Bitcoin - A weapon of mass disruption
Was je er al weer in ge-fomo-ed?Victor Belli schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:15:
ROOD OP DE 5M CHART IK HERHAAL ROOOOOD OP DE 5M CHART
Sorry, dat kan er helaas dit jaar niet vanaf. Tenzij het ook een drooggelegd eiland mag zijn, bijv. Schokland? Of Urk? Als iedereen wat meeneemt en het weer mag ivm Corona, dan sta ik daar zeker voor open
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Place your bets!
BTC, % veel minder en leading the charge.QA123 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:16:
Wat komt eerder: ATH ETH USD1448+ of BTC $40k?
Place your bets!
Lijkt me BTC dan.QA123 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:16:
Place your bets!
Nope.
Ik durf niet meer.
Wacht tot we minimaal een paar dagen lang flink lager dan de ath zitten. Hoe hoger de snelheid, hoe harder de klap denk ik altijd maar.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
BTC! ETH is bescheiden.QA123 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:16:
Place your bets!
40k voor 18uQA123 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:16:
Place your bets!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Doge!QA123 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:16:
Place your bets!
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
BTC gaat dus even dippen?Victor Belli schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:15:
ROOD OP DE 5M CHART IK HERHAAL ROOOOOD OP DE 5M CHART
Netjes, gaat ook wel goedkomenVictor Belli schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:16:
[...]
Nope.
Ik durf niet meer.
Wacht tot we minimaal een paar dagen lang flink lager dan de ath zitten. Hoe hoger de snelheid, hoe harder de klap denk ik altijd maar.
In before.. vandaag is roooddd...trub schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:10:
Even uitgestapt aan 36500, de fomo begint toch wel enorm te roepen, kom op met die correctie.
We hebben vaker in december een opmars gezien en in januari steeg het nog even flink door. En hop uitverkoop rond Chinees Nieuwjaar.
Kan Marco tenminste met goed recht van stal gehaald worden.
Maar nu nog even niet. Het gaat nog even parabolisch de lucht in. The sky is the limit: volgens mij zijn we beyond sky and above. Maan? Op naar Mars
Ja, in een wickje wellicht. Voorzichtig
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
En Postnl maar wanhopig zoeken waar ze al die valentijnskaarten van wanhopige Tweakers in de bus moeten doen.Verwijderd schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:06:
[...]
Ingrid Hodlenaar
Maanweg 50k
2021 ATH Voorbijmarsium
BTC gaat door het putje... keihard rekt allemaal...
Die 30k was inderdaad HEEL lastig.Richh schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:18:
Het enthousiasme is aanstekelijk, maar die 40k voor BTC is ook wel een puntje waarop mensen gaan cashen. We zijn nog nooit makkelijk door een veelvoud van 10k heengebroken, dat gaat nu ook niet zomaar.
30K ging vrij makkelijk.Richh schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:18:
Het enthousiasme is aanstekelijk, maar die 40k voor BTC is ook wel een puntje waarop mensen gaan cashen. We zijn nog nooit makkelijk door een veelvoud van 10k heengebroken, dat gaat nu ook niet zomaar.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
we hebben nog een maand dus voor de 100kJoosie200 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:18:
[...]
In before.. vandaag is roooddd...
We hebben vaker in december een opmars gezien en in januari steeg het nog even flink door. En hop uitverkoop rond Chinees Nieuwjaar.
Kan Marco tenminste met goed recht van stal gehaald worden.
Maar nu nog even niet. Het gaat nog even parabolisch de lucht in. The sky is the limit: volgens mij zijn we beyond sky and above. Maan? Op naar Mars
Oke, de eerste keer doorbreken ging niet zo lastig, maar de dagen daarna ging het alle kanten op
We zijn pas net op 39k. Pas over een uur staan we op 40kRichh schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:20:
[...]
[...]
Oke, de eerste keer doorbreken ging lastig, maar de dagen daarna ging het alle kanten op
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
xvg?JT schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:18:
Zeau, hnt, link, xlm, xvg en nano, Ik ga nu eerst eens achterover leunen om te zien wat ze gaan doen

En upwards door de wick heen.Richh schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:18:
ja....mijn inleg eruit halen.Animal schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:23:
Stapt er iemand tijdelijk uit op 40K?
Voelt als 2017Door grote drukte is onze support afdeling de laatste dagen minder goed bereikbaar dan u van ons gewend bent. Excuses hiervoor, we werken er hard aan al uw vragen zsm te beantwoorden. Bedankt voor uw begrip!
— Bitonic (@Bitonic) 7 januari 2021
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Afijn, gisteravond deels uitgestapt, buy orders geplaatst en sell orders geplaatst. Buy orders vannacht niet gehit, de sell order op Bitcoin wel op 37.499, maar uiteindelijk toch maar weer met alles ingestapt en daardoor nu een plukje ETH minder. Gelukkig nog wel nagenoeg de stijging van vandaag mee kunnen pakken.
Blijft wel lastig wat je voor de nachten aan orders instelt, er komt binnenkort gewoon weer een -20% dip aan en die sla ik liever over. Stop losses sla ik ook liever over. Maar die top timen... Achteraf zullen we het weten wat juist was om te doen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Het is maar net hoe je erin staat. Ja hij zal bij doorbreken 40k waarschijnlijk weer even dippen naar 36k oid. Maar zonder gekkigheid denk ik dat we over een week weer aan het aftellen zijn richting 45k.Richh schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:18:
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ja...stukje zekerheid en ook tevreden zijn met wat je hebt.
Ik moet straks een nacht dienst beginnen en wil nog even slapen... Durf niet eens naar bed nu xDTaro schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:25:
Misschien het topic maar hernoemen naar Fastchat ipv Slowchat? Niet bij te benen joh, >950 berichten inhalen is onbegonnen werk
Afijn, gisteravond deels uitgestapt, buy orders geplaatst en sell orders geplaatst. Buy orders vannacht niet gehit, de sell order op Bitcoin wel op 37.499, maar uiteindelijk toch maar weer met alles ingestapt en daardoor nu een plukje ETH minder. Gelukkig nog wel nagenoeg de stijging van vandaag mee kunnen pakken.
Blijft wel lastig wat je voor de nachten aan orders instelt, er komt binnenkort gewoon weer een -20% dip aan en die sla ik liever over. Stop losses sla ik ook liever over. Maar die top timen... Achteraf zullen we het weten wat juist was om te doen.
heel goedKruitdamp schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:26:
[...]
En vorige maand vond ik het al aardig te hoog om bij te kopen... 2 weken geleden zuchtte ik nog hier over dat ik een dip wilde zodat hij dan terug ging naar ±21k... Over een week vermoedelijk het dubbele van toen.Tominatie schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:24:
[...]
De henkies kopen weer hoog. Mooi om te zien.
Ik zou toch maar even alles lezen Taro, er zijn hier echt de gekste verhalen over jou rondgegaan... niet te zuinig gewoon...Taro schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:25:
Misschien het topic maar hernoemen naar Fastchat ipv Slowchat? Niet bij te benen joh, >950 berichten inhalen is onbegonnen werk
Dat is zeker zo.Kruitdamp schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:26:
[...]
Met deze hoogten is er weer een bepaald level in mijn PF getriggerd om een deel van de inleg er uit te halen.
Nu 35% van de inleg er uit.
[ Voor 26% gewijzigd door iLLuSion_xGen op 07-01-2021 17:29 ]
Toen gingen de alts ook als een speer. Dat is nu wel niet.
Ik denk dat we toch naar de 50-60k gaan met bitcoin.
Iets in de trend van:
"Beste collega's, na prachtige jaren ga ik weg bij de firma. Jullie hebben vast in de krant gelezen dat de cryptocoins door het dak zijn gegaan. Ik gun jullie het beste de komende 30 jaar."
2017: 2000 ICO's van verschillende muntjes met beloften
2020: Echt werkende muntjes met echte use cases
FOMO? Jazeker?!
MOON? Definitely?
Bubble? Super veel minder, want als de stof neerdaalt, blijven de functionaliteiten achter de muntjes staan! (In tegenstelling tot 2017, waar de 'makers' er snel vandoor waren met de cash)
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Sorry je kan echt niet zomaar het V woord gebruiken hier.Animal schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:55:
Bijna 39K. Gaan jullie verlopen op 40K?
HODL 4 life
Eerste keer gaat altijd minder soepel, maar daarna gaat het veel makkelijker heen en weer. Ook met andere dingen in het leven.Richh schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:20:
[...]
[...]
Oke, de eerste keer doorbreken ging niet zo lastig, maar de dagen daarna ging het alle kanten op
Pfff, wat een pessimisten, las ergens 75k, veel beter
[ Voor 4% gewijzigd door hsst op 07-01-2021 17:32 ]
Best wel lijp
Is DOGE aan het moonen ja?Tominatie schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:32:
Elon Musk is die kale knikker voorbij en is nu de rijkste persoon op aarde.
Best wel lijp
Wanneer nieuwe stock split?Tominatie schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:32:
Elon Musk is die kale knikker voorbij en is nu de rijkste persoon op aarde.
Best wel lijp
Ik kreeg vandaag een WhatsApp berichtje van een vrouwelijke collega die ik al enige tijd niet heb gezien met iets in de trend van: Hey ..., jij had toch Bitcoins? Kan je binnenkort al gaan rentenieren?Tominatie schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:30:
Zijn er al mensen bezig met hun ontslagbrief?
Iets in de trend van:
"Beste collega's, na prachtige jaren ga ik weg bij de firma. Jullie hebben vast in de krant gelezen dat de cryptocoins door het dak zijn gegaan. Ik gun jullie het beste de komende 30 jaar."

Wat een golddigger zeg!Taro schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:33:
[...]
Ik kreeg vandaag een WhatsApp berichtje van een vrouwelijke collega die ik al enige tijd niet heb gezien met iets in de trend van: Hey ..., jij had toch Bitcoins? Kan je binnenkort al gaan rentenieren?
Heb je al een afspraakje staan?
Gold digger alert!Taro schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:33:
[...]
Ik kreeg vandaag een WhatsApp berichtje van een vrouwelijke collega die ik al enige tijd niet heb gezien met iets in de trend van: Hey ..., jij had toch Bitcoins? Kan je binnenkort al gaan rentenieren?
Als dit geen teken van een bullmarket is weet ik het ook niet meer..
De eerste keer is wel het spannendste, dat dan weer wel.QA123 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:31:
[...]
Eerste keer gaat altijd minder soepel, maar daarna gaat het veel makkelijker heen en weer. Ook met andere dingen in het leven.
Well that aged quickly..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
ouwe GRT snoepertQA123 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:28:
GRT lijkt uit zijn dalende lijn te zijn gebroken, zo even weer kopen op een dipje
OMG TA is easy, gewoon de horizontale move goed voorspelt!QA123 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:27:
Even de ETHUP gecashed, want ETH gaat zo even horizontaal, of zelfs langzaam omlaag. Leuke winst +5,5% in 3 uurtjes.
[Afbeelding]
/f/image/HskV23wvoydiTnCeMisJavDZ.png?f=fotoalbum_large)

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
God morks in wysterious ways.
Ook even een serieuze quote. Respect voor jou dat je ook tijdens deze gekke stijgingen je hoofd erbij houdt en je strategie volgt. En dat je het dan ook post en anderen laat leren is helemaal top!Taro schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:25:
BTCBjorn180179 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:36:
Nog een flufje euries staan welke muntjes zal ik daarmee kopen
Jammer dat ik nog een kantoorjob heb, hier is het veel leuker €€€€€.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
zo kan ik het ook heQA123 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:36:
[...]
OMG TA is easy, gewoon de horizontale move goed voorspelt!
[Afbeelding]
Ik voorspel ook weleens 1 keer iets goed, maar daar staan dan 10 foute voorspellingen tegenover.
Ik geef toe, toen BTC net voor het eerst door de 39k ging, was ik toch wel beetje nerveus.Richh schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:34:
[...]
De eerste keer is wel het spannendste, dat dan weer wel.
Gisteren 33% op gepakt en inmiddels sta ik weer in de plus
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Die post je uiteraard dan niet, duhTominatie schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:38:
[...]
zo kan ik het ook he
Ik voorspel ook weleens 1 keer iets goed, maar daar staan dan 10 foute voorspellingen tegenover.

Ik had recentelijk bij een nieuwe Coinbase deposit "meer" geld er op staan dan ik had gedeposit (bovenaan), maar als je het aantal coins * prijs deed dan klopte het wel weer.ArtPhil-Flower schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:37:
In mijn coinbase portefuille staat wel het correcte bedrag in euros, maar het aantal eth is een factor 10 te weinig. Iemand dit al eens gehad?
Beetje vreemd.
/f/image/Rkdg4SiiwOKaNJlecLLDGU6l.png?f=fotoalbum_large)
bron: https://digitalik.net/btc/s2fx
We lopen dus eindelijk bijna weer op schema zoals het hoort
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
limit buy op 0,38 is uitgevoerd..... en nu weer up graag.
pas bij 200k gaan we horizontaal?gws24 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:39:
Voor iedereen die zegt dat we veel te hard gaan:
[Afbeelding]
We lopen dus eindelijk weer op schema zoals het hoort
anyway nu ik er achter ben dat ik niet kan daytraden blijf ik van alts af en hodl eth en btc met stop losses, veel minder stress en een beter gevoel dat ik in de trein naar de maan zit.
doei
Mja, en vanmiddag kwam er nog een ander interessant uitziend grafiekje langs waarin stond dat we voorliepen op schema. Zo kan ik er nog een paar tekenen.gws24 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:39:
[Afbeelding]
We lopen dus eindelijk weer op schema zoals het hoort
Maar lekker was het welQA123 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:38:
[...]
Ik geef toe, toen BTC net voor het eerst door de 39k ging, was ik toch wel beetje nerveus.
Maar ik durf niet
Even kijken wat er nog niet heeft gemooned deze week..Bjorn180179 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:36:
Nog een flufje euries staan welke muntjes zal ik daarmee kopen
Ik denk dat we nog een hartverzakking gaan krijgen als we zien hoe hard het echt kan gaan. Dit is nog maar het begin. Als er dadelijk 1T per dag bijkomt wordt het pas echt lachen.gws24 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:39:
[Afbeelding]
Voorspelling van dat model is ~288k horizontaal. We zouden er ook 2 tot 3 keer boven kunnen komen volgens de maker. Maar goed, dat geld de andere kant op natuurlijk ook.
Haha ik ga hier gewoon de hele nacht naar luisteren.MrWilliams schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:39:
Zeg mods.... is er een manier waarop ik die geluidjes van https://aggr.trade/# voor de reacties op dit forum kan krijgen?![]()
Zero.
Leuk toch? Net zoals om de 5 minuten Rekt of Moooon roepen terwijl er niks aan de hand isRay_ schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:40:
[...]
Mja, en vanmiddag kwam er nog een ander interessant uitziend grafiekje langs waarin stond dat we voorliepen op schema. Zo kan ik er nog een paar tekenen.
Doe je goed Pelo. Er komen nog genoeg kansen.Pelox schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:43:
Oke.. ik trek het niet meer.. net in pure paniek in de auto naar huis gereden.. Het spijt me, maar ik moet echt even wat gaan verkopen. Vergeef het mijzelf nooit anders.. Enorme stress en angst om alles te verliezen.
Pelox schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:43:
Oke.. ik trek het niet meer.. net in pure paniek in de auto naar huis gereden.. Het spijt me, maar ik moet echt even wat gaan verkopen. Vergeef het mijzelf nooit anders.. Enorme stress en angst om alles te verliezen.
Wat is er te verliezen als de wereld geen fiat meer accepteert?Pelox schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:43:
Dit is toch ook gewoon een goed moment? Nooit in één keer vol instappen, en ook niet in één keer uitstappen. Langzaam wat winst pakken op weg naar boven en wellicht ooit weer wat inleggen op een eventuele kleine tijdelijke weg naar beneden.Pelox schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:43:
Ik ben al weken winst aan het pakken, maar het komt er 10x zo hard bijSefa schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:44:
[...]
Dit is toch ook gewoon een goed moment? Nooit in één keer vol instappen, en ook niet in één keer uitstappen. Langzaam wat winst pakken op weg naar boven en wellicht ooit weer wat inleggen op een eventuele kleine tijdelijke weg naar beneden.
Zero.
[ Voor 93% gewijzigd door WhySoSerious op 07-01-2021 17:45 ]
Haha ik ken het.Pelox schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:45:
[...]
Ik ben al weken winst aan het pakken, maar het komt er 10x zo hard bij
En dat maakt dit dus ook zo anders dan de vorige bullrun.gws24 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:39:
[Afbeelding]
De vorige keer was het massale FOMO, 'wat de gek er voor geeft', verjaardagsfeestjes waar het t onderwerp van de dag was.
En nu zijn er modellen (wiskundige modellen, niet die Jaapio babes) die zeggen dat we nog wel even x10 gaan strakjes. Banken en assetmanagers die niet meer zeggen 'bitcoin is stom', maar nu zelf mee doen en sterker nog: meer MOON voorspelen dan S2fx.
Verjaardagsfeestjes kennen we al haast een jaar niet meer.
Maar laten we asjeblieft niet vergeten dat wie vorige week instapte, nu bijna 40% meer fiat kan krijgen. De vorige keer was dat een enorme sell sign...
* Richh twijfelt enorm even af te wachten / uitstappen met de hodl pot. Eigenlijk is een indicator in mijn uitstap-strategie gehit met die 40% weekly...
Heb je ook zoiets voor studenten? (asking for a friend)Tominatie schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:30:
Zijn er al mensen bezig met hun ontslagbrief?
Iets in de trend van:
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!