Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:44
Aggressor schreef op maandag 6 januari 2025 @ 20:33:
Moet je ook weer een nieuw account aan maken?
Mijn oud wachtwoord was te kort blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
JohanNL schreef op maandag 6 januari 2025 @ 18:52:
[...]

Dat is ook zeker zo, maar bij mij juist andersom.
Ik kom volgens de AW niet hoger dan zo'n 180 - 185 als absolute max terwijl mijn max aldus de formule 192 moet zijn.
Wat dat betreft heb jij dus geluk en moeten anderen juist weer meer doen voor de punten ;)
Ik heb het ook. Je moet dan een half uur boven de 70% van je max zitten (bij mij is dat 121 zo te zien), maar als ik een half uur hardloop of anderszins sport dan kom ik er wel regelmatig boven, maar om als gemiddelde dat minimaal te halen is wel een uitdaging. Heb meer dan eens gehad dat ik er (gemiddeld) onder blijf ondanks dat ik ruim een half uur (5K+) heb hardgelopen.
Ik moet het dus vooral van de stappen hebben en niet zozeer de activiteiten.
Edit: Ik zie zelfs dat het 60% is, dus nog lager.

Wat ik trouwens echt een gemis vind, en wat ik wel had gehoopt dat in de nieuwe app zou komen, is een puntentelling voor de maand, naast de weekpuntentelling.
Ik houd nu in een spreadsheet bij hoeveel punten ik in de maand moet halen, maar het lijkt mij een kleine moeite om zoiets in de app te implementeren? Het wordt wel bijgehouden, want ik krijg wel netjes een melding als ik een bepaald cashbackbedrag heb gehaald (bij mij 4,99/9,98/19,99).
Jammer!

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-05 20:32
Met name benieuwd hoe statisch het actuele aanbod zal blijken te zijn. Voor mij zit één en ander niet gekoppeld aan een zorgverzekering, maar AOV. Waarin a.s.r. ongeacht, de meest aantrekkelijke keuze was/is. Dus de punten waren altijd al een vorm van bonus.

Gelet op het feit dat er op jaarbasis, naar als ik mij niet vergis, 5200 punten bijgeschreven worden, zie ik op dit moment simpelweg niet het aanbod om dit realistisch gezien om dit aan te spenderen.

Veel actuele producten zijn of in zekere zin duplicaat, e.g. de diverse koptelefoons/earbuds. En veel andere producten zijn sowieso producten waarvan frequentie van aanschaf eenmalig zal zijn in vele jaren, bijvoorbeeld een bestek set.

Daarnaast, vergelijkbaar als met de al aangehaalde ING rentepuntenwinkel, zit er ook best veel tussen waarbij de korting en het te spenderen punten aantal simpelweg minimaal is. Mocht je dan al eens wat aanschaffen, is door de gegeven minimale korting/minimaal gebruikte punten, de impact op een stuwmeer van punten op een gegeven moment ook zo klein. Vergelijkbaar als het aantal ING rentepunten bijvoorbeeld. Iets dat simpelweg gewoon niet op te krijgen is.
anandus schreef op maandag 6 januari 2025 @ 21:29:
[...]

Ik heb het ook. Je moet dan een half uur boven de 70% van je max zitten (bij mij is dat 121 zo te zien), maar als ik een half uur hardloop of anderszins sport dan kom ik er wel regelmatig boven, maar om als gemiddelde dat minimaal te halen is wel een uitdaging. Heb meer dan eens gehad dat ik er (gemiddeld) onder blijf ondanks dat ik ruim een half uur (5K+) heb hardgelopen.
Ik moet het dus vooral van de stappen hebben en niet zozeer de activiteiten.
Edit: Ik zie zelfs dat het 60% is, dus nog lager.
Daaraan toegevoegd, is het ook jammer dat het dit gemiddelde neemt voor de gehele sessie. Zit er ergens binnen de training een blok waarbij feitelijk een hogere threshold bereikt zou zijn, dan wordt hier door a.s.r. vitality niets mee gedaan.

In het begin nam ik nog wel eens de moeite om aan het einde van de sessie ervoor te zorgen dat de gemiddelde hartslag net binnen de grens voor de 200 punten bij 60 minuten ging blijven. Maar op een gegeven moment daarmee gestopt.

Waarmee ook hier meeste punten eigenlijk voortvloeien uit gezette stappen. Cardio + gewoon standaard lopen is bijna dagelijks goed voor minstens 100 punten, hedendaags zelfs 150 geworden. En veel dagen wordt ook de 200 punten aangetikt.

Iets als de mogelijke 20 minuten, 80%, voor 100 punten, zie ik persoonlijk dan ook gewoon als weinig haalbaar. Lijkt mij alleen doenlijk indien je warming up en cooldown niet binnen je activiteit registreert. Doe je dit wel, dan zou het eerder neerkomen op 10 minuten circa 90%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:47
JohanNL schreef op maandag 6 januari 2025 @ 18:52:
[...]

Dat is ook zeker zo, maar bij mij juist andersom.
Ik kom volgens de AW niet hoger dan zo'n 180 - 185 als absolute max terwijl mijn max aldus de formule 192 moet zijn.
Wat dat betreft heb jij dus geluk en moeten anderen juist weer meer doen voor de punten ;)
Idd en daarom is het ook een slecht systeem. Ik kan wandelend mijn hartslag punten halen en anderen komen er met een flinke hardloopsessie niet of nauwelijks aan. Maar goed, ik zou ook niet weten hoe je dat anders zou moeten regelen. Zelf invullen gaat natuurlijk niet werken. Ms dat je het dynamisch zou kunnen vaststellen op basis van de workouts die je uploadt. Dus naar boven toe bijstellen als je hartslag hoger is tijdens een workout?

Hij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooiboy
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 22:52
Weet iemand hoe ik Vitality kan opzeggen? Ik ben inmiddels ook weg bij ASR voor de zorgverzekering dus het verbaast me dat ik nog toegang heb tot de app. Waar moet ik inloggen om dit stop te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:02
Slickk schreef op maandag 6 januari 2025 @ 14:38:
Je krijgt nu ook kortingsvouchers op baiss van je status (brons, zilver, goud, platina).

Die van mij stond nog op platina van vorig jaar en krijg daarmee 15% korting bij Holland & Barret en 15% korting bij Bever. Best leuk bedacht zou ik zeggen. Niet dat ik iets bij die winkels koop (misschien bij Bever), maar goed. :)

Onder cashback kun je nu ook producten van SMEG terugverdienen, niet alleen smartwatches meer maar zowaar espressomachines. Bijzonder.

De app was behoorlijk traag bij opstarten en knoppen werkten niet, maar na wat geduld uiteindelijk wel en vind de app nu soepeler werken dan voorheen.

Achja, mooie tijd geweest met veel bol.com bonnen en Apple Watch cashback. Ik hoop de komende maanden t/m oktober nog wat terug te verdienen van die Apple Watch. Door de nieuwe grens van 3500 punten per maand en tijd tekort voor sporten lukt het niet vaak niet meer, maar ~€10 cashback ipv ~€20 vind ik inmiddels ook wel prima.
Damm niet gezien dat het nu 3500 punten is voor de cb op de watch. Dat is serieus wel een stuk meer dan die 2500

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05:37

Nicap

Tsssk....

RenaldoN schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 06:47:
[...]

Damm niet gezien dat het nu 3500 punten is voor de cb op de watch. Dat is serieus wel een stuk meer dan die 2500
Maar dat is toch al een meer dan een jaar zo? Ik haal het ook niet elke maand, maar vaker wel dan niet.

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansgrave
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:34
anandus schreef op maandag 6 januari 2025 @ 21:29:
[...]

Wat ik trouwens echt een gemis vind, en wat ik wel had gehoopt dat in de nieuwe app zou komen, is een puntentelling voor de maand, naast de weekpuntentelling.
Ik houd nu in een spreadsheet bij hoeveel punten ik in de maand moet halen, maar het lijkt mij een kleine moeite om zoiets in de app te implementeren? Het wordt wel bijgehouden, want ik krijg wel netjes een melding als ik een bepaald cashbackbedrag heb gehaald (bij mij 4,99/9,98/19,99).
Jammer!
Die staat er toch in nu, naast het weekdoel? Daar staat het maanddoel met behaalde punten. Verder naar onderen zie je puntenhistorie met hoe de behaalde punten zijn opgebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-05 23:39

Flappiewappie

Hier nog meer

Topicstarter
Zou je ook meerdere producten voor de cashback kunnen kopen? Als je deze producten nodig zou hebben, dan zou je cashbacks kunnen stapelen en dan zou de korting best op kunnen lopen.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
Nicap schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 07:10:
[...]

Maar dat is toch al een meer dan een jaar zo? Ik haal het ook niet elke maand, maar vaker wel dan niet.
Oh, ik was in de veronderstelling dat dat pas vanaf dit jaar was, in dat geval haal ik het ook wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:19

Piggen

Lekker bakkie

Nicap schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 07:10:
[...]

Het is wel gemakkelijker geworden om je doel te halen, in ieder geval met stappen. Ik deed doorgaans 6x 10.000 stappen en 1x 15.000 stappen om de 800 te halen. Dat zou met de nieuwe punten ook kunnen met bijvoorbeeld 5x 7.500 en 2x 10.000.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C0C0
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-05 11:46
Sinds de update zijn de punten nog niet verwerkt van gisteren (sporten en stappen) koppeling met Apple Health lijkt wel goed. Zijn er meer met dit probleem?

Voor de update geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-05 16:26
Piggen schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 08:54:
[...]

Het is wel gemakkelijker geworden om je doel te halen, in ieder geval met stappen. Ik deed doorgaans 6x 10.000 stappen en 1x 15.000 stappen om de 800 te halen. Dat zou met de nieuwe punten ook kunnen met bijvoorbeeld 5x 7.500 en 2x 10.000.
Dat viel mij ook al op. Heb nog net in december een Apple Watch kunnen bestellen. Als ik mijn been niet breek, dan ga ik die met gemak terugverdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ioHpeiH
  • Laatst online: 00:27
C0C0 schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 09:47:
Sinds de update zijn de punten nog niet verwerkt van gisteren (sporten en stappen) koppeling met Apple Health lijkt wel goed. Zijn er meer met dit probleem?

Bij mij zijn de punten van gisteren ook nog niet verwerkt. Ik had 12.000 stappen en een workout van meer dan 1,5 uur. Het kan 24 uur duren staat erbij, maar de reden dat het niet realtime is snap ik niet zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:27
Hmmm, hier na 4 jaar geen ASR Vitality meer. Het waren mooie tijden. Slechts 3x in die 4 jaar een weekdoel niet gehaald (vakantie/ziek) maar moet wel zeggen dat het als een verlossing voelt nu ik niet hoef te plannen wanneer ik toch alle stappen ga halen, horloge in de oplader etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
ioHpeiH schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 11:31:
[...]

Bij mij zijn de punten van gisteren ook nog niet verwerkt. Ik had 12.000 stappen en een workout van meer dan 1,5 uur. Het kan 24 uur duren staat erbij, maar de reden dat het niet realtime is snap ik niet zo.
Heeft meer te maken met de gekoppelde trackers dan a.s.r. vitality naar mijn idee.

Bij afronding van een activity binnen Garmin is de push voor mij bijna altijd vrijwel direct nadat sync tussen mijn horloge en telefoon is afgerond.

Voor mijn Samsung Health step count is de delay tot circa 10 - 15 minuten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marana
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 08:02
C0C0 schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 09:47:

Bij mij zijn er 3300 stappen geteld volgens de app, maar ik heb er meer dan 7500 gezet gisteren. Bron 'Apple Health' staat er, maar in de apple health app staan wel die 7500 stappen.

Die 3500 punten voor het maanddoel was vorig jaar ook al. Het is nu alleen maar makkelijker geworden, nu er meer punten te behalen zijn met het zetten van stappen. Je krijgt nu 150 punten voor 10.000 stappen, en 100 voor 7500 stappen. Dat was 100 resp 50.

Jammer van de matige beloningen, maar ach, het is gratis nu. Ik moet nog een halve Apple Watch terugverdienen. Als ik niks doe met de weekdoelpunten vind ik dat ook geen probleem verder.

[ Voor 4% gewijzigd door marana op 07-01-2025 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02:11
Flappiewappie schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 07:35:
Zou je ook meerdere producten voor de cashback kunnen kopen? Als je deze producten nodig zou hebben, dan zou je cashbacks kunnen stapelen en dan zou de korting best op kunnen lopen.
Nee kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartsmash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-04 14:33
[...]

Hier ook niet.. De punten van maandag zijn bij mij nog niet correct verwerkt..
App is geen vooruitgang.. maar dat zullen meerdere mensen hier vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:15
Gisteren gesport, en mijn punten (Fitbit op Android) werden gelijk verwerkt en staan goed in de app :-)

/tegengeluid ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
[...]

Hier is de laatste verwerking van maandag, tijdstip zo rond dat de app live ging. Dus heb van maandag niet alle punten gekregen en van gisteren nog helemaal niks.

Nog even geduld hebben en anders maar even contact opnemen met a.s.r.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Er lijkt dus een probleem te zijn met Apple gezondheid koppeling. Opnieuw installeren en opnieuw koppelen zou de oplossing moeten zijn.

https://www.asr.nl/vitality/storingen

Zelf geprobeerd, maar zie er nog geen punten bij komen. Maar goed, maar weer even geduld hebben denk ik.

Nu is het inderdaad in orde :)

[ Voor 6% gewijzigd door Phoolie op 08-01-2025 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ioHpeiH
Daarnet een pushbericht van Vitality. Geen punten —> App opnieuw installeren en koppelen met Apple Health. Dat heeft inderdaad gewerkt, punten van maandag en dinsdag zijn nu binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
met de punten hier geen probleem. Met de beloningen echter.... pffff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
hansgrave schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 07:30:
[...]

Die staat er toch in nu, naast het weekdoel? Daar staat het maanddoel met behaalde punten. Verder naar onderen zie je puntenhistorie met hoe de behaalde punten zijn opgebouwd.
Misschien kijk ik verkeerd, kan best.
Je hebt 'home', daar zie je alleen status, weekdoel en eronder punten voor je status (gezondheidsvragen, etc). Tabblad beloingen staat helemaal niets, tabblad gezondheid gaat ook over gezondheidsvragen, etc. En bij profiel zie je de punten voor je status (zelfde als op home). Ik kan wel op 'status details' kijken bij profiel, maar dat stopt bij platinum (30K, voor mij was dat afgelopen juli).

