Mag je dan nog 2 jaar cashback verdienen met zelfde punten opbouw? Misschien ook voor mij nog wel interessant. Baal ervan dat ik vorig jaar niet een nieuwe heb genomen nu. Wel bijna altijd doelen gehaald.Phoolie schreef op woensdag 4 december 2024 @ 15:02:
Ik mag deze maand nog een Apple Watch aanschaffen via Vitality. Het zou dus zomaar kunnen dat ik nog 1 of 2 jaartjes bij a.s.r. blijf. Ik overweeg alleen wel naar de gewone a.s.r. over te stappen, die lijkt voordeliger en voor mij betere dekking te hebben. Binnenkort maar eens even een goede vergelijking maken.
Volgens mij mag je nog maar 1 jaar cashback verdienen. Goed om even te checkenjassie256 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 18:51:
[...]
Mag je dan nog 2 jaar cashback verdienen met zelfde punten opbouw? Misschien ook voor mij nog wel interessant. Baal ervan dat ik vorig jaar niet een nieuwe heb genomen nu. Wel bijna altijd doelen gehaald.
In de mail van september met de aankondiging van de wijzigingen staat dat als je in 2024 een tracker besteld je deze nog terug kan verdienen. Ook in de app staat dit vermeld als je een tracker besteld.
Ik heb dit uiteraard als nagevraagd en kreeg te horen dat je hem nog volledig terug kan verdienen als ik 2 jaar klant blijf.barbabientje schreef op woensdag 4 december 2024 @ 23:39:
[...]
Volgens mij mag je nog maar 1 jaar cashback verdienen. Goed om even te checken
Dan lijkt mij dat nog wel de moeite waard! Ik mag nog 1 jaar terug verdienen, dat ga ik ook doen.Phoolie schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:11:
[...]
Ik heb dit uiteraard als nagevraagd en kreeg te horen dat je hem nog volledig terug kan verdienen als ik 2 jaar klant blijf.
Kun je in 2025 nog een Apple Watch bestellen? Ik zag dat de redeem dingen van volgend jaar er nog niet opstaan.
Neen, de Apple Watch komt niet terug. Je hebt deze maand dus nog om 'm te bestellen.J0kerNL schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 16:57:
Kun je in 2025 nog een Apple Watch bestellen? Ik zag dat de redeem dingen van volgend jaar er nog niet opstaan.
Wellicht hebben ze hun zaakjes niet helemaal op orde en kun je 1 januari / begin januari de watch ook nog bestellen, moeite waard dit even in de gaten te houden
In vino veritas, in aqua sanitas
Waarschijnlijk zal het net als de punten/bonnen zijn. Dat het dus wijzigt zodra de nieuwe app er is. Die komt niet op 1 januari hebben ze al gezegd. Bestellen zal dus wellicht nog wel gaan, alleen is het wel de vraag of je hem dan nog terug kan verdienen. Op de pagina over de wijzigingen staat dat in 2024 aangeschafte watches nog terug te verdienen zijn. Maar als je toch een watch wil kopen, is het het proberen waard en als je zeker wil zijn dat hij nog terug te verdienen is, gewoon de klantenservice even contacten, dan weet je het zeker.JohanNL schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 17:15:
Wellicht hebben ze hun zaakjes niet helemaal op orde en kun je 1 januari / begin januari de watch ook nog bestellen, moeite waard dit even in de gaten te houden
Uit de mail van vanochtend:Phoolie schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 08:42:
[...]
Waarschijnlijk zal het net als de punten/bonnen zijn. Dat het dus wijzigt zodra de nieuwe app er is. Die komt niet op 1 januari hebben ze al gezegd. Bestellen zal dus wellicht nog wel gaan, alleen is het wel de vraag of je hem dan nog terug kan verdienen. Op de pagina over de wijzigingen staat dat in 2024 aangeschafte watches nog terug te verdienen zijn. Maar als je toch een watch wil kopen, is het het proberen waard en als je zeker wil zijn dat hij nog terug te verdienen is, gewoon de klantenservice even contacten, dan weet je het zeker.
- Eerder gedeelde informatie over de programma aanpassingen vind je terug op asr.nl/vitality/informatiepagina-wijzigingen-2025.
- Tussen 31 december en 6 januari kun je geen cashbackproduct kopen voor je maanddoel.
- De huidige app gaat in de nacht van 5 op 6 januari offline. Heb je je weekdoel(en) behaald en nog niet gekozen? Dan krijg je automatisch tegoeden in de nieuwe webshop. De webshoptegoeden die je al hebt verhuizen natuurlijk gewoon mee. Je kunt deze besteden aan de nieuwe beloningen.
- Op 6 januari ontvang je bericht als de nieuwe app beschikbaar is.
Marstek Venus-E, Tibber met Easee Charge Lite
Ik las het inderdaad. Zou dat betekenen dat we in de week van 30dec - 5jan nog in de oude app kunnen sparen? Dat zou mooi zijn, dan kan precies nog 1 Bol bon scoren
Maar dan moet je die week dus wel zorgen dat je tijdig je weekdoel binnen hebt. Zelf ga ik 2 punten overhouden dan, maar die gebruik ik dan wel voor iets anders.barbabientje schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 10:56:
Ik las het inderdaad. Zou dat betekenen dat we in de week van 30dec - 5jan nog in de oude app kunnen sparen? Dat zou mooi zijn, dan kan precies nog 1 Bol bon scoren
Ga ik m’n best voor doen, ik heb dan vakantie dus dat zou moeten lukkenPhoolie schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 12:19:
[...]
Maar dan moet je die week dus wel zorgen dat je tijdig je weekdoel binnen hebt. Zelf ga ik 2 punten overhouden dan, maar die gebruik ik dan wel voor iets anders.
Hoho, ze hebben voor komend jaar dus wel een goede prijswaardige verzekering, zelfs de beste wat dat betreft naar mijn mening.Jixreme schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 21:38:
Zijn we allemaal net klaar met asr Vitality, vervangen ze eindelijk die crack app.
Volgend jaar kan ik en waarschijnlijk vele anderen er dus gewoon mee doorgaan.
Alleen zijn de beloningen wellicht gewoonweg waardeloos, dan gaat de app er alsof af natuurlijk, maar dat is nog even afwachten.
Ja niks tegen de verzekeringen van asr, en ik verwacht ook te blijven (mede gezien het een relatief duurzaam bedrijf is), maar vitality an sich wordt wat mij betreft vrij waardeloos.JohanNL schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 22:25:
[...]
Hoho, ze hebben voor komend jaar dus wel een goede prijswaardige verzekering, zelfs de beste wat dat betreft naar mijn mening.
Volgend jaar kan ik en waarschijnlijk vele anderen er dus gewoon mee doorgaan.
Alleen zijn de beloningen wellicht gewoonweg waardeloos, dan gaat de app er alsof af natuurlijk, maar dat is nog even afwachten.
Hmm, de beloningen van ASR gaan op de schop? Ik fiets ondertussen 20km per dag voor mijn woon-werk verkeer, daarnaast hardlopen dus ik dacht laat ik hier weer eens naar kijken 
Ik heb een paar pagina's teruggezocht, maar ik begrijp dat er al een overzichtje van de nieuwe opzet gedeeld was? Op de ASR Vitality website vind ik het vrij onduidelijk staan... Maar Vitality gaat naar kortingsbonnen toe? Of komen er periodiek toch zaken zoals cadeaubonnen voor Zalando langs?
Verder lijkt ASR voor mij redelijk goed uit de bus te komen, zeker als ik begin komend jaar een SMO wil uitvoeren.
Ik heb een paar pagina's teruggezocht, maar ik begrijp dat er al een overzichtje van de nieuwe opzet gedeeld was? Op de ASR Vitality website vind ik het vrij onduidelijk staan... Maar Vitality gaat naar kortingsbonnen toe? Of komen er periodiek toch zaken zoals cadeaubonnen voor Zalando langs?
Verder lijkt ASR voor mij redelijk goed uit de bus te komen, zeker als ik begin komend jaar een SMO wil uitvoeren.
PS4 PSN: Dazzler2120
Krijg je volgend jaar nog wel cashback over je aanvullende verzekering?
Dit jaar iig nog wel...
Als het volgende jaar nog no zo is...dan is het eventueel wel een reden om bij asr te blijven.
Dit jaar iig nog wel...
Als het volgende jaar nog no zo is...dan is het eventueel wel een reden om bij asr te blijven.
Nee, dat zal er niet meer zijn, de jaarbeloningen gaan vervallen.Aggressor schreef op woensdag 11 december 2024 @ 09:10:
Krijg je volgend jaar nog wel cashback over je aanvullende verzekering?
Dit jaar iig nog wel...
Alle wijzigingen zijn hier terug te vinden.
"Op 1 januari wijzigen onze voorwaarden en kun je geen Fitbit of Apple watch meer aanschaffen"JohanNL schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 17:15:
Volgens de website die hierboven gelinkt werd
verkeerde locatie
[ Voor 93% gewijzigd door Lord Anubis op 27-12-2024 14:03 ]
Bij de aanvullende verzekering van asr staat.
1x gezondheidcheck per 12 maanden.
Als je geen aanvullende verzekering neemt dan heb je dus ook geen gezondheidcheck?
Dan heb je dat ook niet meer nodig voor je punten neem ik aan?
Als je geen aanvullende verzekering neemt dan heb je dus ook geen gezondheidcheck?
Die had je nodig voor het jaardoel, waardoor je cashback kreeg op de aanvullende verzekeringen.Aggressor schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 14:05:
Bij de aanvullende verzekering van asr staat.
Die cashback is ook volledig geschrapt.
Wat er nog van vitality overblijft... we zullen het zien.
Ik kon per 1 december weer een Apple watch bestellen en dit gedaan. In de app staat inmiddels de bevestiging dat cashback start per 1-1-2025. Nu mijn watch nog ontvangen... Vreemd dat de watch bij veel verkopers op voorraad is maar bij Touch kennelijk niet.
Je kunt nog steeds een Apple Watch aanschaffen en terugverdienen natuurlijk.JohanNL schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 14:16:
[...]
Die had je nodig voor het jaardoel, waardoor je cashback kreeg op de aanvullende verzekeringen.
Die cashback is ook volledig geschrapt.
Wat er nog van vitality overblijft... we zullen het zien.
Daarnaast is de premie zeker niet slecht.
De kortingen etc zijn inderdaad vrij lame.
Ik doe nog een jaartje mee. Ik kan m’n halve Apple Watch nog terugverdienen en ik vind het eigenlijk ook wel leuk om te doen! Ik ben er af en toe echt extra door gaan bewegen.
Verder ziet de verzekering er prima uit (ik ben voor ik kies zelf - juiste keuze gegaan).
Jammer van de overige beloningen, inderdaad. We hebben er dit jaar maar mooi van geprofiteerd.
Verder ziet de verzekering er prima uit (ik ben voor ik kies zelf - juiste keuze gegaan).
Jammer van de overige beloningen, inderdaad. We hebben er dit jaar maar mooi van geprofiteerd.
Huh? Hier 10-12 besteld en vorige week ontvangen. Touch heeft zelf geen voorraad, loopt via de Apple Store, afdeling Corporate Gifts & Rewards.hansgrave schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 16:03:
Ik kon per 1 december weer een Apple watch bestellen en dit gedaan. In de app staat inmiddels de bevestiging dat cashback start per 1-1-2025. Nu mijn watch nog ontvangen... Vreemd dat de watch bij veel verkopers op voorraad is maar bij Touch kennelijk niet.
Overigens ook gedaan nadat ik de zorgverzekering al verlengd had en op basis van de mail begreep dat terugverdienen nog mogelijk was.
29-11 besteld, 02-12 pakbon/factuur maar ook nog niet ontvangen. Ze geven (telefonisch) aan dat het al besteld is bij Apple en we wachten op uitlevering van hen. Laatste indicatie was begin januari >.<.Dipsausje schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 22:40:
[...]
Huh? Hier 10-12 besteld en vorige week ontvangen. Touch heeft zelf geen voorraad, loopt via de Apple Store, afdeling Corporate Gifts & Rewards.
Overigens ook gedaan nadat ik de zorgverzekering al verlengd had en op basis van de mail begreep dat terugverdienen nog mogelijk was.
Helaas al m'n AW ingeleverd bij een andere Apple aankoop dus nu even zonder....
Helaas loopt hier de AW cashback deze maand af en kun je dan pas volgende maand weer een nieuwe bestellen, wanneer dat niet meer mogelijk zal zijn dus.jassie256 schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 18:51:
[...]
Je kunt nog steeds een Apple Watch aanschaffen en terugverdienen natuurlijk.
Daarnaast is de premie zeker niet slecht.
De kortingen etc zijn inderdaad vrij lame.
Desondanks zit ik komend jaar bij asr omdat ze naar mijn mening verrassend genoeg de beste zorgverzekering hebben, dus een jaar vitality heb ik er ook weer bij.
Maar hopelijk hebben ze wel iets wat de moeite nog waard is om voor te sparen, anders gaat de app er alsnog af.
En als ik het goed begrepen heb gaan ze de app zelf nog wel helemaal vernieuwen, er is dus nog wel geld en intentie over het programma een succes te laten blijven, we zullen het zien!
Met de meldingen van @hansgrave en @Mirabis ben ik benieuwd wanneer ik de mijne kan verwachten. Vandaag besteld, stond al wel bij “binnen 2 werkdagen geleverd” en direct eronder stond in het rood; wegens drukte 2 weken levertijd verwacht.
Hopelijk trekt ASR niet de keutel in, want zou fijns zijn nog wat maandjes terug te krijgen.
Hopelijk trekt ASR niet de keutel in, want zou fijns zijn nog wat maandjes terug te krijgen.
Is volgende week nog een week dat normaal de beloningen verdiend kunnen worden?
Of zou dat al week 1 zijn?
Of zou dat al week 1 zijn?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Ik krijg net bericht in de Vitality app. De huidige app is vanaf 5 januari 17:00 niet meer te gebruiken. Dat lijkt te betekenen dat deze week nog een week is voor de huidige app en de nieuwe app pas vanaf 6 januari live gaat. Komt voor mij precies goed uit qua tegoed om nog een Bol bon te verdienen
Ik heb mijn horloge nu ook terugverdiend.
Elke maand heb ik het doel gehaald.....
Nu kan ik nog een watch kopen.... twijfel.
Zojuist de 'Garmin Vivomove Sport' voor 160 euro aangeschaft via de ASR Vitality app (deze staat in de app als 'Fitbit charge 6' geregistreerd).
Een 'Apple watch' of 'Fitbit' waren niet meer beschikbaar om te kiezen...
Ik begrijp dat ik nu 24 maanden cashback kan verdienen (€160:24= €6,67 per maand)?
Mijn maanddoel begint nu op 1 januari 2025.
Een 'Apple watch' of 'Fitbit' waren niet meer beschikbaar om te kiezen...
Ik begrijp dat ik nu 24 maanden cashback kan verdienen (€160:24= €6,67 per maand)?
Mijn maanddoel begint nu op 1 januari 2025.
[ Voor 17% gewijzigd door Jeffreypep op 30-12-2024 14:56 ]
Als je elke maand je volledige cashback hebt gehaald dan is het een no-brainer toch? Zelfs als ASR volgend jaar geen heel aantrekkelijke zorgverzekering heeft dan heb je 3 jaar lang een nette cashback gehad.Aggressor schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:05:
Ik heb mijn horloge nu ook terugverdiend.
Voorgaande jaren hadden ze absoluut geen aantrekkelijke zorgverzekeringen, waren echt wel in veel gevallen zo'n €150 p/j ' te duur 'oohh schreef op maandag 30 december 2024 @ 15:24:
[...]
Als je elke maand je volledige cashback hebt gehaald dan is het een no-brainer toch? Zelfs als ASR volgend jaar geen heel aantrekkelijke zorgverzekering heeft dan heb je 3 jaar lang een nette cashback gehad.
Met bepaalde specifieke wensen wel richting de €300
Alleen door de AW cashback, cadeaubonnen en niet te vergeten de verzekeringscashback zag het totaalplaatje er heel anders uit.
En Vitality was destijds altijd optioneel en werd zodoende ook buitenom de verzekering gefinancierd zover ik begrepen heb, dat is nu dus wel veranderd.
Desalniettemin, die zorgverzekering van hun voor komend jaar ' juiste keuze ' met max ER is erg aantrekkelijk geprijsd.
Als je ook nog de AW cashback kunt krijgen is dat al helemaal mooi en dan zie je het jaar daarop wel weer inderdaad.
Ik heb hem begin december besteld en met een week in huis. Vreemd genoeg krijg ik niet wel een mail van Touch dat de order vertraging heeft, maar onderaan staat wel "Heeft u inmiddels uw order ontvangen dan kunt u deze mail als niet verstuurd beschouwen". Lijkt er dus op dat ze gewoon maar iedereen gemaild hebben, die in december besteld heeft.Dipsausje schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 22:40:
[...]
Huh? Hier 10-12 besteld en vorige week ontvangen. Touch heeft zelf geen voorraad, loopt via de Apple Store, afdeling Corporate Gifts & Rewards.
Ja ze weten het zelf niet zo goed wat ze bedoelen lijkt het. Vanmorgen deze mail gehad.Phoolie schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 11:27:
[...]
Ik heb hem begin december besteld en met een week in huis. Vreemd genoeg krijg ik niet wel een mail van Touch dat de order vertraging heeft, maar onderaan staat wel "Heeft u inmiddels uw order ontvangen dan kunt u deze mail als niet verstuurd beschouwen". Lijkt er dus op dat ze gewoon maar iedereen gemaild hebben, die in december besteld heeft.
Hoi,
Wat leuk dat je een activity tracker hebt besteld bij a.s.r. Vitality! Zo kun je je beweging nog beter registreren en nog meer Vitality Punten verdienen. In deze mail sturen we je de digitale pakbon van je bestelling.
De levertijd is op dit moment ongeveer 5 werkdagen. Is je activity tracker verzonden? Dan ontvang je een track & trace waarmee je je bestelling kan volgen.
Let op! De verwachte levertijd van de Apple Watch is op dit moment 10 werkdagen. We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren.
Heel veel plezier met je activity tracker!
Groet,
Touch Loyalty Solutions
29 november besteld en ontvang zojuist een e-mail van Apple zelf dat de zending onderweg is en 3 januari aankomt. Fijn, beetje duidelijkheid.
Inmiddels ook de bevestiging van Apple gehad voor levering 3 januari. Het lijkt alsof ASR / Touch pas vandaag de opdracht doorgezet hebben naar Apple.
Is bij een van jullie de app geüpdatet? Bij mij verwijst-ie bij het openen van de app wel naar een update, maar eenmaal in de Play Store is er geen update ...
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik zie in de Apple App Store ook nog niks, ook geen eventueel compleet nieuwe versie van de app.anandus schreef op maandag 6 januari 2025 @ 08:09:
Is bij een van jullie de app geüpdatet? Bij mij verwijst-ie bij het openen van de app wel naar een update, maar eenmaal in de Play Store is er geen update ...
Volgens mij had ik ergens gelezen dat we vandaag bericht zouden krijgen zodra de app klaarstaat
Net wel 2 mails gekregen.
Welkom bij de nieuwe shop en mail over tegoed.
Zou wel balen zijn als ik de laatste bol bon niet meer kan claimen…..
Volg je bankbiljetten
Denk niet dat nog zal kunnen. Gisteren tot 17:00 stond de 'oude' shop online volgens mij.ZeRoC00L schreef op maandag 6 januari 2025 @ 11:12:
Net wel 2 mails gekregen.
Maar het aanbod in de nieuwe shop is nog niet volledig bekend. Dus wie weet kan het alsnog.
Ik kan ook updaten in de Play Storemakooy schreef op maandag 6 januari 2025 @ 13:05:
Nieuwe app update is beschikbaar voor iOS in de AppStore
Oof, misschien zie ik het verkeerd, geen cadeaubonnen meer maar slechte deals op geselecteerde producten. En geen volledige cashbacks als maanddoel, alleen gedeeltelijk.
[ Voor 22% gewijzigd door NinjaMusiken op 06-01-2025 13:20 ]
De link naar de beloningen in de nieuwe app ( iOS ) werkt nog niet. Jammer, ik ben wel benieuwd hoe teleurgesteld ik ga zijn :-)
Het werkt wel, maar je moet alleen een lange tijd wachten tot de pagina geladen is. Wat mij betreft zijn de beloningen waardeloos.ioHpeiH schreef op maandag 6 januari 2025 @ 13:22:
De link naar de beloningen in de nieuwe app ( iOS ) werkt nog niet. Jammer, ik ben wel benieuwd hoe teleurgesteld ik ga zijn :-)
Ik heb toch 4 jaar lang maximaal geprofiteerd ervan. Geen weekdoel gemist. 2 Apple Watches aangeschaft, nog 3 maanden te gaan om de 2e ook volledig terug te verdienen.
Tja, beloningen is een groot woord. Je krijgt wat extra korting op producten.ioHpeiH schreef op maandag 6 januari 2025 @ 13:22:
Niks meer wat je echt kan verdienen.
Het lijkt erop dat als je het weekdoel haalt je dan 100 tegoed krijgt.
Dat is dan weer (net zoals eerder) 5 euro waard om uit te geven aan producten. Maar altijd als deel van het bedrag, nooit een totaal iets.
[ Voor 23% gewijzigd door jaspermeul op 06-01-2025 13:44 ]
Had al wel een beetje verwacht dat de beloningen tegen zou vallen. Ik was zelf wel geinteresseerd in de Garmin horloges. In de shop staat de Venu 3 bijv. voor 500 euro waarvan je maximaal 222 euro terug kunt verdienen.
Maar de Venu 3 is in andere webshops voor 409 euro te krijgen, dus dan is het maximale voordeel nog 'maar' 131 euro.
Maar de Venu 3 is in andere webshops voor 409 euro te krijgen, dus dan is het maximale voordeel nog 'maar' 131 euro.
Je krijgt nu ook kortingsvouchers op baiss van je status (brons, zilver, goud, platina).
Die van mij stond nog op platina van vorig jaar en krijg daarmee 15% korting bij Holland & Barret en 15% korting bij Bever. Best leuk bedacht zou ik zeggen. Niet dat ik iets bij die winkels koop (misschien bij Bever), maar goed.
Onder cashback kun je nu ook producten van SMEG terugverdienen, niet alleen smartwatches meer maar zowaar espressomachines. Bijzonder.
De app was behoorlijk traag bij opstarten en knoppen werkten niet, maar na wat geduld uiteindelijk wel en vind de app nu soepeler werken dan voorheen.
Achja, mooie tijd geweest met veel bol.com bonnen en Apple Watch cashback. Ik hoop de komende maanden t/m oktober nog wat terug te verdienen van die Apple Watch. Door de nieuwe grens van 3500 punten per maand en tijd tekort voor sporten lukt het niet vaak niet meer, maar ~€10 cashback ipv ~€20 vind ik inmiddels ook wel prima.
Die van mij stond nog op platina van vorig jaar en krijg daarmee 15% korting bij Holland & Barret en 15% korting bij Bever. Best leuk bedacht zou ik zeggen. Niet dat ik iets bij die winkels koop (misschien bij Bever), maar goed.
Onder cashback kun je nu ook producten van SMEG terugverdienen, niet alleen smartwatches meer maar zowaar espressomachines. Bijzonder.
De app was behoorlijk traag bij opstarten en knoppen werkten niet, maar na wat geduld uiteindelijk wel en vind de app nu soepeler werken dan voorheen.
Achja, mooie tijd geweest met veel bol.com bonnen en Apple Watch cashback. Ik hoop de komende maanden t/m oktober nog wat terug te verdienen van die Apple Watch. Door de nieuwe grens van 3500 punten per maand en tijd tekort voor sporten lukt het niet vaak niet meer, maar ~€10 cashback ipv ~€20 vind ik inmiddels ook wel prima.
Op basis van de beloningen, 'korting' op echt totaal willekeurige producten is het voor mij tijd om mijn tracking te ontkoppelen en mijn account te deactiveren zodra de laatste verzekeringscashback is uitbetaald.
Ben ik blij dat ik mijn laatste tegoed nog op tijd heb ingewisseld voor zo'n boek&blad cadeaukaart...
Want wat een aanfluiting is het aanbod van deze nieuwe app zeg, het lijkt wel een ING puntenshop 2.0 waarbij je via omwegen je korting dus moet zien te behalen.
Over die ING puntenshop gesproken, die hadden afgelopen november nog een 20% voucher voor Holland & Barrett terwijl je bij Vitality de hoogste status moet hebben en dan 15% krijgt...
Bovendien kun je via hun nieuwsbrief sowieso 10% krijgen, dus waarom moet je bij Vitality dan nog '' je doelen behalen '' voor 5 en 10%?
Het waren leuke jaren, maar aan alles komt een einde zeggen ze wel eens.
Want wat een aanfluiting is het aanbod van deze nieuwe app zeg, het lijkt wel een ING puntenshop 2.0 waarbij je via omwegen je korting dus moet zien te behalen.
Over die ING puntenshop gesproken, die hadden afgelopen november nog een 20% voucher voor Holland & Barrett terwijl je bij Vitality de hoogste status moet hebben en dan 15% krijgt...
Bovendien kun je via hun nieuwsbrief sowieso 10% krijgen, dus waarom moet je bij Vitality dan nog '' je doelen behalen '' voor 5 en 10%?
Het waren leuke jaren, maar aan alles komt een einde zeggen ze wel eens.
Wat een teleurstelling, die vernieuwde app. Ze hebben alle cadeaubonnen eruit gehaald, en de overige kortingen zijn alleen op producten waar ik niets aan heb. Echt niet de moeite waard meer. Ik heb de app inmiddels losgekoppeld van mijn sportapps en verwijderd.
Ben blij dat ik na 100 weken Vitality, en in totaal 24 cadeaubonnen van Bol/intersport weg ben gegaan bij ASR.
Waarschijnlijk was ik toch te duur voor ze
Waarschijnlijk was ik toch te duur voor ze
Ik ging er al vanuit dat de beloningen weinig soeps zouden zijn, dus ik heb eind vorig jaar nog maar zo'n Garmin Vivomove besteld, om via die cashback nog wat stimulans te hebben, al is het maar een beetje.
Hier 2 weken gemist in 2 jaar. Weekje met ziekte en een weekje vakantie met de kids waarop ik 2x net niet genoeg stappen maakte.. Die 800 punten waren gewoon niet te doen als je niet 1 of 2 serieuze sport momenten had in de week.ioHpeiH schreef op maandag 6 januari 2025 @ 13:27:
Ik heb toch 4 jaar lang maximaal geprofiteerd ervan. Geen weekdoel gemist. 2 Apple Watches aangeschaft, nog 3 maanden te gaan om de 2e ook volledig terug te verdienen.
Ik was al een tijdje zo ongeveer klaar met Vitality. Ik beweeg ruim voldoende, maar door de specifieke eisen had ik het idee dat ik steeds door hoepels moest springen: ruim een half uur fitness levert alleen punten op met een hartslagband die ik normaal gesproken niet zou gebruiken (en die ik dus wel eens vergeet). 2x 45min woon-werk fietsen leverde punten voor 30min op en ook dat weer alleen met je hartslagband, die ik voor woon-werk normaal niet zou gebruiken. Voor een maandelijkse Bol bon vond ik dat net aan acceptabel, maar met de nieuwe beloningen ga ik er mee stoppen. Enerzijds jammer, maar anderzijds eigenlijk ook wel een opluchting. Ik kan gewoon weer bewegen zonder hoepels. (Eigenlijk best bizar dat je jezelf dit soort (kleine) beperkingen oplegt voor een tientje in de maand. Maar goed, dat is een ander verhaal).
Hij wil.
Herkenbaar! Maar de theorie was nou juist dat die hogere hartslag goed moest zijn en dat je nét weer even wat langer of intensiever doortrainde.klaaas schreef op maandag 6 januari 2025 @ 15:23:
Ik was al een tijdje zo ongeveer klaar met Vitality. Ik beweeg ruim voldoende, maar door de specifieke eisen had ik het idee dat ik steeds door hoepels moest springen: ruim een half uur fitness levert alleen punten op met een hartslagband die ik normaal gesproken niet zou gebruiken (en die ik dus wel eens vergeet). 2x 45min woon-werk fietsen leverde punten voor 30min op en ook dat weer alleen met je hartslagband, die ik voor woon-werk normaal niet zou gebruiken. Voor een maandelijkse Bol bon vond ik dat net aan acceptabel, maar met de nieuwe beloningen ga ik er mee stoppen. Enerzijds jammer, maar anderzijds eigenlijk ook wel een opluchting. Ik kan gewoon weer bewegen zonder hoepels. (Eigenlijk best bizar dat je jezelf dit soort (kleine) beperkingen oplegt voor een tientje in de maand. Maar goed, dat is een ander verhaal).
Vraag is even of dat in de praktijk ook zo is, want er zijn ook zeker deskundigen die beweren dat je enkel voor kortere periodes intensief moet trainen (HIIT) en wellicht ook niet meerdere keren per week, omdat dit anders voor je lichaam te stressvol zou zijn.
Kon hier ook helaas afgelopen zondag niet meer de laatste bon claimen.
Ik vond wel dat ivm de hartslag gerelateerde punten ik meer ging focusen op cardio en minder op krachtsport, dus ik ga dat nu weer eens omdraaien.
Ik vond wel dat ivm de hartslag gerelateerde punten ik meer ging focusen op cardio en minder op krachtsport, dus ik ga dat nu weer eens omdraaien.
Ik hoop echt dat ze met de nieuwe app ook een compleet nieuwe achterkant hebben gebouwd, maar ik vrees het ergste. Syncen gaat nog steeds erg traag en de app ligt continu op zn gat, al hoop ik dat dat laatste vooral komt doordat iedereen nu tegelijkertijd aan het updaten is. Fingers crossed maar.
Die hartslag implementatie is natuurlijk een lachertje. Volgens de formule zou ik een maximale hartslag van 170 of zo hebben, terwijl dat in werkelijkheid iets van 193 is. Als ik een half uur naar mijn fiets keek haalde ik al bijna puntenJohanNL schreef op maandag 6 januari 2025 @ 17:17:
[...]
Herkenbaar! Maar de theorie was nou juist dat die hogere hartslag goed moest zijn en dat je nét weer even wat langer of intensiever doortrainde.
Vraag is even of dat in de praktijk ook zo is, want er zijn ook zeker deskundigen die beweren dat je enkel voor kortere periodes intensief moet trainen (HIIT) en wellicht ook niet meerdere keren per week, omdat dit anders voor je lichaam te stressvol zou zijn.
Hij wil.
Dat is ook zeker zo, maar bij mij juist andersom.klaaas schreef op maandag 6 januari 2025 @ 18:42:
[...]
Die hartslag implementatie is natuurlijk een lachertje. Volgens de formule zou ik een maximale hartslag van 170 of zo hebben, terwijl dat in werkelijkheid iets van 193 is. Als ik een half uur naar mijn fiets keek haalde ik al bijna punten
Ik kom volgens de AW niet hoger dan zo'n 180 - 185 als absolute max terwijl mijn max aldus de formule 192 moet zijn.
Wat dat betreft heb jij dus geluk en moeten anderen juist weer meer doen voor de punten
Hoe meer cardio je doet (of überhaupt sport) des te lager je hartslag gaat in rust en tijdens sporten.
In rust/zittend werk zit ik bijvoorbeeld standaard onder de 60. Op de bank liggen gaat die wel eens onder de 50. Cardioloog zie dat ik een “sporters hart” heb door het vele sporten.
In rust/zittend werk zit ik bijvoorbeeld standaard onder de 60. Op de bank liggen gaat die wel eens onder de 50. Cardioloog zie dat ik een “sporters hart” heb door het vele sporten.
Moet je ook weer een nieuw account aan maken?
Ja en nee. Met een Hfmax van 193 liggen je zones ook een stuk hoger dan iemand met bv een Hfmax van 175. Een Hf van 150 is bij mij nog zone 2 terwijl dat voor anderen (met evenveel cardiotraining) een flinke inspanning is.makooy schreef op maandag 6 januari 2025 @ 19:24:
Hoe meer cardio je doet (of überhaupt sport) des te lager je hartslag gaat in rust en tijdens sporten.
En ja, als ik niet of minder cardio zou dan zou mijn hartslag bij gelijke inspanning hoger zijn. Dus in die zin zorgt training idd voor een lagere hartslag.
Hij wil.
Mijn oud wachtwoord was te kort blijkbaar.Aggressor schreef op maandag 6 januari 2025 @ 20:33:
Moet je ook weer een nieuw account aan maken?
Ik heb het ook. Je moet dan een half uur boven de 70% van je max zitten (bij mij is dat 121 zo te zien), maar als ik een half uur hardloop of anderszins sport dan kom ik er wel regelmatig boven, maar om als gemiddelde dat minimaal te halen is wel een uitdaging. Heb meer dan eens gehad dat ik er (gemiddeld) onder blijf ondanks dat ik ruim een half uur (5K+) heb hardgelopen.JohanNL schreef op maandag 6 januari 2025 @ 18:52:
[...]
Dat is ook zeker zo, maar bij mij juist andersom.
Ik kom volgens de AW niet hoger dan zo'n 180 - 185 als absolute max terwijl mijn max aldus de formule 192 moet zijn.
Wat dat betreft heb jij dus geluk en moeten anderen juist weer meer doen voor de punten
Ik moet het dus vooral van de stappen hebben en niet zozeer de activiteiten.
Edit: Ik zie zelfs dat het 60% is, dus nog lager.
Wat ik trouwens echt een gemis vind, en wat ik wel had gehoopt dat in de nieuwe app zou komen, is een puntentelling voor de maand, naast de weekpuntentelling.
Ik houd nu in een spreadsheet bij hoeveel punten ik in de maand moet halen, maar het lijkt mij een kleine moeite om zoiets in de app te implementeren? Het wordt wel bijgehouden, want ik krijg wel netjes een melding als ik een bepaald cashbackbedrag heb gehaald (bij mij 4,99/9,98/19,99).
Jammer!
Met name benieuwd hoe statisch het actuele aanbod zal blijken te zijn. Voor mij zit één en ander niet gekoppeld aan een zorgverzekering, maar AOV. Waarin a.s.r. ongeacht, de meest aantrekkelijke keuze was/is. Dus de punten waren altijd al een vorm van bonus.
Gelet op het feit dat er op jaarbasis, naar als ik mij niet vergis, 5200 punten bijgeschreven worden, zie ik op dit moment simpelweg niet het aanbod om dit realistisch gezien om dit aan te spenderen.
Veel actuele producten zijn of in zekere zin duplicaat, e.g. de diverse koptelefoons/earbuds. En veel andere producten zijn sowieso producten waarvan frequentie van aanschaf eenmalig zal zijn in vele jaren, bijvoorbeeld een bestek set.
Daarnaast, vergelijkbaar als met de al aangehaalde ING rentepuntenwinkel, zit er ook best veel tussen waarbij de korting en het te spenderen punten aantal simpelweg minimaal is. Mocht je dan al eens wat aanschaffen, is door de gegeven minimale korting/minimaal gebruikte punten, de impact op een stuwmeer van punten op een gegeven moment ook zo klein. Vergelijkbaar als het aantal ING rentepunten bijvoorbeeld. Iets dat simpelweg gewoon niet op te krijgen is.
In het begin nam ik nog wel eens de moeite om aan het einde van de sessie ervoor te zorgen dat de gemiddelde hartslag net binnen de grens voor de 200 punten bij 60 minuten ging blijven. Maar op een gegeven moment daarmee gestopt.
Waarmee ook hier meeste punten eigenlijk voortvloeien uit gezette stappen. Cardio + gewoon standaard lopen is bijna dagelijks goed voor minstens 100 punten, hedendaags zelfs 150 geworden. En veel dagen wordt ook de 200 punten aangetikt.
Iets als de mogelijke 20 minuten, 80%, voor 100 punten, zie ik persoonlijk dan ook gewoon als weinig haalbaar. Lijkt mij alleen doenlijk indien je warming up en cooldown niet binnen je activiteit registreert. Doe je dit wel, dan zou het eerder neerkomen op 10 minuten circa 90%.
Gelet op het feit dat er op jaarbasis, naar als ik mij niet vergis, 5200 punten bijgeschreven worden, zie ik op dit moment simpelweg niet het aanbod om dit realistisch gezien om dit aan te spenderen.
Veel actuele producten zijn of in zekere zin duplicaat, e.g. de diverse koptelefoons/earbuds. En veel andere producten zijn sowieso producten waarvan frequentie van aanschaf eenmalig zal zijn in vele jaren, bijvoorbeeld een bestek set.
Daarnaast, vergelijkbaar als met de al aangehaalde ING rentepuntenwinkel, zit er ook best veel tussen waarbij de korting en het te spenderen punten aantal simpelweg minimaal is. Mocht je dan al eens wat aanschaffen, is door de gegeven minimale korting/minimaal gebruikte punten, de impact op een stuwmeer van punten op een gegeven moment ook zo klein. Vergelijkbaar als het aantal ING rentepunten bijvoorbeeld. Iets dat simpelweg gewoon niet op te krijgen is.
Daaraan toegevoegd, is het ook jammer dat het dit gemiddelde neemt voor de gehele sessie. Zit er ergens binnen de training een blok waarbij feitelijk een hogere threshold bereikt zou zijn, dan wordt hier door a.s.r. vitality niets mee gedaan.anandus schreef op maandag 6 januari 2025 @ 21:29:
[...]
Ik heb het ook. Je moet dan een half uur boven de 70% van je max zitten (bij mij is dat 121 zo te zien), maar als ik een half uur hardloop of anderszins sport dan kom ik er wel regelmatig boven, maar om als gemiddelde dat minimaal te halen is wel een uitdaging. Heb meer dan eens gehad dat ik er (gemiddeld) onder blijf ondanks dat ik ruim een half uur (5K+) heb hardgelopen.
Ik moet het dus vooral van de stappen hebben en niet zozeer de activiteiten.
Edit: Ik zie zelfs dat het 60% is, dus nog lager.
In het begin nam ik nog wel eens de moeite om aan het einde van de sessie ervoor te zorgen dat de gemiddelde hartslag net binnen de grens voor de 200 punten bij 60 minuten ging blijven. Maar op een gegeven moment daarmee gestopt.
Waarmee ook hier meeste punten eigenlijk voortvloeien uit gezette stappen. Cardio + gewoon standaard lopen is bijna dagelijks goed voor minstens 100 punten, hedendaags zelfs 150 geworden. En veel dagen wordt ook de 200 punten aangetikt.
Iets als de mogelijke 20 minuten, 80%, voor 100 punten, zie ik persoonlijk dan ook gewoon als weinig haalbaar. Lijkt mij alleen doenlijk indien je warming up en cooldown niet binnen je activiteit registreert. Doe je dit wel, dan zou het eerder neerkomen op 10 minuten circa 90%.
Idd en daarom is het ook een slecht systeem. Ik kan wandelend mijn hartslag punten halen en anderen komen er met een flinke hardloopsessie niet of nauwelijks aan. Maar goed, ik zou ook niet weten hoe je dat anders zou moeten regelen. Zelf invullen gaat natuurlijk niet werken. Ms dat je het dynamisch zou kunnen vaststellen op basis van de workouts die je uploadt. Dus naar boven toe bijstellen als je hartslag hoger is tijdens een workout?JohanNL schreef op maandag 6 januari 2025 @ 18:52:
[...]
Dat is ook zeker zo, maar bij mij juist andersom.
Hij wil.
Weet iemand hoe ik Vitality kan opzeggen? Ik ben inmiddels ook weg bij ASR voor de zorgverzekering dus het verbaast me dat ik nog toegang heb tot de app. Waar moet ik inloggen om dit stop te zetten?
Damm niet gezien dat het nu 3500 punten is voor de cb op de watch. Dat is serieus wel een stuk meer dan die 2500Slickk schreef op maandag 6 januari 2025 @ 14:38:
Je krijgt nu ook kortingsvouchers op baiss van je status (brons, zilver, goud, platina).
Die van mij stond nog op platina van vorig jaar en krijg daarmee 15% korting bij Holland & Barret en 15% korting bij Bever. Best leuk bedacht zou ik zeggen. Niet dat ik iets bij die winkels koop (misschien bij Bever), maar goed.![]()
Maar dat is toch al een meer dan een jaar zo? Ik haal het ook niet elke maand, maar vaker wel dan niet.RenaldoN schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 06:47:
[...]
Damm niet gezien dat het nu 3500 punten is voor de cb op de watch. Dat is serieus wel een stuk meer dan die 2500
PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII
Die staat er toch in nu, naast het weekdoel? Daar staat het maanddoel met behaalde punten. Verder naar onderen zie je puntenhistorie met hoe de behaalde punten zijn opgebouwd.anandus schreef op maandag 6 januari 2025 @ 21:29:
[...]
Wat ik trouwens echt een gemis vind, en wat ik wel had gehoopt dat in de nieuwe app zou komen, is een puntentelling voor de maand, naast de weekpuntentelling.
Ik houd nu in een spreadsheet bij hoeveel punten ik in de maand moet halen, maar het lijkt mij een kleine moeite om zoiets in de app te implementeren? Het wordt wel bijgehouden, want ik krijg wel netjes een melding als ik een bepaald cashbackbedrag heb gehaald (bij mij 4,99/9,98/19,99).
Jammer!
Zou je ook meerdere producten voor de cashback kunnen kopen? Als je deze producten nodig zou hebben, dan zou je cashbacks kunnen stapelen en dan zou de korting best op kunnen lopen.
Hier staat wat
Oh, ik was in de veronderstelling dat dat pas vanaf dit jaar was, in dat geval haal ik het ook wel gewoon.Nicap schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 07:10:
[...]
Maar dat is toch al een meer dan een jaar zo? Ik haal het ook niet elke maand, maar vaker wel dan niet.
Het is wel gemakkelijker geworden om je doel te halen, in ieder geval met stappen. Ik deed doorgaans 6x 10.000 stappen en 1x 15.000 stappen om de 800 te halen. Dat zou met de nieuwe punten ook kunnen met bijvoorbeeld 5x 7.500 en 2x 10.000.Nicap schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 07:10:
[...]
Maar dat is toch al een meer dan een jaar zo? Ik haal het ook niet elke maand, maar vaker wel dan niet.
Sinds de update zijn de punten nog niet verwerkt van gisteren (sporten en stappen) koppeling met Apple Health lijkt wel goed. Zijn er meer met dit probleem?
Voor de update geen problemen.
Dat viel mij ook al op. Heb nog net in december een Apple Watch kunnen bestellen. Als ik mijn been niet breek, dan ga ik die met gemak terugverdienen.Piggen schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 08:54:
[...]
Het is wel gemakkelijker geworden om je doel te halen, in ieder geval met stappen. Ik deed doorgaans 6x 10.000 stappen en 1x 15.000 stappen om de 800 te halen. Dat zou met de nieuwe punten ook kunnen met bijvoorbeeld 5x 7.500 en 2x 10.000.
Bij mij zijn de punten van gisteren ook nog niet verwerkt. Ik had 12.000 stappen en een workout van meer dan 1,5 uur. Het kan 24 uur duren staat erbij, maar de reden dat het niet realtime is snap ik niet zo.C0C0 schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 09:47:
Sinds de update zijn de punten nog niet verwerkt van gisteren (sporten en stappen) koppeling met Apple Health lijkt wel goed. Zijn er meer met dit probleem?
Hmmm, hier na 4 jaar geen ASR Vitality meer. Het waren mooie tijden. Slechts 3x in die 4 jaar een weekdoel niet gehaald (vakantie/ziek) maar moet wel zeggen dat het als een verlossing voelt nu ik niet hoef te plannen wanneer ik toch alle stappen ga halen, horloge in de oplader etc.
Heeft meer te maken met de gekoppelde trackers dan a.s.r. vitality naar mijn idee.ioHpeiH schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 11:31:
[...]
Bij mij zijn de punten van gisteren ook nog niet verwerkt. Ik had 12.000 stappen en een workout van meer dan 1,5 uur. Het kan 24 uur duren staat erbij, maar de reden dat het niet realtime is snap ik niet zo.
Bij afronding van een activity binnen Garmin is de push voor mij bijna altijd vrijwel direct nadat sync tussen mijn horloge en telefoon is afgerond.
Voor mijn Samsung Health step count is de delay tot circa 10 - 15 minuten.
Bij mij zijn er 3300 stappen geteld volgens de app, maar ik heb er meer dan 7500 gezet gisteren. Bron 'Apple Health' staat er, maar in de apple health app staan wel die 7500 stappen.C0C0 schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 09:47:
Die 3500 punten voor het maanddoel was vorig jaar ook al. Het is nu alleen maar makkelijker geworden, nu er meer punten te behalen zijn met het zetten van stappen. Je krijgt nu 150 punten voor 10.000 stappen, en 100 voor 7500 stappen. Dat was 100 resp 50.
Jammer van de matige beloningen, maar ach, het is gratis nu. Ik moet nog een halve Apple Watch terugverdienen. Als ik niks doe met de weekdoelpunten vind ik dat ook geen probleem verder.
[ Voor 4% gewijzigd door marana op 07-01-2025 17:18 ]
Nee kan niet.Flappiewappie schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 07:35:
Zou je ook meerdere producten voor de cashback kunnen kopen? Als je deze producten nodig zou hebben, dan zou je cashbacks kunnen stapelen en dan zou de korting best op kunnen lopen.
Hier ook niet.. De punten van maandag zijn bij mij nog niet correct verwerkt..ioHpeiH schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 11:31:
[...]
Bij mij zijn de punten van gisteren ook nog niet verwerkt. Ik had 12.000 stappen en een workout van meer dan 1,5 uur. Het kan 24 uur duren staat erbij, maar de reden dat het niet realtime is snap ik niet zo.
App is geen vooruitgang.. maar dat zullen meerdere mensen hier vinden.
Gisteren gesport, en mijn punten (Fitbit op Android) werden gelijk verwerkt en staan goed in de app :-)
/tegengeluid ;-)
/tegengeluid ;-)
Hier is de laatste verwerking van maandag, tijdstip zo rond dat de app live ging. Dus heb van maandag niet alle punten gekregen en van gisteren nog helemaal niks.ioHpeiH schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 11:31:
[...]
Nog even geduld hebben en anders maar even contact opnemen met a.s.r.
Er lijkt dus een probleem te zijn met Apple gezondheid koppeling. Opnieuw installeren en opnieuw koppelen zou de oplossing moeten zijn.
https://www.asr.nl/vitality/storingen
Zelf geprobeerd, maar zie er nog geen punten bij komen. Maar goed, maar weer even geduld hebben denk ik.
Nu is het inderdaad in orde
https://www.asr.nl/vitality/storingen
Zelf geprobeerd, maar zie er nog geen punten bij komen. Maar goed, maar weer even geduld hebben denk ik.
Nu is het inderdaad in orde
[ Voor 6% gewijzigd door Phoolie op 08-01-2025 10:44 ]
Daarnet een pushbericht van Vitality. Geen punten —> App opnieuw installeren en koppelen met Apple Health. Dat heeft inderdaad gewerkt, punten van maandag en dinsdag zijn nu binnen.
Misschien kijk ik verkeerd, kan best.hansgrave schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 07:30:
[...]
Die staat er toch in nu, naast het weekdoel? Daar staat het maanddoel met behaalde punten. Verder naar onderen zie je puntenhistorie met hoe de behaalde punten zijn opgebouwd.
Je hebt 'home', daar zie je alleen status, weekdoel en eronder punten voor je status (gezondheidsvragen, etc). Tabblad beloingen staat helemaal niets, tabblad gezondheid gaat ook over gezondheidsvragen, etc. En bij profiel zie je de punten voor je status (zelfde als op home). Ik kan wel op 'status details' kijken bij profiel, maar dat stopt bij platinum (30K, voor mij was dat afgelopen juli).
Maar de maandelijkse punten voor de cashback zijn nergens te vinden. Terwijl er een onwijs mooie lege ruimte naast het weekdoel is om dat te benutten:
:strip_exif()/f/image/SGd7a5dPDA1sXNQvTZuaHFdt.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 24% gewijzigd door anandus op 08-01-2025 14:26 ]
Apart, in de lege ruimte rechts zie ik gewoon "Monthly goal" op iOS.anandus schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 14:23:
[...]
Misschien kijk ik verkeerd, kan best.
Je hebt 'home', daar zie je alleen status, weekdoel en eronder punten voor je status (gezondheidsvragen, etc). Tabblad beloingen staat helemaal niets, tabblad gezondheid gaat ook over gezondheidsvragen, etc. En bij profiel zie je de punten voor je status (zelfde als op home). Ik kan wel op 'status details' kijken bij profiel, maar dat stopt bij platinum (30K, voor mij was dat afgelopen juli).
Maar de maandelijkse punten voor de cashback zijn nergens te vinden. Terwijl er een onwijs mooie lege ruimte naast het weekdoel is om dat te benutten:
[Afbeelding]
Los van een eventuele Apple Watch cashback die nog loopt, wat is voor jullie nog de moeite waard om voor te sparen via Vitality?
Is dit ios of android? Bij ios zie ik prima alles heel overzichtelijk staan. Zie screenshot:anandus schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 14:23:
[...]
Misschien kijk ik verkeerd, kan best.
[Afbeelding]
/f/image/slv2kzI86Z5oJ44jMhDp8zhO.png?f=fotoalbum_large)
Mirabis schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 14:31:
[...]
Apart, in de lege ruimte rechts zie ik gewoon "Monthly goal" op iOS.
Misschien is het een Android-ding? Wel maf hoor, zo moeilijk lijkt me het niet om het te implementeren ..missTweakers schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 16:19:
[...]
Is dit ios of android? Bij ios zie ik prima alles heel overzichtelijk staan. Zie screenshot:
[Afbeelding]
Niet, hier nog 1 maand voor de volledige cashback.JohanNL schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 14:53:
Los van een eventuele Apple Watch cashback die nog loopt, wat is voor jullie nog de moeite waard om voor te sparen via Vitality?
Daarna stop ik ermee.
Hoop dat het lukt om deze maand vol te maken, deze week nog geen punten, ook niet na app verwijderen en opnieuw toevoegen.
Volg je bankbiljetten