• klaaas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:33
Strava ging een weekje goed, maar nu idd ook alweer een paar dagen geen synchronisatie.

Ik roep ook maar wat

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:27
Tinusvolkel schreef op maandag 23 januari 2023 @ 10:13:
Werkt bij de rest het syncen wel weer?
Lees niet veel klachten meer of hebben de meeste er zich bij neergelegd…

Hier haal ik m’n doelen nog wel door de stappen die ik maak tijdens het hardlopen alleen de Strava sync heeft er al even geen zin meer in.

Voorheen wekte het hier altijd prima echter de laatste tijd is het drama.

[Afbeelding]
sjimmie schreef op maandag 23 januari 2023 @ 10:34:
[...]

Nee helaas, Strava hier ook voor het laatst 18 januari. En ik heb in de tussentijd al meerdere verschillende acties uitgevoerd om te proberen het te forceren.
klaaas schreef op maandag 23 januari 2023 @ 10:45:
Strava ging een weekje goed, maar nu idd ook alweer een paar dagen geen synchronisatie.
Idem. De truuc om het account te ontkoppelen en vervolgens weer aan te koppelen werkt ook niet meer: op het moment dat je ontkoppelt krijg je de melding:

• klaaas
Kaspers schreef op maandag 23 januari 2023 @ 11:31:
Idem. De truuc om het account te ontkoppelen en vervolgens weer aan te koppelen werkt ook niet meer: op het moment dat je ontkoppelt krijg je de melding:
Koppeling verwijderen op de website van Strava en dan in ASR weer toevoegen werkt wel. Althans, er is dan weer een koppeling. Of het iets doet voor het synchroniseren is de vraag.

Ik roep ook maar wat

• Eli Cohen
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 24-01 09:46
klaaas schreef op maandag 23 januari 2023 @ 10:45:
Same here. Vorige week werden de syncs direct opgepakt en nu is alles weer terug bij af. Wat een in en in trieste organisatie (ASR)

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:55
Jammer om al deze slechte ervaringen te lezen.
Voor mij loopt de sync tussen de fitbit app en de ASR app (Android) al anderhalf jaar zonder een enkel probleem.

• Eli Cohen
DjMark schreef op maandag 23 januari 2023 @ 12:41:
Jammer om al deze slechte ervaringen te lezen.
Voor mij loopt de sync tussen de fitbit app en de ASR app (Android) al anderhalf jaar zonder een enkel probleem.
De problemen zijn ook niet met FitBit maar met de sync vanuit Strava

• sjimmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:55
@DjMark Stava sync is wat anders dan Apple Health of fitbit.

Overigens zou het ASR sieren als ze gewoon op hun status pagina zouden laten weten dat er problemen zijn: https://www.asr.nl/vitality/storingen-en-service
Nu lijkt het alsof ze struisvogels zijn.

Panasonic 7kW J-Series Split + 190 liter SWW, 2750+2100Wp Oost-West

• Eli Cohen
sjimmie schreef op maandag 23 januari 2023 @ 13:09:
@DjMark Stava sync is wat anders dan Apple Health of fitbit.

Overigens zou het ASR sieren als ze gewoon op hun status pagina zouden laten weten dat er problemen zijn: https://www.asr.nl/vitality/storingen-en-service
Nu lijkt het alsof ze struisvogels zijn.
Dat is het ook. Zoals ik eerder heb gezegd, een vorm van onverschilligheid en minachting.

• sjimmie
Dat vind ik geen passend woord, alsof ze ons zouden willen kwetsen ofzo.

• Eli Cohen
sjimmie schreef op maandag 23 januari 2023 @ 14:22:
[...]

Dat vind ik geen passend woord, alsof ze ons zouden willen kwetsen ofzo.
Wat is het dan? Als je je klanten serieus neemt dan los je dit probleem wel een keer op na 6 maanden. Als dat niet lukt, dan stuur je een email met uitleg waarom het niet kan worden opgelost. Niet zo lastig lijkt mij? :')

• sjimmie
@Eli Cohen dat is iets anders dan "minachting".
onverschillig kan kloppen, maar ik vind ze niet minachtend.

• Eli Cohen
sjimmie schreef op maandag 23 januari 2023 @ 16:04:
@Eli Cohen dat is iets anders dan "minachting".
onverschillig kan kloppen, maar ik vind ze niet minachtend.
OK

• Monkeybanana
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online
Eli Cohen schreef op maandag 23 januari 2023 @ 12:27:
[...]

Same here. Vorige week werden de syncs direct opgepakt en nu is alles weer terug bij af. Wat een in en in trieste organisatie (ASR)
Precies hetzelfde, opnieuw problemen. ASR support doet alsof er niks aan de hand is.

[Voor 7% gewijzigd door Monkeybanana op 23-01-2023 19:58]

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:27
Kaspers schreef op maandag 23 januari 2023 @ 11:31:

[Afbeelding]
Vandaag werkt 't wel weer om de strava account te ontkoppelen en te koppelen (en eventueel vervolgens de titels van de workouts hernoemen).

• klaaas
Kaspers schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 09:09:
[...]

Vandaag werkt 't wel weer om de strava account te ontkoppelen en te koppelen (en eventueel vervolgens de titels van de workouts hernoemen).
Synchroniseert ie ook daadwerkelijk?

Ik roep ook maar wat

• sjimmie
klaaas schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 09:19:
[...]

Synchroniseert ie ook daadwerkelijk?
Heb je het al zelf geprobeerd dan? ;)
Hier inderdaad ontkoppeld en opnieuw gekoppeld, daarna een activiteit van afgelopen vrijdag hernoemd, waarna ASR een sync deed.

• klaaas
sjimmie schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 09:42:
[...]

Heb je het al zelf geprobeerd dan? ;)
Hier inderdaad ontkoppeld en opnieuw gekoppeld, daarna een activiteit van afgelopen vrijdag hernoemd, waarna ASR een sync deed.
Gisteren al een keer. Dat hielp niets. Vandaar de check.

Ik roep ook maar wat

• sjimmie
klaaas schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 09:43:
[...]

Gisteren al een keer. Dat hielp niets. Vandaar de check.
Ik gisteren 3 keer, eergisteren 2 keer, zaterdag 4 keer en vrijdag 2 keer.
Toen werkte het niet, nu wel.

• klaaas
sjimmie schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 09:44:
[...]

Ik gisteren 3 keer, eergisteren 2 keer, zaterdag 4 keer en vrijdag 2 keer.
Toen werkte het niet, nu wel.
Je zou er overspannen van raken. Niet echt de bedoeling van het hele programma...

Ik roep ook maar wat

• sjimmie
klaaas schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 09:46:
[...]

Je zou er overspannen van raken. Niet echt de bedoeling van het hele programma...
Nee hoor, daarvan word ik niet overspannen.
Als ik dan toch nu.nl enzo check, klik ik dit ook meteen even door.

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:42
Ik zie nu dat zonder iets te doen m'n loopje van vanmorgen via strava ook gesynct is, dus er begint weer iets te werken :)

Strava

• klaaas
Yep. Weekdoel van vorige week inmiddels weer gehaald.

(Ik word er wel aardig chagrijnig van...)

Ik roep ook maar wat

• sjimmie
Tot nu toe lukt het me elke week om nog steeds mijn weekdoel te halen als ik activiteiten mis (doordat ik dan nog genoeg punten met stappen haal, of doordat ik dan 1 of 2 keer de Apple activiteit gebruik).
Maar fijn is het niet, want ik heb Workoutdoors gekocht voor het hardlopen en als Strava niet werkt dan haal ik dus geen punten via WOD -> Strava -> ASR.

• klaaas
Ik fiets meestal 2x per week (2x250 punten) dus ik ben wel aardig afhankelijk van de Strava koppeling. Ik moet wel zeggen dat ik tot nu toe nog geen 1x een weekdoel gemist heb doordat deze niet werkte. Wel weken afgesloten waarbij ik de 800 punten niet gehaald had, maar dat werd dan in de daaropvolgende week alsnog bijgewerkt. Maar leuk is anders.

Ik roep ook maar wat

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Ben ik nou gek? Ik heb diverse chats met ASR gehad over weekdoelen van januari en december. Het zou allemaal geregeld gaan worden. Nu kan ik in de app nergens meer vinden waar mijn historische weekdoelen staan. Kan ik ze gewoon niet vinden of zijn ze er niet meer?

• sjimmie
gysman11 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 12:39:
Ben ik nou gek? Ik heb diverse chats met ASR gehad over weekdoelen van januari en december. Het zou allemaal geregeld gaan worden. Nu kan ik in de app nergens meer vinden waar mijn historische weekdoelen staan. Kan ik ze gewoon niet vinden of zijn ze er niet meer?
op de storingen pagina zag ik laatst nog een melding over die doelen staan.
heb je daar al gekeken?

edit: en als ik nu de app wil openen dan zegt de app dat er eerst een update nodig is...

[Voor 8% gewijzigd door sjimmie op 24-01-2023 12:43]

• gysman11
  • Niet online
sjimmie schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 12:42:
[...]

op de storingen pagina zag ik laatst nog een melding over die doelen staan.
heb je daar al gekeken?

edit: en als ik nu de app wil openen dan zegt de app dat er eerst een update nodig is...
Ja die update melding had ik ook net. En er was volgens de appstore geen update. App verwijderd, opnieuw geinstalleerd en hij doet het weer. Maar nog geen oude weekdoelen (overzicht behaald/niet behaald) of ik kan ze niet meer vinden.

edit: generieke opmerking: Die app behoort echt tot de top 3 slechtste apps op mijn telefoon

[Voor 8% gewijzigd door gysman11 op 24-01-2023 12:54]

• sjimmie
gysman11 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 12:50:
[...]

Ja die update melding had ik ook net. En er was volgens de appstore geen update. App verwijderd, opnieuw geinstalleerd en hij doet het weer. Maar nog geen oude weekdoelen (overzicht behaald/niet behaald) of ik kan ze niet meer vinden.

edit: generieke opmerking: Die app behoort echt tot de top 3 slechtste apps op mijn telefoon
ik zie ze wel.
Onderin haar Home
dan bovenin tabblad Activiteiten
daar tik ik op de tegel waarin staat hoeveel punten ik deze week heb
en dan iets naar beneden scrollen voor Activiteit
daar zie ik de weken van eind oktober 2022 tot en met deze week (Behaald of In behandeling).

• klaaas
sjimmie schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 13:45:
[...]

ik zie ze wel.
Onderin haar Home
daar zie ik de weken van eind oktober 2022 tot en met deze week (Behaald of In behandeling).
Ik krijg dan de melding 'laden niet mogelijk'.
(Maar de punten voor de lunchwandeling zijn wel bijgeschreven via Strava)

Ik roep ook maar wat

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:44
Kaspers schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 09:09:
[...]

De titel hernoemen, opslaan. Titel weer de oude naam geven en wederom opslaan. Dat is al voldoende bij mij.

• gysman11
  • Niet online
sjimmie schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 13:45:
[...]

ik zie ze wel.
Onderin haar Home
Top, weer gevonden _/-\o_

• sjimmie
Van de storingspagina:
*OPGELOST* Weekdoel niet zichtbaar 24-01-2022
Het is op dit moment voor sommige deelnemers niet mogelijk om het weekdoel in te zien. Geen zorgen, we werken aan een oplossing. Blijf ondertussen doorgaan met bewegen.
Maar helaas werkt de strava sync wéér niet.

• Aviv1
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 26-01 12:10
sjimmie schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 19:18:
Van de storingspagina:

[...]

Maar helaas werkt de strava sync wéér niet.
Ook hier werkt de sync niet meer. Het is om gek van te worden!

Let me share my screen...

• gysman11
  • Niet online
Het gevoel dat ik heb bij ASR Vitality is zeer dubbel (trippel eigenlijk)

- Vind het heel leuk dat er een app is dat mij (financieel) stimuleert veel te bewegen
- Vind het jammer dat ze vorig jaar de beloningsstructuur hebben aangepast (15 euro voor 4 tegoeden, ipv 20 euro)
- Vind het bijzonder vervelend dat de app vaak niet werkt, dat activiteiten vaak niet direct zichtbaar zijn en dat het zo dus "gedoe" wordt. Merk dat ik me hierdoor gewoon onrustig voel: zijn mijn punten wel op tijd door ASR toegekend, haal ik mijn doel wel zo (terwijl ik ALTIJD voldoende beweeg voor de 800 punten per week).

[Voor 3% gewijzigd door gysman11 op 26-01-2023 10:46]

• Aviv1
gysman11 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 10:45:

- Vind het heel leuk dat er een app is dat mij (financieel) stimuleert veel te bewegen
- Vind het jammer dat ze vorig jaar de beloningsstructuur hebben aangepast (15 euro voor 4 tegoeden, ipv 20 euro)
- Vind het bijzonder vervelend dat de app vaak niet werkt, dat activiteiten vaak niet direct zichtbaar zijn en dat het zo dus "gedoe" wordt. Merk dat ik me hierdoor gewoon onrustig voel: zijn mijn punten wel op tijd door ASR toegekend, haal ik mijn doel wel zo (terwijl ik ALTIJD voldoende beweeg voor de 800 punten per week).
Het is inderdaad heel vervelend dat ASR dit niet serieus neemt en de problemen niet oplossen. Ik herken wat je sechrijft, ik ben ook vaak gefrustreerd en kan mij er heel erg aan storen. Je sport hard, ondertussen zijn de beloningen verlaagd en heb je een app die bijna nooit werkt waardoor het altijd weer spannend is of je je punten op tijd ontvangt.

De ASR support is buitengewoon slecht.

Al met al kost dit ons een hoop tijd en dat is het het niet waard.

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:42

Er zijn nog wel een aantal opties voor 20 euro voor 4 tegoeden.
Hier ga ik altijd voor het sportcadeau en wissel deze via de champ site in voor Adidas bonnen.
Er zijn best vaak goede aanbiedingen op de adidas site zelf en anders kan je nog via ING extra korting krijgen.

Strava

• StefanoZ
  • Laatst online: 21:05

Ik ben pas dit jaar begonnen met ASR, maar moet zeggen dat ik me eigenlijk niet kan vinden in de kritiek van velen op de app.
De app verdient geen schoonheidsprijs, maar hij 'werkt' bij mij wel.
In de eerste week dat ik de app gebruikte was alles instant na het handmatig synchroniseren van de tracker. Nu duurt het soms 30-60 minuten, maar dat is geen ramp wat mij betreft.
Eigenlijk maakt het ook niet zo veel uit, je kan zelf zien hoeveel stappen / hartslag je hebt, die punten komen echt wel.

Kanttekening: ik heb een iPhone, ik kan niets zeggen over Android 😉

• Aviv1
StefanoZ schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:04:
[...]

Ik ben pas dit jaar begonnen met ASR, maar moet zeggen dat ik me eigenlijk niet kan vinden in de kritiek van velen op de app.
De app verdient geen schoonheidsprijs, maar hij 'werkt' bij mij wel.
In de eerste week dat ik de app gebruikte was alles instant na het handmatig synchroniseren van de tracker. Nu duurt het soms 30-60 minuten, maar dat is geen ramp wat mij betreft.
Eigenlijk maakt het ook niet zo veel uit, je kan zelf zien hoeveel stappen / hartslag je hebt, die punten komen echt wel.

Kanttekening: ik heb een iPhone, ik kan niets zeggen over Android 😉
Ik heb Android en een iPhone en beide apps werken niet ;)

Maar Apple Health synct inderdaad veilloos. Gebruik je voornamelijk de Strava connector, dan ben je echt de sjaak.

• StefanoZ
Aviv1 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:08:
[...]

Ik heb Android en een iPhone en beide apps werken niet ;)

Maar Apple Health synct inderdaad veilloos. Gebruik je voornamelijk de Strava connector, dan ben je echt de sjaak.
Ik ben niet bekend met Strava, dus misschien een stomme opmerking... Maar je kunt Strava toch (gewoon) koppelen met Apple Health?

• Aviv1
StefanoZ schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:10:
[...]

Ik ben niet bekend met Strava, dus misschien een stomme opmerking... Maar je kunt Strava toch (gewoon) koppelen met Apple Health?
Klopt wat je zegt maar ik heb mijn Apple Watch aan mijn vriendin gegeven en gebruik nu Garmin voor hardlopen en fietsen. Ik heb geen zin om nog een Apple Watch om te doen.

Ik koppel dus direct Strava aan ASR en dat zou gewoon moeten werken maar de sync werkt 9 van de 10 keer niet.

• StefanoZ
Aviv1 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:15:
[...]

Klopt wat je zegt maar ik heb mijn Apple Watch aan mijn vriendin gegeven en gebruik nu Garmin voor hardlopen en fietsen. Ik heb geen zin om nog een Apple Watch om te doen.

Ik koppel dus direct Strava aan ASR en dat zou gewoon moeten werken maar de sync werkt 9 van de 10 keer niet.
Nogmaals, ik heb er geen verstand van. Maar je hebt toch niet per se een AW nodig? Als je nu Strava koppelt aan ASR kun je Strava data ook importeren bij Apple Health (hier heb je geen AW voor nodig) en Apple Health koppelen met ASR...

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-01 11:48
Voor Apple gebruikers is het inderdaad de truc om AppleHealth al je data te laten ontvangen en te syncen met asr. Dan zijn je punten redelijk actueel en loopt het overzicht bij mij nooit meer dan een dag achter.

Ze lopen de kantjes er wel vanaf bij asr maar tot op heden doen ze alles wel tijdig/lossen ze alles weer op. Iedereen zal voor zichzelf de afweging moeten maken of het de moeite waard is ja/nee. En voor een betaalde dienst kan je enkel maar op een manier stemmen en dat is met je eigen portemonnee.

Hier staat wat

• Aviv1
StefanoZ schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:21:
[...]

Nogmaals, ik heb er geen verstand van. Maar je hebt toch niet per se een AW nodig? Als je nu Strava koppelt aan ASR kun je Strava data ook importeren bij Apple Health (hier heb je geen AW voor nodig) en Apple Health koppelen met ASR...
Oke dat wist ik niet. Ik dacht dat er enkel sync mogelijk was van Apple Health > Strava en niet andersom. Dan ga ik dat inderdaad even proberen ;) thnx

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Nu online

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Doe nu een maand mee, maar ben ook wel positief!

Het aantal punten vind ik best meevallen nu ik bezig ben. Met wandelen haal ik vaak 200 punten per dag. Als ik dat 18 dagen doe, dan ben ik al binnen. Ben veel vaker buiten en actiever. Vorig jaar kwam ik soms 4 dagen achter elkaar niet buiten als thuiswerker haha. Ben 2 kilo lichter inmiddels!

De koppeling AW HEALTH - ASR werkt erg goed. Ze bieden Strava aan, dus dan vind ik dat het ook gewoon moet werken. Aan de andere kant kan je kiezen tussen een AW en Fitbit device, die ondersteuning is gewoon goed.

Nog maar 100 punten tot het maanddoel! Februari wordt uitdagender met minder dagen en een geplande vakantie.

XSX: Dampeti ——- PS5: roelinhetdoel ——- SW 1420-0062-2265

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:50
Tinusvolkel schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:03:
[...]

Er zijn nog wel een aantal opties voor 20 euro voor 4 tegoeden.
Hier ga ik altijd voor het sportcadeau en wissel deze via de champ site in voor Adidas bonnen.
Er zijn best vaak goede aanbiedingen op de adidas site zelf en anders kan je nog via ING extra korting krijgen.
Regelmatig zijn Adidas bonnen te verkrijgen bij o.a. Groupon met een extra cadeaubon, als in dat je er één van €50 moet kopen en er één van €25 erbij krijgt.
ASR/Sparco kunnen deze bonnen waarschijnlijk ook goedkoper inkopen en vandaar dat je dan dus wel de ' volledige waarde ' kunt krijgen.
Bol bonnen zijn dan bijvoorbeeld ook wel goedkoper te verkrijgen, maar bij lange na niet zoveel.
Uiteindelijk ben je zelfs nog slechter af met Adidas bonnen; €13,33 tegen €14,40

📈 Voordelig, eenvoudig & gespreid beleggen in aandelen 💸

• sjimmie
StefanoZ schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:10:
[...]

Ja maar dat levert geen punten op voor activiteiten.
ARS geeft geen punten voor een Apple Health activiteit die via Strava daarin is gekomen.

• Aviv1
sjimmie schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 12:04:
[...]

Ja maar dat levert geen punten op voor activiteiten.
ARS geeft geen punten voor een Apple Health activiteit die via Strava daarin is gekomen.
Dus je bent wel degelijk afhankelijk van 1 op 1 sync tussen ASR en Strava?

• sjimmie
Aviv1 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 12:10:
[...]

Dus je bent wel degelijk afhankelijk van 1 op 1 sync tussen ASR en Strava?
Ja.

EDIT: Ja, als je je activiteiten met Strava opneemt (of zoals ik via Workoutdoors die het naar Strava stuurt)

[Voor 21% gewijzigd door sjimmie op 26-01-2023 12:13]

Pagina: 1 ... 31 32 33 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee