"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Oja, en te vroeg uit ETH gestapt
Even goed kijken want staat veel tekst enzo tussen...Rebbelx schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:33:
Kan er iemand infeite nog eens die chart posten waar we zogezegd zitten in de bullrun tov de run van 2017 ? Waaruit zou blijken dat dit effectief pas het begin is ...
maar de groene lijn zijn wij nu
/f/image/dkQQ4RXEKXTbWLiUs7QZaBpo.png?f=fotoalbum_large)
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Toen zaten we nog niet tegen de uforia levels aan te hikken op de NUPL. Je moet het zo zien: er zijn nu ZO-VEEL mensen met zulke belachelijke winsten dat de kans op correctie steeds groter wordt.Jedi_Pimp schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:46:
[...]
Ik ben echt een ontzettende n00b maar ik heb het idee dat dit hier al vanaf ~22k werd gezegd en vooralsnog blijft de correctie uit![]()
Zal je zien dat ik dit weekend voor het eerst BTC insla om vervolgens een flinke correctie voor m'n kiezen te krijgen
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik zit helaas voor 75% in EUR en USDT. Te bang om nu weer in te stappen op iets.
Het is toch schokkend hoe snel mensen geradicaliseerd worden in dit topic.AMARONE schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:44:
[...]
Hoezo niet, die 1000 is nog maar het begin, nu instappen kan dus nog en straks op de trein mee naar de 2500
gisteren een flink zakje gekocht op $0,363...
Nu net wat ETHUP gekocht in de dip naar $1214
Mijn 2 neo's gaan naar 1000 euro de stuk straks met NEO3Pelox schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:50:
Wow mijn neo's zitten al op +21 usdt haha zit er toch nog leven in die dingen
FFS, moet ik helemaal tot 2025 of 2026 wachten totdat het op 1M staatFijneKerst schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:47:
[...]
Even goed kijken want staat veel tekst enzo tussen...
maar de groene lijn zijn wij nu
[Afbeelding]
Had ik toch maar die 150 stuks gehouden..AMARONE schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:51:
[...]
Mijn 2 neo's gaan naar 1000 euro de stuk straks met NEO3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig in eth gepompt en die doet het toch iets beter

Zero.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Nog 5 jaartjes.... Je kan ook nu al extra inleggen en echt vasthouden (dus nooit verkopen)...QA123 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:52:
[...]
FFS, moet ik helemaal tot 2025 of 2026 wachten totdat het op 1M staat
Thank me later.
Same here, waar gaat dit eindigen.Tijgert schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:56:
Nano blijft ook maar doorschieten. Kwartier geleden ingestapt en nu al dik winst.
LoL.. goed dat je het zegt. Blijkbaar heb ik nog welgeteld 1 NEO op Binance staan. Geen idee waar ik hem toen voor gekocht hebt, zal me niets verbazen of dit rond de 50 of 100 euro is geweest.Pelox schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:50:
Ach ja, laat maar bollen voor nu.
Zero.
Nano can't go tits up.Tijgert schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:56:
Nano blijft ook maar doorschieten. Kwartier geleden ingestapt en nu al dik winst.
Slux schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:22:
[...]
Nee met 26 ben je zeker al een ervaren bestuurder natuurlijk![]()

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Maar goed ook, heb afgelopen weken al meerdere malen op het punt gestaan ze uit de wallet naar een exchange te verhuizenPelox schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:50:
Nu mogen ze nog even op hun plekje van de afgelopen jaren blijven.

(destijds gekocht op 2,80 USDT ofzo
[ Voor 4% gewijzigd door skai21 op 07-01-2021 15:07 ]
16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
@Verwijderd oooooooooo
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
08 januari 2018 - Ethereum knalt door de grens van 1000 euro
https://www.rtlnieuws.nl/...or-de-grens-van-1000-euro

