Acties:
  • +2Henk 'm!

• PAL86
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-03 07:48
Krijg net een melding dat ik 20.000 punten gehaald heb met bewegen en daarmee geen punten meer kan halen.. hebben andere die melding al eens gehad?

Edit:
Aah ik vond het al zo vreemd. Bedankt voor de opheldering! 👍

[Voor 86% gewijzigd door PAL86 op 10-07-2022 21:55]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Slickk
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:53
PAL86 schreef op zondag 10 juli 2022 @ 20:43:
Krijg net een melding dat ik 20.000 punten gehaald heb met bewegen en daarmee geen punten meer kan halen.. hebben andere die melding al eens gehad?
Dat betekent dat je je jaardoel hebt behaald, oftewel Platinum. Hebben ze niet handig in de app gezet want nu lijkt het alsof alles stopt terwijl alleen je jaardoel voltooid is. Geen zorgen, je week- en maanddoelen kun je nog steeds halen met bewegen en punten halen.

• Foutlook
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ha allemaal, Is er wellicht nog iemand die mij kan voorzien van een kortingscode voor de eerste drie maanden voor ASR Vitality?

[Voor 3% gewijzigd door Foutlook op 11-07-2022 15:43]

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01:50
Foutlook schreef op maandag 11 juli 2022 @ 15:43:
Ha allemaal, Is er wellicht nog iemand die mij kan voorzien van een kortingscode voor de eerste drie maanden voor ASR Vitality?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Heb hem al in april gekregen dus weet niet of ie nog werkt

Strava

• Foutlook
  • Niet online
Tinusvolkel schreef op maandag 11 juli 2022 @ 15:49:
[...]

***members only***

Heb hem al in april gekregen dus weet niet of ie nog werkt
Helaas... 'De ingevoerde kortingscode is niet meer geldig'.
Iemand wellicht nog een meer recente kortingscode?

• Mirabis
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01:08
Foutlook schreef op maandag 11 juli 2022 @ 16:21:
[...]

Helaas... 'De ingevoerde kortingscode is niet meer geldig'.
Iemand wellicht nog een meer recente kortingscode?
Je kan “lVJeF5Ig” proberen. Kreeg die bij mijn nieuwe AOV maar was en ben al lid.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sanniep9
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:51
Phoolie schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 09:41:
[...]

Zou het niet zo zijn dat die only lidmaatschap gewoon door blijft lopen, maar dat ze zeggen dat het maar 12 maanden is, om zo meer klanten te krijgen?

Of zijn er uberhaupt mensen die only lid waren en waar ondertussen hun lidmaatschap gestopt is?
Daar lijkt het inderdaad op :Y . Mijn Vitality Only abonnement is "gewoon" met een jaar verlengd tot april 2023.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:21
PAL86 schreef op zondag 10 juli 2022 @ 20:43:

Edit:
Aah ik vond het al zo vreemd. Bedankt voor de opheldering! 👍
Onderstaande reactie klopt niet helemaal.
Slickk schreef op zondag 10 juli 2022 @ 21:11:
[...]

Dat betekent dat je je jaardoel hebt behaald, oftewel Platinum. Hebben ze niet handig in de app gezet want nu lijkt het alsof alles stopt terwijl alleen je jaardoel voltooid is. Geen zorgen, je week- en maanddoelen kun je nog steeds halen met bewegen en punten halen.
Je reactie over het jaardoel klopt niet, over week en maanddoel wel. Maar Platinum heb je 25.000 punten voor nodig, waarvan je er maximaal 20.000 kan behalen met bewegen. De overige 5.000 zal je moeten behalen met de gezondheidstest.

• Foutlook
  • Niet online
Mirabis schreef op maandag 11 juli 2022 @ 20:24:
[...]

Je kan “lVJeF5Ig” proberen. Kreeg die bij mijn nieuwe AOV maar was en ben al lid.
Dankjewel, maar ook die is helaas niet meer geldig.

• Frituurpanda2
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-03 14:54
Hebben meer mensen hier dat er al maanden staat dat je nog 500 punten nodig hebt om weer Platinum te behalen? Ik haal elke week ~800 punten en zou dit inmiddels ruimschoots gehaald moeten hebben..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:06

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je kan maar een maximaal aantal punten uit activiteit inzetten dus die 500 extra moet je halen door een of andere survey in te vullen of een gezondsheidstest te doen of zo iets.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Frituurpanda2
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-03 14:54
JvS schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 12:31:
Je kan maar een maximaal aantal punten uit activiteit inzetten dus die 500 extra moet je halen door een of andere survey in te vullen of een gezondsheidstest te doen of zo iets.
Thanks!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 3dav0d3
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 25-03 21:16
Hebben mensen er ook last van dat Intersport tegoed bonnen verdwijnen? Ik bleef een hele tijd op hetzelfde aantal (ca. 18) tegoed bonnen steken. Daarop heb ik besloten printscreens van alle tegoed bonen te maken en warempel, ik kom er nu achter dat er één is verdwenen. Ik denk dat dit eerder ook al is gebeurd, maar dat kan ik niet hard maken. Dit ene gebal iig wel en dat is überhaupt al vreemd..

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-03 13:54
3dav0d3 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 22:59:
Hebben mensen er ook last van dat Intersport tegoed bonnen verdwijnen? Ik bleef een hele tijd op hetzelfde aantal (ca. 18) tegoed bonnen steken. Daarop heb ik besloten printscreens van alle tegoed bonen te maken en warempel, ik kom er nu achter dat er één is verdwenen. Ik denk dat dit eerder ook al is gebeurd, maar dat kan ik niet hard maken. Dit ene gebal iig wel en dat is überhaupt al vreemd..
Ik weet niet precies hoe het met Intersport zit, maar bij Bol.com kan je bij 4 tegoedbonnen uitkeren naar een "echte waardebon", die je per mail krijgt en buiten ASR Vitality om te gebruiken is. Wanneer je bij 4 tegoedbonnen ervoor kiest niet uit te keren en doorspaart op de ASR Vitality website zullen ze heel snel verlopen. Dat zal vast bij Intersport ook zo zijn?

• 3dav0d3
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 25-03 21:16
lucatoni schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 08:58:
[...]

Ik weet niet precies hoe het met Intersport zit, maar bij Bol.com kan je bij 4 tegoedbonnen uitkeren naar een "echte waardebon", die je per mail krijgt en buiten ASR Vitality om te gebruiken is. Wanneer je bij 4 tegoedbonnen ervoor kiest niet uit te keren en doorspaart op de ASR Vitality website zullen ze heel snel verlopen. Dat zal vast bij Intersport ook zo zijn?
Nee, bij Intersport kan je ze per keer uitkeren. Je krijgt dan een €5 tegoed bon die 2 jaar geldig is. Deze komt dan in je account/overzicht te staan (maar kan dus ook verdwijnen :P)

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-03 13:52
3dav0d3 schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 09:38:
[...]

Nee, bij Intersport kan je ze per keer uitkeren. Je krijgt dan een €5 tegoed bon die 2 jaar geldig is. Deze komt dan in je account/overzicht te staan (maar kan dus ook verdwijnen :P)
Dan is het dus niet zozeer een a.s.r. issue maar meer een intersport issue? - mailtje naar de webshop zou genoeg moeten zijn toch? Tevens heb je als het goed is alle mailtjes nog met de codes dus je zou ze ook in excel oid kunnen plakken om bij te houden.

Ik heb het zelfde nu met Pathe - daar heb ik iets van 8 vrij kaartjes inzitten, voldoende voor komende maanden als ik random naar de film wil. Ben maar weer over gegaan naar de bol.com tegoedbonnen... die gaan sowieso ook wel op.

Hier staat wat

• Twanroy
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 30-03 11:24
Ik heb een Champ kortingscode ter waarde van € 5,- gekregen. Iemand interesse?

EDIT: de code is inmiddels vergeven.

[Voor 20% gewijzigd door Twanroy op 04-08-2022 16:35]

• Phoolie
Ik bedacht mij net ineens dat ik mijn gezondheidscheck nog niet uitgevoerd had. Vorig jaar kreeg ik daar nog een mail van, dit jaar niet gezien. Nou was er op de locatie in de buurt pas in Oktober plek en dan is mijn nieuwe lidmaatschapsjaar alweer begonnen. Na wat andere locaties, iets verder weg, bekeken te hebben, was er gelukkig nog 1 die nog op tijd plek had.

Wees dus gewaarschuwd en op tijd met het maken van deze afspraak :)

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 10:56

Nicap

Tsssk....

Iemand een tip om asr vitality weer aan de praat te krijgen? Het lukt me niet meer om te syncen.
Heb hem al een keer ontkoppeld. Helpt ook niks. Laatste sync was 28-8.
Of zijn er issues bij asr?

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

• Phoolie
Nicap schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 08:15:
Iemand een tip om asr vitality weer aan de praat te krijgen? Het lukt me niet meer om te syncen.
Heb hem al een keer ontkoppeld. Helpt ook niks. Laatste sync was 28-8.
Of zijn er issues bij asr?
Hier werkt het gewoon goed. Wel een tijdje gehad dat ik handmatig moest syncen. Neem aan dat je dat ook al geprobeerd hebt?

Als dat ook niet helpt zou ik even contact opnemen met Vitality support.

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 10:56

Nicap

Tsssk....

Phoolie schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 09:03:
[...]

Hier werkt het gewoon goed. Wel een tijdje gehad dat ik handmatig moest syncen. Neem aan dat je dat ook al geprobeerd hebt?

Als dat ook niet helpt zou ik even contact opnemen met Vitality support.
Heb al tig keer op die knop gedrukt, maar er gebeurd weinig. Ik zal eens contact zoeken met support dan.

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-03 21:23
Ik zie dat asr druk doende is de laatste generatie Apple Watch series 8 ook beschikbaar te maken in het vitality programma. Het is koffiedik kijken, maar is het aannemelijk dat de RVS versie ook te kiezen valt? Heeft iemand nog scherp hoe dat bij de series 7 zat? Werd daar alleen de aluminium versie aangeboden?

• thunder68
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:34
Alleen de alu werd aangeboden, zal weer zo zijn met de AW8 vermoed ik.
https://www.asr.nl/vitality/beloningen/apple-watch

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:39
Kaspers schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:06:
Ik zie dat asr druk doende is de laatste generatie Apple Watch series 8 ook beschikbaar te maken in het vitality programma. Het is koffiedik kijken, maar is het aannemelijk dat de RVS versie ook te kiezen valt? Heeft iemand nog scherp hoe dat bij de series 7 zat? Werd daar alleen de aluminium versie aangeboden?
Wat helemaal gaaf zou zijn is als ze de AW Ultra aanbieden, maar dat zal wel iets té duur worden :p
Mag hier binnenkort ook weer een nieuwe uitkiezen, aangezien de huidige cashback op de AW bijna is afgelopen voor mij.
Heb begrepen dat de AW8 ook niet zo'n grote vooruitgang is op de AW7 en dat die ook maar een kleine stap was bovenop de AW6 die ik nu heb.
Alleen merk ik wel de afgelopen maanden dat de accu aanzienlijk minder lang meegaat; eerst kwam ik er nog wel mee weg slechts eenmaal per etmaal op te laden, maar dat moet nu vaak tweemaaldaags.
Dus de vervanging van mijn huidige AW komt alsnog wel van pas!

[Voor 3% gewijzigd door JohanNL op 11-09-2022 18:42]

📈 Voordelig, eenvoudig & gespreid beleggen in aandelen 💸

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:47
Voor de mensen met een Apple Watch die via de Health app syncen: in watchOS 9 kun je nu ook je gemiddelde hartslag zien. Als je na het starten van een activiteit naar beneden swiped zie je je gemiddelde hartslag. Hiervoor is dus geen app zoals WorkOutDoors meer nodig.

• Smemi
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 25-03 21:44
oohh schreef op woensdag 21 september 2022 @ 19:01:
Voor de mensen met een Apple Watch die via de Health app syncen: in watchOS 9 kun je nu ook je gemiddelde hartslag zien. Als je na het starten van een activiteit naar beneden swiped zie je je gemiddelde hartslag. Hiervoor is dus geen app zoals WorkOutDoors meer nodig.
Hoe krijg je dit precies voor elkaar? Ik heb sinds vandaag een AW 7 en snap er nog niets van :X Als ik een workout start zie ik alleen m'n huidige hartslag en als ik naar beneden swipe zie ik de activity rings. Wat doe ik fout? :?

Edit: ah! Blijkbaar is het niet voor alle soorten workouts beschikbaar. Nog even puzzelen dus!

[Voor 7% gewijzigd door Smemi op 24-09-2022 10:33. Reden: Antwoord op eigen vraag]

• Chloortablet
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online

Chloortablet

Atoomnummer 17

Smemi schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 10:26:
[...]

Hoe krijg je dit precies voor elkaar? Ik heb sinds vandaag een AW 7 en snap er nog niets van :X Als ik een workout start zie ik alleen m'n huidige hartslag en als ik naar beneden swipe zie ik de activity rings. Wat doe ik fout? :?

Edit: ah! Blijkbaar is het niet voor alle soorten workouts beschikbaar. Nog even puzzelen dus!
Volgens mij kan het wel voor de meeste soorten work-outs, maar die slide staat bij sommige soorten niet standaard aan. Even de work-out-weergave aanpassen *O*

• Smemi
Chloortablet schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 11:17:
[...]

Volgens mij kan het wel voor de meeste soorten work-outs, maar die slide staat bij sommige soorten niet standaard aan. Even de work-out-weergave aanpassen *O*
Oh super, dank voor de tip! Ik heb het meteen aan allerlei workouts toegevoegd 8)

• Jixreme
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 20-03 15:07
JohanNL schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:41:
[...]

