zet zijn hoed op verlaat hoofdschuddend de kamer.
'Je kocht NANO na de kleine break-out? Jezus Tom...' zegt de groepsleider, die anders nooit maar dan ook nooit oordeelt. 'Rustig, rustig...' zegt Jaap. 'Ik kocht ook NANO he, Tom was niet de enige, iedereen maakt fouten.'
De groepsleider fronst zijn wenkbrauwen. Zijn mondhoeken zakken naar beneden vlak voor hij begint te spreken: 'Ik heb dit nog nooit eerder gedaan... Maar ik heb liever dat jullie nu gewoon weggaan. Gewoon oprotten nu. Deze groep heeft grenzen. Pak je spullen en flikker gewoon de fok op, vieze vuile vieze stumperts!'
'Even chill nu kereltje, even chill nu.' zegt Tom, en uit zijn broekzak trekt hij een M9 beretta
Ok dit gaat nergens over.
Mooie tijden waren dat. Nu lekker genieten van die winst!
Heerlijk die verticale glimlachStokstaart schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:57:
[Afbeelding]
@Verwijderd zo jammer. Dan doe ik het zelf wel
Niet te nep was je wens. Wholy shit, allemachtig wat een kannonen!Stokstaart schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:57:
[Afbeelding]

Bags overflowen de wallet zo te zienStokstaart schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:57:
[Afbeelding]
Must Hodl...Martine schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:58:
[...]
Niet te nep was je wens. Wholy shit, allemachtig wat een kannonen!
Nou....
:fill(white):strip_exif()/f/image/dLOPMwlQy9By5w896nTUqC0s.png?f=user_large)
Je weet wel dat je je nu gecommiteerd hebt aan een ETH-babe bij elke €100,- stijging he?Stokstaart schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:57:
[Afbeelding]
The community says thanks!
we only make way for the man who boldly pushes past us
Jua ik doelde meer op een potentieel botox-hoofd. Deze is volgens mij gewoon heerlijk puur natuur. Alleen geen vlecht, die houden jullie nog tegoed.Martine schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:58:
[...]
Niet te nep was je wens. Wholy shit, allemachtig wat een kannonen!
Dat is slecht nieuws voor Henk&Ingrid (en dus ook voor ons) want die moeten deze zomer wel op de camping gaan tradengreen-tea schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:54:
Wat werkt binance kut op de telefoon zeg. Is ook de laatste keer traden op tel haha
Druk 10x op sell knop dekende dat ie ook daarop stond buyd ie blugh.tony-stark schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:02:
[...]
Dat is slecht nieuws voor Henk&Ingrid (en dus ook voor ons) want die moeten deze zomer wel op de camping gaan traden
Dus ipv paar tientjes winst paar tientjes verlies 😂
Vervelend is dat ik mn orders niet zie op de graphs. Dus moet hele tijd vensters wisselen of knoppen indrukken waardeloos.
Hou het lekker bij kijken hoe de $ waarde van mn pf groeit op de tel.
[ Voor 27% gewijzigd door green-tea op 07-01-2021 16:06 ]
Daarvoor is er BLOX.tony-stark schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:02:
[...]
Dat is slecht nieuws voor Henk&Ingrid (en dus ook voor ons) want die moeten deze zomer wel op de camping gaan traden
Oh wacht....
De Kraken app werkt prima! Ook echt in mijn voordeel. Nu kan ik panic sellen vanaf mijn bank.green-tea schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:54:
Wat werkt binance kut op de telefoon zeg. Is ook de laatste keer traden op tel haha
Verwijderd
Hoh!!!! Aproved!!!Stokstaart schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:57:
[Afbeelding]
Ethereum zei je? Waar kun je dit pareltje kopen?
Kijk, als jij nou de 1k Ethereum babes doet...
Ik hoop dat je er nog tientallen moet gaan maken

Jemig en dat al met ETH 1K, waar moet @jaapio dan mee op de proppen komen bij BTC 50KStokstaart schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:57:
[Afbeelding]
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
[ Voor 3% gewijzigd door WiseGuy! op 07-01-2021 16:10 ]
Aave stijgt al maanden. Paar duizend gekocht op een paar cent, na rato in december correctie staan ze bijna op 100 dollar p.s. Gaat hard.onnaj schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 11:35:
Iemand een idee waarom AAVE (voormalig ETHlend) enorm stijgt? Of komt dat door de stijging van ETH?
@A87 , is that you?green-tea schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:04:
[...]
Druk 10x op sell knop dekende dat ie ook daarop stond buyd ie blugh.
Dus ipv paar tientjes winst paar tientjes verlies 😂
Vervelend is dat ik mn orders niet zie op de graphs. Dus moet hele tijd vensters wisselen of knoppen indrukken waardeloos.
Hou het lekker bij kijken hoe de $ waarde van mn pf groeit op de tel.
Maar via welke website betalen jullie uit?
Ik denk dat er een 18+ warning in de topic-titel moet komenBjorn180179 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:05:
[...]
Jemig en dat al met ETH 1K, waar moet @jaapio dan mee op de proppen komen bij BTC 50K
Zijn genoeg alternatieven. Ik gebruik Coinbase.Kruitdamp schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:07:
Misschien is deze vraag al 100x voorbij gekomen maar al die pagina's teruglezen word het niet...
Als je neit op een exchange zit, kies maar voor Bitonic.Kruitdamp schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:07:
Misschien is deze vraag al 100x voorbij gekomen maar al die pagina's teruglezen word het niet...
Eens, wat een verschrikkelijk omslachtig gedoe. Die UI is echt verschrikkelijk. Bitvavo is een verademing wat dat betreft. Als die beide nou iets meer nar elkaar opschuiven heb je de perfecte app.green-tea schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:54:
On-chain data TO-TAAL anders.WiseGuy! schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:05:
Toch bekruipt me ergens het gevoel dat dit weer eenzelfde naald is al JAN '17
Parabolisch? Ja
Zijn whales aan het verkopen? Nee, integendeel.
Zeg dan Bitvavo als je iemand advies geeft.WhySoSerious schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:08:
[...]
Als je neit op een exchange zit, kies maar voor Bitonic.
?..WiseGuy! schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:05:
Toch bekruipt me ergens het gevoel dat dit weer eenzelfde naald is al JAN '17
Jan 2017 gebeurde er juist vrij weinig.
Dat kan je nu niet echt zeggen
In 2017 ging het pas los in Q3
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
die klimt binnen half uurtje weer lekker op.. toch?Matthias87 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:07:
Is iedereen laaiend enthousiast over zijn 4,15 NANO inkoop?
Kraken, morgen op de bank indien voor 12 uur verzonden.Kruitdamp schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:07:
Binance, voor 17.00 uur binnen 60 min op de bank.
FijneKerst schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:09:
[...]
?..
Jan 2017 gebeurde er juist vrij weinig.
Dat kan je nu niet echt zeggen
In 2017 ging het pas los in Q3
Kan iemand mij even helpen? Ik begrijp mijn eigen transactie niet van destijds

Ik weet dat ik 173 XRP naar m'n Poloniex account had overgemaakt vanuit CEX.io

Ik weet dat ik die 173 destijds ook voor veel had verkocht en een paar uur later weer terug had gekocht. Daarna klapte XRP in.
Maar mijn XRP balance is 0 in Poloniex. Snap er niks van.

Let me share my screen...
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Lol My bad
Die het (nog steeds) niet doet op Iphone, goeie reclame ook.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Geen idee mischien is dat iemand die zojuist is gevaccineerd
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Opnamegeschiedenis al gecheckt?Aviv1 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:11:
Hallo,
Kan iemand mij even helpen? Ik begrijp mijn eigen transactie niet van destijds![]()
![]()
[Afbeelding]
Ik weet dat ik die 173 destijds ook voor veel had verkocht en een paar uur later weer terug had gekocht. Daarna klapte XRP in.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik neem aan dat rood verkopen betekend, dus volgens je overzicht heb je het verkocht voor $t.Aviv1 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:11:
Hallo,
Kan iemand mij even helpen? Ik begrijp mijn eigen transactie niet van destijds![]()
![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
A87 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:14:
[...]
Geen idee mischien is dat iemand die zojuist is gevaccineerd
Mijn vriendin wel zojuist, denk je dat ik me zorgen moet maken?
en wat raad je aan? Een muilkorf, of is een gagball voldoende?
Dat verschilt echt enorm. Ik kocht ooit mijn eerst zak Nano zoals @Verwijderd al aangeeft tijdens een breakout. Dat was rond de $1.20-1.30. Daarna ben ik eigenlijk altijd rekt geweest, maar heb ook nog fantastische buy the dips gedaan._Gast_ schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:55:
[...]
Hoeveel had je destijds betaald voor een Nano?
Waarvan 1 echt legendarisch op de ultieme bodem:

INLIJSTEN DEZE^

Grappig om zoiets terug te zien op Bitvavo. Jammer dat ik er nooit heel serieuze bedragen in heb gedaan, ik zag Nano gewoon als de must have hold als er ooit nog een crypto manie zou komen. Maar als het een echt serieus bedrag was i.p.v. een funbag had ik het waarschijnlijk al bij de minst of geringste pump verkocht.
Al merkbaar betere internetverbinding dan?WhySoSerious schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:15:
[...]
Ja daar staat alleen wat hier bovenaan staat. Ik zie nergens een withdrawl van mn XRP ergens naartoe
Let me share my screen...
Die handboeien aan je bed werken prima denk ikWhySoSerious schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:15:
[...]
Dat omslachtige noemen ze een exchange....AMARONE schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:08:
[...]
Eens, wat een verschrikkelijk omslachtig gedoe. Die UI is echt verschrikkelijk. Bitvavo is een verademing wat dat betreft. Als die beide nou iets meer nar elkaar opschuiven heb je de perfecte app.
In de Bitvavo App zit alleen de broker functie... een soort van Blox dus...
dus geen limit-orders, stop-loss, etc...etc. die hebben ze alleen op de website. (geavanceerd)
De Binance App kan je ook op een Lite versie zetten... met wat minder toeters en bellen... misschien is dat wat...
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Wanneer wordt die uitspraak verwacht?WiseGuy! schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:16:
Wie zit er hier overigens nog meer met smart op de SEC lawsuit te wachten? M.i. wordt dat of XRP dood, of een enorme run na goed nieuws... Zou tijd worden, ben nog niet zover dat ik daar verlies op wil pakken, dus heb nog maar wat ingekocht vorige week...
Victor Belli schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:16:
[...]
Al merkbaar betere internetverbinding dan?

5G is wel snel ja!
Dat kan nog wel een tijd duren, maar als ik het goed heb begint in Februari eerste appeal.
Niets anders dan normaal dus.Jeaust schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:16:
[...]
Die handboeien aan je bed werken prima denk ik
Kan ik tenminste weer ongestoord fiat bijstorten.
The greeeaaat resseeeetttWiseGuy! schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:17:
[...]
Dat kan nog wel een tijd duren, maar als ik het goed heb begint in Februari eerste appeal.
Zit nu short
[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 07-01-2021 16:23 ]
Gagball, kan ze ook geen stomme dingen meer zeggen.WhySoSerious schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:15:
[...]
Ik zou voor de lol ook de paardrijzweep en honkbalknuppel uit de schuur halen, gewoon omdat het kan.
Klopt, hopelijk voegt Bitvavo dat alsnog toe. Maar qua orderboeken, zoeken etc. is Bitvavo voor mij een stuk duidelijker. Lite versie of niet van Binance.iVibes schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:16:
[...]
Dat omslachtige noemen ze een exchange....
dus geen limit-orders, stop-loss, etc...etc. die hebben ze alleen op de website. (geavanceerd)
De Binance App kan je ook op een Lite versie zetten... met wat minder toeters en bellen... misschien is dat wat...
Ok, ik ga hiermee stoppen voordat ik geband wordCrypts schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:19:
[...]
Gagball, kan ze ook geen stomme dingen meer zeggen.![]()
Ik zou voor de lol ook de paardrijzweep en honkbalknuppel uit de schuur halen, gewoon omdat het kan.
Waarom ga ik weer shortWhySoSerious schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:20:
[...]
Ok, ik ga hiermee stoppen voordat ik geband word

