SpoekGTi schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:49:
Gulden gaat even los o_O
:fill(white):strip_exif()/f/image/V6qXCaEYzF7DLmtvLedr9IJb.png?f=user_large)
Lekker los aan het gaan ja
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
SpoekGTi schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:49:
Gulden gaat even los o_O
Tuurlijk, gisteren flufje van gekocht
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Pump en dump coin ook omdat ie op coinbase staat en de laatste tijd op wat meer exchanges wordt gelist.
[ Voor 8% gewijzigd door Slux op 07-01-2021 10:55 ]
Die gaat naar de moon aan de muur in een babykamer.Misprinter schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:54:
[...]
[Afbeelding]
Lekker los aan het gaan ja
Inderdaad maak een plan, ervaar en niet meteen paniek als er een ''kleine'' correctie is.Bao_mi1 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:40:
[...]
Eens. De markt gaat lekker, van btc tot de kleinste shitcoins, maar voorzichtigheid blijft geboden. Veel nieuwe mensen hier die vragen naar gekkke coins en die met winsten smijten hier.
Helemaal prina, maar afgelopen maandag tijdens een gezonde correctie las hier ik al paniek, ideeën dat de bull market voorbij is en mensen die classic aan buy high sell low doen.
Zou iedereen willen aanraden om een plan te maken, dyor en niet zomaar in coins te stappen die hier genoemd worden.
Ga het nog wel een keer proberen maar vorige keren kreeg ik allemaal vragen waarvan ik absoluut niet meer wist hoe, wat en wanneer.Steefmeister schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:35:
[...]
https://support.kraken.com/hc/en-us/requests/new
Daar gewoon een ticket aangemaakt. Was afgelopen juli. Wellicht een wat rustigere periode dan nu, maar ik was buitengewoon tevreden over de hulp
Net even gekeken, paswoord en username weet ik nog maar blijkbaar is er ook een 2FA paswoord (dus geen authenticator) ingesteld. Absoluut geen flauw idee. Eerste ronde kom ik dus door maar bij 2FA gaat het mis. Kan me herinneren dat ik er niet veel had staan maar wel een plukje XLM, geen idee wat die toen waard was maar dat kan nu wel een leuk bedrag zijn. Zal voor ik een ticket aanmaak ook nog even in oude mail duiken, wie weet of ik daar nog iets kan terugvinden.bie100 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:37:
[...]
kom je er nog wel in dan @Crypts ? ik kom er helemaal niet meer in ook de 2FA niet aan gezet btw
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik moest zoveel mogelijk aanleveren van wat ik wist. Username, portfolio, laatste transacties, etc.Crypts schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:55:
[...]
Ga het nog wel een keer proberen maar vorige keren kreeg ik allemaal vragen waarvan ik absoluut niet meer wist hoe, wat en wanneer.![]()
Hoe ging de procedure bij jou in zijn werk?
Man man man... Bestaat dat nogSpoekGTi schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:49:
Gulden gaat even los o_O
Paar dagen terug trigger eindelijk overgehaald en eerste exchange account/wallet aangemaakt.
Support bij kraken is momenteel erg traag, wacht al een tijdje op hulp.Crypts schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:55:
[...]
Ga het nog wel een keer proberen maar vorige keren kreeg ik allemaal vragen waarvan ik absoluut niet meer wist hoe, wat en wanneer.![]()
Hoe ging de procedure bij jou in zijn werk?
[...]
Net even gekeken, paswoord en username weet ik nog maar blijkbaar is er ook een 2FA paswoord (dus geen authenticator) ingesteld. Absoluut geen flauw idee. Eerste ronde kom ik dus door maar bij 2FA gaat het mis. Kan me herinneren dat ik er niet veel had staan maar wel een plukje XLM, geen idee wat die toen waard was maar dat kan nu wel een leuk bedrag zijn. Zal voor ik een ticket aanmaak ook nog even in oude mail duiken, wie weet of ik daar nog iets kan terugvinden.
Overigens 'fijn' dat ik niet de enige ben met dit probleem.
