Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ervaringen met AJAX security

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Wijnand1980
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 22:00
dragonhaertt schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 17:48:
[...]

Ah, ja. Duidelijk, dat is inderdaad logischer 8)7
Maar ik wist wel dat de optie bestond! :>
Daarom helpen we elkaar stukje bij beetje verder toch (y)

• Makrolon
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 05:47
Ik zag net dat m'n buitensirene heel klein rood knippert, hebben jullie enig idee wat dat is?

• vortexnl1982
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 24-06 15:27
Heeft iemand wel eens besteld bij best-alarm-system-webshop.eu ?

En ik ga niks doen met video. Zouden jullie dan de hub of de hub 2 kopen ?

• Koekstra
  • Registratie: november 2012
  • Niet online
Makrolon schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 21:49:
Ik zag net dat m'n buitensirene heel klein rood knippert, hebben jullie enig idee wat dat is?
Afhankelijk van de interval kunnen dit een aantal dingen zijn.
Check hier voor het volledige overzicht: https://support.ajax.systems/en/manuals/streetsiren/
vortexnl1982 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:05:
Heeft iemand wel eens besteld bij best-alarm-system-webshop.eu ?

En ik ga niks doen met video. Zouden jullie dan de hub of de hub 2 kopen ?
Dan voldoet een Hub waarschijnlijk prima. Tenzij je veel scenario's gaat maken. Hiervan kun je er bij een Hub2 wat meer maken (5 om 32)
Die website die je noemt komt een beetje vaag over. Is in de basis spaans, maar heeft ook een nederlandse versie met een 06 nummer bij de contactgegevens.
Ik ben er verder niet bekend mee, maar er zijn vast ook betere aanbieders te vinden denk ik :+

• vortexnl1982
Koekstra schreef op donderdag 15 april 2021 @ 22:17:
[...]

Afhankelijk van de interval kunnen dit een aantal dingen zijn.
Check hier voor het volledige overzicht: https://support.ajax.systems/en/manuals/streetsiren/

[...]

Dan voldoet een Hub waarschijnlijk prima. Tenzij je veel scenario's gaat maken. Hiervan kun je er bij een Hub2 wat meer maken (5 om 32)
Die website die je noemt komt een beetje vaag over. Is in de basis spaans, maar heeft ook een nederlandse versie met een 06 nummer bij de contactgegevens.
Ik ben er verder niet bekend mee, maar er zijn vast ook betere aanbieders te vinden denk ik :+
Je hebt gelijk. Die site is een beetje vaag. Ik zag ergens hier een post dat ze de laagste prijzen hebben maar op hun website staat hogere prijzen dan bij Nesselande aanbieders.

Ik verwacht niet al te veel scenario's te maken. Ik las wel dat de hub 1 eol is...

Is de hub 1 ook te koppelen aan home automation zodat ik met Shelly s de verlichting kan aanschakelen bv ?

[Voor 5% gewijzigd door vortexnl1982 op 16-04-2021 08:15]

• vortexnl1982
Weet iemand of de HUB 1 ook middels een simkaart ook met hun cloud services kan communiceren ?

• habbekrats
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 06:31
vortexnl1982 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:38:
Weet iemand of de HUB 1 ook middels een simkaart ook met hun cloud services kan communiceren ?
zolang je simkaart provider 2g ondersteund wel denk ik, voor mijn een reden geweest om een nieuwere met 4g te nemen.

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=46229&sid=42168

• vortexnl1982
habbekrats schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:07:
[...]

zolang je simkaart provider 2g ondersteund wel denk ik, voor mijn een reden geweest om een nieuwere met 4g te nemen.
Die is echt wel een stuk duurder.. Maar misschien moet ik ook maar voor 4G kiezen. Die 1e gen hub is volgens mij al EOL..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Antonio di
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 22-06 14:58
Ik heb een review over de Lupus electronics XT2-plus op Tweakers gezet bij het product. Dit bevat ook een "document" (10 laatste foto's) waaraan een alarmsysteem volgens mij moet voldoen.
Er staat ook in hoe je bij de XT2-plus bedient als je niet thuis bent.
Ook een topic over: waar een alarm systeem aan moet voldoen

Zie:

productreview: Lupus Electronics XT2 Plus Main Panel review door Antonio di

Waar moet een draadloos DIY Alarm met smarthome aan voldoen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crasy
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 16-06 15:49
Ik vraag me af of ik de Ajax MotionCam of Motion Protect Plus in een serre kan plaatsen, welke glazenschuifdeuren heeft en dus geen volledig geïsoleerde ruimte is.

Om hiervoor een outdoor beweginsensor te kopen lijkt mij onnodig, maar misschien heeft iemand ervaring?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• habbekrats
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 06:31
crasy schreef op maandag 7 juni 2021 @ 21:56:
Ik vraag me af of ik de Ajax MotionCam of Motion Protect Plus in een serre kan plaatsen, welke glazenschuifdeuren heeft en dus geen volledig geïsoleerde ruimte is.

