Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dongilles
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-03 20:20
carolien89 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 13:43:
[...]

Heb je gisteren helemaal geen punten gekregen, of wel voor een hartslag activiteit maar niet voor de stappen?

In het geval van dat laatste klopt het namelijk gewoon, je kunt maar voor één activiteit per dag punten krijgen, en dat krijg je voor de activiteit met de meeste punten. Als je bv 200 pt krijgt voor je hartslagactiviteit, krijg je geen punten voor je 11507 stappen.

Als je geen hartslag punten hebt gekregen gisteren, dan weet ik ook niet waar het door komt.
Ik heb inderdaad gisteren ook voor hartslag activiteit punten ontvangen.
Maar had niet door dat er maar voor 1 activiteit punten verdient kan worden.
Wel jammer ik fiets vaak naar het werk (1 uur heen en 1 uur terug) zou ik dus maar 1 keer punten voor krijgen terwijl als de hartslag hoog genoeg zit dat 400 punten zou opleveren. (naast de stappen op het werk van meestal boven de 10.000)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-05 09:18
Uit de categorie "beweging" (hartslag en stappen vallen daaronder): krijg je maar 1x punten per dag. Daarvoor geldt de googste. Als je bijvoorbeeld op een dag 30 minuten sport (>70% hartslag, 200 punten) en 11.000 stappen zet (100 punten), krijg je 200 punten en geen 300.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Longcat
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-08-2024
@dongilles Tja, dan zou het wel erg makkelijk worden om aan de 800 p/w dan wel 2500 punten p/m te komen. Als dat kon, dan zouden ze die aantallen ook x2 doen. Je kan max. 300 punten per dag halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:07
@dongilles Dan zou het ook wel heel makkelijk worden ;)

Je zult maximaal 800 punten per week nodig hebben, voor zowel de week, maand en jaardoelen
Met 4 keer per week 200 punten halen ben je er al, heb je nog 3 dagen vrij.

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dongilles
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-03 20:20
ja klopt ook wel, had me al een beetje rijk gerekend :)

Maar klopt ook wel dat 800 punten per week voor een gemiddelde NLer te halen moet zijn.
Zelfs ook al is alles gesloten door Corona

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-05 21:26
MoiZie schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 00:48:
[...]

Bij mijn vriendin idd ook vanaf woensdag niet meer, zelf registreerde hij woensdag en donderdag nog wel bij mij, maar sinds vrijdag niet meer. Heb ze maar via Whatsapp benaderd.
Hopelijk komen spoedig met een oplossing. Anders heb ik voor niets 15.000 stappen gezet gisteren :o
Op de storingspagina staat er niets over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:14
Iemand zijn cashback al gehad voor december?

Ik wacht op m’n eerste cashback. De punten voor januari zijn iig ook bijna binnen, nog 200.

Taycan ST ‘22 - Polestar 2 ‘20 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanNL
VidaR-9 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 15:05:

Ik wacht op m’n eerste cashback. De punten voor januari zijn iig ook bijna binnen, nog 200.
Nee, hier nog geen cashback binnen van de Apple Watch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-05 22:51
VidaR-9 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 15:05:

Van de website. Ik krijg het meestal rond de 20e.
Wij kijken iedere maand hoeveel punten jij als deelnemer hebt behaald. Afhankelijk hiervan wordt een cashback de maand erop volgend uitbetaald. Wij streven ernaar om in de 2e helft van iedere maand het bedrag op jouw rekeningnummer over te maken. In de omschrijving van de uitbetaling zie je de maand waarover je cashback hebt verdiend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:34

RobertowNL

For your gear!

Trichoglossus schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 15:05:
[...]

Hopelijk komen spoedig met een oplossing. Anders heb ik voor niets 15.000 stappen gezet gisteren :o
Ondertussen wel.

Ze raden aan om te ontkoppelen, opnieuw koppelen en daarna opnieuw te synchroniseren.

Zojuist geprobeerd, normaal zie je dan binnen een aantal minuten wel de punten staan. Maar tot nu toe nog niet.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trichoglossus
Nog geen veranderingen. Morgen eens verder kijken. Staat natuurlijk wel 5 euro op de tocht :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Trichoglossus schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 15:05:
[...]

Die stappen heb je natuurlijk ook voor je gezondheid gezet. 8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• t_captain
Het is zover: ik zit op de maximale 37.000 punten.

Onder het tabje “Punten” wordt mijn dagscore van 100 maar voor 50 geteld, met de mededeling erbij: “Je hebt de limiet van 20.000 punten voor deze categorie in het huidige lidmaatschapsjaar bereikt.”

In het tabje “Voor jou” staan de 100 punten wel bij het weekdoel (linker subtab “Activiteiten”) en de maand cashback (rechter subtab “Beloningen”).

Voor het jaardoel zit ik gebakken voor 2021 en kan ik van de zomer opnieuw beginnen om punten te sparen richting 2022.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ioHpeiH
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-05 00:27
4 januari begonnen, tot nu toe 2900 punten gehaald.

Voornamelijk met elke avond een stevige wandeling van ruim een half uur. Dat deden we al regelmatig, maar nu met Vitality als motivator nog iets structureler en we lopen nog even door om echt dat halve uur vol te maken voor die 100 punten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trichoglossus
Megatron7591 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 23:02:
[...]

Ik het hetzelfde, sinds woensdag wordt de data van google fit niet meer. Zo te lezen hebben meer mensen hetzelfde probleem, dus het zal binnenkort wel opgelost worden.
Dat binnenkort duurt nog wel even volgens de mail die ik kreeg:

Op dit moment hebben we een storing met Google Fit. Hierdoor lukt het niet om je activiteiten te synchroniseren met de a.s.r. Vitality app. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Sorry daarvoor.
Geen zorgen, we werken hard aan een oplossing. In de tussentijd kan je gewoon lekker blijven bewegen en krijg je daar later alsnog je punten voor.