Niet
30,5K EURQunix schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:02:
30k euro zie ik plots!
En inderdaad de Gulden! Waar gaat dit over!?
Gulden is de Henk en Ingrid coin.Qunix schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:02:
30k euro zie ik plots!
En inderdaad de Gulden! Waar gaat dit over!?
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
ja ik schrik er van.......krijg er sell neigingen van.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Vaste lasten is een lastig verhaal. Er zijn partijen die betalen met een creditcard toestaan, maar niet veel.ruud2all schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:39:
Wat betalen jullie allemaal met de binancecard / swipecard / crypto.com-card?
Ik zou graag een hoop van mijn vaste lasten (Ziggo, energie, enz.) met de kaart gaan betalen, maar weet nog of dit kan. Iemand ervaringen?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
nee dat ben je dan zeker nietCrypts schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:55:
[...]
, wie weet of ik daar nog iets kan terugvinden.
Overigens 'fijn' dat ik niet de enige ben met dit probleem.
Omdat er blijkbaar veel vraag is. Zij kopen in opdracht van klanten.Rebbelx schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:09:
Vind je het gek dat die prijzen stijgen van BTC en ETH als je leest dat Grayscal 3x meer opkoopt dan wat er gemined wordt... De vraag is alleen waarom kopen die ZOVEEL op dit moment ? Weten die iets meer dan anderen ? Hoe groot is het vertrouwen daar in crypto als die met zulke bedragen blijven kopen..
Als je het geld hebt om de boel zo te pumpen, ben je per definitie spekkoper. Zeker als er ook andere bedrijven gaan instappen.Rebbelx schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:09:
Vind je het gek dat die prijzen stijgen van BTC en ETH als je leest dat Grayscal 3x meer opkoopt dan wat er gemined wordt... De vraag is alleen waarom kopen die ZOVEEL op dit moment ? Weten die iets meer dan anderen ? Hoe groot is het vertrouwen daar in crypto als die met zulke bedragen blijven kopen..
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Alles gaat op het moment ook de reguliere beurzen staan allemaal op records.Rebbelx schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:09:
There's an app for that.. https://gulden.com/nl/downloadJeaust schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:10:
Over NLG gesproken, ik heb nog een backup van m'n NLG wallet liggen, kreeg hem laatst alleen niet tot leven, iemand een idee? Die backup is bijna 4 jaar oud...
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Als investeerders zoals de Guggenheimpjes gelijk even een kwart van je totale supply afnemen, dan moet je wel blijven inkopen.Rebbelx schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:09:
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
DCA werkt beter op korte termijnen, dus wekelijks of zelfs dagelijks.Xoxol schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:53:
[...]
Kun je doen wachten op een dipje, maar dat is meer op de markt inspelen. Maar als je gewoon maandelijks koopt dan maakt het niet uit. Althans, zo doe ik het.
[ Voor 12% gewijzigd door DaCoTa op 07-01-2021 11:15 ]
Ik reageer hier even onder aangezien je de card expert wordt genoemdGelukszoekr schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:06:
[...]
Vaste lasten is een lastig verhaal. Er zijn partijen die betalen met een creditcard toestaan, maar niet veel.
Vattenvall is zover ik weet de enige energiemaatschappij die betaling met een kaart toelaat, echter is deze in vergelijking gewoon duur. Kies een liever firma die een goedkope gasprijs hanteert.
Vodafone. Je kan hier met je kaart betalen als je besluit een structurele wanbetaler te worden. De optie om je rekening met een kaart te betalen worden pas beschikbaar nadat een incasso is gebouced.
Zoals je begrijpt maak ik van deze opties geen gebruik. In Nederland is het simpelweg niet gebruikelijk met een credit(debit)kaart rekeningen te betalen.
De grotere fysieke winkelketens, en online winkels zijn de plekken waar je de kaart goed kan gebruiken. Google naar de betaalopties van een bedrijf en je bent er snel achter of het wel- of niet accepteren.
