Ervaringen met AJAX security |
![]() |
EDIT:
Aangezien dit topic steeds meer aandacht krijgt, leek het me mooi een de beginpost aan met een overzicht van de verschillende producten, M2M simkaarten, aanbieders etc etc etc. Ik ga dit stapsgewijs doen aangezien het redelijk wat tijd kost en iedereen die content wil aanleveren je hulp is meer dan welkom!
Originele post:
Beste allemaal,Ik had dit draadje ook al in de Domotica hoek geplaatst, maar waarschijnlijk is het hier beter op zijn plaats.
Ik ben me aan het verdiepen in een alarm systeem en ben al een tijdje gecharmeerd van AJAX. Nu is er op een niet nader te noemen, maar makkelijk te vinden aanbieder van dit systeem een aanbieding voor 35% korting in de hele maand december en wilde wellicht de trekker overhalen.
Echter, ik lees veel overwegend positieve reviews uit verschillende bronnen, maar dit zijn veelal gesponsorde reviews. Ik ben dus eigenlijk op zoek naar gebruikersfeedback.
Verder was ik ook aan het kijken naar hun MotionCam PIR sensor, echter ben ik er niet helemaal over uit of ik wel een camera in huis wil.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
[ Voor 36% gewijzigd door Pabz op 01-02-2021 10:11 ]