Maar de maandelijkse punten voor de cashback zijn nergens te vinden. Terwijl er een onwijs mooie lege ruimte naast het weekdoel is om dat te benutten:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3OynI1N9uy-_26W7wWfuFpSLv6g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SGd7a5dPDA1sXNQvTZuaHFdt.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door anandus op 08-01-2025 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirabis
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
anandus schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 14:23:
[...]
Je hebt 'home', daar zie je alleen status, weekdoel en eronder punten voor je status (gezondheidsvragen, etc). Tabblad beloingen staat helemaal niets, tabblad gezondheid gaat ook over gezondheidsvragen, etc. En bij profiel zie je de punten voor je status (zelfde als op home). Ik kan wel op 'status details' kijken bij profiel, maar dat stopt bij platinum (30K, voor mij was dat afgelopen juli).

Maar de maandelijkse punten voor de cashback zijn nergens te vinden. Terwijl er een onwijs mooie lege ruimte naast het weekdoel is om dat te benutten:
[Afbeelding]
Apart, in de lege ruimte rechts zie ik gewoon "Monthly goal" op iOS.

Marstek Venus-E, Tibber met Easee Charge Lite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
Los van een eventuele Apple Watch cashback die nog loopt, wat is voor jullie nog de moeite waard om voor te sparen via Vitality?

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• missTweakers
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07-05 06:44
anandus schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 14:23:
[...]

[Afbeelding]
Is dit ios of android? Bij ios zie ik prima alles heel overzichtelijk staan. Zie screenshot:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lkicCfIrO0y7knq_9yfPHieYOz4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/slv2kzI86Z5oJ44jMhDp8zhO.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Mirabis schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 14:31:
[...]

Apart, in de lege ruimte rechts zie ik gewoon "Monthly goal" op iOS.
missTweakers schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 16:19:
[...]

Is dit ios of android? Bij ios zie ik prima alles heel overzichtelijk staan. Zie screenshot:
[Afbeelding]
Misschien is het een Android-ding? Wel maf hoor, zo moeilijk lijkt me het niet om het te implementeren ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
JohanNL schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 14:53:
Los van een eventuele Apple Watch cashback die nog loopt, wat is voor jullie nog de moeite waard om voor te sparen via Vitality?
Niet, hier nog 1 maand voor de volledige cashback.
Daarna stop ik ermee.

Hoop dat het lukt om deze maand vol te maken, deze week nog geen punten, ook niet na app verwijderen en opnieuw toevoegen.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RenaldoN
anandus schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 17:32:
[...]

[...]

Misschien is het een Android-ding? Wel maf hoor, zo moeilijk lijkt me het niet om het te implementeren ..
Toevallig een Android telefoon en Apple Watch als cashback doel ? Dan zie je die inderdaad niet, was ook al met de oude app zo. Daarom heb ik de app ook op de tablet geïnstalleerd zodat ik toch de voortgang van de cashback kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
RenaldoN schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 19:32:
[...]

Toevallig een Android telefoon en Apple Watch als cashback doel ?
Klopt!
Dan zie je die inderdaad niet, was ook al met de oude app zo. Daarom heb ik de app ook op de tablet geïnstalleerd zodat ik toch de voortgang van de cashback kan zien.
Ah, okee. Jammer, had gehoopt dat het bij de nieuwe app veranderd zou zijn. Dan hou ik het bij mijn oude vertrouwde Excel-sheetje :P

[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 09-01-2025 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-05 14:43
Ben nieuw bij asr niet vanwege dit programma.
Ik ben toch aan gezondheid bezig dus kijken of het wat is.

Weet/ heeft iemand Xiaomi band 6 of hoger gekoppeld aan asr app? of gaat het via Xiaomi -->google fit--> a.s.r vitality?

AnimeAdicted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jassie256
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-04 12:18
Moest de app alweer verplicht updaten vandaag, 3 dagen geleden ook al.
Krijg sinds maandag geen activiteiten meer binnen. Gebeurde vroeger vaker maar even op “sync” drukken loste het meestal op.
Meer mensen hier last vast?

Toevoeging;
Oplossing iOS; app verwijderen, opnieuw installeren en koppelen met Health. Kwam ik tegen op de ASR faq, werkte zowaar.

Daarnaast na 3 weken nog geen teken van me Apple Watch. Die lui gebeld (touchincentives) maar hij zei dat het bij Apple ligt…

[ Voor 18% gewijzigd door jassie256 op 09-01-2025 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie76
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-04 17:35
Heb dit jaar voor het eerst asr. Ik begrijp dat ze overgegaan zijn op een nieuw systeem dus voor jullie is het misschien ook nog nieuw/onduidelijk, maar ik heb 2 vragen/opmerkingen:

1) Voorheen moest je 3,50 p.m. betalen, dat is nu niet meer het geval?

2) Hoe werkt dat met zo'n cashback? Je schaft iets aan en dan moet je maar zien hoeveel je als cashback in het jaar kunt terugverdienen? En maakt het hierbij nog uit wanneer je dit doet, als in: is het verstandiger om zsm iets te kopen want dan heb je langer de tijd om terug te verdienen? En kun je je evt. al opgebouwde saldo direct inzetten bij aanschaf en dan het restant vd punten met de tijd bij elkaar verdienen?

Al met al best wat vragen, sorry daarvoor. Ik heb sowieso niet echt een gevoel hoeveel punten ik nu reëel kan verwachten te verzamelen. Worden de doelen bijv. telkens bijgesteld obv je prestaties over tijd?

Ik heb geen signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
Appie76 schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 12:34:
Heb dit jaar voor het eerst asr. Ik begrijp dat ze overgegaan zijn op een nieuw systeem dus voor jullie is het misschien ook nog nieuw/onduidelijk, maar ik heb 2 vragen/opmerkingen:

1) Voorheen moest je 3,50 p.m. betalen, dat is nu niet meer het geval?

2) Hoe werkt dat met zo'n cashback? Je schaft iets aan en dan moet je maar zien hoeveel je als cashback in het jaar kunt terugverdienen? En maakt het hierbij nog uit wanneer je dit doet, als in: is het verstandiger om zsm iets te kopen want dan heb je langer de tijd om terug te verdienen? En kun je je evt. al opgebouwde saldo direct inzetten bij aanschaf en dan het restant vd punten met de tijd bij elkaar verdienen?

Al met al best wat vragen, sorry daarvoor. Ik heb sowieso niet echt een gevoel hoeveel punten ik nu reëel kan verwachten te verzamelen. Worden de doelen bijv. telkens bijgesteld obv je prestaties over tijd?
1) Correct, nu geen maandelijkse betaling meer voor a.s.r. Vitality.

2)

- Ja, je schaft een product aan tegen de vermelde prijs. Tijdens het jaar kun je periodiek delen terugverdienen.
- Ja, je dient de maanddoelen te behalen.
- Nee, vanaf aanschaf gaat de cashback periode in. Dus maakt daarmee niet uit wanneer je het in het jaar aanschaft. Enig reden waarom je potentieel zou kunnen wachten is indien het product verouderd is, wachten op nieuwere variant. Maar het platform maakt niet tevoren inzichtelijk wanneer dit is.
- Nee, opgebouwd saldo is niet voor de cashback acties in te zetten. D.w.z. je kunt niet eerst 2 jaar punten sporten waarmee je aan de cashback voldaan zou hebben, om dan in één klap de volledige cashback te ontvangen. Dit werkt enkel prospectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savalizz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-05 15:11
Offens1490 schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 13:13:
Ben nieuw bij asr niet vanwege dit programma.
Ik ben toch aan gezondheid bezig dus kijken of het wat is.

Weet/ heeft iemand Xiaomi band 6 of hoger gekoppeld aan asr app? of gaat het via Xiaomi -->google fit--> a.s.r vitality?
Ik ben hier ook benieuwd naar. Tot nu toe niet voor elkaar gekregen. Ik vind het wel wel jammer dat je niet zelf de data kan importeren. Het is minder vriendelijk dan gehoopt en daar door niet motiverend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie76
Hebben jullie ook dat jullie te weinig punten krijgen obv de inspanning van de activiteiten? Het lijkt alsof de intensiteit niet goed beoordeeld wordt in de app: zo heb ik bijv. 30min met een hartslag van tenminste 70% hartslag hardgelopen, maar ik krijg slechts 100 punten ipv 150,wat overeenkomt met 60% hartslag. (En dat is natuurlijk allemaal uitgaande van de "220 - leeftijd" formule, wat in beginsel natuurlijk niet erg accuraat is maar goed, ze kunnen natuurlijk niet per gebruiker de zones juist vaststellen)

Ik heb geen signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzysee
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:46
Ik zie dat mijn google fit koppeling weg is en kan hem ook niet opnieuw toevoegen.
Andere hier ook last van? (Android)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krilo_89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-05 16:12
Appie76 schreef op maandag 13 januari 2025 @ 20:44:
Hebben jullie ook dat jullie te weinig punten krijgen obv de inspanning van de activiteiten? Het lijkt alsof de intensiteit niet goed beoordeeld wordt in de app: zo heb ik bijv. 30min met een hartslag van tenminste 70% hartslag hardgelopen, maar ik krijg slechts 100 punten ipv 150,wat overeenkomt met 60% hartslag. (En dat is natuurlijk allemaal uitgaande van de "220 - leeftijd" formule, wat in beginsel natuurlijk niet erg accuraat is maar goed, ze kunnen natuurlijk niet per gebruiker de zones juist vaststellen)
Verwijder de app eens en herinstalleer hem. Daarna je tracker weer koppelen.
Ik had dit ook ivm apple watch en iphone, daarna stonden mijn punten wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slickk
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:34
Er staat dat Apple Health wel gesynchroniseerd is maar geen weekbeloning van afgelopen week gekregen hierdoor. Ik heb genoeg stappen gezet voor wat extra punten, maar hij heeft alleen de punten van Strava meegenomen.

Echt kansloos deze nieuwe app. Voorheen werkte het nog wel oké en door "synchroniseer handmatig" te klikken werden er nog wel eens wat dingen geforceerd. Afgelopen dagen paar keer gedaan, maar de punten komen er gewoon niet bij en vanuit Health komen de gegevens niet door. Heb de koppeling ook al eens opnieuw gedaan maar haalt ook niks uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Topicstarter
Slickk schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 12:14:
Er staat dat Apple Health wel gesynchroniseerd is maar geen weekbeloning van afgelopen week gekregen hierdoor. Ik heb genoeg stappen gezet voor wat extra punten, maar hij heeft alleen de punten van Strava meegenomen.

Echt kansloos deze nieuwe app. Voorheen werkte het nog wel oké en door "synchroniseer handmatig" te klikken werden er nog wel eens wat dingen geforceerd. Afgelopen dagen paar keer gedaan, maar de punten komen er gewoon niet bij en vanuit Health komen de gegevens niet door. Heb de koppeling ook al eens opnieuw gedaan maar haalt ook niks uit.
App opnieuw installeren hielp bij mij, je moet daarna ook weer de rechten/toegang tot je health data geven voor de app. Vermoedelijk gaat daar met enkel opnieuw connecten niet goed.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slickk
Flappiewappie schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 12:19:
[...]

App opnieuw installeren hielp bij mij, je moet daarna ook weer de rechten/toegang tot je health data geven voor de app. Vermoedelijk gaat daar met enkel opnieuw connecten niet goed.
Voor mijn gevoel heb ik dit allemaal net gedaan sinds de introductie van de nieuwe app zo'n twee weken geleden.

Maar goed, verzoek om opnieuw te installeren kreeg ik net ook via de WhatsApp helpdesk.

Maandelijkse €10 cashback is nu direct al binnen, dus het lijkt inderdaad het probleem op te lossen. :) Dankje!

Oeh, 2500/3500 punten blijkbaar deze maand, die 1000 punten moet vast lukken in de komende 10 dagen.

[ Voor 8% gewijzigd door Slickk op 21-01-2025 12:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Na jaren blij en gemotiveerd ASR gebruiker te zijn geweest (ik denk dat ik in al die jaren geen 4x de weekbeloning gemist heb) zojuist de app verwijderd. Ik sport overigens gewoon door, maar stel mijn data dus niet meer beschikbaar aan ASR.

Voor de helderheid: reden is voor mij het totaal waardeloze nieuwe beloningssysteem.

[ Voor 15% gewijzigd door gysman11 op 21-01-2025 13:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• barbabientje
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 08-05 10:58
gysman11 schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 12:39:
.

Voor de helderheid: reden is voor mij het totaal waardeloze nieuwe beloningssysteem.
Ik ben het met je eens, het beloningssysteem is echt waardeloos geworden. Ik ga nog een jaar door omdat ik nog Apple Watch cashback heb, maar dat is ook de enige reden. Voor de rest hadden ze geen nieuwe app hoeven bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspirador
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-04 16:23
Flappiewappie schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 12:19:
[...]

Dank voor de reactie - ik liep tegen hetzelfde probleem aan, maar het is nu opgelost! Overigens eens met de algemene tendens - het is zeker niet verbeterd sinds januari 2025. Ik had op 6 januari 4 tegoeden, maar helaas te laat om ze in te leveren voor een Bol bon. Nu zijn ze vrijwel waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barbabientje
Ik ben wel benieuwd of iemand inmiddels al iets met de nieuw behaalde punten heeft gedaan.

Ik merk dat ik het aanbod zo teleurstellend vond de eerste keer dat ik keek, dat ik daarna nooit meer heb gekeken wat ik met mijn punten zou doen. Toch zonde van zo’n mooi programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-05 20:09
barbabientje schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 14:09:
Ik ben wel benieuwd of iemand inmiddels al iets met de nieuw behaalde punten heeft gedaan.

Ik merk dat ik het aanbod zo teleurstellend vond de eerste keer dat ik keek, dat ik daarna nooit meer heb gekeken wat ik met mijn punten zou doen. Toch zonde van zo’n mooi programma.
Nope. Zelf heb ik helemaal niks meer gedaan met de punten voor het weekdoel.
Spaar zelf nog maandelijks voor de Apple Watch cashback maar dat is het dan ook.

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokraai
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 10-05 09:22
Ik spaar ook alleen maandelijks voor een cashback

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barbabientje
Ik ook alleen nog voor de Apple Watch cashback inderdaad. Zo zal het uiteindelijk toch een stille dood sterven denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marana
Ik ga ook alleen voor de maand cashback, en mocht ik toevallig iets bij Bever kopen dan gebruik ik wellicht de korting nog.

Tegoeden vervallen blijkbaar ook nog na 17 weken. Je kunt dus maximaal 1600 tegoeden sparen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geeneen643
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-03 18:14
Bij mij synchroniseert hij deze week niet, ervaren meer mensen dit probleem?

Edit: op de site staat:
13 februari - Startscherm toont onjuist puntenaantal
Op het startscherm wordt bij sommige deelnemers een verkeerd puntenaantal voor het weekdoel getoond. Als je erop klikt, zie je wél het juiste aantal punten. Dit hoeft niet gemeld te worden. Zodra het is opgelost staat dat op deze pagina.

Dat is dus bij mij ook aan de hand.

[ Voor 70% gewijzigd door geeneen643 op 14-02-2025 12:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barbabientje
Ik zie 2x het weekdoel tegeltje. Bij de een heb ik het doel gehaald (klopt) en bij de ander ben ik nog maar op de helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
barbabientje schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 18:16:
Ik zie 2x het weekdoel tegeltje. Bij de een heb ik het doel gehaald (klopt) en bij de ander ben ik nog maar op de helft.
Had ik hier ook. Begon met dat de punten niet meer bijgewerkt werden op het tegeltje. Als je dan door klikt, kwam wel het juiste aantal en daarna stonden er ineens 2 tegels, waarvan er maar 1 correct was.

Nu staat alles wel weer goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slickk
Het valt me op dat ik veel makkelijker een maanddoel haal dan voorheen. Blijkbaar zijn de punten voor het aantal stappen wat gewijzigd? Ik meen voorheen dat ik altijd maar 50 punten kreeg. Nu krijg ik makkelijk 100 punten bij minimaal 7500 stappen, daar moest ik er eerst 10000 voor zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-05 23:37
Klopt. Vooral als je nog bezig bent om een apple watch terug te verdienen is die lat ineens een stuk lager komen te liggen.

Eerst moest je 2500 punten per maand voor volle (1/24) cashback. Dat was 25 * 10.000 stappen.

Later werd dat opgetrokken naar 3500, dus was 10.000 stappen per dag niet meer voldoende, je moest tenminste wekelijks 15.000 stappen lopen of je moest sporten.

En nu is het 3500 maar met de hogere punten waardoor het makkelijker is dan ooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deonisius
  • Laatst online: 16-04 12:54
Ik ben ook al een tijdje lid (4 jaar ongeveer) en het nieuwe beloningssysteem is echt waardeloos. Totaal geen interessante opties en toch moeten bijbetalen voor iets wat je niet wilt of nodig hebt. Heel erg jammer..

Ik mis de Bol.com bonnen…

Dan nog liever naar een goed doel…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phoolie
t_captain schreef op maandag 24 februari 2025 @ 12:00:
Klopt. Vooral als je nog bezig bent om een apple watch terug te verdienen is die lat ineens een stuk lager komen te liggen.

Eerst moest je 2500 punten per maand voor volle (1/24) cashback. Dat was 25 * 10.000 stappen.

Later werd dat opgetrokken naar 3500, dus was 10.000 stappen per dag niet meer voldoende, je moest tenminste wekelijks 15.000 stappen lopen of je moest sporten.

En nu is het 3500 maar met de hogere punten waardoor het makkelijker is dan ooit :)
Ja, wat ik dan wel weer apart vind is dat je voor minimaal 15.000 stappen dan wel weer 200 punten krijgt, dat is gelijk gebleven. Alleen zijn de stappen daaronder allemaal met 50 omhoog gezet.

Nou had ik in de oude situatie al geen moeite om het maanddoel te halen, maar mijn laatste Apple Watch ga ik nu helemaal met gemak terugverdienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marana
Deonisius schreef op maandag 24 februari 2025 @ 22:23:
Ik ben ook al een tijdje lid (4 jaar ongeveer) en het nieuwe beloningssysteem is echt waardeloos. Totaal geen interessante opties en toch moeten bijbetalen voor iets wat je niet wilt of nodig hebt. Heel erg jammer..

Bijbetalen? Ik betaal niks meer bij en haal op mn gemakje de maandbonus voor de Apple Watch. Ja, de andere beloningen zijn niks, maar gelukkig kost me dat verder ook niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02:11
Deonisius schreef op maandag 24 februari 2025 @ 22:23:

Nee, die extra's stellen werkelijk niks voor. Heb twee keer maximale cashback gehaald op mijn Apple Watch, nu tijd om de app te verwijderen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barbabientje
Ik heb gisteren de laatste iPhone app update gedaan en sindsdien synct de app niet meer. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie76
De weekdoelen vind ik ook maar raar: toen ik dit jaar begon was het 300 of zo, makkelijk te halen dus met 3 á 4 keer hardlopen per week. Toen liep het geleidelijk op naar 600 a 650, nog steeds te doen, maar door ziekte 2x niet gehaald en desondanks is het weekdoel "doorgegroeid" naar 750. Ben blij dat ik geen cashback heb lopen! Vanwege twijfel over de haalbaarheid vd volledige cashback ben ik er niet aan begonnen, en nu blijkt dat inderdaad een goede zet aangezien ze je doel steeds hoger blijven zetten, ook al haalde je je vorige doel al niet? Je koopt dus anders eerst een product bij hun voor een prijs die hoger ligt dan elders met de gedachte dat je korting gedurende het jaar opbouwt, maar feitelijk maken ze je dat onmogelijk en ondertussen heb je wel bij hun voor een flink bedrag gekocht? Dit zaakje stinkt. Hoe is dat bij jullie?

Ik heb geen signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirabis
  • Niet online
Appie76 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 08:52:
De weekdoelen vind ik ook maar raar: toen ik dit jaar begon was het 300 of zo, makkelijk te halen dus met 3 á 4 keer hardlopen per week. Toen liep het geleidelijk op naar 600 a 650, nog steeds te doen, maar door ziekte 2x niet gehaald en desondanks is het weekdoel "doorgegroeid" naar 750. Ben blij dat ik geen cashback heb lopen! Vanwege twijfel over de haalbaarheid vd volledige cashback ben ik er niet aan begonnen, en nu blijkt dat inderdaad een goede zet aangezien ze je doel steeds hoger blijven zetten, ook al haalde je je vorige doel al niet? Je koopt dus anders eerst een product bij hun voor een prijs die hoger ligt dan elders met de gedachte dat je korting gedurende het jaar opbouwt, maar feitelijk maken ze je dat onmogelijk en ondertussen heb je wel bij hun voor een flink bedrag gekocht? Dit zaakje stinkt. Hoe is dat bij jullie?
Voor de Cashback geldt het maanddoel en niet de wekelijkse doelen. Je hebt 3500 punten nodig per maand voor de volledige cashback, maar de weekdoelen passen zich aan (zit nu op 700). Ik negeer zelf de weekdoelen maar zorg er wel voor dat ik mijn maanddoel bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie76
Ah, nu begrijp ik het, dank je! Dat had ik dus niet goed bekenen/begrepen, my bad. Ik zie nu inderdaad de staffel met kortingspercentages behorende bij de punten op maandbasis. Ik heb dit aan het begin wel eens zien staan, maar ben daarna blijkbaar teveel gefocust geweest op de weekdoelen, denk doordat dit zo prominent op de "homepage" staat.

Die staffel met punten en percentages, die is wél vast voor het hele jaar, of ook afhankelijk van je persoonlijke voortgang? Ik denk en mag hopen dat 1e, toch?