Zelf heb ik een 8% cashback kaart. De JUMBO hier accepteert de kaart. Ik doe dagelijks boodschappen en vraag altijd of ik €20 mag bijpinnen. Zo krijg ik dagelijks €1.60 extra terug. Winkels die de kaart niet accepteren betaal ik zo in cash. Maar voor een lagere cashback is dit ook niet echt de moeite lijkt me.
Maar begrijp ik nou goed dat je voor die 8% cashback 6.000 BNB moet aanhouden bij Binance? Dat is met deze koers ruim 2 ton, toch best een flink risico/investering die je neemt voor 8% korting op de dagelijkse boodschappen.Gelukszoekr schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:06:
[...]
Zelf heb ik een 8% cashback kaart. De JUMBO hier accepteert de kaart. Ik doe dagelijks boodschappen en vraag altijd of ik €20 mag bijpinnen. Zo krijg ik dagelijks €1.60 extra terug. Winkels die de kaart niet accepteren betaal ik zo in cash. Maar voor een lagere cashback is dit ook niet echt de moeite lijkt me.
Das wel een goed punt idd..DaCoTa schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:14:
[...]
DCA werkt beter op korte termijnen, dus wekelijks of zelfs dagelijks.
Ald dat teveel handmatig is, kun je het automatiseren met bijvoorbeeld relai, of deltabadger.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Dat kan, maar voor lange termijn is maandelijks ook prima m.i. Qua strategie is gewoon periodiek inleggen, of je het per maand, per 2 weken of per week doet is aan je eigen plan.DaCoTa schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:14:
[...]
DCA werkt beter op korte termijnen, dus wekelijks of zelfs dagelijks.
Ald dat teveel handmatig is, kun je het automatiseren met bijvoorbeeld relai, of deltabadger.
V-Strom 650
Daarom moet je er niet naar kijkenFijneKerst schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:16:
[...]
Das wel een goed punt idd..
Ik heb last van dat als ik per maand inzet, ik een paar dagen erna huil omdat het nog lager staat
[ Voor 8% gewijzigd door Xoxol op 07-01-2021 11:19 ]
V-Strom 650
Ik heb dus geen passphrase maar een hele waslijst aan data in een file genaamd "Gulden portemonnee backup". Kan zijn dat ik een passphrase heb gehad, maar die zal mijn domme zelf 4 jaar geleden wel niet goed gebackupt hebben.Stokstaart schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:13:
[...]
There's an app for that.. https://gulden.com/nl/download
Ik heb de Binace (virtuele) kaart vanaf dag 1 dat deze beschikbaar is in Nederland. Ook heb ik op de dag dat het kon op die knop gedrukt. We zijn maanden verder en heb nog geen fysieke kaart ontvangen.mjoaris schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:15:
[...]
Ik reageer hier even onder aangezien je de card expert wordt genoemdHeb mezelf 'aangemeld' voor de Binance Card en in de mail stond ook dat de fysieke kaart vanzelf naar me toe kwam, echter zie ik op de binance card pagina een knop om de fysieke kaart nog te bestellen. Weet jij hoe dit zit? En welke kaart gebruik je zelf?
Er schijnt een community te zijn, zie website. Vraag het daar even. Meestal is er een wallet.dat die je kan gebruiken.Jeaust schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:19:
[...]
Ik heb dus geen passphrase maar een hele waslijst aan data in een file genaamd "Gulden portemonnee backup". Kan zijn dat ik een passphrase heb gehad, maar die zal mijn domme zelf 4 jaar geleden wel niet goed gebackupt hebben.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Verbaast me dat er een hele community is voor zo'n dikke strontknaak, ik ga het daar eens proberen, thanks!Stokstaart schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:21:
[...]
Er schijnt een community te zijn, zie website. Vraag het daar even. Meestal is er een wallet.dat die je kan gebruiken.
Hoi Henk,.. weet jij of je met die Gulden alleen in Nederland kan betalen?
Wat zeg jij nou voor raars... niet naar de koers kijken????
Ik dacht dat je gemiddeld een betere koers hebt met een hogere frequentie. Kan alleen het artikel hierover niet meer vinden.Xoxol schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:17:
[...]
