Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carolien89
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-09 15:59
Kun je in de app ergens zien wanneer je maanddoel ingaat?

Ik heb de Apple Watch aangeschaft via de app op de mobiel van m'n buurvrouw, kan me wel herinneren dat er iets heeft gestaan over start maanddoel, ik geloof ook in januari, maar kan me de precieze datum niet meer herinneren (maar zou dan 1 januari moeten zijn neem ik aan). Maar in de app kan ik t niet terugvinden. Wel datum van m'n weekdoel (start 4 januari).
Staat dat inderdaad niet in de app, of zou het kunnen dat ik t niet kan vinden omdat ik nu in de app op Android kijk? (Van waaruit je ook de Apple Watch niet kan bestellen, dus mss ook geen maanddoel zien ervoor?).

Heb wel mail gehad om IBAN te bevestigen voor de cashback dus dat is verder wel gewoon goed gegaan volgens mij.

Ik mis wel wat dingen in die app trouwens. Een makkelijk overzicht van je behaalde punten voor je week- en maanddoel bv. Maar misschien is dat voor weekdoel er nog niet omdat die pas maandag start - maar m'n maanddoel is dus geloof ik wel vandaag al gestart. Of ligt dat weer aan dat ik in Android app kijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan Bogle
  • Registratie: Juli 2020
  • Nu online
DKjordy schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 15:10:
[...]

Het is inderdaad niet verplicht de AW te gebruiken. Je kan met louter een hartslagband en de polar app activiteiten registreren, je krijgt dan (natuurlijk) alleen punten voor activiteiten die voldoen aan % van de max hartslaag en aantal minuten sporten.

Heb zelf geen polar, maar een Garmin en daarmee werkt dat uitstekend.
Ah ja, he jammer, dan mis ik mijn stappen... niet aan gedacht. Zal de meeste punten uit sporten pakken denk ik, maar soms kunnen die stappen toch het verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-08-2023
Ik krijg de activiteit uit mijn Garmin account niet gekoppeld met de ASR Vitality applicatie. Als ik in onderstaand scherm op 'Klik hier om te synchroniseren' druk gegebeurd er helemaal niets. Iemand die de oplossing weet?
EDIT/toevoeging: gaat hier om de iPhone applicatie. De ASR vitality app verschijn ook niet in de Garmin Connect App onder Settings > Partner Apps.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-temx1BkDzSw8HOK50_H0pCdOMU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xa6GvNlHwVNLlEtriMKssMS2.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door EdwinnR op 01-01-2021 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
EdwinnR schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 16:45:
Ik krijg de activiteit uit mijn Garmin account niet gekoppeld met de ASR Vitality applicatie.
Handmatig synchroniseren lijkt in de Android app ook geen effect te hebben maar na een activiteit komt deze binnen seconden in Vitality. Stappen worden periodiek gesynchroniseerd. Wellicht gewoon eens een activiteit starten en iets later weer beëindigen? Deze zou zichtbaar moeten worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
  • Nu online
carolien89 schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 16:12:
De ingangsdatum van je Apple watch doel zie je alleen in de iOS app maar normaal gesproken is het de eerst volgende kalendermaand. Ik ga er vanuit dat die voor jou vandaag is begonnen. Je zult het vanzelf te weten komen, halverwege (bij 1250 punten) krijg je een notificatie ;)

Voor zover ik zag zijn de ios en Android apps hetzelfde, je mist alleen het maanddoel van de Apple watch in de Android app. Qua gebruiksgemak er inderdaad wel iets veranderd worden. Het went gelukkig wel snel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EdwinnR
  • Laatst online: 07-08-2023
Timmy schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 17:01:
[...]

Handmatig synchroniseren lijkt in de Android app ook geen effect te hebben maar na een activiteit komt deze binnen seconden in Vitality. Stappen worden periodiek gesynchroniseerd. Wellicht gewoon eens een activiteit starten en iets later weer beëindigen? Deze zou zichtbaar moeten worden.
Thx, maar dat was precies mijn probleem.. Wonder boven wonder lijkt hij het nu wel te doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carolien89
Timmy schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 17:08:
[...]

De ingangsdatum van je Apple watch doel zie je alleen in de iOS app maar normaal gesproken is het de eerst volgende kalendermaand. Ik ga er vanuit dat die voor jou vandaag is begonnen. Je zult het vanzelf te weten komen, halverwege (bij 1250 punten) krijg je een notificatie ;)

Voor zover ik zag zijn de ios en Android apps hetzelfde, je mist alleen het maanddoel van de Apple watch in de Android app. Qua gebruiksgemak er inderdaad wel iets veranderd worden. Het went gelukkig wel snel.
Ah, top, dat verklaart. Ik denk inderdaad ook dat 'ie vandaag is begonnen, maar goed te weten dat ik halverwege een notificatie zou moeten krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

carolien89 schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 16:12:

Ik heb de Apple Watch aangeschaft via de app op de mobiel van m'n buurvrouw, kan me wel herinneren dat er iets heeft gestaan over start maanddoel, ik geloof ook in januari, maar kan me de precieze datum niet meer herinneren (maar zou dan 1 januari moeten zijn neem ik aan). Maar in de app kan ik t niet terugvinden. Wel datum van m'n weekdoel (start 4 januari).
Staat dat inderdaad niet in de app, of zou het kunnen dat ik t niet kan vinden omdat ik nu in de app op Android kijk? (Van waaruit je ook de Apple Watch niet kan bestellen, dus mss ook geen maanddoel zien ervoor?).
Klopt. Je ziet het maanddoel van een AW alleen in de iOS app.
Kortom: wat vaker naar je buurvrouw gaan ;)

Het maanddoel is btw 2500. Dus je kunt dat ook zelf berekenen via het puntenoverzicht. Al hoewel wel omslachtig...

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan Bogle
  • Nu online
Hebben andere die zich op 31 december hebben aangemeld via independer al wel iets gehoord van Vitality? Ik heb nog geen mail met een link om een account aan te maken en wil zo snel mogelijk van start :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Johan Bogle schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 22:09:
Hebben andere die zich op 31 december hebben aangemeld via independer al wel iets gehoord van Vitality? Ik heb nog geen mail met een link om een account aan te maken en wil zo snel mogelijk van start :)
Wellicht mosterd na de maaltijd, maar precies dezelfde situatie hadden anderen waarvoor ik persoonlijk de Ditzo verzekering + Vitality via Independer had geregeld.
Dagen gewacht, maar die activatielink van Vitality kwam maar niet.
Heb toen deze link gevonden: https://www.asr.nl/vitality/particulier/ditzo-4maandengratis
Je vult daar nogmaals je gegevens in en je krijgt gelijk de activatielink in je mailbox.
De 4 maanden gratis krijg je via die weg ook.

Wat in de onderstaande post staat kan natuurlijk ook, wellicht nog even geduld hebben :)

[ Voor 5% gewijzigd door JohanNL op 01-01-2021 22:32 ]

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 19:46
.

[ Voor 99% gewijzigd door Trichoglossus op 01-01-2021 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meestertje
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 10-09 10:35
Johan Bogle schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 22:09:
De link in de e-mail die je ontvangt leidt je gewoon naar https://www.asr.nl/vitality/particulier/ditzo-4maandengratis zoals iemand hierboven ook zegt kun je je daar gewoon aanmelden. Je moet dan op een gegeven moment je verzekeringnummer invullen. Dat nummer vind je door in te loggen op de website van Ditzo je met DigiD. in mijn geval ook al voor ik een email had gehad van Ditzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan Bogle
  • Nu online
meestertje schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 09:06:
[...]

De link in de e-mail die je ontvangt leidt je gewoon naar https://www.asr.nl/vitality/particulier/ditzo-4maandengratis zoals iemand hierboven ook zegt kun je je daar gewoon aanmelden. Je moet dan op een gegeven moment je verzekeringnummer invullen. Dat nummer vind je door in te loggen op de website van Ditzo je met DigiD. in mijn geval ook al voor ik een email had gehad van Ditzo.
Top! Dank je en ook de persoon boven :)

Ik heb mijn polisnr gevonden en de aanvraag is gelukt. Nu nog even wachten op de bevestigingsmail en dan beginnen 💪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeistgeit
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-02-2021
Wanneer je toegang geeft op het koppelen van Apple health, garmin connect of strava met asr vitality, kan vitality dan ook alle activiteiten uit het verleden syncen of alleen de komende vanaf moment van de toegang?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
  • Nu online
Zeistgeit schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:09:
Wanneer je toegang geeft op het koppelen van Apple health, garmin connect of strava met asr vitality, kan vitality dan ook alle activiteiten uit het verleden syncen of alleen de komende vanaf moment van de toegang?
In het geval van Garmin Connect zijn dat alleen de activiteiten vanaf de dag van koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan Bogle
  • Nu online
Koppelen is gelukt, maandag beginnen. Wanneer ik die vragenlijsten invul en test doe maakt niet uit als ik het goed begrijp? Tellen gewoon op voor jaardoel? Oftewel, ik moet ze niet ‘bewaren’ voor periodes dat ik wat minder punten pak?

[ Voor 6% gewijzigd door Johan Bogle op 02-01-2021 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan Bogle
  • Nu online
Andere ‘strategische’ tips over hoe ik activiteiten best kan halen zijn welkom. Ik las al om bij het inlopen al de app te starten om een langere duur te krijgen (mits de gem. hartslag hoog genoeg blijft) Nog andere ervaringen/tips?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timmy
  • Nu online
Johan Bogle schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 12:16:
Koppelen is gelukt, maandag beginnen. Wanneer ik die vragenlijsten invul en test doe maakt niet uit als ik het goed begrijp? Tellen gewoon op voor jaardoel? Oftewel, ik moet ze niet ‘bewaren’ voor periodes dat ik wat minder punten pak?
De vragenlijsten kan je een maal per lidmaatschapsjaar (dus geen kalenderjaar!) invullen, je krijgt dan de 2.000 punten. Hetzelfde geldt voor de gezondheids check, alleen moet je hiervoor een fysieke check ondergaan waarna je het bewijs kan uploaden. De behaalde punten tellen niet mee voor week- of maanddoelen, wel voor het jaardoel.

En als je moeite hebt om punten te halen dan kan je inderdaad de activiteit wat eerder starten en later stoppen. Houd er wel rekening mee dat je met die extra tijd mogelijk met de gemiddelde hartslag onder de drempel kan komen.

[ Voor 14% gewijzigd door Timmy op 02-01-2021 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflaav
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 21:33
Weet iemand hoe de stappen worden geteld als je een combinatie van Apple Health en een Fitbit gebruikt? In dat geval zal je iPhone maar ook je Fitbit stappen registreren in Apple Health lijkt me. Hoor graag of daar ervaringen over zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timmy
  • Nu online
Inflaav schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 13:10:
Weet iemand hoe de stappen worden geteld als je een combinatie van Apple Health en een Fitbit gebruikt? In dat geval zal je iPhone maar ook je Fitbit stappen registreren in Apple Health lijkt me. Hoor graag of daar ervaringen over zijn.
In de Android app kan ik meerdere bronnen koppelen maar als het om stappen gaat worden de totalen van de afzonderlijke bronnen niet bij elkaar opgeteld. Als bron 1 7.000 stappen aangeeft en bron 2 geeft 7.400 stappen aan dan is het hoogste aantal (bron 2 met 7.400 stappen) leidend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:48
Zonet mijn eerste weekdoel behaald :)

Voelt niet alleen tof (want hopelijk zo binnenkort mijn eerste Bol.com cadeaukaart), maar geeft ook voldoening. Leuke 'stok achter de deur' zo.

Overigens, ik heb geen aanvullende verzekeringen en/of een tracker aangeschaft via ASR Vitality zelf. Heeft het behalen van maanddoelen/jaardoelen dan nog wel enig nut eigenlijk?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanNL
  • Nu online
@Richh Nee, maand/jaardoelen gaan jou dan niets extra's opleveren.

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Richh
Het maanddoel is voor jou niet relevant.
Het jaardoel is mogelijk interessant voor aanvullende verzekeringen voor 2022.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 14:23
Maanddoel is voor de cashback op je fitnesstracker, jaardoel voor je verzekerings-cashback.

Ik sla deze week over. Om mijn 800 punten te halen moet ik vanavond en morgen dubbele punten scoren met een half uurtje intervallen of hardlopen. Eigenlijk geen zin in.

Dat wordt dan mijn 2e gemiste weekdoel van de 22 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 22:22

Saninl

Verwijderd schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 16:03:
@Richh
Het maanddoel is voor jou niet relevant.
Het jaardoel is mogelijk interessant voor aanvullende verzekeringen voor 2022.
En ook die van 2021 toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Richh schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 15:57:
Zonet mijn eerste weekdoel behaald :)

Voelt niet alleen tof (want hopelijk zo binnenkort mijn eerste Bol.com cadeaukaart), maar geeft ook voldoening. Leuke 'stok achter de deur' zo.

Overigens, ik heb geen aanvullende verzekeringen en/of een tracker aangeschaft via ASR Vitality zelf. Heeft het behalen van maanddoelen/jaardoelen dan nog wel enig nut eigenlijk?
Ik merk hier bij mijn vriendin en mezelf ook wel wat extra motivatie om de weekdoelen (en in ons geval ook maanddoelen) te halen. En zeker stimulatie om extra rondje te hardlopen of wandelen. Ik ben benieuwd of dat zo blijft, maar voor nu heeft het een positief effect (dus het werkt wel..).

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtince
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-06 07:24
Heb ik het goed als ik zeg dat als je meerdere activity trackers hebt gekoppeld asr app automatisch diegene met de meeste punten pakt? Maw ik hoef dus ook niet te selecteren of de activity met stappen of hartslag wil behalen.

Heb nu de iPhone app en een oude Polar watch gekoppeld. Hartslag meter is dan wel helaas met een band, maar die doe ik dan wel op bij het wandelen/sporten.

Ben me alvast aan het voorbereiden op morgen als weekdoel begint ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Xtince schreef op zondag 3 januari 2021 @ 10:00:
Heb ik het goed als ik zeg dat als je meerdere activity trackers hebt gekoppeld asr app automatisch diegene met de meeste punten pakt? Maw ik hoef dus ook niet te selecteren of de activity met stappen of hartslag wil behalen.

Heb nu de iPhone app en een oude Polar watch gekoppeld. Hartslag meter is dan wel helaas met een band, maar die doe ik dan wel op bij het wandelen/sporten.

Ben me alvast aan het voorbereiden op morgen als weekdoel begint ;).
Nou nou 300 punten...dat haal je op je sloffen in huis onderhand :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtince
Trichoglossus schreef op zondag 3 januari 2021 @ 10:08:
[...]

Nou nou 300 punten...dat haal je op je sloffen in huis onderhand :+
Uiteraard niet alleen voor weekdoel van komende week. Op lange termijn denken ;).

Was ook een algemene vraag mbt de activity trackers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Ik ben wel benieuwd hoelang een ieder het vol houdt. Of dat er straks toch een sleur in komt en de laatste maanden van het jaar er geen doelen meer worden behaald.
Zoals het met veel goede voornemens gaat, aan het begin van het jaar ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
  • Nu online
Xtince schreef op zondag 3 januari 2021 @ 10:00:
Klopt, het wordt geregistreerd als afzonderlijke activiteiten en alleen de hoogste score van die dag telt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jassie256
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-05 08:21
Voor mijn gevoel gaat er bij mij iets fout.
AW/Gezondheid gekoppeld in de Vitality app. Echter heb ik gisteren handmatig mijn “stappen” van 31/12 moeten syncen. Gisteren ruim 10k stappen gezet en deze reden ook niet automatisch gesynchroniseerd.
Als ik naar lmijn profiel - beheer trackers en apps - Apple Gezondheid” ga staat daar “laatst gesynchroniseerd op 0:09 wat ik dus handmatig heb gedaan.

Kan me niet voorstellen dat ik dit altijd handmatig moet doen? Iemand die nog meer tegen dit probleem is aangelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovieto
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21:23
jassie256 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 10:56:
AW/Gezondheid gekoppeld in de Vitality app. Echter heb ik gisteren handmatig mijn “stappen” van 31/12 moeten syncen. Gisteren ruim 10k stappen gezet en deze reden ook niet automatisch gesynchroniseerd.
Als ik naar lmijn profiel - beheer trackers en apps - Apple Gezondheid” ga staat daar “laatst gesynchroniseerd op 0:09 wat ik dus handmatig heb gedaan.

Kan me niet voorstellen dat ik dit altijd handmatig moet doen? Iemand die nog meer tegen dit probleem is aangelopen?
Bij mij hetzelfde. Mijn laatste synchronisatie is op 29 december toen ik dat handmatig deed. Er staat onder dat het 2 dagen kan duren maar lijkt dus niet zo te zijn bij mij. Ook iPhone en Apple Watch

Ik blijf het dus maar handmatig doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:44

Ik doe het ook telkens handmatig. Ik heb nog niet gezien dat hij automatisch heeft gesynchroniseerd.

Sowieso is de app - in ieder geval op iOS - redelijk brak, waarschijnlijk omdat hij niet native is. Gemiste kans, want het je gebruikt het als deelnemer redelijk vaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DKjordy
  • Laatst online: 11:24

Klopt, momenteel kunnen de gezondheidsapp van Apple en Google (gezondheid/Fit) nog niet automatisch synchroniseren. Tot die tijd zul je het minimaal 1x in de week handmatig moeten doen helaas. Andere apps (Strava, Garmin, polar etc.) syncen wel automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geeneen643
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-08 14:12
Ik kreeg keurig op 31 december de apple wattig (serie 6, 44 mm, blauw) geleverd, terwijl eerst half januari was aangegeven. Mooi apparaatje, ik had een serie 5 40 mm, maar ik ben erg blij met het grotere scherm, veel beter te zien zonder leesbril!
Ik zag dat 1 januari nog bij december gesynchroniseerd was. Geen probleem voor mij, ik sportte de afgelopen jaren tussen de 300 en 370 uur per jaar, dus ik kom wel aan mijn beloningen. Ik mis wel de link naar de webshop? Die hoort toch onder het tabje 'bekijk je spaartegoed en kies een beloning' te staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DKjordy
  • Laatst online: 11:24
geeneen643 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 19:38:
...Ik mis wel de link naar de webshop? Die hoort toch onder het tabje 'bekijk je spaartegoed en kies een beloning' te staan?
Als je voor de eerste keer je weekdoel hebt gehaald, kan je je spaartegoed kiezen en je registreren voor de webshop. Vanaf dan zie je de webshop met alle mogelijke opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Laatst online: 09-09 10:54

tomic

Smexylittlebabe!

DKjordy schreef op zondag 3 januari 2021 @ 20:17:
[...]

Als je voor de eerste keer je weekdoel hebt gehaald, kan je je spaartegoed kiezen en je registreren voor de webshop. Vanaf dan zie je de webshop met alle mogelijke opties.
Precies deze tekst zou er mogen komen te staan voor nieuwe gebruikers. Je ziet de hele webshop niet totdat je kiest voor Spaartegoed 1. Dank deze kan m.i. in de startpost opgenomen worden.

Ik gebruik de combi: iPhone en Apple Watch met Apple gezondheid. Het viel me op dat de activiteiten van vandaag keurig gesynct worden. Alleen als ik gister heb gesport en niet gesynct hij alleen punten geen over vandaag. Ik hoef toch niet handmatig elke dag te synchroniseren? 8)7

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Topicstarter
Er waren vragen over hoe en wat tussen eerste en tweede jaar vitality. Ben inmiddels alweer een jaar lid (sinds 3-1-2020) en kreeg deze mail:
Hoi Flappie,
Wauw, lekker bezig! Op dit moment beweeg je al bijna een jaar met a.s.r. Vitality. Supergoed! Het jaar is voorbij gevlogen, vind je ook niet? Je start 2 januari 2021 met een nieuw lidmaatschapsjaar. In deze mail lees je wat dit voor jou betekent.
Je huidige lidmaatschapsjaar
In het afgelopen jaar ben je lekker bezig geweest met het verzamelen van punten voor je a.s.r. Vitality status: je jaardoel. Je hebt nog een maand de tijd om net die laatste Vitality punten binnen te halen voor je Vitality status.
Let op: Voor het bereiken van de Platinum Vitality Status moet je, naast voldoende beweging, je Gezondheid Check hebben gedaan. Deze kun je 1 keer per lidmaatschapsjaar via a.s.r. Vitality laten uitvoeren. Doe dit dus nog in de aankomende maand! Je vindt hier alle informatie.

Je nieuwe lidmaatschapsjaar
Het nieuwe lidmaatschapsjaar van a.s.r. Vitality start je weer met 0 Vitality punten. Tijd dus om jezelf weer lekker uit te dagen voor nieuwe Vitality punten! Hoe?
Door te doen wat je al deed; bewegen voor het behalen van jouw weekdoel! Heb je een activity tracker aangeschaft via a.s.r.Vitality? Je kunt aankomend lidmaatschapsjaar gewoon doorgaan met het terugverdienen van je aankoopbedrag door je maanddoel te halen.
Door de onderdelen binnen 'Ken je gezondheid' opnieuw te voltooien voor Vitality punten. Dit zijn de voedingstesten, de gezondheidsvragen, de niet-rokersverklaring én de Gezondheid Check.

Je Vitality status
Een lidmaatschapsjaar hoeft niet gelijk te zijn aan een kalenderjaar (1 januari – 31 december). Na het eerste lidmaatschapsjaar neem je je bereikte Vitality status een jaar lang mee, zodat je in het volgende kalenderjaar ook profiteert van deze status.
Je bereikte Vitality status blijft ook nog een jaar zichtbaar in je app. Deze status zie je bovenin bij ‘beloningen’. Vanaf de start van je nieuwe lidmaatschapsjaar gaat het aantal Vitality punten naar 0. Deze punten zie je door bij ‘beloningen’ op je status te klikken. Dat betekent dat je je jaardoel weer kan opbouwen door het behalen van Vitality punten. Dit puntentotaal bepaalt welke Vitality status je aan het einde van aankomend lidmaatschapsjaar hebt bereikt.
Cashback aanvullende verzekering
Heb je een verzekering bij Ditzo of De Amersfoortse? De hoogte van jouw cashback wordt elk jaar op 31 december berekend. Dit doen we aan de hand van de Vitality status die je op dát moment bereikt hebt.
Sinds eerste week augustus nu slechts 4x het weekdoel niet gehaald... kan helaas niet meer verder kijken. Laatste week elke week 800 punten = 1x fietsen en 2x rennen en een wandeling. Houdt je van de straat... of juist niet?

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
tomic schreef op zondag 3 januari 2021 @ 20:33:
[...]

Precies deze tekst zou er mogen komen te staan voor nieuwe gebruikers. Je ziet de hele webshop niet totdat je kiest voor Spaartegoed 1. Dank deze kan m.i. in de startpost opgenomen worden.

Ik gebruik de combi: iPhone en Apple Watch met Apple gezondheid. Het viel me op dat de activiteiten van vandaag keurig gesynct worden. Alleen als ik gister heb gesport en niet gesynct hij alleen punten geen over vandaag. Ik hoef toch niet handmatig elke dag te synchroniseren? 8)7
Met de combi AW en Apple Gezondheid moet je idd handmatig syncen. Beetje jammer.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carolien89
Morgen begint m'n weekdoel. Voor maanddoel wel al 500 punten gehaald (start 1jan) en voor jaardoel 600 (start 31dec). Twee keer wandelen, een keer half uur spinnen en een keer half uur HIIT. Verwacht dus geen problemen met halen van de doelen mits ik blijf sporten in m'n regime, en daar is dit wel mooie motivator voor. En vanaf maandag ook daadwerkelijk bol.com bonnen sparen, dat is lekker. Heb al wat dingen op m'n verlanglijstje staan daar dus dat werkt lekker motiverend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coinman63
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:00
Voordeel als je niet sportief bent: flink punten verdienen met weinig inspanning. Gisteren wandeling van een uurtje gemaakt in Scheveningen. Van het Zwarte pad naar de haven en terug. Resultaat: 300 punten! Was trouwens erg druk op het strand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
Dan heb je een aardig hoge hartslag bij het wandelen?

Met de tijd zal dat omlaag gaan en moet je meer doen voor dezelfde BPM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Mijn weekdoel staat nu nog op 0 van 0 punten :+ zal wel te snel willen. Ben benieuwd naar mijn weekdoel van week 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:22
t_captain schreef op zondag 3 januari 2021 @ 22:52:
Dan heb je een aardig hoge hartslag bij het wandelen?

Met de tijd zal dat omlaag gaan en moet je meer doen voor dezelfde BPM :)
Dat is maar de vraag. Ik heb een prima conditie (als in: al jaren duursporter) en ik haal met een wandeling van een uur ook makkelijk 200 punten. Gewoon een kwestie van een hartslag die snel de hoogte in gaat als ik met m'n kont van de bank kom. Genetisch bepaald of zo, dus dat gaat ook niet zomaar veranderen.

Hij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megatron7591
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 28-04-2024
Dat is maar de vraag. Ik heb een prima conditie (als in: al jaren duursporter) en ik haal met een wandeling van een uur ook makkelijk 200 punten. Gewoon een kwestie van een hartslag die snel de hoogte in gaat als ik met m'n kont van de bank kom. Genetisch bepaald of zo, dus dat gaat ook niet zomaar veranderen.
Dat heb ik dus ook. Als ik een beetje doorloop bij het wandelen, kom ik op een hartslag van 115-120 bpm. Nu is mijn conditie niet meer zo goed als wat het geweest is, maar nog steeds bovengemiddeld denk ik.

Ik heb trouwens een probleempje bij het synchroniseren van de Google Fit data. Om uit te proberen heb ik deze vroeg op de dag handmatig gesynchroniseerd (pas 1000 stappen toen). Nu wilde ik dat weer handmatig doen aan het einde van de dag, maar de Vitality-app update de stappen niet. Kun je de Google Fit data maar één keer per dag handmatig synchroniseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:24
Ik had vanochtend een sync gedaan met de ASR app, toen kreeg ik ineens een melding dat ik mn doelen had behaald? Bij mij staat er 0 van de 0 punten ?? Ik heb ook gewoon beloning kunnen kiezen.

Is dit een bug ofzo ?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Laatst online: 15:44
Possible schreef op maandag 4 januari 2021 @ 08:30:
Ik had vanochtend een sync gedaan met de ASR app, toen kreeg ik ineens een melding dat ik mn doelen had behaald? Bij mij staat er 0 van de 0 punten ?? Ik heb ook gewoon beloning kunnen kiezen.

Is dit een bug ofzo ?
Had ik gisteravond ook. Al had ik gisteren wel wat punten behaald. Begreep er vrij weinig van, maar mij hoor je niet klagen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:24
oohh schreef op maandag 4 januari 2021 @ 08:33:
[...]

Had ik gisteravond ook. Al had ik gisteren wel wat punten behaald. Begreep er vrij weinig van, maar mij hoor je niet klagen. :P
Nee inderdaad, ach ik ga er niet minder om hardlopen dus dat komt wel goed :P

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRJ020
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:08
Heb dit ook geprobeerd en ook ineens het weekdoel behaald.. Had wel gisteren alvast 50 punten behaald met wandelen.

Itho Amber 95 + WPV-H 240L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lana1234
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22-01-2021
Ik heb een vraagje. Ik gebruik nu voor het eerst a.s.r. Vitality ivm een Ditzo zorgverzekering. Zojuist de niet rokersverklaring ingevuld voor 500 punten en heb gelijk mijn weekdoel behaald. En heb hiervoor dus amper gelopen. Als ik het goed begrijp is het dan wel verstandig om die andere vragenlijsten (zoals bijv de voedingstest) te bewaren voor tijden waarin ik mogelijk mijn weekdoelen niet ga halen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eno_W
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 21-07 10:03
Hier haal ik ook mijn punten met wandelen met een hoge hartslag. Al zal de 7,5 maanden zwangerschap daar vast aan bijdragen. Ben benieuwd wat de bevalling me gaat opleveren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

Schat.... De weeen zijn begonnen... Pak m'n fitness tracker... ;-)

Toch maar een weblog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trichoglossus
Lana1234 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 09:16:
Ik heb een vraagje. Ik gebruik nu voor het eerst a.s.r. Vitality ivm een Ditzo zorgverzekering. Zojuist de niet rokersverklaring ingevuld voor 500 punten en heb gelijk mijn weekdoel behaald. En heb hiervoor dus amper gelopen. Als ik het goed begrijp is het dan wel verstandig om die andere vragenlijsten (zoals bijv de voedingstest) te bewaren voor tijden waarin ik mogelijk mijn weekdoelen niet ga halen?
Die rokersverklaring telt mee voor het jaardoel, niet voor het weekdoel.
Megatron7591 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 01:23:
[...]

Dat heb ik dus ook. Als ik een beetje doorloop bij het wandelen, kom ik op een hartslag van 115-120 bpm. Nu is mijn conditie niet meer zo goed als wat het geweest is, maar nog steeds bovengemiddeld denk ik.

Ik heb trouwens een probleempje bij het synchroniseren van de Google Fit data. Om uit te proberen heb ik deze vroeg op de dag handmatig gesynchroniseerd (pas 1000 stappen toen). Nu wilde ik dat weer handmatig doen aan het einde van de dag, maar de Vitality-app update de stappen niet. Kun je de Google Fit data maar één keer per dag handmatig synchroniseren?
Ik kan gewoon meerdere keren per dag synchoniseren.
Ik weet niet wat ie bij jou telt. De hartslagpunten of de stappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
  • Nu online
Lana1234 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 09:16:
De vragenlijsten tellen alleen mee voor je jaardoel, niet voor het week- en maanddoel.
Als ik af ga op de berichten hier dan is het eerste weekdoel makkelijk te halen, namelijk 0 punten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Afgelopen week netjes 300 punten bij elkaar gelopen.
Mijn teller staat dus weer op 0 van het weekdoel. Maar als ik die aanklik dan krijg ik een leeg scherm.

De andere opties zoals : Doe de asr Vitality gezondheid check, openen wel normaal. Ik ga er maar vanuit dat het straks wel weer in beeld komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

VidaR-9 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 20:47:
[...]

Met de combi AW en Apple Gezondheid moet je idd handmatig syncen. Beetje jammer.
Maar moet dit elke dag? Of neemt hij maandag en dinsdag ook meteen mee als ik woensdag synchroniseer?

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
@Trichoglossus ik heb hetzelfde probleem, en mijn vriendin ook. Volgens mij is er iets stuk daar bij ASR...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtince
Trichoglossus schreef op maandag 4 januari 2021 @ 09:45:
Afgelopen week netjes 300 punten bij elkaar gelopen.
Mijn teller staat dus weer op 0 van het weekdoel. Maar als ik die aanklik dan krijg ik een leeg scherm.

De andere opties zoals : Doe de asr Vitality gezondheid check, openen wel normaal. Ik ga er maar vanuit dat het straks wel weer in beeld komt...
Heb ik ook. Voor het eerst een weekdoel. Kan 300 punten krijgen maar geen activiteiten te zien. Had toch gehoopt dat ik moet bewegen, want bankzitten heb ik tot nu wel genoeg gedaan 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFFP17bg6V
  • Laatst online: 01-03-2021
Hoi, ik kom ook even binnenvallen. Hier ook 0 van de 0 punten behaald. Dit is mijn eerste week met a.s.r. Vitality. Kreeg daarom zelfs nog een mail dat ik mijn weekdoelen niet heb geactiveerd, maar dat heb ik wel. Ik heb ze een WhatsApp gestuurd rond 9 uur vanmorgen, dus ben benieuwd..

Edit: ik gebruik iOS.

[ Voor 4% gewijzigd door FFFP17bg6V op 04-01-2021 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Weekbeloning binnen. 0/0. Spaartegoed opgehaald, dus 1/4 van de bol.com bon binnen.

Wat een prut-app overigens. Treurig.

edit: IOS app

[ Voor 6% gewijzigd door gysman11 op 04-01-2021 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carolien89
Degenen die problemen hebben, hebben jullie de iOS of de Android app?
Ik android, en bij mij doet 't het wel gewoon normaal (als ik op weekdoel klik krijg ik een rondje met 0 van 300 punten en eronder activiteit / beloningen etc waar ik op door kan klikken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovieto
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21:23
Mijn IOS-app doet wel gewoon normaal. Moet 500 punten halen deze week, en heb er uiteraard nog 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backpacker
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Klein vraagje tussendoor: als ik de Apple Watch 6 bestel, wat voor bandje zit daarbij? Op de site staat "zwart sportbandje", is dat deze: https://www.apple.com/nl/...zwart-44-mm-standaardmaat ?

Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t_captain
Standaardbandje van de Apple watch is een glad siliconenrubber bandje, in twee lengtes.

Voor een siliconen bandje is het niet slecht, maar er zijn mooiere en betere. Via Apple zelf (duur, beperkte keuze, maar wel prima kwalitiet). Of via andere webshops (goedkoper, veel keuze, wisselende kwaliteit). Ik heb een metalen schakelband en twee leren bandjes via 123watches gekocht. Een van die leren bandjes is mijn persoonlijke favoriet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trichoglossus
carolien89 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:41:
Degenen die problemen hebben, hebben jullie de iOS of de Android app?
Ik android, en bij mij doet 't het wel gewoon normaal (als ik op weekdoel klik krijg ik een rondje met 0 van 300 punten en eronder activiteit / beloningen etc waar ik op door kan klikken).
Android. Als ik bij activiteiten op weekdoel klik, dan zie ik 0 van 0 punten behaald, en bij aanklikken krijg ik een leeg scherm

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• marcel h
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:20
Het is een storing die bekend is bij Vitality: https://www.asr.nl/vitality/storingen-en-service. Ik ga er dus vanuit dat het binnenkort wel opgelost wordt.
Op dit moment toont onze a.s.r. Vitality app mogelijk een onjuist weekdoel. Er staat dan 0 van de 0 punten. Geen zorgen, dit is bekend. Wij werken aan een oplossing zodat je snel aan de slag kan met je eerste weekdoel van het nieuwe jaar. Houd deze pagina in de gaten voor de laatste updates.

[ Voor 50% gewijzigd door marcel h op 04-01-2021 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youri1986
  • Laatst online: 04-01 20:39
Trichoglossus schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:34:
[...]

Android. Als ik bij activiteiten op weekdoel klik, dan zie ik 0 van 0 punten behaald, en bij aanklikken krijg ik een leeg scherm
Same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backpacker
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik heb inmiddels (iOS) de reward voor het weekdoel van 0 stappen kunnen claimen en mijn vriendin (Android) ook. Ben benieuwd of ze dat nog gaan corrigeren.

Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas_N
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Hier ook kunnen claimen, ondanks dat moeten we hier toch doorgaan met bewegen t.b.v. het maanddoel :)

Just do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Laatst online: 11:59
Hier geen problemen gemerkt met de Android app. Vanmorgen even een half uurtje wezen hardlopen en de eerste 200 punten zijn alvast in de tas :), nog 100 te gaan voor het huidige weekdoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Weet iemand misschien hoe het zit met het volgende? Ik wil een Apple Watch bestellen. Die wordt geleverd door Sparco, met factuur, op mijn naam. Hoe gaat dit in zijn werk qua garantie als ik dit horloge verkoop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

gysman11 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:52:
Weet iemand misschien hoe het zit met het volgende? Ik wil een Apple Watch bestellen. Die wordt geleverd door Sparco, met factuur, op mijn naam. Hoe gaat dit in zijn werk qua garantie als ik dit horloge verkoop?
Heb vorige week contact gehad met Sparco. Je krijgt direct een factuur van hun op naam. Natuurlijk kan je ervoor kiezen om daar een andere naam op te laten zetten. Het is immers een apart proces waar Vitality niets mee doet, behalve je CB activeren.

Om het nog complexer te maken: Sparco zet het door als order bij Apple. Die sturen de watch af.

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:26

spartacusNLD

This is Sparta!!

Vanaf dit jaar ook via Ditzo met ASR vitality begonnen.. ik zie dat Google fit ondersteund wordt. Werkt dat ook als je je activiteiten via een pricewatch: Samsung Galaxy Fit2 Zwart (Zwart) (Samsung health) doorstuurt naar google fit en vervolgens weer naar vitality? Of moet het persee fitbit zijn, die slechte reviews krijgen op tweakers.

Daarnaast zojuist voor het eerst de app geinstalleerd en gebruikt op mijn android telefoon. Na het invullen van formulieren en ong 40 min wandelen direct het weekdoel behaald en een wordt mij een voucher aangeboden.. dat gaat wel heel snel?!? :P

[ Voor 32% gewijzigd door spartacusNLD op 04-01-2021 14:20 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsja
  • Laatst online: 31-01 11:45
Ik zit sinds dit jaar ook bij Ditzo met ASR Vitality. Erg leuk en een beetje extra motivatie (sport/beweeg sws al veel).

Wel al wat "tegenslagen" gehad. Zaterdag avond nog laat gaan wandelen, om 00:00 zat ik op 14.920 stappen, na 00:00 nog 1200 gedaan... Maar net te laat dus voor de 15.000.
Zondag hard gelopen en toen ik terug kwam zag ik dat mijn hartslag niet was mee genomen in de Strava app, moest blijkbaar nog een andere app hebben :P.
Hierdoor helaas mijn weekdoel niet gehaald. Die van deze week gelukkig al wel, maar dat gaat erg makkelijk als het weekdoel 0 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Voor de mensen die ook een weekdoel van 0 punten hebben (en dus ook nog geen weekdoel hebben kunnen claimen), ik heb het ff gevraagd op Whatsapp:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dbbNVkaKMXzL9N8eg6FsIkIOmME=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/iEsID0ZAnDdDivpCVyYG00qv.png?f=user_large

Er is dus ook een storingpagina, waar deze error nu ook op getoond wordt:
https://www.asr.nl/vitality/storingen-en-service

Even geduld dus, moet goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
spartacusNLD schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:16:
Vanaf dit jaar ook via Ditzo met ASR vitality begonnen.. ik zie dat Google fit ondersteund wordt. Werkt dat ook als je je activiteiten via een pricewatch: Samsung Galaxy Fit2 Zwart (Zwart) (Samsung health) doorstuurt naar google fit en vervolgens weer naar vitality? Of moet het persee fitbit zijn, die slechte reviews krijgen op tweakers.
Dat gaat werken; Samsung Health wordt ook supported. Wij hebben beide een Samsung watch en via diezelfde app moet je dan handmatig eventjes je data syncen.

Je hoeft niks naar Google Fit te sturen. Samsung Health kan direct naar Vitality toe, dus die tussenweg is niet nodig. Sowieso vind ik Google Fit eigenlijk minder gebruiksvriendelijk dan Samsung Health, plus de hartslagmeting van Google Fit wordt NIET supported door Vitality. De hartslagmeting van Samsung Health wel.

Wij hebben hier een Galaxy Watch3 en een Galaxy Watch Active, daarmee kan ik sowieso bevestigen dat het werkt.
De Fit2 heeft mn vriendin gehad, die schrijft op dezelfde manier data weg in de Samsung Health app als de Watches, dus het lijkt me dat dat gewoon moet werken.
Wellicht is het zelfs de goedkoopste werkende activity tracker ;)
Daarnaast zojuist voor het eerst de app geinstalleerd en gebruikt op mijn android telefoon. Na het invullen van formulieren en ong 40 min wandelen direct het weekdoel behaald en een wordt mij een voucher aangeboden.. dat gaat wel heel snel?!? :P
Zie hierboven, er lijkt sprake te zijn van een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:26

spartacusNLD

This is Sparta!!

Richh schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:48:
[...]

Dat gaat werken; Samsung Health wordt ook supported. Wij hebben beide een Samsung watch en via diezelfde app moet je dan handmatig eventjes je data syncen.

Je hoeft niks naar Google Fit te sturen. Samsung Health kan direct naar Vitality toe, dus die tussenweg is niet nodig. Sowieso vind ik Google Fit eigenlijk minder gebruiksvriendelijk dan Samsung Health, plus de hartslagmeting van Google Fit wordt NIET supported door Vitality. De hartslagmeting van Samsung Health wel.

Wij hebben hier een Galaxy Watch3 en een Galaxy Watch Active, daarmee kan ik sowieso bevestigen dat het werkt.
De Fit2 heeft mn vriendin gehad, die schrijft op dezelfde manier data weg in de Samsung Health app als de Watches, dus het lijkt me dat dat gewoon moet werken.
Wellicht is het zelfs de goedkoopste werkende activity tracker ;)

[...]

Zie hierboven, er lijkt sprake te zijn van een bug.
Top! Thanks. Ik zie samsung health er nu ook tussen staan. Had ik even over heen gekeken. d:)b

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
  • Nu online
spartacusNLD schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:16:
Wees gerust, het wordt steeds een stapje moeilijker. :P
In het begin hoef je weinig punten te halen maar elke week zal het doel iets toenemen tot maximaal 800 punten per week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Ik heb in december een activity tracker gekocht, waardoor per 1 januari de maandelijkse cashback in zou moeten gaan. De tracker heb ik alleen niet gelinked (direct doorverkocht ;)) en activiteiten doe ik via Strava. Heb nu wel al 3 weekdoelen behaald zo.

Echter zie ik nergens iets over de maandelijkse cashback staan in de app. Die zou dus vanaf 1 januari wel in moeten gaan volgens mij? Zijn er meer mensen in een vergelijkbare situatie die de cashback nog niet zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saninl
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 22:22

Saninl

Timmy schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:54:
[...]

Wees gerust, het wordt steeds een stapje moeilijker. :P
In het begin hoef je weinig punten te halen maar elke week zal het doel iets toenemen tot maximaal 800 punten per week.
Bij mij is mijn eerste weekdoel (al) 500. Geen idee waarom dat verschillend is... :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14:11

ITsEZ

parttime all-rounder

DutX schreef op maandag 4 januari 2021 @ 15:00:
Ik heb in december een activity tracker gekocht, waardoor per 1 januari de maandelijkse cashback in zou moeten gaan. De tracker heb ik alleen niet gelinked (direct doorverkocht ;)) en activiteiten doe ik via Strava. Heb nu wel al 3 weekdoelen behaald zo.

Echter zie ik nergens iets over de maandelijkse cashback staan in de app. Die zou dus vanaf 1 januari wel in moeten gaan volgens mij? Zijn er meer mensen in een vergelijkbare situatie die de cashback nog niet zien?
Heb je de tracker niet nodig voor hartslagmetingen? Of zet je puur de stappen.

What you see is always what you get.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutX
  • Nu online
ITsEZ schreef op maandag 4 januari 2021 @ 15:04:
[...]
Heb je de tracker niet nodig voor hartslagmetingen? Of zet je puur de stappen.
De activiteiten (fietsen) in Strava komen met hartslagdata (van een borstband). De weekdoelen haal ik en zie ik wel, ik zie alleen (nog) geen maanddoel.

Edit: heb Vitality ook een berichtje gestuurd. Maar benieuwd of ik de enige ben die geen maanddoel heeft staan.

[ Voor 14% gewijzigd door DutX op 04-01-2021 15:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Ik heb de applewatch op 30 december besteld, dus net te laat om m'n maand-doel in januari in te laten gaan.
Eerder zag ik in de app dat m'n maanddoel in feb in zou gaan, die zie ik nu ook niet meer.
Verwacht dat ASR wat problemen heeft (zie ook eerder hierboven dat 0 van 0 punten zijn behaald).

Denk dat er redelijk wat extra 'leden' zijn bijgekomen in de laatste week, dus dat er wat systemen uitgebreid/aangepast moeten worden.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slickk
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:14

Het is wat verwarrend (vond ik tenminste), maar in de iOS app kun je de voortgang van je maandelijkse doel (oftewel cashback voor Apple Watch) vinden bij het kopje Beloningen. Ik had dat bij Activiteiten verwacht.

Tik in het menu onderaan op 'Voor jou', daarna zie je bovenaan twee tabs staan, 'Activiteiten | Beloningen'. Tik op 'Beloningen'. Nu zie je bovenaan een medaille staan met punten voor het jaardoel. In de lijst daaronder zie je als derde item 'Nog x punten nodig om EUR x,xx cashback te verdienen.' staan. Als je daar op tikt, zie je hoeveel je punten deze maand al hebt behaald en hoeveel je nog te gaan hebt tot de maximale maandelijkse cashback.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:00
Geloof het of niet, maar vanochtend werd ik met verhoging wakker. Ben nog wel een klein rondje gaan wandelen (3500 stappen) en heb dus een coronatest ondergaan. Hoop dat de uitslag er snel is en negatief is. Anders ga ik dat eerste doel dus al niet halen.

Ik hebt overigens gewoon een doel van 300 punten en niet van 0 :'). Maar voor het maanddoel zal ik toch >600 moeten halen.

[ Voor 19% gewijzigd door Clifdon op 04-01-2021 16:32 ]

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
  • Nu online
Saninl schreef op maandag 4 januari 2021 @ 15:00:
Bij mij is mijn eerste weekdoel (al) 500. Geen idee waarom dat verschillend is... :?
Oh, bij mij was het de eerste 3 weken 300 punten, daarna 400, 500 punten. Vanaf daar ging het met 50 punten omhoog tot maximaal 800 punten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meestertje
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 10-09 10:35

Heb je de app nu wel op een iOS device geïnstalleerd? Op een android toestel is je maanddoel überhaupt niet zichtbaar meen ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timmy
  • Nu online
meestertje schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:49:
Heb je de app nu wel op een iOS device geïnstalleerd? Op een android toestel is je maanddoel überhaupt niet zichtbaar meen ik.
In de Android app zie je alleen het maanddoel als je een Fitbit hebt besteld.
Het maanddoel van de Apple watch zie je alleen in een ios apparaat. Je krijgt in Android wel een push notificatie als je een (deel van je) doel hebt gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batavia
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:32
Timmy schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:55:
[...]

Het maanddoel van de Apple watch zie je alleen in een ios apparaat. Je krijgt in Android wel een push notificatie als je een (deel van je) doel hebt gehaald.
Moet zeggen dat de Fitbit op Android tot nu toe mijn grootste teleurstelling is met vitality. Voelt een beetje als een goedkope middelmatige Fitbit VS een mooie Apple watch met keuze uit model en kleuren.

Als ze nu wat meer Fitbit opties zouden hebben of een Garmin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:47
Hi iedereen, ik heb vandaag een Apple Watch besteld (die ik doorverkoop). Ik kreeg na afronding een pushbericht van de Vitality app dat mijn maanddoel op 4 Jan 2021 ingaat. In de app kan ik echter niks vinden van mijn maanddoel (zoals bv punten voortgang). Kan het kloppen dat dit niet direct zichtbaar is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Longcat
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 12-08 12:37
lucatoni schreef op maandag 4 januari 2021 @ 20:04:
Hi iedereen, ik heb vandaag een Apple Watch besteld (die ik doorverkoop). Ik kreeg na afronding een pushbericht van de Vitality app dat mijn maanddoel op 4 Jan 2021 ingaat. In de app kan ik echter niks vinden van mijn maanddoel (zoals bv punten voortgang). Kan het kloppen dat dit niet direct zichtbaar is?
Kreeg ik ook. Klopt niet. Maanddoel gaat in per de 1e van de volgende maand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Backpacker schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:41:
Ik heb inmiddels (iOS) de reward voor het weekdoel van 0 stappen kunnen claimen en mijn vriendin (Android) ook. Ben benieuwd of ze dat nog gaan corrigeren.
En ik maar denken dat ik iets verkeerds had gedaan na het behalen van mijn 1e weekdoel. Ondertussen handmatig gesynct omdat die dat niet automatisch doet.. en POEF beloning, ideeal! :+

Ik heb geen AW of Fitbit dus doe alles met stappen. Het eerste weekdoel was 300 punten, maar dit bouwt steeds verder op begrijp ik? Hoe is het dan haalbaar om dit met alleen stappen te voltooien als je 600 punten moet behalen voor je weekdoel.. dan moet je al 3x 15.000 stappen in de week maken en dat kan zelfs dus 4x 15k stappen worden als die naar 800 punten gaat.

Iemand tips/ervaringen hiermee/voor?

Stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
  • Nu online
Batavia schreef op maandag 4 januari 2021 @ 19:48:
Als ze nu wat meer Fitbit opties zouden hebben of een Garmin.
Ik heb zelf een Garmin Vivoactive 4, wat mij betreft is dat een veel betere keuze dan de Fitbit. Ik heb Vitality gevraagd Garmin toe te voegen, ze zouden het 'noteten'. Ik denk dat het geen kwaad kan ook hetzelfde te doen, hoe meer aandacht hoe beter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Longcat
@Vincitore Punten via aantal stappen is de moeilijkste (of in ieder geval de meest tijdrovende) methode imo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Longcat schreef op maandag 4 januari 2021 @ 20:21:
@Vincitore Punten via aantal stappen is de moeilijkste (of in ieder geval de meest tijdrovende) methode imo.
Klopt, dat was mij ook opgevallen! Is haast niet haalbaar op de langere termijn.
Nu met 300 punten is het nog wel oke.. maar met 600-800 punten niet echt

Stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timmy
  • Nu online
Vincitore schreef op maandag 4 januari 2021 @ 20:18:
Iemand tips/ervaringen hiermee/voor?
Je moet inderdaad flink wat stappen zetten als je doel dichterbij de maximale 800 punten per week komt. Maar je kan natuurlijk ook gaan sporten en dan punten op basis van hartslag verdienen. Met hartslag kan je tot 300 punten per dag verdienen. Let wel, je haalt dagelijks punten met stappen OF hartslag en nooit beide tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:47
Longcat schreef op maandag 4 januari 2021 @ 20:12:
[...]

Kreeg ik ook. Klopt niet. Maanddoel gaat in per de 1e van de volgende maand.
Thanks, klinkt ook logischer.dan in het verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longcat
@Vincitore Als je het belangrijk vindt om de maximale cashbacks te behalen, dan zou ik je aanraden om een van de ondersteunde apparaten te kopen om je hartslag te meten. Je bent dan met 20-30 minuten hardlopen of fietsen al klaar (levert 200 punten op). Tijdbesteding van 80-120 minuten per week i.p.v. ~8 uur voor 4x 15.000 stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Nu online
Timmy schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:55:
[...]

Ik zie het inderdaad nu op een iPad. Dankjewel!
Pagina: 1 ... 6 ... 40 Laatste