Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longcat
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-08-2024
wildcardxl schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 18:47:
Vandaag mijn watch binnen gekregen maar helaas klikt het bandje niet. Zie dat dit heel vaak een probleem is.

Morgen maar eens kijken wie ik nu moet bellen, vanavond met hardlopen doe ik hem in ieder geval niet om.

Best wel triest dat zo’n duur apparaat na zoveel versies nog zulke fouten in zich heeft...
Als ik het me goed herinner, klikte hij bij mij vrij zachtjes. Sowieso zit het bandje aardig stevig vast, ook zonder klik, dus wellicht maakt het niet veel uit. Je kan ook nog proberen om het bandje van de andere kant er in te schuiven. En uiteraard checken dat je hem niet verkeerd om of ondersteboven probeert te bevestigen. :9

[ Voor 12% gewijzigd door Longcat op 06-01-2021 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtince
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23-01 23:15
Iemand ervaring met het zakelijk kopen van de apple watch via asr Vitality? Ik heb een BV, maar kan via de app bij aankoop geen bedrijfsnaam invullen. Kan natuurlijk bedrijfsnaam ipv eigen naam invullen, maar weet dan niet hoe het op de factuur komt te staan. Aangezien vitality op naam staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Backpacker
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Xtince schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:32:
Iemand ervaring met het zakelijk kopen van de apple watch via asr Vitality? Ik heb een BV, maar kan via de app bij aankoop geen bedrijfsnaam invullen. Kan natuurlijk bedrijfsnaam ipv eigen naam invullen, maar weet dan niet hoe het op de factuur komt te staan. Aangezien vitality op naam staat.
Behalve als je ontwikkelaar bent en apps ontwikkelt voor de watch zie ik niet hoe je dit zakelijk zou mogen aftrekken. Het is privé.

Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-06 22:21
wildcardxl schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 18:47:
Vandaag mijn watch binnen gekregen maar helaas klikt het bandje niet. Zie dat dit heel vaak een probleem is.

Morgen maar eens kijken wie ik nu moet bellen, vanavond met hardlopen doe ik hem in ieder geval niet om.

Best wel triest dat zo’n duur apparaat na zoveel versies nog zulke fouten in zich heeft...
Dit lees je vooral met namaak bandjes maar niet met bandjes van Apple zelf
Verder hoor ik en lees ik daar vrij weinig over en echt klikken doet mijn bandje ook niet die schuift erin en zit vast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtince
Backpacker schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:02:
[...]

Behalve als je ontwikkelaar bent en apps ontwikkelt voor de watch zie ik niet hoe je dit zakelijk zou mogen aftrekken. Het is privé.
Ik krijg er mijn zakelijke mail op, ik kan er mee bellen. Wat verschilt het met een telefoon van de zaak?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:06

Cis

Xtince schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:11:
[...]

Ik krijg er mijn zakelijke mail op, ik kan er mee bellen. Wat verschilt het met een telefoon van de zaak?
Met de kindertablet van mijn dochter kan ik ook bellen.

Anyways, als jij het zakelijk kan maken: vooral doen. Is het printje van een bedrijfsnaam de enige reden of iets zakelijk aftrekbaar is of niet?

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtince
Cis schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 23:15:
[...]

Met de kindertablet van mijn dochter kan ik ook bellen.

Anyways, als jij het zakelijk kan maken: vooral doen. Is het printje van een bedrijfsnaam de enige reden of iets zakelijk aftrekbaar is of niet?
Gaat mij overigens niet zozeer om de aftrekbaarheid voor de vpb, mogelijk doe ik dat niet eens. Alleen de btw aftrekken. Loon is het niet aangezien ik het noodzakelijk vind voor de dienstbetrekking. Waarschijnlijk de kindertablet iets minder. Maar een ipad of telefoon kan ik ook redenen voor bedenken, schaar een smartwatch daar meer onder. Dus je vergelijking met een kindertablet gaat niet echt op.

Maar goed bel de klantenservice morgen wel om te vragen hoe ik mijn bedrijfsnaam op de factuur krijg.

[ Voor 10% gewijzigd door Xtince op 06-01-2021 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-05 19:26
Ook vandaag de apple watch ontvangen maar wat is dat bandje dat meegeleverd wordt een onding zeg. Het zal wel aan mij liggen maar ik vind het vastmaken een hell vergeleken met andere horloges zoals Garmin. Mijn weekdoel van 300 punten is nu al wel binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:33
@Tukker_T Is even wennen, na een paar keer af/aan doen, verdeeld over een periode van tijd ga je er handigheid in krijgen ;)

Verder ja, het is Apple.
Ook al kost dit horloge honderden euro's en is het daarmee één van de duurdere smartwatches, betekent dat niet automatisch dat alles aan de hoogste kwaliteitseisen voldoet.
Maar verder wel een erg leuk apparaatje :)

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:53
Het siliconenbandje is qua materiaal en pasvorm dik in orde. Maar het is natuurlijk wel een stukje rubber en dat is niet bepaald een premium materiaal :)

Ik heb bij 123watches een paar extra bandjes besteld, metalen schakel en leer. Uiteindelijk draag ik meestal een leren bandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:58
Tukker_T schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 00:03:
Ook vandaag de apple watch ontvangen maar wat is dat bandje dat meegeleverd wordt een onding zeg. Het zal wel aan mij liggen maar ik vind het vastmaken een hell vergeleken met andere horloges zoals Garmin. Mijn weekdoel van 300 punten is nu al wel binnen :D
ik draag al jaren zon magnetisch bandje, besteld op aliexpress, werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lana1234
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22-01-2021
Reageert Sparco bij jullie snel? Gisteren begin van de middag gemaild over mijn bestelling, maar nog steeds geen reactie...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lana1234
Heb nu ineens reactie. Oeps, iets te snel gevraagd hier :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meestertje
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 31-05 14:10
Lana1234 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:23:
Heb nu ineens reactie. Oeps, iets te snel gevraagd hier :P
Hadden ze nog iets nieuws te melden? Naar mij emailden ze een aantal dagen geleden dat het horloge rechtstreeks door Apple geleverd en dat er een levertijd was van 7 tot 10 werkdagen. Frustrerend aangezien de Apple website al dagen zegt dat de door mij bestelde configuratie gewoon voorradig is en een dag later geleverd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFFP17bg6V
  • Laatst online: 01-03-2021
meestertje schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:56:
[...]

Hadden ze nog iets nieuws te melden? Naar mij emailden ze een aantal dagen geleden dat het horloge rechtstreeks door Apple geleverd en dat er een levertijd was van 7 tot 10 werkdagen. Frustrerend aangezien de Apple website al dagen zegt dat de door mij bestelde configuratie gewoon voorradig is en een dag later geleverd kan worden.
Vind het ook maar een vreemde gang van zaken en niet meer anno 2021 om mensen meer dan een week te laten wachten. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-06 16:00
xMaaiks schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:14:
[...]

Vind het ook maar een vreemde gang van zaken en niet meer anno 2021 om mensen meer dan een week te laten wachten. :')
Dat het een week duurt kan natuurlijk als de voorraad op is. Maar wat niet kan is dat ze vooraf dat niet aangeven. Bij het plaatsen van een bestelling staan geen levertijden, en na het voltooien hebben ze het over 5 dagen. Niet echt klantvriendelijk als je dat niet haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFFP17bg6V
lucatoni schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:06:
[...]

Dat het een week duurt kan natuurlijk als de voorraad op is. Maar wat niet kan is dat ze vooraf dat niet aangeven. Bij het plaatsen van een bestelling staan geen levertijden, en na het voltooien hebben ze het over 5 dagen. Niet echt klantvriendelijk als je dat niet haalt.
En 2 dagen na het plaatsen van mijn bestelling kreeg ik dit:

“Geachte relatie,

Hierbij ontvangt u uw pakbon digitaal voor de order die u bij ons heeft geplaatst.

Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

U ontvangt binnen enkele dagen een Track & Trace mail zodat u uw bestelling kan volgen.
Voor de levering van de Apple Watch Series 6 is momenteel een langere levertijd. De levertijd bedraagt op dit moment 14 werkdagen. U ontvangt de Track & Trace mail dan ook op een later tijdstip.”

Wat is ‘t nou. :')

Edit, dit zei Sparco op 4 januari tegen mij:

“Als u het horloge heeft besteld dan geven wij het door aan Apple en zij leveren meestal binnen 7 to 10 werkdagen het product uit.
Mocht u nog vragen hebben dan horen wij het graag.”

[ Voor 11% gewijzigd door FFFP17bg6V op 07-01-2021 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lana1234
meestertje schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:56:
[...]

Ze zeiden dat er geen directe voorraad was door de vele bestellingen en dat ze hoopten begin volgende week de orders te kunnen verzenden... En is zeker frustrerend die lange levertijd. Ze weten toch van te voren dat er veel bestellingen komen begin van een jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflaav
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-05 20:05
Slickk schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 13:47:
[...]

In theorie ja, in de praktijk denk ik niet.

In theorie kun je bijvoorbeeld in Strava je workout aanpassen, waarbij je delen 'wegknipt' zodat je alleen de 20 minuten waarin je hartslag hoog was overhoudt. Ik heb dat zelf niet gedaan trouwens, maar het kan. Zoveel moeite voor wat puntjes heb ik er niet voor over en aangezien ik vooral hardloop zit ik altijd wel makkelijk op 70 á 80% van de max hartslag (220 - leeftijd).

In de praktijk? Nee, helaas. Dan kijkt de app naar de gemiddelde hartslag over 40 minuten. Gelukkig werkt dat nauwelijks in je nadeel, je scoort best snel minimaal 100 punten en al vrij snel 200 eerlijk gezegd.

Ik zou er ook niet zo precies mee omgaan. Als sporten en/of wandelen eenmaal onderdeel is van je dagelijkse en wekelijkse ritme, komt dat wel goed.
Hmm oke thanks! Het gaat me er meer om dat in geval van bepaalde sporten het kan voorkomen dat je x minuten speelt (hoge hartslag) en x minuten gewisseld bent (rust, waarschijnlijk snel onder 60%).

Als je dat dus een uur lang afwisselend doet kan het zijn dat je gemiddelde hartslag dus niet hoog genoeg is, dat zou balen zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sovieto
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 20:15
Inflaav schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 19:48:
[...]

Hmm oke thanks! Het gaat me er meer om dat in geval van bepaalde sporten het kan voorkomen dat je x minuten speelt (hoge hartslag) en x minuten gewisseld bent (rust, waarschijnlijk snel onder 60%).

Als je dat dus een uur lang afwisselend doet kan het zijn dat je gemiddelde hartslag dus niet hoog genoeg is, dat zou balen zijn
Maar in een soort waarin je zo vaak gewisseld wordt zal je toch wel een hoge hartslag halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberEssie
  • Laatst online: 04-05-2021
Inflaav schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 19:48:
[...]

Met een Apple Watch kun je de training tijdelijk pauzeren als je gewisseld wordt en weer aanzetten als je weer gaat sporten. Dan tellen alleen de periodes waarin de hartslag hoog is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carolien89
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09-02 21:05
Mijn ervaring met hockey is dat m'n hartslag in de tijd dat ik speel, zodanig hoog is dat ik gemiddeld inclusief de lagere hartslag tijdens de wissels ruim boven de 60% van m'n max kom. Ook ruim boven de 70% overigens. Maar dat zal ook afhangen van de intensiteit van de sport, hoe veel je speelt ten opzichte van hoe veel je wisselt en hoe hoog je hartslag überhaupt wordt als je speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eefje020
  • Laatst online: 08-05-2021
Ik heb me ook aangemeld en mijn eerste twee weekdoelen zijn binnen. Helaas heb ik vandaag te horen gekregen dat ik een sportverbod heb omdat uit onderzoeken naar boven is gekomen dat ik waarschijnlijk een hartspierziekte heb. Zware inspanning mag ik dus niet meer doen vanaf nu. Dit deed ik zo'n 1 a 2 keer per week met HIIT. Wandelen mag wel. Wie behaald hier zijn punten alleen met wandelen en is dat een beetje te doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:22
Eefje020 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 22:47:
Ik heb me ook aangemeld en mijn eerste twee weekdoelen zijn binnen. Helaas heb ik vandaag te horen gekregen dat ik een sportverbod heb omdat uit onderzoeken naar boven is gekomen dat ik waarschijnlijk een hartspierziekte heb. Zware inspanning mag ik dus niet meer doen vanaf nu. Dit deed ik zo'n 1 a 2 keer per week met HIIT. Wandelen mag wel. Wie behaald hier zijn punten alleen met wandelen en is dat een beetje te doen?
Ik probeer het met wandelen alleen te redden.
Het hangt er natuurlijk vanaf hoeveel tijd je aan wandelen wilt besteden, en hoeveel je op een normale dag al loopt.

Vandaag met klussen zo'n 5000 stappen gezet, en nog 5000 op de loopband. Goed voor 100 punten.
Als je weekdoel omhoog gaat naar 800 punten, wordt het een uitdaging. 4x per week 15.000 stappen zetten is pittig, maar niet onmogelijk uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coinman63
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:38
Als ik 30 minuten wandel (redelijk snel, niet hard, ongeveer 5,5 km/h), dan verdien ik 200 punten omdat mijn hartslag naar 115 gemiddeld gaat = 70% van max).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errox
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:13
Ik probeer het omdat ik mijn hartslag niet wil delen. Maar het is vrij pittig. Een rondje in de buurt van 35-45 minuten is zon 4-5000 stappen. Dus je moet best een eind lopen voor je uberhaupt punten pakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 14:59

Flappiewappie

Hier nog meer

Topicstarter
Als je van 2x per week HIIT naar een sportverbod gaat zou ik hier met een sportarts/fysio over gaan praten. Wel benieuwd wat hij aangeeft maar denk dat 2x per week dan een lange wandeling (10km) een goeie vervanging is (evt met workout aan, hartslag 70% is afdoende voor workout punten ipv stappen zoals hierboven ook al vermeld is).

De rest van de punten dan met reguliere stappen door beweging.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
carolien89 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 21:15:
Mijn ervaring met hockey is dat m'n hartslag in de tijd dat ik speel, zodanig hoog is dat ik gemiddeld inclusief de lagere hartslag tijdens de wissels ruim boven de 60% van m'n max kom. Ook ruim boven de 70% overigens. Maar dat zal ook afhangen van de intensiteit van de sport, hoe veel je speelt ten opzichte van hoe veel je wisselt en hoe hoog je hartslag überhaupt wordt als je speelt.
Ben je niet bang om een bal of stick hard tegen je Watch aan te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Mag je wel zwemmen? Je Apple Watch is waterdicht, dus misschien is dat een optie.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• carolien89
CyberMania schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 07:49:
[...]

Ben je niet bang om een bal of stick hard tegen je Watch aan te krijgen?
Ik heb een sportbh met ingebouwde hartslagband (verkochten ze een tijdje bij de Decathlon, echt briljant) en die koppel ik via bluetooth/ant+ aan m'n Garmin watch en dan stop ik m'n watch in m'n sportbh :). Om m'n pols houden zou ik niet zo snel doen nee!

[ Voor 12% gewijzigd door carolien89 op 08-01-2021 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
Flappiewappie schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 07:36:
[...]

Als je van 2x per week HIIT naar een sportverbod gaat zou ik hier met een sportarts/fysio over gaan praten.
Dat sowieso. De behandeling van de cardioloog is slechts een deel. Je moet ook naar een nieuw, gezond patroon van sport en beweging en daarbij is de inzet van een sportarts en een fysiotherapeut geen overbodige luxe. De totale kosten van dat traject belopen slechts een paarhonderd euro en de lange-termijn winst is een groot veelvoud.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dmdrp
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-12-2024
Ik ben net begonnen en heb nu ervaren dat het best te doen is om je punten met alleen wandelen te verdienen, maar je moet er dan wel een stevige wandeling van maken.

Ik maak nu wandelingen van 60 minuten en zit dan op 60% van mijn max hartslag = 200 punten.
Het aantal stappen is dan niet relevant. Ik loop stevig door en loop dan ruim 6km.
Als je dat 4x per week doet heb je je maximale weekdoel van 800 punten behaald.

Afhankelijk van je leeftijd en geslacht is misschien 70% ook haalbaar. Je haalt dan 200 punten in 30 minuten, of 300 punten in 60 minuten, maar in mijn geval is dat niet realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-02 01:25
xMaaiks schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:00:
[...]

De verkopende partij (Sparco). Die hoort het af te handelen met de fabrikant. Wel rot..
De verkopende partij is eigenlijk ASR Vitality. ASR kiest er in dit geval voor om dit uit te besteden aan Sparco, die het weer bij Apple inkoopt met 8% (epp) korting. Aardige marge voor sparco.

Net de Apple Watch proberen te annuleren (herroepingsrecht), maar dat gaat dus lastig. Maak je borst maar nat als er evt garantie problemen zijn. Je wordt van het kastje naar de muur verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
Ik heb zelf al een Garmin horloge en Polar hartslag apparaat die eigenlijk ook goed kunnen werken hiervoor. Heb ik geen Apple Watch voor nodig. Kan ik evt volgend jaar nog kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04:47
Met het risico medische adviezen te geven zonder te weten wat er aan de hand is, maar een sportverbod ivm een hartspierziekte klinkt alsof het een ontsteking is van de hartspier (myocarditis) en dan mag je in principe helemaal geen inspanning (fietsen tegen de wind in, rap traplopen, seks, uren wandelen) meer doen voor 6 maanden. Dit ivm het risico van het ontstaan van levensbedreigende hartritmestoornissen wat aanwezig is hierbij. Then again; misschien heb je geen myocarditis, maar iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
MoiZie schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 15:52:
[...]
Then again; misschien heb je geen myocarditis, maar iets anders?
Ook bij myocarditis kan er gekeken worden naar de oorzaak toch? Soms is de oplossing ook het wegnemen van de oorzaak (te hoge waardes voor iets of last ergens anders van.)

iig vervelend dat het geconstateerd is en even opletten lijkt me. Wel goed dat je wilt blijven bewegen met oa wandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04:47
twkr18526 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 16:09:
[...]

Ook bij myocarditis kan er gekeken worden naar de oorzaak toch? Soms is de oplossing ook het wegnemen van de oorzaak (te hoge waardes voor iets of last ergens anders van.)

iig vervelend dat het geconstateerd is en even opletten lijkt me. Wel goed dat je wilt blijven bewegen met oa wandelen.
Myocarditis is vrijwel altijd eci, danwel incidenteel detecteerbaar viraal. De reden waarom we zo bang zijn voor een stortvloed aan mensen met ritmestoornissen die corona hebben doorgemaakt. De golf aan reanimaties zal/kan nog volgen.
Het advies 'goed om te blijven bewegen' is dus gevaarlijk al naar gelang de onderliggende ziekte bij mede-tweaker.

[ Voor 8% gewijzigd door MoiZie op 08-01-2021 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errox
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:13
twkr18526 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 15:46:
[...]

De verkopende partij is eigenlijk ASR Vitality. ASR kiest er in dit geval voor om dit uit te besteden aan Sparco, die het weer bij Apple inkoopt met 8% (epp) korting. Aardige marge voor sparco.

Net de Apple Watch proberen te annuleren (herroepingsrecht), maar dat gaat dus lastig. Maak je borst maar nat als er evt garantie problemen zijn. Je wordt van het kastje naar de muur verstuurd.
Ik zou bij issues gewoon Apple bellen. Misschien wettelijk niet eerste aanspreekpunt, maar wel (vaak) geweldige ondersteuning. Veelal mogelijkheid om meteen om te wisselen met creditcard tijdelijke charge. In Nederland heeft dit onterecht een slechte naam, maar is eerlijk gezegd wel de meest klantvriendelijke en corona proof oplossing bij issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
@errox bij de iPhones kan je idd bij apple terecht in het eerste jaar, daarna verwijst apple je door naar je provider als je het daar gekocht hebt.

Voor de herroeping verwijst asr vitality je naar de uitvoeringspartij, terwijl asr de verkopende partij is. sparco zelf geeft niet thuis helaas. Is niet helemaal volgens consumentenrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eefje020
  • Laatst online: 08-05-2021
MoiZie schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 15:52:
[...]

Met het risico medische adviezen te geven zonder te weten wat er aan de hand is, maar een sportverbod ivm een hartspierziekte klinkt alsof het een ontsteking is van de hartspier (myocarditis) en dan mag je in principe helemaal geen inspanning (fietsen tegen de wind in, rap traplopen, seks, uren wandelen) meer doen voor 6 maanden. Dit ivm het risico van het ontstaan van levensbedreigende hartritmestoornissen wat aanwezig is hierbij. Then again; misschien heb je geen myocarditis, maar iets anders?
HCM. Ofterwijl, de hartspierziekte waarbij sporters dood neervallen. Dus beter niet te intensief. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megatron7591
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 28-04-2024
Ik had me via Independer aangemeld bij Ditzo en ASR Vitality (+ 4 maanden gratis). Omdat het bericht ter bevestiging nogal op zich liet wachten had ik me alvast aangemeld voor Vitality. Ik had begrepen van een eerder bericht hier dat de 'bevestiging' van independer alleen maar een link naar het aanmeldformulier is.

Dus voor de mensen die misschien hetzelfde hebben gedaan; krijg ik in mijn geval nog altijd de 4 gratis maanden als ik mijn Ditzo polisnummer aan het Vitality-account verbindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
Megatron7591 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 19:05:
Ik had me via Independer aangemeld bij Ditzo en ASR Vitality (+ 4 maanden gratis). Omdat het bericht ter bevestiging nogal op zich liet wachten had ik me alvast aangemeld voor Vitality. Ik had begrepen van een eerder bericht hier dat de 'bevestiging' van independer alleen maar een link naar het aanmeldformulier is.

Dus voor de mensen die misschien hetzelfde hebben gedaan; krijg ik in mijn geval nog altijd de 4 gratis maanden als ik mijn Ditzo polisnummer aan het Vitality-account verbindt?
Denk het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:43
goodfella schreef op donderdag 31 december 2020 @ 21:22:
@jassie256 29 dec geactiveerd en op 1 januari het maanddoel gekregen
@meestertje 30 dec geactiveerd en op 1 januari het maanddoel gekregen
Ik op 31 dec geactiveerd en op 1 februari het maanddoel gekregen.

Ik vind dit toch wel heel zuur en onprofessioneel van a.s.r Vitality.

Mijn weekdoel start wel op 4 januari. Dus dat is erg maf. Welke criteria cq business rule passen ze hier toe?

Het lijkt mij niet te liggen aan de levering van de Apple Watch.
Inmiddels heeft a.s.r mijn maandoel toch 1 januari als startdatum ingesteld. Ze zagen idd dat alles was geactiveerd en gekocht was op 31 december. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:26
Megatron7591 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 19:05:
Ja! Door Ditzo is eerder bevestigd dat ze later in januari de klantenbestanden naar elkaar zullen leggen en de korting zullen toepassen. Je schijnt je polisnummer niet te hoeven toevoegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meestertje
Eindelijk een verzendbevesting! Op dinsdag 29 december mijn Apple watch (space grijs 44mm) besteld, 30 december een pakbon ontvangen, en dan gisteravond laat, eindelijk maar toch, een verzendbevesting van de Apple Store (!) ontvangen. Levering wordt verwacht op maandag 11 december.

Dat wordt flink aanpoten om mijn maanddoel nog te halen. Ik heb nu 600 punten vergaard met wandelen.

[ Voor 0% gewijzigd door meestertje op 09-01-2021 12:29 . Reden: Spelvout ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cis
  • Laatst online: 21:06

Cis

meestertje schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:29:
Eindelijk een verzendbevesting! Op dinsdag 29 december mijn Apple watch (space grijs 44mm) besteld, 30 december een pakbon ontvangen, en dan gisteravond laat, eindelijk maar toch, een verzendbevesting van de Apple Store (!) ontvangen. Levering wordt verwacht op maandag 11 december.

Dat wordt flink aanpoten om mijn maanddoel nog te halen. Ik heb nu 600 punten vergaard met wandelen.
11 maanden wachten op een levering en apetrots zijn.... Ik bewonder je optimistische instelling! O-) :+

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meestertje
Cis schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:50:
[...]

11 maanden wachten op een levering en apetrots zijn.... Ik bewonder je optimistische instelling! O-) :+
Haha oeps. Ik bedoelde natuurlijk 11 januari zoals je al had geraden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
meestertje schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:29:

Goed om te weten dat jouw bestelling op 29 december geleverd wordt op 11 januari.
Ik heb de mijne op 31 december besteld, dus stiekem hoop ik op 13 januari.

Betreft het aanpoten. Wellicht is 20 min sporten (hardlopen/joggen) op een minimale hartslag van 70% iets voor jou, mits je een hartslagmeter hebt. Dan is het behalen van je maanddoel een makkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carolien89
Oeh, dan hoop ik dat die van mij ook vlot opgestuurd gaat worden nu.. ook space grijs 44mm besteld, op 31 dec. Zou fijn zijn als 'ie dan komende week binnen komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
carolien89 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 13:09:
Oeh, dan hoop ik dat die van mij ook vlot opgestuurd gaat worden nu.. ook space grijs 44mm besteld, op 31 dec. Zou fijn zijn als 'ie dan komende week binnen komt!
Wanneer is jouw maanddoel ingegaan en hoe laat heb jij jouw vitality account geactiveerd op 31 december?

Mijn maanddoel was namelijk in eerste instantie op 1 februari gezet. Na Whatsapp contact hebben ze dit gecorrigeerd naar 1 januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carolien89
goodfella schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 13:12:
[...]

Wanneer is jouw maanddoel ingegaan en hoe laat heb jij jouw vitality account geactiveerd op 31 december?

Mijn maanddoel was namelijk in eerste instantie op 1 februari gezet. Na Whatsapp contact hebben ze dit gecorrigeerd naar 1 januari.
In de ochtend m'n account geactiveerd, en m'n maanddoel was op 1 januari in gegaan. Fijn dat ze t bij jou na Whatsapp contact hebben aangepast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mijn cashback zou ook ingaan op 1 feb, maar blijkt ineens al eerder ingegaan. Jammer dat ik dat nu pas zie, anders had in wat meer stappen gemaakt.
Is nu wat lastiger om deze eerste maand nog te halen.

edt: 11/01:
Vanmorgen een SMS van DHL en daarna mail van apple ontvangen dat de watch verstuurd is/gaat worden.
Besteld op 31/12, dus duurt inderdaad bijna 1 week.

[ Voor 29% gewijzigd door ZeRoC00L op 11-01-2021 07:53 ]

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFFP17bg6V
Hier vanmorgen vroeg om 06:50 een mail gehad van Apple. 1 januari besteld en wordt als het goed is morgen geleverd. 🥳

De levertijd die de vrouw van de klantenservice aangaf blijkt dus de meest betrouwbare (van alle data).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:35
Insert12 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:04:
[...]

Mwoah, de gemiddelde Nederlander sport toch zeker geen 5 keer per week. Naast drie keer hardlopen nog eens twee maal naar de sportschool is wel heel vaak. Ik heb ook geen abonnement op de sportschool overigens.

Een gemiddelde wandeling met de vrouw is hier zo'n 5000 stappen. Een beetje beweging in huis zorgt voor nog eens 2000 tot 3000 stappen en dan kom je aan 50 punten.

Goed, het meedoen met ASR Vitality is natuurlijk ook bedoeld om de beweging te stimuleren. Wat dat betreft helpt het me misschien wel om nog wat meer te bewegen.
Ik moet hier toch even op terug komen. Vandaag begint m'n derde week (wederom een doel van 300 punten bijzonder genoeg) en het lukt makkelijk om 800 punten per week te halen. Afgelopen week kwam ik op 1050 punten uit bijvoorbeeld. Het werkt ook motiverend om naar een doel toe te werken.

Wat in mijn geval zeker mee helpt om de doelen te halen is dat ik een maand geleden het mountainbiken weer opgepakt heb. De route die vlakbij huis begint is 30km / anderhalf uur, genoeg om 300 punten per keer te halen. Daarnaast nog een paar keer een rondje wandelen (deden we sowieso al) en de doelen worden gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04:54
xMaaiks schreef op maandag 11 januari 2021 @ 08:19:
Hier vanmorgen vroeg om 06:50 een mail gehad van Apple. 1 januari besteld en wordt als het goed is morgen geleverd. 🥳

De levertijd die de vrouw van de klantenservice aangaf blijkt dus de meest betrouwbare (van alle data).
30-12 besteld en helaas nog geen verzendbevestiging gehad. 44mm grijs in mijn geval. Misschien maakt dat het verschil?

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batavia
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:17
Zijn er hier ook android gebruikers die wel voor de fitbit gegaan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
  • Laatst online: 08:39
Ik heb ook recent een abonnement afgesloten met Vitality. Nu overweeg ik ook om de AW6 te kopen met cashback. Alleen heb ik (nog) geen iPhone, wat betekent dat ik er een op zeer kort termijn moet aanschaffen.

Alle reacties in het topic heb ik doorgelezen. Ik vind het echter een lastige keuze blijven: het is een flinke smak geld in één keer (al helemaal met een iPhone erbij) en het dwingt me om nog minimaal nog één jaar bij Ditzo te blijven. Eigenlijk verwacht ik wel genoeg te kunnen sporten om 80-100% van de benodigde punten te halen, of er moet iets gek gebeuren de komende 2 jaar. Het lijkt me ook stug dat de verzekering volgend opeens heel slecht uitvalt.

Eigenlijk heb ik helemaal geen AW6 nodig (maar wél een sporthorloge nodig, die heb ik nog niet). Echter is het natuurlijk een goede extra stok achter de deur. Daarnaast lijkt het me best handig en leuk, al heb ik echt niet al die functies nodig.

Misschien irrationeel, maar toch vind ik het een spannende keuze. Meer mensen die het hebben gedaan (AW6) en blij zijn met de keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-05 22:39
Batavia schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:06:
Ik denk dat dat maar weinig zullen zijn.
Ook ik heb laatst bij ze aangegeven liever iets als een Garmin te willen dan de Fitbit. De nieuwe venu zou mij wel tof lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Batavia schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:06:
Het zullen er niet veel zijn. Ik had al een Garmin (Vivoactive 4) maar daarnaast zou ik ook niet snel een Fitbit kopen. Het is een betaalbare wearable maar zelf heb ik liever een rond horloge dat ik ook dagelijks kan dragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
Fuujii schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:18:
Misschien irrationeel, maar toch vind ik het een spannende keuze. Meer mensen die het hebben gedaan (AW6) en blij zijn met de keuze?
Je hebt momenteel een Android telefoon en overweegt dus om de Apple watch te halen en daarbij ook te wisselen naar de iphone... Persoonlijk zou dat voor mij een no-go zijn, ik kon niet wennen aan de iphone. ;)

Ik heb wel de Apple watch besteld en deze binnen een dag na ontvangst weer doorverkocht. Weliswaar met een klein verlies maar na 3 maanden cashback had ik dat al weer goed gemaakt. Zou ik twee jaar de volledige cashback verdienen dan heb ik dus ruim 400 Euro "verdiend".
Als alternatief voor de iwatch/Fitbit gebruik ik de Garmin Vivoactive 4. Garmin werkt perfect samen met Android en de synchronisatie met Vitality is naadloos en direct. Helaas kan je bij Vitality geen Garmin bestellen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Topicstarter
https://www.iphoned.nl/ni...-a-s-r-vitality-programma

Kwam deze toevallig tegen, interessant artikel als het gaat om invloed/effectiviteit van het dragen van zo een wearable.

[ Voor 20% gewijzigd door Flappiewappie op 11-01-2021 09:39 ]

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liesjenibs
  • Laatst online: 17-02-2021
Hoi hoi,

Misschien voor degene die de apple watch 6 ook rond/op 4 januari besteld hadden. Ik heb zojuist een mail gekregen dat deze morgen (12 januari) geleverd gaat worden ☺️.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Niet online
Het lijkt er bijna op dat ze de eerste week van januari vrij zijn geweest bij Sparco.... Alles lijkt nu verstuurd te gaan worden.

Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liesjenibs
ZeRoC00L schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:51:
Het lijkt er bijna op dat ze de eerste week van januari vrij zijn geweest bij Sparco.... Alles lijkt nu verstuurd te gaan worden.
Dat zal mij niks verbazen inderdaad..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuujii
  • Laatst online: 08:39
Timmy schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:38:
[...]

Je hebt momenteel een Android telefoon en overweegt dus om de Apple watch te halen en daarbij ook te wisselen naar de iphone... Persoonlijk zou dat voor mij een no-go zijn, ik kon niet wennen aan de iphone. ;)

Ik heb wel de Apple watch besteld en deze binnen een dag na ontvangst weer doorverkocht. Weliswaar met een klein verlies maar na 3 maanden cashback had ik dat al weer goed gemaakt. Zou ik twee jaar de volledige cashback verdienen dan heb ik dus ruim 400 Euro "verdiend".
Als alternatief voor de iwatch/Fitbit gebruik ik de Garmin Vivoactive 4. Garmin werkt perfect samen met Android en de synchronisatie met Vitality is naadloos en direct. Helaas kan je bij Vitality geen Garmin bestellen...
Ik wil sowieso een iPhone kopen, dus ik koop niet een iPhone speciaal hiervoor. Alleen wel wat sneller. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Eerste week: doel 300 punten: in 2 dagen behaald
Tweede week: doel 0 punten (vanwege bug). Direct behaald.
Derde week: doel 200 punten. Gelukkig motiveer ik mezelf ook om te bewegen, want de app moet nog even op stoom komen zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Laatst online: 04-06 22:11
Zijn jullie ook van plan om een gezondheid check te laten doen? Als je max jaar punten wilt halen is dit nodig wat ik zo zie.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Topicstarter
Inspired schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:01:
Zijn jullie ook van plan om een gezondheid check te laten doen? Als je max jaar punten wilt halen is dit nodig wat ik zo zie.
Heb het vorig jaar niet gedaan, is alleen van belang op cashback van je verzekering (Dus als je bij Ditzo/Amersfoortse aanvullende verzekeringen hebt) om dan platinum te halen. Zonder de test ben ik slechts tot status goud gekomen.

Daarnaast kan het wél handig zijn om echt inzicht te krijgen in je gezondheid, ben van mening dat iedereen er in ieder geval wel iets van bewustwording uit haalt. Dus dat betaald zich op de hele lang termijn op persoonlijk level terug :)

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
Flappiewappie schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:12:
[...]

Heb het vorig jaar niet gedaan, is alleen van belang op cashback van je verzekering (Dus als je bij Ditzo/Amersfoortse aanvullende verzekeringen hebt) om dan platinum te halen. Zonder de test ben ik slechts tot status goud gekomen.

Daarnaast kan het wél handig zijn om echt inzicht te krijgen in je gezondheid, ben van mening dat iedereen er in ieder geval wel iets van bewustwording uit haalt. Dus dat betaald zich op de hele lang termijn op persoonlijk level terug :)
Ja, we zijn het wel van plan te doen als het weer kan. Ergens in de zomer denk ik. Had vooraf eigenlijk verwacht dat je gewoon met sporten alleen de max punten wel kon halen. Niet gezien dat er een cap op zat. Maar goed, geen issue. Zo spannend is de test ook niet. Mijn vorige werkgever gaf medewerkers ook de mogelijkheid zo'n test te doen op locatie. Die ging nog iets verder. Ook altijd wel gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04:54
Liesjenibs schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:46:
Hoi hoi,

Misschien voor degene die de apple watch 6 ook rond/op 4 januari besteld hadden. Ik heb zojuist een mail gekregen dat deze morgen (12 januari) geleverd gaat worden ☺️.
Kleur en formaat van de Apple Watch?

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timmy
Inspired schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:01:
Je hebt inderdaad de gezondheidscheck nodig om aanspraak te maken op maximale korting op de aanvullende verzekeringen. Ik heb geen aanvullende verzekeringen maar ik heb afgelopen jaar toch de test gedaan, ik heb de resultaten alleen niet met Vitality gedeeld. Zo heb je toch inzicht in je gezondheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liesjenibs
Clifdon schreef op maandag 11 januari 2021 @ 11:28:
[...]

Kleur en formaat van de Apple Watch?
Ik heb de donkerblauwe 40mm besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFFP17bg6V
Clifdon schreef op maandag 11 januari 2021 @ 08:54:
[...]

30-12 besteld en helaas nog geen verzendbevestiging gehad. 44mm grijs in mijn geval. Misschien maakt dat het verschil?
Ik had de zilver 40mm. Ik weet niet of dat wat uitmaakt. Sparco heeft bij mij op 5 januari de bestelling wel doorgezet naar Apple. Het lijkt erop dat het bij Apple zo lang duurt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFFP17bg6V
Fuujii schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:18:
Ik heb ook recent een abonnement afgesloten met Vitality. Nu overweeg ik ook om de AW6 te kopen met cashback. Alleen heb ik (nog) geen iPhone, wat betekent dat ik er een op zeer kort termijn moet aanschaffen.

Alle reacties in het topic heb ik doorgelezen. Ik vind het echter een lastige keuze blijven: het is een flinke smak geld in één keer (al helemaal met een iPhone erbij) en het dwingt me om nog minimaal nog één jaar bij Ditzo te blijven. Eigenlijk verwacht ik wel genoeg te kunnen sporten om 80-100% van de benodigde punten te halen, of er moet iets gek gebeuren de komende 2 jaar. Het lijkt me ook stug dat de verzekering volgend opeens heel slecht uitvalt.

Eigenlijk heb ik helemaal geen AW6 nodig (maar wél een sporthorloge nodig, die heb ik nog niet). Echter is het natuurlijk een goede extra stok achter de deur. Daarnaast lijkt het me best handig en leuk, al heb ik echt niet al die functies nodig.

Ik ben bij Apple àltijd blij met m’n keuze. B)

Of iets “een smak geld” is of dat iemand er blij van wordt is heel persoonlijk. Zoiets moet je echt voor jezelf en jouw situatie nagaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:33
Letterlijk het enige wat Sparco doet is het ontvangen van de betaling, doorgeven aan ASR dat jij de Apple watch hebt gekocht en dan zelf een order plaatsen bij Apple die dan bij jou wordt bezorgd.
Lijkt mij dus ook dat Apple hier de "boosdoener" is.

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFFP17bg6V
JohanNL schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:59:
Letterlijk het enige wat Sparco doet is het ontvangen van de betaling, doorgeven aan ASR dat jij de Apple watch hebt gekocht en dan zelf een order plaatsen bij Apple die dan bij jou wordt bezorgd.
Ik kan dit bevestingen. In de verzendbevestiging van Apple staat ook: ‘Besteld op 05/01/2021’

Sparco is dus vrij snel. Bij Apple blijft het liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
JohanNL schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:59:
Dat vermoed ik ook.

Bij Apple kan je de orderstatus volgen. Rechtsboven zie je wanneer de order door Sparco bij Apple is geplaatst, in mijn geval was dat op de dag van bestelling in de Sparco winkel. Het duurde vervolgens nog enkele dagen voordat ik de verzendbevestiging van Apple/DHL ontving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Heb vooralsnog niks van sparco gehoord buiten een mail dat ze gaan overleggen. Dat was vijf dagen geleden.

Vanavond weer hardlopen, nu voor het eerst met horloge want heb nu een bandje via iemand anders gekregen die we klikt.

Als ik vanavond als activiteit op mn horloge hardlopen doe, en na het hardlopen mijn gezondheid app sync in de vitality app pakt hij dan beide hartslag en stappen?

Afgelopen week pakte hij zonder horloge alleen de stappen, dus dat waren iets van 11k waarvoor ik 100 punten kreeg, heb het allemaal prima gehaald maar als ik de hartslag punten er ook bij krijg is het natuurlijk voor de maand en jaarboeken wat makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Apart...ik heb vandaag al 50 punten gehaald met stappen volgens de app. De dag is nog niet eens voorbij.

Het zouden er trouwens 200 moeten worden na mijn lange wandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Trichoglossus schreef op maandag 11 januari 2021 @ 16:54:
Apart...ik heb vandaag al 50 punten gehaald met stappen volgens de app. De dag is nog niet eens voorbij.
Klopt, dat is de stand van dit moment. Zet je nog meer stappen dan wordt die 50 punten automatisch vervangen door 100 of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Dat is dan wel anders/nieuw. De vorige weken kwamen de punten er pas de volgende dag bij. Derde week inmiddels. Nog steeds op 300 punten al weekdoel. Eitje nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
Trichoglossus schreef op maandag 11 januari 2021 @ 16:59:
Dat is dan wel anders/nieuw. De vorige weken kwamen de punten er pas de volgende dag bij. Derde week inmiddels. Nog steeds op 300 punten al weekdoel. Eitje nog :)
Het is afhankelijk van wat je als wearable gebruikt. Mijn Garmin synchroniseert de stappen tenminste eenmaal per uur. Ik krijg dan direct de punten als ik een doel behaal en later op de dag wordt het aangepast als ik een volgende doel haal.

De eerste 3 weken zijn 300 punten, daarna 1 week met 400, dan 1 week met 500 en vanaf daar gaat het elke week met 50 punten omhoog. Tenmiste als je je doel haalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:35
Na mijn tweede week, waarin ik 600 punten heb behaald, is mijn weekdoel in de derde week 200 punten.

Vorige week was er wel die storing waardoor je met 0 punten al het weekdoel had behaald. Meer mensen waarbij dit het geval is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trichoglossus
Timmy schreef op maandag 11 januari 2021 @ 17:09:
[...]

Het is afhankelijk van wat je als wearable gebruikt. Mijn Garmin synchroniseert de stappen tenminste eenmaal per uur. Ik krijg dan direct de punten als ik een doel behaal en later op de dag wordt het aangepast als ik een volgende doel haal.

De eerste 3 weken zijn 300 punten, daarna 1 week met 400, dan 1 week met 500 en vanaf daar gaat het elke week met 50 punten omhoog. Tenmiste als je je doel haalt ;)
Ja geen >:)
Ik gebruik alleen een app op de smartphone als stappenteller.

Over een week of 11 zit ik dan op 800 punten. De eerste 4 maanden is deelname toch gratis. Indien de doelen niet bereikt worden dan ga ik geen abbo nemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
xMaaiks schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:01:
[...]

Ik kan dit bevestingen. In de verzendbevestiging van Apple staat ook: ‘Besteld op 05/01/2021’

Sparco is dus vrij snel. Bij Apple blijft het liggen.
Ik denk dat @ZeRoC00L gelijk heeft dat sparco een tijd op vakantie is geweest. Bij mij staat er ook "besteld op 5/01/2021", terwijl het vorig jaar december in de ASR vitality app is besteld.

@Timmy @JohanNL : ziet ernaar uit dat de bestelling een weekje tussen ASR en sparco is blijven liggen, voordat de order bij Apple geplaatst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jassie256
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-05 08:21
Hier hebben we beide ons weekdoel van vorige week behaald. Echter onder “rewards” zien wij niets staan. Meer mensen hier last van? Er lijkt niets te laden. Enige wat er staat is dit
Welkom bij de a.s.r. Vitality webshop 'Kies je cadeau'.

Om in de webshop van 'Kies je cadeau' te kunnen rondkijken, moet je een account voor deze webshop hebben. Dit account kun je aanmaken, zodra je jouw reward inwisselt voor 'Kies je cadeau'.
Edit: nog even in de iOS App Store gekeken voor een update. Deze is er niet. Wel zie ik daar een mooie screenshot van hoe de ‘webwinkel’ eruit zou moeten zijn. Dat mist dus. Vreemd.

Daarnaast staat onder het kopje profiel — activiteiten wel keurig “do 7 Jan Assessment - active rewards goal achieve”. Ergens is het dus wel geregistreerd in het systeem (gelukkig).

[ Voor 29% gewijzigd door jassie256 op 11-01-2021 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jassie256
Timmy schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 09:09:
[...]

Na het behalen van je weekdoel krijg je als het goed is een melding dat je deze kan verzilveren. Je kan dan kiezen uit de door jou genoemde Aktiesport bon maar je kan ook een "Spaartegoed 1" selecteren. Je hebt vervolgens 4 maal een "Spaartegoed 1" nodig om deze te kunnen inwisselen voor een BOL bon. De inhoud van de webshop van Vitality zie je alleen als je als beloning het spaartegoed hebt geselecteerd.
Waar zou dit moeten staan of waar krijg je deze melding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-05 22:39
Je moet eerst een keuze maken of je spaartegoed wilt, het wilt doneren of wat anders.
Zo uit mijn hoofd kan je dat doen onder "beloningen" en dan de eerste knop.

Pas als je daar kiest voor spaartegoed kan je een account bij de vitality webshop aanmaken

[ Voor 5% gewijzigd door darkkingll op 12-01-2021 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-06 08:57

Saninl

Gisteren de AW6 binnengekregen. Had het mij nog niet eerder bedacht, maar ik kan sommige wijzerplaten nu niet meer aan, omdat mijn vorige horloge een AW4 Nike Edition was... Jammer dat ASR ons die keuze niet geeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
Saninl schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 08:45:
Gisteren de AW6 binnengekregen. Had het mij nog niet eerder bedacht, maar ik kan sommige wijzerplaten nu niet meer aan, omdat mijn vorige horloge een AW4 Nike Edition was... Jammer dat ASR ons die keuze niet geeft...
Wijzerplaten? Bandjes bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jassie256
darkkingll schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 08:19:
Je moet eerst een keuze maken of je spaartegoed wilt, het wilt doneren of wat anders.
Zo uit mijn hoofd kan je dat doen onder "beloningen" en dan de eerste knop.

Pas als je daar kiest voor spaartegoed kan je een account bij de vitality webshop aanmaken
Daar staat dus niets onder. Als ik "Bekijk spaartegoed en kies beloning" klik komt ik dus op dat "lege" scherm uit waar ik niets kan. Onder dat hamburger menu zit alleen de optie 'engels'
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-H_WQEh0uVqFnmLkuuPF6FMH6pQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kWEeslQZxkAqCnvr2Ybqqp4W.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ligi59OWH9VdRPAkOA1LRvibfjY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dFl9BGqxbjUwW4FMgkCZGvJT.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
Je moet bij activeiten op het behalen van je weekdoel klikken. Dan onderin naar beloningen. App is wat onlogisch af en toe.. tenminste. In mijn beleving. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Inspired op 12-01-2021 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Niet online
Het moet natuurlijk wel een beetje onlogisch zijn en wat moeite kosten zodat je 'vergeet' je vergoeding te claimen O-)

Ondertussen zojuist de Apple Watch ontvangen, 31e besteld.

Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
ZeRoC00L schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:00:
Het moet natuurlijk wel een beetje onlogisch zijn en wat moeite kosten zodat je 'vergeet' je vergoeding te claimen O-)

True. :)

Hier Watch 5/1 besteld, 11/1 mail van Sparco met pakbon (stond levering 21/1 op), vandaag mail van Apple dat hij morgen geleverd gaat worden. Redelijk snel dus gezien de drukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Topicstarter
ZeRoC00L schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:00:

Ja snap dat ook niet helemaal, zal ook wel een psychologisch aspect aan zitten dat je even de app moet opstarten en nog de bevestiging krijgt. Ook het opstarten van de app kan wellicht nog wat leuke data opleveren voor a.s.r.

Ik pleit nog steeds gewoon voor Apple health integratie dat als je alle "ringen closed" dat je dan gewoon je punten krijgt: dus een volle week alle ringen = maximale target. Nu kun je nog relatief makkelijk "off-dagen" plannen: bijvoorbeeld ik doe zaterdag/zondag 2x 300 punten, nog keertje stukje joggen en dan 4 dagen niet verder komen dan wandelingetje bank naar bed. Dan klinkt 7 dagen gemiddeld elke dag actief zijn toch wel een stukje gezonder.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMei
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-05 08:31
Vreemd dat er zoveel verschillen zitten in de leveringen. Mijn man en ik hebben beide besteld op 1/1 (Apple Watch, 1x grijs, 1x zilver) en beide nog niks gehoord aangaande levering...

Overigens is mijn maanddoel wel verschoven naar 1 februari dus dat scheelt.

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
Voor de status / jaarbeloning zit ik inmiddels op 36.200 punten.

* 15.000 voor keuring
* 2.000 door een paar online vragenlijsten (voeding, niet roken etc)
* 19.200 door beweging

Ik ben benieuwd of hij volgende week stopt met punten tellen. Voor het jaardoel mogen er immers maximaal 20.000 punten uit beweging komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Laatst online: 03-06 12:16

tomic

Smexylittlebabe!

Weet iemand of je tijdens je workout niet je actuele maar je gemiddelde hartslag laat zien?

Ik vindt het vrij irritant om niet te weten wat mijn gemiddelde hartslag is tijdens een workout.

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
tomic schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 12:48:
Weet iemand of je tijdens je workout niet je actuele maar je gemiddelde hartslag laat zien?

Ik vindt het vrij irritant om niet te weten wat mijn gemiddelde hartslag is tijdens een workout.
Is dat niet afhankelijk van de fitness app die je gebruikt?

Ik gebruik Polar Beat i.c.m. een hartslagmeter onder mijn borst. Deze app laat wel het gemiddelde zien en horen om de KM.
Pagina: 1 ... 8 ... 40 Laatste