Wat betekent dit voor jou?
1 Zodra het probleem is opgelost krijg je een update van de app
2 We verwachten de update begin volgende week en vermelden dat dan ook op onze servicepagina. Update de app niet automatisch? Ga dan naar de Google Play Store om de app zelf te updaten.

3 Vanaf dat moment komen je punten weer binnen, ook over de gemiste periode.
4 Log weer in en de nieuwste versie is gereed
5 Komen je punten niet automatisch binnen? Ga dan via het menu naar Beheer trackers en apps en synchroniseer handmatig. Let op: dit kan een aantal uren duren.

6 Heb je jouw weekdoel alsnog behaald? Dan kan je ook nog een beloning kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Vraagje over die maximale punten. Ik loop standaard iedere dag minimaal 10000 stappen. Is naast de weekdoelen gewoon een persoonlijk doel voor mij. Maar kan het dan zijn dat ik over bepaalde tijd (200 dagen) mijn maximum bereikt heb? Of geldt dat maximum alleen voor de jaardoelen (waar ik niet aan mee doe).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• t_captain
Dat maximum van 20.000 punten uit beweging geldt alleen voor het jaardoel (verzekerings-cashback). Om daar de volle mep te verdienen met status Platimun moet je tenminste meedoen met het gezondheidsonderzoek.

Dan verdien je:
* 20.000 door tenminste 200/365 dagen 100 punten per dag te scoren
* 4x1250=5.000 voor deelname aan de gezondheidschack
= samen 25.000, precies genoeg voor de maximale cashback op je verzekering

Je kunt verder verdienen:
* 4x2500 = 10.000 bij goede resultaten aan de gezondheidscheck (categorien bloeddruk, suiker, BMI, cholesterol)
* 2000 voor vragenlijsten (voeding, niet-roken verklaring etc)

Voor het weekdoel (weekbeloning) en maanddoel (cashback op fitness tracker) lopen de punten gewoon door.

[ Voor 41% gewijzigd door t_captain op 22-01-2021 09:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-05 22:51
gysman11 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 09:02:
Vraagje over die maximale punten. Ik loop standaard iedere dag minimaal 10000 stappen. Is naast de weekdoelen gewoon een persoonlijk doel voor mij. Maar kan het dan zijn dat ik over bepaalde tijd (200 dagen) mijn maximum bereikt heb? Of geldt dat maximum alleen voor de jaardoelen (waar ik niet aan mee doe).
Vitality kent dus 3 doelen: week, maand en jaar.
Het maximum van 20.000 punten geldt alleen voor het jaardoel, je korting op aanvullende verzekeringen. Voor de week- en maanddoelen heeft het dus geen impact. Uiteindelijk kan je zo veel punten halen als je zelf wil.

(...echo...) :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FFFP17bg6V
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 01-03-2021
Er vroeg hier iemand laatst of het te doen was om met alleen stappen de week en maanddoelen te halen. Ik ben 1 januari begonnen (mijn weekdoelen zijn nog niet zo hoog), maar met 30 minuten wandelen haal ik 60% van mijn hartslag en daarmee 100 punten per dag. Voor de cashback prima te doen, later met een weekdoel wat lastiger.

Iedere dag 10.000 stappen en dus zo’n 1,5 uur per dag wandelen hoeft zeker niet. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gijsdew
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-05-2024
xMaaiks schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 19:45:
Iedere dag 10.000 stappen en dus zo’n 1,5 uur per dag wandelen hoeft zeker niet. :)
Voor jou blijkbaar niet, maar sommige mensen zullen wel erg snel moeten wandelen om die 60% te bereiken. :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• klaaas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:18
xMaaiks schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 19:45:
Er vroeg hier iemand laatst of het te doen was om met alleen stappen de week en maanddoelen te halen. Ik ben 1 januari begonnen (mijn weekdoelen zijn nog niet zo hoog), maar met 30 minuten wandelen haal ik 60% van mijn hartslag en daarmee 100 punten per dag. Voor de cashback prima te doen, later met een weekdoel wat lastiger.

Dan haal je je punten dus niet op basis van stappen..

Hij wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megatron7591
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 28-04-2024
Dat binnenkort duurt nog wel even volgens de mail die ik kreeg:
Een week wachten vind ik nog best meevallen.

Je zou er zelfs je voordeel mee doen trouwens ;). Door de nog niet toegekende punten gaat volgens mij het weekdoel omlaag, terwijl je met wat vertraging alsnog je weekbeloning(en) ontvangt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FFFP17bg6V
klaaas schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:00:
[...]

Dan haal je je punten dus niet op basis van stappen..
Ik wandel toch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• klaaas
En de punten die je aangeeft scoor je op basis van hartslag. Als het het het over punten voor stappen in de context van Vitality dan heb je het over punten voor het gemaakte aantal stappen. Dat is in deze context een essentieel verschil en jouw ervaring is dus geen antwoord op de vraag of je de hogere weekdoelen een beetje kunt halen op basis van stappen.

Hij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFFP17bg6V
klaaas schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 09:55:
[...]

En de punten die je aangeeft scoor je op basis van hartslag. Als het het het over punten voor stappen in de context van Vitality dan heb je het over punten voor het gemaakte aantal stappen. Dat is in deze context een essentieel verschil en jouw ervaring is dus geen antwoord op de vraag of je de hogere weekdoelen een beetje kunt halen op basis van stappen.
Die gene had een sport blessure en mocht dus niet sporten. Ik tel wandelen niet onder sporten. Of je nou punten krijgt voor je stappen of hartslag tijdens het wandelen is mij om het even. 60% van je hartslag haal je zo.. Ik liep daar 5,7 km/uur voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovieto
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 09:18
xMaaiks schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 10:14:
[...]

Die gene had een sport blessure en mocht dus niet sporten. Ik tel wandelen niet onder sporten. Of je nou punten krijgt voor je stappen of hartslag tijdens het wandelen is mij om het even. 60% van je hartslag haal je zo.. Ik liep daar 5,7 km/uur voor.
Tja, ASR Vitality telt wandelen wel als sporten als je 60% haalt. En daar gaat het om.

Ik red 60% overigens niet met wandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meestertje
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 30-04 08:50
[...]

Om 60% te halen moet ik echt echt joggen/hardlopen. 60% van mijn hartslag is 111.6. Als ik bruusk doorstap dan kom ik net op de 100. Als ik wandelend hoger wil zitten dan gaat het er echt heel belachelijk uitzien.

YouTube: Malcolm In The Middle Race Walking

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• klaaas
[...]

Ja, jij haalt dat wel. Maar jouw hartslag bij wandelen is duidelijk hoger dan gemiddeld. De mijne ook. Als ik hetzelfde stukje met mijn vrouw wandel haal ik wel punten op basis van hartslag en zij niet. En haar hartslag is normaler dan de mijne (voor zover er een normale hartslag is). Voor de meeste mensen zal gelden dat ze met gewoon wandelen niet aan de 60% max hartslag komen.

Hij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFFP17bg6V
Mijn punt is: het kan. Het kan makkelijker als je hartslag 60% bij 30 minuten. Kan die gene met blessure zelf nagaan of dat haalbaar is of niet. Wilde enkel even mijn inzicht/ervaring hier even delen.

Mijn omgeving haalt de 60% makkelijk met wandelen, behalve mijn moeder dan.

Ik zou niet weten wat de normale verdeling van hartslag is voor wandelen en of dus “de meeste mensen” geen 60% van het maximale tijdens wandelen haalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meestertje
xMaaiks schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:27:
Mijn punt is: het kan. Het kan makkelijker als je hartslag 60% bij 30 minuten. Kan die gene met blessure zelf nagaan of dat haalbaar is of niet. Wilde enkel even mijn inzicht/ervaring hier even delen.

Ik zou niet weten wat de normale verdeling van hartslag is voor wandelen en of dus “de meeste mensen” geen 60% van het maximale tijdens wandelen haalt.
Misschien heb je wel gelijk hoor! Ik ben vrij jong waardoor 60% van mijn door ASR berekende maximum vrij hoog is. Ik ben daarnaast betrekkelijk fit. Ik sportte voor corona minimaal 3 keer in de week. Mijn hartslag in rust is (omdat ik redelijk vaak sportte?) ook betrekkelijk laag (58). Ik kan me voorstellen dat ik enigszins onderaan het spectrum zit. Ik ben overigens ook een man. Volgens mij hebben mannen doorgaans een wat lagere hartslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFFP17bg6V
meestertje schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:48:
[...]

Misschien heb je wel gelijk hoor! Ik ben vrij jong waardoor 60% van mijn door ASR berekende maximum vrij hoog is. Ik ben daarnaast betrekkelijk fit. Ik sportte voor corona minimaal 3 keer in de week. Mijn hartslag in rust is (omdat ik redelijk vaak sportte?) ook betrekkelijk laag (58). Ik kan me voorstellen dat ik enigszins onderaan het spectrum zit. Ik ben overigens ook een man. Volgens mij hebben mannen doorgaans een wat lagere hartslag.
Dat klopt hoor. Mijne is ook relatief laag en 57. Volgens mij varieert een hartslag in rust ook enorm (geloof tussen de 60 en 100). Toch bij wandelen al gauw gemiddeld 125-130. Ik had mij verkeken op hoeveel tijd 10.000 stappen per dag kan kosten. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ioHpeiH
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-05 00:27

Voor mij eigenlijk hetzelfde. Een stevige wandeling van een half uur zorgt voor 100 punten op basis van hartslag. Op basis van stappen zou ik die dag maar 50 punten scoren voor 7500 stappen. Zonder hartslagmeter zou het weekdoel lastig te halen worden op den duur, ik zet niet vaak meer dan 15.000 stappen op een dag.

Vitality motiveert me wel om meer te bewegen. Dat halve uur doorstappen doe ik nu veel bewuster. En dan nog 1 of 2 x in de week een uurtje flink doorfietsen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FORMERxZOMBIE
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-05 22:54

Maar je zit er wel mee dat als je het haal t je weekdoelen omhoog gooien.

Het word echt moeilijk hoog.

Niet te vergeten dat je in 1x de activiteit moet doen; als je het volgens de app niet haalt; moet je het in feite helemaal overnieuw doen.

En onze ervaring is dat we er elke dag heel veel mee bezig zijn; geen intuïtieve app waarin het duidelijk is of je het aan het halen bent, zoals in de Google fit en Fitbit app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-05 10:05
Meer mensen met problemen met de asr app? Zowel ik als mijn vriendin crasht de app bij opstarten. Beide android, ik een Samsung, zij een Huawei. Gelijk bij start gaat hij uit, kan dus niks meer nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11468
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-05 13:30
Sinds deze week ben ik ook actief aan het sporten met de Apple Watch rondom mijn pols. Alleen krijg ik het niet voor elkaar om punten te scoren op basis van mijn hartslag.

Na een uurtje hardlopen krijg ik 100 punten toegekend voor de stappen die zijn gezet, maar niet de punten op basis van de hartslag waarbij het gemiddelde boven de 80% zit. Alle toestemmingen tussen de apps lijken in orde (Strava, Apple Health en Vitality) - maar misschien zie ik iets over het hoofd?

MRTN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
lucatoni schreef op zondag 24 januari 2021 @ 12:44:
Meer mensen met problemen met de asr app? Zowel ik als mijn vriendin crasht de app bij opstarten. Beide android, ik een Samsung, zij een Huawei. Gelijk bij start gaat hij uit, kan dus niks meer nu...
Werkt hier nog gewoon.
Je zou kunnen proberen de app te verwijderen en hem opnieuw te installeren.
Of probeer eerst de cache en data van de app te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
JohanNL schreef op zondag 24 januari 2021 @ 12:49:
[...]

Werkt hier nog gewoon.
Je zou kunnen proberen de app te verwijderen en hem opnieuw te installeren.
Of probeer eerst de cache en data van de app te verwijderen.
Thanks voor je reactie. Heb je ook Android? Cache geleegd en nog steeds hetzelfde probleem. Overigens wel toevallig dat m'n vriendin ook exact hetzelfde probleem heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
lucatoni schreef op zondag 24 januari 2021 @ 13:10:
[...]

Thanks voor je reactie. Heb je ook Android? Cache geleegd en nog steeds hetzelfde probleem. Overigens wel toevallig dat m'n vriendin ook exact hetzelfde probleem heeft.
Ja, zowel Android als iOS geen problemen hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart0n
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-05 12:44
lucatoni schreef op zondag 24 januari 2021 @ 13:10:
[...]

Hier hetzelfde probleem (Android). Heb all de klanteservice een berichtje gestuurd, maar die zijn morgen pas weer open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coinman63
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:06
Martin11468 schreef op zondag 24 januari 2021 @ 12:45:
Sinds deze week ben ik ook actief aan het sporten met de Apple Watch rondom mijn pols. Alleen krijg ik het niet voor elkaar om punten te scoren op basis van mijn hartslag.

Na een uurtje hardlopen krijg ik 100 punten toegekend voor de stappen die zijn gezet, maar niet de punten op basis van de hartslag waarbij het gemiddelde boven de 80% zit. Alle toestemmingen tussen de apps lijken in orde (Strava, Apple Health en Vitality) - maar misschien zie ik iets over het hoofd?
Om punten te scoren met je hartslag moet je wel een workout starten en tenminste 60% van je maximale hartslag gemiddeld hebben. Je kunt een willekeurige workout starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11468
coinman63 schreef op zondag 24 januari 2021 @ 14:25:
[...]

Om punten te scoren met je hartslag moet je wel een workout starten en tenminste 60% van je maximale hartslag gemiddeld hebben. Je kunt een willekeurige workout starten.
Ik zal het zo nog eens proberen.De vorige workout werd niet opgepikt in Vitality, maar staat wel als Strava workout in de Apple Health applicatie met een gemiddelde hartslag van boven de 70% voor een periode van 45 minuten. Hier zijn 100 punten voor gerekend in plaats van de 300 punten op basis van hartslag.

MRTN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
  • Laatst online: 13-05 14:54
@Martin11468 Is het niet zo dat je hartslag door de workout app van Apple zelf gemeten moet zijn ipv via een app van een andere partij?
Zoiets dacht ik hier wel te begrijpen eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:56
Nog meer mensen die tegen de time-out aanlopen bij het kiezen van een beloning als je je week doelt gehaald hebt? Ik vind de app behoorlijk matig presteren, krijg het gevoel dat het een slechte wrapper om een web app is, performance is echt dramatisch. Als ik geen face recognition gebruik dan mag ik elke keer mijn wachtwoord opnieuw invullen. Heb dat vinkje van onthouden echt aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coinman63
Ja, ook hier lukt het niet om een beloning te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevernoid
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13-05 21:47
mannowlahn schreef op zondag 24 januari 2021 @ 17:36:
Nog meer mensen die tegen de time-out aanlopen bij het kiezen van een beloning als je je week doelt gehaald hebt? Ik vind de app behoorlijk matig presteren, krijg het gevoel dat het een slechte wrapper om een web app is, performance is echt dramatisch. Als ik geen face recognition gebruik dan mag ik elke keer mijn wachtwoord opnieuw invullen. Heb dat vinkje van onthouden echt aanstaan.
Ja heb net meer dan 10 keer tegoed gekozen voordat ik opeens in de webshop zag dat het was toegevoegd, is echt drama zo langzaam is het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meestertje
Het is wel een hoop gedoe met dit programma zeg. Eerst duurde het een halve maand voordat ik mijn Apple watch had. Toen kwam er een storing met Google fit waardoor de stappen van mijn tweede telefoon niet meer geregistreerd werden (dit is al meer dan anderhalve week het geval). En nu werkt die webshop weer niet. Ik dacht dat het behalen van de punten het lastige was, maar de echte uitdaging zit ik het dealen met alle bullshit er omheen. Ik hoop dat we nu straks alles gehad hebben en dat het iets meer 'set and forget' wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 29-04 13:08
Het lijkt erop dat ik via Apple health elke dag moet synchroniseren, als ik het een dag later doe lijk ik geen punten te krijgen. Hebben anderen dit ook of zie ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
Mesque schreef op zondag 24 januari 2021 @ 23:35:
Het lijkt erop dat ik via Apple health elke dag moet synchroniseren, als ik het een dag later doe lijk ik geen punten te krijgen. Hebben anderen dit ook of zie ik het verkeerd?
Heb ik ook en het heeft er denk ik mee te maken dat je om de 24 uur automatisch uitgelogd wordt - ook al vink je aan dat je ingelogd wilt blijven -
Eenmaal ingelogd wordt het wel automatisch bijgewerkt, of tenminste als je een workout doet en deze afsluit wordt deze dan automatisch vastgelegd in vitality.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevernoid
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13-05 21:47
Ik heb door het moelijk krijgen van spaartegoed 3 keer spaartegoed gekregen.

[ Voor 55% gewijzigd door Nevernoid op 25-01-2021 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longcat
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-08-2024
Ik begin nu aan week 10. 750 punten nodig, vorige week 700. Het begint wel moeilijk te worden om het elke week te halen. Aan het begin had ik elke keer woensdag of donderdag het weekdoel rond. Nu is dat zaterdag of zondag en moet ik goed nadenken wanneer ik wel en niet kan/wil sporten.
De Apple Watch cashback overigens geen enkele moeite mee om te halen en dat is de belangrijkste imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
11e week hier en moet nu 800 punten, afgelopen week was 750 punten voldoende zoals hierboven.
Gaat hier vooralsnog prima en verwacht dat dit ook zo zal blijven :)
Apple watch cashback is dan inderdaad wel het geringste probleem, die heb ik al na 2 weken behaald met mijn huidige patroon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
Hier nog steeds een storing met Samsung Health. Kan niet syncen en daardoor mijn weekdoel niet kunnen halen. Ga er vanuit dat ze dit manueel herstellen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:56
Nevernoid schreef op maandag 25 januari 2021 @ 00:07:
haha gekkenhuis, ik ook :D

Ik ben wel benieuwd wie de ontwikkellaar is van deze app, mijn vingers kriebelen als ik het allemaal zie. Heb ze al wat feedback gestuurd.

Balngrijkste van de app is je punten halen, maar je moet wel drie menu''s door om de boel te syncen, waarom niet op de eerste tab al een sync button. Krijg het gevoel dat de app gedesigned is door een developer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:36
Gisteren een uur gewandeld. Gemiddelde hartslag 112. Als dat 116 was had ik gewoon 200 punten gehad. Het is dat er sneeuw lag en ik dus niet stevig door kon lopen. Anders kon ik hiermee wel 200 punten pakken.

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:04
Clifdon schreef op maandag 25 januari 2021 @ 08:45:
Gisteren een uur gewandeld. Gemiddelde hartslag 112. Als dat 116 was had ik gewoon 200 punten gehad. Het is dat er sneeuw lag en ik dus niet stevig door kon lopen. Anders kon ik hiermee wel 200 punten pakken.
Qua stappen ben je niet aan de 200 punten gekomen?

Ik ga m'n vijfde week in, ditmaal is het doel om 500 punten te halen. Afgelopen week 700 punten gehaald en het doel is bijzonder genoeg maar met 100 punten omhoog gegaan. Komende weken zal het geen probleem worden om de doelen te halen, morgen of overmorgen kan ik m'n nieuwe mtb ophalen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Insert12 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 08:55:
[...]

Qua stappen ben je niet aan de 200 punten gekomen?

Ik ga m'n vijfde week in, ditmaal is het doel om 500 punten te halen. Afgelopen week 700 punten gehaald en het doel is bijzonder genoeg maar met 100 punten omhoog gegaan. Komende weken zal het geen probleem worden om de doelen te halen, morgen of overmorgen kan ik m'n nieuwe mtb ophalen :9
Nee, dit was 6600 stappen. Tijdens het wandelen nog wel met een boodschappentas de biceps wat getraint met de hoop dat de hartslag hoger zou worden. Eigenlijk wilde ik savonds nog een keer wandelen om het stappendoel te halen maar dat werd te laat en dan was er risico tot overschrijden van de avondklok...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotowillemk
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 18-09-2022
FORMERxZOMBIE schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 12:50:
[...]

Maar je zit er wel mee dat als je het haal t je weekdoelen omhoog gooien.

Het word echt moeilijk hoog.

Niet te vergeten dat je in 1x de activiteit moet doen; als je het volgens de app niet haalt; moet je het in feite helemaal overnieuw doen.

En onze ervaring is dat we er elke dag heel veel mee bezig zijn; geen intuïtieve app waarin het duidelijk is of je het aan het halen bent, zoals in de Google fit en Fitbit app.
Stappen tellen de hele dag op, die hoef je niet in een keer te doen. In de tuin werken, huis poetsen, boodschappen doen telt allemaal mee. Een keer 1 uur stevig doorwandelen kan je 300 hartslagpunten opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotowillemk
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 18-09-2022
Clifdon schreef op maandag 25 januari 2021 @ 08:59:
[...]

Nee, dit was 6600 stappen. Tijdens het wandelen nog wel met een boodschappentas de biceps wat getraint met de hoop dat de hartslag hoger zou worden. Eigenlijk wilde ik savonds nog een keer wandelen om het stappendoel te halen maar dat werd te laat en dan was er risico tot overschrijden van de avondklok...
Vanaf 500 gaat het met 50 punten in de week omhoog tot max 800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FORMERxZOMBIE
Is er een app, waar je zoals de Fitbit app doelen kunt stellen..

Maar je in die app doelen kunt stellen zoals ASR Vitality ze handhaaft?

Want daar loop ik het meeste tegen aan op het moment; het maar achteraf moeten zien of je het gehaald hebt... Het handmatig moeten berekenen van je minimale hartslag, en of deze toereikend is voor het aantal minuten dat je bewogen hebt.

Want als je een gemiddelde hartslag hebt; die met 1bpm lager is, of je activiteit 1 seconde te kort is; dan moet je dezelfde activiteit; helemaal opnieuw doen! |:(

In de Fitbit app kan ik wel doelen stellen; maar dat correspondeert niet met de doelen die ASR Vitality stelt. :?

[ Voor 31% gewijzigd door FORMERxZOMBIE op 25-01-2021 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-05 23:39

Flappiewappie

Hier nog meer

Topicstarter
mannowlahn schreef op maandag 25 januari 2021 @ 08:41:
[...]

haha gekkenhuis, ik ook :D

Ik ben wel benieuwd wie de ontwikkellaar is van deze app, mijn vingers kriebelen als ik het allemaal zie. Heb ze al wat feedback gestuurd.

Balngrijkste van de app is je punten halen, maar je moet wel drie menu''s door om de boel te syncen, waarom niet op de eerste tab al een sync button. Krijg het gevoel dat de app gedesigned is door een developer.
Ook twee tegoeden, meteen kadobon besteld maar nog niks ontvangen per mail. Benieuwd...

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:24
Ze de eerste 2 tegoeden van mij en mn vriendin (bol.com kaart) zijn binnen .. Begon bij 200 punten en nu zit ik op 400.

Ben benieuwd of ik van dag 1 ga volhouden :P

[ Voor 8% gewijzigd door Possible op 25-01-2021 09:57 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batavia
  • Laatst online: 13-05 20:45
Ik krijg sinds 10 januari geen punten meer door van google fit

Zo schiet het helemaal niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11468
Roos79 schreef op zondag 24 januari 2021 @ 14:41:
@Martin11468 Is het niet zo dat je hartslag door de workout app van Apple zelf gemeten moet zijn ipv via een app van een andere partij?
Zoiets dacht ik hier wel te begrijpen eigenlijk
Daar lijkt het wel op, want gisteren met een rondje hardlopen via de Apple Workout app waren de 300 punten direct bijgeschreven in Vitality, al stond er even later een melding dat de punten vanuit Strava, waar de workout is geimporteerd vanuit Apple Health, niet meer bijgeschreven konden worden omdat de tijden conflicteerden.

Blijkbaar is het gewoon een hiccup geweest en werken beide manieren nu.

MRTN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coinman63
Mijn ervaring is dat je Apple Gezondheid handmatig moet synchroniseren. Hoeft niet elke dag, maar dat doe ik voor de zekerheid wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FORMERxZOMBIE
Hou hier rekening mee...
Website hartstichting
Door intensief te trainen gaat deze niet omhoog. Een beter getraind hart gaat juist efficiënter werken: het hart kan met minder slagen net zo veel bloed rondpompen. Door vermoeidheid of overtraining kan de maximale hartslag tijdelijk ook lager zijn.
Dus het word moeilijker omdat:
+ Je aantal te halen punten omhoog gaan
- Je hartslag in bpm gaat afnemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
Apple watch cashback zojuist binnengekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jassie256
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-04 12:18
Nevernoid schreef op maandag 25 januari 2021 @ 00:07:
Hmm, had je ook problemen en dit ter compensatie gekregen? Mijn vrouw is juist d'r spaartegoed misgelopen door een niet werkende webshop, gebrekkige app, helemaal in het engels (je kunt het nl wel instellen). Enfin - ik zal eens contact met ze opnemen omdat ik ook nog steeds geen verzekeringspolis binnen heb en we toch 4 weken verder zijn 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door jassie256 op 25-01-2021 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coinman63
Heb je al eens geprobeerd in te loggen:
https://www.ditzo.nl/?log...%2fwww.ditzo.nl%2fmijn%2f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeroR
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-05 22:22
Ik zag net dat er een update van de Vitality app klaar staat in de Play Store, met de opmerking: Release 1.15.0.4240. Iemand deze al geinstalleerd?
Op de storingenpagina lees ik echter dit:
Actuele storingen
Op dit moment zijn er drie storingen:
- Google Fit synchroniseert niet
- Samsung Health hartslag workouts synchroniseren niet
- Android app crasht na update
Geen zorgen, we werken hard aan een oplossing! In de tussentijd kan je gewoon lekker blijven bewegen en krijg je daar later alsnog je punten voor.
Stond dat 3e punt er al langer, of heeft dat te maken met deze update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carolien89
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09-02 21:05
AeroR schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 09:09:
Ik zag net dat er een update van de Vitality app klaar staat in de Play Store, met de opmerking: Release 1.15.0.4240. Iemand deze al geinstalleerd?

[...]

Geen idee of het 3e punt er al langer staat, maar ik zie in de play store dat ik deze update gisteren gedaan heb. Net even gecheckt, mijn app doet het gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

AeroR schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 09:09:

[...]

Nee, gisteren nog niet.
Maar de app werkt hier 'gewoon'.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
Hier (samsung s20 icm Samsung Health) werkt de Vitality app nog steeds niet. Update 1.15.0.4240 was op 21 januari geïnstalleerd, wellicht zorgt dat juist voor het probleem. Ontzettend balen. Behalve mijn weekdoel van vorige week niet gehaald, nu dus geen inzicht meer in doelen en voortgang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanNL
lucatoni schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 12:21:
Hier (samsung s20 icm Samsung Health) werkt de Vitality app nog steeds niet. Update 1.15.0.4240 was op 21 januari geïnstalleerd, wellicht zorgt dat juist voor het probleem. Ontzettend balen. Behalve mijn weekdoel van vorige week niet gehaald, nu dus geen inzicht meer in doelen en voortgang.
Binnen 2 weken kun je nog data voor die week uploaden dacht ik, dus als je het een deze dagen nog gefixed krijgt kun je nog punten krijgen voor afgelopen week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slyonic
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 19-10-2023
JohanNL schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 12:40:
[...]

Binnen 2 weken kun je nog data voor die week uploaden dacht ik, dus als je het een deze dagen nog gefixed krijgt kun je nog punten krijgen voor afgelopen week.
Ik mag hopen dat ze de punten van twee weken geleden ook nog bijschrijven, anders is dat wel heel zuur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Eerste week erop zitten en 300pnt gehaald met alleen stappen. Eerste bol.com tegoed in de pocket. De Huawei Watch GT noteert keurig mijn hartslag in Huawei Health maar exporteren naar de ASR app doen we niet. Toen maar een el cheapo Fitbit gehaald, maar die mist weer de hartslagfunctie.

Een minpunt vind ik: hij telt activiteiten op een dag niet bij elkaar op. Als ik op een dag en een blokje om ga en even fiets noteert de Samen Gezond app het los van elkaar en je krijgt per activiteit punten voor je weekdoel. Maar bij de ASR app zijn de activiteiten te weinig om over de drempel te komen: ze worden niet bij elkaar opgeteld uiteindelijk.

Mijn cashback voor de Apple watch gaat per 1/2 in. Als ik straks 800pnt moet scoren op stappen alleen gaat het nog aanpoten worden. Twee keer 15k stappen in het weekend: is te doen. Maar dan zit je op 400. Mag ik nog vier dagen 10k stappen zetten voor 100pnt per dag. En met bureauwerk is dat minder makkelijk te halen doordeweeks. Mijn lunchwandeling is 4k stappen, inclusief supermarkt 5k. Dan moet ik na het werk nog 5k stappen zetten. Dus het liefst regel ik toch eentje met hartslagfunctie al blijf ik het zonde vinden dat Huawei zo crappy is met koppelen aan strava. Anders had ik de GT er voor gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Ik heb vandaag mijn eerste poging gedaan om mijn stukjes fietsen naar en van t werk te loggen. Het is ongeveer 2x 20minuten. Mijn hoop was dus 's ochtends heenrijden, workout pauzeren, savonds terug rijden en workout stoppen.

Helaas is de apple watch dan aan het eind van de dag al weer leeg. Als de workout op pauze staat blijft die app actief en ook actief de hartslag meten. Ik heb dus de workout van de terugweg helaas niet kunnen meten.

Ik denk dat ik toch een omweg ga fietsen op de terugweg dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaas
Joosie200 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:20: Dus het liefst regel ik toch eentje met hartslagfunctie al blijf ik het zonde vinden dat Huawei zo crappy is met koppelen aan strava. Anders had ik de GT er voor gebruikt.
Je kunt tegenwoordig weer BT sensoren rechtstreeks koppelen aan Strava, dus met een simpel hartslagbandje ben je er al.

Hij wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JustMe_nl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-05 16:49
Clifdon schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 18:01:
Ik heb vandaag mijn eerste poging gedaan om mijn stukjes fietsen naar en van t werk te loggen. Het is ongeveer 2x 20minuten. Mijn hoop was dus 's ochtends heenrijden, workout pauzeren, savonds terug rijden en workout stoppen.

Helaas is de apple watch dan aan het eind van de dag al weer leeg. Als de workout op pauze staat blijft die app actief en ook actief de hartslag meten. Ik heb dus de workout van de terugweg helaas niet kunnen meten.
Kan ook een stroom besparingsmodus aanzetten voor de Work-out app, kan via de Watch app op de iPhone -> Work-out.
Misschien dat jouw Apple Watch dan z’n lange workout pauze volhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geeneen643
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-03 18:14
Het is de 27e, vandaag de volledige cashback voor de Apple Watch en een bol.com bon van €20 bij elkaar gesport. Weekdoel is inmiddels 500 punten. Ik doe niets met jaardoelen voor de verzekering.
Maar dit moet elke maand wel haalbaar zijn. Kan je elke maand een bol.com bon bestellen, of is daar een limiet aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Volgens mij zit daar geen limiet aan, of in ieder geval totdat BOL zou besluiten te stoppen met de samenwerking, die garantie is er natuurlijk niet.

Verder vroeg ik me af, je spaart punten per week, en niet per maand, kun je dan 13x een BOL bon sparen, of maar 12x ? (per 4 weken 1 lijkt me).

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
ZeRoC00L schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 11:09:
Volgens mij zit daar geen limiet aan, of in ieder geval totdat BOL zou besluiten te stoppen met de samenwerking, die garantie is er natuurlijk niet.

Verder vroeg ik me af, je spaart punten per week, en niet per maand, kun je dan 13x een BOL bon sparen, of maar 12x ? (per 4 weken 1 lijkt me).
Volgens mij is de *samenwerking* zoiets als dat a.s.r. de Bol.com cadeaukaarten gewoon voor de nominale prijs aankoopt.

Goed gezien inderdaad, punten voor het weekdoel spaar je per week dus zou je na een jaar 13 cadeaukaarten van €20 kunnen krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lucatoni
Vanochtend was een update in de Play store beschikbaar voor de Vitality app, nu draait alles weer gelukkig prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeroR
lucatoni schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 11:58:
Vanochtend was een update in de Play store beschikbaar voor de Vitality app, nu draait alles weer gelukkig prima!
Ik heb hem net ook geupdatet (v1.15.1.4530), maar bij mij worden de Google Fit gegevens nog steeds niet gesynchroniseerd. Heb je daar nog iets extra's voor gedaan om het weer werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
AeroR schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:02:
[...]

Ik heb hem net ook geupdatet (v1.15.1.4530), maar bij mij worden de Google Fit gegevens nog steeds niet gesynchroniseerd. Heb je daar nog iets extra's voor gedaan om het weer werkend te krijgen?
Ik heb zelf Samsung Health. Wel heb ik cache en opslag moeten verwijderen. Daarna kon ik een nieuwe tracker toevoegen. Wellicht kan je dat proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Het werkt ook zonder de laatste update blijkbaar.
Zojuist een handmatige sync uitgevoerd en kreeg een melding dat ik mijn weekdoel heb behaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcLex
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 13-11-2024
Bij mij is de synchronisatie met Googlefit ook eindelijk gelukt. Ik mis nog wel de punten van de week van 11-01 t/m 17-01.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AeroR
lucatoni schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:04:
[...]

Ik heb zelf Samsung Health. Wel heb ik cache en opslag moeten verwijderen. Daarna kon ik een nieuwe tracker toevoegen. Wellicht kan je dat proberen?
Het wissen van de cache en opslag heeft geholpen! De Google Fit koppeling was daarna verdwenen, maar toen ik die opnieuw gekoppeld had, kreeg ik de melding dat ik mijn weekdoel van vorige week alsnog heb gehaald :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
FORMERxZOMBIE schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:12:
Hou hier rekening mee...
Website hartstichting

[...]

Dus het word moeilijker omdat:
+ Je aantal te halen punten omhoog gaan
- Je hartslag in bpm gaat afnemen
De afgelopen weken heb ik een aantal keer 200 punten gehaald voor een stevige wandeling (bijna 7 km/u) voor meer dan 30 minuten. Echter, het lukt me steeds minder vaak omdat inderdaad mijn hartslag net onder de grens van 70-80% valt (dus in 60-70%), je wordt idd fitter.

Dus ik moet of meer lopen of ik moet een aantal keer per week hardlopen. Maar, na vandaag moet ik inderdaad de bol.com bon kunnen bestellen.

Mijn vriendin heeft echter een structureel hogere hartslag, dus als we samen een rondje lopen heeft zij geregeld het dubbele aan punten... Volgende keer knoop ik gewoon mijn Apple Watch om haar arm ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
Intervallen is een optie. Als je hartslag onder de 70% zakt, doe je weer een kort sprintje, dan knalt de hartslag naar 85% omhoog en zakt hij daarna geleidelijk terug. Elke paar minuten herhalen en je komt gemdideld tussen 70 en 80% uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Laatst online: 11-05 08:23
Hier is ook alles opgelost. Heb spaartegoed van vorige week nog kunnen kiezen.
Wel heb ik voor de zekerheid de cache en opslag van de app leeggemaakt en Google fit opnieuw gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slyonic
Hier gelukkig ook weer werkend, maar inderdaad punten van 11 jan-17 jan missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:29

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

VidaR-9 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 17:59:
[...]

Thanks.

Ik blijf t vreemd vinden dat mijn activiteit die via Nike Run Club in de activiteiten tracker op iPhone terecht is gekomen niet wordt gebruikt door de ASR app. Morgen eens zien wat hij doet met de work out app van Apple.
Al had ik dit nou eerder gelezen.
Dan maar de gezondheid app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MalcolmX
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Iemand gelukt om de Mi Band 5 hartslaggegevens door te sturen naar ASR Vitality (iOS)? Als ik de reacties hier lees, gaat dat wat lastig. Op het internet zie ik dat het in principe mogelijk zou moeten om het te koppelen met Apple Gezondheid of Strava of zelfs met Mi Fit app. Anders nog andere suggesties voor een goedkope activity tracker. Het gaat me eigenlijk gewoon om de hartslagfunctie om punten te sparen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Nog even over Mi Fit en de (on)mogelijkheden qua Vitality. Vorige week gesproken met de ASR Vitality supportdesk omdat ik merkte dat het aantal stappen in Apple Gezondheid niet overeen kwam met die gesynchroniseerd worden naar de app. Als stappenteller gebruik ik een Xiaomi Band 5 en dus de Mi Fit app.

De supportdesk gaf aan dat Mi Fit niet als tracker wordt ondersteund door Vitality. Het lijkt voor de app namelijk alsof de data handmatig is toegevoegd aan Apple Health/Gezondheid (denkt dat er gesjoemeld wordt) ondanks dat dit (natuurlijk) niet het geval is. Hoewel de gegevens dus wel goed in Apple Health/Gezondheid staan, worden er alsnog geen punten toegekend.

Ik nam vaak alleen de Xiaomi Band mee voor een stukje rennen of lopen en die stappen worden dus niet geaccepteerd door Vitality. Je moet/moest dus echt de Mi Fit app verwijderen als bron in Apple Health om synchronisatie problemen te voorkomen.

Helaas dus voorlopig géén mogelijkheid om Mi Fit te gebruiken als tracker. Nu op zoek naar een alternatief of gewoon altijd de iPhone mee... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:28
MalcolmX schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:25:
Iemand gelukt om de Mi Band 5 hartslaggegevens door te sturen naar ASR Vitality (iOS)? Als ik de reacties hier lees, gaat dat wat lastig. Op het internet zie ik dat het in principe mogelijk zou moeten om het te koppelen met Apple Gezondheid of Strava of zelfs met Mi Fit app. Anders nog andere suggesties voor een goedkope activity tracker. Het gaat me eigenlijk gewoon om de hartslagfunctie om punten te sparen.
Ik zoek ook een goedkope manier om hartslag te kunnen tracken met iOS / ASR Vitality. Ik zit eraan te denken een hartslagband te kopen, bijvoorbeeld zoiets:
https://www.belsimpel.nl/...artslagsensor-zwart-m-xxl

Ik ga er vanuit dat dit wel werkt... iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaas
Spixo schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:31:
[...]

Ik zoek ook een goedkope manier om hartslag te kunnen tracken met iOS / ASR Vitality. Ik zit eraan te denken een hartslagband te kopen, bijvoorbeeld zoiets:
https://www.belsimpel.nl/...artslagsensor-zwart-m-xxl

Ik ga er vanuit dat dit wel werkt... iemand ervaring?
Ik zou dat niet direct een hele goedkope hartslagband noemen (die van de Decathlon zou ook prima moeten werken en op Alie zijn ze nog goedkoper), maar in de basis moet dat prima werken als je een app hebt waarmee je zo'n band kunt gebruiken. Ik heb een tijdlang een hartslagband gebruikt i.c.m. Strava en dat werkte prima. Dat was toen zonder Vitality, maar als de hartslaggegevens in Strava komen zet deze ze probleemloos door.

Hij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
Die indirecte aanpak zet heel veel mogelijkheden open. Vitality synchoniseert met Apple health, Fitbit, Polar, Strave, Suunto en Withings.

Als je apparatuur met een van die apps kan synchroniseren, kun je de data in Vitality binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaas
t_captain schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 19:36:
Die indirecte aanpak zet heel veel mogelijkheden open. Vitality synchoniseert met Apple health, Fitbit, Polar, Strave, Suunto en Withings.

Als je apparatuur met een van die apps kan synchroniseren, kun je de data in Vitality binnenhalen.
Check wel even of de betreffende app hartslaggegevens doorgeeft. Uit bovenstaand lijstje geeft Withings ze in ieder geval niet door.

Hij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

En weer lijkt het synchroniseren ergens gisteren gestopt te zijn. Althans ik heb 350 stappen vanuit Google fit, terwijl ik er bijna 15.000 heb gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slyonic
Mijn punten van 11/01-17/01 zijn inmiddels bijgeschreven!
Pagina: 1 ... 10 ... 40 Laatste