If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Chris.nl schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:57:
@Verwijderd ik heb een zwak voor sproetjes en krullen... babe ermee wat je wil
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ia1nRuJ1byBQGO5juNLG0TJr.jpg?f=user_large)
Sure!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2021 13:18 ]
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
31.1k and counting....mengenli schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:03:
Gewoon binnen 10 uur van 30.000 euro naar 31.000 euro
Als ik hier euro's in stop dan lijk het op een jaar interest te komen van meer dan 150%?
Bizar die run vanaf 20k.
EDIT : op meerdere aankopen van vorig jaar en jaar ervoor +800 en 900% winst...
[ Voor 55% gewijzigd door Rebbelx op 07-01-2021 13:09 ]
huh waar zie jij 150%? ik zie op euro iets van 3,21%reefclaw schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:07:
Wat denken jullie trouwens over die Flexible savings bij binance?
Als ik hier euro's in stop dan lijk het op een jaar interest te komen van meer dan 150%?
Genoeg? Hoezo genoeg?!WhySoSerious schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:01:
[...]
Nop, heb genoeg in crypto zitten.
Opbrengst van de brommer gaat belegd worden of gebruikt worden om te voorzien in wat levenskosten.
To the moonRebbelx schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:08:
Mijn god... waar gaat dit heen ?!
Zo heb ik laatst ook een avondje (werd uiteindelijk 3u snachts) lopen speuren naar oude wallets en lost coins op exchanges en dergelijke. Minimaal resultaat helaas. Het zint me nog steeds niet dat ik een 0.x btc transactie bij bitonic kan terugvinden uit 2015 maar níet kan achterhalen waar die is gebleven en wat ik er mee heb gedaanCrypts schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 12:24:
[...]
Hier net zo, weet alleen 2FA paswoord niet meer en kan me ook echt niet heugen dat ingesteld te hebben... Die master key om een code te krijgen weet ik ook niet meer, heb wel een vage code in Lastpass staan maar krijg geen mail met bypass code. Nou ja ticket ingeschoten en ik wacht weer af.![]()
Overigens wel grappig om weer eens na lange tijd in weinig gebruikte oude accounts te kijken, heb ooit na de fork wat BCHSV omgezet op Poloniex en dat is nu een klap meer waard geworden, voelt een beetje als schat zoeken.
edit; geen bedragen
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Op Nexo.io krijg je 8% op jaarbasis op je euro'skeepitfrosty schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:09:
[...]
huh waar zie jij 150%? ik zie op euro iets van 3,21%
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Spreiding is key my friend.
Vanochtend een flufje gedaan, maar met de hoop om in een dipje iets meer btc te vergaren. FOMO nu om gewoon verlies te nemen en in te stappen. Daarna zet ik alles in een wallet meteen.MrWilliams schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:10:
Zijn hier mensen die Btc verkopen voor stable/fiat om aan de zijlijn te gaan staan?
We gaan het zien, kreeg idd verzoek om een login poging te doen vanaf een IP wat ik eerder heb gebruikt meet een apparaat waarmee ik eerder succesvol ben ingelogd, dat wordt een beetje lastig aangezien ik niet thuis ben en ook die laptop niet meer heb. Heb het toch maar geprobeerd met uitleg een rekening van hier op mijn naam zodat ze kunnen dat het IP er eentje van hier is en ik geen Nigeriaanse scammert ben.bie100 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:02:
[...]
2FA paswoord heb ik nooit ingesteld de master key kan ik me eigen ook niet heugen![]()
zat van de week nog te denken ik had er geloof ik nog wat LTC staan
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Voor mij is de vraag wanneer ik een gedeelte verkoop inderdaad... Ik zou niet direct alles verkopen, 50% waarschijnlijk. Maar nog niet gedaan dus.. zat zelf te denken ergens tussen de 2.0 en 2.2 miljoen.MrWilliams schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:10:
Zijn hier mensen die Btc verkopen voor stable/fiat om aan de zijlijn te gaan staan?