Ik heb geen signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirabis
  • Niet online
Ik heb nog niet meegemaakt dat ze deze staffels wijzigen. Uitgaande van wat er op de site staat: https://www.asr.nl/vitality/beloningen ga ik er vanuit dat deze gedurende de cashbackperiode hetzelfde blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie76
Denk het ook nu ik er nog eens over nadenk. Lijkt me niet slim van asr om deze gaandeweg te veranderen, dan krijgen ze veel boze reacties denk ik...

Ik heb geen signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slickk
Appie76 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 10:32:
Ah, nu begrijp ik het, dank je! Dat had ik dus niet goed bekenen/begrepen, my bad. Ik zie nu inderdaad de staffel met kortingspercentages behorende bij de punten op maandbasis. Ik heb dit aan het begin wel eens zien staan, maar ben daarna blijkbaar teveel gefocust geweest op de weekdoelen, denk doordat dit zo prominent op de "homepage" staat.

Die staffel met punten en percentages, die is wél vast voor het hele jaar, of ook afhankelijk van je persoonlijke voortgang? Ik denk en mag hopen dat 1e, toch?
Ja hoor, dat staat vast. Alleen het weekdoel is persoonlijk en kan variëren. De max ligt op 800 punten. Soms is die lager om je te motiveren die toch te halen. Het dynamische/persoonlijke loopt soms wat achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Appie76 schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 08:52:
De weekdoelen vind ik ook maar raar: toen ik dit jaar begon was het 300 of zo, makkelijk te halen dus met 3 á 4 keer hardlopen per week. Toen liep het geleidelijk op naar 600 a 650, nog steeds te doen, maar door ziekte 2x niet gehaald en desondanks is het weekdoel "doorgegroeid" naar 750.
[...]
Nou, dat is dus precies hoe het werkt, als je 1 of 2 keer je doel niet haalt, dan daalt het niet meteen. Er wordt gekeken naar meerdere weken. Dus dat stijgen is gewoon normaal. Maar met de beloning van de weekdoelen kan je toch niet al te veel. Ik haal ze wel iedere week, maar nog nooit wat met die punten gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zill
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-03 16:30
Ik heb een klacht ingestuurd mbt. Wat ik nu beschouw als een scam. De nieuwe voorwaarden waren bij de verplichte verlenging van de zorgverzekering nog niet duidelijk en waren pas na dit datum bekend gemaakt. Ik voel me bij deze voor de gek gehouden. De wekelijkse punten zijn volwaardig onzin.

De producten die asr aanbiedt op hen website zijn of 1.) goedkoper elders verkrijgbaar, hetzij een ander merk of beter en 2.) volstrekte onzin producten.

ASR wilt niet schriftelijk ingaan op vragen maar wel telefonisch, wat toch wel interessant is want ze reageren dan simpelweg niet meer als je de telefonische afspraken afwijst. En daar betaal je o.a. voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
Ach ik vind het wel prima zo, dat met die punten halen, synchroniseren enzo was uiteindelijk ook meer het doel op zich geworden om rekening mee te houden, in mijn geval tenminste.
Het waren leuke jaren en heeft mij zeker geholpen om uiteindelijk meer en regelmatig te sporten.
En met of zonder vitality was ik voor dit jaar voor een a.s.r. zorgverzekering gegaan, die was gewoonweg de beste keuze voor dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
zill schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 12:34:
Ik heb een klacht ingestuurd mbt. Wat ik nu beschouw als een scam. De nieuwe voorwaarden waren bij de verplichte verlenging van de zorgverzekering nog niet duidelijk en waren pas na dit datum bekend gemaakt. Ik voel me bij deze voor de gek gehouden. De wekelijkse punten zijn volwaardig onzin.

De producten die asr aanbiedt op hen website zijn of 1.) goedkoper elders verkrijgbaar, hetzij een ander merk of beter en 2.) volstrekte onzin producten.

ASR wilt niet schriftelijk ingaan op vragen maar wel telefonisch, wat toch wel interessant is want ze reageren dan simpelweg niet meer als je de telefonische afspraken afwijst. En daar betaal je o.a. voor.
Er was voor 1 januari toch al best veel duidelijk? Alle beloningen zouden op de schop gaan en zouden een stuk minder gunstig worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slickk
zill schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 12:34:

Wat was er nog niet duidelijk voor de verplichte verlenginsdatum eigenlijk?

Daarbij betaal je niet meer voor Vitality, in ieder geval niet de €3,50 zoals eerst het geval was. In die zin is het een extra 'gratis' dienst, waar je wel of niet gebruik van hoeft te maken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Topicstarter
Slickk schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 14:01:
[...]

Wat was er nog niet duidelijk voor de verplichte verlenginsdatum eigenlijk?

Daarbij betaal je niet meer voor Vitality, in ieder geval niet de €3,50 zoals eerst het geval was. In die zin is het een extra 'gratis' dienst, waar je wel of niet gebruik van hoeft te maken.
Ja precies, dus de enige klacht is dat ASR Vitality niet meer bestaat.

De overeenkomst vwb mn Apple Watch gaan ze netjes afmaken. En volgend jaar ga ik gewoon weer opzoek naar de goedkoopste zorgverzekering.

Ik denk wel dat het goed is om een persoonlijke klacht naar ASR te sturen over het gemis. Liefst met constructieve onderbouwing waarom dit niet de juiste koers is.

Ik heb het altijd als erg sympathiek ervaren dat ze iets probeerde te doen aan preventie en verbetering van gezondheid, en wij als Hollanders lopen graag een paar extra meters voor een paar euro.

De healthchecks etc zouden eigenlijk gewoon breed moeten worden doorgetrokken. Iedereen moet zich bewust zijn dat jij zelf de enige bent die ziekte kan voorkomen, geen enkel ziekenhuis of dokter gaat dat voor je doen. Dat wij in ons zorgsysteem voelen dat we oneindig kunnen aankloppen, want verzekerd/verzorgingstaat…, bij deze partijen is van de zotten.

Ik verzeker me tegen zaken die ik niet kan voorkomen of overzien (ongelukken/genetisch…) niet tegen zaken die ik of andere gewoon kunnen voorkomen. Daar mogen zorgverzekeraars, of andere partijen, wat mij betreft veel meer inmenging in hebben. ASR Vitality was daarin wat mij betreft een mooie stap.

Hier staat wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ioHpeiH
Vorige week mijn laatste maanddoel gehaald. In totaal 2 Apple Watches bij elkaar gelopen afgelopen jaren.

Nu ga ik er maar mee stoppen. De nieuwe week- en maanddoelen zijn niet meer de moeite waard. Het was tof voor zolang het duurde :-) Ik blijf natuurlijk bewegen en sporten, meer dan voor ik met Vitality begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Flappiewappie schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 08:51:
[...]
De healthchecks etc zouden eigenlijk gewoon breed moeten worden doorgetrokken.
[...]
Die zijn ook gratis bij een aanvullende verzekering. Maar heb het idee dat maar weinig mensen dat weten. En heel eerlijk, ik heb ze de afgelopen jaren gedaan om mijn jaardoel te halen, maar anders had ik het waarschijnlijk ook niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
Phoolie schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 08:07:
[...]

Die zijn ook gratis bij een aanvullende verzekering. Maar heb het idee dat maar weinig mensen dat weten. En heel eerlijk, ik heb ze de afgelopen jaren gedaan om mijn jaardoel te halen, maar anders had ik het waarschijnlijk ook niet gedaan.
Let wel blijkbaar is alleen echt aanvullend en niet tandarts zoals ik.

Ik had gelukkig nog chat van asr zelf die be garandeerde dat gezondheids check vergoed werd.
Uiteindelijk ook goedgekomen.

Wat wel opviel en dat gaf degene ook die test deed dat veel mensen die de check deden al veel met gezondheid deden.

Heb nu al veel punten gespaard maar heb nog niets op het oog.
Zijn er überhaupt dingen de moeite waard ?
Ben nl nieuw bij asr haal bijna altijd werkelijke doel heb nu 1200 cashback punten. En moet nog ca 3050 punten halen voor platina.

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-05 17:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Waar kan je eigenlijk die webshop vinden waar je de punten kan inleveren?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
JvS schreef op zondag 6 april 2025 @ 15:33:
Waar kan je eigenlijk die webshop vinden waar je de punten kan inleveren?
In de app, belogingen en daarna besteed je tegoeden.
Dan wordt je naar de externe website gestuurd.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Is mijn app lay-out stuk ofzo? Of ben ik nog gewoon blind?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ds7srcuEqghcJ1AOA4FJdzEPIsE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/88wBCJA0nvk2r8WIET2WGRjG.png?f=fotoalbum_large Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hQvFB6fOb_ew3WXE5s4ueElm0p0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/NKCCff0EoXp3L7qzMEqa3ltq.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 46% gewijzigd door JvS op 07-04-2025 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietvoorniets
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:55
JvS schreef op maandag 7 april 2025 @ 07:16:
Is mijn app lay-out stuk ofzo? Of ben ik nog gewoon blind?

[Afbeelding] [Afbeelding]
Ik gebruik de app op de iPhone 15 en daarbij verdwijnen deze knoppen iedere keer.
Onder aan de aap staan normaal de knoppen: Home Beloningen Gezondheid Profiel.
Als ik de app verwijder en opnieuw installeer zijn deze knoppen er weer een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

nietvoorniets schreef op maandag 7 april 2025 @ 08:37:
[...]

Ik gebruik de app op de iPhone 15 en daarbij verdwijnen deze knoppen iedere keer.
Onder aan de aap staan normaal de knoppen: Home Beloningen Gezondheid Profiel.
Als ik de app verwijder en opnieuw installeer zijn deze knoppen er weer een tijdje.
Ah dan zijn de knoppen er weer. Wat een app is het ook. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Offens1490 schreef op zondag 6 april 2025 @ 14:24:
[...]

Let wel blijkbaar is alleen echt aanvullend en niet tandarts zoals ik.
Tandarts is inderdaad alleen voor tandkosten, dus zo gek vind ik dat niet.
Heb nu al veel punten gespaard maar heb nog niets op het oog.
Zijn er überhaupt dingen de moeite waard ?
Ben nl nieuw bij asr haal bijna altijd werkelijke doel heb nu 1200 cashback punten. En moet nog ca 3050 punten halen voor platina.
Ik doe zelf echt helemaal niks met die punten. Doe alleen nog mee omdat ik nog 2 jaar een Apple Watch kan terugverdienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Hier worden sinds vrijdag of zaterdag mijn stappen niet meer geregistreerd. Heel erg vervelend. Vooral omdat het onduideijk is waarom. Handmatige sync lijkt ook niet te werken. Er staat wel bij "laatst gesynct $tijd".

Heb de Health app ontkoppeld en toegevoegd, de Vitality app geüpdated en opnieuw opgestart, etc. Telefoon opnieuw opgestart. Maar niets lijkt uit te maken ;(

Herkent iemand dit, en belangrijker: Had je een oplossing?

Samsung S23, Samsung Galaxy Watch 4.

[ Voor 17% gewijzigd door anandus op 11-04-2025 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ah hier ook niet, maar dan iphone 15pro en apple watch. Klote app is het toch ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
anandus schreef op donderdag 10 april 2025 @ 19:23:
Hier worden sinds vrijdag of zaterdag mijn stappen niet meer geregistreert. Heel erg vervelend. Vooral omdat het onduideijk is waarom. Handmatige sync lijkt ook niet te werken. Er staat wel bij "laatst gesynct $tijd".

Heb de Health app ontkoppeld en toegevoegd, de Vitality app geüpdated en opnieuw opgestart, etc. Telefoon opnieuw opgestart. Maar niets lijkt uit te maken ;(

Herkent iemand dit, en belangrijker: Had je een oplossing?

Samsung S23, Samsung Galaxy Watch 4.
Klopt ,net ff gekeken bij sinds maandag niet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tGO7KleuH46hIKT9F-qDNcic48A=/x800/filters:strip_exif()/f/image/uihaxfm0t7YYHQxed8pLRvVv.png?f=fotoalbum_large

Paar keer handmatig geprobeerd en losgekoppeld.
Tevens gekeken of er nieuwe versie was.

AnimeAdicted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barbabientje
Phoolie schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 10:25:
[...]
Ik doe zelf echt helemaal niks met die punten. Doe alleen nog mee omdat ik nog 2 jaar een Apple Watch kan terugverdienen :)
Ik kreeg een mailtje dat mijn punten gaan verlopen. Ik zou alleen niet weten wat ik er mee moet, maar moet ook bekennen dat ik niet alles heb bekeken omdat ik er na 3 pagina’s al klaar mee ben. Heeft iemand er al iets tussen zien staan wat de moeite waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
De app werkt nog steeds niet bij mij, zit al een week tegen 0 punten aan te kijken, terwijl het iets van 1100 punten zouden moeten zijn. Ik wil wel mijn cashback verdienen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
anandus schreef op zondag 13 april 2025 @ 10:41:
De app werkt nog steeds niet bij mij, zit al een week tegen 0 punten aan te kijken, terwijl het iets van 1100 punten zouden moeten zijn. Ik wil wel mijn cashback verdienen :(
Had ik ook. Eerder dit jaar overigens ook al eens. Zelf android, wat ik heb gedaan is alle app files laten verwijderen. Moet dan even opnieuw inloggen en je fitness app opnieuw koppelen. Vervolgens werkte het weer.

Let er op dat je dit tijdig doet. Activities welk te laat worden gesynced, tellen namelijk op een gegeven moment niet meer mee. Weet niet zeker of dit 7 dagen na de activity was, of 7 dagen na afronding van de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marana
Bij mij (iphone) werkt de app nu goed. Een paar weken geleden niet, toen heb ik de app opnieuw geinstalleerd en gekoppeld aan de Gezondheids-app

Als je punten mist en daardoor je weekdoel of maanddoel, even een berichtje (met screenshots als bewijs) sturen, dan worden ze alsnog toegekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
barbabientje schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 10:44:
[...]

Ik kreeg een mailtje dat mijn punten gaan verlopen. Ik zou alleen niet weten wat ik er mee moet, maar moet ook bekennen dat ik niet alles heb bekeken omdat ik er na 3 pagina’s al klaar mee ben. Heeft iemand er al iets tussen zien staan wat de moeite waard is?
Om eerlijk te zijn, bijzonder weinig.

Een pathe of vue ticket bijvoorbeeld is nog een enigszins interessante optie. Maar daarbuiten vind ik er om eerlijk te zijn bijzonder weinig van echt interesse tussen zitten.

Op zich is het niet zo dat de producten die er te koop staan per sé weinig interessant zijn, maar het zijn gewoonweg geen producten die je dusdanig frequent nodig hebt dat het zinnig voelt de store te gebruiken hiervoor. Een probleem wat je bij dit soort loyalty shops eigenlijk met regelmaat ziet.

Ik snap niet dat in plaats van het actuele aanbod ze niet meer werken met een producten assortiment wat mensen vaker zouden gebruiken en meer aansluit op de doelgroep, te denken sportvoeding, persoonlijke verzorgingsproducten, etc.

Leuk en aardig een bestek set bijvoorbeeld. Maar zoiets koop je eens en misschien na 20 jaar een keer een nieuw set. Dan ben je wel weer klaar :>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
psychodude schreef op zondag 13 april 2025 @ 10:50:
[...]

Had ik ook. Eerder dit jaar overigens ook al eens. Zelf android, wat ik heb gedaan is alle app files laten verwijderen. Moet dan even opnieuw inloggen en je fitness app opnieuw koppelen. Vervolgens werkte het weer.

Let er op dat je dit tijdig doet. Activities welk te laat worden gesynced, tellen namelijk op een gegeven moment niet meer mee. Weet niet zeker of dit 7 dagen na de activity was, of 7 dagen na afronding van de week.
Yes, dit werkt.
Ik dacht, omdat meerdere mensen er last van hadden dat het server-side was.
Had dit zelf ook wel kunnen bedenken :X

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013

Dazzler2120

FP ProMod
Hier ook eens gaan kijken wat er beschikbaar is omdat ik de melding kreeg dat mijn tegoeden gaan verlopen... Maar man, wat is de spoeling van beloningen dun. Het meest nuttige dat ik heb in de app is de korting die je bij de Bever kan activeren o.b.v. je status, maar in de tegoeden-shop staat werkelijk niks waar ik iets mee kan.
Waarom geen vouchers van sport winkels? Vouchers voor (sport)voeding, zaken die bijdragen aan 'gezonder' leven in plaats van besteksets en dierentuinbezoeken...

Ik laat ze maar gewoon verlopen zolang er niks fatsoenlijks instaat.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
Dazzler2120 schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 09:14:
Hier ook eens gaan kijken wat er beschikbaar is omdat ik de melding kreeg dat mijn tegoeden gaan verlopen... Maar man, wat is de spoeling van beloningen dun. Het meest nuttige dat ik heb in de app is de korting die je bij de Bever kan activeren o.b.v. je status, maar in de tegoeden-shop staat werkelijk niks waar ik iets mee kan.
Waarom geen vouchers van sport winkels? Vouchers voor (sport)voeding, zaken die bijdragen aan 'gezonder' leven in plaats van besteksets en dierentuinbezoeken...

Ik laat ze maar gewoon verlopen zolang er niks fatsoenlijks instaat.
Waarom? Nou waarschijnlijk omdat ze er geen rode cent meer aan willen besteden en ze er een verkapte advertentieplatform van hebben gemaakt om het dan nog draaiende te houden.
Het hele vitality lidmaatschap zit nu ook in de zorgverzekering zelf en moet hieruit gefinancierd worden.
Zouden ze daadwerkelijk leuke en waardevolle beloningen aanbieden, dan was de zorgverzekering ook weer duurder geweest.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wierema
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-05 17:17
Net als Samen Gezond destijds van Menzis sterft dit straks een stille dood, ik denk na hooguit nog twee jaar. Men moet er eerst nog mee doorgaan, zolang er nog Apple Watches en Fitbits vergoed moeten worden vanuit het maanddoel. En volgens mij kon men die nog aanschaffen tot half 2024 met een terugverdien periode van twee jaar.
Wat ik zo lees hier (en dat geldt ook voor mij) is dat nog de enige reden dat men de app nog gebruikt, want voor de rest is het inderdaad totaal niet meer aantrekkelijk. Zo jammer, al ben ik het wel eens met een eerdere poster: de druk is er wel af. Telkens maar dat weekdoel zien te halen, was op den duur best een dingetje. Nu kijk ik er niet meer naar om, het gaat practisch vanzelf, ook het maanddoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Wierema schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 18:20:
Net als Samen Gezond destijds van Menzis sterft dit straks een stille dood, ik denk na hooguit nog twee jaar. Men moet er eerst nog mee doorgaan, zolang er nog Apple Watches en Fitbits vergoed moeten worden vanuit het maanddoel. En volgens mij kon men die nog aanschaffen tot half 2024 met een terugverdien periode van twee jaar.
Wat ik zo lees hier (en dat geldt ook voor mij) is dat nog de enige reden dat men de app nog gebruikt, want voor de rest is het inderdaad totaal niet meer aantrekkelijk. Zo jammer, al ben ik het wel eens met een eerdere poster: de druk is er wel af. Telkens maar dat weekdoel zien te halen, was op den duur best een dingetje. Nu kijk ik er niet meer naar om, het gaat practisch vanzelf, ook het maanddoel...
Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat dit tot de laatste dag van 2024 nog kon ;) Heb hem zelf namelijk begin december nog besteld en het bleef tot eind van het jaar gewoon mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
Phoolie schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 21:56:
[...]

Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat dit tot de laatste dag van 2024 nog kon ;) Heb hem zelf namelijk begin december nog besteld en het bleef tot eind van het jaar gewoon mogelijk.
Dat heb je dan nog mooi gedaan, maar voor de rest is het platform wel zo'n beetje dood.
Je kunt namelijk net zo goed in de ING punten shop gaan shoppen waarvoor je niets hoeft te doen en bovendien een beter aanbod heeft.
Bij asr moeten ze dit inmiddels ook allemaal wel door hebben en het zou mij ook niets verbazen dat ze er dit jaar al mee stoppen, met het direct uitbetalen van de resterende maanden cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wierema
JohanNL schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 22:06:
[...]

Bij asr moeten ze dit inmiddels ook allemaal wel door hebben en het zou mij ook niets verbazen dat ze er dit jaar al mee stoppen, met het direct uitbetalen van de resterende maanden cashback.
Inderdaad, dat lijkt me voor hun ook goedkoper dan twee jaar dat hele platform in de lucht te houden en te onderhouden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
JohanNL schreef op vrijdag 25 april 2025 @ 22:06:
[...]

Dat heb je dan nog mooi gedaan, maar voor de rest is het platform wel zo'n beetje dood.
Je kunt namelijk net zo goed in de ING punten shop gaan shoppen waarvoor je niets hoeft te doen en bovendien een beter aanbod heeft.
Los van mijn maandelijkse cashback doe ik er inderdaad niks meer mee, al moet ik wel zeggen dat ik nog steeds wekelijks netjes probeer mijn weekdoel te halen en tot op heden is dit ook nog steeds altijd gelukt vanaf het begin dat ik mee doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wierema
Phoolie schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 07:25:
[...]

Los van mijn maandelijkse cashback doe ik er inderdaad niks meer mee, al moet ik wel zeggen dat ik nog steeds wekelijks netjes probeer mijn weekdoel te halen en tot op heden is dit ook nog steeds altijd gelukt vanaf het begin dat ik mee doe.
Dat is gelukkig sinds dit jaar dan wel een stukje makkelijker geworden.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Wierema schreef op woensdag 30 april 2025 @ 15:55:
[...]

Dat is gelukkig sinds dit jaar dan wel een stukje makkelijker geworden.... :)
Ja, iedere dag 7500 stappen en 1 dag 10.000 en je bent er al
Pagina: 1 ... 39 40 Laatste