Wat helemaal gaaf zou zijn is als ze de AW Ultra aanbieden, maar dat zal wel iets té duur worden :p
Mag hier binnenkort ook weer een nieuwe uitkiezen, aangezien de huidige cashback op de AW bijna is afgelopen voor mij.
Heb begrepen dat de AW8 ook niet zo'n grote vooruitgang is op de AW7 en dat die ook maar een kleine stap was bovenop de AW6 die ik nu heb.
Alleen merk ik wel de afgelopen maanden dat de accu aanzienlijk minder lang meegaat; eerst kwam ik er nog wel mee weg slechts eenmaal per etmaal op te laden, maar dat moet nu vaak tweemaaldaags.
Dus de vervanging van mijn huidige AW komt alsnog wel van pas!
De Ultra zou mooi zijn, maar inderdaad een mogelijk flinke kostenpost voor asr. Hoe zou het zitten met de stainless steel / cellular varianten? Ten tijde van de AW6 waren deze meen ik nog niet standaard in Nederland beschikbaar. Hoe was dit vorig jaar? Waren deze toen al via Apple te verkrijgen in Nederland of is dat dit jaar voor het eerst het geval?

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:01
Jixreme schreef op zondag 25 september 2022 @ 11:35:
[...]

De Ultra zou mooi zijn, maar inderdaad een mogelijk flinke kostenpost voor asr. Hoe zou het zitten met de stainless steel / cellular varianten? Ten tijde van de AW6 waren deze meen ik nog niet standaard in Nederland beschikbaar. Hoe was dit vorig jaar? Waren deze toen al via Apple te verkrijgen in Nederland of is dat dit jaar voor het eerst het geval?
Series 7 was ook via Apple te krijgen als Cellular/Stainless Steel. Verwacht dan ook niet dat bij Series 8 deze wel via Vitality te kiezen zijn. Sowieso zie ik daar de Series 8 nog niet terug.

• JohanNL
Jixreme schreef op zondag 25 september 2022 @ 11:35:
[...]

Inmiddels heb je T-mobile die voor de AW cellular wel een geschikt abbo heeft en Apple Nederland verkoopt ook AW cellular varianten, dus dat zou moeten kunnen!

• Jixreme
Rub147 schreef op zondag 25 september 2022 @ 11:37:
[...]

Series 7 was ook via Apple te krijgen als Cellular/Stainless Steel. Verwacht dan ook niet dat bij Series 8 deze wel via Vitality te kiezen zijn. Sowieso zie ik daar de Series 8 nog niet terug.
Ah jammer, dan zal die dit jaar ook niet tot de opties behoren ben ik bang. De Series 8 laat bij asr inderdaad nog even op zich wachten, maar hopelijk gaan ze deze ergens de komende weken aanbieden.
JohanNL schreef op zondag 25 september 2022 @ 11:38:
[...]

Inmiddels heb je T-mobile die voor de AW cellular wel een geschikt abbo heeft en Apple Nederland verkoopt ook AW cellular varianten, dus dat zou moeten kunnen!
Ik heb ook overwogen deze los van asr aan te schaffen, maar de prijs (€900 voor de 45mm variant) heeft dat idee snel de kop ingedrukt.

• Kobject
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-03 09:14
Ik heb ASR een berichtje gestuurd, dit was hun antwoord omtrent de AW8:
Hoi Naam A, Naam B hier van a.s.r. Vitality. Helaas niet! We hopen dat dit vanaf oktober kan, maar hebben hiervoor geen exacte datum. Onze leverancier Sparco heeft nog geen inzicht op wanneer deze leverbaar is. Hij komt er in ieder geval aan!

• JohanNL
In mijn herinnering kwam de AW6 destijds ook pas mid/eind november, dus dat lijkt mij ook niet zo gek dus als dat nu weer het geval gaat zijn.

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:58
Heeft iemand Garmin met Vitality gekoppeld? Bij mij werkt deze sinds afgelopen weekeinde niet meer. Ik zag geen storing op de website maar ook opnieuw koppelen heeft geen effect...

• Kobject
Timmy schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 22:11:
Heeft iemand Garmin met Vitality gekoppeld? Bij mij werkt deze sinds afgelopen weekeinde niet meer. Ik zag geen storing op de website maar ook opnieuw koppelen heeft geen effect...
Ik heb ASR met Garmin Connect. Zelf draag ik een Forerunner 245. Geen problemen hier!

• Phoolie
JohanNL schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 12:45:
In mijn herinnering kwam de AW6 destijds ook pas mid/eind november, dus dat lijkt mij ook niet zo gek dus als dat nu weer het geval gaat zijn.
Net even de factuur opgezocht en die is van eind oktober.

• MR501
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 16-03 14:02
Het lijkt erop dat hij stappen van Google fit niet meer mee telt, anderen met hetzelfde probleem hier?

• Chloortablet
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online

Chloortablet

Atoomnummer 17

MR501 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 09:24:
Het lijkt erop dat hij stappen van Google fit niet meer mee telt, anderen met hetzelfde probleem hier?

[Afbeelding]
Je hebt toch gewoon 467 stappen te weinig voor 50 punten :X

• oohh
Voor de Apple Watch gebruikers:
Ik heb er geen wetenschappelijk onderzoek naar gedaan maar ik heb het idee dat je een iets hogere gemiddelde hartslag hebt wanneer je een workout pas start als deze na een paar minuten door de Watch wordt gedetecteerd. Mijn theorie is dat de metingen van je hartslag worden uitgesmeerd over een langere periode.

• Flappiewappie
oohh schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 19:27:
Voor de Apple Watch gebruikers:
Ik heb er geen wetenschappelijk onderzoek naar gedaan maar ik heb het idee dat je een iets hogere gemiddelde hartslag hebt wanneer je een workout pas start als deze na een paar minuten door de Watch wordt gedetecteerd. Mijn theorie is dat de metingen van je hartslag worden uitgesmeerd over een langere periode.
Denk dat je watch een beetje interpoleert.

De AW meet natuurlijk niet continue je hartslag als je niet een workout aan hebt.

Dus op het moment dat je al 3 min bezig bent en in de realiteit ga je van 60 naar 180 zal die over die drie minuten wellicht het gemiddelde nemen (dus 120). Waar het in de realiteit misschien de eerste twee minuten 80 was en de laatste minuut pas 180 (realiteit was dan ergens gemiddeld 110 oid).

Zal niet veel schelen maar kan net dat beetje zijn wat je nodig hebt.

Hier staat wat

• missTweakers
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21:16
Met de nieuwe WatchOS 9, kun je eindelijk ook je gemiddelde hartslag zien tijdens de workout!
Hierdoor kan ik nu veel beter daarop targeten voor de punten.
hier staat hoe het werkt: https://www.myhealthyappl...e-watch-heart-rate-zones/

• Inspired
  • Registratie: November 2018
missTweakers schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 13:51:
Met de nieuwe WatchOS 9, kun je eindelijk ook je gemiddelde hartslag zien tijdens de workout!
Hierdoor kan ik nu veel beter daarop targeten voor de punten.
hier staat hoe het werkt: https://www.myhealthyappl...e-watch-heart-rate-zones/
EIN-DE-LIJK.

• Elvir90
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-03 14:22
Binnenkort mag ik een nieuwe watch bestellen, is er al iets bekend over versie 8? Op de website is namelijk alleen de 7 te zien.

• JohanNL
Elvir90 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 11:54:
Binnenkort mag ik een nieuwe watch bestellen, is er al iets bekend over versie 8? Op de website is namelijk alleen de 7 te zien.
Die is binnenkort te bestellen naar verwachting, maar wanneer precies is niet bekend gemaakt.