Om hiervoor een outdoor beweginsensor te kopen lijkt mij onnodig, maar misschien heeft iemand ervaring?
https://support.ajax.systems/en/manuals/motioncam/ bij nieuwe modellen -10 +40 graden 75% rh. zal wel loslopen denk ik.

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=46229&sid=42168

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crasy
Ok, top.

Dan zit ik nog met het volgende, mocht iemand me hiermee kunnen helpen:

Het is voor mn schoonouders. Een eerder alarm systeem ging fout omdat ze niet konden herkennen of het alarm erop staat. Als ze binnen lopen moet het alarm dus duidelijk beepjes of iets geven zodat ze weten dat ze het alarm eraf moeten halen.

Nu ben ik al zover dat ik weet dat ik een buiten sirene moet halen, maar of die de beepjes geeft of dat ik daarvoor keypads nodig heb weet ik niet.

Een keypad wordt hier vaker omschreven als een onhandig ding? Ze moeten groep id, asterix en code invullen om het eraf te halen begrijp ik.

Een spacecontrol knopje : ik ging er altijd vanuit dat het hebben van een knopje aan je sleutelbos minder veilig is, je hebt dan immers de sleutels en de mogelijkheid om het alarm eraf halen, bij een keypad niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vortexnl1982
Weet iemand ook of je een historie kan zien van hoe laat bv een sensor is geopend? Ik gebruik nu de normale Ajax app en daar kan ik alleen de huidige status.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Makrolon
crasy schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 13:45:
Ok, top.

Dan zit ik nog met het volgende, mocht iemand me hiermee kunnen helpen:

Het is voor mn schoonouders. Een eerder alarm systeem ging fout omdat ze niet konden herkennen of het alarm erop staat. Als ze binnen lopen moet het alarm dus duidelijk beepjes of iets geven zodat ze weten dat ze het alarm eraf moeten halen.

Nu ben ik al zover dat ik weet dat ik een buiten sirene moet halen, maar of die de beepjes geeft of dat ik daarvoor keypads nodig heb weet ik niet.

Een keypad wordt hier vaker omschreven als een onhandig ding? Ze moeten groep id, asterix en code invullen om het eraf te halen begrijp ik.

Een spacecontrol knopje : ik ging er altijd vanuit dat het hebben van een knopje aan je sleutelbos minder veilig is, je hebt dan immers de sleutels en de mogelijkheid om het alarm eraf halen, bij een keypad niet.
Ik heb mijn binnensirene zo ingesteld dat ie gaat piepen bij inschakelvertraging. En heb op de sensor van de achterdeur een inschakelvertraging. Dus deur open, ik hoor m zacht piepen, en weet dat ik t alarm er af moet halen.

En die keypad vind ik ideaal, ik gebruik m vaak om t alarm er af te zetten.
Je kan ook gewoon een 4 cijferige code instellen, maar die is dan wel voor iedereen t zelfde.

• crasy
Alles werkt top! Keypad werkt ook erg goed.

Zit alleen nog te kijken naar een simkaart welke ook kan bellen, iemand een goedkope en goede ervaring hiermee? Ook gezien 2g weg lijkt te gaan

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Makrolon
crasy schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 20:18:
Alles werkt top! Keypad werkt ook erg goed.

Zit alleen nog te kijken naar een simkaart welke ook kan bellen, iemand een goedkope en goede ervaring hiermee? Ook gezien 2g weg lijkt te gaan
Ik heb een abonnement van simpel. Kost 2 of 3 euro per maand.

Was wel grappig laatst, ik wist vanuit werk eerder dat de stroom thuis uitgevallen was dan m'n vriendin die thuis was. :+ Door de melding van Ajax dat de netstroom onderbroken was.

[Voor 20% gewijzigd door Makrolon op 11-06-2021 20:57]

• crasy
https://www.simpel.nl/2g-stopt

Lijkt me dus niet handig om die te bestellen 😅

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Makrolon
crasy schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 22:22:
https://www.simpel.nl/2g-stopt

Lijkt me dus niet handig om die te bestellen 😅
Want? Ik heb gewoon 4g...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crasy
Oh, ik niet. hub v2, niet de plus. Heb een prepaid kaartje bij simyo besteld welke gebruik maken van kpn welke in ieder geval tot 2025 2g aan laat staan (hopenlijk)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Daftz
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 23-06 07:32
crasy schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:35:
Oh, ik niet. hub v2, niet de plus. Heb een prepaid kaartje bij simyo besteld welke gebruik maken van kpn welke in ieder geval tot 2025 2g aan laat staan (hopenlijk)
Is dat de gewone standaard prepaid kaart? Heb je er dan nog een databundeltje bij?
Pagina: 1 2 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True