[ Voor 21% gewijzigd door A87 op 07-01-2021 16:23 ]
Heet ze .oisyn dan?WhySoSerious schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:20:
[...]
Ok, ik ga hiermee stoppen voordat ik geband word
Het wordt tijd dat Bitvavo ook een geavanceerde app mogelijkheid krijgt. Maakt het via mobiel traden een stuk makkelijker.iVibes schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:16:
[...]
Dat omslachtige noemen ze een exchange....
Ik had er jammer genoeg 'maar' iets in de 1500 en toen nog duur gekocht voor €0,25 per stuk zoiets geloof ik.Lumics schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:07:
[...]
Aave stijgt al maanden. Paar duizend gekocht op een paar cent, na rato in december correctie staan ze bijna op 100 dollar p.s. Gaat hard.
Maar ging nu ineens nog veel harder en vroeg me af of er een specifieke reden voor is nu?
Waarom zou je dit ooit op de 1m bekijken?QA123 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:57:
Klein beetje nerveus geworden voor GRT voor komende uren. Eventjes deels uitgestapt met toch kleine winst.
[Afbeelding]
klinkt beter als rekt gaanVictor Belli schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:26:
Volgens mij zit je teveel op je mobiel op dit forum te swipen als je weer eens een boek gaat lezen en je gaat de pagina omhoog proberen te swipen. Zojuist mezelf betrapt, wat de fuck.
Victor Belli schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:26:
Volgens mij zit je teveel op je mobiel op dit forum te swipen als je weer eens een boek gaat lezen en je gaat de pagina omhoog proberen te swipen. Zojuist mezelf betrapt, wat de fuck.

wtf is een boek
Wil je erover praten?
Daarvoor gebruik ik dan weer de Binance AppNurksis schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:22:
[...]
Het wordt tijd dat Bitvavo ook een geavanceerde app mogelijkheid krijgt. Maakt het via mobiel traden een stuk makkelijker.
Maar ik trade voor 99% gewoon op laptop/pc ...
Ik kan me niet voorstellen dat dit de dood van XRP zou zijn, ze zijn al jaren open kaart aan het spelen.WiseGuy! schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:16:
Wie zit er hier overigens nog meer met smart op de SEC lawsuit te wachten? M.i. wordt dat of XRP dood, of een enorme run na goed nieuws... Zou tijd worden, ben nog niet zover dat ik daar verlies op wil pakken, dus heb nog maar wat ingekocht vorige week...
Andere instellingen zoals FinCEN zien XRP ook als digitale valuta, ik meen dat ze in 2015 nog gesetteld zijn in een zaak met finCEN
Iets uit het tijdperk voordat crypto bestond en het Capitool bestormd werd
@Verwijderd heeft het vaak genoeg gezegd: buy more NanoTominatie schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:30:
Nano stond niet eens zolang geleden nog op $0.25. Ik weet nog dat hij die prijs hitte en dacht, het einde van de shitcoins is nabij.
Nu staat hij op $4, dus dat's een solide 1500% gain.
edit: had ik toen maar bijgekocht.. was het geloof helaas helemaal kwijt
Nieuwe aangevraagd wat 1-3 dagen duurt, dus laat maar lekker stijgen.
Ze hadden toch juist geen open kaart gespeeld?elektriekert schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:28:
[...]
Ik kan me niet voorstellen dat dit de dood van XRP zou zijn, ze zijn al jaren open kaart aan het spelen.
Dan maar wat bijkopen als die een flinke dip krijgtQA123 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:57:
Klein beetje nerveus geworden voor GRT voor komende uren. Eventjes deels uitgestapt met toch kleine winst.
[Afbeelding]
Wat is de waarde van XRP nog, dan is XLM toch een veel betere vorm?elektriekert schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:28:
[...]
Ik kan me niet voorstellen dat dit de dood van XRP zou zijn, ze zijn al jaren open kaart aan het spelen.
Andere instellingen zoals FinCEN zien XRP ook als digitale valuta, ik meen dat ze in 2015 nog gesetteld zijn in een zaak met finCEN
:fill(white):strip_exif()/f/image/0YH7AWOHFmEBEySYzbwdekfs.png?f=user_large)
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Ik ben de drama alweer vergeten johiVibes schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:29:
[...]
Ze hadden toch juist geen open kaart gespeeld?

Naar mijn weten was er wel bekend dat Brad en Chris hun eigen stack deels hebben verkocht in medeweten van.
Maar ik moet zeggen dat de feestdagen niet geholpen hebben met het geheugen, volgens mij kijk ik nog scheel

Maareh, when moon?
MOON?!?WhySoSerious schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:32:
Mega ETH buy.
Denk het wel. Iig stratosfeer.
Ziet er altijd imposant uit zo ingezoomed heFijneKerst schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:33:
Ennnnn daar gaat die weer... extra setje rocketfuel gevonden.... en op naar de 39K nog vandaag!!
[Afbeelding]
Ik heb me ooit eens verdiept in XLM, lang geleden (+3 jaar).AMARONE schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:32:
[...]
Wat is de waarde van XRP nog, dan is XLM toch een veel betere vorm?
Ik kan dus ook niet benoemen wat de voordelen van XLM zijn t.o.v. XRP.
Tijdje geleden was ik wel van plan om wat te kopen maar ik heb al aardig wat altcoins dus heb ik het maar gelaten
Mooi man, net sell op €1010 naar €1005 verlaagd omdat hij de hele dag al aan het klootviolen is net onder of of boven de €1000. Nou ja winst is winst maar 0,5% houdt niet over.WhySoSerious schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:32:
Mega ETH buy.

Maar waarom ETH daytraden en niet hodl'en?Crypts schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:38:
[...]
Mooi man, net sell op €1010 naar €1005 verlaagd omdat hij de hele dag al aan het klootviolen is net onder of of boven de €1000. Nou ja winst is winst maar 0,5% houdt niet over.
Sssst... ik probeer ook relevant te zijn hier.WhySoSerious schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:36:
[...]
Ziet er altijd imposant uit zo ingezoomed he

Om te voorkomen dat je -90% gaat. Hij leeft van trade winsten. Lekker flexen in Griekenland en een beetje traden. Lekker leventje is dat
Pro-tip: teken wat extra lijntjes.FijneKerst schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:39:
[...]
Sssst... ik probeer ook relevant te zijn hier.![]()
pijnlijk...en ik maar 5 dagen per week zwoegen op kantoor(thuis dan)Tominatie schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:40:
[...]
Om te voorkomen dat je -90% gaat. Hij leeft van trade winsten. Lekker flexen in Griekenland en een beetje traden. Lekker leventje is dat
Akkoord, maar als 1 coin een zekerheidje is is het ETH wel.Tominatie schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:40:
[...]
Dat hoorde ik ook in 2017Chaes schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:41:
[...]
Akkoord, maar als 1 coin een zekerheidje is is het ETH wel.
U vraagt, wij draaien.elektriekert schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:37:
[...]
Ik heb me ooit eens verdiept in XLM, lang geleden (+3 jaar).
Ik kan dus ook niet benoemen wat de voordelen van XLM zijn t.o.v. XRP.
Tijdje geleden was ik wel van plan om wat te kopen maar ik heb al aardig wat altcoins dus heb ik het maar gelaten
:fill(white):strip_exif()/f/image/NYbpC8XDGR1mjJTtHoGbsNA9.png?f=user_large)
XLM richt zeer voornamelijk op de persoon zelf (bank the unbanked)AMARONE schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:32:
[...]
Wat is de waarde van XRP nog, dan is XLM toch een veel betere vorm?
Net als ADA bijvoorbeeld
Winst is winstCrypts schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:38:
[...]
Mooi man, net sell op €1010 naar €1005 verlaagd omdat hij de hele dag al aan het klootviolen is net onder of of boven de €1000. Nou ja winst is winst maar 0,5% houdt niet over.
Zero.
Wat Tominatie al zegt leef ik ervan, moet ook eten he?Chaes schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:41:
[...]
Akkoord, maar als 1 coin een zekerheidje is is het ETH wel.
Overigens geen ETH, vooral BTC en LTC naast nog wat plukjes andere kleine coins hier en daar.
Haha, ik was onderweg, ik kan ook zeggen dat ik het niet met alle punten eens ben, maargoed
Tegenwoordig is er wel een DEX op de XRP ledger
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!