De deurbel heeft een druk knop
Ik heb gister een geschikte 12v voeding moeten zoeken thuis (en heb er een gevonden , Ik heb namelijk geen beltrafo of dergelijk.)
Ik ga me best doen om hem vanavond op te hangen. Ben dit weekend niet thuis, maar me huisgenoot kan dan nagaan hoe het werkt aangezien ze ook de Ajax app heeft.
Als je de tilt beugel eerst vastschroeft en dan hetgeen wat naar links/rechts moet, dan kan het wel. Andersom niet. Als je ze op elkaar zet, dan is dat geen gezicht, het is niet echt strak, onderkant is breder als de bovenkant. Er steekt dus een randje uit. Het zou mooier zijn als er een 3D print voor is. Dan heb je het in 1x goed! (EDIT Ik ben van plan het een en ander uit te tekenen en te printen, dit om voor iedereen een ideaal hoek te creëren en voormezelf om de RJ45 stekker erin kwijt te kunnen.
Met de belkit kan je je bestaande bel meenemen zodat deze ook afgaat. Ben alleen nog niet helemaal uit hoe dit precies
werkt.
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Net even met onze demo hub gekoppeld. Vanavond even thuis op me eigen hub koppelen.
De instellingen lijken enorm veel op die van een CAM.
Het eerste wat niet werkt en heel erg jammer is... Zowel getest als een Android en iPhone en beide hebben dit probleem.
Wanneer je de knop indrukt en deurbel gaat over, geeft je telefoon stilletjes een melding zonder geluid. Ondanks je geluid aanstaat. Is scherm ontgrendeld, krijg je op Android een berichten geluid en op iPhone hoor daadwerkelijk een deurbel afgaan voor 2x op zacht volume (ondanks deze hard aanstaat)
Waar ik wel enorm verbaast over ben is de snelheid op zowel Wifi als 5G, de meldingen komen vrijwel direct, en de stream is supersnel!!! ook het praten kent nauwelijks een vertraging.
Het werkt! Ondanks de demo hub die exact hetzelfde is als mijn hub met dezelfde firmware, werkt het thuis wel! Ik krijg netjes notificaties met geluid als mijn scherm uitstaat. Dit geld ook voor de android van me huisgenoot!
Ik ga proberen de deurbel in de ochtend op te hangen. Mocht dit niet lukken, hang ik hem pas maandagavond op ivm een druk weekend.
[
Voor 46% gewijzigd door
vishal_d op 25-01-2025 01:40
]