• Jixreme

• Phoolie
Vanmorgen keek ik nog, stond hij er nog niet. Maar heel fijn, ik zit in mijn laatste cashback maand van mijn AW 6 :)

• Jixreme
Phoolie schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 13:31:
[...]
Vanmorgen keek ik nog, stond hij er nog niet. Maar heel fijn, ik zit in mijn laatste cashback maand van mijn AW 6 :)
Dat komt mooi uit. Vanaf welke maand/week kun je een nieuwe Watch bestellen in de app? Ik zit nu in maand 23 van de AW6.

• Phoolie
Jixreme schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 13:46:
[...]

Dat komt mooi uit. Vanaf welke maand/week kun je een nieuwe Watch bestellen in de app? Ik zit nu in maand 23 van de AW6.
Mijn aankoopdatum is 26-10-2020. Dus ik ga rond die tijd merken of het dan kan of dat ik echt de 24 maanden cashback af moet wachten :)

• oohh
Zijn jullie allemaal nog bij ASR verzekerd?

• Phoolie
oohh schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 16:12:
Ik wel, maar volgens mij zijn er genoeg die dat niet (meer) zijn.

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-03 21:23
oohh schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 16:12:
Jouw bericht impliceert een reden om niet meer bij ASR verzekerd te willen zijn :P. Ben benieuwd naar je gedachtegang; doel je op tweakers die zich bij ASR hebben verzekerd om een Apple Watch / fitbit via vitality terug te verdienen om vervolgens weer over te stappen op een andere verzekeraar?

• Timmy
Phoolie schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 16:18:
Ik wel, maar volgens mij zijn er genoeg die dat niet (meer) zijn.
Je kan maximaal een jaar bij een andere verzekeraar je ziektekostenverzekering onderbrengen, daarna wordt (conform voorwaarden) het Vitality abo beëindigd.

Ik ben zelf dit jaar bij een andere verzekeraar, komend jaar waarschijnlijk weer terug.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:38

Ik ben toch malle pietje niet!

• Kobject
Lijkt erop dat dit rechtgetrokken is. Er staat nu:

Let op! De Apple Watch 7 is niet meer beschikbaar, maar de Apple Watch 8 is binnenkort te bestellen.

• Phoolie
Timmy schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 18:36:
[...]

Je kan maximaal een jaar bij een andere verzekeraar je ziektekostenverzekering onderbrengen, daarna wordt (conform voorwaarden) het Vitality abo beëindigd.

Ik ben zelf dit jaar bij een andere verzekeraar, komend jaar waarschijnlijk weer terug.
Heb je ook al meegemaakt dat ze dit daadwerkelijk beëindigen? Volgens mij heb ik hier wel eens gelezen dat mensen langer dan een jaar Vitality only waren. Maar conform voorwaarden staat er idd een jaar.
Kobject schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 20:14:
[...]

Let op! De Apple Watch 7 is niet meer beschikbaar, maar de Apple Watch 8 is binnenkort te bestellen.
En nu staat de Apple Watch 7 er weer

[Voor 47% gewijzigd door Phoolie op 18-10-2022 09:16]

• Timmy
Phoolie schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 09:14:
Heb je ook al meegemaakt dat ze dit daadwerkelijk beëindigen? Volgens mij heb ik hier wel eens gelezen dat mensen langer dan een jaar Vitality only waren. Maar conform voorwaarden staat er idd een jaar.
Volgens mij is dat hier nog niet gemeld... Zelf kreeg ik aan het begin van dit jaar wel een notificatie per mail waarin op dit deel van de voorwaarden werd gewezen.

• Jixreme
Kobject schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 20:14:
[...]

Phoolie schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 09:14:
[...]

En nu staat de Apple Watch 7 er weer
Apart he. Ze waren iets te vroeg blijkbaar...

Mochten mensen het gemist hebben en benieuwd zijn, dit waren de Apple Watch 8-varianten die er vorige week even op stonden.

• Phoolie
Timmy schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 09:43:
[...]

Volgens mij is dat hier nog niet gemeld... Zelf kreeg ik aan het begin van dit jaar wel een notificatie per mail waarin op dit deel van de voorwaarden werd gewezen.
Even gezocht, lees de volgende reactie maar eens:
sanniep9 in "[Zorgverzekeringen 2021] a.s.r. Vitality"

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:03

Licko

ZVDK

Begrijp ik goed dat het mogelijk is om enkel Vitality af te nemen a € 42,00 per jaar en daarmee een cashback op een Apple Watch kunt verdienen door te sporten, ter waarde van € 239,52 en dus effectief een korting krijgt op de avp van een Apple Watch ter waarde van € 197,52?

Overigens zie ik in de OP een cashback staan van € 19,96 en op de site van ASR € 19,13 > is dit iets wat vaak gewijzigd wordt door ASR dat jullie weten?

En daarnaast kun je nog een hele zwik aan cadeaubonnen 'bij elkaar bewegen' door gebruik te maken van de app?

Is bovenstaand mogelijk zonder zorgverzekering bij ASR, Ditzo etc?

Ik sport zelf 5 - 6 dagen per week dus dat doel halen lijkt me niet zo'n probleem. Echter, ik wil niet gebonden zijn aan een zorgverzekering van Ditzo of De Amersfoortse (ik hou het liever bij mijn uitgeklede zorgverzekering met eigen risico maximaal).

EDIT:

Ik heb er even een chat aan gewaagd.

Het is mogelijk, maar maximaal 1 jaar. Daarna is Vitality enkel mogelijk bij afname van een aangesloten zorgverzekering. De cashback blijft vooralsnog max € 19,13 per maand voor een Apple Watch 45 mm. De OP geeft aan € 19,96 maar dat zal verouderde info zijn?

[Voor 25% gewijzigd door Licko op 18-10-2022 12:04]

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• coinman63
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:36
Of het nu wel of niet mogelijk is, de reglementen schrijven voor dat je een jaar lang lid kunt zijn zonder de bijbehorende zorgverzekering. Als je daar niet aan wilt voldoen moet je gewoon niet meedoen.

• Jixreme
Licko schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 10:35:
Begrijp ik goed dat het mogelijk is om enkel Vitality af te nemen a € 42,00 per jaar en daarmee een cashback op een Apple Watch kunt verdienen door te sporten, ter waarde van € 239,52 en dus effectief een korting krijgt op de avp van een Apple Watch ter waarde van € 197,52?

Overigens zie ik in de OP een cashback staan van € 19,96 en op de site van ASR € 19,13 > is dit iets wat vaak gewijzigd wordt door ASR dat jullie weten?

En daarnaast kun je nog een hele zwik aan cadeaubonnen 'bij elkaar bewegen' door gebruik te maken van de app?

Is bovenstaand mogelijk zonder zorgverzekering bij ASR, Ditzo etc?

Ik sport zelf 5 - 6 dagen per week dus dat doel halen lijkt me niet zo'n probleem. Echter, ik wil niet gebonden zijn aan een zorgverzekering van Ditzo of De Amersfoortse (ik hou het liever bij mijn uitgeklede zorgverzekering met eigen risico maximaal).

