Bij bijna elke bull run van bitcoin gaat de ath een orde grootte omhoog dus ik zou eerder de dagen tussen duizendtallen van 2017 vergelijken met het aantal dagen tussen de tienduizendtallen nu
2010 $0.05 ==> $0,46
2011 $0,46 ==> $1,09 (februari)
2011 $1,09 ==> $31,50 (juni)
2013 $31,50 ==> $259,- (april)
2013 $259,- ==> $1077,- (december)
2017 $1077 ==> $20k
2021 $20k ==> $100k+?
Dan zitten we nu met ~17 dagen tussen 20k en 30k pas waar we de vorige bullrun op 3k of 8k zaten
:fill(white):strip_exif()/f/image/RxidqZfr7cVR6HpEAp4kJyhH.png?f=user_large)
Edit: dit stukje tekst uit die analyse is ook wel van toepassing:
Eventually, the market begins to view the price as stable and speculative investment resumes. This leads to the next stage (which we are currently in), that I call “The Volatilic Rise”. In this stage, the price stair-steps its way back into the vicinity of the old high. Once the price reaches a sustained level of 80–90% the old peak, the bubble cycle typically starts over again with another bull run.
[ Voor 15% gewijzigd door gws24 op 07-01-2021 01:43 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Heb je al spijt van dit initiatief? Of heb je er nog altijd veel zin in? Kwaliteit blijft wel abnormaal hoog, props!
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar wat die pizzaboer met die muntjes gedaan heeft...?
Niks want die heeft ze nooit gehadgijsvogel schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 01:43:
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar wat die pizzaboer met die muntjes gedaan heeft...?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Deeg, kaas en tomatensaus van gekochtgijsvogel schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 01:43:
Ik heb nu trouwens al een aantal keer dat verhaal weer voorbij zien komen van die kerel die een pizza kocht voor 10.000 Btc.
Ik lul ook zomaar wat
gijsvogel schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 01:43:
Ik heb nu trouwens al een aantal keer dat verhaal weer voorbij zien komen van die kerel die een pizza kocht voor 10.000 Btc.
Klopt iddgws24 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 01:46:
[...]
Niks want die heeft ze nooit gehad. Voor zover ik weet heeft namelijk een andere user op het bitcointalkforum de pizza's met dollars besteld en van Laszlo de btc gekregen. Maar wel benieuwd wat diegene er dan mee gedaan heeft. Waarschijnlijk gecashed in een eerdere bullrun.
:-/. Ik koop wel bij op een lager punt.
Verwijderd
Haha ja tuurlijk, was ff avondje weg met 2 maten... Mooie avond, maar toch ook weer niet, sommige mensen hebben geluk in het leven, andere wat minder.Jeaust schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 01:37:
[...]
Heb je al spijt van dit initiatief? Of heb je er nog altijd veel zin in? Kwaliteit blijft wel abnormaal hoog, props!
Die toestand in Amerika ook, zooitje zeg. Ik vind het allemaal maar niks...
Morgen weer een dag, nu lekker op bed.
Die komt me ergens heel bekend voor...
Heeft ze Lingo gepresenteerd? Of t weer ofzo?
Ik lul ook zomaar wat
Lekker man, ik heb zaterdag weer boys night. Koesteren zo lang we nog mogen/kunnen.Verwijderd schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 02:12:
[...]
Haha ja tuurlijk, was ff avondje weg met 2 maten... Mooie avond, maar toch ook weer niet, sommige mensen hebben geluk in het leven, andere wat minder.
Die toestand in Amerika ook, zooitje zeg. Ik vind het allemaal maar niks...
Morgen weer een dag, nu lekker op bed.
Welterusten!
Ja geweldig leven hier. Corona is hier voor de meeste mensen een vage herinering, leven is als normaal.Ali Baba 1001 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:11:
[...]
Vet! Vorig jaar 8 weken rondgereisd, laatste twee weken van maart in lockdown.
Momenteel geen beperkingen zover ik weet, en zomer nu, geniet daar sowieso van!
En laat die kiwis was crypto kopen
Als m'n crypto plan een beetje goed uitpakt kan ik hier ook op de huizenmarkt leuke dingen gaan doen
Gisteren was het een graad of 26 met hoge luchtvochtigheid. Lekker zweten op het strand en de BTC koers refreshen
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Waarom ben ik nog verrast eigenlijk?
en in maart bijna onder 3k Pas maar op als het weer 50% dumpt in een paar uur
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
In maart zitten we op 130KA87 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 02:34:
[...]
en in maart bijna onder 3k Pas maar op als het weer 50% dumpt in een paar uur
O, dat is Lilly Roma. Die stopt wel eens dingen in dingen, misschien ken je haar van één van de bronnen die Faappio eerder gepost had.shovelhead1340 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 02:14:
[...]
Die komt me ergens heel bekend voor...
Heeft ze Lingo gepresenteerd? Of t weer ofzo?
Vast wel, ik heb het ook geleerdMrWilliams schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:04:
[...]
Wauw. I'm impressed.
Nu kan ik alleen niet zo goed vinden hoe e.e.a. werkt daar. Is er een pagina op bitfinex die het op een rijtje zet (waar je t moet neerzetten, hoeveel rente, wel/niet vastzetten, etc...)
Je hebt 3 wallets: exchange, margin en funding. De exchange wallet is voor directe aan- en verkopen. De margin wallet is je margin voor open margin positions. Assets in de funding wallet kunnen worden uitgeleend. Als je bovenaan op Funding klikt, krijg je een exchange-achtige omgeving waar je je funds kunt uitlenen of juist kunt lenen (die je dan vervolgens weer in margin positions kunt gebruiken).
Als je een lending offer uitzet betekent dat natuurlijk niet dat je ook daadwerkelijk meteen de rente krijgt. De lening moet worden afgenomen door een andere gebruiker.
Je hebt zoiets als een Flash Return Rate, dat is een automatische competatieve rente gebaseerd op een gemiddelde "koers" die je kunt gebruiken om je assets automatisch voor die rente uit te zetten, ook weer opnieuw als een bestaande lening wordt afgelost. Doe je dat niet, dan zul je er bovenop moeten zitten of gebruik moeten maken van een bot. Je kunt oa bij coinlend.org (tegen betaling) dat automatisch laten doen.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
En niet alleen op de beurzen.
Vreemde maar interessante ontwikkelingen allemaal.
ik was er gisteren al veel eerder uitgestapt. Dit was juist bij mij het punt dat ik toevallig keek (serie afgelopen, wel ingelogd) en dacht WTF -> marketbuy! Net op tijd.Woohooo schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:18:
[...]
[Afbeelding]
Stoplossstory, I feel you bro
Zo dan, is dat even lekker wakker wordenDylanV1990 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 05:13:
NANO is mooning. Niet dat ik erin zit, maar toch leuk om te zien nadat NANO enkele dagen geleden hier nog genoemd werd toen ie tussen 1.00 en 1.50 USD zat.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Dat is zo te zien ook goed gegaanJT schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 00:32:
Alles of niks: xlm laten staan, Geen stop loss, sell order op 1150Truste!
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Op 4.30 usd gestaan he, afgelopen nacht..
[ Voor 32% gewijzigd door Daacuso op 07-01-2021 07:21 ]
U hanteert de buy high sell low strategy?Daacuso schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 07:18:
Tja, wat denken jullie over Nano? Er uit doen of nog even laten gaan? Kijkende naar de grafiek lijkt het mij dat er nog een pomp inzit.
Yfi pumpt nuDaacuso schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 07:30:
Tja, wie het weet mag het zeggen.
Goedemorgen allemaal trouwens
Denk niet dat er heel veel gaat gebeuren op de beurzen. Kijk maar even naar beurzen in het oosten, daar staat alles nog in het groen.Rebbelx schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 07:44:
Mening over beurzen vandaag na situatie in US? En vooral het gevolg op crypto... dacht laatste keer dat beurs zware klappen kreeg(begin corona) dat crypto hard meedaalde... opportuniteiten?
Lijkt me ook niet dat dit veel effect heeft op de beurzen...jvp schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 07:50:
[...]
Denk niet dat er heel veel gaat gebeuren op de beurzen. Kijk maar even naar beurzen in het oosten, daar staat alles nog in het groen.
Bij BTC mag je welhaast een paar honderd $ marge nemen?
ETH beetje bang voor BTC? Weinig actie vannacht.
Ben die persoon ook dankbaar. Paar dagen terug een account bij broker gemaakt voor BTC en ETH. Nano werd genoemd hier, Daarom ingestapt met klein bedrag en vanmorgen m'n eerste 50% gepaktDylanV1990 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 05:13:
NANO is mooning. Niet dat ik erin zit, maar toch leuk om te zien nadat NANO enkele dagen geleden hier nog genoemd werd toen ie tussen 1.00 en 1.50 USD zat.
Deze newb was out xDDaacuso schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 07:18:
Tja, wat denken jullie over Nano? Er uit doen of nog even laten gaan? Kijkende naar de grafiek lijkt het mij dat er nog een pomp inzit.
[ Voor 22% gewijzigd door Ducksy88 op 07-01-2021 07:56 ]
da's leuk
There are no secrets, only information you do not yet have
Ik had verwacht dat er een kleine correctie zou komen op ETH. Helaas geen buy orders gehit dus gaan we maar verder met wat we nog hebbenWhySoSerious schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 07:53:
Futures staan goed, denk dat de afloop weinig zorgen baart.
ETH beetje bang voor BTC? Weinig actie vannacht.
Nee, er was 1107 gehaald
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
NANO ordertjes geplaatst eens kijken of die gehaald worden.
[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 07-01-2021 08:10 ]
Bagholder dus
Ja onbegrijpelijk..Androo schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 08:15:
XRP ook weer in de lift?
Van de andere munten snap ik het nog wel. Gewoon mooie tech die erachter schuilt. Maar XRP..?
Zeker niet slim om te doen maar voor sommige die te emotioneel zijn en te snel verkopen of juist te lang wachten (lees ik
Alles in mij schreeuwt "VEILIG STELLEN!!!... ALLES NAAR USDT!!"... maar... ik.. hodl...voort...
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Haha, hier precies hetzelfdeFijneKerst schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 08:19:
Jesus ... het wordt zo wel moeilijk om dat DCA principe vol te houden zeg...
Alles in mij schreeuwt "VEILIG STELLEN!!!... ALLES NAAR USDT!!"... maar... ik.. hodl...voort...
Same hierFijneKerst schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 08:19:
[ Voor 3% gewijzigd door green-tea op 07-01-2021 08:21 ]
Limit zet ik altijd heel ver onder de stop, je wilt toch verkopen. Hij pakt gewoon de beste prijs uit het orderboek ongeacht het feit dat je limit veel lager staat.ScuL schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 07:52:
Voor mensen die met stop-loss werken; waar zet je het punt tussen de stop en de limit ongeveer? Her en der lees ik circa $10. Bij de kleine muntjes is dat nogal een geneuzel.
Bij BTC mag je welhaast een paar honderd $ marge nemen?
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
https://www.rtlnieuws.nl/...arketcap-oorzaken-redenen
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Als ik maar geen verlies lijd
Ecodan warmtepomp
Niet omdat het in die video wordt gezegd maar ook overal anders krijg ik de neiging om in te stappen maar als die dan in elkaar dondert dan vergeef ik mezelf nietGelukszoekr schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 08:24:
Misschien een repost, ik ben net wakker...
Ecodan warmtepomp
Je stapt er toch in - net als iedereen hier - uit interesse voor de achterliggende technologie?JT schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 08:28:
[...]
Niet omdat het in die video wordt gezegd maar ook overal anders krijg ik de neiging om in te stappen maar als die dan in elkaar dondert dan vergeef ik mezelf niet

Met die almaar stijgende lijn is het niet te doen om te bepalen wanneer nou wat bij te kopen he.FijneKerst schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 08:19:
Zeker! Want covid19 bestaat niet en de Amerikaanse verkiezingen zijn gestolen!mrb85 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 08:30:
[...]
Je stapt er toch in - net als iedereen hier - uit interesse voor de achterliggende technologie?![]()
Ecodan warmtepomp
Gaat er iets veranderen met eth2 komend jaar dat cold storage ook vervangen moet worden?
Ik maak me niet zo druk. Al dondert het in elkaar tot onder de 10k. Het is een kwestie van tijd voor het verder omhoog gaat. Maar dit blindelings vertrouwen moet je zelf hebben, anders kan je het beter nu niet doen. Er zal ongetwijfeld wel weer een correctie komen.JT schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 08:28:
[...]
Niet omdat het in die video wordt gezegd maar ook overal anders krijg ik de neiging om in te stappen maar als die dan in elkaar dondert dan vergeef ik mezelf niet
Weer weer typisch in die RTL video. Er moet en zal afgesloten worden met een "waarschuwing". Er is een dip geweest van 20%. Nou.. nou.. nou.. En dan niet benoemen dat we een dag later een nieuwe ATH hadden
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Die volatiliteit snappen de mainstream media geen ruk van.Gelukszoekr schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 08:45:
[...]
Ik maak me niet zo druk. Al dondert het in elkaar tot onder de 10k. Het is een kwestie van tijd voor het verder omhoog gaat. Maar dit blindelings vertrouwen moet je zelf hebben, anders kan je het beter nu niet doen. Er zal ongetwijfeld wel weer een correctie komen.
Weer weer typisch in die RTL video. Er moet en zal afgesloten worden met een "waarschuwing". Er is een dip geweest van 20%. Nou.. nou.. nou.. En dan niet benoemen dat we een dag later een nieuwe ATH hadden
Ecodan warmtepomp
Zero.
Ik heb zelf een Ledger Nano X gekocht, maar nog niet in gebruik genomen. Ik kreeg mijn twijfels bij in hoeverre ik het kan vertrouwen. Niet zozeer omdat ze hun klantgegevens hebben laten lekken, maar ik vroeg mij af welke onderdelen van de software eigenlijk open source zijn en het gebruik daarvan door de gebruiker te valideren is. Of het bijvoorbeeld mogelijk zou zijn voor Ledger om een hele lange termijn zwendel uit te voeren, waarbij ze stiekem uiteindelijk bij de sleutels kunnen en zo opeens patsboem iedereen de pineut is. 4D chess.Ducksy88 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 08:34:
ik zit te kijken om een trezor of ledger te kopen waar ik BTC en ETH op ga bewaren.
Gaat er iets veranderen met eth2 komend jaar dat cold storage ook vervangen moet worden?
Dit soort vragen heb ik nog niet beantwoord, ook heb ik nog niet gekeken naar Trezor, ik laat het vooralsnog op 1 exchange staan. Dit zint mij niet, ik zou het liefst willen spreiden om daarmee het risico te spreiden. Maar goed, wellicht staan de antwoorden in een der slowchats, ik heb nog geen tijd gehad om dit allemaal grondig uit te zoeken.
[ Voor 3% gewijzigd door zork op 07-01-2021 08:55 ]
Yes, was er ook ingestapt. Zit nog wel wat ruimte omhoog daarSlux schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 08:09:
Nog mensen die een ritje CELO maken ? lijkt wel weer een mooi koop momentje.
NANO ordertjes geplaatst eens kijken of die gehaald worden.
De veiligste wallets op dit moment zijn van Ledger en Trezor. De Nano S is veiliger als de Nano X, maar alle bekende problemen daarin zijn wel opgelost.zork schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 08:50:
[...]
Ik heb zelf een Ledger Nano X gekocht, maar nog niet in gebruik genomen. Ik kreeg mijn twijfels bij in hoeverre ik het kan vertrouwen. Niet zozeer omdat ze hun klantgegevens hebben laten lekken, maar ik vroeg mij af welke onderdelen van de software eigenlijk open source zijn en het gebruik daarvan door de gebruiker te valideren is. Of het bijvoorbeeld mogelijk zou zijn voor Ledger om een hele lange termijn zwendel uit te voeren, waarbij ze stiekem uiteindelijk bij de sleutels kunnen en zo opeens patsboem iedereen de pineut is. 4D chess.
Dit soort vragen heb ik nog niet beantwoord, ook heb ik nog niet gekeken naar Trezor, ik laat het vooralsnog op 1 exchange staan. Dit zint mij niet, ik zou het liefst willen spreiden om daarmee het risico te spreiden. Maar goed, ik heb nog geen tijd gehad om dit allemaal grondig uit te zoeken, dus hopelijk blijft alles nu nog veilig.
Het op een exchange laten staan omdat je je wallet niet vertrouwt is hetzelfde als je pinpas in de voortuin leggen omdat je nog geen plekje in je portemonnee hebt. Niet de meest verstandige keuze.
Ligt er ook wel aan welke exchange je hebt staanOverSoft schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 08:55:
[...]
De veiligste wallets op dit moment zijn van Ledger en Trezor. De Nano S is veiliger als de Nano X, maar alle bekende problemen daarin zijn wel opgelost.
Het op een exchange laten staan omdat je je wallet niet vertrouwt is hetzelfde als je pinpas in de voortuin leggen omdat je nog geen plekje in je portemonnee hebt. Niet de meest verstandige keuze.
Ik had juist begrepen dat de Nano X veiliger zou zijn dan de Nano S, omdat in de Nano X een bepaald gedeelte van de code in de beveiligde chip zou draaien [citation needed]OverSoft schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 08:55:
[...]
De veiligste wallets op dit moment zijn van Ledger en Trezor. De Nano S is veiliger als de Nano X, maar alle bekende problemen daarin zijn wel opgelost.
Hou je ze?
Na die hack zou ik zelf nooit meer een Ledger gebruiken en eerder voor de Trezor gaan.OverSoft schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 08:55:
[...]
Ja de kans is klein dat er iets met de firmware is gedaan maar ze riepen ook dat er maar 7k aan NAW gegevens waren gestolen, 1 jaar later blijkt het om 270k adressen te zijn geweest.
Iemand een idee? Heeft het te maken met neo3?
Alle code voor de Ledger is ondertekend en de private key daarvoor staat echt niet in hun online omgeving.Slux schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 08:57:
[...]
Na die hack zou ik zelf nooit meer een Ledger gebruiken en eerder voor de Trezor gaan.
Ja de kans is klein dat er iets met de firmware is gedaan maar ze riepen ook dat er maar 7k aan NAW gegevens waren gestolen, 1 jaar later blijkt het om 270k adressen te zijn geweest.
Maar het is natuurlijk een keus.
Als je nu al een Ledger hebt is die niet onveiliger geworden.
Ook bij de Nano S draait een gedeelte van de code in een beveiligde chip.zork schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 08:56:
[...]
Ik had juist begrepen dat de Nano X veiliger zou zijn dan de Nano S, omdat in de Nano X een bepaald gedeelte van de code in de beveiligde chip zou draaien [citation needed]
De Nano X heeft echter al wat serieuze exploits gehad, voornamelijk omdat hij draadloos is.
Onzin, geen enkele exchange is onfeilbaar.Sovieto schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 08:56:
[...]
Ligt er ook wel aan welke exchange je hebt staan
[ Voor 9% gewijzigd door OverSoft op 07-01-2021 09:03 ]
Goede morgen verders...
yep-Colossalman- schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 08:59:
Iemand nog leuke winsten gepakt op XLM afgelopen dag?
nog niet eens zo'n slecht filmpje...jammer alleen dat ze onze friend nouriel er weer instoppen. Gewoon keer met max keiser in een ring zettenGelukszoekr schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 08:24:
Misschien een repost, ik ben net wakker...
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik zeg toch niet dat exchanges onfeilbaar zijn. Ik reageer op de overdreven post dat alle exchanges totaal onbetrouwbaar zijn
Er zit gewoon verschil in exchanges qua veiligheid.
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
veel muntjes gekocht op 0.10€ en vannacht op 0.32€ gehit op limit-orderIdutchman schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:12:
sell order van 0.325€ voor XLM is vannacht gehit. Nu de vraag: wat gaat ie doen?
Dag kon slechter beginnen
Net al gedaan na 2 bakken koffie.Idutchman schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:17:
morning dumpppp incoming
Ik heb sinds de bounce op de low een sell order wat boven $1. Kan wel even duren voor we daar zijn.JT schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 08:24:
Had iemand xrp aan zien komen? Als die terug naar <700 gaat misschien toch wat halen want die gaat toch steeds.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik gooi ze zo gelijk de deur uit. Zit nu in een online les
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Daar wil je toch geen geld insteken... Die gaat zo hard dippen weer straks.JT schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 08:24:
Had iemand xrp aan zien komen? Als die terug naar <700 gaat misschien toch wat halen want die gaat toch steeds.
Dan mag er nog wel zo’n 30% vanaf.😌keinless schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:22:
Getting ready to buy the dip guys??
Ik ben gisterenavond ingestapt. Toch al iets meer dan 10% gepakt.ThijsM schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:39:
[...]
Afgelopen dagen overwogen om in te stappen. Niet gedaan.
Er zit nog veel rek in dit project. Ze hebben toch wel een unieke aanpak.
Buy the dips. Verwacht dat ze de rechtzaak gewoon gaan winnen dan is het easy money.AMARONE schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:23:
[...]
Daar wil je toch geen geld insteken... Die gaat zo hard dippen weer straks.
Jep hier wel wat. Ingekocht op 0.1860, netjes de rit omhoog mee naar 0.39 en weer terug naar 0.28. Toen maar verkocht en terug naar BTC-Colossalman- schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 08:59:
Iemand nog leuke winsten gepakt op XLM afgelopen dag?

ETH moet je minen in deze kouden tijden niet kopenkeinless schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:34:
Wat denken jullie eigenlijk, te laat met instappen voor ETH?
Prognoses van 9k - 27k eind dit jaar?keinless schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:34:
Wat denken jullie eigenlijk, te laat met instappen voor ETH?
Dan nee, zeker niet te laat om nog in te stappen.
Maar waar zijn deze getallen op gebaseerd?reefclaw schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:36:
[...]
Prognoses van 9k - 27k eind dit jaar?
Dan nee, zeker niet te laat om nog in te stappen.
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!