Is iedereen Bullrun-moe of zo?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
nvm al verbeterd-Skyhawk- schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:09:
Net als 3 jaar minus 1 dag geleden....
08 januari 2018 - Ethereum knalt door de grens van 1000 euro
https://www.rtlnieuws.nl/...or-de-grens-van-1000-euro
[ Voor 3% gewijzigd door kneusteun op 07-01-2021 15:15 ]
PNT heb ik gestaked. Maar Wat een drama coin verder zeg.BMJ1971 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:16:
DASH, XRP en PNT liggen klaar om te worden afgetikt, als die cashen dan even eerste inleg terug halen. Looks good!
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
hmm, ik zit er nog vuistdiep in maar vind niet dat GRT de potentie al geraakt heeft. Eruit en lager erin is wel ene optie. (en dan de boot missen ala BTC)QA123 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:57:
Klein beetje nerveus geworden voor GRT voor komende uren. Eventjes deels uitgestapt met toch kleine winst.
[Afbeelding]
Ik kijk alleen naar de tendens, waarom vind jij het een drama?Daacuso schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:18:
[...]
PNT heb ik gestaked. Maar Wat een drama coin verder zeg.
Deze melding krijg ik als ik EUR wil storten op binance. Via sepa, maar ook ideal
coingecko
Accounts aanmaken en verifieren kost ook tijd, zeker nu het weer erg druk is overal. Overmaken van funds duurt ook een tijd, meestal een werkdag ofzo. Dus je kan sowieso niet alles in 1x regelen.Jedi_Pimp schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:53:
[...]
Heb nog geen accounts e.d.. Wilde dus starten wanneer ik de Ledger had en alles in één keer regelen.
Via een broker zou dit overigens misschien wel kunnen.
[ Voor 6% gewijzigd door DaCoTa op 07-01-2021 15:26 ]
Verwijderd
Sorry, niets toevoegende altcoins kan ik niet aan beginnen, dan is het hek van de dam
Maar gefeliciteerd allen met deze mijlpaal!

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BMCqnRT6emsG0QSZshnTkuZ8.jpg?f=user_large)
ik wil graag infesteeren in kripto en zie nu Bitcoin Cash staan. Die is veel goedkoper dan Bitcoin. Gaat deze ook zo hoog als Bitcoin komen?
gr Ria.
Verwijderd
Thanks precious 1k Ethereum.Ypuh schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:27:
Ik zit eens door die /USDT lijst heen te scrollen op Binance. Wat een shitcoin imperium is het eigenlijk geworden ook
Erc20 tokens. Erc20 tokens everywhere.
Als ETH/BTC >= 0.035 of 0.04AMARONE schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:28:
Wanneer ETH DOOR HET DAK?
[ Voor 21% gewijzigd door _Gast_ op 07-01-2021 15:32 ]
Hey Ria!WhySoSerious schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:28:
Hallo allemaal,
ik wil graag infesteeren in kripto en zie nu Bitcoin Cash staan. Die is veel goedkoper dan Bitcoin. Gaat deze ook zo hoog als Bitcoin komen?
gr Ria.
Ik heb Bitcoin SV gekocht, die is bijna de helft van Bitcoin Cash, haha!
Groet, Jan
dag ria je kunt het altijd proberen ik doe het wel want ik kan geen bitcoin betalen zoveel geld heb ik niet nooit geschoten is altijd mis toch gr antoinetteWhySoSerious schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:28:
Hallo allemaal,
gr Ria.
Ik zie ETH meer toegevoegde waarde bieden dan BTCVerwijderd schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:26:
[...]
Sorry, niets toevoegende altcoins kan ik niet aan beginnen, dan is het hek van de dam
Maar gefeliciteerd allen met deze mijlpaal!![]()
[Afbeelding]
Hodl though.
niemand die weet_Gast_ schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:31:
Heey denken jullie dat Bitcoin binnen 15 jaar ingehaald zal worden door een meer praktische coin, of blijft het de nummer 1? Ik lees bijv. goede dingen over Nano, zoals: geen transactiekosten.