Dat kan, maar voor lange termijn is maandelijks ook prima m.i. Qua strategie is gewoon periodiek inleggen, of je het per maand, per 2 weken of per week doet is aan je eigen plan.
Uiteindelijk komt er op neer dat het bij jou situatie moet passen. Er zijn voldoende artikelen waar eea wordt uitgelegd zelfs met lange termijnen.DaCoTa schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:23:
[...]
Ik dacht dat je gemiddeld een betere koers hebt met een hogere frequentie. Kan alleen het artikel hierover niet meer vinden.
V-Strom 650
Had ik maar 2 ton..sampoo schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:16:
[...]
Maar begrijp ik nou goed dat je voor die 8% cashback 6.000 BNB moet aanhouden bij Binance? Dat is met deze koers ruim 2 ton, toch best een flink risico/investering die je neemt voor 8% korting op de dagelijkse boodschappen.
hier natuurlijk. MOONiLLuSion_xGen schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:28:
Waar halen jullie eigenlijk je dagelijks crypto nieuws vandaan?
iLLuSion_xGen schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:28:
Ik lees echt íedere post in dit topic al enkele maanden. Kost met de dag meer moeite maar ik heb toch wel het idee dat er op die manier weinig is wat me nog ontgaat wat ik écht had moeten weteniLLuSion_xGen schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:28:
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Binance kaart? Dan heb je dus wel een meloen aan BNB?Gelukszoekr schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:06:
[...]
Gebruik in dit topic de zoekfunctie even en zoek op Twitter. Genoeg goede kanalen die door meerdere mensen genoemd zijn.iLLuSion_xGen schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:28:
rofl, en ik dacht er nog in te stappen maar door de doemverhalen hier uiteindelijk niets mee gedaanBever! schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:24:
ha ik zit in xrp, wie had dat gedacht
Lees ff 7 posts hierbovenzork schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:29:
[...]
Binance kaart? Dan heb je dus wel een meloen aan BNB?
Dat zeker... Heb net ook alle mogelijke paswoorden geprobeerd maar geen resultaat.bie100 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:07:
[...]
nee dat ben je dan zeker nietmaar vreemd is het wel
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik heb 4%..... maar die Jumbo truc is handig, extra pinnenGelukszoekr schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:06:
[...]
mijn lukt het ook niet denk dat er in de tussen tijd iets is veranderd mijn inlog gegevens zijn goed daar ligt het niet aanCrypts schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:30:
[...]
Dat zeker... Heb net ook alle mogelijke paswoorden geprobeerd maar geen resultaat.Laatste activiteiten volgens mail waren ergens begin 2018, ik weet dus ook echt niet meer hoe en wat precies.
Het blijft een hoop geld, je neemt toch een flink koersrisico met je SXP inleg. Al heeft dat zo te zien goed uitgepakt. De kaart die 4% cashback gft ziet er al een stuk minder risicovol uit en als je toch al Netflix, Spotify e.d. hebt kan dat nog best interessant zijn als je ook je dagelijkse boodschappen kunt doen.Gelukszoekr schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:27:
[...]
Had ik maar 2 ton..
Ik heb een Swipe Slate kaart. Deze kost vandaag ruim €65k. Ik heb deze kunnen bemachtigen voor onder de 20k. De toekomst zal uitwijzen of dit een slimme zet was...
Ik zat te twijfelen over xrp en xvg, uiteindelijk xvg wel gedaan en xrp niet. Mag jij raden welke verder stijgt en welke omlaag gaatAMARONE schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:30:
[...]
rofl, en ik dacht er nog in te stappen maar door de doemverhalen hier uiteindelijk niets mee gedaan
[ Voor 8% gewijzigd door JT op 07-01-2021 11:46 ]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Raar, ik heb in de eerste paar dagen op de knop gedrukt en had hem ongeveer 10 dagen later binnen.Gelukszoekr schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:21:
[...]
