Ik heb ze bij ASR ook maar een berichtje gestuurd over de puntentelling van de fietsapp, want dat is nogal onduidelijk.
Ik dacht dus dat de punten
erbij zouden komen, maar dat is zeker niet zo?
Wat ik nu in ieder geval gestuurd had was:
Ik heb twee aparte fietsritten gedaan van 7.7km en 7.9km lang. Dat zou bij elkaar over de 10km gaan en punten opleveren. Blijkbaar heb ik de eerste fietsrit als normaal persoon gereden en de andere fietsrit als e-biker...
Kortom, omdat ik deels e-biker en deels normale fietser ben, heb ik 0 punten, want beide ritten zijn onder de 10km?
Ik dacht, weet je, ik rij nogmaals wel naar de supermarkt (2 losse ritten) en bij beide ben ik langzaam gaan rijden, zodat ik geen e-bike ben. Dus totaal komt daar nog 2.8km bij. Nu heb ik totaal 10,5km gereden als langzaam persoon. Dat betekend punten toch?
Maar ik heb zeker die 50 punten niet gehad, omdat ik al hartslag punten had? Of klopt dit niet?
Sowieso de app-makers van ASR, ongelofeloos. Daar zitten wel echt een stel 'niet-nadenkende' mensen hoor.
- Twee apps met losse logins, maar die je wel voor hetzelfde doel gebruikt?
- De sync die gewoon dik achterloopt, heeft je iPhone echt 10 min nodig om dingen te berekenen en naar ASR te sturen?
- 'Klik hier om te synchroniseren' en dan nergens een knop tonen, maar bij de Apple activiteiten dezelfde tekst tonen met welk een knop.
Zo kan ik nog wel even doorgaan over UX ook, maar ik vind dit wel echt heel slecht gedaan. Ik heb betere apps gezien van eerste jaars CMD studenten (HBO).