Wanneer komt die dip? Er zijn hier een aantal die wachten al vanaf de kerst op de dip, zo erg is het bij mij nog niet. Maar wanneer ik ETH met winst verkoop, durf ik later (op een lagere koers) bijna niet weer bij te kopen, want stel als het door zakt terug naar de aarde.
Ben ik de enige? Dan ga ik in een hoekje zitten
$10 let's gooooo
Blauw logo! fomo!diotav schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:33:
Iemand een verklaring waarom $NANO zo hard aan het stijgen is? Ik zie de potentie, maar de stijging ligt niet in lijn met andere coins.
Prima hoor
Had bijv. geen SXP en die is ook flink gepumpt, had ik dan ook moeten missen.
Voordeel van zo'n index in een bullmarket is dat je na een pump niet de behoefte hebt om te cashen. Wellicht gaat morgen een van de andere coins in de index pumpen.
Slaat het sentiment om, verkoop je de index voor USDT. Scheelt een boel fees en tijd.
[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 07-01-2021 15:36 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Orbitcoin vond ik dan nog wel vermakelijk
Verwijderd
* Jaapio kijkt links, kijkt rechts, en nog een keer, maar ziet het niet.WhySoSerious schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:32:
[...]
Ik zie ETH meer toegevoegde waarde bieden dan BTC![]()
Hodl though.
Same same hier. ETH had ik nooit moeten verkopen. BTC dip wachten we al een tijdje opMartine schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:32:
Zijn er hier meer mensen die bijna niet meer durven te kopen?![]()
Wanneer komt die dip? Er zijn hier een aantal die wachten al vanaf de kerst op de dip, zo erg is het bij mij nog niet. Maar wanneer ik ETH met winst verkoop, durf ik later (op een lagere koers) bijna niet weer bij te kopen, want stel als het door zakt terug naar de aarde.![]()
Stugge Fries dat je bent.Verwijderd schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:35:
[...]
* Jaapio kijkt links, kijkt rechts, en nog een keer, maar ziet het niet.
Maar wel met een degelijk volume dus er valt geld aan te verdienen. Om precies te zijn, mits alleen met BNB betaald op dat paar ruim $6k per dag. Toch leuk geld dacht ik zo.Ypuh schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:27:
Ik zit eens door die /USDT lijst heen te scrollen op Binance. Wat een shitcoin imperium is het eigenlijk geworden ook
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Alles verkopen en dat in XRP stoppen?
ik heb een sell order staan, gekocht medio december, 100% winst aangetikt om daarna in te kakken en nu heeel traag terug opklimmenMartine schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:36:
Wacht al één jaar op winst op ZIL, gekocht op 31 december 2020, zou even snel 20% winst daarop pakken. Echter duurt het voort en zit ik nog maar op 13% winst. What to dooooo?![]()
Alles verkopen en dat in XRP stoppen?
kan vast ooit wel weer wat worden, maar ik wacht er niet meer op.
Verwijderd
Haha nee geintje joh. Ethereum is much important.
2.0 enzo. Helemaal hip. Vitalik = big brainz. Can't go tits up.
Maar eerlijk is eerlijk, goed renderende investering, dat wel.
Long time lurker hier. Sinds de ATH van Bitcoin in 2017 heb ik om de zoveel tijd een heel klein plukje gekocht.Martine schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:32:
Zijn er hier meer mensen die bijna niet meer durven te kopen?![]()
Wanneer komt die dip? Er zijn hier een aantal die wachten al vanaf de kerst op de dip, zo erg is het bij mij nog niet. Maar wanneer ik ETH met winst verkoop, durf ik later (op een lagere koers) bijna niet weer bij te kopen, want stel als het door zakt terug naar de aarde.![]()
Begin december zaten we weer ongeveer aan het niveau van 2017 en toen heb ik de helft verkocht: daarmee heb ik mn inleg terug en is de rest pure winst.
Maar ja, uiteraard schiet het nu nog als een gek omhoog en durf ik verder ook niets meer
Ik heb dus nog de helft van m'n bitcoins liggen: wil ze gerust verkopen om op een dipje weer aan te kopen. Maar voor hetzelfde geld blijft hij doorschieten.
Luxe problemen zeker
Hier op het forum had ik gelezen over ZIL, naar aanleiding daarvan een flufje gekocht. Dacht even snel winst te pakken, maar het duurt en duurt.Dinsterzz92 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:38:
[...]
ik heb een sell order staan, gekocht medio december, 100% winst aangetikt om daarna in te kakken en nu heeel traag terug opklimmen
Eigenlijk is 7 dagen niet zo lang, maar het voelt als een halve eeuw!

Dinsterzz92 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:38:
[...]
ik heb een sell order staan, gekocht medio december, 100% winst aangetikt om daarna in te kakken en nu heeel traag terug opklimmen

Ik geef je er een knaak voorRodlangh schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:39:
[...]
Long time lurker hier. Sinds de ATH van Bitcoin in 2017 heb ik om de zoveel tijd een heel klein plukje gekocht.
Begin december zaten we weer ongeveer aan het niveau van 2017 en toen heb ik de helft verkocht: daarmee heb ik mn inleg terug en is de rest pure winst.
Maar ja, uiteraard schiet het nu nog als een gek omhoog en durf ik verder ook niets meer![]()
Ik heb dus nog de helft van m'n bitcoins liggen: wil ze gerust verkopen om op een dipje weer aan te kopen. Maar voor hetzelfde geld blijft hij doorschieten.
Luxe problemen zeker
Ik heb de winst van ZIL gepakt en die op de BTC trein gedaan. ZIL wil ik nooit meer zienDinsterzz92 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:38:
[...]
Zil gaat echt nog wel wat doen. Maar wanneer....Soms is het beter om wat verlies te nemen en het ergens anders in te stoppen waar het wel rendement oplevert.Martine schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:40:
[...]
Hier op het forum had ik gelezen over ZIL, naar aanleiding daarvan een flufje gekocht. Dacht even snel winst te pakken, maar het duurt en duurt.
Mwhoaaa, ergens heb je het dan goed gedaan. Je hebt de inleg eruit. Investeren = risico minimaliseren. Dat heb jij gedaan, top als je mij vraag.Rodlangh schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:39:
[...]
Long time lurker hier. Sinds de ATH van Bitcoin in 2017 heb ik om de zoveel tijd een heel klein plukje gekocht.
Maar ja, uiteraard schiet het nu nog als een gek omhoog en durf ik verder ook niets meer![]()
Luxe problemen zeker
Dat hou ik niet vol, als ik ergens $ 50 winst zie dan pak ik dat eruit.
Wel weet ik, mocht het ooit weer eens dalen. Dan ga ik niet op vakantie en stop ik al mijn cash erin, wacht op die pump want die komt en hold steady.
Neehh, als ik jou was zou ik in je handjes knijpen. Zet lekker een sell-order een paar K lager, mocht de hell toch los barsten dan zit je geramt en mag je beginnen met juichen als je mij vraagt.
Met de centjes die je dan terug hebt kan je later weer inkopen. Wou als ik die disipline had, moet toch beter oefenen.
Bedankt voor je rreactie
https://finance.yahoo.com...-korean-sk-230000328.htmlSlux schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:42:
Okay,, wtf plug power +30%
Gaaf ding, die wil ik hebben!!11 Voor dit soort nutteloze dingen leef ik, wat een geweldig
leipe uitvinding!

//edit; dat ding kost f*cking € 39,--!!

https://www.design-bestseller.nl/hay-kandelaar-moment.html
[ Voor 15% gewijzigd door Martine op 07-01-2021 15:47 ]
Verwijderd
Duh, kijk het logo.Machlah schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:45:
Is er nog een 'reden' waarom NANO zo belachelijk is gestegen?
Dit zat er al jaren aan te komen.
[Video: https://media.dumpert.nl/720p/7f2835f7_Useless_Machine_Arduino.mp4.mp4.mp4]Martine schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:45:
[...]
Gaaf ding, die wil ik hebben!!11 Voor dit soort nutteloze dingen leef ik, wat een geweldig
leipe uitvinding!![]()
Vind je dit ook wel wat.
geen idee, maar ik zeg kopen!Machlah schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:45:
Is er nog een 'reden' waarom NANO zo belachelijk is gestegen?
zo heb ik toch weer wat winst gepakt voor vandaag, uiteraard had ik m liever al veel eerder gekocht..

Is deze post een grapje?Martine schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:40:
[...]
Hier op het forum had ik gelezen over ZIL, naar aanleiding daarvan een flufje gekocht. Dacht even snel winst te pakken, maar het duurt en duurt.
Ik weet het niet. Heb je smakelijk gelachen?
Dan vast wel.

2 jaar lang ellende maar je was het uiteindelijk allemaal waard. Een kleine terugblik:
Nano, de tesla van de crypto. Who remembers?

Nu duurde het niet een maandje dat de $3 werd gehit. Ook hold ik Nano dus niet tot $50

Maar qua gains van low tot huidige top heeft t wel een Tesla run gepakt.

Ik had ooit nog deze meme gemaakt toen @Verwijderd ook nog Nano aan't holden was.

Het waren zware tijden, waarin je veelal flink met je bag onder water stond.

Wat een einde uiteindelijk. Wat moet ik nog zeggen.
Voor de mensen die door blijven holden, $50 SOON!! Congrats iedereen met Nano
Hoeveel had je destijds betaald voor een Nano?Tominatie schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:51:
Nano verkocht![]()
![]()
![]()
![]()
2 jaar lang ellende maar je was het uiteindelijk allemaal waard. Een kleine terugblik:
Nano, de tesla van de crypto. Who remembers?
[Afbeelding]
Nu duurde het niet een maandje dat de $3 werd gehit. Ook hold ik Nano dus niet tot $50![]()
Maar qua gains van low tot huidige top heeft t wel een Tesla run gepakt.![]()
Ik had ooit nog deze meme gemaakt toen @Verwijderd ook nog Nano aan't holden was.![]()
Het waren zware tijden, waarin je veelal flink met je bag onder water stond.
[Afbeelding]
Wat een einde uiteindelijk. Wat moet ik nog zeggen.
Voor de mensen die door blijven holden, $50 SOON!! Congrats iedereen met Nano
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!