[ Voor 11% gewijzigd door Nopheros op 07-01-2021 13:14 ]
Spreiding sure, maar het leek er wel op alsof je wilde consumeren!
Toen de 34,5K steeds getest werd een flufje. Daarna steeg ie gewoon weer door.MrWilliams schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:10:
Heb nog steeds van niemand compensatie ontvangen
Ik vind het persoonlijk enger om uit te stappen dan te blijven zitten. The trend is your friend until the end..MrWilliams schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:10:
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Hmm, nvm. Staat er een beetje krom.keepitfrosty schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:09:
[...]
huh waar zie jij 150%? ik zie op euro iets van 3,21%
7 day apy...
Dat zou wel iets meer dan 150% zijn op jaarbasisreefclaw schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:12:
[...]
Hmm, nvm. Staat er een beetje krom.
7 day apy...
Eens, zo handel ik ook.Stokstaart schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:12:
[...]
Ik vind het persoonlijk enger om uit te stappen dan te blijven zitten. The trend is your friend until the end..
Het nadeel daaraan wel is dat als de trent is gebroken we dus al 10-20% in de min staan.
Haha dit herken ik welStokstaart schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:12:
[...]
Ik vind het persoonlijk enger om uit te stappen dan te blijven zitten.
Gewoon +50% in 12 uur.... pff, maak me wakker als je echt spannend nieuws hebt, dit is gewoon standaard crypto actie geworden in 2021.hmr schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:11:
Uhhh wat gebeurt er met XRP?
BITCOIN WAIT FOR US!!
:fill(white):strip_exif()/f/image/t6bKeeUQ8xt2sCGHDotbwP6q.png?f=user_large)
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Je weet waar apy voor staat he Chaesje?Chaes schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:13:
[...]
Dat zou wel iets meer dan 150% zijn op jaarbasis
Dat dus... ik vind het heel moeilijk om op mijn handjes te blijven zitten nu... terwijl ik het heb voor de LT.Stokstaart schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:12:
[...]
Ik vind het persoonlijk enger om uit te stappen dan te blijven zitten. The trend is your friend until the end..
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ken Bitonic niet maar ik kan op vrijwel alle exchanges wel terugvinden naar welk adres het is gegaan of anders heb ik nog wel oude mail die de transactie bevestigd. Ga er maar vanuit dat je die BTC hebt uitgegeven maar het kan het waard zijn om nog even te speuren, wie weet staat het nog ergens op een exchange.twit schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:09:
[...]
Zo heb ik laatst ook een avondje (werd uiteindelijk 3u snachts) lopen speuren naar oude wallets en lost coins op exchanges en dergelijke. Minimaal resultaat helaas. Het zint me nog steeds niet dat ik een 0.5 btc transactie bij bitonic kan terugvinden uit 2015 maar níet kan achterhalen waar die is gebleven en wat ik er mee heb gedaan
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Nvm ik las 7% per dagStokstaart schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:14:
[...]
Je weet waar apy voor staat he Chaesje?
Going down...hmr schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:11:
Uhhh wat gebeurt er met XRP?
Wat minder erg is dan nog steeds een kooporder op 20k te hebben staanNopheros schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:13:
[...]
Eens, zo handel ik ook.
Het nadeel daaraan wel is dat als de trent is gebroken we dus al 10-20% in de min staan.
Consumeren?zork schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:12:
[...]
Spreiding sure, maar het leek er wel op alsof je wilde consumeren!

Maar is je verwachting en plan dan wel kloppend? Of heb je gewoon beetje teveel skin in the game? Je kan toch met een stukje uitstappen om goed te kunnen slapen..MrWilliams schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:14:
[...]
Dat dus... ik vind het heel moeilijk om op mijn handjes te blijven zitten nu... terwijl ik het heb voor de LT.
Sta je nou nog steeds te wachten?AMARONE schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:16:
down down down pls
Heerlijke visualisatie
(Nog) geen zorgen! De wma21 ligt nog ergens rond de 17k!

Klopt.Stokstaart schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:17:
[...]
Maar is je verwachting en plan dan wel kloppend? Of heb je gewoon beetje teveel skin in the game? Je kan toch met een stukje uitstappen om goed te kunnen slapen..
... maar om even een voorbeeld te geven waarom:
- Stel ik heb 1 Btc en wil uitstappen als hij op 100k staat
- Nu voor 25-50% uitstappen en lager inkopen zou betekenen dat ik, zeg, 110k heb op het einde.
- Risico is dat ik met die 25-50% de boot mis en maar 50k heb op het einde.
NB dit is een voorbeeld. Schaal dit maar naar je eigen portfolio... de getallen maken niet zoveel uit, want % gezien heb je nog steeds hetzelfde effect.
Ik slaap dus heerlijk. .... maar toch speelt de gedachte.
https://twitter.com/TheSt...2FColumns%2FLiveblog.aspx
Ter info, Bill Miller versloeg tussen 1993 en 2008 ieder jaar de S&P 500.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
996 is een bitch.... nog een paar tikken en we zijn er doorheen....Ray_ schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:26:
ETH gaat voor de 1000EUR
Eens!sjorremans schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:27:
Dit zijn echt ongekende dagen. Op papier vliegt aan alle kanten het geld erbij.. Crypto spant de kroon tot nu toe maar de gewone beurs blijft daar niet ver vandaan
DAMAGE schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:04:
Enige dat nog niet veranderd is is dat @A87 nog altijd tegen de stroming in blijft zwemmen zie ik

I turn ordinaire people into billionaires
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
En je zou denken.. vroeg of laat moet die hele geld bubbel uit elkaar spatten
Alleen denk ik dat al een tijd en tot nu toe lijkt er geen einde aan te komen
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Wat een geniale sukkels?QA123 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:30:
Ben benieuwd hoe we over 1 jaar terugkijken op deze postreeks van afgelopen 3-4 weken..... wordt het:"wat een sukkels" of "wat een geniale mensen"?

Hier in Nieuw-Zeeland;
* Kun je vrijwel al je rekeningen met CC betalen. Nuts, telefoon, etc. Soms zelfs je huur.Gelukszoekr schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:48:
[...]
omzetten naar een CC betaling. Nederland is een buitenbeentje wat dit betreft helaas.
Parkeerautomaten, winkels en restaurants accepteren voor >90% ook CC betalingen.
* Is er geen bijtelling of BPM op auto'sRichh schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:56:
(vanwege die domme bijtellingsregeling in dit land)
* Zijn autoverzekeringen stukken goedkoper. Ik betaal 40 euro/mnd voor een goede middenklasserruud2all schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 12:48:
[...]
is het erg duur om een Tesla te verzekeren.... ik zit op 120 euro/mnd...
* Wegenbelasting is circa 64 euro voor een heel jaar
* Benzineprijs €1.09/liter
Overigens is de hoogste schijf inkomstenbelasting maar 33%
-edit- oh en vermogensbelasting bestaat niet.
[ Voor 3% gewijzigd door ScuL op 07-01-2021 13:33 ]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Oh en wel een vrouw graag, ik ken die grapjes van je..
[ Voor 24% gewijzigd door Stokstaart op 07-01-2021 13:47 ]
Nu is de vraag: Is het slim om nu weer op de BTC trein te springen en dan gewoon vast te houden?
FOMO kicks in..
Langzaam maar zeker komt er een stemmetje in mijn hoofd die zegt je bent nu euforisch over de crypto gains maar besef je dat dit wel eens het moment kan zijn waarop echt het hele financiele systeem in elkaar gaat storten.. Zelfs met een crypto bagje komen er dan niet perse fijne tijden aansjorremans schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:27:
Dit zijn echt ongekende dagen. Op papier vliegt aan alle kanten het geld erbij.. Crypto spant de kroon tot nu toe maar de gewone beurs blijft daar niet ver vandaan

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Wat doe ik hier nog!!ScuL schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:31:
Bij dit soort dingetjes moet ik altijd even in mijn handen wrijven...![]()
Hier in Nieuw-Zeeland;
[...]
* Kun je vrijwel al je rekeningen met CC betalen. Nuts, telefoon, etc. Soms zelfs je huur.
Parkeerautomaten, winkels en restaurants accepteren voor >90% ook CC betalingen.
[...]
* Is er geen bijtelling of BPM op auto's
[...]
* Zijn autoverzekeringen stukken goedkoper. Ik betaal 40 euro/mnd voor een goede middenklasser
* Wegenbelasting is circa 64 euro voor een heel jaar
Overigens is de hoogste schijf inkomstenbelasting maar 33%
BTC doe eens moon!! Kan ik bijna een enkeltje betalen
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
I like your targetsNopheros schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:11:
[...]
Voor mij is de vraag wanneer ik een gedeelte verkoop inderdaad... Ik zou niet direct alles verkopen, 50% waarschijnlijk. Maar nog niet gedaan dus.. zat zelf te denken ergens tussen de 2.0 en 2.2 miljoen.
Die 1k ETH zijn we al lang voorbij, is all about the dollar billsStokstaart schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:32:
@Verwijderd eth 1k verdient ook echt wel een topper hoor! Donker haar, vlecht, goeie heupen, niet te nep.
AangepastMartine schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:33:
[...]
Die 1k ETH zijn we al lang voorbij, is all about the dollar bills
Overigens is in deze tijd de dollar volgens mij het minst interessante pair. Zou misschien nog eerder een BTC/LAMBO pair willen zien. Oh nee, ik hoef geen lambo..
[ Voor 27% gewijzigd door Stokstaart op 07-01-2021 13:35 ]
Zou heel goed kunnen, ja. WA zijn ze wel relatief goedkoop, de kosten zitten 'm in all-risk.hsst schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 12:35:
[...]
Begreep van een schadehersteller in de buurt dat ie nog regelmatig Tesla's langs kreeg. Auto is vaak 3x zo snel als de auto die ze ervoor hadden, dat kan bij bepaalde personen voor wat problemen zorgen. Daarnaast remt een Tesla al vrij veel af dmv regeneratief remmen. Hierbij kunnen de blokken wat verglazen, wat dan weer voor wat minder remkracht dan verwacht zorgt in een geval waarbij je dit nodig heb, al dan niet gecreëerd doordat de auto sneller is dan ze gewent zijn.
Misschien dat de verzekering daarom vrij prijzig is.
Wel jammer ergens dat de beurs en bitcoin blijkbaar hand in hand gaan. Voorlopig is bitcoin niet de ongecorreleerde asset waarvan velen hoopten dat 'ie zou zijn. Hopelijk komt dat nog...sjorremans schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:27:
Nee hoor, escape velocity
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Gelukkig heb ik in de winter weinig last van het verglazen van de remschijven...hsst schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 12:35:
[...]
Begreep van een schadehersteller in de buurt dat ie nog regelmatig Tesla's langs kreeg. Auto is vaak 3x zo snel als de auto die ze ervoor hadden, dat kan bij bepaalde personen voor wat problemen zorgen. Daarnaast remt een Tesla al vrij veel af dmv regeneratief remmen. Hierbij kunnen de blokken wat verglazen, wat dan weer voor wat minder remkracht dan verwacht zorgt in een geval waarbij je dit nodig heb, al dan niet gecreëerd doordat de auto sneller is dan ze gewent zijn.
Misschien dat de verzekering daarom vrij prijzig is.
Ik heb hetzelfde. Ik los het alleen anders op.MrWilliams schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:24:
[...]
Klopt.
... maar om even een voorbeeld te geven waarom:
- Stel ik heb 1 Btc en wil uitstappen als hij op 100k staat
- Nu voor 25-50% uitstappen en lager inkopen zou betekenen dat ik, zeg, 110k heb op het einde.
- Risico is dat ik met die 25-50% de boot mis en maar 50k heb op het einde.
NB dit is een voorbeeld. Schaal dit maar naar je eigen portfolio... de getallen maken niet zoveel uit, want % gezien heb je nog steeds hetzelfde effect.
Ik slaap dus heerlijk. .... maar toch speelt de gedachte.
Een deel van mijn BTC staat op Phemex zodat ik t.a.t. een short kan openen bij een prolonged correction. Dan blijf je dus wel in BTC maar kan je ook meer sats pakken. Als je het goed doet.
rond de 0.93 dollarcentSpyhard666 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:36:
Weet er iemand wat de ATH van XLM is geweest?
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
0,87$ op 3 januari 2018Spyhard666 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:36:
Scroll even een jaar terug en noem die mensen maar geniale mensenQA123 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:30:
Ben benieuwd hoe we over 1 jaar terugkijken op deze postreeks van afgelopen 3-4 weken..... wordt het:"wat een sukkels" of "wat een geniale mensen"?

jaSpyhard666 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:36:
dowjones lijkt zoDW23 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:36:
[...]
Wel jammer ergens dat de beurs en bitcoin blijkbaar hand in hand gaan. Voorlopig is bitcoin niet de ongecorreleerde asset waarvan velen hoopten dat 'ie zou zijn. Hopelijk komt dat nog...
Zheee GReeeaaat Reeesseetrtt volgt later
[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 07-01-2021 13:41 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Precies, voldoende Delta-V!
In zo'n samenleving ben je letterlijk ook een dief van je eigen portemonnee als je niet met een creditcard betaald. De 2-4% wordt gewoon doorberekend in alle prijzenScuL schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:31:
Bij dit soort dingetjes moet ik altijd even in mijn handen wrijven...![]()
* Kun je vrijwel al je rekeningen met CC betalen. Nuts, telefoon, etc. Soms zelfs je huur.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
als je te vroeg uitgestapt bent, kun je beter er weer in fomo'en op 28k, dan op 38k.
Ja, niet als zijlijn maar als exitstrategie. Ik heb een bedrag geselecteerd en verkoop in principe alles wat ik daarboven kom, of boven een bepaalde BTC-waarde. Alleen stijgt het nu even zo hard en ik hield zo weinig over in BTC-waarde dat ik dat verkopen sinds de kerst even gepauzeerd heb, ik verwacht (veel) meer winst te maken door nu even dat risico te nemen.MrWilliams schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:10:
[ Voor 3% gewijzigd door Specy op 07-01-2021 13:45 ]
Slim!Stokstaart schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:37:
[...]
Ik heb hetzelfde. Ik los het alleen anders op.
Een deel van mijn BTC staat op Phemex zodat ik t.a.t. een short kan openen bij een prolonged correction. Dan blijf je dus wel in BTC maar kan je ook meer sats pakken. Als je het goed doet.
Alleen niks voor mij.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Want de beurs is afgelopen 7 dagen met 30% gestegen?DW23 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:36:
[...]
Wel jammer ergens dat de beurs en bitcoin blijkbaar hand in hand gaan. Voorlopig is bitcoin niet de ongecorreleerde asset waarvan velen hoopten dat 'ie zou zijn. Hopelijk komt dat nog...
Nah, ik zou oorzaken zoeken in de waarde van de Dollar en goud. Ik denk dat daar een grotere correlatie te vinden is.
Tuurlijk, als de beurs crashed gaat BTC in eerste instantie mee, maar dat zal voor zeer veel gelden op zo'n moment.
Ik gebruik echter geen coinbase maar coinbase pro / GDAX. Volgens mij heb ik een paar weken geleden ook een aantal vragen hieromtrent gekregen. Hij sprak echter dat hij bepaalde documenten ook moest aanleveren aan coinbase en die vraag heb ik niet gekregen.
Hoe ben ik nu zeker dat ik met alles in orde ben ? Ik ben net eens ingelogged op coinbase pro en vervolgens op de normale coinbase en ik krijg geen popups of bepaalde meldingen.
Mag ik er dan vanuit gaan dat ik met alles in orde ben ?
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!