Ik zou een ticket aanmaken bij coinbase en vragen of ze niet per ongeluk vergeten zijn een popup te laten genereren na het inloggen omdat je vriend dat ooit ook een keer hadRebbelx schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:49:
Vraagje... collega van me wist te zeggen dat hij sinds lang terug inlogde op coinbase en melding kreeg dat hij bepaalde zaken moest ingeven anders zou hij zijn crypto niet meer kunnen verkopen en laten storten op zijn rekening.
Ik gebruik echter geen coinbase maar coinbase pro / GDAX. Volgens mij heb ik een paar weken geleden ook een aantal vragen hieromtrent gekregen. Hij sprak echter dat hij bepaalde documenten ook moest aanleveren aan coinbase en die vraag heb ik niet gekregen.
Hoe ben ik nu zeker dat ik met alles in orde ben ? Ik ben net eens ingelogged op coinbase pro en vervolgens op de normale coinbase en ik krijg geen popups of bepaalde meldingen.
Mag ik er dan vanuit gaan dat ik met alles in orde ben ?
[EDIT
Als er na het inloggen geen meldingen zijn dat je niet kunt traden oid kun je er rustig vanuit gaan dat er dus geen problemen zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Nopheros op 07-01-2021 13:52 ]