EDIT:

Ik heb er even een chat aan gewaagd.

Het is mogelijk, maar maximaal 1 jaar. Daarna is Vitality enkel mogelijk bij afname van een aangesloten zorgverzekering. De cashback blijft vooralsnog max € 19,13 per maand voor een Apple Watch 45 mm. De OP geeft aan € 19,96 maar dat zal verouderde info zijn?
Ik begrijp dat je er grotendeels al uit bent. Het bedrag aan cashback per maand is simpelweg 1/24e van de aanschafwaarde van de Apple Watch. Dus stel je schaft een Apple Watch twv €500 aan, dan krijg je (als je prestaties voldoen) maandelijks een cashback van 500/24 = €20,83 per maand. De bedragen verschillen omdat er per jaar twee verschillend geprijsde Apple Watches meedoen (zoals of 41mm of 45mm). De cashback geldt in jouw scenario dus voor een jaar, omdat je zonder zorgverzekering van asr (Ditzo of De Amersfoortse) niet langer dan een jaar lid van Vitality kunt zijn.

Ik ken je situatie niet, maar ik denk dat een verzekering bij Ditzo best het overwegen waard kan zijn als je een lage premie wilt. De laatste keer dat ik keek verschilde deze qua prijs niet heel veel van de goedkoopste optie. Helemaal als je duurzaamheid ook meeweegt.

• Licko

Licko

ZVDK

Jixreme schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 12:15:
[...]

Ik begrijp dat je er grotendeels al uit bent. Het bedrag aan cashback per maand is simpelweg 1/24e van de aanschafwaarde van de Apple Watch. Dus stel je schaft een Apple Watch twv €500 aan, dan krijg je (als je prestaties voldoen) maandelijks een cashback van 500/24 = €20,83 per maand. De bedragen verschillen omdat er per jaar twee verschillend geprijsde Apple Watches meedoen (zoals of 41mm of 45mm). De cashback geldt in jouw scenario dus voor een jaar, omdat je zonder zorgverzekering van asr (Ditzo of De Amersfoortse) niet langer dan een jaar lid van Vitality kunt zijn.

Ik ken je situatie niet, maar ik denk dat een verzekering bij Ditzo best het overwegen waard kan zijn als je een lage premie wilt. De laatste keer dat ik keek verschilde deze qua prijs niet heel veel van de goedkoopste optie. Helemaal als je duurzaamheid ook meeweegt.
Bedankt voor je reactie! Veel info heb ik inderdaad al kunnen achterhalen. Mogelijk is een overstap naar Ditzo iets, maar als ik naar de actuele prijzen kijk, ben ik met mijn huidige zorgverzekeraar € 10,00 p/m goedkoper uit. Dat verschil van € 120,- maak ik denk ik niet goed met korting op aanvullende verzekeringen bij Ditzo?

Ik ga me er vnv eens in verdiepen in ieder geval!

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• Phoolie
Licko schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 12:23:
[...]

Bedankt voor je reactie! Veel info heb ik inderdaad al kunnen achterhalen. Mogelijk is een overstap naar Ditzo iets, maar als ik naar de actuele prijzen kijk, ben ik met mijn huidige zorgverzekeraar € 10,00 p/m goedkoper uit. Dat verschil van € 120,- maak ik denk ik niet goed met korting op aanvullende verzekeringen bij Ditzo?

Ik weet niet wat je aan aanvullende verzekeringen hebt. Maar zelf heb ik nu al 2 jaar achter elkaar niveau Platinum gehaald en dan krijg je zo'n 70 euro korting, tenminste in mijn geval. Maar komt neer op 2 maanden tandverzekering en 5 aanvullende. Meer info onderstaand:
https://www.asr.nl/vitality/beloningen/status

• Jixreme
Licko schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 12:23:
[...]

Dan scheelt het over twee jaar dus €240 (los van prijsstijgingen die we niet kunnen voorspellen). Een volledige AW-cashback over een extra jaar Vitality als je bij Ditzo zit komt ook op ongeveer dat bedrag neer (mits je constant je punten haalt), of nog meer gezien de AW8 45mm meer dan €500 kost. Wellicht is dit ook nog interessant voor een extra tientje.

Succes!

• Licko

Licko

ZVDK

@Phoolie de status die je kunt behalen lijkt me voornamelijk interessant wanneer je meer dan 1 jaar gebruik wilt maken van Vitality? Ik zou 't afsluiten voor 1 jaar en gaan voor de maximale cashback voor 1 jaar.

• Phoolie
Licko schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 12:41:
@Phoolie de status die je kunt behalen lijkt me voornamelijk interessant wanneer je meer dan 1 jaar gebruik wilt maken van Vitality? Ik zou 't afsluiten voor 1 jaar en gaan voor de maximale cashback voor 1 jaar.
Die cashback krijg je dan alsnog. Als je bijvoorbeeld nu zou starten, loopt je Vitality jaar van oktober 22 t/m oktober 23. De cashback zal je dan krijgen over je Ditzo klantjaar van 2023. Dus ergens in (ik dacht) Q1 2024 krijg je dan netjes die cashback nog, ook al ben je op dat moment geen klant meer bij ze.

Zelf al wat langer klant bij Ditzo, maar mijn broertje, is tegelijk gestart en na een jaar overgestapt en die kreeg ook gewoon netjes zijn cashback gestort.

• Licko

Licko

ZVDK

Gaat 'm voor mij niet worden helaas. Ik had graag willen starten met Vitality Only en na 1 jaar maanddoelen gespaard te hebben, had ik graag de Apple Watch (9?) willen kopen volgend jaar.

Helaas moet de Apple Watch direct aan worden geschaft ipv op het einde van het contract.

• Phoolie
Er viel mij iets vreemds op. Ik heb al 22 keer € 19,12 ontvangen. Nou kreeg ik deze maand maar € 19,10

Iemand enig idee of je wellicht maand 23 (en evt 24) een paar cent minder krijgt? Nou vind ik het voor die 2 cent, teveel moeite om er uberhaupt contact over op te nemen. Maar het viel mij op en ik vroeg mij wel af waarom dit is.
Licko schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 14:14:
Gaat 'm voor mij niet worden helaas. Ik had graag willen starten met Vitality Only en na 1 jaar maanddoelen gespaard te hebben, had ik graag de Apple Watch (9?) willen kopen volgend jaar.

Helaas moet de Apple Watch direct aan worden geschaft ipv op het einde van het contract.
Je kan die Watch kopen wanneer je wilt, alleen de cashback zal alleen maar zijn, zolang je lid bent van Vitality. Maar als je volgend jaar pas een Watch wil aanschaffen, waarom neem je op dat moment dan geen Vitality Only?

[Voor 47% gewijzigd door Phoolie op 18-10-2022 14:29]

• Licko

Licko

ZVDK

Phoolie schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 14:24:

[...]

Je kan die Watch kopen wanneer je wilt, alleen de cashback zal alleen maar zijn, zolang je lid bent van Vitality. Maar als je volgend jaar pas een Watch wil aanschaffen, waarom neem je op dat moment dan geen Vitality Only?
Ik heb momenteel nog een 6 die perfect werkt :)

Ik dacht komend jaar via Vitality Only de maximale maandelijkse beloning binnen te harken, en na 12 maanden in te wisselen op een Apple Watch 9 (okt 2023).
Maar dat is volgens de klantenservice niet mogelijk? Zij gaven aan dat ik direct een Apple Watch moet komen via ASR Vitality...

[Voor 20% gewijzigd door Licko op 18-10-2022 14:39]

• coinman63
Cash back betekent per definitie geld terug ná aankoop. Je kunt helaas de maandbeloning niet ‘sparen’.

[Voor 31% gewijzigd door coinman63 op 19-10-2022 13:35]

• Licko

Licko

ZVDK

@coinman63 Goh, echt? Maar wanneer die aankoop precies plaats moet vinden wordt dan niet direct duidelijk of wel?

Hier stond iets wat niet terecht was

[Voor 54% gewijzigd door Licko op 19-10-2022 10:23]

• coinman63
Jawel hoor je kunt op elk moment een Apple Watch kopen, maar de cash back gaat daarna pas in. Tot die tijd kun je dus wel voor bonnen sparen.

• Licko

Licko

ZVDK

coinman63 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 14:56:
Jawel hoor je kunt op elk moment een Apple Watch kopen, maar de cash back gaat daarna pas in. Tot die tijd kun je dus wel voor bonnen sparen.
Schijnbaar dus enkel voor week- en jaardoelen. Het maanddoel valt daar niet onder volgens de chat medewerker.

• Phoolie
Licko schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 15:01:
[...]

Schijnbaar dus enkel voor week- en jaardoelen. Het maanddoel valt daar niet onder volgens de chat medewerker.
Huh, ik denk dat die medewerker je het niet goed uitgelegd heeft dan. Het klopt namelijk wel wat @coinman63 zegt.

Iedere cashback/beloning krijg je achteraf.
Weekdoel: is voor ieder betalend lid en behaal en ontvang je na het behalen van je weekdoel
Maanddoel: is voor ieder betalend lid, die via a.s.r. een Apple Watch heeft aangeschaft. Dit gaat in, de eerste volledige maand na aanschaf. Iedere maand kan je 1/24e terugverdienen, deze ontvang je in de maand na het behalen van je maanddoel. Dus als je nu koopt, start je eerst maanddoel in November en krijg je je eerste cashback in December.
Jaardoel: is voor ieder betalend lid met een zorgverzekering bij a.s.r. (Ditzo/Amersfoortse). Ook hier ontvang je de cashback pas in het volgende jaar, na behalen van je jaardoel.

Kleine kanttekening. Ook zonder verzekering kan je meedoen aan het jaardoel, alleen krijg je er dan niks voor.

[Voor 5% gewijzigd door Phoolie op 18-10-2022 15:53]

• Licko

Licko

ZVDK

Phoolie schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 15:52:
[...]

Huh, ik denk dat die medewerker je het niet goed uitgelegd heeft dan. Het klopt namelijk wel wat @coinman63 zegt.

Iedere cashback/beloning krijg je achteraf.
Weekdoel: is voor ieder betalend lid en behaal en ontvang je na het behalen van je weekdoel
Maanddoel: is voor ieder betalend lid, die via a.s.r. een Apple Watch heeft aangeschaft. Dit gaat in, de eerste volledige maand na aanschaf. Iedere maand kan je 1/24e terugverdienen, deze ontvang je in de maand na het behalen van je maanddoel. Dus als je nu koopt, start je eerst maanddoel in November en krijg je je eerste cashback in December.
Jaardoel: is voor ieder betalend lid met een zorgverzekering bij a.s.r. (Ditzo/Amersfoortse). Ook hier ontvang je de cashback pas in het volgende jaar, na behalen van je jaardoel.

Kleine kanttekening. Ook zonder verzekering kan je meedoen aan het jaardoel, alleen krijg je er dan niks voor.
Bedankt voor je toelichting, maar ik denk dat ze bedoelde op "Maanddoel: is voor ieder betalend lid, die via a.s.r. een Apple Watch heeft aangeschaft.".

Ik moet dus eerst een Apple Watch aanschaffen voordat ik überhaupt maanddoelen kan binnen slepen.

Ik had graag willen starten met het behalen van maanddoelen met de Apple Watch die ik momenteel in mijn bezit heb. En dan na 12 maanddoelen behaald te hebben, had ik via ASR een nieuwe willen kopen. Maar dat is dus niet mogelijk volgens mij.

• Jixreme
Licko schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 16:14:
[...]

Bedankt voor je toelichting, maar ik denk dat ze bedoelde op "Maanddoel: is voor ieder betalend lid, die via a.s.r. een Apple Watch heeft aangeschaft.".

Ik moet dus eerst een Apple Watch aanschaffen voordat ik überhaupt maanddoelen kan binnen slepen.

Ik had graag willen starten met het behalen van maanddoelen met de Apple Watch die ik momenteel in mijn bezit heb. En dan na 12 maanddoelen behaald te hebben, had ik via ASR een nieuwe willen kopen. Maar dat is dus niet mogelijk volgens mij.
Nee, je schaft een Apple Watch (of Fitbit) aan via asr Vitality en daarover krijg je cashback. Ze gaan niet analyseren waar je ‘m eventueel anders gekocht hebt tegen welke prijs om daar vervolgens een berekening op los te laten. Over een paar dagen/weken kun je de AW8 aanschaffen via Vitality, maar als je de 9 wil dan moet je nog wachten tot volgend jaar en kun je pas vanaf dat moment gaan cashbacken. Cadeaubonnen scoren kan natuurlijk al wel, maar dan zit je jaar lidmaatschap zonder asr-verzekering er al eerder op.

• Licko

Licko

ZVDK

Jixreme schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 16:18:
[...]

Nee, je schaft een Apple Watch (of Fitbit) aan via asr Vitality en daarover krijg je cashback. Ze gaan niet analyseren waar je ‘m eventueel anders gekocht hebt tegen welke prijs om daar vervolgens een berekening op los te laten. Over een paar dagen/weken kun je de AW8 aanschaffen via Vitality, maar als je de 9 wil dan moet je nog wachten tot volgend jaar en kun je pas vanaf dat moment gaan cashbacken. Cadeaubonnen scoren kan natuurlijk al wel, maar dan zit je jaar lidmaatschap zonder asr-verzekering er al eerder op.
Conclusie, wil ik via ASR een Apple Watch, dan schaf ik die eerst aan voor de volle mep via ASR, ga dan m'n maanddoelen behalen en krijg vervolgens maandelijks een cashback van ca. € 19,00

Starten met Vitality zónder direct een Apple Watch via ASR aan te schaffen is mogelijk, maar dan spaar je enkel voor week- en jaardoelen.

Wat ik voor ogen had is niet mogelijk, correct me if I'm wrong:
  • 1 november 2022 - Starten met Vitality Only met gebruik van mijn huidige Apple Watch. Ik koop dus géén Apple Watch via ASR op dat moment.
  • 31 oktober 2023 - Na 12 maanddoelen behaald te hebben de totale korting (12*19,13) gebruiken voor aanschaf van een Apple Watch via ASR.

• Smemi
Licko schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 16:34:
[...]

Conclusie, wil ik via ASR een Apple Watch, dan schaf ik die eerst aan voor de volle mep via ASR, ga dan m'n maanddoelen behalen en krijg vervolgens maandelijks een cashback van ca. € 19,00

Starten met Vitality zónder direct een Apple Watch via ASR aan te schaffen is mogelijk, maar dan spaar je enkel voor week- en jaardoelen.

• 1 november 2022 - Starten met Vitality Only met gebruik van mijn huidige Apple Watch. Ik koop dus géén Apple Watch via ASR op dat moment.
  • 31 oktober 2023 - Na 12 maanddoelen behaald te hebben de totale korting (12*19,13) gebruiken voor aanschaf van een Apple Watch via ASR.
Klopt, je krijgt alleen geld voor de maanddoelen als je een AW via asr vitality koopt. Wat je eventueel wel kan doen is een AW kopen via asr en die dan verkopen. Het verlies van het verkopen heb je er in een paar maanden uit, waarna je nog aardig wat maanden wél je maanddoelen als winst terugkrijgt. De AW 9 zal je dan later zelf moeten kopen buiten asr om.

• Phoolie
Licko schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 16:34:
[...]

Nee, dat is inderdaad niet mogelijk. Voor een cashback zal je altijd eerst iets moeten kopen, voordat je cashback kan ontvangen. Vandaar ook de naam Cash Back. Zou overigens ook vreemd zijn als je eerst het geld terug zou krijgen, dan heeft a.s.r. niet de garantie dat jij er via hun een Apple Watch van koopt.

• Jixreme
Phoolie schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 14:24:
Er viel mij iets vreemds op. Ik heb al 22 keer € 19,12 ontvangen. Nou kreeg ik deze maand maar € 19,10

Iemand enig idee of je wellicht maand 23 (en evt 24) een paar cent minder krijgt? Nou vind ik het voor die 2 cent, teveel moeite om er uberhaupt contact over op te nemen. Maar het viel mij op en ik vroeg mij wel af waarom dit is.
Hier zelfde verhaal, maar vandaag een correctie van €0,02 ontvangen. Jij als het goed is ook, dan kunnen we er weer tegenaan.

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Iemand ervaring met opnieuw een Apple Watch bestellen nadat de eerste is terugverdiend?
De mijne loopt tot en met december, zou dan zo snel mogelijk een nieuwe willen bestellen om vanaf januari die terug te gaan verdienen.

Per wanneer gaat de shop ‘open’ als ie terugverdiend is?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• stekkercontact
  • Laatst online: 29-03 01:39
Vandaag de app gedownload en me ingelezen. Heb ik het goed begrepen dat wanneer je 60 minuten sport met hartslag van 60% en daarna nog 15.000 stappen wandelt je alleen punten krijgt voor het wandelen (200) en geen voor het sporten (150)?

Het lijkt mij dan erg lastig om een weekdoel van 800 te kunnen behalen. Ook is het niet echt een stimulans om nog flink te gaan wandelen nadat je gesport hebt. Ik zal al snel zoiets hebben van 'dan maar morgen wandelen' met het risico dat van uitstel afstel komt. Hoe gaan jullie hiermee om?

• Jixreme
stekkercontact schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 17:14:
Vandaag de app gedownload en me ingelezen. Heb ik het goed begrepen dat wanneer je 60 minuten sport met hartslag van 60% en daarna nog 15.000 stappen wandelt je alleen punten krijgt voor het wandelen (200) en geen voor het sporten (150)?

Het lijkt mij dan erg lastig om een weekdoel van 800 te kunnen behalen. Ook is het niet echt een stimulans om nog flink te gaan wandelen nadat je gesport hebt. Ik zal al snel zoiets hebben van 'dan maar morgen wandelen' met het risico dat van uitstel afstel komt. Hoe gaan jullie hiermee om?
Wat je zegt klopt, of stappen of sporten. Je moet dus een beetje plannen. 800 is best te halen trouwens, je moet alleen elke week op tijd beginnen.

• Inspired
  • Registratie: November 2018
stekkercontact schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 17:14:

Het doel is vaker bewegen en dus is het maximaal 250 per dag. Ik sport zelf drie keer en pak dan in principe 250 punten elke keer. Dan nog een keer ergens 7500+ stappen op een andere dag en je hebt het binnen. Ik heb het nu bijna twee jaar, en de weken dat ik geen 800 had zijn op 1 hand te tellen. In het eerste jaar was het overigens allemaal wel wat makkelijker. Kreeg je meer punten bij kortere sessies. Nu zet ik ook nog wel eens de activiteit aan als ik me om ga kleden, dan 75 minuten op de Tacx en dan net voordat ik ga douchen zet ik hem stop. Zit je over de 90 minuten en dan zit ik nog dik boven de 60%. (In het eerste jaar pakte ik dan 300 punten bij 60m op de Tacx.)

Ik moet zeggen dat het me echt helpt om drie keer te (blijven) sporten.

• Phoolie
Jixreme schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 18:21:
[...]

Hier zelfde verhaal, maar vandaag een correctie van €0,02 ontvangen. Jij als het goed is ook, dan kunnen we er weer tegenaan.
Was mij nog niet eens opgevallen. Maar idd, ik zie het nu ook :)
Inspired schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 09:27:
[...]

Het doel is vaker bewegen en dus is het maximaal 250 per dag. Ik sport zelf drie keer en pak dan in principe 250 punten elke keer. Dan nog een keer ergens 7500+ stappen op een andere dag en je hebt het binnen. Ik heb het nu bijna twee jaar, en de weken dat ik geen 800 had zijn op 1 hand te tellen. In het eerste jaar was het overigens allemaal wel wat makkelijker. Kreeg je meer punten bij kortere sessies. Nu zet ik ook nog wel eens de activiteit aan als ik me om ga kleden, dan 75 minuten op de Tacx en dan net voordat ik ga douchen zet ik hem stop. Zit je over de 90 minuten en dan zit ik nog dik boven de 60%. (In het eerste jaar pakte ik dan 300 punten bij 60m op de Tacx.)

Ik moet zeggen dat het me echt helpt om drie keer te (blijven) sporten.
Hier ook. Al haal ik mijn punten vooral door dagelijks minimaal 10.000 stappen (100 punten) te zetten en dan minimaal 1 keer per week wat verder te lopen (of hardlopen) zodat ik de 15.000 stappen (200 punten) haal en als het weer dat niet toe laat kom ik ook nog minimaal 1 keer per week in de sportschool, waar ik de 200 punten ook wel haal. Nu al ruim 2 jaar lid en nog geen weekdoel gemist :)

[Voor 67% gewijzigd door Phoolie op 25-10-2022 10:35]

• Jixreme
ZeRoC00L schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:20:
Iemand ervaring met opnieuw een Apple Watch bestellen nadat de eerste is terugverdiend?
De mijne loopt tot en met december, zou dan zo snel mogelijk een nieuwe willen bestellen om vanaf januari die terug te gaan verdienen.

Goede vraag. Ik zou het niet weten, maar ben ook wel benieuwd…

• Phoolie
ZeRoC00L schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 13:20:

Jixreme schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 14:12:
[...]

Goede vraag. Ik zou het niet weten, maar ben ook wel benieuwd…
Ik heb mijn AW 6 toevallig exact 2 jaar geleden aangeschaft, volgens de Vitality app. Maar ik heb nog geen mogelijkheid om een nieuwe te kopen. Ik verwacht dat dit dus vanaf 1 november mogelijk zal zijn.

• Jixreme
Phoolie schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 15:09:
[...]

[...]

Ik heb mijn AW 6 toevallig exact 2 jaar geleden aangeschaft, volgens de Vitality app. Maar ik heb nog geen mogelijkheid om een nieuwe te kopen. Ik verwacht dat dit dus vanaf 1 november mogelijk zal zijn.
Dat zou er ook nog mee te maken kunnen hebben dat de AW8 nog niet, en de AW7 niet meer, leverbaar is. Het zou wel jammer zijn als je een maand zou moeten wachten.

• Kobject
Ik had ASR nog even bericht, hierbij het antwoord:
Hi [Censored], [Censored] hier van a.s.r. Vitality. Leuk om te horen dat je enthousiast bent over de Apple Watch. Helaas weten we nog niet precies wanneer deze beschikbaar komt in onze app. We verwachten dat het niet voor november zal zijn. Eventueel kunnen we je een mail sturen wanneer hij beschikbaar is in onze app. Zou je dat willen?

• Phoolie
Jixreme schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 17:10:
[...]

Dat zou er ook nog mee te maken kunnen hebben dat de AW8 nog niet, en de AW7 niet meer, leverbaar is. Het zou wel jammer zijn als je een maand zou moeten wachten.
Nou nee, dat lijkt mij niet. De Fitbit is namelijk wel gewoon leverbaar en ik heb ook niet de optie om die aan te schaffen. Het lijkt er dus op dat je eerst de volledige 24 maanden moet wachten. Dus zal je iedere 2 jaar de AW een maandje later kunnen bestellen.

• Flappiewappie
https://www.asrnederland....e-nederlandse-verzekeraar

Volgend jaar ook asr vitality voor Aegon klanten?
Edit; even nagevraagd bij de klantenservice en ze kunnen hier nog weinig over zeggen. Vermoedelijk zal het ook niet per ommegaande mogelijk worden maar pas in 2024 oid. Kan wel interessant zijn voor nieuwe asr leden.

[Voor 38% gewijzigd door Flappiewappie op 27-10-2022 13:22]

Hier staat wat

• KevinT
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:41
Als ik een Apple Watch aanschaf via a.s.r. ben ik dan ook verplicht om alle punten met deze Apple Watch te halen om in aanmerking te komen voor de cashback?

Mijn vriendin wil namelijk een Apple Watch en ik zelf gebruik een Garmin. Dit zou een goedkope manier zijn voor haar om een Apple Watch te bemachtigen.

Iemand ervaring hiermee?

• JohanNL
KevinT schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 22:13:
Als ik een Apple Watch aanschaf via a.s.r. ben ik dan ook verplicht om alle punten met deze Apple Watch te halen om in aanmerking te komen voor de cashback?

Mijn vriendin wil namelijk een Apple Watch en ik zelf gebruik een Garmin. Dit zou een goedkope manier zijn voor haar om een Apple Watch te bemachtigen.

Iemand ervaring hiermee?
Dat mag met elke fitness tracker die wordt ondersteund door de app.
Het is zelfs zo dat je via een iPhone de AW kunt bestellen en dan doorgaat op een Android toestel.

• Slickk
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:53
KevinT schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 22:13:

Iemand ervaring hiermee?
Nee, ben je niet verplicht. Vitality registreert enkel punten via de app en die weet niet met welk device dat is gedaan, gaat via Apple Health of een dienst zoals Strava.

• Phoolie
Slickk schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 22:43:
[...]

Nee, ben je niet verplicht. Vitality registreert enkel punten via de app en die weet niet met welk device dat is gedaan, gaat via Apple Health of een dienst zoals Strava.
Als ze zouden willen kunnen ze wel zien met welk device het is gedaan en wellicht halen ze die informatie zelfs wel over. Als ik bijvoorbeeld via Strava ga hardlopen, dan zie ik daar welk device ik heb gebruikt.

Neemt niet weg dat het voor de cashback niks uit maakt welk device je gebruikt.

• Phoolie
Phoolie schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 07:59:
[...]

Nou nee, dat lijkt mij niet. De Fitbit is namelijk wel gewoon leverbaar en ik heb ook niet de optie om die aan te schaffen. Het lijkt er dus op dat je eerst de volledige 24 maanden moet wachten. Dus zal je iedere 2 jaar de AW een maandje later kunnen bestellen.
En ik kan dit nu bevestigen. Ik heb nu in de app de mogelijkheid/knop om een Fitibit of een Apple Watch te kopen. Waarbij het kopen van een Apple Watch nu dus niet mogelijk is.

• oohh
Phoolie schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 08:44:
[...]

En ik kan dit nu bevestigen. Ik heb nu in de app de mogelijkheid/knop om een Fitibit of een Apple Watch te kopen. Waarbij het kopen van een Apple Watch nu dus niet mogelijk is.
Misschien mis ik iets, maar na twee jaar zou de Apple Watch aankopen zou nu toch ook mogelijk moeten zijn? Als je wel de mogelijkheid hebt om een Fitbit te kopen, waarom dan niet de Apple Watch?

• Jixreme
oohh schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 09:33:
[...]

Misschien mis ik iets, maar na twee jaar zou de Apple Watch aankopen zou nu toch ook mogelijk moeten zijn? Als je wel de mogelijkheid hebt om een Fitbit te kopen, waarom dan niet de Apple Watch?
Asr heeft de Apple Watch 8 “teruggetrokken”; laatst was ie even beschikbaar, maar nu toch nog niet. De 7 is daarnaast niet meer beschikbaar. Ze waren iets te voorbarig lijkt het.

• sjimmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:14
Sinds een week ofzo pakt ASR Vitality telkens mijn Strava activiteiten niet goed op. Ik heb al een paar keer 2 dagen gewacht, maar de laatste synchronisatie blijft dan op een oud moment staan. De enige manier die ik tot nu toe heb gevonden is nogal omslachtig:
1. verwijder de activiteit uit strava
2. verwijder de koppeling met strava vanuit de vitality app
3. verwijder de vitality app van mijn iphone
4. herstart de iphone
5. installeer de vitality app
6. koppel strava weer aan vitality
7. herplaats de activiteit weer in strava. (*)

Pas daarna pikt vitality op dat er een nieuwe strava activiteit is.
Maar als ik dan de dag erna weer een nieuw activiteit doe met strava dan wordt die wederom niet opgepakt door vitality, ook niet na 2 dagen wachten. Ik moet dan weer stap 1-7 doen.

(*) gelukkig heb ik de activiteit dan nog in WorkOutDoors staan, ik kan de activiteit dan van uit WOD weer naar Strava sturen.

Panasonic 7kW J-Series Split + 190 liter SWW, 2750+2100Wp Oost-West

Pagina: 1 ... 28 ... 34 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee