AppleFan2007 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:14:
[...]
Het is handiger om eens in dit topic te zoeken en je zal hier ook sneller antwoorden krijgen.
Zo is het ook overzichtelijker en handig voor de mensen die in de toekomst een gelijkaardig probleem hebben.
Nu over je probleem, zolang het 1 keer is zou ik me geen zorgen maken.
Vanaf dat je het probleem meermaals per week zou ik contact opnemen met Sony. Het kan altijd een hardware issue zijn.
Op diverse fora had ik ook al gelezen dat je best HDMI Cec uitschakelt, die oplossing is echter al van 5 maand geleden dus het is niet gegarandeerd dat dat de oplossing is.
Het is goed dat je over die HDMI Cec begint. Ik weet toevallig dat het probleem wat ik heb daar niets mee te maken heeft. Mijn neef die dit probleem dus ook heeft heeft altijd functies zoals HDMI Cec of HDMI link uit staan en nog heeft hij dat probleem met de rustmode gehad.
PS Ik heb eens op google gezocht op mijn Probleem met de rustmode van de PS5 en ik heb dit gevonden.
https://www.remosoftware....5-problemen-en-repareren/
Probleem met PS5 Rustmodus
Het crashprobleem van de PS5-rustmodus is een van de belangrijkste PS5-problemen die de meeste gebruikers zijn tegengekomen sinds de lancering. De meeste PS5-gebruikers hebben gemeld dat wanneer ze hun console in de rustmodus zetten, de console blijkbaar crasht. Deze storing in PS5 leidt over het algemeen tot het crashen van het spel of zelfs tot het permanent verlies van de voortgang van het opgeslagen spel.
Hoe los ik het probleem met de PS5 rustmodus op?
Om het probleem met de PS5-rustmodus op te lossen, herstart je console of schakel je de rustmodusoptie op PS5 uit of sluit je je PS5-console af in plaats van de rustmodusoptie te gebruiken.
Volg de onderstaande stappen om de rustmodusoptie uit te schakelen totdat er patchupdates zijn om het probleem met de rustmodus op PS5 op te lossen:
Navigeer naar het settings menu onder het startscherm en selecteer vervolgens power saving
Kiezen Set Time Until PS5 Enters Rest Modeoptie en klik vervolgens op Don’t Put in Rest Mode.
Als u klaar bent, start u uw PS5-console opnieuw op en controleert u of dit PS5-probleem is opgelost of niet
Het is dus duidelijk een bug die blijkbaar nog niet door sony is opgelost. Verder wil ik iedereen bedanken voor hun feedback op mijn probleem.
[
Voor 43% gewijzigd door
Game-Boy op 13-06-2021 21:02
]