Ik heb de Binace (virtuele) kaart vanaf dag 1 dat deze beschikbaar is in Nederland. Ook heb ik op de dag dat het kon op die knop gedrukt. We zijn maanden verder en heb nog geen fysieke kaart ontvangen.
Ik gebruik een Swipe Slate kaart.
Kan je dat bedrag niet gevoelig optrekken dan? Kan ik nog ff 1k extra hebbenruud2all schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:41:
[...]
Ik heb 4%..... maar die Jumbo truc is handig, extra pinnenMoet alleen dan weer naar de bank om het trug te storten....
Maar er is dus geen manier om een rekening te betalen (overmaken naar).
Je kan niet zomaar een acceptgiro, of iDeal betaling omzetten naar een CC betaling. Nederland is een buitenbeentje wat dit betreft helaas.ruud2all schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:41:
[...]
Ik heb 4%..... maar die Jumbo truc is handig, extra pinnenMoet alleen dan weer naar de bank om het trug te storten....
Maar er is dus geen manier om een rekening te betalen (overmaken naar).
[ Voor 44% gewijzigd door A87 op 07-01-2021 11:50 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
https://www.newsnow.co.uk...+Finance/CryptocurrenciesiLLuSion_xGen schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:28:
Zero.
Weinig onzinnigs aan toch?tony-stark schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:47:
Even een onzinnig feitje: de goedkoopste lambo = Lamborghini Urus = 7BTC = $211,321
Dat is nieuwkoop?tony-stark schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:47:
Even een onzinnig feitje: de goedkoopste lambo = Lamborghini Urus = 7BTC = $211,321
haha, en jij denkt dat wij hier alles vertellen?twit schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:29:
[...]
Ik lees echt íedere post in dit topic al enkele maanden. Kost met de dag meer moeite maar ik heb toch wel het idee dat er op die manier weinig is wat me nog ontgaat wat ik écht had moeten weten
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ander onzinnig feitje: Een Lambo vliegt in de fik als je gas geeft. Zie YT.tony-stark schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:47:
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Maar dan wel de Graphite Capsule varianttony-stark schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:47:
Een auto is al snel oud weinig kilometers maakt neit eens zo uit na pakembeet 10/15 jaarChaes schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:51:
[...]
Dat is nieuwkoop?
Je hebt ze ook voor <$100,000, maar dan tweedehands.
En ja, ik heb dit echt opgezocht
[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 07-01-2021 11:53 ]
Ah, ik heb 0,12BNB erin gestoken nuknakworst schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:50:
De volgende binance crap coin wordt gelanceerd op launchpad. Iets met de naam bitcoin erin, ze gaan voor kwaliteit dit keer
Risk warning: Cryptocurrency trading is subject to high market risk. Please make your trades cautiously. Binance will make best efforts to choose high-quality coins, but will not be responsible for your trading losses.
Het zal aan mij liggen. Ik heb een Binance & Swipe kaart. Iets wat volgens Binance niet kancroc schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:46:
[...]
Raar, ik heb in de eerste paar dagen op de knop gedrukt en had hem ongeveer 10 dagen later binnen.
Ik zag die auto in real life bij een buur in de straat ergens een keer.. Zal wel iemand zijn met auto bedrijf die hem ff voor de deur had.. stond ook wel eens een lambo en nieuwste bmw racerFijneKerst schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:52:
[...]
Maar dan wel de Graphite Capsule variant
[Afbeelding]
Wat een enorm verschil met de 49K EUROS, wat het hier kost.Richh schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:50:
[...]
Weinig onzinnigs aan toch?
Imho nog een leukere fun fact:
Tesla Model 3 Standard Range Plus kost in de USA 37.995 USD
1 BTC was vanochtend (op 195 dollar na) precies zoveel waard
Y'24
BTC 0,001Ducksy88 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:53:
ik zit op bitvavo wat te verkennen en kreeg een melding dat mn limit order te klein volume had voor die asset.
waar kan ik vinden wat de minimale orders zijn voor bepaalde assets?
[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 07-01-2021 12:00 ]
Ik ben voor de 8% gegaan omdat je hier ook staking rewards krijgt. In mijn geval is dit zo'n €100 per week.sampoo schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:44:
[...]
Het blijft een hoop geld, je neemt toch een flink koersrisico met je SXP inle. Al heeft dat zo te zien goed uitgepakt. De kaart die 4% cashback gft ziet er al een stuk minder risicovol uit en als je toch al Netflix, Spotify e.d. hebt kan dat nog best interessant zijn als je ook je dagelijkse boodschappen kunt doen.
Lang leve importheffingen en BTW he!RvV schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:54:
[...]
Wat een enorm verschil met de 49K EUROS, wat het hier kost.
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Van wat ik zie is de koers van SXP alleen maar gekelderd de afgelopen maanden? 10x zo laag als het hoogtepunt in augustus 2020? Ligt eraan hoeveel geld je uitgeeft natuurlijk maar daar kan een 4% cashback bij mij niet tegenop.sampoo schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:44:
[...]
Het blijft een hoop geld, je neemt toch een flink koersrisico met je SXP inleg. Al heeft dat zo te zien goed uitgepakt. De kaart die 4% cashback gft ziet er al een stuk minder risicovol uit en als je toch al Netflix, Spotify e.d. hebt kan dat nog best interessant zijn als je ook je dagelijkse boodschappen kunt doen.
Verwijderd
De koers is een drama inderdaad. Maar je kan er ook anders tegenaan kijken.Bartske schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:59:
[...]
Van wat ik zie is de koers van SXP alleen maar gekelderd de afgelopen maanden? 10x zo laag als het hoogtepunt in augustus 2020? Ligt eraan hoeveel geld je uitgeeft natuurlijk maar daar kan een 4% cashback bij mij niet tegenop.
Dat is geen lamborghiniFijneKerst schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:52:
[...]
Maar dan wel de Graphite Capsule variant
[Afbeelding]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
XRP vanochtend gekocht, met DOGE wacht ik nog even, ik vraag me af waar zijn volgende bodem is, vandaar even aankijken.Verwijderd schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 12:02:
XRP heeft het lekker op de heupen, sinds afgelopen weekend alweer +40%. Jammer dat DOGE sinds die tijd op -9% staat.
Ieder z'n ding natuurlijk, maar als de koers totaal kelderd waar gaan die mensen hun cashback dan van betalen. Lijkt mij echt een enorm risico, aangezien je ook fiat/crypto op die kaart moet laden om uit te geven. Mocht het omvallen ben je dat meteen allemaal kwijt. Maar misschien zie ik teveel beren op de weg.Gelukszoekr schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 12:03:
[...]
De koers is een drama inderdaad. Maar je kan er ook anders tegenaan kijken.
Stel je gooit €2k in Swipe voor een 4% cashback kaart. Per jaar besteed je 10k met de kaart. Na 5 jaar heb je dan de 2k terugverdiend. Elke euro die je hierna met de kaart betaald plus je inleg is dan een bonus geworden
Is het al gelukt? Wat voor storting probeer je te doen? (ideal, sepa,cc).Ladonna schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:29:
Als ik wat wil storten op binance dan lukt het niet, dan krijg ik een melding dat ik een code MOET invoeren. Maar wat voor code bedoelen ze?
Het lukt wel om via litebit naar binance te sturen, maar vind het zonde van de fee
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
38k*Smultie schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 12:02:
[...]
In welke staat kun je 'm ook echt voor $37k ophalen?
Het is ook een gamble. Nu is Swipe van Binance dus zullen ze niet zo snel omvallen. Ik zou de meeste mensen dan ook een Binance kaart aanraden omdat je hiervoor niks hoeft te lockenBartske schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 12:06:
[...]
Ieder z'n ding natuurlijk, maar als de koers totaal kelderd waar gaan die mensen hun cashback dan van betalen. Lijkt mij echt een enorm risico, aangezien je ook fiat/crypto op die kaart moet laden om uit te geven. Mocht het omvallen ben je dat meteen allemaal kwijt. Maar misschien zie ik teveel beren op de weg.
5 jaar is echt lang in cryptoland.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq