• sjimmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:16
Oh.. wat irritant, vrijdagmiddag en weer geen Strava sync.

Panasonic 7kW J-Series Split + 190 liter SWW, 2750+2100Wp Oost-West

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:27

XyS

0.o.O

Sinds deze week heb ik ook asr Vitality, ben aan het trainen voor een marathon dus de doelen komen wel goed.

Ik gebruik Samsung Health en het synchroniseren is nagenoeg direct.

Daarnaast sync ik data naar Strava en dat duurt soms dagen (via een andere sync app). Het zou dus zomaar kunnen dat het probleem bij Strava ligt.

• sjimmie
@XyS er zijn 95 100 miljoen Strava gebruikers. als ik google op problemen met Strava sync dan vind ik er slechts enkele in de afgelopen periode. Zou er echt een probleem zijn dan zouden daar toch wel honderden of duizenden mensen last van hebben.
Ook downdetector toont een enkele melding in de paar dagen en de status.strava.com pagina toont ook geen issues.

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:22
Neemt niet weg dat mijn Strava activiteit van gisteren ook niet opgepakt wordt door de asr app. Blijft staan op laatst gesynchroniseerd 9 februari. Ik heb de koppeling vanmiddag al eens gereset.

En de Apple Health en Polar Flow sync blijven wel consequent doorlopen.

Een andere Strava sync vertoonde gisteren ook kuuren maar dat was vanochtend alweer verholpen.

edit: de werkdag is begonnen en bij asr hebben ze de sync met strava weer aangezet :)

[Voor 40% gewijzigd door SirLenncelot op 13-02-2023 09:44]

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

• Aviv1
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-05 22:35
SirLenncelot schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:23:
Neemt niet weg dat mijn Strava activiteit van gisteren ook niet opgepakt wordt door de asr app. Blijft staan op laatst gesynchroniseerd 9 februari. Ik heb de koppeling vanmiddag al eens gereset.

En de Apple Health en Polar Flow sync blijven wel consequent doorlopen.

Een andere Strava sync vertoonde gisteren ook kuuren maar dat was vanochtend alweer verholpen.

edit: de werkdag is begonnen en bij asr hebben ze de sync met strava weer aangezet :)
Werkte een weekje goed (record?) maar nu blijf het weer hangen op 9 Feb :+

Let me share my screen...

• sjimmie
Aviv1 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:12:
[...]

Werkte een weekje goed (record?) maar nu blijf het weer hangen op 9 Feb :+
Hier idem, elke dag de activiteit in Strava hernoemd enzo, zonder succes.
Vanmorgen weer hernoemd en toen pakte de sync hem wel op.

• Faxe
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:26
Heb Strava, Garmin Connect en Apple gezondheid gekoppeld aan ASR vitality. Daarmee lukt het eigenlijk altijd wel om de verdiende punten binnen te halen.

Ben op 6 december afgelopen jaar begonnen en verwacht deze week goud te behalen. Platinum is qua punten geen probleem, weet alleen nog niet of ik wel zin heb in de gezondheidscheck.

• skaaf
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:07
Ik ben al een paar weken met asr in de slag om een tweede Fitbit te kunnen bestellen. Sinds 2020 doe ik mee aan het programma en begin januari gaf mn Fitbit de geest. Echter kan ik via de app geen nieuwe bestellen. Hebben meer mensen dit probleem? Of zou iemand die al langer dan twee jaar meedoet eens willen kijken of die wel in de webshop uit komt? Als ik op de button druk ' ga naar de webshop', dan kom ik op een algemene pagina van vitality...

• sjimmie
Faxe schreef op maandag 13 februari 2023 @ 17:15:
Heb Strava, Garmin Connect en Apple gezondheid gekoppeld aan ASR vitality. Daarmee lukt het eigenlijk altijd wel om de verdiende punten binnen te halen.
Probleem lijkt ook echt alleen bij de Strava sync te spelen.
Vervelend voor de mensen die daarvan afhankelijk zijn.
Faxe schreef op maandag 13 februari 2023 @ 17:15:
Ben op 6 december afgelopen jaar begonnen en verwacht deze week goud te behalen. Platinum is qua punten geen probleem, weet alleen nog niet of ik wel zin heb in de gezondheidscheck.
Alleen met de gezondheidscheck kan je Platinum krijgen en alleen met Platinum heb je de hoogste korting op de aanvullende verzekeringen. Persoonlijk vond ik de gratis check (die maar 10 minuten duurde + een gezond fietsritje erheen die 150 punten opleverde) sowieso fijn omdat dan mijn cholesterol enzo weer eens gechecked wordt.

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:28
skaaf schreef op maandag 13 februari 2023 @ 19:03:
Ik ben al een paar weken met asr in de slag om een tweede Fitbit te kunnen bestellen. Sinds 2020 doe ik mee aan het programma en begin januari gaf mn Fitbit de geest. Echter kan ik via de app geen nieuwe bestellen. Hebben meer mensen dit probleem? Of zou iemand die al langer dan twee jaar meedoet eens willen kijken of die wel in de webshop uit komt? Als ik op de button druk ' ga naar de webshop', dan kom ik op een algemene pagina van vitality...
De app opnieuw installeren schijnt te (kunnen) helpen in dit soort situaties.

Hier staat wat

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:50
Toch kan ik mij wel vinden in dat het ook aan de kant van Strava allemaal niet zo lekker loopt. Zeker als er vertraging is aan die kant. Dat zullen ze niet als storing zien. Nu ik er aan denk, heb ik dezelfde sync issues ook al eens gehad toen ik Strava heb gebruik voor de home-challenge van de Viking run. Ook daar moest je dan de titel aan blijven passen, net zo lang tot het syncen goed gegaan was.

Gisteren trouwens hier geen problemen. Rondje wezen hardlopen. Kom thuis, open de Vitality app en 200 punten bijgeschreven.

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
skaaf schreef op maandag 13 februari 2023 @ 19:03:
Wanneer precies heb je de eerste FitBit besteld ?
Want pas na 24 maanden kun je een nieuwe bestellen.

Ter referentie: Ik had mijn Apple Watch in december 2019 besteld, cashback van jan 2020 t/m dec 2022.
En precies per januari 2023 kreeg ik de mogelijkheid een nieuwe te bestellen.

Dus als je 24 maanden nog niet om zijn, dan kun je gewoonweg nog niets nieuws bestellen.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• skaaf
ZeRoC00L schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 12:04:
[...]

Wanneer precies heb je de eerste FitBit besteld ?
Want pas na 24 maanden kun je een nieuwe bestellen.

Ter referentie: Ik had mijn Apple Watch in december 2019 besteld, cashback van jan 2020 t/m dec 2022.
En precies per januari 2023 kreeg ik de mogelijkheid een nieuwe te bestellen.

Dus als je 24 maanden nog niet om zijn, dan kun je gewoonweg nog niets nieuws bestellen.
Ik heb hem op 7 januari 2020 besteld, dus zou per 7-1-2022 al een nieuwe kunnen bestellen...
Flappiewappie schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 10:48:
[...]

De app opnieuw installeren schijnt te (kunnen) helpen in dit soort situaties.
Ja dat heeft helaas niet gewerkt... bedankt voor het meedenken

• Flappiewappie
skaaf schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:01:
[...]

Ik heb hem op 7 januari 2020 besteld, dus zou per 7-1-2022 al een nieuwe kunnen bestellen...

[...]

Mijn theorie is dat je pas de eerste hele maand daarna kan bestellen (voor jou dus 1februari) ivm verwerken van de 24ste cashback wat dan een “seintje” geeft dat je weer een nieuwe kan bestellen.

Als je nu nog steeds niks kan bestellen zou ik ze even whatsappen…

Hier staat wat

• Phoolie
Flappiewappie schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:07:
[...]

Mijn theorie is dat je pas de eerste hele maand daarna kan bestellen (voor jou dus 1februari) ivm verwerken van de 24ste cashback wat dan een “seintje” geeft dat je weer een nieuwe kan bestellen.

Dat is exact hoe het werkt. Je bestelt in maand 1, je kan in de maanden 2 t/m 25 cashback ontvangen en vanaf maand 26 kan je weer een nieuwe bestellen.

• skaaf
Flappiewappie schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:07:
[...]

We zijn inmiddels al een jaar verder dat ik een nieuwe zou moeten kunnen bestellen. Asr is al 5 weken bezig om het probleem te tackelen, maar nog zonder resultaat.

• sjimmie
@skaaf het gaat er niet om wanneer je de AW besteld hebt, maar wanneer de cashback is gestart. vanaf de maand daarna nog 24 maanden later.
dus ik denk op 7 jan 2021 besteld is per 1 feb 2021 de cashback gestart, en dus per 1 maart 2023 een nieuwe bestellen.

• skaaf
sjimmie schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 14:03:
@skaaf het gaat er niet om wanneer je de AW besteld hebt, maar wanneer de cashback is gestart. vanaf de maand daarna nog 24 maanden later.
dus ik denk op 7 jan 2021 besteld is per 1 feb 2021 de cashback gestart, en dus per 1 maart 2023 een nieuwe bestellen.
Ik heb alleen de fitbit in januari 2020 besteld, dus de cashback is al een jaar geleden gestopt :).
Ik was vooral benieuwd of meer mensen hetzelfde probleem hebben...

• sjimmie
skaaf schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 14:06:
[...]

Ik heb alleen de fitbit in januari 2020 besteld, dus de cashback is al een jaar geleden gestopt :).
Ik was vooral benieuwd of meer mensen hetzelfde probleem hebben...
ah 2020. oke, je hebt een punt. 8)

• Flappiewappie
Phoolie schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:24:
[...]

Dat is exact hoe het werkt. Je bestelt in maand 1, je kan in de maanden 2 t/m 25 cashback ontvangen en vanaf maand 26 kan je weer een nieuwe bestellen.
Dit zou betekenen dat je als je in januari 2020 hebt besteld, je pas in maart 2023 weer kan bestellen. Fair enough; zou een boel verduidelijken als het gaat om opnieuw een watch bestellen.

Hier staat wat

• skaaf
Flappiewappie schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 14:31:
[...]

Dit zou betekenen dat je als je in januari 2020 hebt besteld, je pas in maart 2023 weer kan bestellen. Fair enough; zou een boel verduidelijken als het gaat om opnieuw een watch bestellen.
Maart 2022 bedoel je denk ik. Dan is er twee jaar voorbij;)

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
skaaf schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:01:
[...]

[...]

lamaar, is al behandeld.

Dan even contact opnemen met ASR Vitality

[Voor 21% gewijzigd door ZeRoC00L op 14-02-2023 14:50]

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• Aviv1
Strava sync ligt er weer uit hoor

• sjimmie
Aviv1 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 15:14:
Strava sync ligt er weer uit hoor
Bij mij al sinds maandagochtend niks meer, dus niks van maandag, dinsdag en woensdag...

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:20
Flappiewappie schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 14:31:
[...]

Ik heb het afgerond in januari en kon deze maand weer een nieuwe Apple Watch bestellen.

• Aviv1
sjimmie schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 17:21:
[...]

Bij mij al sinds maandagochtend niks meer, dus niks van maandag, dinsdag en woensdag...
Echt bizar weer, hoe kan dit nu toch? |:(

• klaaas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:45
sjimmie schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 17:21:
[...]

Hier vanaf zondag...

Uit uw onvrede hier:

• sjimmie
@klaaas en @Aviv1 en anderen, klagen jullie nog wel bij ASR? Dit om te voorkomen dat ze daar denken "er klaagt niemand meer dus het zal wel meevallen".

• Phoolie
Ik heb de laatste tijd juist weinig sync problemen. Ik ga iedere maandag hardlopen. Zo'n 1 op de 4 keer moet ik even de titel aanpassen en dan is het alsnog goed. Afgelopen maandag was het direct goed.

• Lassa771
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 23-02 14:18
Hoi allen,

Ruim twee jaar geleden gestart met A.S.R. Vitality en het bevalt mij uitstekend. De Apple Watch cashback volledig terugverdiend.

Nu zit ik met een dilemma. Ik kan dus kiezen voor de Series 8, maar het verschil tussen mijn huidige (de Series 6) en de Series 8 is niet zo groot. Nu zou ik de Series 8 best willen kopen om weer voor de cashback te gaan (met de 'nieuwe' regels haal ik dit ook) of zou ik wachten op de Series 9? Wellicht dat hier wel grote veranderingen komen...

Ik hoor graag wat jullie zouden doen in mijn situatie!

• Flappiewappie
Lassa771 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 09:25:
Hoi allen,

Ruim twee jaar geleden gestart met A.S.R. Vitality en het bevalt mij uitstekend. De Apple Watch cashback volledig terugverdiend.

Nu zit ik met een dilemma. Ik kan dus kiezen voor de Series 8, maar het verschil tussen mijn huidige (de Series 6) en de Series 8 is niet zo groot. Nu zou ik de Series 8 best willen kopen om weer voor de cashback te gaan (met de 'nieuwe' regels haal ik dit ook) of zou ik wachten op de Series 9? Wellicht dat hier wel grote veranderingen komen...

De 8 bestellen en dan je 6 of 8 verkopen/aan familie geven.

De series 9 zal niet een mega update worden, vermoedelijk iets betere proc, helderder scherm, meer sensors en wellicht verbeterde GPS (dualband vanuit de Ultra). Wild guess dat Apple iets gaat doen met de 10e watch ihkv vormgeving. Al begint dit vierkant design iconisch te worden; ik zou een ronde(re) vorm nog steeds wel mooier vinden.

Hier staat wat

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:08
sjimmie schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 10:14:
[...]

Haha, extraatje of sigaar uit eigen doos?
:P de sigaar is binnen :)

• klaaas
sjimmie schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 07:17:
@klaaas en @Aviv1 en anderen, klagen jullie nog wel bij ASR? Dit om te voorkomen dat ze daar denken "er klaagt niemand meer dus het zal wel meevallen".
Ik blijf ze via WA bestoken met klachten.

Uit uw onvrede hier:

• Slickk
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:51
Hoi allen,

Ik heb hetzelfde, heb het gewoon laten gaan en geen nieuwe genomen. Uiteindelijk nog via Marktplaats voor een paar tientjes een Series 4 gekocht om 's nachts te dragen. Dan heb ik genoeg batterij over voor overdag met de Series 6 (en het wisselen tussen beide gaat automatisch).

Alleen nu zit ik jammer genoeg wel met het feit dat m'n Watch batterij wat matig is geworden en langer dan 3 uur hardlopen valt die uit... Dat was in de eerste maanden niet zo.

• sjimmie
Hier ook, toch weer een mooie motivatie om door te gaan.

• sjimmie
klaaas schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 11:01:
[...]

Ik blijf ze via WA bestoken met klachten.
Net weer al mijn activiteiten van deze week hernoemd en daarna kwamen ze wel 1 voor 1 in ASR binnen. In 10 minuten van 200 naar 600 punten. :X

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Hoi allen,

Volgens nieuws: 'Volgende iOS-versie krijgt minder vernieuwingen door komst Apples VR... minimale wijzigingen verwacht voor Series 9. Gewoon nu Series 8 kopen dus.

• SirLenncelot
Laatste sync van Strava blijft op 13 februari staan. Blijft toch echt bijzonder. Zelf na het opnieuw koppelen blijft dat zo.

Ik heb via Whatsapp woensdag een vraag aan asr gesteld hierover, maar ik krijg gewoon geen antwoord.

[Voor 50% gewijzigd door SirLenncelot op 17-02-2023 12:04]

• sjimmie
SirLenncelot schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 11:59:
Laatste sync van Strava blijft op 13 februari staan. Blijft toch echt bijzonder. Zelf na het opnieuw koppelen blijft dat zo.

Ik heb via Whatsapp woensdag een vraag aan asr gesteld hierover, maar ik krijg gewoon geen antwoord.
opnieuw koppelen PLUS elke gemiste activiteit 1 voor 1 hernoemen was hier de enige oplossing.

• SirLenncelot
Maakt hier geen verschil in ieder geval. Wat ik zo gek vind is dat de laatste sync zo lang terug blijft staan. Via Polar en Apple Health wordt wel regelmatig gesynct, ook als er geen extra activiteit is.

Ik heb wel met ActivityFix een aantal bewerkingen op mijn Strava activiteiten uitgevoerd, oa het aanpassen van de naam en het muten van activiteiten. Wellicht loopt het daar op stuk? De naamaanpassing heb ik nu even uitgezet om te kijken of dat verschil maakt.

• SirLenncelot
In de hulptool voor technische problemen raden ze een aantal dingen af:
  • Aanpassen van namen van activiteiten -> Het zou dus kunnen helpen als ik die optie in ActivityFix uitzet.
  • Geen tussenkomst van derde apps.
Ik neem nooit direct op in strava, alleen maar via 'andere apps'. Bijvoorbeeld:
  • Zwift -> Strava
  • Wahoo fietscomputer -> Wahoo App -> Strava
Maar vorige week werden alle activiteiten nog gewoon gesynchroniseerd. Dus zou wel bijzonder zijn als dat nu opeens een issue blijkt.

• SirLenncelot
Nou, er is gesynchroniseerd hoor…

Ander vraagje, is de aanbieding stapelbaar of moet je een keuze maken. Dus is het punten + cashback verzekering + cashback tracker of moet je kiezen?

• Flappiewappie
SirLenncelot schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 12:31:
Nou, er is gesynchroniseerd hoor…

Ander vraagje, is de aanbieding stapelbaar of moet je een keuze maken. Dus is het punten + cashback verzekering + cashback tracker of moet je kiezen?
Weekdoel is cadeaubonnen, maandoel is je tracker/cashback en je jaardoel is je korting op je verzekering.

Hier staat wat

• sjimmie
Als je slim en fit bent doe je alledrie.

• klaaas
Na lang wachten is ook alles van deze week weer gesynchroniseerd. Ik vraag me nu wel af wat het handigste is. Is het ontkoppelen bij synchronisatie problemen b.v. strikt noodzakelijk? Of kun je gewoon wachten tot een nieuwe activiteit gesynchroniseerd wordt en dan middels een naamswijziging eerdere activiteiten ook pushen?

Uit uw onvrede hier:

• sjimmie
@klaaas er is geen "standaardoplossing". soms werkt hernoemen alleen al, soms moet je ook ontkoppelen en soms helpt niks en moet je wachten. en soms moet je eerst wachten, dan proberen of hernoemen werkt en anders alsnog loskoppelen of weer wachten.

• klaaas
sjimmie schreef op maandag 20 februari 2023 @ 07:06:
@klaaas er is geen "standaardoplossing". soms werkt hernoemen alleen al, soms moet je ook ontkoppelen en soms helpt niks en moet je wachten. en soms moet je eerst wachten, dan proberen of hernoemen werkt en anders alsnog loskoppelen of weer wachten.
Dat is idd hoe we nu een beetje aanrommelen en als het dan weer werkt vermoeden we een causaal verband tussen onze acties en de oplossing. Ik vraag me echter af of dat terecht is. Als ontkoppeling in de app niet mogelijk is moet er volgens mij achter de schermen iets gebeuren en zolang dat niet gebeurt is hebben acties van de gebruikerskant geen zin. Alleen het hernoemen van een activiteit na het heractiveren van de sync lijkt echt iets te doen.

Uit uw onvrede hier:

• sjimmie
@klaaas maar soms hoef ik niet te ontkoppelen en is hernoemen voldoende en soms werkt hernoemen niet en moet ik eerst ontkoppelen waarna hernoemen er weer voor zorgt dat de activiteit opgepakt wordt.

• klaaas
Hernoemen is idd essentieel, maar ik kan de laatste eigenlijk niet meer ontkoppelen vanuit de app. En als ik ontkoppel, weer koppel en een activiteit hernoem pakt ie hem eigenlijk nooit op. Maar dan doet ie het vaak na een tijdje ineens weer met een nieuwe activiteit. Vandaar dat ik vermoed dat alleen een reset achter de schermen echt helpt als de boel niet doorloopt.

Ik ga die theorie maar gewoon eens testen door niet te ontkoppelen bij de volgende storing.

Uit uw onvrede hier:

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik ben vorige week (weer) begonnen met ASR Vitality.

Nu wilde ik net de app openen, maar dan zegt-ie dat-ie een update nodig heeft. Maar het stomme is dat er in de store helemaal geen update is.

Komt die update nog? Of moet ik de app verwijderen en opnieuw installeren? Ben ik dan mijn voortgang en instellingen kwijt?

Edit:
Is al opgelost :)

[Voor 4% gewijzigd door anandus op 21-02-2023 11:18]

• KPM92
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21-02 11:35
anandus schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 09:11:
Ik ben vorige week (weer) begonnen met ASR Vitality.

Nu wilde ik net de app openen, maar dan zegt-ie dat-ie een update nodig heeft. Maar het stomme is dat er in de store helemaal geen update is.

Komt die update nog? Of moet ik de app verwijderen en opnieuw installeren? Ben ik dan mijn voortgang en instellingen kwijt?
Bij mij exact hetzelfde probleem. Er lijkt iets verkeerd te zijn gegaan. Ik wacht nog wel even af of die update nog komt.

• sjimmie
soms weet de app al dat er een update is (omdat ASR ergens een vinkje aan zet) terwijl de app store de update nog niet aan jou aanbiedt. dat lost zich meestal vanzelf op als je even wacht.

• klaaas
Inmiddels werkt het weer 'gewoon'!

Uit uw onvrede hier:

• sjimmie
klaaas schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 12:43:
Inmiddels werkt het weer 'gewoon'!
Als het vandaag nog steeds 19 februari is dan werkt het hier ook "gewoon". :o

• klaaas
sjimmie schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 14:14:
[...]

Als het vandaag nog steeds 19 februari is dan werkt het hier ook "gewoon". :o
Dat is me te cryptisch...

Uit uw onvrede hier:

• sjimmie
Hier is de laatste sync 19 feb. (terwijl ik gisteren nog heb hardgelopen)

• klaaas
sjimmie schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 15:42:
[...]

Hier is de laatste sync 19 feb. (terwijl ik gisteren nog heb hardgelopen)
Mijn activiteit van gisteravond is wel gesynchroniseerd. fwiw...

Uit uw onvrede hier:

• sjimmie
klaaas schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 15:50:
[...]

Mijn activiteit van gisteravond is wel gesynchroniseerd. fwiw...
Waarmee we dus ook nog kunnen stellen dat het per persoon (app/account/...?) verschilt.
Want zelfs nu ik mijn activiteit in Strava heb hernoemd krijg ik geen sync.

• klaaas
sjimmie schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 15:53:
[...]

Waarmee we dus ook nog kunnen stellen dat het per persoon (app/account/...?) verschilt.
Want zelfs nu ik mijn activiteit in Strava heb hernoemd krijg ik geen sync.
Bij mij synchroniseert ie de laatste tijd steeds 's nachts. Ms even wachten.

Uit uw onvrede hier:

• sjimmie
@klaa als jouw activiteit van gisteravond wel gesynced is en mijn activiteit van gistermiddag niet, dan is er wel degelijk een verschil.

• klaaas
sjimmie schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 19:06:
@klaa als jouw activiteit van gisteravond wel gesynced is en mijn activiteit van gistermiddag niet, dan is er wel degelijk een verschil.
Dat ontken ik ook niet. Ik geef alleen het advies even rustig af te wachten. Beter voor je hart 😉

Uit uw onvrede hier:

• sjimmie
klaaas schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 20:28:
[...]

Ik geef alleen het advies even rustig af te wachten.
Ik meen dat het erover ging dat jij zocht naar de exacte manier om wel een sync te krijgen, dus gaf ik vanuit mijn kant aan wat wel/niet wanneer wel/niet werkte. Inmiddels weet ik wel dat er geen vast patroon in zit en dat het dus regelmatig op "wachten" uitkomt.

• klaaas
sjimmie schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 07:09:
[...]

Ik meen dat het erover ging dat jij zocht naar de exacte manier om wel een sync te krijgen, dus gaf ik vanuit mijn kant aan wat wel/niet wanneer wel/niet werkte. Inmiddels weet ik wel dat er geen vast patroon in zit en dat het dus regelmatig op "wachten" uitkomt.
Ah, op die manier. Die conclusie had ik idd al getrokken nadat er hier meldingen kwamen dat alles weer liep en er bij mij niets gebeurde. Activiteit van gisteren is ondertussen nog niet gesynchroniseerd, dus ik wacht ook maar af.

Uit uw onvrede hier:

• sjimmie
dan rest ons voor nu dan alleen afwachten, regelmatig wat proberen en elkaar moreel steunen. :D

• Aviv1
Hallo,

Ik heb alle punten gehaald in Januari maar ik heb maar iets van 10 euro cashback ontvangen voor mijn AW. Weet iemand hoe dat komt?

• sjimmie
Aviv1 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:25:
Hallo,

Ik heb alle punten gehaald in Januari maar ik heb maar iets van 10 euro cashback ontvangen voor mijn AW. Weet iemand hoe dat komt?
In de app is een Cashback overzicht te vinden.
Daarin staat precies hoeveel euro en hoeveel punten per maand voor jou is geregistreerd. Wellicht vind je daar een verklaring. Bij mij staat daar namelijk EUR 17,88 cashback verdiend 3500 punten jan.2023.

• Flappiewappie
Aviv1 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:25:
Hallo,

logischerwijs loopt de cashback die je op je rekening gestort krijgt een maand achter op je behaalde cashback voor die maand.

Hier staat wat

• SirLenncelot
Heeft iemand wel eens aan een evenement meegedaan voor bonuspunten?
Er stond een evenement aan waarvoor ik al aangemeld was via Fietssport. In de asr app kon ik ook op aanmelden klikken en daarna kreeg ik een mail met een verwijzing naar fietssport en de vraag om me aan te melden voor mijn startbewijs. Dat hoef ik eigenlijk niet want dat had ik dus al.
Hoe legt asr de koppeling of ik deelneem aan zo’n event dan?

Edit: er staat in de mail het volgende:
Vergeet niet om op het evenement je activity tracker aan te zetten om zo je extra Vitality Punten te verdienen!
Maar hoe kunnen ze met de data uit Strava bepalen of dat het juiste evenement was?

[Voor 22% gewijzigd door SirLenncelot op 23-02-2023 18:16]

• klaaas
Met Strava wordt dat sowieso een probleem ;)

Ik heb geen antwoord op je vraag, maar ik vraag me wel af hoe ze die extra punten meerekenen. Als die bij je beweegpunten op komen dan heeft het toch niet veel zin? Ervan uitgaande dat je meestal je weekdoelen gewoon haalt.

Uit uw onvrede hier:

• SirLenncelot
Het lijkt wel een losstaand platform weer waar ik de trackers apart moet koppelen…
De punten tellen volgens mij mee voor het jaardoel.

• klaaas
SirLenncelot schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 19:16:
Het lijkt wel een losstaand platform weer waar ik de trackers apart moet koppelen…
De punten tellen volgens mij mee voor het jaardoel.
Idd bij het jaardoel. Maar er zit een maximum aan punten die je met bewegen kunt halen voor het jaardoel. En dat haal je makkelijk als je een beetje je weekdoelen haalt. Je hebt daarnaast voor het jaardoel punten die je haalt door de vragenlijsten in te vullen e.d. Als de extra punten voor evenementen meetellen als beweegpunten dan heb je er m.i. niet veel aan.

Uit uw onvrede hier:

• SirLenncelot
Volgens mij is dat voor die challenges inderdaad een ander platform. Ik moest ook een toestemming geven aan WeFitter voor mijn Strava data.

Maar nu:
  • Laatste Strava sync op 21 februari (Profiel > Trackers )
  • Punten laatste paar dagen alleen via Polar als stappen gekregen. Maar via Strava heb ik deze week nog 200 punten tegoed.
  • Via Home > Challenges > Persoonlijk is mijn Strava fietsrit wel gesynchroniseerd en staat tussen mijn activiteiten. Maar dat is dus niet via asr maar via WeFitter.
Ik vind het een bijzonder appje… en de klantenservice blijft onbereikbaar…

• Aviv1
Strava synct weer eens niet, ben ik de enige?

• klaaas
Afgelopen week is er bij mij niets gesynchroniseerd.

Uit uw onvrede hier:

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:45
Hier de 24ste voor het laatst...
Meestal haal ik op de dagen dat ik loop nog wel de 15000 stappen maar het werkt wel echt slecht de laatste tijd, tot een paar maanden terug had ik zelden problemen.

Strava

• sjimmie
Aviv1 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 11:33:
Strava synct weer eens niet, ben ik de enige?
klopt, nee.

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Even tegengeluid dan, met Apple Watch werkt het echt perfect (n=5).

Divide and conquer.

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:45
wimpie schreef op maandag 27 februari 2023 @ 20:26:
Hier ook een apple watch maar gebruik niet de standaard workoutapp dus dan ben je helaas gebonden aan de sycn via Strava.

Maar krijg net ineens spontaan de onderstaande melding *O*
Dus hij doet weer iets

Strava

• sjimmie
wimpie schreef op maandag 27 februari 2023 @ 20:26:
Tsja, als je gewoon de Apple Watch Activiteiten app gebruikt dan werkt het doorgaans prima, dat is wat je al maandenlang hier kan teruglezen. Echter zijn er, en daar gaat het om, meerdere mensen zoals ik die wel de Apple Watch gebruiken maar met daarop een andere app (in mijn geval WOD) en die kan alleen via Strava met ASR synchroniseren.

• VluggeJapie
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-06 09:36
Gisteren plots een mail dat mijn lidmaatschap wordt beëindigd, ik zou geen deelnemende verzekering meer hebben. Er is in mijn situatie niks veranderd, zit via mijn werk nog steeds bij Loyalis.

Toevallig meer mensen die Loyalis hebben en geen (of wel) mail hebben gehad ?

Het contact leggen met de klantenservice is echt een lange lijdensweg, gisteren en vandaag via chat en whatsapp geprobeerd maar nog steeds geen enkele reactie....

Edit inmiddels mail gehad dat de eerder verzonden mail onterecht was.

[Voor 7% gewijzigd door VluggeJapie op 28-02-2023 12:03. Reden: inmiddels mail gehad dat de eerder verzonden mail onterecht was.]

• klaaas
Tinusvolkel schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 06:41:
[...]

Maar krijg net ineens spontaan de onderstaande melding *O*
Dus hij doet weer iets
Bij mij ging het niet automagisch, maar na dit gelezen te hebben de naam van 3 activiteiten van vorige week gewijzigd en nu is e.e.a. weer gesynchroniseerd.

Uit uw onvrede hier:

• Twanroy
  • Laatst online: 16:41
Smemi schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 11:50:
Ik ben halverwege het terugverdienen van m'n AW, maar in de iOS app staat opeens "Koop je Fitbit en verdien deze in 24 maanden terug" 8)7 Hebben anderen dit ook?
Dit heb ik nu dus ook...
Ik heb ze via whatsapp een berichtje gestuurd, maar helaas nog geen antwoord.

• Smemi
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 03-06 10:29
Twanroy schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 09:57:
[...]

Dit heb ik nu dus ook...
Ik heb ze via whatsapp een berichtje gestuurd, maar helaas nog geen antwoord.
Ah raar he? Bij mij is het inmiddels weer hersteld. Kan me niet meer herinneren of ik de app opnieuw had geïnstalleerd. Misschien kan je dat proberen?

• Twanroy
  • Laatst online: 16:41
Smemi schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 12:05:
[...]

Ah raar he? Bij mij is het inmiddels weer hersteld. Kan me niet meer herinneren of ik de app opnieuw had geïnstalleerd. Misschien kan je dat proberen?
Heb de app inderdaad opnieuw geinstalleerd, en de telefoon uit/aan gezet, maar dat was helaas niet de oplossing.

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:48

t_captain

Moderator General Chat
Ik kreeg een berichtje dat mijn Vitality abo zou gaan eindigen want geen gekoppelde verzekering. Weet iemand of de AOV van de Amersfoortse an de partner-lijst zijn gehaald?

• Phoolie
t_captain schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:04:
Ik kreeg een berichtje dat mijn Vitality abo zou gaan eindigen want geen gekoppelde verzekering. Weet iemand of de AOV van de Amersfoortse an de partner-lijst zijn gehaald?
De Amersfoortse is volgens mij a.s.r. geworden al meer dan een jaar geleden. Maar is die brief niet hetzelfde als onderstaande?
VluggeJapie schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 10:59:
Gisteren plots een mail dat mijn lidmaatschap wordt beëindigd, ik zou geen deelnemende verzekering meer hebben. Er is in mijn situatie niks veranderd, zit via mijn werk nog steeds bij Loyalis.

Toevallig meer mensen die Loyalis hebben en geen (of wel) mail hebben gehad ?

Het contact leggen met de klantenservice is echt een lange lijdensweg, gisteren en vandaag via chat en whatsapp geprobeerd maar nog steeds geen enkele reactie....

Edit inmiddels mail gehad dat de eerder verzonden mail onterecht was.

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:48

t_captain

Moderator General Chat
Update: er volgde een mailtje dat de opzegging per abuis was verstuurd. De database join moet zijn foutgegaan :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• SirLenncelot
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb al de hele week een instant sync met Strava…

• sjimmie
gisteren en vandaag inderdaad zonder eigen actie een Strava sync. :D

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:13
Ik kan sinds gisteren in eens niet meer inloggen in de app. Hebben meer mensen hier last van?verwijdering helpt helaas ook niet.

• sjimmie
mannowlahn schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 07:24:
Ik kan sinds gisteren in eens niet meer inloggen in de app. Hebben meer mensen hier last van?verwijdering helpt helaas ook niet.
Ik kon er gisteren nog gewoon in, en nu ook. Niks veranderd.

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 00:36
Vandaag een mail van Ditzo met het volgende:

'' Vanaf 17 april 2023 gaat het merk Ditzo verder als a.s.r. We horen al jaren bij hetzelfde team, werken in hetzelfde pand en drinken dezelfde koffie. Voor ons is het een logische stap en voor jou als klant verandert er behalve de naam eigenlijk niets. Vanaf 17 april is het zover: Ditzo verdwijnt en … a.s.r. verschijnt! ''

Tot zover oké, maar wat zal dit betekenen voor volgend jaar?
Ik hoop niet dat ze dan ook de Ditzo pakketten schrappen, waardoor we met de ( dure ) ASR pakketten zitten opgescheept.
Degenen die al Vitality gebruiken met de AW cashback zitten hier in principe aan vast, maar mocht je hier nog geen gebruik van maken of dit jaar aflopen en ( opnieuw ) overweegt om de AW via ASR aan te schaffen is dit toch wel een dingetje.
Vooralsnog is het verschil met de goedkoopste basisverzekering van Ditzo en ASR met max ER zo'n €6 per maand nog te overzien, maar het blijft flauw. Op hoop van zegen!

📈 Voordelig, eenvoudig & gespreid beleggen in aandelen 💸

• Phoolie
JohanNL schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:15:
Vandaag een mail van Ditzo met het volgende:

'' Vanaf 17 april 2023 gaat het merk Ditzo verder als a.s.r. We horen al jaren bij hetzelfde team, werken in hetzelfde pand en drinken dezelfde koffie. Voor ons is het een logische stap en voor jou als klant verandert er behalve de naam eigenlijk niets. Vanaf 17 april is het zover: Ditzo verdwijnt en … a.s.r. verschijnt! ''

Tot zover oké, maar wat zal dit betekenen voor volgend jaar?
Ik hoop niet dat ze dan ook de Ditzo pakketten schrappen, waardoor we met de ( dure ) ASR pakketten zitten opgescheept.
Degenen die al Vitality gebruiken met de AW cashback zitten hier in principe aan vast, maar mocht je hier nog geen gebruik van maken of dit jaar aflopen en ( opnieuw ) overweegt om de AW via ASR aan te schaffen is dit toch wel een dingetje.
Vooralsnog is het verschil met de goedkoopste basisverzekering van Ditzo en ASR met max ER zo'n €6 per maand nog te overzien, maar het blijft flauw. Op hoop van zegen!
Denk dat je je niet druk hoeft te maken. Ditzo was al jaren de "internet" zorgverzekering van a.s.r. en dat blijft ook zo, alleen gaat het volgend jaar a.s.r. regel het zelf (of zoiets) heten. Voor de dure optie hebben ze de Amersfoortse al ;)

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 00:36
Phoolie schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:15:
[...]

Denk dat je je niet druk hoeft te maken. Ditzo was al jaren de "internet" zorgverzekering van a.s.r. en dat blijft ook zo, alleen gaat het volgend jaar a.s.r. regel het zelf (of zoiets) heten. Voor de dure optie hebben ze de Amersfoortse al ;)
Amersfoortse hadden ze toch ook al laten opgaan in de merknaam a.s.r.?
Maar we zullen het zien!

📈 Voordelig, eenvoudig & gespreid beleggen in aandelen 💸

• Marleytjuh
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19-04 12:14
Hi, ik heb even een snelle vraag. Om 100 punten te verdienen moet je minimaal 30 minuten hardlopen met een hartslag van 70% van je maximale hartslag. In mijn geval is dat 134. Wat ik me afvraag is het volgende: moet je hartslag gemiddeld over die 30 minuten minimaal 134 zijn, of mag je überhaupt niet onder de 134 komen?

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:42
Marleytjuh schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 17:07:
Hi, ik heb even een snelle vraag. Om 100 punten te verdienen moet je minimaal 30 minuten hardlopen met een hartslag van 70% van je maximale hartslag. In mijn geval is dat 134. Wat ik me afvraag is het volgende: moet je hartslag gemiddeld over die 30 minuten minimaal 134 zijn, of mag je überhaupt niet onder de 134 komen?
Gemiddeld

Acties:
  • +1Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:11
Marleytjuh schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 17:07:
Gemiddeld. Daarnaast, 100 punten verdien je ook met 10k stappen. Met een half uur bouw je al een redelijk aantal stappen op. Combineer dit met je dagelijkse lopen, zit je al snel boven de 10k. Persoonlijk kom ik meestal boven de 15k uit en heb je 200 punten op basis van stappenaantal en doet de hartslag activiteit er eigenlijk niet meer toe, behoudens indien ik een sportactiviteit van 90+ minuten registreer voor 250 punten.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bij mij telt-ie stappen niet als-ie hartslagpunten doet. Dacht daarom dat het of-of was?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Jixreme
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 04-05 18:21
anandus schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 16:26:
Bij mij telt-ie stappen niet als-ie hartslagpunten doet. Dacht daarom dat het of-of was?
De punten zijn inderdaad of-of per dag tussen punten op basis van aantal stappen en punten uit een workout; het hoogste telt. Maar wat hierboven gesuggereerd wordt: stel je gaat een half uur hardlopen met een afstand van zeg 5 a 6 km, dan heb je 150 punten voor een workout en zeg 6000 stappen. Als je die dag verder ook nog 9000 stappen zet in je dagelijkse routine / wandelen, heb je 15.000 stappen en dus 200 punten.

Dus je workout wordt dan “overruled” omdat je met stappen meer punten hebt (in dit geval 200 ipv 150), maar de stappen uit je workout tellen wel mee voor het stappentotaal.

• MR501
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 04-06 07:18
De app crasht sinds de laatste update op het moment dat ik probeer google fit te synchroniseren, zijn er anderen met hetzelfde probleem?
Pagina: 1 ... 33 34 35 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee