Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choufke6
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 08-04-2023
Vraagje (eerste post)

Ik heb al een fitwatch (Garmin) dus ik zou de apple watch niet nodig hebben. Zijn er ook mensen die de Apple Watch bestellen en dan meteen verkopen?

Ik wil namelijk graag het meeste halen uit de voordelen van ASR (opportunistisch i know). Daarbij ga ik er even van uit dat ik genoeg beweeg om de maandelijkse cashback min. 50% - 100% te krijgen voor de watch. Ik begrijp dat de Apple watch bestellen wel essentieel is om de maximale maandelijkse bedragen terug te krijgen.

Hoe werkt dit precies? Je koopt eerst de Apple watch voor EUR 500 en krijgt dan maandelijks EUR 20 terug ongeveer? Moet je de apple watch daadwerkelijk ook in gebruik nemen of kan je deze verkopen?

Veel dank alvast!

[ Voor 11% gewijzigd door choufke6 op 08-04-2023 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2024 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Hier ook gewoon verkocht. Dat levert wel iets minder op dan de prijs waarvoor je hem koopt. (50-75 euro verschil)
En let erop dat je de Apple watch alleen kunt bestellen via de Asr app op je iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jixreme
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 12:58
choufke6 schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 21:44:
Vraagje (eerste post)

Ik heb al een fitwatch (Garmin) dus ik zou de apple watch niet nodig hebben. Zijn er ook mensen die de Apple Watch bestellen en dan meteen verkopen?
Ja, zoals hierboven ook gezegd.
Ik wil namelijk graag het meeste halen uit de voordelen van ASR (opportunistisch i know). Daarbij ga ik er even van uit dat ik genoeg beweeg om de maandelijkse cashback min. 50% - 100% te krijgen voor de watch. Ik begrijp dat de Apple watch bestellen wel essentieel is om de maximale maandelijkse bedragen terug te krijgen.
Als je de Apple Watch niet bestelt heb je inderdaad geen Apple Watch. En als je geen Apple Watch hebt kun je deze niet verkopen (wat veel mensen doen) of gebruiken (want ook dan is het een mooie manier om aan een tof horloge te komen). Dus ja, dan loop je geld mis.
Hoe werkt dit precies? Je koopt eerst de Apple watch voor EUR 500 en krijgt dan maandelijks EUR 20 terug ongeveer? Moet je de apple watch daadwerkelijk ook in gebruik nemen of kan je deze verkopen?

Veel dank alvast!
Je hoeft de Apple Watch nooit te koppelen, dus je kan 'm gewoon in de verpakking doorverkopen (dan behoudt het ook z'n waarde). Zoals gezegd ga je er geen volle mep uithalen, maar als je altijd je doelen haalt levert het kopen en doorverkopen van de Apple Watch onderaan de streep wel meer op dan 'm helemaal niet kopen en alleen voor de andere voordelen van Vitality gaan.

Voor zover ik weet wordt dit dan ook gedoogd door asr, of het is niet haalbaar om in de app te verplichten dat deelnemers die een Apple Watch besteld hebben ook een Apple Watch als input-apparaat moeten hebben. Maar wellicht weet iemand anders hier het fijne van.

Veel plezier met Vitality!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:15
Ook weer aan het sporten geslagen met ASR.. Heb de eerste 2 jaar van de dienst platinum gehaald maar vorig jaar zilver. Dat is ook wel te zien aan mijn gewicht..

Was vaak erg snel moe en kwam niet goed mijn ritme meer na corona.. was erg dik viel veel af en kreeg spier en nu weer veel erbij helaas

Maar het blijft een leuke service heb nu weer een bol.com bon bij elkaar gesport voor het eerst in lange tijd :) Hopelijk kan ik dit een beetje volhouden samen met de tips van een dietiste en weer naar acceptabel gewicht komen voor mij lengte (weeg nu 78 maar wil rondt de 70 komen)

Enige wat ik zou willen heb destijds met de Apple Watch 5 hem via ASR besteld en heb deze nu nog. Maar ik wil graag een 4g Apple Watch en die bieden ze nou net weer niet aan.. Dus wanneer Apple met een leuke nieuwe feature komt ga ik een 4g watch halen..

[ Voor 18% gewijzigd door dglavimans op 13-04-2023 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jassie256
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-05 08:21
Ik zou de Fietsapp graag gebruiken maar de batterijslurpende exacte gps vind ik zonde.
Dacht misschien een shortcut te maken die gps/locatievoorzieningen voor asr fietsen uitschakelde zodra mijn telefoon met WiFi is verbonden en weer inschakelen als deze niet meer is verbonden (WiFi op kantoor/thuis, anders onderweg ws met fiets).

Iemand die dit op iOS heeft geprobeerd te klussen toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjelnir
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 18:54
jassie256 schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 15:05:
Ik zou de Fietsapp graag gebruiken maar de batterijslurpende exacte gps vind ik zonde.
Dacht misschien een shortcut te maken die gps/locatievoorzieningen voor asr fietsen uitschakelde zodra mijn telefoon met WiFi is verbonden en weer inschakelen als deze niet meer is verbonden (WiFi op kantoor/thuis, anders onderweg ws met fiets).

Iemand die dit op iOS heeft geprobeerd te klussen toevallig?
Het makkelijkste is via health een fiets workout starten, health synct dan met de normale asr app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jassie256
Mjelnir schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 15:45:
[...]

Het makkelijkste is via health een fiets workout starten, health synct dan met de normale asr app
Maar het handmatig starten en stoppen vind ik juist niets. Maar als het altijd aanstaat is mijn batterij toch vrij snel leeg. Voor mij lijkt de middenweg ideaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
dglavimans schreef op donderdag 13 april 2023 @ 14:51:

Enige wat ik zou willen heb destijds met de Apple Watch 5 hem via ASR besteld en heb deze nu nog. Maar ik wil graag een 4g Apple Watch en die bieden ze nou net weer niet aan.. Dus wanneer Apple met een leuke nieuwe feature komt ga ik een 4g watch halen..
Watch met 4g biedt asr vitality niet aan, optie is om een Watch te bestellen via asr, verkopen en dan zelf een 4g kopen met een beetje bijleggen.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bosskiss
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-02 14:22
Hoi iedereen,

het valt me op dat de cashback voorwaarden zijn veranderd. Lijkt toch veel minder voordelig te worden.

Waar je eerst bij Ditzo 5 maanden (41%) aanvullend en 2 maanden (16%) tand kreeg. Lijkt iedereen nu vanuit ASR maar 20% en 10% te krijgen.

Vraag me af wat dit betekent voor iedereen die dit jaar begonnen is op de oude voorwaardes. Zal ze even mailen over het weekend, maar gek dat hier niks over gemailed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-08-2024
Ik kom er net achter dat ik sinds vrijdag het maximum aantal punten dat je met beweging kunt behalen (20.000) heb bereikt en dus vrijdag zaterdag en vandaag geen punten heb ontvangen.
Betekend dit nu ook dat ik de rest van het jaar geen punten meer kan behalen? Dus ook geen week- en maandoelen meer kan voltooien?
Mag hopen van niet 😫

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chloortablet
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online

Chloortablet

Atoomnummer 17

StefanoZ schreef op zondag 30 april 2023 @ 21:25:
Ik kom er net achter dat ik sinds vrijdag het maximum aantal punten dat je met beweging kunt behalen (20.000) heb bereikt en dus vrijdag zaterdag en vandaag geen punten heb ontvangen.
Betekend dit nu ook dat ik de rest van het jaar geen punten meer kan behalen? Dus ook geen week- en maandoelen meer kan voltooien?
Mag hopen van niet 😫
Je kunt nog steeds gewoon week- en maanddoelen halen, de punten tellen alleen niet meer mee voor je jaardoel. Die kun je alleen halen als je ook de aanvullende onderzoeken etc. doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:13
StefanoZ schreef op zondag 30 april 2023 @ 21:25:
Mag hopen van niet 😫
Alle doelen moet je los van elkaar zien, bij elk van de drie (week, maand en jaar) is er een grens maar dat heeft geen consequenties voor een van de andere doelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:25
bosskiss schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 00:04:
Hoi iedereen,

het valt me op dat de cashback voorwaarden zijn veranderd. Lijkt toch veel minder voordelig te worden.

Waar je eerst bij Ditzo 5 maanden (41%) aanvullend en 2 maanden (16%) tand kreeg. Lijkt iedereen nu vanuit ASR maar 20% en 10% te krijgen.

Vraag me af wat dit betekent voor iedereen die dit jaar begonnen is op de oude voorwaardes. Zal ze even mailen over het weekend, maar gek dat hier niks over gemailed is.
Heb je hier al iets over gehoord?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bosskiss
  • Laatst online: 15-02 14:22
Phoolie schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 11:39:

Heb je hier al iets over gehoord?
Ik had het via de chat gevraagd, je zou via de oude voorwaarden nog moeten lopen. Betekent wel dat wanneer je vanaf nu iets afsluit qua zorgverzekering dit alleen via A.S.R. kan gaan met de verslechterden voorwaardes.

[ Voor 26% gewijzigd door bosskiss op 02-05-2023 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
bosskiss schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 17:13:
[...]

Ik had het via de chat gevraagd, je zou via de oude voorwaarden nog moeten lopen. Betekent wel dat wanneer je vanaf nu iets afsluit qua zorgverzekering dit alleen via A.S.R. kan gaan met de verslechterden voorwaardes.
Weet je toevallig ook of we dan die betere voorwaarden behouden of dat het volgende jaardoel allemaal die slechtere voorwaardes zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:00
Het zal wel vaker gevraagd zijn...

Ik had een iPhone en een Apple wat heb via asr.

Nu ben ik overgestapt naar een Android smarthone en horloge.
Nu zie ik de asr app geen maanddoel meer..
Moet ik echt Apple hebben dan? Omdat ik ren Apple watch heb aangeschaft toen...?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smemi
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 13-09 09:17
Aggressor schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 06:42:
Het zal wel vaker gevraagd zijn...

Ik had een iPhone en een Apple wat heb via asr.

Nu ben ik overgestapt naar een Android smarthone en horloge.
Nu zie ik de asr app geen maanddoel meer..
Moet ik echt Apple hebben dan? Omdat ik ren Apple watch heb aangeschaft toen...?
Je krijgt de cashback nog wel, maar kan de voortgang niet zien in de Android app. Je krijgt wel pushberichten als je de verschillende milestones hebt gehaald in de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Smemi schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 08:26:
[...]

Je krijgt de cashback nog wel, maar kan de voortgang niet zien in de Android app. Je krijgt wel pushberichten als je de verschillende milestones hebt gehaald in de maand.
Oke thanks.
als je op de 3 streepjes klikt en naar punten gaat, dan zie je bv wel je week punten ... maar geen maand punten, dit klopt ook?

En push berichten zet ik gewoon aan onder instellingen > meldingen toch?
En bij hoeveel punten krijg ik het eerste push bericht? kan ik het even in de gaten houden ... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Over die maandbeloningen. Ik heb het zelf niet, maar ik zat te kijken en zag dat je 100% cashback krijgt bij 3500+ punten in de maand. Maar per week kan je toch maximaal 800 punten krijgen?
Of registreert-ie boven de 800 ook nog punten? Kan je dat nog ergens zien?

Edit:
Ik zie de vraag hierboven beantwoord worden :P Je moet dan bij punten kijken en zelf bijhouden, denk ik?

[ Voor 17% gewijzigd door anandus op 04-05-2023 08:37 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
anandus schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 08:35:
Over die maandbeloningen. Ik heb het zelf niet, maar ik zat te kijken en zag dat je 100% cashback krijgt bij 3500+ punten in de maand. Maar per week kan je toch maximaal 800 punten krijgen?

Edit:
Ik zie de vraag hierboven beantwoord worden :P Je moet dan bij punten kijken en zelf bijhouden, denk ik?
Je weekdoel is maximaal 800 punten, maar je kan uiteraard meer punten behalen in een week. Alle punten boven je weekdoel tellen niet mee voor je weekdoel, maar wel voor je maand- en jaardoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:01
anandus schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 08:35:

Edit:
Je kunt onder "punten" per maand zien op welke dagen je hoeveel punten hebt verkregen.

Ik heb zelf geen maanddoel. Wil namelijk een apple watch, maar nog geen iPhone :+. Luxe problemen.

Je ziet geen totaal, maar kan het wel bij elkaar optellen. Ik weet niet of je ergens anders indien je wel een maanddoel hebt geselecteerd nog wat eenvoudiger je voortgang hierin ziet, zoals je dat bij je weekdoel en jaardoel bijvoorbeeld hebt.
bosskiss schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 00:04:
Hoi iedereen,

Persoonlijk gebruik ik a.s.r. Vitality voor de 8% cashback op een a.s.r. arbeidsongeschiktheidsverzekering. Daar is het zeker nog wel interessant.

Ik kan mij overigens wel indenken dat de voorwaarden van Ditzo slecht houdbaar zijn op de lange termijn. Dit zijn zeer gunstige voorwaarden, over een bredere populatie vermoed ik dat hierop uiteindelijk geld ingeleverd wordt indien men dat soort percentages aanhoudt. Wel eens dat communicatie in wat voor vorm dan ook, e-mail over via de app zelf, natuurlijk wenselijk is daarin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
StefanoZ schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 09:12:
[...]

Je weekdoel is maximaal 800 punten, maar je kan uiteraard meer punten behalen in een week. Alle punten boven je weekdoel tellen niet mee voor je weekdoel, maar wel voor je maand- en jaardoel
Ja, zo had ik het ook begrepen, maar bij 800 punten staat er niet meer hoeveel punten je hebt, maar "weekdoel behaald" (ofzo). Dus je kan nooit zien hoeveel punten je daadwerkelijk in een week hebt behaald.

Dus je kan niet weten of je de 3500+ punten hebt behaald tenzij je het zelf bijhoudt? Elke dag in een Excelsheetje gooien, I suppose?

[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 04-05-2023 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
anandus schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 09:14:
[...]

Ja, zo had ik het ook begrepen, maar bij 800 punten staat er "weekdoel behaald" (ofzo), maar niet hoeveel punten je die week hebt behaald.

Dus je kan niet weten of je de 3500+ punten hebt behaald tenzij je het zelf bijhoudt?
je kan bij home op het tabblad beloningen de voortgang bekijken van je maanddoel.
Daar staat hoeveel punten je die maand hebt gespaard. Als je wilt weten hoeveel punten je in een week hebt behaald en boven het limiet zit kan je op het tabblad punten kijken en zelf de punten van die week bij elkaar optellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
StefanoZ schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 09:16:
[...]

je kan bij home op het tabblad beloningen de voortgang bekijken van je maanddoel.
Daar staat hoeveel punten je die maand hebt gespaard. Als je wilt weten hoeveel punten je in een week hebt behaald en boven het limiet zit kan je op het tabblad punten kijken en zelf de punten van die week bij elkaar optellen
als je een apple watch hebt gekocht en je gebruikt een android phone.. dan staat het er niet.
of staat het bij android nooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoZ
Aggressor schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 09:19:
[...]

als je een apple watch hebt gekocht en je gebruikt een android phone.. dan staat het er niet.
of staat het bij android nooit?
Durf ik niet te zeggen, ik heb een iPhone en nog nooit Vitality op Android gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Op de website staat
Let op: heb je een Android telefoon? Dan kun je alleen de Fitbit kopen. De Apple Watch kun je namelijk niet koppelen aan een Android telefoon. Heb je een iPhone? Dan kun je kiezen uit de Apple Watch en Fitbit.
Nu wil ik misschien een AW kopen om door te verkopen, maar dat kan dus niet als je een Android-telefoon hebt? Moet ik dan iemand's iPhone lenen ofzo? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wmeester
  • Nu online
anandus schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 12:32:
Op de website staat

[...]

Nu wil ik misschien een AW kopen om door te verkopen, maar dat kan dus niet als je een Android-telefoon hebt? Moet ik dan iemand's iPhone lenen ofzo? :P
Nee, ja. 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Bij mij laadt de punten webshop niet...
Kan iemand testen of hij wel of niet werkt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Aggressor schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 21:21:
Hier hetzelfde (Android)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smemi
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 13-09 09:17
Aggressor schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 21:21:
Op iOS laadt het wel, vreemd!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aggressor
Inmiddels werkt het bij mij weer op android :)

[ Voor 3% gewijzigd door Aggressor op 24-05-2023 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezs
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 20:54
Ik overweeg de Apple Watch regeling te nemen. Hoe makkelijk vinden jullie het om aan de maand doel punten te komen? Ik beweeg relatief frequent (3 dagen sportschool en veel buiten met de kids/wandelen) ik lees veel verhalen dat het sinds de verhoging naar 3500 punten stukken lastiger is geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phoolie
thezs schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 10:13:
Ik overweeg de Apple Watch regeling te nemen. Hoe makkelijk vinden jullie het om aan de maand doel punten te komen? Ik beweeg relatief frequent (3 dagen sportschool en veel buiten met de kids/wandelen) ik lees veel verhalen dat het sinds de verhoging naar 3500 punten stukken lastiger is geworden.
Natuurlijk is het lastiger, maar (voor mij) nog steeds haalbaar. Als je iedere week een weekdoel kan halen van 800 punten, dan zit je bijna op het gemiddelde dat je voor de Apple Watch moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faxe
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-07 17:08
Ik haal normaal de 250 punten wel per dag. Ben dan halverwege de maand wel klaar met het behalen van de benodigde punten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Topicstarter
thezs schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 10:13:
3 dagen per week sportschool =/ geen duursport (+40 minuten verhoogde hartslag is pas interresant). Wandelen met de kids is niet stevig doorstappen. (+10k stappen is pas lucratief voor punten).
Je zou paar maanden zonder Apple Watch kunnen proefdraaien met vitality om een goed beeld te krijgen.

Reken je sowieso niet rijk en ga uit van 2/3 maanden die je gaat halen. Er gaan maanden tussen zitten dat je ziek bent/op vakantie bent en je wil niet gaan stressen in die maanden om het in andere weken te gaan compenseren.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Faxe schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 14:22:
Ik haal normaal de 250 punten wel per dag. Ben dan halverwege de maand wel klaar met het behalen van de benodigde punten.
Ik denk dat de meeste mensen dat niet halen. 250 punten ga je alleen maar halen met een verhoogde hartslag voor langere tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezs
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 20:54
Flappiewappie schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 15:01:
[...]

3 dagen per week sportschool =/ geen duursport (+40 minuten verhoogde hartslag is pas interresant). Wandelen met de kids is niet stevig doorstappen. (+10k stappen is pas lucratief voor punten).
Je zou paar maanden zonder Apple Watch kunnen proefdraaien met vitality om een goed beeld te krijgen.

Reken je sowieso niet rijk en ga uit van 2/3 maanden die je gaat halen. Er gaan maanden tussen zitten dat je ziek bent/op vakantie bent en je wil niet gaan stressen in die maanden om het in andere weken te gaan compenseren.
Klinkt alsof het erg gericht is op hardlopers en fietsers. M’n Sport momenten zijn wel intensief, maar krachttraining blijft natuurlijk de pauzes tussen de oefeningen en de sets houden waarbij je met hardlopen langere tijd de hartslag hoog houdt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DjMark
  • Nu online
thezs schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 17:29:
[...]

Klinkt alsof het erg gericht is op hardlopers en fietsers. M’n Sport momenten zijn wel intensief, maar krachttraining blijft natuurlijk de pauzes tussen de oefeningen en de sets houden waarbij je met hardlopen langere tijd de hartslag hoog houdt.
Als ik een uur krachttraining ga doen dan haal ik wel gewoon 150 punten.
Het gaat om je gemiddelde hartslag, die komt bij mij tijdens krachttraining ook wel hoog genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Laatst online: 12:45
Lukt hier ook wel inderdaad + ik heb nog een kwartiertje heen en terug fietsen er meestal ook bij, dan haal ik gelijk de maximale punten voor die dag :)

[ Voor 5% gewijzigd door JohanNL op 02-06-2023 18:35 ]

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faxe
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-07 17:08
Ik fietst eigenlijk iedere dag wel 1,5 uur of langer. Mijn hartslag moet dan boven de 100 zijn gemiddeld om de 250 punten te halen. Dat lukt in de regel altijd wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
DjMark schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 17:36:
[...]

Als ik een uur krachttraining ga doen dan haal ik wel gewoon 150 punten.
Het gaat om je gemiddelde hartslag, die komt bij mij tijdens krachttraining ook wel hoog genoeg
Ik denk dat dit vrij afhankelijk is van hetgeen je doet qua krachttraining. Mijn dagen krachttraining is bijvoorbeeld puur gericht op powerlifting. Met rust tussen de sets eindig ik meestal met een gemiddelde hartslag van circa 100 - 105. Met a.s.r. vitality levert mij dat een totaal van 0 punten op.

Mijn punten verkrijg ik eigenlijk alleen uit mijn dagelijkse stappen en cardiodagen.

Op krachttraining dagen eindigen met een stukje cardio, 10 - 15 minuten is vaak wel voldoende om het gemiddelde in hartslag tot over de threshold te brengen voor 200 punten. Maar praktisch gezien nooit echt nodig om mijn a.s.r. Vitality goals te halen in mijn geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
  • Nu online
psychodude schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 19:09:
[...]

Ik denk dat dit vrij afhankelijk is van hetgeen je doet qua krachttraining. Mijn dagen krachttraining is bijvoorbeeld puur gericht op powerlifting. Met rust tussen de sets eindig ik meestal met een gemiddelde hartslag van circa 100 - 105. Met a.s.r. vitality levert mij dat een totaal van 0 punten op.

Mijn punten verkrijg ik eigenlijk alleen uit mijn dagelijkse stappen en cardiodagen.

Op krachttraining dagen eindigen met een stukje cardio, 10 - 15 minuten is vaak wel voldoende om het gemiddelde in hartslag tot over de threshold te brengen voor 200 punten. Maar praktisch gezien nooit echt nodig om mijn a.s.r. Vitality goals te halen in mijn geval.
Waarmee meet je je hartslag nu?
Ik had vroeger een oudere fitbit, die liet mij bij powerlifting/krachttraining ook nooit bovern de 105 komen.
Terwijl als ik zelf handmatig een test deed (10 seconden vinger op hartslag, tellen, x6) ik op andere resultaten uitkwam.
Met mijn fitbit charge (via asr) klopt mijn hartslag beter, en kom ik gemiddeld bij 1 uur krachttraining (3m rust tussen setjes) eigenlijk altijd wel rond 115-125 gemiddeld uit.

Misschien dat mijn hartslag gewoon hoger is dan die van jou, maar het zou ook best je hartslagmeter kunnen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
DjMark schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 08:37:
[...]

Waarmee meet je je hartslag nu?
Ik had vroeger een oudere fitbit, die liet mij bij powerlifting/krachttraining ook nooit bovern de 105 komen.
Terwijl als ik zelf handmatig een test deed (10 seconden vinger op hartslag, tellen, x6) ik op andere resultaten uitkwam.
Met mijn fitbit charge (via asr) klopt mijn hartslag beter, en kom ik gemiddeld bij 1 uur krachttraining (3m rust tussen setjes) eigenlijk altijd wel rond 115-125 gemiddeld uit.

Misschien dat mijn hartslag gewoon hoger is dan die van jou, maar het zou ook best je hartslagmeter kunnen zijn.
Tijdens krachttraining meestal met mijn Garmin watch. Sporadisch heb ik ook wel eens mijn chest strap om indien ik cardio inplan erna. Maakt dan eigenlijk niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:35
Hmm Garmin synct zn workouts niet goed meer sinds eergister. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Itar
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 03-09 18:27
Mijn telefoon krijgt geen security updates meer van de fabrikant. Daarom heb ik een custom ROM geïnstalleerd, namelijk Lineage OS 19 (Android 12). Al mjn apps werken tot nu toe prima, behalve a.s.r. vitality. Daar krijg ik bij het starten van de app de melding:
"Your device is not allowed to use the app"
Ik heb dit gemeld bij de helpdesk en hun antwoord is:
Wij ontwikkelen onze app alleen voor officiële niet-bewerkte versies van Android met werkende Google Play-services. De kans is dus groot dat je app daarom nu niet werkt; je gebruikt namelijk LineageOS en niet echt Android zelf. Daarom kunnen we je ook geen hulp bieden bij je probleem. Wij van Vitality ondersteunen dit besturingssysteem niet en we hebben ook niet de juiste kennis over LineageOS om je op weg te helpen. Het gebruik van een ander of bewerkt besturingssysteem is helaas op eigen risico: als het werkt is dat toeval en heel fijn natuurlijk, maar bij problemen kunnen we je niet echt helpen. Heb je een officiele versie van Android 10 of hoger en het werkt nog steeds niet, dan helpen we natuurlijk graag!
Enerzijds begrijpelijk dat ze geen support leveren, maar dit lijkt op een heel botte check op een Android-versie-id o.i.d. Daarom vraag ik me toch af: Zijn er mensen met een custom ROM (wellicht zelfs LineageOS) op hun telefoon waarbij de app wél werkt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tjanssen
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Itar schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 11:19:
Mijn telefoon krijgt geen security updates meer van de fabrikant. Daarom heb ik een custom ROM geïnstalleerd, namelijk Lineage OS 19 (Android 12). Al mjn apps werken tot nu toe prima, behalve a.s.r. vitality. Daar krijg ik bij het starten van de app de melding:

[...]

Enerzijds begrijpelijk dat ze geen support leveren, maar dit lijkt op een heel botte check op een Android-versie-id o.i.d. Daarom vraag ik me toch af: Zijn er mensen met een custom ROM (wellicht zelfs LineageOS) op hun telefoon waarbij de app wél werkt?
De Vitality app is de meest belangrijke app die bestaat volgens de ontwikkelaars... Als er 2 minuten een update online staat dan werkt de oude app al niet meer, inloggen met een vingerafdruk. Jouw bevinding verbaast me dan ook niets. Er is niet 1 bank die er dergelijke policy op na houdt...Het valt nog mee dat je een screenshot mag maken van ASR... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
tjanssen schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 12:03:
[...]

De Vitality app is de meest belangrijke app die bestaat volgens de ontwikkelaars... Als er 2 minuten een update online staat dan werkt de oude app al niet meer, inloggen met een vingerafdruk. Jouw bevinding verbaast me dan ook niets. Er is niet 1 bank die er dergelijke policy op na houdt...Het valt nog mee dat je een screenshot mag maken van ASR... _/-\o_
De policiy is wellicht wat streng. Al begrijp ik wel dat ze er voor kiezen om het alleen te laten werken op een OS dat ze ook echt supporten. Dan vallen custom roms dus af.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohanNL
Wellicht hun manier om wat slimme IT mensen proberen te weren, die met een paar knopjes de doelen willen halen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door JohanNL op 13-06-2023 12:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Itar
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 03-09 18:27
Itar schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 11:19:

[...]

Uiteindelijk heb ik a.s.r. vitality weer aan de praat.
Ik heb Magisk geïnstalleerd i.c.m. Zygisk deny list. Daarin kun je per app instellen of je Magisk en daarmee de modificaties (zoals bootloader unlocking, root status) wilt verbergen. Gisteren werkte vitality nog niet, vandaag wel, schiet mij maar lek....
Voorlopig ben ik happy. Als ik te veel last krijg met andere apps die nu juist weer Magisk (en daarmee root access) detecteren en stoppen met werken draai ik e.e.a. misschien nog wel weer terug, maar voorlopig kijk ik het hiermee aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
tjanssen schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 12:03:
[...]

Volgens mij doen bank apps ook redelijk moeilijk bij custom roms, vooral als ze geroot zijn. Maar dat terzijde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik zie nu pas dat de ASR-Vitality-regels anders zijn dan voorheen (misschien is dit al jaren zo, hoor :+ )

Ik dacht dat het zo was:
Wel ASR-/Ditzo-verzekering: Gratis ASR Vitality
Geen ASR-/Ditzo-verzekering: Je moet €3,50/maand betalen

Maar nu is het dus:
Wel ASR-/Ditzo-verzekering: ASR Vitality voor €3,50/maand
Geen ASR-/Ditzo-verzekering: ASR Vitality max 12 maanden mogelijk (voor €3,50)

Klopt dit zo?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
@anandus Ik zit er 2 jaar bij en weet niet beter dat het het 2de is.

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timmy
anandus schreef op maandag 19 juni 2023 @ 08:48:
Ik zie nu pas dat de ASR-Vitality-regels anders zijn dan voorheen (misschien is dit al jaren zo, hoor :+ )
Gratis Vitality bij een ASR/Ditzo verzekering was slechts voor een paar maanden, ik meen 3.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Maar ik moet dus wel binnen 12 maanden een zorgverzekering bij ASR afsluiten wil ik met ASR Vitality door blijven gaan?
Da's wel heel erg jammer zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Topicstarter
anandus schreef op maandag 19 juni 2023 @ 09:37:
Maar ik moet dus wel binnen 12 maanden een zorgverzekering bij ASR afsluiten wil ik met ASR Vitality door blijven gaan?
Principe is natuurlijk dat ASR de gezonde mensen ook wil verzekeren....

Hier staat wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R-R-L
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 14-09 23:50
anandus schreef op maandag 19 juni 2023 @ 09:37:
Heb het ruim 1,5 jaar zonder ASR verzekering gehad. In december kreeg ik de melding dat het per midden januari af zou lopen, daarop maar een ASR verzekering afgesloten. Gratis Vitality en met die tegoedbonnen nog wat van de premie terugverdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
De zorgverzekering van ASR ( voorheen Ditzo ) is ook prima, die had ik mogelijk sowieso genomen gezien de goede - maar niet al te uitgebreide - dekkingen tegen een scherpe prijs.
Alleen de korting voor max ER is karig te noemen, heb zelf voor dit jaar dan maar geen max ER gedaan.

Vraag is een beetje hoe het volgend jaar gaat zijn, zit zelf namelijk weer ' vast ' aan een ASR zorgverzekering door de Apple watch.
Het is hopen dat ze niet nu na de naamswijziging van Ditzo naar ' ASR ik kies zelf ' ook andere zaken rigoureus gaan wijzigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Heb van het weekend lekker veel gelopen en kreeg ineens de melding "You have reached the membership limit for this activity category in the current membership period". Tot het einde van het jaar kan ik dus geen punten meer verdienen met lopen? Dan maar tijdelijk opzeggen en volgend jaar weer opnieuw nemen? Kom met hartslag per dag helaas niet uit op 800 punten einde van de week. Zonde!

Never mind. Lees net dat dit alleen is voor het jaardoel. Maanddoel heet in mijn geval 'Apple Watch target'.

[ Voor 12% gewijzigd door JPtjeeNL op 26-06-2023 14:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wmeester
  • Nu online
JPtjeeNL schreef op maandag 26 juni 2023 @ 14:20:
Heb van het weekend lekker veel gelopen en kreeg ineens de melding "You have reached the membership limit for this activity category in the current membership period". Tot het einde van het jaar kan ik dus geen punten meer verdienen met lopen? Dan maar tijdelijk opzeggen en volgend jaar weer opnieuw nemen? Kom met hartslag per dag helaas niet uit op 800 punten einde van de week. Zonde!
Nee, mogelijk dat je voor je jaardoel, platinum status (korting op verzekering) geen punten meer kan verzamelen. Voor je week en maanddoel kun je nog steeds punten krijgen met stappen-zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audb
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 15:56
Een hartslag meter bij je hond omdoen en die flink laten rennen achter een bal zullen ze dat gaan merken of??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
audb schreef op maandag 26 juni 2023 @ 18:58:
Een hartslag meter bij je hond omdoen en die flink laten rennen achter een bal zullen ze dat gaan merken of??
Even snel gezocht op google en daar vind ik het volgende:
een hond die naast de fiets rent kan een hartslag van 200 tot 300/minuut hebben;
Denk dat als je een hartslag van 300 hebt, ze wel merken dat er iets niet klopt ;)

Nog even los van dat ik mij afvraag of je het ubethaupt kan meten met een hartslagmeter die voor mensen is. Honden hebben een hele andere huid en zijn ook iets behaarder ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• audb
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 15:56
Phoolie schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 09:16:
[...]

Even snel gezocht op google en daar vind ik het volgende:

[...]
Denk dat als je een hartslag van 300 hebt, ze wel merken dat er iets niet klopt ;)

Nog even los van dat ik mij afvraag of je het ubethaupt kan meten met een hartslagmeter die voor mensen is. Honden hebben een hele andere huid en zijn ook iets behaarder ;)
Bij honden zit er op de borstzijde weinig haar en rond de tweehonderd kom je bij flinke inspanning wel op dat zou niet opvallen.
Zelfs bij een stevige griep kan je hardslag zelfs weken lang boven de 200 slagen per minuut uitkomen en zolang je verder gezond bent kan dat weinig kwaad.
Alleen kan het gebeuren dat als je hond gaat rennen dat de hartslag meter gaat verschuiven maar het was meer als grap bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
audb schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 13:47:
[...]

Bij honden zit er op de borstzijde weinig haar en rond de tweehonderd kom je bij flinke inspanning wel op dat zou niet opvallen.
Zelfs bij een stevige griep kan je hardslag zelfs weken lang boven de 200 slagen per minuut uitkomen en zolang je verder gezond bent kan dat weinig kwaad.
Alleen kan het gebeuren dat als je hond gaat rennen dat de hartslag meter gaat verschuiven maar het was meer als grap bedoeld.
Ik ging er ook niet vanuit dat je heel serieus was, vandaar ook mijn ;) achter mijn reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
Voor het eerst lijk ik nu ook een serieuze storing mee te maken; kan niet inloggen.
Krijg de melding ' Ons systeem reageert nu niet ... '
Meer die hier last van hebben?

Ik had natuurlijk hier ook even kunnen kijken: https://www.asr.nl/vitality/storingen-en-service
Een storing inderdaad.

[ Voor 26% gewijzigd door JohanNL op 21-07-2023 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BzAyNQSBfcqFCrvszp5RdO7zKBo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ttHVqmI9M1s9rKZYL0bYqwua.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AKJmh63g8qpz1EqjnnVtEF9bMJ8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/GoOjLyy3mq6lMEKGfKXTcnYU.png?f=fotoalbum_large

Zucht lijkt erop dat die me 50 punten niet meeneemt terwijl ik gister toch echt heb hardgelopen en hier eigenlijk altijd punten voor krijg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik heb deze week opeens dagen dat ik geen punten heb en in het detailoverzicht met punten staat vervolgens “Je punten voor deze activiteit zijn al toegekend aan een ander account”.

Ik heb asr al een berichtje via whatsapp gestuurd want dat klopt natuurlijk niet. @dglavimans misschien speelt bij jou hetzelfde probleem?

Zie net dat het een bekende storing is bij asr: 21 juli 2023 - 12:11: Geen punten door app melding

[ Voor 20% gewijzigd door Dipsausje op 23-07-2023 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Ik heb die melding nu ook (bedankt voor de link, want ik kon die niet vinden op basis van engelse term

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/wJFFTT4/C5-BC0-E7-C-BCCD-42-A1-9-CB0-8-C3-C9-DF08-C50-1-105-c.jpg

Nou haal ik de punten deze week sowieso niet vanwege rustweek, maar ik heb toch mijn 10k wel gehaald die dag....
(mijn vrouw heeft wel haar punten (op haar eigen telefoon/watch) wel gekregen.

[ Voor 35% gewijzigd door kmf op 23-07-2023 10:30 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:47
Bij mijn vrouw en ik ook hetzelfde probleem. Punten waren eerder wel toegekend en nu niet meer. Ook maar eens contact opnemen met support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
Zal dus wel met laatste update te maken hebben.
Maar begrijp ik het dus goed dat we hier dus in principe één iemand het werk hadden kunnen laten doen, die zijn statistieken dan kon synchroniseren met onze accounts en zodoende voor iedereen punten behaalde?
Best wel slecht dan :p

Ik heb alleen dan toch liever dat ze hun tijd/moeite steken in de daadwerkelijke verbetering van de ervaring voor de eindgebruiker, met eventueel weer betere beloningen / meer mogelijkheden.
Dan kunnen ze dáárna eens kijken of er dergelijke gesjoemel is en of hier iets tegen te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Mijn weekdoel is verlaagd van 800 naar 750. Nu heb ik twee weken geleden mijn weekdoel (voor het eerst dit jaar) niet gehaald. Komt het daardoor? Of is het voor iedereen 750 geworden? (een man mag hopen :P )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Niet online
anandus schreef op maandag 24 juli 2023 @ 10:03:
Mijn weekdoel is verlaagd van 800 naar 750. Nu heb ik twee weken geleden mijn weekdoel (voor het eerst dit jaar) niet gehaald. Komt het daardoor? Of is het voor iedereen 750 geworden? (een man mag hopen :P )
Doordat je 1x gemist hebt, dat loopt altijd 1 week achter.

Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Dipsausje schreef op zondag 23 juli 2023 @ 08:24:
Ik heb deze week opeens dagen dat ik geen punten heb en in het detailoverzicht met punten staat vervolgens “Je punten voor deze activiteit zijn al toegekend aan een ander account”.

Ik heb asr al een berichtje via whatsapp gestuurd want dat klopt natuurlijk niet. @dglavimans misschien speelt bij jou hetzelfde probleem?

Zie net dat het een bekende storing is bij asr: 21 juli 2023 - 12:11: Geen punten door app melding
Ondertussen is het bericht aangepast en hoef je geen contact meer op te nemen en zeggen ze het binnen een week recht te trekken.

Heb zelf van donderdag t/m zondag geen punten ontvangen hierdoor. Vreemd genoeg werkt het vandaag wel ineens weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:47
Punten inmiddels wel ontvangen voor vorige week, alleen ik kan geen weekbeloning claimen nu. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
BeZaX schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 11:59:
Punten inmiddels wel ontvangen voor vorige week, alleen ik kan geen weekbeloning claimen nu. Meer mensen last van?
Hier zijn ze nog niet toegekend. Kreeg vandaag wel een mail dat de oorzaak gevonden en hersteld is en dat de missende punten en weekdoel nog deze week toegekend worden. Klikt voor mij alsof het handwerk is om alles te corrigeren. Zou dus gewoon even afwachten en als het er volgende week nog niet is, dan asr even contacten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Hebben meer mensen er last van dat de punten van vrijdag en zaterdag niet bij het weekdoel opgeteld worden maar wel bij het jaardoel zichtbaar zijn?

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jassie256
SirLenncelot schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 10:09:
Hebben meer mensen er last van dat de punten van vrijdag en zaterdag niet bij het weekdoel opgeteld worden maar wel bij het jaardoel zichtbaar zijn?
Ja. Same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jassie256
Zijn er hier mensen die een goede workaround hebben gevonden om de Fietsapp wel altijd aan te hebben staan (automatisch tracken) maar daar de batterij niet enorm van leegloopt?

Zat zelf te denken een soort automatisering te maken van “if connected to WiFi stop automatic tracking” maar hoe dit in een iOS short it te krijgen weet ik nog niet.

Idee: als ik met WiFi verbonden ben (thuis, zaak, bekenden) fiets ik niet dus hoeft hij mij niet te tracken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
jassie256 schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 10:48:
Zijn er hier mensen die een goede workaround hebben gevonden om de Fietsapp wel altijd aan te hebben staan (automatisch tracken) maar daar de batterij niet enorm van leegloopt?

Zat zelf te denken een soort automatisering te maken van “if connected to WiFi stop automatic tracking” maar hoe dit in een iOS short it te krijgen weet ik nog niet.

Idee: als ik met WiFi verbonden ben (thuis, zaak, bekenden) fiets ik niet dus hoeft hij mij niet te tracken.
Lijkt mij meer een vraag voor in het iOS forum.

Daarnaast biedt automation deze optie niet standaard aan.
  • ASR vitality heeft geen integratie voor functies in opdrachten.
  • Een app sluiten geautomatiseerd kan niet (en heeft geen zin want het systeem boot de app daarna zelf om diensten als background refresh en push notificaties in stand te houden.
  • Er is geen ingebouwde functionaliteit om de setting voor app-background-refresh in te stellen.
Misschien is het wel mogelijk als je zelf een script instelt, maar ik betwijfel het. Wat zou een app bouwer dan tegenhouden om scripts te maken die de werking van de app van de concurrent belemmeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ja hier ook het probleem. App zegt ‘you have reached the membership limit for this activity category in the current membership period’. Bij jou ook?

Heeft iemand dit toevallig al gemeld? Ik heb helaas geen WhatsApp om ze makkelijk te bereiken. Jammer dat ze geen losse chat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Nee geeft op iOS helemaal geen melding. Activiteiten van donderdag zijn zichtbaar in het weekdoel, daarna niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
dglavimans schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 12:41:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Zucht lijkt erop dat die me 50 punten niet meeneemt terwijl ik gister toch echt heb hardgelopen en hier eigenlijk altijd punten voor krijg..
50 punten is voor 7500 stappen, 150 punten voor 45 minuten workout (met bepaalde hartslag, maar gezien je gemiddelde is dit het probleem niet). De duur van je workout is in ieder geval niet lang genoeg. Voor je stepcount heb je 0 punten, dus ik vermoed de 7500 stappen met workout + stappen op de dag zelf niet behaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
jassie256 schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 10:48:

Persoonlijk gebruik ik de fietsapp in zijn geheel niet. Ik heb mijn telefoon altijd in mijn broekzak zitten. Fietswentelingen tracked mijn Samsung activity als 'steps'. Voor baseline punten gebruik ik dit gewoon. Niet dat ik het echt vaak nodig heb om punten te scoren met dit soort activiteit. Maar werkt in ieder geval meest eenvoudig.

Voor mijn activities gebruik ik verder simpelweg mijn Garmin koppeling. Ik heb hier zelf eigenlijk nooit echt problemen mee. Indien auto sync niet lukt, dan manueel eigenlijk altijd wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s020506
  • Registratie: April 2019
  • Nu online
Hmm, bij mij lijkt het andersom. De punten van werden wel opgeteld bij het weekdoel, maar het jaardoel blijft hetzelfde. Weet het niet zeker, zal eens kijken als ik vanavond ben wezen sporten.

PVoutput , Quatt L/W warmtepomp met alleen radiatoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:33
Nieuwe week is begonnen, maar ook hier wordt niets meer gesynchroniseerd. Bij vorige week wordt de status “ in afwachting “ weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Ja zag het ook. Heb een whatsapp gestuurd. Maar in het verleden nog nooit een antwoord op gekregen, dus dat verwacht ik nu ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Niet online
Ik zie hier wel punten en had ook een popup, maar zie geen weekbeloning (wel genoeg punten).
Zal het morgen even aankijken, anders een berichtje ervoor sturen.........

Volg je bankbiljetten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Nou, de punten van vandaag zijn er ook niet bijgekomen… op mijn whatsapp is de hele dag nog niet gereageerd.

Er kan natuurlijk altijd iets mis zijn, maar de communicatie hierover is altijd bagger. Een simpel berichtje met “er is een issue, we werken eraan” moet toch wel kunnen (tenminste, ik denk dat ze nu toch wel doorhebben dat iets niet lekker gaat)

Edit uit de chat met asr
Dat kan kloppen helaas. We hebben op dit moment last van een storing waardoor je punten tijdelijk niet zichtbaar zijn. Dit proberen wij zo snel mogelijk op te lossen voor je! Updates hierover vind je op onze website: https://www.asr.nl/vitality/storingen-en-service. Geen zorgen! Je punten worden met terugwerkende kracht aan je toegekend. Sorry voor het ongemak!

[ Voor 36% gewijzigd door SirLenncelot op 28-08-2023 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deathscythe1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 17:01
ik had ook dit probleem, maar zojuist is alles alsnog bijgewerkt.

• Timmy
Hoe gaat het bij jullie met de synchronisatie? Volgens Vitality waren mijn laatste activiteiten op maandag. Nieuwe zijn niet zichtbaar.
Garmin zou up to dat moeten zijn (wat niet klopt) maar Strava is maandag voor het laatst gesynchroniseerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjimmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-08 14:18
psychodude schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:19:
[...]

50 punten is voor 7500 stappen, 150 punten voor 45 minuten workout (met bepaalde hartslag, maar gezien je gemiddelde is dit het probleem niet). De duur van je workout is in ieder geval niet lang genoeg. Voor je stepcount heb je 0 punten, dus ik vermoed de 7500 stappen met workout + stappen op de dag zelf niet behaald.
30 minuten met een HF is genoeg hoor, geen 45. Er is niks met 45, het is
minimaal 20 minuten op 80%,
30 mn op 60% of 70%,
60 mn op 60% of 70%
of 90 minuten op 60%.
(van 100 tot en met 250 punten)

Panasonic 7kW J-Series Split + 190 liter SWW, 2750+2100Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
Timmy schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 17:56:
Hoe gaat het bij jullie met de synchronisatie? Volgens Vitality waren mijn laatste activiteiten op maandag. Nieuwe zijn niet zichtbaar.
Garmin zou up to dat moeten zijn (wat niet klopt) maar Strava is maandag voor het laatst gesynchroniseerd.
Al lange tijd zeer matig. Vaak gemist totdat ik toch maar de workout in Strava hernoem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
s020506 schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 08:02:
[...]

De punten van werden wel opgeteld bij het weekdoel, maar het jaardoel blijft hetzelfde. Weet het niet zeker, zal eens kijken als ik vanavond ben wezen sporten.
De optelsommetjes kijk ik al nieteens meer naar, die kloppen bijna nooit. Ik kijk alleen nog of de workout met punten verschijnt en anders geef ik de Strava sync een schopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
Beetje domme vraag maar kan iemand een bol.com bon email even hier neerzetten :’) heb van de week zo bon geclaimed maar veel mails gehad en nu echt al een half uur lopen zoeken.. Kan hem gewoon niet vinden haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohanNL
dglavimans schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 20:08:
Beetje domme vraag maar kan iemand een bol.com bon email even hier neerzetten :’) heb van de week zo bon geclaimed maar veel mails gehad en nu echt al een half uur lopen zoeken.. Kan hem gewoon niet vinden haha
Komt van support@sparco.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wmeester
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AjKmSFoPWkP9Y5fJgsy9ZiEjx8I=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UdQhH8vsEc4N8ADFYyE6vaBa.jpg?f=fotoalbum_medium

Zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
Hehe top, had hem dus gewoon weg gegooid en iPhone is soms een beetje apart met zoeken in folders.. Heb je toch 15 euro gered!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swartmans
  • Laatst online: 23-07 16:51
Ik wilde toch maar een Apple Watch bestellen via Vitality, maar dat lukt op het moment niet, ik krijg de melding: "Helaas kan je momenteel geen product bestellen".
Iemand toevallig ervaring van een vorige Apple Watch update?
Was dit met vorige nieuwe Apple Watch modellen toevallig ook zo? Dat het binnenkort de Apple Watch 9 wordt?
Of iemand die deze melding niet krijgt en wel een Apple Watch uit kan kiezen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Topicstarter
swartmans schreef op maandag 11 september 2023 @ 13:24:
Ik wilde toch maar een Apple Watch bestellen via Vitality, maar dat lukt op het moment niet, ik krijg de melding: "Helaas kan je momenteel geen product bestellen".
Iemand toevallig ervaring van een vorige Apple Watch update?
Was dit met vorige nieuwe Apple Watch modellen toevallig ook zo? Dat het binnenkort de Apple Watch 9 wordt?
Of iemand die deze melding niet krijgt en wel een Apple Watch uit kan kiezen?
In beide gevallen zou ik wachten tot de release van de nieuwe watch (12 september). Waarschijnlijk is er geen voorraad meer (Sparco of Apple) en wachten ze op de nieuwe release.

Als je er perse echt één nu wil zou ik gewoon (2e hands) een watch scoren en dan zodadelijk de 9 bestellen en deze verkopen.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swartmans
  • Laatst online: 23-07 16:51
Flappiewappie schreef op maandag 11 september 2023 @ 13:28:
[...]

In beide gevallen zou ik wachten tot de release van de nieuwe watch (12 september). Waarschijnlijk is er geen voorraad meer (Sparco of Apple) en wachten ze op de nieuwe release.

Als je er perse echt één nu wil zou ik gewoon (2e hands) een watch scoren en dan zodadelijk de 9 bestellen en deze verkopen.
Ik kan wel even wachten, maar was wel nieuwsgierig, lijkt er op de ze van 7 > 8 er ook vroeg bij waren, bij asr.

Voorheen registreerde ik alles omslachting met een Wear OS 2 / Google Fit horloge terwijl ik een Apple telefoon gebruikt. Maar die watch is stuk gegaan en nu gebruik ik de stappen van de telefoon en halen we de doelen ook prima.
Pagina: 1 ... 35 ... 40 Laatste