• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:19
Ik had het zo fijn gevonden als die fietsapp niet nodig was en ipv daarvan het een workout type in strava, garmin, apple workout was geweest. Nog een extra erbij die wss ook nog aardig wat batterij gaat vreten en potentieel een batterijdrainer is...

• awwexl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-12-2022
Contact via Whatsapp over de fietsapp:

Hi, Amal hier op de app. Goed dat je dit navraagt! Het klopt inderdaad dat de Fietsapp op 2 december beschikbaar zou zijn. Helaas is er wat vertraging in de lancering van de fietsapp. Wij verwachten dat de app deze week nog online komt🚲. Houd de app hiervoor in de gaten😊

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ook maar even melden in dit topic.

Aangezien ik al best wat jaren veel sport en veel beweeg, is het eigenlijk zonde om dit te laten liggen. Ik had op de achtergrond via Slack al wel wat dingen gezien maar me eigenlijk er nooit in verdiept. De gedachte om een Apple Watch te kopen en volledig cashback te kunnen verdienen is wel een mooie motivator om het te blijven doen. Bovendien zijn die doelen imho echt een eitje om te halen, dus het was een no brainer.

De tegoedbonnen zijn ook een mooie aanvulling, en het bleek dat de Ditzo-verzekering zelfs iets goedkoper was dan mijn huidige zorgverzekering (zonder evt cashback hierin mee te rekenen). Oftewel, ik ga er in alle opzichten op vooruit.

25 november de Watch besteld, helaas nog altijd wachtende tot ie geleverd wordt. Hopen dat ik snel iets hoor. Inmiddels wel druk bezig met punten sprokkelen, nog 1900 punten voor ik de status Zilver heb blijkbaar :P

Mijn vriendin is ook over naar Ditzo en heeft een nieuwe Fitbit besteld (ik kom van Fitbit over dus dat zal even wennen worden). We willen volgend jaar ook allebei zo'n gezondheidscheck laten doen.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• sjimmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-06 16:04
LuNaTiC schreef op maandag 13 december 2021 @ 16:17:
Ik had op de achtergrond via Slack al wel wat dingen gezien
Huh? Slack?

Panasonic 7kW J-Series Split + 190 liter SWW, 2750+2100Wp Oost-West

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Oja de MNOT-slack. (Podcast/community)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:42
LuNaTiC schreef op maandag 13 december 2021 @ 16:17:
Ook maar even melden in dit topic.

Aangezien ik al best wat jaren veel sport en veel beweeg, is het eigenlijk zonde om dit te laten liggen. Ik had op de achtergrond via Slack al wel wat dingen gezien maar me eigenlijk er nooit in verdiept. De gedachte om een Apple Watch te kopen en volledig cashback te kunnen verdienen is wel een mooie motivator om het te blijven doen. Bovendien zijn die doelen imho echt een eitje om te halen, dus het was een no brainer.

De tegoedbonnen zijn ook een mooie aanvulling, en het bleek dat de Ditzo-verzekering zelfs iets goedkoper was dan mijn huidige zorgverzekering (zonder evt cashback hierin mee te rekenen). Oftewel, ik ga er in alle opzichten op vooruit.

25 november de Watch besteld, helaas nog altijd wachtende tot ie geleverd wordt. Hopen dat ik snel iets hoor. Inmiddels wel druk bezig met punten sprokkelen, nog 1900 punten voor ik de status Zilver heb blijkbaar :P

Mijn vriendin is ook over naar Ditzo en heeft een nieuwe Fitbit besteld (ik kom van Fitbit over dus dat zal even wennen worden). We willen volgend jaar ook allebei zo'n gezondheidscheck laten doen.
Hier op 28/11 besteld, wordt vandaag geleverd door Apple. Sterk staaltje duurzame verzending daar trouwens. Pakket wordt opgehaald in Eindhoven, om vervolgens naar het sorteercentrum in Brussel te worden gebracht, waarna het naar Amsterdam wordt gevlogen om vandaag naar Twente te worden gebracht 8)7

Ik ben toch malle pietje niet!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:38
The Legend schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 07:39:
[...]

Hier op 28/11 besteld, wordt vandaag geleverd door Apple. Sterk staaltje duurzame verzending daar trouwens. Pakket wordt opgehaald in Eindhoven, om vervolgens naar het sorteercentrum in Brussel te worden gebracht, waarna het naar Amsterdam wordt gevlogen om vandaag naar Twente te worden gebracht 8)7
Brussel is de grote hub voor DHL, juist door alles daar naartoe te brengen kan het efficient vervoerd worden naar alle bestemmingen. En Brussel => Amsterdam wordt per vrachtwagen gedaan ;)

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

The Legend schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 07:39:
[...]

Hmm, zit blijkbaar ook niet echt veel logica in de verzendingen, als ik hem 3 dagen eerder dan jij heb besteld maar ik heb nog geen teken van leven ontvangen.

Of wellicht omdat je een ander model hebt besteld dan ik? Ben voor de 41 mm gegaan.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:42
LuNaTiC schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 09:12:
[...]

Hmm, zit blijkbaar ook niet echt veel logica in de verzendingen, als ik hem 3 dagen eerder dan jij heb besteld maar ik heb nog geen teken van leven ontvangen.

Of wellicht omdat je een ander model hebt besteld dan ik? Ben voor de 41 mm gegaan.
Hier een 45mm, zou idd het verschil kunnen zijn. Als ik keek op de verwachte levertijd van Apple stond er ook 14-20 dec.

Ik ben toch malle pietje niet!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Net voor het eerst m'n maandoel gehaald, maar wanneer betalen ze de cashback uit? is dat direct nadat je hem gehaald hebt of in het begin van volgende maand ergens?

Strava

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Tinusvolkel schreef op woensdag 15 december 2021 @ 09:25:
Net voor het eerst m'n maandoel gehaald, maar wanneer betalen ze de cashback uit? is dat direct nadat je hem gehaald hebt of in het begin van volgende maand ergens?
Wisselend, zie de 12e, 21e en 24e van de maand langskomen.
Ga ervan uit de tweede helft van de maand volgende op die waar je het doel gehaald hebt.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• Smullie1
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-06 15:44
Ik ben pas een maand lid en vanaf de eerste dag in gesprek met asr omdat ik geen AW kan bestellen in de app enkel maar de fitbit. Ze zijn er mee bezig wordt elke keer gezegd zijn er meer die hier last van hebben.

• sjimmie
Smullie1 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:41:
Ik ben pas een maand lid en vanaf de eerste dag in gesprek met asr omdat ik geen AW kan bestellen in de app enkel maar de fitbit. Ze zijn er mee bezig wordt elke keer gezegd zijn er meer die hier last van hebben.
Gebruik je de app op een iPhone of op een Android toestel?

• Smullie1
op een android toestel

• sjimmie
Dat is bekend, dat kan dus niet.
(vaag dat je daar al een maand over bezig bent want het is gewoon bekend)

Sowieso ga je een iPhone nodig hebben om je activiteiten in ASR Vitality bij te houden in combinatie met een Apple Watch, dus is het eigenlijk ook wel logisch dat je zonder een iPhone geen Apple Watch gaat bestellen.

EDIT
Zo bekend is het, van de website:
https://www.asr.nl/vitality/beloningen/apple-watch
(halverwege)

[Voor 32% gewijzigd door sjimmie op 15-12-2021 13:08]

• Smullie1
zo vaag is dat niet via asr kreeg ik te horen dat ze daar mee bezig zijn, en dat de mogelijkheid er wel komt om via een android toestel een AW te bestellen. Ik kan de AW toch ook aan een ander geven of verkopen.

• sjimmie
Smullie1 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 13:09:
zo vaag is dat niet via asr kreeg ik te horen dat ze daar mee bezig zijn, en dat de mogelijkheid er wel komt om via een android toestel een AW te bestellen. Ik kan de AW toch ook aan een ander geven of verkopen.
Dan is jouw eerdere uitleg wat verwarrend voor de lezers hier:
meer die hier last van hebben.
Wat je nu zegt gaat over een nieuwe feature, wat je eerder zei suggereert een nog onbekend probleem.

• theroach
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:56
De fietsapp is er eindelijk: App Store en Play Store.

• oohh
Eerlijk gezegd heb ik helemaal geen zin om nóg zo’n brakke app te installeren. Waarom tellen ze de fietskilometers die je met een smartwatch registreert niet gewoon mee?

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
En sowieso lucratiever gewoon de hartslag te meten.
Ja, jammer dat ze hier hun tijd en geld in hebben gestopt, had ook in een verhoging van de beloningen gekund met bij voorkeur een gestaffeld systeem, daar hadden we nog wat aan gehad...

📈 Voordelig, eenvoudig & gespreid beleggen in aandelen 💸

• ObserveSecurity
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Iemand anders last van app crashes? Zie dat ik pas een update heb gehad naar versie 1.24.0.18066 nu blijft de app maar crashen op mijn Pixel 6 pro (Android 12)

Edit: Fixed storage en cache van de app leeg gegooid

[Voor 14% gewijzigd door ObserveSecurity op 16-12-2021 00:49]

• sjimmie
ObserveSecurity schreef op donderdag 16 december 2021 @ 00:46:
Iemand anders last van app crashes? Zie dat ik pas een update heb gehad naar versie 1.24.0.18066 nu blijft de app maar crashen op mijn Pixel 6 pro (Android 12)

Edit: Fixed storage en cache van de app leeg gegooid
Sowieso crasht de app vaak als je de fingerprint login aan zet.

• sjimmie
Er staat bij:
In this way you will earn extra Vitality points
Dus de fiets punten komen bovenop (=extra) de punten van de "gewone" app?

En in de app zie ik dat je voor fietsen niet nog zelf een activiteit hoeft te starten.
EDIT: hmm...
"Door een error in IOS15 is het mogelijk dat je 5-10% van je ritten mist als je automatisch tracken kiest. Wil je zorgen dat we al je ritten kunnen tracken? Kies dan voor handmatig."

[Voor 24% gewijzigd door sjimmie op 16-12-2021 08:26]

• awwexl
sjimmie schreef op donderdag 16 december 2021 @ 08:18:
[...]

Er staat bij:
In this way you will earn extra Vitality points
Dus de fiets punten komen bovenop (=extra) de punten van de "gewone" app?

En in de app zie ik dat je voor fietsen niet nog zelf een activiteit hoeft te starten.
EDIT: hmm...
"Door een error in IOS15 is het mogelijk dat je 5-10% van je ritten mist als je automatisch tracken kiest. Wil je zorgen dat we al je ritten kunnen tracken? Kies dan voor handmatig."
Ja. Dat is ook logisch toch? De gewone app kan fietsritten niet registreren dus komt deze activiteit bovenop de andere activiteiten in de gewone app.

[Voor 21% gewijzigd door awwexl op 16-12-2021 09:21]

• sjimmie
awwexl schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:20:
[...]

Ja. Dat is ook logisch toch? De gewone app kan fietsritten niet registreren dus komt deze activiteit bovenop de andere activiteiten in de gewone app.
Wat ik bedoel is dat je bij ASR Vitality tot nu toe altijd per dag voor 1 activiteit de punten kreeg.
Deze fietsapp is gewoon aan vitality gekoppeld dus krijg je daarmee per dag de fietspunten bovenop de punten uit de oude app of alleen de punten van de hoogste?

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:25
sjimmie schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:28:
[...]

Wat ik bedoel is dat je bij ASR Vitality tot nu toe altijd per dag voor 1 activiteit de punten kreeg.
Deze fietsapp is gewoon aan vitality gekoppeld dus krijg je daarmee per dag de fietspunten bovenop de punten uit de oude app of alleen de punten van de hoogste?
Tot nu toe was het alleen van de hoogste, dubbele punten zie ik niet gebeuren zeker gezien de aanpassingen in de waarderingen van november.

• sjimmie
TR1969 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:39:
[...]

Tot nu toe was het alleen van de hoogste, dubbele punten zie ik niet gebeuren zeker gezien de aanpassingen in de waarderingen van november.
Snap ik, maar de uitleg is nogal vaag daarover. Vandaar dat ik het me afvraag.

• coop
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:00
Het heeft eventjes geduurd, maar de fout van 3500 punten voor cashback is opgelost in een nieuwe versie van de app. De visuele fout bleek bij meerdere mensen voor te komen. Nu staat er dus gewoon 2000 punten voor december.

Ik heb maandag mijn gezondheid check en zodra de resultaten daarvan verwerkt zijn, zal ik platinum gehaald hebben dit jaar.

• awwexl
sjimmie schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:28:
[...]

Ik snap het. Ik ga het morgen testen en zal het jullie laten weten.

• sjimmie
LuNaTiC schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 09:12:

Oehoe, spannend, ik heb hem de 10e besteld en kreeg net een mail dat de levering voor de 20e gepland staat (AW7 41mm).
awwexl schreef op donderdag 16 december 2021 @ 18:10:
Ik snap het. Ik ga het morgen testen en zal het jullie laten weten.
Gisteren wat pogingen gedaan maar de app registreerde nog helemaal niks.
Dus ik ben benieuwd naar jouw bevindingen!

• blauwester
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:18
Ik zit aan het kijken voor mijn zorgverzekering voor volgend jaar.
Ik ben december 2019 begonnen met ASR vitality en in 2020 klant geworden van Ditzo.
voor volgend jaar zou ik willen overstappen naar de zilverenkruis. klopt het dat mijn Asr vitality dan nog doorloopt tot december 2022?

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

sjimmie schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 14:06:
[...]

Oehoe, spannend, ik heb hem de 10e besteld en kreeg net een mail dat de levering voor de 20e gepland staat (AW7 41mm).

[...]

Gisteren wat pogingen gedaan maar de app registreerde nog helemaal niks.
Dus ik ben benieuwd naar jouw bevindingen!
Ik heb hem gister binnengekregen!

ben al beetje bezig met finetunen, wel echt even wennen als je van Fitbit komt (alhoewel ik verder sinds de iPhone 3G al in het Apple Eco-systeem zit, is het toch even een omslagje).

Heb hem al even ingesteld naar mijn wensen, want het gaat me nog steeds primair om alle health/fitness statistiekjes:

• missTweakers
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-06 09:56
Ja, bij mij logt de asr fietsapp ook helemaal niks. Staat steeds dat ik 0 km heb gefietst na de fietstocht van 10 km.
Heb alles goed ingesteld (locatie altijd aan, ook op achtergrond), manueel fietstocht loggen, is gekoppeld aan de asr vitality app, etc.
Heb nu vitality ge-whatsappt met de screenshots, dus ik hoop dat ze gauw reageren.

edit: is de iOS app. weet niet of dit ook bij android geldt.

[Voor 8% gewijzigd door missTweakers op 17-12-2021 15:02]

• Slickk
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-06 20:21
Afgelopen week een rondje hardgelopen waarbij een extra activiteitregistratie in het puntenoverzicht kwam te staan. Ik heb de asr fietsapp niet geïnstalleerd maar dat wordt wel genoemd bij gebruikte app. Bugje lijkt me.

[Voor 66% gewijzigd door Slickk op 17-12-2021 15:44]

• sjimmie
missTweakers schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 15:01:
Ja, bij mij logt de asr fietsapp ook helemaal niks. Staat steeds dat ik 0 km heb gefietst na de fietstocht van 10 km.
Heb alles goed ingesteld (locatie altijd aan, ook op achtergrond), manueel fietstocht loggen, is gekoppeld aan de asr vitality app, etc.
Heb nu vitality ge-whatsappt met de screenshots, dus ik hoop dat ze gauw reageren.

edit: is de iOS app. weet niet of dit ook bij android geldt.
Mocht het helpen dat ik ook contact met ze opneem (eigenlijk heb ik daar de komende dagen helemaal geen tijd voor of zin in): ik heb net ook met alles gekoppeld en ingesteld een paar km getest en ook 0km.
Slickk schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 15:42:
Afgelopen week een rondje hardgelopen waarbij een extra activiteitregistratie in het puntenoverzicht kwam te staan. Ik heb de asr fietsapp niet geïnstalleerd maar dat wordt wel genoemd bij gebruikte app. Bugje lijkt me.
Oh dus MET de app werkt het niet, maar ZONDER de app registreert die ontbrekende app wel. 8)7

• Cubaxe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:44
Beste mede ASR vitality gebruikers en geïnteresseerde,
Ik ben mij de laatste tijd aan het verdiepen in het ASR vitality programma. Een programma wat mij persoonlijk erg interesseert en natuurlijk ook zijn leuke voordelen heeft mbt tegoedbonnen en cashbacks op bijv een fitbit en AW. Nu heb ik een half jaar oude Fitbit Sense waar ik aardig tevreden mee ben. Als ik straks voor 2022 een zorgverzekering bij bijvoorbeeld Ditzo afsluit en start met ASR vitality hoef ik niet direct een nieuwe AW. Heb ik dan iets aan een cashback die ik als het ware opbouw, verzamel of zo iets dergelijk als ik op een later moment wél de AW bestel?

• sjimmie
Cubaxe schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 19:11:
Beste mede ASR vitality gebruikers en geïnteresseerde,
Ik ben mij de laatste tijd aan het verdiepen in het ASR vitality programma. Een programma wat mij persoonlijk erg interesseert en natuurlijk ook zijn leuke voordelen heeft mbt tegoedbonnen en cashbacks op bijv een fitbit en AW. Nu heb ik een half jaar oude Fitbit Sense waar ik aardig tevreden mee ben. Als ik straks voor 2022 een zorgverzekering bij bijvoorbeeld Ditzo afsluit en start met ASR vitality hoef ik niet direct een nieuwe AW. Heb ik dan iets aan een cashback die ik als het ware opbouw, verzamel of zo iets dergelijk als ik op een later moment wél de AW bestel?
Formele antwoord: nee.

Alternatieve antwoord: ja.
Zonder de AW via Vitality te kopen ontvang je geen cashback en bouw je niks op (er is niet zoiets als opbouwen). Wat je wel kan doen is een AW via Vitality kopen, die meteen doorverkopen en dan de AW via cashback terugverdienen.
Als je bv de "kleine" versie via Vitality koopt betaal je daarvoor 430 euro. Die verkoop je 2ehands voor 360 euro ofzo en je krijgt 24 maanden lang de cashback zodat je in die tijd weer de betaalde 430 euro terug hebt. Dus uiteindelijk is je winst de 360 euro uit het voorbeeld.
Andersom gerekend heb je dan dus 360 euro / 24 maanden = 15 euro per maand winst. Dat is dan wat jij "opbouw" noemt.

• Slickk
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-06 20:21
sjimmie schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 19:31:
[...]

Formele antwoord: nee.

Alternatieve antwoord: ja.
Zonder de AW via Vitality te kopen ontvang je geen cashback en bouw je niks op (er is niet zoiets als opbouwen). Wat je wel kan doen is een AW via Vitality kopen, die meteen doorverkopen en dan de AW via cashback terugverdienen.
Als je bv de "kleine" versie via Vitality koopt betaal je daarvoor 430 euro. Die verkoop je 2ehands voor 360 euro ofzo en je krijgt 24 maanden lang de cashback zodat je in die tijd weer de betaalde 430 euro terug hebt. Dus uiteindelijk is je winst de 360 euro uit het voorbeeld.
Andersom gerekend heb je dan dus 360 euro / 24 maanden = 15 euro per maand winst. Dat is dan wat jij "opbouw" noemt.
Hier gaan nog wel lidmaatschapskosten af á €3,50 per maand maar als je het maanddoel haalt voor cashback van de AW, haal je zeker ook wel alle weekdoelen. Daar krijg je ook weer wat voor terug in de vorm van tegoedbonnen.

Toch vind ik 3500 punten per maand nog best veel, zeker gezien de nieuwe verlaagde aantallen. Met 3x per week sporten lukt het me om ongeveer 700 punten te halen tot dusver. Heb nu al een paar keer gehad dat ik de 800 niet heb behaald.

• sjimmie
Slickk schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 19:55:
[...]
Hier gaan nog wel lidmaatschapskosten af á €3,50 per maand
Mijn antwoord was puur op zijn vraag over wel of geen cashback / opbouw als hij geen AW zou kopen.
Ja er is dan nog 3,50 per maand, waardebonnen (5 euro per week of 15 euro per 4 weken afhankelijk van wat je kiest) en korting op je verzekering, en stimulans om erg veel te sporten, soms wat frustratie, enz enz.
Maar nogmaals daar ging de vraag niet om en kon hij blijkbaar al zelf terugvinden.

• Jelle-1977
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-02 21:40
LuNaTiC schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 14:12:
[...]

Ik heb hem gister binnengekregen!

ben al beetje bezig met finetunen, wel echt even wennen als je van Fitbit komt (alhoewel ik verder sinds de iPhone 3G al in het Apple Eco-systeem zit, is het toch even een omslagje).

Heb hem al even ingesteld naar mijn wensen, want het gaat me nog steeds primair om alle health/fitness statistiekjes:

[Afbeelding]
Hoe krijg je de stappen , hartslag zo zichtbaar op je AW

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Jelle-1977 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 20:52:
[...]

Hoe krijg je de stappen , hartslag zo zichtbaar op je AW
Heb het hier uitgelegd: LuNaTiC in "[Apple Watch] Ervaringen & Discussie - Deel 3"

Watchface is Infograph modular;
Bron van stappen is Pedometer (gratis app)
Hartslag, resting en active energy haalt ie uit de app HealthGlance (kost wel eenmalig een paar euro).

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:09
Een jaar verder: heel actief gebleven. Ondanks corona, thuiswerken, en dus geen sportieve woonwerkritjes meer. Vitality helpt me om niet te vergeten te sporten

Ik merk wel dat geroutineerd ongezond eten erin sluipt. Dat heeft ook effect op de buikomtrek O-)
Ik moest bij de gezondheidsvragen weer mijn buikomtrek meten. Dat was even schrikken :P
Een nieuwe stimulans op GFT eten zou me wel helpen

Op naar 2022. En beter eten

[Voor 13% gewijzigd door Cis op 21-12-2021 12:12]

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• sjimmie
Heel herkenbaar @Cis !
Ik heb vaak echt de stimulans van Vitality (en samengezond) nodig om te gaan wandelen of hardlopen, en als ik eenmaal ben geweest dan ben ik weer trots.
En ja dat corona-snoepen en de invloed op de buikomtrek... ik gaf mijn leeftijd de schuld maar je hebt gelijk.

Deze maand de AW7 besteld en nu "moet" ik nog wat meer gaan bewegen om elke maande het cashback-doel te halen. (en per 1/1/2022 een verzekering bij ditzo, dit jaar was ik nog vitality-only)

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:02
Bij mij blijft de app telkens crashen als ik hem opstart.

-edit-

App opnieuw geïnstalleerd, en nu is het goed

[Voor 57% gewijzigd door Aggressor op 22-12-2021 00:39]

• sjimmie
Aggressor schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 23:04:
Bij mij blijft de app telkens crashen als ik hem opstart.

-edit-

App opnieuw geïnstalleerd, en nu is het goed
Niet de face-id login aanzetten, mocht het een iphone zijn.

• blauwester
ik zit momenteel bijna in het tweede jaar van ARS. graag zou ik ivm cashback op de apple watch nog een jaartje doorgaan met ASR. vorig jaar was ik braaf bij Ditzo maar zou nu graag naar een compeet andere zorgverzekeraar overstap. In het forum is een keer aangegeven dat dit wel zou mogen als ik maar binnen een jaar weer bij Ditzo aansluit. In de voorwaarden lees ik echter het onderstaande:

De deelname wordt door ons beëindigd:
- op de dag dat de te combineren verzekering (voor u) wordt beëindigd in verband met het bereiken van de
overeengekomen einddatum...

Lees ik in deze voorwaarden nu dat de vitality service direct wordt beeindigd als ik niet meer bij de ditzo ben?

[Voor 6% gewijzigd door blauwester op 22-12-2021 12:08]

• sjimmie
@blauwester ik zou voorstellen om ze dat zelf te vragen, en dan specifiek over de combinatie met Vitality-Only.
(want only is zonder gekoppelde verzekering)

• missTweakers
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-06 09:56
Bij mij werkt de iOS fietsapp nu wel als ik hem op 'automatisch' zet ipv handmatig, terwijl ze dus juist andersom adviseren.

• sjimmie
blauwester schreef op woensdag 22 december 2021 @ 12:07:
ik zit momenteel bijna in het tweede jaar van ARS. graag zou ik ivm cashback op de apple watch nog een jaartje doorgaan met ASR. vorig jaar was ik braaf bij Ditzo maar zou nu graag naar een compeet andere zorgverzekeraar overstap. In het forum is een keer aangegeven dat dit wel zou mogen als ik maar binnen een jaar weer bij Ditzo aansluit. In de voorwaarden lees ik echter het onderstaande:

De deelname wordt door ons beëindigd:
- op de dag dat de te combineren verzekering (voor u) wordt beëindigd in verband met het bereiken van de
overeengekomen einddatum...

Lees ik in deze voorwaarden nu dat de vitality service direct wordt beeindigd als ik niet meer bij de ditzo ben?
sjimmie schreef op woensdag 22 december 2021 @ 12:40:
@blauwester ik zou voorstellen om ze dat zelf te vragen, en dan specifiek over de combinatie met Vitality-Only.
(want only is zonder gekoppelde verzekering)
@blauwester heb je ze al gesproken, en wat is hun antwoord?
Er zullen vast meer mensen met deze vraag zitten/komen.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Per vandaag zilveren status verdiend *D :+

Op naar goud :P

• blauwester
@sjimmie ik heb net reactie gekregen vanuit vitality.

Hoi Tobias, Jessie hier van a.s.r. Vitality. Goed dat je dit navraagt! Mocht je in het aankomende jaar geen aangesloten verzekering meer hebben, dan kan je nog één jaar lang gebruik maken van Vitality Only. 💪

ik ga het avontuur dus aan en stap over naar (de goedkoopste) verzekeraar.
heb hiermee ook voldoende bewijs naar ASR toe. scheelt toch weer mooi +/- 200 euro tov Ditzo.

• sjimmie
missTweakers schreef op woensdag 22 december 2021 @ 13:52:
Bij mij werkt de iOS fietsapp nu wel als ik hem op 'automatisch' zet ipv handmatig, terwijl ze dus juist andersom adviseren.
Gisteren heen/terug voor mijn booster getest.
Heen op "automatisch" en terug "handmatig" (en dus zelf gestart).
Beide werden nu wel geregistreerd. Oke, 2x 10 minuten, maar het werkte wel.
Echter, zie ik in de ASR niks terug (ook geen "onvoldoende" regel ofzo).

[Voor 7% gewijzigd door sjimmie op 26-12-2021 12:44]

• Longcat
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14:55
blauwester schreef op donderdag 23 december 2021 @ 16:34:

Hoi Tobias, Jessie hier van a.s.r. Vitality. Goed dat je dit navraagt! Mocht je in het aankomende jaar geen aangesloten verzekering meer hebben, dan kan je nog één jaar lang gebruik maken van Vitality Only. 💪

heb hiermee ook voldoende bewijs naar ASR toe. scheelt toch weer mooi +/- 200 euro tov Ditzo.
Heb ik ook gedaan (ZieZo). Je zit anders te zwoegen voor een cashback om even duur uit te komen als de goedkopere opties.. Vorig jaar was Ditzo nog aardig goed geprijsd. Hopelijk voor 2023 weer beter, dan stap ik weer terug over. Dan is er vast ook weer een nieuwe Apple Watch.

• thijsderkx
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-05 17:02
sjimmie schreef op zondag 26 december 2021 @ 12:42:
[...]

Gisteren heen/terug voor mijn booster getest.
Heen op "automatisch" en terug "handmatig" (en dus zelf gestart).
Beide werden nu wel geregistreerd. Oke, 2x 10 minuten, maar het werkte wel.
Echter, zie ik in de ASR niks terug (ook geen "onvoldoende" regel ofzo).
De ASR fietsapp moet data verzenden tijdens de rit, anders krijg je geen punten.
Ik had geen SIM kaart in mijn mobiel , De rit wordt wel herkend in de fietsapp, maar geen punten

• sjimmie
thijsderkx schreef op zondag 26 december 2021 @ 20:14:
[...]

De ASR fietsapp moet data verzenden tijdens de rit, anders krijg je geen punten.
Ik had geen SIM kaart in mijn mobiel , De rit wordt wel herkend in de fietsapp, maar geen punten
Dan zou het bij wel moeten werken want ik heb wel mobiele data.

• TR1969
Tinusvolkel schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:46:
[...]

Bedankt voor deze tip (y) ik koop mijn schoenen altijd direct bij Adidas (icm die korting van de onderstaande quote)

Helaas net van de week schoenen besteld, maar kan nu alvast mooi sparen voor het volgende paar :)

[...]

Als ik het begrijp is het wel wat omslachtig dus
- Eerst Spaartegoed kopen
- Dan Champ Sportcadeau e-card kopen
- Dan meerder codes naar het mail adres sturen voor 1 code
- Met die code een adidas giftcard kopen.
- Ondertussen een ING 35% koringscode "kopen"
- Dan met meerdere adidas giftcard's en ING code schoenen kopen.
8)7
Bij de rentepunten is de 35% korting helaas verdwenen.
Toch maar een BOL bon ipv Champsbonnen

• sjimmie
TR1969 schreef op maandag 27 december 2021 @ 10:18:
[...]

Heeft intersport jouw schoenen dan niet?

• Tinusvolkel
  • Nu online
TR1969 schreef op maandag 27 december 2021 @ 10:18:
[...]

Hij was laatst ook even weg dus hopelijk komt hij weer terug.
Heb iig vanmorgen Champ gemaild om 4 bonnen samen te voegen.

Edit: as we speak een samengevoegde bon in de mail box

[Voor 7% gewijzigd door Tinusvolkel op 27-12-2021 10:35]

Strava

• TR1969
sjimmie schreef op maandag 27 december 2021 @ 10:33:
[...]

Heeft intersport jouw schoenen dan niet?
Veel duurder..Zeker met de 35%korting (vaak ook nog 20% korting op de sale).

• sjimmie
TR1969 schreef op maandag 27 december 2021 @ 10:43:
[...]

Ik bedoel ook ten opzichte van BOL.
Dus geen bol sparen voor je schoenen maar intersport.
(volgens mij zei je zelf dat je dan maar bol ging sparen ipv champs, dus was mijn idee om dan wellicht beter intersport te sparen)

• Tinusvolkel
  • Nu online
TR1969 schreef op maandag 27 december 2021 @ 10:43:
[...]

Had hier nog een bon van 25% liggen en dus nu de code via Champ.

Strava

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:37
blauwester schreef op donderdag 23 december 2021 @ 16:34:

Ik had het ook nog even nagevraagd en kreeg eenzelfde reactie. Mooi.
Ik heb alleen de basisverzekering, met hoogste eigen risico, dus een voorkeur voor verzekeraar heb ik niet...

• Highfive95
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23:57
nvm verkeerde topic ;)

[Voor 109% gewijzigd door Highfive95 op 27-12-2021 13:54]

• Kobject
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-05 09:34
Ik maak op dit moment gebruik van ASR Vitality zonder verzekering van ASR. Nu ga ik per 1-1-2022 over op Ditzo. Hoe ga ik ervoor zorgen dat mijn verzekering wordt gekoppeld. Ik heb namelijk ook mijn ASR Vitality in een keer betaald.

• Tinusvolkel
  • Nu online
Kobject schreef op maandag 27 december 2021 @ 18:36:
Ik maak op dit moment gebruik van ASR Vitality zonder verzekering van ASR. Nu ga ik per 1-1-2022 over op Ditzo. Hoe ga ik ervoor zorgen dat mijn verzekering wordt gekoppeld. Ik heb namelijk ook mijn ASR Vitality in een keer betaald.
Op deze pagina naar beneden scrollen totdat je verzekering doorgeven tegen komt.

Strava

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-06 10:43
De betaling zal wel apart blijven, die 3.50 per maand.

• jens17
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-06 14:54
Ook aan boord van de Ditzo-Vitality trein 😄 Voor mij is het vooral te doen om de stimulans om te structureel en frequent te bewegen.

• Flastic
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 11-04 08:59
Ik kan dus volgens mij in theorie - als ik afgelopen jaar bij Ditzo heb gezeten - nog 1 jaar gebruik blijven maken van vitality only (en daarmee bol.com bonnen en de cashback op mijn Fitbit die al loopt blijven houden), en daarbij ook via Anderzorg Samengezond gaan doen en daarmee ook bonnen e.d. verdienen, toch?

• sjimmie
Flastic schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 19:00:
Ik kan dus volgens mij in theorie - als ik afgelopen jaar bij Ditzo heb gezeten - nog 1 jaar gebruik blijven maken van vitality only (en daarmee bol.com bonnen en de cashback op mijn Fitbit die al loopt blijven houden), en daarbij ook via Anderzorg Samengezond gaan doen en daarmee ook bonnen e.d. verdienen, toch?
Ietsiepietsie terugscrollen:
blauwester in "[Zorgverzekeringen 2021] a.s.r. Vitality"

• Flastic
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 11-04 08:59
Jaja die had ik gezien, maar er staat niet expliciet dat de cashback doorloopt (bij de ASR site zelf staat dat het stopt bij beëindiging van vitality, maar niet dat vitality eindigt bij de beëindiging van de zorgverzekering), EN er staat niet expliciet dat je samengezond en vitality kunt combineren (maar waarom zou het niet kunnen).
Dus het was een: Just to be sure confirm this for me berichtje.

• sjimmie
Flastic schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 19:18:
[...]

Jaja die had ik gezien, maar er staat niet expliciet dat de cashback doorloopt (bij de ASR site zelf staat dat het stopt bij beëindiging van vitality, maar niet dat vitality eindigt bij de beëindiging van de zorgverzekering), EN er staat niet expliciet dat je samengezond en vitality kunt combineren (maar waarom zou het niet kunnen).
Dus het was een: Just to be sure confirm this for me berichtje.
Had je dan alleen het stukje van ASR gelezen of ook de vraag die daarvoor gesteld was?
Want die ging ook over de cashback namelijk.

EDIT: blauwester in "[Zorgverzekeringen 2021] a.s.r. Vitality"
Ik denk dat dat aardig overeenkomt.

En samengezond staat helemaal los van Vitality. Dat zijn andere verzekeringsmaatschappijen die geen last van elkaar hebben. Of, als je technisch bedoelt, ja ik gebruik beide naast elkaar.

[Voor 7% gewijzigd door sjimmie op 29-12-2021 09:20]

• Kobject
Tinusvolkel schreef op maandag 27 december 2021 @ 19:10:
[...]

Op deze pagina naar beneden scrollen totdat je verzekering doorgeven tegen komt.
Super, bedankt voor je tip. Kan je ergens in de app zien of het gekoppeld is aan je zorgverzekering?

• jens17
Heb gisteren sinds de aanmelding voor de eerste keer hardgelopen. Ik heb wel 100 punten gekregen voor de 13k stappen, maar zie nergens ‘sport’ of ‘hardlopen’. Herkennen jullie dit? Ik ren met Stride > Apple gezondheid > A.S.R.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

jens17 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 07:22:
Heb gisteren sinds de aanmelding voor de eerste keer hardgelopen. Ik heb wel 100 punten gekregen voor de 13k stappen, maar zie nergens ‘sport’ of ‘hardlopen’. Herkennen jullie dit? Ik ren met Stride > Apple gezondheid > A.S.R.
de app registreert zo niet. Hij ziet alleen een ‘activiteit’ en binnen een bepaalde tijdsduur icm ofwel je gemiddelde hartslag ofwel het aantal stappen waar ie dan het aantal punten aan toekent (welke van de twee het hoogst aantal punten is)

Het makkelijkste punten schrapen is imho om 90 minuten lang een activiteit te doen waar je gemiddeld dan aan het einde uitkomt op 60% van je maximale hartslag.

Daarmee verdien je 250 punten als je dat haalt ipv de maximale 200 punten die je kan verdienen met 15k stappen.

• jens17
LuNaTiC schreef op donderdag 30 december 2021 @ 08:14:
[...]

de app registreert zo niet. Hij ziet alleen een ‘activiteit’ en binnen een bepaalde tijdsduur icm ofwel je gemiddelde hartslag ofwel het aantal stappen waar ie dan het aantal punten aan toekent (welke van de twee het hoogst aantal punten is)

Het makkelijkste punten schrapen is imho om 90 minuten lang een activiteit te doen waar je gemiddeld dan aan het einde uitkomt op 60% van je maximale hartslag.

Daarmee verdien je 250 punten als je dat haalt ipv de maximale 200 punten die je kan verdienen met 15k stappen.
Ok, helder! In dit geval was de duur 45 minuten en dat levert minder punten op dan de 15k stappen over de hele dag (incl. hardlopen), dus daarom worden er stappen weergegeven. Dan begrijp ik het goed he? De 300 punten per week is dan goed te doen, maar de 800 wordt wel echt een uitdaging met een zittend beroep en kleine kids. Zien we dan wel weer :)

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

jens17 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 08:25:
[...]

Ok, helder! In dit geval was de duur 45 minuten en dat levert minder punten op dan de 15k stappen over de hele dag (incl. hardlopen), dus daarom worden er stappen weergegeven. Dan begrijp ik het goed he? De 300 punten per week is dan goed te doen, maar de 800 wordt wel echt een uitdaging met een zittend beroep en kleine kids. Zien we dan wel weer :)
Yep klopt!

Voor de lockdown deed ik 2-3 keer per week aan kickboksen, dat is een uur lang keihard knallen met echt hoge hartslag. Dan zet ik hem ervoor bij het stretchen/warming up altijd even aan en laat ik hem daarna nog doorlopen tot de 90 min vol is. Dan haal ik met gemak die 250 punten.

Nu in de lockdown ben ik thuis weer aan het krachttrainen begonnen afwisselend met hardlopen (wel zo’n couch to 5k programma om weer beetje op te bouwen) en dan doe ik na 45-60 min krachttrainen nog even een kwartiertje boksen op de zak en dan 15 minuten flink doorstappen op de loopband. Daarmee lukt het dan ook.

Na half uurtje hardlopen zet ik gewoon een docu op en loop ik nog een uurtje stevig door op de loopband.

Maar eigenlijk is het niet per se nodig, als je gewoon een dagje de 15k stappen haalt en de rest van de week 10k stappen haal je ook die 800 punten wel. Misschien heb ik dan makkelijk praten zonder kids maar heb ook een zittend beroep en zelfs zonder mn sporten die ik doe vind ik de doelen allemaal bijzonder doable.

• jens17
LuNaTiC schreef op donderdag 30 december 2021 @ 08:42:
[...]

Yep klopt!

Voor de lockdown deed ik 2-3 keer per week aan kickboksen, dat is een uur lang keihard knallen met echt hoge hartslag. Dan zet ik hem ervoor bij het stretchen/warming up altijd even aan en laat ik hem daarna nog doorlopen tot de 90 min vol is. Dan haal ik met gemak die 250 punten.

Nu in de lockdown ben ik thuis weer aan het krachttrainen begonnen afwisselend met hardlopen (wel zo’n couch to 5k programma om weer beetje op te bouwen) en dan doe ik na 45-60 min krachttrainen nog even een kwartiertje boksen op de zak en dan 15 minuten flink doorstappen op de loopband. Daarmee lukt het dan ook.

Na half uurtje hardlopen zet ik gewoon een docu op en loop ik nog een uurtje stevig door op de loopband.

Maar eigenlijk is het niet per se nodig, als je gewoon een dagje de 15k stappen haalt en de rest van de week 10k stappen haal je ook die 800 punten wel. Misschien heb ik dan makkelijk praten zonder kids maar heb ook een zittend beroep en zelfs zonder mn sporten die ik doe vind ik de doelen allemaal bijzonder doable.
Klinkt goed! Op dit moment heb ik al een Apple Watch en volgens mij is het slim om een Apple Watch of Fitbit af te nemen die je in 2 jaar terugverdiend. Het enige wat me ervan weerhield is dat A.S.R. blijkbaar de regels tussendoor heeft gewijzigd (las ik in reviews) en is het structureel niet behalen dan wel een issue is. Heb je daar ook aan meegedaan? De huidige AW5 gaat dan in de verkoop. (Tenzij twee horloges dubbele punten is :D )

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

jens17 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 09:14:
[...]

Klinkt goed! Op dit moment heb ik al een Apple Watch en volgens mij is het slim om een Apple Watch of Fitbit af te nemen die je in 2 jaar terugverdiend. Het enige wat me ervan weerhield is dat A.S.R. blijkbaar de regels tussendoor heeft gewijzigd (las ik in reviews) en is het structureel niet behalen dan wel een issue is. Heb je daar ook aan meegedaan?
Ik ben pas een maandje geleden begonnen met Vitality - en heb een Apple Watch afgenomen (heb ik nu pas een weekje of anderhalf om). Kom van een Fitbit af. Vriendin ook overgestapt naar Ditzo icm Vitality en die heeft een nieuwe Fitbit genomen.

Dus ik ben pas lid geworden na de nieuwe doelen en wist ervan, maar heeft me niet weerhouden, integendeel. Had al een hele actieve levensstijl en eigenlijk zonde om het niet zo te belonen met een Watch, bol.com bonnen en korting op je zorgverzekering.

Allebei binnen een maandje al zilveren status bereikt, willen volgend jaar ook zo’n checkgesprek inplannen met zo’n ASR-arts.

En dat structureel niet behalen is voor mij en mn vriendin dus absoluut geen issue. Misschien even slikken voor mensen die eerst minder moesten halen en nu de zeilen bij moeten zetten, maar nogmaals vind ik deze doelen zeer haalbaal. En ook heel reëel voor wat je er allemaal mee kan verdienen. Denk dat ASR zich daar op verkeken heeft. En wel sneu dat ze de regels hebben moeten aanpassen maar ik snap het wel.

[Voor 15% gewijzigd door LuNaTiC op 30-12-2021 09:27]

• mrmatiz87
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Die fietsapp is toch dramatisch? Hij heeft bij één dag wel al mijn ritten opgenomen, maar toen heb ik ook gewielrend dus toen had ik de punten niet nodig. Voor de rest heeft de app nooit iets opgenomen. Ik red de 800 punten ook wel zonder de punten van de fietsapp, maar dan moet ik soms wel even een extra wandeling maken om tot de 800 punten te komen. Met die fietsapp zou het net iets makkelijker worden om de punten te behalen.

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:37
mrmatiz87 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 10:22:
Die fietsapp is toch dramatisch? Hij heeft bij één dag wel al mijn ritten opgenomen, maar toen heb ik ook gewielrend dus toen had ik de punten niet nodig. Voor de rest heeft de app nooit iets opgenomen. Ik red de 800 punten ook wel zonder de punten van de fietsapp, maar dan moet ik soms wel even een extra wandeling maken om tot de 800 punten te komen. Met die fietsapp zou het net iets makkelijker worden om de punten te behalen.
De app is echt ruk - wil ik hem vandaag aanzetten - moet ik uit het niets opnieuw linken oid met je asr nummer (terwijl je moet gaan fietsen naar werk).

Wellicht geef ik het over een paar maandjes nog een keer een kans.

Opzich goed te doen met nieuwe punten - maar het is wel echt aanpoten nu (zeker ivm. geen mogelijkheid zwemmen). Komende dagen weer wat warmer dus dan kan racefietsen weer.

Hier staat wat

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-06 11:09
LuNaTiC schreef op donderdag 30 december 2021 @ 09:22:
[...]

Allebei binnen een maandje al zilveren status bereikt, willen volgend jaar ook zo’n checkgesprek inplannen met zo’n ASR-arts.
Verwacht er niet teveel van, was bij mij gewoon in de lokale apotheek met een assistente een lijstje aflopen.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Taigu schreef op donderdag 30 december 2021 @ 13:47:
[...]

Verwacht er niet teveel van, was bij mij gewoon in de lokale apotheek met een assistente een lijstje aflopen.
Oh nouja als we de punten maar binnen krijgen :P

• awwexl
Taigu schreef op donderdag 30 december 2021 @ 13:47:
[...]

Ik heb hem af laten nemen bij ARBO. Dat was echt wel even serieus zitten hoor met veel advies en nette metingen.

• sjimmie
mrmatiz87 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 10:22:
Op een Apple apparaat met IOS15 wordt gewaarschuwd dat je ritten zal gaan missen als je de registratie op automatisch hebt. Ik maak uit jouw bericht niet op of je IOS(15) of Android gebruikt en of je handmatig of automatisch registreert.
Sowieso werkt de app inmiddels beter dan de eerste week, toen deed de app helemaal niks en nu in ieder geval "iets", maar het is duidelijk nog een beta-achtige versie met teveel problemen om erop te vertrouwen.

• Tinusvolkel
  • Nu online
Zie net dat ík weer 3500 punten moet halen voor de Apple Watch cash back ipv 2000 waar die vorige maand op stond…

Is dit bij meer mensen aangepast? Of misschien alleen bij de mensen die voor 6 november een series 7 besteld hebben.

Strava

• awwexl
Tinusvolkel schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 16:19:
Zie net dat ík weer 3500 punten moet halen voor de Apple Watch cash back ipv 2000 waar die vorige maand op stond…

Is dit bij meer mensen aangepast? Of misschien alleen bij de mensen die voor 6 november een series 7 besteld hebben.
Bij mij mist in het geheel het overzicht van de cashback voor de Apple Watch!

• coop
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:00

Hier ook. Was in december ook al. Toen heeft het tot ~20 december ofzo geduurd voordat het opgelost was. Nu weer een bericht via Whatsapp gestuurd, nu toch iets minder vriendelijk dat ik toch echt niet van plan ben om de komende 1.5 jaar iedere maand 6x contact op te nemen om hun fout recht te zetten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sham27
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:57

Hier staan 2.500 punten.. :+

Polestar 2 PPP+PSU ‘20 - VW e-Golf ‘20 - BMW 1250 GSA HP ‘20

• Tinusvolkel
  • Nu online
Hmm het gaat weer lekker bij ASR...
Maar achja ik zie wel, die 3500 punten komt ook wel goed.

Strava

• sjimmie
Ik ben sinds 1 januari dan ook officieel punten aan het verzamelen voor de AW cashback, voor mij dus sowieso 3500 per maand. Hoewel ik 3x per week probeer te gaan hardlopen, vind ik 3500 best veel! Vooral volgende maand, dan moet ik die punten in precies 4 weken halen.

Jammer dat ASR Vitality geen Apple Watch Complication heeft waarmee je direct op je AW wijzerplaat kan zien hoe ver je bent, dat zou best helpen met motiveren in de laatste week van de maand...

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Wat je moet doen voor 3500 punten gaat - voor zover je de experts mag geloven - ook hun doel voorbij.
Het begint dan obsessief te worden en mogelijk ook niet gezond.
Maar het is zeker mogelijk natuurlijk... om de dag 90 minuten matig/intensief sporten... en dit dan altijd correct te weten registreren ;)

Het jaar is nog niet om, maar waarschijnlijk stop ik ermee in november als mijn AW cashback periode is verlopen.
Heb nu ook al een aantal weken mijn weekdoel niet meer behaald ( wat ook wel kwam doordat ik het de afgelopen tijd vrij druk had ) maar ik merk ook dat het plezier&drijfveer van dit systeem er voor mij dan af gaat.
De goede motivatie die het eerst gaf om nét even wat meer te doen, die is er niet meer, dus werkt het voor mij niet meer.

📈 Voordelig, eenvoudig & gespreid beleggen in aandelen 💸

• sjimmie
JohanNL schreef op maandag 3 januari 2022 @ 14:37:
Wat je moet doen voor 3500 punten gaat - voor zover je de experts mag geloven - ook hun doel voorbij.
Tsja, ik ken mensen die zonder veel voorbereiding zomaar een keer een marathon lopen. Die mensen zullen er ook weinig moeite mee hebben om 3x per week 90+ minuten middel-intensief te trainen. Zelf ben ik helaas meer van het type dat er 12-16 weken over doet om een programma af te werken om naar 5km achter elkaar te kunnen hardlopen. Oke, zo ver ben ik al wel een poos, maar veel meer dan die 5km per keer gaat niet lukken. Dus per trainingsdag 150 punten en dat dan wel met telkens een rustdag. Dat betekent 450 punten per week met hardlopen en voor de AW cashback moet je gemiddeld minstens 865 punten per week halen (om nog maar niet te denken aan februari met maar 28 dagen).

• Tinusvolkel
  • Nu online
sjimmie schreef op maandag 3 januari 2022 @ 16:41:
[...]

Tsja, ik ken mensen die zonder veel voorbereiding zomaar een keer een marathon lopen. Die mensen zullen er ook weinig moeite mee hebben om 3x per week 90+ minuten middel-intensief te trainen. Zelf ben ik helaas meer van het type dat er 12-16 weken over doet om een programma af te werken om naar 5km achter elkaar te kunnen hardlopen. Oke, zo ver ben ik al wel een poos, maar veel meer dan die 5km per keer gaat niet lukken. Dus per trainingsdag 150 punten en dat dan wel met telkens een rustdag. Dat betekent 450 punten per week met hardlopen en voor de AW cashback moet je gemiddeld minstens 865 punten per week halen (om nog maar niet te denken aan februari met maar 28 dagen).
Dan gaat het idd lastig worden....
Ik behoor niet te de groep die zomaar even een marathon loopt, maar heb de laatste jaren wel flink opgebouwd dat ik redelijk makkelijk best lang kan sporten.
Elk week sowieso een duurloop van minimaal 1.5 uur en wil het fietsen ook weer opbouwen en 1.5 uur fietsen is ook niet heel bijzonder.

Afgelopen weekend bijvoorbeeld de eerste 500 punten voor januari alweer binnen.
En qua planning ivm gezin komt het ooit allemaal niet even goed uit dus gisteravond rond half 9 door regen en wind nog een loopje van 20km gedaan.

Verder bestaan mijn rustdagen uit herstelloopjes van een km of 6 en dat icm kinders naar school brengen brengt mij meestal op die dagen al op een 15k stappen.

Strava

• Kobject
Mijn vriendin heeft zich onlangs ook aangemeld bij ASR Vitality alleen zij loopt nu tegen het volgende probleem aan. Ze heeft een weekdoel van ma 03 t/m zo 09. Alleen als zij nu punten verdiend zegt de app dat deze punten niet meetellen voor haar weekdoel.

Iemand hier ervaring mee?

• sjimmie
Kobject schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 13:17:
Mijn vriendin heeft zich onlangs ook aangemeld bij ASR Vitality alleen zij loopt nu tegen het volgende probleem aan. Ze heeft een weekdoel van ma 03 t/m zo 09. Alleen als zij nu punten verdiend zegt de app dat deze punten niet meetellen voor haar weekdoel.

Iemand hier ervaring mee?
Omdat ze net is begonnen is haar weekdoel nog heel laag.
Wellicht heeft ze dus dat weekdoel al gehaald? (want dan tellen verdere punten niet meer mee)

En per dag telt maar 1 punten-systeem (de hoogste per dag), dus als je bv vandaag al punten hebt gekregen voor een activiteit obv hartslag dan krijg je niet de punten voor bv stappen.

• Smemi
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 10-06 09:10
Ik ben sinds kort ook met asr vitality begonnen en heb hetzelfde "probleem" dat eerder in dit topic ook genoemd werd: een weekdoel van 0 punten. In Android zie je dan alleen "Je hebt je wekelijkse doelstellingen gehaald" en kom je op een lege pagina terecht als je erop klikt. Onder het kopje 'Punten' staat dan dat je 0 punten dichter bij je weekdoel bent. Misschien heeft de vriendin van @Kobject hier ook last van?

Het is weinig motiverend zo'n weekdoel van 0 punten, maar ja, wel automatisch een stapje dichterbij de bol.com bon 😊

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:26
Ik heb hetzelfde als jullie. Je punten die je behaald tellen overigens wel gewoon mee voor je jaardoel. Dus dat kan je misschien nog motiveren ;-)

• oohh
Smemi schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 18:20:
Ik ben sinds kort ook met asr vitality begonnen en heb hetzelfde "probleem" dat eerder in dit topic ook genoemd werd: een weekdoel van 0 punten. In Android zie je dan alleen "Je hebt je wekelijkse doelstellingen gehaald" en kom je op een lege pagina terecht als je erop klikt. Onder het kopje 'Punten' staat dan dat je 0 punten dichter bij je weekdoel bent. Misschien heeft de vriendin van @Kobject hier ook last van?

Het is weinig motiverend zo'n weekdoel van 0 punten, maar ja, wel automatisch een stapje dichterbij de bol.com bon 😊
Vorig jaar op 4 januari gebeurde er precies hetzelfde :) Toeval?
Possible schreef op maandag 4 januari 2021 @ 08:30:
Ik had vanochtend een sync gedaan met de ASR app, toen kreeg ik ineens een melding dat ik mn doelen had behaald? Bij mij staat er 0 van de 0 punten ?? Ik heb ook gewoon beloning kunnen kiezen.

Is dit een bug ofzo ?

• Tinusvolkel
  • Nu online
Deze bugs staan allemaal netjes op hun service pagina :)

Strava

• Smemi
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 10-06 09:10
Nou ja, netjes... De bug is al sinds maandag 00:00 (ik keek toevallig toen in de app) en staat pas sinds 17u vandaag erop. Had vanmiddag nog gekeken, maar blijkbaar hebben het precies daarna erop gezet 😉
Pagina: 1 ... 25 ... 35 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee