[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 117 ... 193 Laatste
Acties:
  • 533.200 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reefclaw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 21:26
keinless schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:37:
[...]

Maar waar zijn deze getallen op gebaseerd?
Die zijn gebasseerd op het gebruik, en de relatie tot de bitcoin prijs gerelateerd aan de geschiedenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-v-G
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16-03-2021
Groot gedeelte van de alts hebben we gehad met de flinke pumps.
Welke blijven overeind en gaan eventueel mee met de BTC stijging, gaan zijwaarts en/of gaan bloeden.
Het word heet onder de voeten, H&I geloven erin en posten hun winsten.
De meeste die langer dan 3 jaar erin zitten blijven zeggen winst is winst, kijk uit met de alts.
Hebben we dit jaar een groot aantal wat rekt is of dikke lambo's.

Ik zeg een alts correctie van 40% / 50% en daarna weer de BTC raket !
Wel leuk om te blijven zien en lezen hoe een ieder erover denkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Colossalman-
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-09 09:00
M-v-G schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:38:
Welke blijven overeind en gaan eventueel mee met de BTC stijging, gaan zijwaarts en/of gaan bloeden.
De meeste die langer dan 3 jaar erin zitten blijven zeggen winst is winst, kijk uit met de alts.

Ik ben ook even met de grote bedragen uit de alts gestapt. Laten we de correctie even afwachten en dan weer leuke winsten pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Ik hoop dat je gelijk hebt, bij die correctie ga ik All-In! :D

PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:59

spok9

Groen...

Ik merk afgelopen week dat ik me er gewoon niet toe kan zetten om weer in te stappen op eth en btc. Op 780 en 29.500 was ik uitgestapt met de helft van m’n eth en btc. Het voelt veel te fragiel en ik merk dat ik totaal geen strategie kan bepalen voor een evt. instap op dit niveau }:|

Flinke winst op het deel waarmee ik uitstapte overigens en zit nu dus in totaal voor 25% aan de zijlijn, vol ongeloof de boel aan te kijken :P

Mijn grootste zorg op dit moment is trouwens de euforie die inmiddels overal de overhand krijgt...

[ Voor 10% gewijzigd door spok9 op 07-01-2021 09:43 ]

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-v-G
-Colossalman- schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:40:
[...]

Ik ben ook even met de grote bedragen uit de alts gestapt. Laten we de correctie even afwachten en dan weer leuke winsten pakken.
Precies, de grote bedragen veilig stellen en met de kleine bedragen nog spelen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:11
Waarom zou er nog een grote correctie moeten komen? Er wordt oneindig geld bijgeprint wat straks geen flikker meer waard is...

Ik denk echt dat dit de grote reden is waarom alles zo gigantisch in de plus staat. Zo lang ze die geld printer lekker aan laten staan verwacht ik echt niet dat er nog grote correcites gaan komen. Ook niet op de gewone aandelen markt.

Daarnaast zit ik zelf voor 70% in BTC met een gemiddelde aankoopprijs van nog geen 10K. In het 2017 tijdperk had ik tonnen shitcoins, ook tonnen winst op papier gehad.. maar ook verloren :+

Nu is het BTC, ETH, DOT en LINK wat me prima bevalt. Stop er elke maand een vast bedrag in en dat blijf ik ook doen, sparen levert geen ene reet meer op.

[ Voor 32% gewijzigd door sjorremans op 07-01-2021 09:43 ]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reefclaw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 21:26
sjorremans schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:42:
Waarom zou er nog een grote correctie moeten komen? Er wordt oneindig geld bijgeprint wat straks geen flikker meer waard is...

Ik denk echt dat dit de grote reden is waarom alles zo gigantisch in de plus staat. Zo lang ze die geld printer lekker aan laten staan verwacht ik echt niet dat er nog grote correcites gaan komen. Ook niet op de gewone aandelen markt.
Het zou kunnen dat er een correctie plaatsvind ten opzichte van andere crypto. Of bijvoorbeeld de euro. Terwijl de usdt prijs blijft stijgen. Correctie is maar net ten opzichte van wat ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-06 11:37
kernie schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:40:
[...]

Ik hoop dat je gelijk hebt, bij die correctie ga ik All-In! :D
Alt-In?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:11
reefclaw schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:43:
[...]

Het zou kunnen dat er een correctie plaatsvind ten opzichte van andere crypto. Of bijvoorbeeld de euro. Terwijl de usdt prijs blijft stijgen. Correctie is maar net ten opzichte van wat ;).
True! Al denk ik dat wanneer je bij de 'grote' munten blijft je niet zo heel veel risico loopt.

Ben zelf weer vanaf maart begonnen met in 1e instantie elke maand inleggen op BTC en nu nog geen jaar later is dat rendement zelfs 'bizar'.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

2017 zeker niet meegemaakt? Dat soort stijgingen heb ik nog niet zo veel gezien afgelopen tijd. Na pak em beet 2 jaar consolideren heb ik het gevoel dat het voor de Alts nog niet klaar is.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zork
Stop er elke maand een vast bedrag in en dat blijf ik ook doen, sparen levert geen ene reet meer op.
Hoe bepaal je het maandelijkse instapmoment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-v-G

Daarnaast zit ik zelf voor 70% in BTC met een gemiddelde aankoopprijs van nog geen 10K. In het 2017 tijdperk had ik tonnen shitcoins, ook tonnen winst op papier gehad.. maar ook verloren :+

Nu is het BTC, ETH, DOT en LINK wat me prima bevalt. Stop er elke maand een vast bedrag in en dat blijf ik ook doen, sparen levert geen ene reet meer op.
Het kan echt alle kanten op, maar voorlopig is men toch angstig voor wat eventueel komen gaat aan correctie. Waar is de grens van genoeg is genoeg en niet alle ritjes proberen mee te pikken. O-)
Heb zelf 50 % ook al omgezet voor de zekerheid, 2017 gaat me niet nog een keer gebeuren. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Nu online
Btc 90% / 10% ETH? ;)

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:30
Iemand van jullie bekend met SiaCoin?

Het project erachter klinkt niet heel gek:

https://sia.tech/

Gisteren al even de koers in de gaten gehouden, maar durfde niet in te stappen nog. In die tijd iig wel +15% gedaan. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Gelukszoekr schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 08:45:
[...]

Ik maak me niet zo druk. Al dondert het in elkaar tot onder de 10k. Het is een kwestie van tijd voor het verder omhoog gaat. Maar dit blindelings vertrouwen moet je zelf hebben, anders kan je het beter nu niet doen. Er zal ongetwijfeld wel weer een correctie komen.

Weer weer typisch in die RTL video. Er moet en zal afgesloten worden met een "waarschuwing". Er is een dip geweest van 20%. Nou.. nou.. nou.. En dan niet benoemen dat we een dag later een nieuwe ATH hadden
Nou als het nu in deze periode om zou vallen naar de 10K, dan zou ik toch wel enigsinds sip zijn... en vertrouwen verliezen dat we de 50K-100K aan gaan tikken dit jaar.

Dit jaar is de 2017 in deze halvening periode.
Dit jaar "ZOU" het moeten pumpen tot nieuwe ATH's.
Ook alle grafieken en cijfers van de "experts" wijzen hierop.

Dus als dit helemaal onderuit knalt en onder waardes komt die het merendeel van de crypto community voorspellen... dan zal je zien dat de "bubble" community hier gelijk op duiken en Bitcoin weer met de grond gelijk maken, waardoor Henk en Ingrid ZEKER niet meer inspringen de komende tijd.

Dan moeten we waarschijnlijk weer wachten tot de volgende halvening om weer vertrouwen te kweken bij the common people :P

Nee.... het mag van mij best dippen en een tijdje bearish zijn, maar wel liefst binnen de perken die nu overal voorspelt worden.... want anders verliezen we het vertrouwen van de investeerders die we nu eindelijk over de streep hebben...

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:14
Ik heb een beetje winst gepakt nu. Hopend op ene lager instapmoment van BTC. 29500 is ook lager ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zork
FijneKerst schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:54:
Ennnn nog een paar coins die weggereguleerd (gaan) worden..

Monero, ZCash, XMR, DASH...

https://en.ethereumworldn...suspended-on-abra-global/
Bij de ban door Bittrex zag je een dip (rond 1 januari).
Naar aanleiding van dit bericht is er geen paniek geconstateerd, de prijs stijgt gestaag door.

Is iedereen van jullie bearish mbt Monero?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-09 20:48
zork schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:47:
[...]

Hoe bepaal je het maandelijkse instapmoment?
Gewoon x bedrag kopen per maand ongeacht het bedrag...dan kom je uit op "dollar average cost". Moet je even opzoeken. ;)

V-Strom 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
keinless schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:37:
[...]

Maar waar zijn deze getallen op gebaseerd?
Dat vraag ik me ook altijd af want je weet het niet. Als morgen ineens blijkt dat er een fout in de vaccinatie zit of we krijgen een gemuteerde variant dan kan alles weer als een plumpudding in elkaar zakken.

Een tweede dingetje waar ik persoonlijk huiverig voor ben zijn jaarcijfers van organisaties. Die zitten momenteel allemaal in de jaarafsluitingen. Dan krijg je in februari nog een tweede ronde voor bedrijven die het boekjaar van maart tot maart hebben lopen. Die cijfers gaan ook nog wel een rol van betekenis spelen.

Aan de andere kant, je kan ook blijven wachten tot je een ons weegt. Probeer gewoon te pakken wat je pakken kan in deze bull markt. Hoe langer hij loopt hoe beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-09 19:27
green-tea schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:36:
[...]

ETH moet je minen in deze kouden tijden niet kopen :*)
Ook handig als ETH binnenkort niet meer PoW is ;) Heb je als n00b net geinvesteerd in een paar dikke rigs, kan je ETC gaan minen.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woody1980
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09:32
Steefmeister schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:49:

Gisteren al even de koers in de gaten gehouden, maar durfde niet in te stappen nog. In die tijd iig wel +15% gedaan. :P
Oude coin die nu nog alleen maar gebruikt wordt voor pump en dump. Zou er van af blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zork
Xoxol schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:50:
[...]

Gewoon x bedrag kopen per maand ongeacht het bedrag...dan kom je uit op "dollar average cost". Moet je even opzoeken. ;)
Ja DCA ken ik, maar het gaat mij meer om of je dan nog probeert een dipje te vinden, of je gewoon ongeacht wat de koers heeft gedaan koopt, onder de aanname dat het op de lange termijn toch veel meer waard gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-09 20:48
zork schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:52:
[...]

Ja DCA ken ik, maar het gaat mij meer om of je dan nog probeert een dipje te vinden, of je gewoon ongeacht wat de koers heeft gedaan koopt, onder de aanname dat het op de lange termijn toch veel meer waard gaat worden.
Kun je doen wachten op een dipje, maar dat is meer op de markt inspelen. Maar als je gewoon maandelijks koopt dan maakt het niet uit. Althans, zo doe ik het.

V-Strom 650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Steefmeister schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:49:

Fundamentals maken in deze tijd niet meer uit. Zie DOGE of XRP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Stokstaart schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:51:
[...]

Ook handig als ETH binnenkort niet meer PoW is ;) Heb je als n00b net geinvesteerd in een paar dikke rigs, kan je ETC gaan minen.
Nee nee, dit gaat dus niet gebeuren we gaan gewoon splitten, kan niet missen. Plus elke ETH die je nu mined wordt ETH 2.0 :)

[ Voor 9% gewijzigd door green-tea op 07-01-2021 09:56 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• M-v-G
Daacuso schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:46:
[...]

2017 zeker niet meegemaakt? Dat soort stijgingen heb ik nog niet zo veel gezien afgelopen tijd. Na pak em beet 2 jaar consolideren heb ik het gevoel dat het voor de Alts nog niet klaar is.
Zit sinds 2015 in de muntjes en aardig wat opgebouwd maar ook zo zien afbreken voor een gedeelte.
Afgelopen jaar leuke (gok) ritjes gemaakt waardoor verlies er niet meer is.
We zullen zien wat komen gaat, mocht het blijven stijgen dan mis ik alleen meer winst.
Dat is dan jammer.
De verbouwing is compleet betaald ervan en daar geniet ik elke dag van. _/-\o_
(ook de vrouw is wat vrolijker) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Tja, we wachten al maanden op die correctie. Op wat dips na is het enige wat het doet, stijgen.
Ik hodl wel door met stop limits een stukkie onder de huidige koers. (al zijn die tot nu toe telkens een beetje verliesgevend geweest omdat de boel dus weer snel steeg)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:53
Gebruiken jullie allemaal Binance om crypto mee te kopen ? Of ook andere exhanges zoals Bitvavo of Kraken ?

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
M-v-G schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:55:
[...]

Zit sinds 2015 in de muntjes en aardig wat opgebouwd maar ook zo zien afbreken voor een gedeelte.
Afgelopen jaar leuke (gok) ritjes gemaakt waardoor verlies er niet meer is.
We zullen zien wat komen gaat, mocht het blijven stijgen dan mis ik alleen meer winst.
Dat is dan jammer.
De verbouwing is compleet betaald ervan en daar geniet ik elke dag van. _/-\o_
(ook de vrouw is wat vrolijker) O-)
Wat dat betreft ben ik het geheel met je eens. Ook ik ben met een aantal bags uit 2017 blijven zitten, dus room ook nu regelmatig winst af.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keinless
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-08-2024
sten123 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:56:
Gebruiken jullie allemaal Binance om crypto mee te kopen ? Of ook andere exhanges zoals Bitvavo of Kraken ?
Ik gebruik bitvavo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Ik heb een flufle op binance voor de andere munten maar ik gebruik Bitvavo voor de grote bulk. Werkt snel en laagdrempelig.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JqeYsZdPNKtMeCQeOGoU16WKVdU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zr6hEyF0zBS6g3GwOkj2yGzI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
binance, kost je met ideal 1,30 en staat er direct op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Nu online
Me too, werkt prima en simpel.

PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
Hyp Hyper schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:55:
Tja, we wachten al maanden op die correctie. Op wat dips na is het enige wat het doet, stijgen.
Ik hodl wel door met stop limits een stukkie onder de huidige koers. (al zijn die tot nu toe telkens een beetje verliesgevend geweest omdat de boel dus weer snel steeg)
Ik haal er nu vooral flufjes uit om die dan over een uur in een dipje er weer in te stoppen. Puur om meer btc te vergaren.

Dipjes blijven komen en een grotere correctie zal ook wel volgen maar het eindstation moon blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
AMARONE schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:58:
[...]

Ik haal er nu vooral flufjes uit om die dan over een uur in een dipje er weer in te stoppen. Puur om meer btc te vergaren.

Dipjes blijven komen en een grotere correctie zal ook wel volgen maar het eindstation moon blijft staan.
Dat gaat bij mij telkens mis, dus doe het niet vaak meer. :P
Ik ben blijkbaar slecht in koersen lezen. Of gebruik je een indicator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Nog mensen in ADA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-09 17:13
jup still rocking 57% in profit with more to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
xeoMe schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:01:
[...]

Kan beide kanten op gaan lijkt het..

Momenteel iig beetje kalm. Lage money flow, volumes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
xeoMe schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:01:
[...]

258% in profit hier, lekker vasthouden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

[...]

In mijn lange ervaring met DCA (3 maanden) heb ik ondervonden dat je beter even kan wachten met inzetten tot er echt even een dipje is. Die is er elke maand wel.
Ik koop niet in als ik alleen maar groene dildo's zie.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
Yes ik heb een bescheiden aantal van 500 stuks. Hoop inderdaad dat hij nog wat gaat schieten. ATH staat op 0,836 €, maar ben bang dat dat wat veel gevraagd is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zork
FijneKerst schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:03:
[...]

In mijn lange ervaring met DCA (3 maanden) heb ik ondervonden dat je beter even kan wachten met inzetten tot er echt even een dipje is. Die is er elke maand wel.
Ik koop niet in als ik alleen maar groene dildo's zie.
Ik wacht de Taro Analyse rustig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
Kraken. Na jaren inactiviteit zag ik opeens duizenden kraken credit fees op mijn account. Wist helemaal niet wat het was, maar is gewoon tegoed waarmee je kunt handelen. Ben dus wel blij met de club. Ook nadat ik mijn Google Authenticator had verwijderd hebben ze me binnen 24 uur geholpen om de 2FA tijdelijk weg te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 24-09 22:40
-Colossalman- schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 08:59:
Iemand nog leuke winsten gepakt op XLM afgelopen dag? :)
Met de staart tussen de benen 10-12% gepakt. Vond het niet leuk, ook even -20/30% gestaan voor hij weer terug bouncde. Doe mij toch maar wat de stabielere coins zoals SXP om mee te traden. Beter voor m'n gemoedstoestand, iets voorspelbaarder en de winst is uiteindelijk hetzelfde.

Zijn er overigens meer mensen die last krijgen van hoogtevrees? Ik neem nog steeds posities in en pak dan hier en daar 5% winst. In dit geval zou ik beter kunnen HODL'en, maar heb coins nu al een paar keer van nul naar 100 en weer terug zien gaan. Nu een HODL positie innemen is ook te laat (geen spijt hoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:24

WhySoSerious

Be the change.

Steefmeister schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:05:
[...]

Kraken. Na jaren inactiviteit zag ik opeens duizenden kraken credit fees op mijn account. Wist helemaal niet wat het was, maar is gewoon tegoed waarmee je kunt handelen. Ben dus wel blij met de club. Ook nadat ik mijn Google Authenticator had verwijderd hebben ze me binnen 24 uur geholpen om de 2FA tijdelijk weg te halen.
Kraken of Bittrex?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steefmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Hmm, kan je de transactiekosten mee betalen zie ik. 1000 stuks = 10 USD.

Heb ze zelf niet gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
WhySoSerious schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:09:
[...]

Hmm, kan je de transactiekosten mee betalen zie ik. 1000 stuks = 10 USD.

Heb ze zelf niet gekregen.
Dat is vreemd.. Misschien als troost dat ik ze gekregen heb ofzo haha. Ik had er ruim boven de 10000 terwijl ik daar helemaal niet zoveel (meer) heb staan) is allemaal verdampt. Intussen wel ietsje van kunnen herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
Ik heb ook nog wel zin om de Polka te dansen vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 25-09 09:19
heb in ADA gezeten sssst niks tegen mijn vrouw zeggen he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zork
oeps

[ Voor 93% gewijzigd door zork op 07-01-2021 10:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
bie100 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:19:
[...]

heb in ADA gezeten sssst niks tegen mijn vrouw zeggen he!
Ik in Doge :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Ik in VET. Hij keek zo:

Afbeeldingslocatie: https://cdn-1.motorsport.com/images/amp/63v9l3gY/s6/sebastian-vettel-ferrari-in-th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
Zolang niemand NANO zegt _O-

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
Zo klein is ie nou ook weer niet _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:07
FijneKerst schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:49:
[...]

Nou als het nu in deze periode om zou vallen naar de 10K, dan zou ik toch wel enigsinds sip zijn... en vertrouwen verliezen dat we de 50K-100K aan gaan tikken dit jaar.

Dit jaar is de 2017 in deze halvening periode.
Dit jaar "ZOU" het moeten pumpen tot nieuwe ATH's.
Ook alle grafieken en cijfers van de "experts" wijzen hierop.

Dus als dit helemaal onderuit knalt en onder waardes komt die het merendeel van de crypto community voorspellen... dan zal je zien dat de "bubble" community hier gelijk op duiken en Bitcoin weer met de grond gelijk maken, waardoor Henk en Ingrid ZEKER niet meer inspringen de komende tijd.

Dan moeten we waarschijnlijk weer wachten tot de volgende halvening om weer vertrouwen te kweken bij the common people :P

Nee.... het mag van mij best dippen en een tijdje bearish zijn, maar wel liefst binnen de perken die nu overal voorspelt worden.... want anders verliezen we het vertrouwen van de investeerders die we nu eindelijk over de streep hebben...
Ik zie het anders.

Als we een flinke correctie krijgen, en 2 maanden bearish doen is er nog genoeg ruimte voor die 100k in december.

Laat de community Bitcoin maar afvallen. Dat Henk & Ingrid het vertrouwen weer verliezen. Boeit allemaal niet. Er hoeft helemaal geen vertrouwen te komen bij het klootjesvolk. Het is gebleken dat institutionele partijen Bitcoin willen hebben .En deze gaan niet over één nacht ijs. Als zo'n beslissing door de raad van bestuur is goedgekeurd kopen die gewoon. 10k BTC of 40k BTC maakt op dat moment niet zoveel uit.

Voor de alts is zou het wel drama zijn btw. Die zijn nog altijd grotendeels gebouwd op het vertrouwen van Henk & Ingrid

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monaldo
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-07-2023
Miss kan ik niet lezen, maar stuur je nou een artikel door van 2018?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zork
Gelukszoekr schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:24:
[...]

Ik zie het anders.

Als we een flinke correctie krijgen, en 2 maanden bearish doen is er nog genoeg ruimte voor die 100k in december.

Laat de community Bitcoin maar afvallen. Dat Henk & Ingrid het vertrouwen weer verliezen. Boeit allemaal niet. Er hoeft helemaal geen vertrouwen te komen bij het klootjesvolk. Het is gebleken dat institutionele partijen Bitcoin willen hebben .En deze gaan niet over één nacht ijs. Als zo'n beslissing door de raad van bestuur is goedgekeurd kopen die gewoon. 10k BTC of 40k BTC maakt op dat moment niet zoveel uit.

Voor de alts is zou het wel drama zijn btw. Die zijn nog altijd grotendeels gebouwd op het vertrouwen van Henk & Ingrid
Prima als we een tijdje bearish gaan doen. Ik vertel Ingrid namelijk al dat het allemaal niet zo rooskleurig is, ik probeer namelijk het aantal schoenen in huis te beperken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
[...]

Ik zie het anders.

En toch verwacht ik dat op termijn ook het institutionele geld in alts zullen vloeien. Maar waarschijnlijk voornamelijk in projecten met een goede usecase.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matthias87
Komkommertijd aangebroken jongens. Niets meer +100% gegaan na NANO... DEAD MARKET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
Matthias87 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:29:
Komkommertijd aangebroken jongens. Niets meer +100% gegaan na NANO... DEAD MARKET
Nog niet weg gedaan vanmorgen. Kijken wat ie gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
[...]

Ik zie het anders.

December pas? -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-v-G
[...]

Ik zie het anders.

Ook dat kan, denk dat Grayscale al aardig wat opgekocht heeft.
https://www.crypto-inside...iljarden-in-enkele-dagen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
Nieuws uit februari 2018?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
[...]

Ik zie het anders.

Die 100k mag van mij pas over 1,5 jaar als ik vuistdiep in btc zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
M-v-G schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:30:
[...]

Ook dat kan, denk dat Grayscale al aardig wat opgekocht heeft.
https://www.crypto-inside...iljarden-in-enkele-dagen/
Hier kan je goed bijhouden wat Grayscale doet.
https://www.bybt.com/Grayscale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Steefmeister schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:05:
[...]

Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Ben daar al twee jaar mee bezig. Kan me ook echt niet herinneren zelf 2FA aan te hebben gezet want van elke andere site heb ik deze wel in authy of authenticator staan. :/

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

[...]

Ik zie het anders.

Ik weet het niet... jij hebt veel vertrouwen in het vertrouwen en geloof van grote bedrijven in BTC.
Ik denk dat, als ze nu, nadat ze net voldoende moed hebben verzameld om in te stappen, zien dat BTC zo dramatisch zou crashen (nu naar 10K is geen correctie meer te noemen), dan denk ik dat er veel gelijk abandon ship doen en nooit meer terugkijken.

Als dit nou over 5 jaar gebeurd, als ze lekker 5 jaar met de kleine correcties enzo kennis hebben kunnen maken en zien dat het altijd wel weer goedkomt. Dan ok...
Maar niet nu, na 2-3 maanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:58
Zeker maar voornamelijk long term. Blijft zeker zitten tot ~maart en heb eigenlijk ook wel hoge verwachtingen van ADA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-v-G
Luuk schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:31:
[...]

Hier kan je goed bijhouden wat Grayscale doet.
https://www.bybt.com/Grayscale
Tnx ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 21-09 15:21
[...]

Blijkbaar ken je DCA wel maar snap je het concept niet. Het concept van DCA heel simpel is dat je elke maand op een vast tijdstip met een vast bedrag een aankoop doet, bijvoorbeeld elke maand op de 25e nadat salarias binnen is. De reden is, time in the market beats timing the market.

Uiteraard kan je elke maand op een dipje wachten, maar dan doe je dus niet aan DCA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steefmeister
Crypts schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:32:
[...]

Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Ben daar al twee jaar mee bezig. Kan me ook echt niet herinneren zelf 2FA aan te hebben gezet want van elke andere site heb ik deze wel in authy of authenticator staan. :/
https://support.kraken.com/hc/en-us/requests/new

Daar gewoon een ticket aangemaakt. Was afgelopen juli. Wellicht een wat rustigere periode dan nu, maar ik was buitengewoon tevreden over de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:37
Werkt de binance card bij jullie wel bij bol.com???

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 25-09 09:19
Crypts schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:32:
[...]

kom je er nog wel in dan @Crypts ? ik kom er helemaal niet meer in ook de 2FA niet aan gezet btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Daacuso schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:29:
[...]

En toch verwacht ik dat op termijn ook het institutionele geld in alts zullen vloeien. Maar waarschijnlijk voornamelijk in projecten met een goede usecase.
Kleine kans, echte goede projecten met usecases staan niet op CMC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:06
Wat betalen jullie allemaal met de binancecard / swipecard / crypto.com-card?

Ik zou graag een hoop van mijn vaste lasten (Ziggo, energie, enz.) met de kaart gaan betalen, maar weet nog of dit kan. Iemand ervaringen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zork
Bao_mi1 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:35:
[...]

Blijkbaar ken je DCA wel maar snap je het concept niet. Het concept van DCA heel simpel is dat je elke maand op een vast tijdstip met een vast bedrag een aankoop doet, bijvoorbeeld elke maand op de 25e nadat salarias binnen is. De reden is, time in the market beats timing the market.

Uiteraard kan je elke maand op een dipje wachten, maar dan doe je dus niet aan DCA.
Ik zie nu inderdaad in meerdere beschrijvingen van DCA dat het gezien wordt als investeren met een vast tijdsinterval, dank!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 21-09 15:21

Eens. De markt gaat lekker, van btc tot de kleinste shitcoins, maar voorzichtigheid blijft geboden. Veel nieuwe mensen hier die vragen naar gekkke coins en die met winsten smijten hier.

Helemaal prina, maar afgelopen maandag tijdens een gezonde correctie las hier ik al paniek, ideeën dat de bull market voorbij is en mensen die classic aan buy high sell low doen.

Zou iedereen willen aanraden om een plan te maken, dyor en niet zomaar in coins te stappen die hier genoemd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:37
ruud2all schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:39:

Ik zou graag een hoop van mijn vaste lasten (Ziggo, energie, enz.) met de kaart gaan betalen, maar weet nog of dit kan. Iemand ervaringen?
Dat soort afschrijvingen gaat niet maar andere abonnementen zoals Netflix, Spotify etc wel via PayPal bijvoorbeeld.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
ruud2all schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:39:

Quote @Gelukszoekr even dat is onze card expert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
Nano verkocht voor 3,20 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
NANO weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 08:07
FijneKerst schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:33:
[...]

Ik weet het niet... jij hebt veel vertrouwen in het vertrouwen en geloof van grote bedrijven in BTC.
Ik denk dat, als ze nu, nadat ze net voldoende moed hebben verzameld om in te stappen, zien dat BTC zo dramatisch zou crashen (nu naar 10K is geen correctie meer te noemen), dan denk ik dat er veel gelijk abandon ship doen en nooit meer terugkijken.

Als dit nou over 5 jaar gebeurd, als ze lekker 5 jaar met de kleine correcties enzo kennis hebben kunnen maken en zien dat het altijd wel weer goedkomt. Dan ok...
Maar niet nu, na 2-3 maanden...
Ik denk dat we er vanuit kunnen gaan dat wanneer een bedrijf 100+miljoen in Bitcoin knalt ze hier met een team goed naar gekeken hebben. Ze weten donders goed dat het volatiel is maar maken wel de strategische keuze. Het blijft voor iedereen een gok, ik ben er van overtuigd dat institutioneel geld veel minder "last" heeft van fomo en ander sentiment.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Geluk met NANO <3

Buy order op 3.30 verkoop op 3.95

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Nu ook nog even CELO dan ben ik weer klaar voor vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:38

Bever!

3

frenzy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:10

JT

VETAK y0

Slux schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:45:
Nu ook nog even CELO dan ben ik weer klaar voor vandaag
Waarom heb je die verwachting van celo?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-08 21:54

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Gelukszoekr schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:44:
[...]

Ik denk dat we er vanuit kunnen gaan dat wanneer een bedrijf 100+miljoen in Bitcoin knalt ze hier met een team goed naar gekeken hebben. Ze weten donders goed dat het volatiel is maar maken wel de strategische keuze. Het blijft voor iedereen een gok, ik ben er van overtuigd dat institutioneel geld veel minder "last" heeft van fomo en ander sentiment.
Ja; die maken plannen voor jaren. Die gaan niet een miljoenen investering doen om ff een paarmaanden uit te proberen en dan chicken eruit.
Ze hebben dan misschien geen "ervaring" in crypto maar volgen de ontwikkelingen echt al wel jaren op de voet. Die komen niet nu pas meekijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:38

Bever!

3

Ducksy88 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:48:
[...]

Ja; die maken plannen voor jaren. Die gaan niet een miljoenen investering doen om ff een paarmaanden uit te proberen en dan chicken eruit.
Ze hebben dan misschien geen "ervaring" in crypto maar volgen de ontwikkelingen echt al wel jaren op de voet. Die komen niet nu pas meekijken...
Klopt, daarnaast grote spelers die veel met commodities traden kijken echt niet op van de volatiliteit van btc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-09 14:35
Gulden gaat even los o_O

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Loopring staat ook wat lager, weet iemand waarom die zo door de maan schoot? Die kan straks ook weer gaan vliegen dus na de dip van gisteren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 21:19
Wordt daar uberhaupt nog wel iets van verwacht of is dit gewoon een pump en dump? Heb er al jaren niks noemenswaardig over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Bao_mi1 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:35:
[...]

Ermm.. jawel hoor.
Het exacte tijdstip maakt niet uit.
Je maakt een prognose van waar je heen wil elke maand en daar hou je je aan.
Of je dan op de 1ste of de laatste van de maand inkoopt is totaal onbelangrijk.
Ik wacht ook elke maand even een dipje af en koop dan in en kijk dan knarsetandend toe dat het weer verder omlaag gaat :D ... maar ja... dat is ook DCA.

Al gaat het de laatste tijd alleen maar omhoog... dus ik hoef eigenlijk de komende 2 maanden niet eens mee in te zetten (al doe ik het stiekem wel in een andere wallet...ssst..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
AMARONE schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:51:
Loopring staat ook wat lager, weet iemand waarom die zo door de maan schoot? Die kan straks ook weer gaan vliegen dus na de dip van gisteren..
Mijn gevoel zegt dat ie zijn pump heeft gehad en voorlopig even blijft stilstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 21:19
AMARONE schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:51:
"11 AM Jan 6th Ethereum's first L2 AMM liquidity mining begins"

Wat dat betekent, geen idee. Maar dat is waar de mensen naartoe werkten blijkbaar. Heb het gisteren iets na de high verkocht. Gaat inmiddels weer zijwaarts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-09 14:35
Justevo schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:51:
[...]

Wordt daar uberhaupt nog wel iets van verwacht of is dit gewoon een pump en dump? Heb er al jaren niks noemenswaardig over gehoord.
Geen idee maar vooralsnog deze week gemiddeld 50% gestegen ongeveer dus zolang hij pumped dump ik nog niets :)

Zit wat oud spul in nog maar wel grappig om te zien

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:55
Volgens mij zijn we weer goed op weg naar een ATH in EUR voor BTC! :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMWhizzle
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17-09 05:00
ETH 1000 euro vandaag? :)
Pagina: 1 ... 117 ... 193 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!