Dat zou met deze tussensteker wel mogelijk moeten zijn, ziet er identiek uit als mijn Lidl tussensteker. Volgens de comments op BangGood werkt hij zonder probleem in HA. Enige zichtbare verschil is de kleur van de LED (die is bij de Lidl tussensteker wit).Turk schreef op zondag 27 december 2020 @ 01:10:
Is er hier iemand met een tussenstekker, die mij kan vertellen of je ook het verbruik kan aflezen?
Ik gebruik nu nog een D-Link W215, maar die verliest constant zijn verbinding in Home Assistant, waardoor er geen melding meer binnenkomt dat de wasmachine klaar is (first world problem, I know)
https://www.blitzwolf.com...mart-Socket-EU-p-518.html
De Blitzwolf tussensteker kost nu (kerstactie op BG) ong. evenveel als de (inmiddels weer leverbare) Lidl tussensteker, dus je moet genoemde stroomverbruikfeature precies nodig hebben om deze tussensteker te willen hebben en evt. risico's van bestellen op BG aan te gaan. Ik sta zelf nog in dubio.
Ik vraag me wel af of de Lidl tussensteker kunstmatig in zijn firmware is beperkt, en dat de mogelijkheid het stroomverbruik uit te lezen daarin alsnog kan worden geactiveerd. Dat zou wel grappig zijn.