Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slickk
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:18
Tinusvolkel schreef op donderdag 25 november 2021 @ 16:13:
[...]

Hier idem dito :)

En vanaf 1 december kan ik zien of ik 2000 of 3500 punten moet halen, ben benieuwd.

Is dit getal trouwens bij huidige deelnemers aan de cashback al aangepast?
Nog niet, maar volgens mij had ik het maanddoel ook al behaald vóór de wijziging. Nu staat er nog 2500.

Ik verwacht dat dit in december aangepast zal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:46
frankyboy707 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:10:
Heeft iemand de laatste tijd nog een activiteit op Zwift gedaan en deze in Vitality te zien gekregen?
Ik heb namelijk gisteren gezwift, deze synchroniseert naar zowel Strava als Garmin Connect. Garmin was altijd al geconnect met Vitality (en synchroniseert in principe direct) maar helaas zag ik mijn activiteit niet in de app. Dacht toen om Strava ook te syncen met vitality (obv dit topic) maar ook daarmee komt de activteit niet mee...
Beide services staan in de app wel als gesynchroniseert. Overigens als ik de activteit open in Strava zie ik geen hartslag maar dat kan ook zijn omdat ik een gratis Strava account heb en het gewoon niet kan zien.

Iemand enig idee?
Gister avond nog, werkt hier prima. Heb ooit een keer hetzelfde gehad, contact opgenomen met ASR. Advies was 48 uur wachten en als ik daarna niets zag Garmin en Strava opnieuw koppelen. Heeft geen effect gehad. Dit ook gecommuniceerd naar ASR maar nooit meer een reactie ontvangen. Bij mij was wel de hartslag zichtbaar binnen Strava(ook gratis account).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:18
R0y. schreef op donderdag 25 november 2021 @ 16:25:
[...]

Gister avond nog, werkt hier prima. Heb ooit een keer hetzelfde gehad, contact opgenomen met ASR. Advies was 48 uur wachten en als ik daarna niets zag Garmin en Strava opnieuw koppelen. Heeft geen effect gehad. Dit ook gecommuniceerd naar ASR maar nooit meer een reactie ontvangen. Bij mij was wel de hartslag zichtbaar binnen Strava(ook gratis account).
Vandaag weer gezwift en nu werkt het wel meteen.. misschien omdat ik Strava pas koppelde aan Vitality na de rit?
Als het goed is kom ik deze week wel aan m'n punten dus verder geen issue ;)
Overigens zag ik bij de vorige rit later wel de hartslaggegevens, wellicht op de verkeerde plek gekeken, kijk namelijk nooit naar de analyses in Strava.. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zerocool82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-09 19:23

zerocool82

Ignorance causes chaos

JvS schreef op woensdag 24 november 2021 @ 08:20:
[...]

Je hebt alleen een contract voor je cashback waar je niet onderuit kan. Daar doen ze nu de correctie op. De rest zijn randzaken.
[...]

Dat is niet waar, een onredelijke wijziging mag niet. Onredelijk is natuurlijk subjectief, maar dit vond ik in elk geval onredelijk.

Ik twijfel nog wel of ik naar een ASR verzekering ga overstappen. Is 10 euro duurder per maand en scheelt me 50% van de apple watch aflos, dat is (over 2 jaar) beide 240 euro...
Hoezo zou een 'onredelijke' wijziging niet mogen? Volgens de voorwaarden staat het ASR vrij om de voorwaarden zelf aan te passen; het staat een deelnemer vervolgens vrij om Vitality op te zeggen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:41
zerocool82 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 20:42:
[...]

Hoezo zou een 'onredelijke' wijziging niet mogen? Volgens de voorwaarden staat het ASR vrij om de voorwaarden zelf aan te passen; het staat een deelnemer vervolgens vrij om Vitality op te zeggen.
Maar velen onder ons hebben Vitality afgesloten i.c.m. een zorgverzekering en eventueel nog een Apple Watch.
Het onredelijke eraan is dat je dan in feite nog wel vast zit aan deze producten, daarnaast heb je nog minimaal een maand opzegtermijn ( wat ze dan wel weer vrijwillig willen compenseren )

Wat ze ook hadden kunnen doen is enkel voor nieuwe deelnemers de nieuwe regels invoeren en voor de huidige gebruikers pas vanaf januari 2024 o.i.d.
Dan was het duidelijk geweest en was deze hele ophef er ook niet van gekomen.

Maargoed, ik denk zelf dat dit het begin van het einde is en - mede doordat er nu velen opzeggen en maar weinig nieuwe aanmeldingen bij zullen komen - het programma die 2024 niet eens gaat halen en het wordt opgeheven onder het mom van '' te weinig belangstelling ''.

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambilike
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 03:56
Vandaag de Apple Watch 7 ontvangen en gekoppeld!!!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:29
Ambilike schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 21:07:
Vandaag de Apple Watch 7 ontvangen en gekoppeld!!!
Hier morgenvroeg <+:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5mYMKZgF34I0LSScUFwEotKyllY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NCLhDXiiHU0X1T1PovtA4xoX.jpg?f=fotoalbum_large

Volgens het Sinterklaas journaal kreeg iedereen 1 groot cadeau dus kwam dat even goed uit :)

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zerocool82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-09 19:23

zerocool82

Ignorance causes chaos

JohanNL schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 21:03:
[...]

Maar velen onder ons hebben Vitality afgesloten i.c.m. een zorgverzekering en eventueel nog een Apple Watch.
Het onredelijke eraan is dat je dan in feite nog wel vast zit aan deze producten, daarnaast heb je nog minimaal een maand opzegtermijn ( wat ze dan wel weer vrijwillig willen compenseren )

Wat ze ook hadden kunnen doen is enkel voor nieuwe deelnemers de nieuwe regels invoeren en voor de huidige gebruikers pas vanaf januari 2024 o.i.d.
Dan was het duidelijk geweest en was deze hele ophef er ook niet van gekomen.

Maargoed, ik denk zelf dat dit het begin van het einde is en - mede doordat er nu velen opzeggen en maar weinig nieuwe aanmeldingen bij zullen komen - het programma die 2024 niet eens gaat halen en het wordt opgeheven onder het mom van '' te weinig belangstelling ''.
Ik ben het helemaal met je eens :) Mijn reactie was een reactie op de suggestie om ASR aan te klagen, omdat de wijziging niet 'redelijk' zou zijn.

Ik heb ook een AW via het Vitality programma en een klacht ingediend omdat ze tussentijds de spelregels veranderen, maar je wel een overeenkomst aangaat voor 2 jaar (onder bepaalde voorwaarden). Ik verwacht inderdaad ook dat ze veel leden kwijt zullen raken door deze wijziging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakfdr
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Vandaag een mail gekregen van ASR:
Heb je een verzekering bij Ditzo of a.s.r. (voorheen De Amersfoortse)? De hoogte van jouw cashback wordt elk jaar op 31 december berekend. Dit doen we aan de hand van de Vitality status die je op dát moment bereikt hebt.
Ik ben op 27 december lid geworden...op deze wijze kan je dus nooit een cashback krijgen op je aanvullende verzekering. Ik heb maar 4 dagen om een hogere status te halen. Dit is wel erg krom, heb nu platinum status maar heb er niks aan.

Verder is het een mooi programma voor mij persoonlijk. Ik vraag mij wel af of het mensen die beweging nodig hebben dit voldoende motiveert om beweging in hun dagelijkse routine te krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slickk
tweakfdr schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 07:15:
Vandaag een mail gekregen van ASR:

[...]

Ik ben op 27 december lid geworden...op deze wijze kan je dus nooit een cashback krijgen op je aanvullende verzekering. Ik heb maar 4 dagen om een hogere status te halen. Dit is wel erg krom, heb nu platinum status maar heb er niks aan.

Verder is het een mooi programma voor mij persoonlijk. Ik vraag mij wel af of het mensen die beweging nodig hebben dit voldoende motiveert om beweging in hun dagelijkse routine te krijgen.
Ik heb een paar keer gelezen dat je Vitality status een jaar meegenomen zou worden, dus stel je hebt Platinum voor 27 dec, wordt dat gereset maar alsnog krijg je de cashback omdat je vorige status hoger is dan de huidige op dat moment.

Zelf lid geworden in november 2020, die is ook weer gereset maar ik mag toch verwachten dat ik iets aan mn behaalde Platinum status heb voor eind 2021.

In de app -> Meer weten? -> “De status die je jaarlijks behaalt neem je mee naar het volgende jaar.”

[ Voor 5% gewijzigd door Slickk op 27-11-2021 09:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakfdr
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
[b]Slickk schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 08:15:
In de app -> Meer weten? -> “De status die je jaarlijks behaalt neem je mee naar het volgende jaar.”
De mail had dan wel duidelijker mogen zijn. Zoals ik het lees ben ik dus gewoon platinum op 31-12. Toch goed nieuws op deze zaterdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:41

The Legend

*Plop*

Ook lekker, dacht maar eens een Apple Watch te proberen, en waarom dan niet via Vitality bestellen? Account geactiveerd, Watch besteld en betaald. Krijg je ná betaling de mededeling dat de verwachte levertijd 3 a 4 weken is :/

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

Tinusvolkel schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 21:54:
[...]

Hier morgenvroeg <+:)

[Afbeelding]

Volgens het Sinterklaas journaal kreeg iedereen 1 groot cadeau dus kwam dat even goed uit :)
Ik hoop voor de Adidas-drager dat er nieuwe schoenen in zitten O-)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjimmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-08 14:18
The Legend schreef op zondag 28 november 2021 @ 17:04:
Ook lekker, dacht maar eens een Apple Watch te proberen, en waarom dan niet via Vitality bestellen? Account geactiveerd, Watch besteld en betaald. Krijg je ná betaling de mededeling dat de verwachte levertijd 3 a 4 weken is :/
Iets met een gegeven paard... Je kan met wat moeite die apple watch helemaal gratis krijgen dus ik vind het niet netjes om dan zo te klagen...
En zowel ASR als de partij die namens ASR levert zijn gewoon afhankelijk van voorraden net als elk ander.

edit: een paar weken gelden gaf Apple zelf aan dat het tot 10(!) weken kon duren.

En:
https://www.asr.nl/vitality/storingen-en-service
(even naar beneden scrollen en de juiste vraag aanklikken)
Levertijden en garantie van je Fitbit of Apple Watch
Voor vragen over levertijden of garantie van de Fitbit of Apple Watch, kun je contact opnemen met Sparco. Je kunt ze bereiken via: support@sparco.nl of 035- 647 08 22.

[ Voor 26% gewijzigd door sjimmie op 29-11-2021 07:50 ]

Panasonic 7kW J-Series Split + 190 liter SWW, 2750+2100Wp Oost-West

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:50
Is bij jullie de cashbackgrens al aangepast? Ik zit nu op 2050 punten maar de app zegt nog steeds 2500.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjimmie
Pino112 schreef op maandag 29 november 2021 @ 07:24:
Is bij jullie de cashbackgrens al aangepast? Ik zit nu op 2050 punten maar de app zegt nog steeds 2500.
Geen zorgen, we werken hard aan een oplossing en je spaart ondertussen gewoon door voor je maanddoel zodat je in december de juiste cashback over november ontvangt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:41

The Legend

*Plop*

sjimmie schreef op maandag 29 november 2021 @ 07:14:
[...]

Iets met een gegeven paard... Je kan met wat moeite die apple watch helemaal gratis krijgen dus ik vind het niet netjes om dan zo te klagen...
En zowel ASR als de partij die namens ASR levert zijn gewoon afhankelijk van voorraden net als elk ander.

edit: een paar weken gelden gaf Apple zelf aan dat het tot 10(!) weken kon duren.

En:
(even naar beneden scrollen en de juiste vraag aanklikken)

[...]
Ik vind het niet netjes om vooraf geen levertijd te vermelden terwijl je die wél weet. Dat ze afhankelijk zijn van derden maakt daarvoor niks uit. Dat geldt voor alles wat je besteld bij iedere winkel/webshop die niet ook de fabriek is.

Daarbij; ik betaal nu een maand voor een dienst die ik niet kan gebruiken. Je verdient immers de cashback door gebruik van de Apple Watch 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door The Legend op 29-11-2021 08:05 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjimmie
The Legend schreef op maandag 29 november 2021 @ 08:04:
[...]

Ik vind het niet netjes om vooraf geen levertijd te vermelden terwijl je die wél weet. Dat ze afhankelijk zijn van derden maakt daarvoor niks uit. Dat geldt voor alles wat je besteld bij iedere winkel/webshop die niet ook de fabriek is.

Daarbij; ik betaal nu een maand voor een dienst die ik niet kan gebruiken. Je verdient immers de cashback door gebruik van de Apple Watch 8)7
zucht, die "dienst"(?) levert meer dan alleen de cashback op de watch. dus dat leg je af.
daarbij staat gewoon vooraf op de site al dat je kan bellen voor de levertijden.
en iedereen(?) weet of had kunnen weten dat de levering van de laatste apple spullen vertraging heeft (common sense).

ik wil het niet opnemen voor ASR, maar je kan ook gewoon accepteren dat je even geduld moet hebben en wellicht zelf even iets verder had mogen kijken.

je kan ook met stappen punten halen (gewoon met je iphone dus). zeker als je net begint is dat een eitje want dan hoef je maar heel weinig punten te halen.

edit: of gewoon opzeggen en de bestelling annuleren natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
The Legend schreef op maandag 29 november 2021 @ 08:04:
[...]

Cashback van watch gaat pas in als die geleverd is, zo niet dan even aangeven bij Vitality dan zullen ze dat aanpassen.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Oke, hier staat specifiek Fitbit bij maar dan ga ik er vanuit dat het ook over de AW gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
Pino112 schreef op maandag 29 november 2021 @ 07:24:
Pino112 schreef op maandag 29 november 2021 @ 11:45:
[...]

Oke, hier staat specifiek Fitbit bij maar dan ga ik er vanuit dat het ook over de AW gaat.
Ik zie bij jouw vraag ook niet dat het om de AW gaat. ;)
maar inderdaad kan ik me goed voorstellen dat ze nog met allerlei spoedjes bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:46
Ik heb nog geen vitality, maar kan iemand misschien bevestigen of je ook de Apple Watch cellular kunt bestellen?
Op de site van Vitality staat alleen de normale versie en liefst zou ik de Nike cellular bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:02
Rogar schreef op maandag 29 november 2021 @ 14:11:
Ik heb nog geen vitality, maar kan iemand misschien bevestigen of je ook de Apple Watch cellular kunt bestellen?
Op de site van Vitality staat alleen de normale versie en liefst zou ik de Nike cellular bestellen.
Volgens mij geen cellular en geen nike. Waarom wil je specifiek de nike versie? Voor het bandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:22
Rogar schreef op maandag 29 november 2021 @ 14:11:
Ze hebben alleen de standaard uitvoeringen (ook in eerdere jaren was dat zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
Limbeckx schreef op maandag 29 november 2021 @ 14:14:
[...]

Volgens mij geen cellular en geen nike. Waarom wil je specifiek de nike versie? Voor het bandje.
Voor het bandje inderdaad en de Nike watchfaces of kan je die nu ook downloaden (ik heb nog de Apple Watch 3 en daar waren ze exclusief).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
Rogar schreef op maandag 29 november 2021 @ 15:21:
[...]

Voor het bandje inderdaad en de Nike watchfaces of kan je die nu ook downloaden (ik heb nog de Apple Watch 3 en daar waren ze exclusief).
Iets over een Nike face en de AW7:
https://twitter.com/filip...tatus/1449140686750720000

En zo'n bandje bestel je gewoon op ali... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
sjimmie schreef op maandag 29 november 2021 @ 15:37:
[...]

Iets over een Nike face en de AW7:
https://twitter.com/filip...tatus/1449140686750720000

En zo'n bandje bestel je gewoon op ali... ;)
Ow dat is ideaal Op die oude van mij kon dat nog niet. Maar goed om te weten, moet ik alleen nog gaan bedenken of ik per se een cellular wil.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Il Maravilla
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Rogar schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:11:
[...]

Ow dat is ideaal Op die oude van mij kon dat nog niet. Maar goed om te weten, moet ik alleen nog gaan bedenken of ik per se een cellular wil.
De tweet moet anders geïnterpreteerd worden: je kan de huidige Nike Watch faces ook op eerder Nike Watches gebruiken, maar niet op gewone reguliere Apple Watches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
Il Maravilla schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 09:59:
[...]

De tweet moet anders geïnterpreteerd worden: je kan de huidige Nike Watch faces ook op eerder Nike Watches gebruiken, maar niet op gewone reguliere Apple Watches.
Zo scherp inderdaad! Thanks voor de heads-up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
Vanaf vandaag gaat de cashback van m'n watch in, echter kan ik volgens mij in de app nog steeds niet zien hoeveel punten ik nog moet, want ben wel benieuwd of ik 2000 of 3500 moet.

Zie wel bij m'n activiteiten dat ik 200 punten tot Apple Watch doel ben.

Maar zien andere hier wel al de nieuwe waardes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slickk
Tinusvolkel schreef op woensdag 1 december 2021 @ 19:31:
Vanaf vandaag gaat de cashback van m'n watch in, echter kan ik volgens mij in de app nog steeds niet zien hoeveel punten ik nog moet, want ben wel benieuwd of ik 2000 of 3500 moet.

Op de pagina Home en dan onder het tabje Beloningen kan ik bij Maanddoel zien dat de max nog steeds 2500 is. Er staat een balk met gekleurde vakjes en onder de 100% cashback (bij mij €17,88 want 40mm Watch) staat 2500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
Slickk schreef op woensdag 1 december 2021 @ 19:48:
[...]

Op de pagina Home en dan onder het tabje Beloningen kan ik bij Maanddoel zien dat de max nog steeds 2500 is. Er staat een balk met gekleurde vakjes en onder de 100% cashback (bij mij €17,88 want 40mm Watch) staat 2500.
Bedankt voor het checken, hier staat die optie er nog niet dus moet denk ík nog even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slickk
Tinusvolkel schreef op woensdag 1 december 2021 @ 20:41:
[...]

Bedankt voor het checken, hier staat die optie er nog niet dus moet denk ík nog even wachten.
Als ik het me goed herinner duurde dat inderdaad wel even voordat die er bij stond. Kan ook zijn dat het pas volgende maand in gaat. Zo had ik bijv rond 20 november m’n AW in huis vorig jaar en cashback ging pas in op december.

Komt wel goed, de klant was altijd in het voordeel als je bijv 1 week gemist had omdat AW later geleverd werd, ging cashback pas de volgende maand in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
Tinusvolkel schreef op woensdag 1 december 2021 @ 19:31:

Als dat bij jou nog 2000 wordt ga ik er ook zsm eentje bestellen.
Want 3500 vind ik echt veel voor bv februari en als er een weekje vakantie in een maand zit.
(nog los van ziek worden)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinusvolkel
sjimmie schreef op donderdag 2 december 2021 @ 08:28:
[...]

Want 3500 vind ik echt veel voor bv februari en als er een weekje vakantie in een maand zit.
Verwacht dat dat niet meer gaat werken aangezien de grens op 6 november lag.

Snap niet dat ze die grens niet op 3 november hadden gezet want dan was het sowieso geen discussie geweest aangezien je vanaf 4 november de series 7 kon bestellen, nu zou ik dus recht hebben op de 2000 punten terwijl voor mij al bekend was dat ik 3500 zou moeten.

Maar ik wacht nog steeds af wat het gaat worden...
Slickk schreef op woensdag 1 december 2021 @ 22:03:
[...]

Als ik het me goed herinner duurde dat inderdaad wel even voordat die er bij stond. Kan ook zijn dat het pas volgende maand in gaat. Zo had ik bijv rond 20 november m’n AW in huis vorig jaar en cashback ging pas in op december.

Komt wel goed, de klant was altijd in het voordeel als je bijv 1 week gemist had omdat AW later geleverd werd, ging cashback pas de volgende maand in.
Vorige maand stond er bij beloningen dat de cashback vanaf 1 december zou in gaan. Dus verwacht dat ik toch ik toch al begonnen ben aangezien ik de watch eind november heb ontvangen.

Marja ik zie wel, zal vast wel goed komen.

[ Voor 28% gewijzigd door Tinusvolkel op 02-12-2021 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
sjimmie schreef op donderdag 2 december 2021 @ 08:28:
[...]

Zoals hierboven zou ik die gok ook zeker niet gaan nemen en rekening houden met 3500 punten, of anders dat je slechts 1/4 van de cashback ontvangt ( wat nog steeds leuk kan zijn als je die AW sws wou aankopen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
JohanNL schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:44:
[...]

Zoals hierboven zou ik die gok ook zeker niet gaan nemen en rekening houden met 3500 punten, of anders dat je slechts 1/4 van de cashback ontvangt ( wat nog steeds leuk kan zijn als je die AW sws wou aankopen )
Ik gok ook niet want ik wacht af wat de ervaring is van iemand die hem na 6 nov heeft besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
sjimmie schreef op donderdag 2 december 2021 @ 12:56:
[...]

Ik gok ook niet want ik wacht af wat de ervaring is van iemand die hem na 6 nov heeft besteld.
En dan kan diegene ook best geluk hebben, dat ASR bijvoorbeeld pas AW aankopen vanaf december laat ingaan met 3500 punten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
JohanNL schreef op donderdag 2 december 2021 @ 13:09:
[...]

En dan kan diegene ook best geluk hebben, dat ASR bijvoorbeeld pas AW aankopen vanaf december laat ingaan met 3500 punten ;)
Ja, als we dan ook nog willekeur/geluk gaan aannemen dan kan ik ook datzelfde geluk hebben he.
Als we daar vanuit moeten gaan...
Laten we gewoon even ERGENS vanuit gaan, en dat is dan nu de ervaring van @Tinusvolkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
sjimmie schreef op donderdag 2 december 2021 @ 13:16:
[...]

Ja, als we dan ook nog willekeur/geluk gaan aannemen dan kan ik ook datzelfde geluk hebben he.
Als we daar vanuit moeten gaan...
Laten we gewoon even ERGENS vanuit gaan, en dat is dan nu de ervaring van @Tinusvolkel
Dus je gaat van mij uit, terwijl ik nog niet weet waar ik vanuit kan gaan :)
Was net aan het denken om hierover de klantenservice te benaderen maar bedacht mij toen dat ik nog beter even kan wachten en mee kan glippen naar het 2000 punten doel.
Niet dat ik door het benaderen slapende honden ga wakker maken en dat hun hem netjes op 3500 punten zetten ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjimmie
Tinusvolkel schreef op donderdag 2 december 2021 @ 13:23:
[...]

Dus je gaat van mij uit, terwijl ik nog niet weet waar ik vanuit kan gaan :)
Was net aan het denken om hierover de klantenservice te benaderen maar bedacht mij toen dat ik nog beter even kan wachten en mee kan glippen naar het 2000 punten doel.
Niet dat ik door het benaderen slapende honden ga wakker maken en dat hun hem netjes op 3500 punten zetten ofzo.
NEe, zoals ik eerder zei ik wacht eerst af wat jouw ervaring is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chloortablet
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online

Chloortablet

Atoomnummer 17

Hier staat inmiddels de cashback in de app, maar wel met een puntenaantal van 3500. Aankoopdatum 4 november en ook een mail gehad dat het nieuwe puntenaantal van 2000 zou gaan gelden. Meer mensen hetzelfde probleem?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SqW3s3N1LgwFXezqUnhLc09iQCY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x5pjE0GYwbULBWrUUDmlKy4r.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
Chloortablet schreef op donderdag 2 december 2021 @ 21:02:
Hier staat inmiddels de cashback in de app, maar wel met een puntenaantal van 3500. Aankoopdatum 4 november en ook een mail gehad dat het nieuwe puntenaantal van 2000 zou gaan gelden. Meer mensen hetzelfde probleem?

[Afbeelding]
Staat hier nu ook in de app met 3500 punten en heb ook 4 november besteld.
Maar zijn er mensen hier waarvan de oude cashback al is aangepast naar 2000 punten?
Want misschien moet hij voor ons ook nog aangepast worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:37

Nicap

Tsssk....

Hier nog niet aangepast. Staat nog steeds 2500 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1N9R1D
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 13-10-2024
Chloortablet schreef op donderdag 2 december 2021 @ 21:02:

[Afbeelding]
Hier bij ons precies hetzelfde. 2x besteld op 4-11 en ook nog 3500 punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvu19
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-08 11:18
Tinusvolkel schreef op donderdag 2 december 2021 @ 21:19:
[...]

Staat hier nu ook in de app met 3500 punten en heb ook 4 november besteld.
Maar zijn er mensen hier waarvan de oude cashback al is aangepast naar 2000 punten?
Want misschien moet hij voor ons ook nog aangepast worden.
Voor mij staat hij op 2500 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
Hier ook nog 2500, voor AW6 die ik vorig jaar had aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
Tnx voor het snelle antwoord allen (y)
Maar dan wachten nog maar even af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBabiSpangang
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 14:22
[...]

15 november hier besteld met 3500 in de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• missTweakers
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-09 14:08
Die asr vitality fietsapp is er ook nog steeds niet. In de mail stond dat die eind november beschikbaar zou komen. Op hun site staat vanaf 2 december.
Zodra iemand hem in de app store (iOS) ziet dan hou ik me aanbevolen.
Of werkt het bij jullie al om met een fiets workout punten te verdienen (niet op hartslag)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Topicstarter
missTweakers schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:31:
Die asr vitality fietsapp is er ook nog steeds niet. In de mail stond dat die eind november beschikbaar zou komen. Op hun site staat vanaf 2 december.
Zodra iemand hem in de app store (iOS) ziet dan hou ik me aanbevolen.
Of werkt het bij jullie al om met een fiets workout punten te verdienen (niet op hartslag)?
Waarom ze niet gewoon fietsen als stappen accepteren snap ik nog steeds niet....

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coop
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 08:53
Hier zelfs 3500 terwijl ik de watch in augustus gekocht heb. Nog geen reactie op mijn whatsapp vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:55
Dit jaar ruim 40x mijn weekdoel gehaald met wandelen. Toen was het nog leuk met 4 maanden gratis abbo en 20 euro waardebonnen per 4 weken. Nu niet meer de moeite met 12 maanden abbo en minder beloning, tientje per maand netto, en Joost mag weten wat ze weer gaan aanpassen in de voorwaarden. ;w

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjimmie
@Trichoglossus och, met 52 weken je weekdoel haal je 195 euro aan bol.com bonnen.
En voor 12 maanden zonder korting betaal je 42 euro.
Dus als je je best doet (wat het doel is) krijg je 153 euro. Dus 12,75 per maand netto. Ik ken geen enkele andere partij die me dat geeft voor mijn vrijwillige sportactiviteiten. (de meeste clubs, verenigingen en sportscholen vragen juist geld voor mijn activiteiten)

Als je dan nog iets meer je best doet en je schaft de Apple Watch aan dan heb je na 2 jaar die AW van dik 400 euro helemaal terugverdiend. (en die is na 2 jaar nog dik 200 euro tweedehands waard, dus zelfs als je niet al je maanddoelen haalt maak je nog winst...)

De korting op de verzekering verschilt teveel per persoon om hier vanuit te gaan.

Het glas is half vol of half leeg, zegmaar.

[ Voor 4% gewijzigd door sjimmie op 03-12-2021 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
coop schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:58:
Hier zelfs 3500 terwijl ik de watch in augustus gekocht heb. Nog geen reactie op mijn whatsapp vraag.
Raar, dus die is van 2500 naar 3500 gegaan? maar inmiddels al antwoord van ASR hier over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:55
sjimmie schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:49:
@Trichoglossus och, met 52 weken je weekdoel haal je 195 euro aan bol.com bonnen.
En voor 12 maanden zonder korting betaal je 42 euro.
Dus als je je best doet (wat het doel is) krijg je 153 euro. Dus 12,75 per maand netto. Ik ken geen enkele andere partij die me dat geeft voor mijn vrijwillige sportactiviteiten. (de meeste clubs, verenigingen en sportscholen vragen juist geld voor mijn activiteiten)

Als je dan nog iets meer je best doet en je schaft de Apple Watch aan dan heb je na 2 jaar die AW van dik 400 euro helemaal terugverdiend. (en die is na 2 jaar nog dik 200 euro tweedehands waard, dus zelfs als je niet al je maanddoelen haalt maak je nog winst...)

De korting op de verzekering verschilt teveel per persoon om hier vanuit te gaan.

Het glas is half vol of half leeg, zegmaar.
Aangezien ik het alleen van wandelen moet hebben, is het mooi geweest. In de wintermaanden al een uitdaging om het te halen. En sowieso de voorwaarden aanpassen terwijl het jaar nog niet eens voorbij is...geeft geen vertrouwen dat ze volgend jaar nog zo'n geintje flikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dongilles
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-03 20:20
Flappiewappie schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:47:
[...]

Waarom ze niet gewoon fietsen als stappen accepteren snap ik nog steeds niet....
Ik doe mijn apple watch om de enkel met fietsen.
Als ik naar het werk fiets zit daar geen tempo achter omdat ik niet bezweet wil aankomen op het werk.
Maar zo telt hij het fietsen wel als stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coop
Tinusvolkel schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:06:
[...]

Raar, dus die is van 2500 naar 3500 gegaan? maar inmiddels al antwoord van ASR hier over?
Heel vreemd, al 3 maanden volledige cashback gekregen bij 2500 punten en nu in de app 3500. Antwoord was dat het voor mij gelijk blijft. Geen indicatie of uitleg waarom het in de app verkeerd zou staan en of dat nog aangepast gaat worden. We gaan het zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjimmie
Wat betreft de bol.com bonnen, die zijn dus teruggebracht van 20e/4wk naar 15e/4wk.
Ik had bedacht om voor mijn hardloopschoenen (en wellicht andere hardloopkleding) te sparen en dan valt de schade door de wijziging eigenlijk reuze mee: Want we hebben nog wel per week 5 euro bij intersport!

De schoenen bij bol.com 130 euro, dus nu 9x4x7=252 dagen sparen. (dan hou ik 5 euro over).
De schoenen bij intersport 140 euro plus 5 euro verzendkosten is 203 dagen sparen. Reken dan nog even mee dat ik bij bol.com dan 5 euro over zou houden, dus komt er bij intersport een 5e bon oftewel 7 dagen bij, is dan 210 dagen.
Met de intersport bonnen van 5 euro per week ben ik dus na 30 weken net zo ver als bij bol.com na 36 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
Die Intersport bonnen zijn dus waarschijnlijk ook goedkoper in te kopen, maar zijn in feite dus ook minder waard omdat daar alles duurder is dan elders.
Zelfde met die Pathé bioscoopkaarten, daar zijn geregeld acties voor te vinden waardoor je echt een heel stuk minder betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
Intersport is voor mijn hardloopschoenen zo’n 10% duurder maar die bonnen verdien ik 33% sneller!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinusvolkel
Ik was ook is aan het kijken op de intersport site en er staat iig voor mij niks interessants op van het merk Adidas ( bij bol overigens ook niet )
Maar bestel ze altijd op de Adidas site zelf met 35% korting door ing rentepunten

Dus ík gebruik de bonnen wel voor wat anders :) bij bol krijgen we ze toch wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael van S
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-09 14:30
Ik zie net dat er morgen weer 3,50 zal worden afgeschreven, terwijl ik mijn ASR Vitality wel al heb opgezegd.
In de mail van ASR over mijn Vitality status staat:
Einddatum lidmaatschap
Wij houden ons aan een opzegtermijn van een volle kalendermaand. Dat betekent dat je a.s.r. Vitality lidmaatschap op 1 januari 2022 stopt. Vanaf die datum kan je geen Vitality Punten meer verdienen.
In de beschrijving van de automatische incasso staat:
Lidmaatschap per 02-12-2021 Vitality
Maar, een volle kalendermaand is tot en met 1 december, en niet nog eens heel december. Tenminste, dat lijkt mij.

Iemand anders ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
@Michael van S Dan weiger je de incasso

Maar wanneer heb je dan opgezegd? Was dat voor 1 november? Als het daarna was kan ik het mij voorstellen dat ze dan ook nog voor december afschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
Michael van S schreef op zondag 5 december 2021 @ 19:06:
terwijl ik mijn ASR Vitality wel al heb opgezegd.
Iemand anders ervaringen mee?
Wanneer precies heb je opgezegd, dat ontbreekt in jouw uitleg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael van S
sjimmie schreef op maandag 6 december 2021 @ 07:00:
[...]

Wanneer precies heb je opgezegd, dat ontbreekt in jouw uitleg?
Ik heb het even bekeken, en ik heb 1 november opgezegd. Dat betekend doorgaan tot 1 december. Maar december, dus ook betalen in december, helaas... :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

Michael van S schreef op maandag 6 december 2021 @ 10:18:
[...]

Ik heb het even bekeken, en ik heb 1 november opgezegd. Dat betekend doorgaan tot 1 december. Maar december, dus ook betalen in december, helaas... :/
Meestal is het een kalendermaand. Dus 1 januari stopt het.

Als ik mijn job opzeg op 1 november, met één maand opzegtermijn, kan ik pas 1 januari iets anders doen.

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael van S
Cis schreef op maandag 6 december 2021 @ 11:40:
[...]

Meestal is het een kalendermaand. Dus 1 januari stopt het.

Als ik mijn job opzeg op 1 november, met één maand opzegtermijn, kan ik pas 1 januari iets anders doen.
Klopt inderdaad, ik had het verkeerd gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik had 28 oktober opgezegd, bevestiging op 29 oktober. Per 1/12 is mijn asr vitality beëindigd en per die datum ondanks dat ik via fitbit en Strava mijn wandelingen heb kunnen syncen krijg ik er geen punten voor mijn laatste weekbeloning.

Dus het luistert nauw qua opzegmoment. Zelf zou ik de opzegdatum laten vallen op een maandag zodat je tot zondag nog je weekdoel en beloning mee kunt pakken. Die vierde credit voor mijn laatste bol bon is nu aan mij voorbij gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Joosie200 schreef op maandag 6 december 2021 @ 11:42:
Ik had 28 oktober opgezegd, bevestiging op 29 oktober. Per 1/12 is mijn asr vitality beëindigd en per die datum ondanks dat ik via fitbit en Strava mijn wandelingen heb kunnen syncen krijg ik er geen punten voor mijn laatste weekbeloning.

Dus het luistert nauw qua opzegmoment. Zelf zou ik de opzegdatum laten vallen op een maandag zodat je tot zondag nog je weekdoel en beloning mee kunt pakken. Die vierde credit voor mijn laatste bol bon is nu aan mij voorbij gegaan
Het lidmaatschap gaat per hele maand, dus soms zul je net pech hebben verwacht ik.
Bijvoorbeeld december stopt op vrijdag, dan kun je geluk hebben door te zorgen dat je op vrijdag genoeg punten hebt voor de weekbelonging. Maar als de laatste dag van de maand eerder in de week valt, zal het niet meevallen om de laatste week nog een kado-bon te verdienen.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
Joosie200 schreef op maandag 6 december 2021 @ 11:42:

Ach die €5... :+

Als je dit wilt opzeggen, dan wil je er zsm van af, lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
JohanNL schreef op maandag 6 december 2021 @ 12:55:
[...]

Ach die €5... :+

Als je dit wilt opzeggen, dan wil je er zsm van af, lijkt mij.
Dan zou dagelijks opzeggen en je bedenken beter zijn ;)

Of laat het gelijk vallen met opzeggen van de zorgverzekering. Die stopt altijd op 31/12 want per 1-1 kun je overstappen op een nieuwe. Wat ik ook ga doen maar dat staat los van asr. Wel verplicht ASR je om Ditzo te nemen voor jaar 2 wil je de volle cashback van je Apple watch terug verdienen. Dus wat dat betreft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
Joosie200 schreef op maandag 6 december 2021 @ 13:28:
Wel verplicht ASR je om Ditzo te nemen voor jaar 2 wil je de volle cashback van je Apple watch terug verdienen.
Volgens mij kan je 1 jaar cashback krijgen in combinatie met een verzekering en dan nog 1 jaar Vitality Only lid worden. Dat kan zelfs andersom, eerst "only" en dan met verzekering". Ik ben op dit moment nog Vitality Only lid en ik kan gewoon de Watch bestellen.

En het is volgens mij ook niet alleen Ditzo.

[ Voor 4% gewijzigd door sjimmie op 07-12-2021 06:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:22
sjimmie schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 06:56:
[...]

En het is volgens mij ook niet alleen Ditzo.
Nee, ASR of Ditzo

Van de site:

Je kunt ook lid worden als je binnen 1 jaar een zorgverzekering van a.s.r. of Ditzo afsluit.
https://www.asr.nl/vitality/lidmaatschap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
Met welke verzekering kan ik meedoen?
Van Ditzo, a.s.r. & Loyalis

En dat "binnen een jaar" houdt feitelijk gewoon in dat het Vitality Only na een jaar stopt als je geen verzekering afsluit.

Je kan dus ook eerst een jaar een verzekering hebben met cashback en daarna een jaar "only", wat dan vanzelf stopt (of weer terug naar een verzekering).
Sterker nog, ik las dat je na dat jaar "only" eerst 6 maanden moet stoppen en dan weer een "only" mag starten. En je kan ook ergens in 2022 beginnen met "only", dan per jan 2023 een verzekering tm dec 2023 en dan vanaf jan 2024 weer "only", enzovoorts.

[ Voor 6% gewijzigd door sjimmie op 07-12-2021 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
Yup, hier volgend jaar ook geen zorgverzekering van de asr groep meer, terwijl ik het dit jaar wel had.
Dat kan gewoon.

Ik zou het overigens niet andersom doen, als je voor de AW gaat.
Voor het tweede jaar weet je dan namelijk niet met wat voor pakketten ze aankomen of juist schrappen.
Ditzo is namelijk nog wel oké geprijst op dit moment, maar de asr verzekering is toch wel duur te noemen ( zonder collectiviteit )

En ja we hebben nu gezien dat ze ook ineens de regels van vitality tussentijds wijzigen, in ons nadeel, dus wellicht is het enkel en alleen al daarom aan te raden helemaal niet meer aan vitality te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
JohanNL schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 13:51:
niet meer aan vitality te beginnen.
Och, ik heb nu een AW5 en die kan ik makkelijk voor 200 euro op MP verkopen.
Dan betaal ik via Virality eerst pakweg 440 euro voor de AW7 en dus hoef ik maar grofweg 14x ofzo de cashback te halen en dan heb ik de hele AW5->AW7 gratis. Dus met iets meer dan een jaar elke maand de cashback, of 2 jaar met soms een gemiste maand ben ik er makkelijk. Het is dus maar hoe je het bekijkt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jelle-1977
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-03-2024
Bij mij zijn nu de punten aangepast naar 2000 voor de cash back

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pino112
Jelle-1977 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 17:51:
Hier ook, nu november nog want toen haalde ik er 2050. Staat nog 9.56 euro ipv 19.12.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coop
Hier nog steeds 3500 (sinds augustus lid, dus zou de verlaging ook moeten krijgen en niet eens deze verhoging). Tevens ook nog niet de extra punten voor het jaar gekregen.

Is er trouwens een simpele manier in de app om van de vorige maanden te zien hoeveel punten je in totaal hebt gehaald?

[ Voor 26% gewijzigd door coop op 07-12-2021 17:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinusvolkel
Jelle-1977 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 17:51:
Hier staat ie ook op 2000 dus heb geluk gehad dat ik de series 7 snel besteld heb :)
Hoewel die 3500 ook wel goed te doen is aangezien 4x800 al 3200 is dus die 300 extra moet ook wel goed komen.

[ Voor 17% gewijzigd door Tinusvolkel op 07-12-2021 18:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjimmie
coop schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 17:55:
Hier nog steeds 3500 (sinds augustus lid, dus zou de verlaging ook moeten krijgen en niet eens deze verhoging). Tevens ook nog niet de extra punten voor het jaar gekregen.

Is er trouwens een simpele manier in de app om van de vorige maanden te zien hoeveel punten je in totaal hebt gehaald?
Had je in aug dan ook al de AW besteld?
Want alleen lid zijn is niet de gestelde voorwaarde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coop
sjimmie schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 19:31:
[...]

Had je in aug dan ook al de AW besteld?
Want alleen lid zijn is niet de gestelde voorwaarde.
Sorry niet duidelijk inderdaad. Begin augustus AW besteld, sinds september krijg ik de cashback. Nu sinds december moet ik volgens de app 3500 punten halen voor volle cashback. ASR heeft al aangegeven dat dat niet klopt. App + data verwijderen mocht niet baten. Ze zijn het nu aan het onderzoeken. Lijkt me toch niet zo lastig om aan te passen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pino112
Kreeg net een melding dat ik 0 euro cashback heb verdiend. Blijkt dat november is aangepast naar 19.12 euro, erg mooi allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsderkx
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 09:46
Volgens ASR Vitality heb ik 6,78 km gefietst met een snelheid van 5,09 km/uur en onverwachts 50 punten gekregen.
Dus punten gekregen voor aantal km gefietst, blijkbaar vanaf nu actief en geen aparte App nodig,
Maar ik zou voor minder dan 10 km geen punten krijgen volgens de info op de site.
Beetje raar

[ Voor 18% gewijzigd door thijsderkx op 09-12-2021 03:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjimmie
thijsderkx schreef op donderdag 9 december 2021 @ 03:11:
Volgens ASR Vitality heb ik 6,78 km gefietst met een snelheid van 5,09 km/uur en onverwachts 50 punten gekregen.
Dus punten gekregen voor aantal km gefietst, blijkbaar vanaf nu actief en geen aparte App nodig,
Maar ik zou voor minder dan 10 km geen punten krijgen volgens de info op de site.
Beetje raar
De huidige app kijkt toch helemaal niet naar wat voor soort activiteit je hebt gedaan? Ik vermoed dat het trappen op de fiets is gezien als "stappen" en je dus tussen de 7500 en 10000 stappen zat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Zo te zien is het nog niet voorbij gekomen, maar de Champ bonnen kunnen ook gebruikt worden voor andere doelen dan sporten.

1 weekdoel = 5 euro, je kunt meerdere bonnen samenvoegen door de codes door te sturen aan hello@champ.nl. Met deze nieuwe code kun je via de Champ shop cadeaukaarten bestellen voor Adidas, Reebok, Aktiesport, Foot Locker en Perry Sport. Ik vind het interessant :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
Rub147 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 08:56:
Zo te zien is het nog niet voorbij gekomen, maar de Champ bonnen kunnen ook gebruikt worden voor andere activiteiten dan sporten.

1 weekdoel = 5 euro, je kunt meerdere bonnen samenvoegen door de codes door te sturen aan hello@champ.nl. Met deze nieuwe code kun je via de Champ shop cadeaukaarten bestellen voor Adidas, Reebok, Aktiesport, Foot Locker en Perry Sport. Ik vind het interessant :-)
Bedankt voor deze tip (y) ik koop mijn schoenen altijd direct bij Adidas (icm die korting van de onderstaande quote)

Helaas net van de week schoenen besteld, maar kan nu alvast mooi sparen voor het volgende paar :)
Tinusvolkel schreef op zondag 5 december 2021 @ 11:41:
Ik was ook is aan het kijken op de intersport site en er staat iig voor mij niks interessants op van het merk Adidas ( bij bol overigens ook niet )
Maar bestel ze altijd op de Adidas site zelf met 35% korting door ing rentepunten

Dus ík gebruik de bonnen wel voor wat anders :) bij bol krijgen we ze toch wel op.
Als ik het begrijp is het wel wat omslachtig dus
- Eerst Spaartegoed kopen
- Dan Champ Sportcadeau e-card kopen
- Dan meerder codes naar het mail adres sturen voor 1 code
- Met die code een adidas giftcard kopen.
- Ondertussen een ING 35% koringscode "kopen"
- Dan met meerdere adidas giftcard's en ING code schoenen kopen.
8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Tinusvolkel op 09-12-2021 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
Rub147 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 08:56:
de Champ bonnen kunnen ook gebruikt worden voor andere activiteiten dan sporten.
...
Ik vind het interessant :-)
Ik zie ook dat je bij bol.com wel champ bonnen kan kopen maar helaas kan je geen bol bonnen kopen bij champ ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thijsderkx
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 09:46
sjimmie schreef op donderdag 9 december 2021 @ 07:16:
[...]

De huidige app kijkt toch helemaal niet naar wat voor soort activiteit je hebt gedaan? Ik vermoed dat het trappen op de fiets is gezien als "stappen" en je dus tussen de 7500 en 10000 stappen zat.
Dit is mijn acreenshot
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4cLSHv29HWW-4nhdKkv7FOzKuU0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aC8DZnacnrVSm8KP5pnEXvoI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Tinusvolkel schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:46:
[...]

Bedankt voor deze tip (y) ik koop mijn schoenen altijd direct bij Adidas (icm die korting van de onderstaande quote)

Helaas net van de week schoenen besteld, maar kan nu alvast mooi sparen voor het volgende paar :)

[...]

Als ik het begrijp is het wel wat omslachtig dus
- Eerst Spaartegoed kopen
- Dan Champ Sportcadeau e-card kopen
- Dan meerder codes naar het mail adres sturen voor 1 code
- Met die code een adidas giftcard kopen.
- Ondertussen een ING 35% koringscode "kopen"
- Dan met meerdere adidas giftcard's en ING code schoenen kopen.
8)7
Je moet er wat voor over hebben he ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Maar eh, hoe fiets jij dan? Ik wandel gemiddeld nog sneller 😂

Heb je iOS of Android?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjimmie
Nicap schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:31:
[...]

Maar eh, hoe fiets jij dan? Ik wandel gemiddeld nog sneller 😂

Heb je iOS of Android?
Da's een typisch Android screenshot, de bovenbalk op IOS ziet er héél anders uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

sjimmie schreef op donderdag 9 december 2021 @ 14:54:
[...]

Da's een typisch Android screenshot, de bovenbalk op IOS ziet er héél anders uit.
Soms denk je niet lang of beter genoeg over iets na. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
Nu ben ik benieuwd hoe dit praktisch gedaan moet worden:

Ik was al bijna een jaar Vitality Only lid (dus zonder verzekering) en nu heb ik voor 2022 bij Ditzo een zorgverzekering afgesloten. Ik heb dus nog niet eerder de 3 maanden gratis Vitality gekregen en onder die voorwaarde zou ik dat dan nu wel moeten krijgen. Heeft iemand dit al eerder geregeld (vast wel)?

NB. Ik zie onder Zelf regelen wel hoe ik de koppeling tussen Vitality en de verzekering leg zodat ik de cashback op de verzekering krijg, maar hoe ga ik dan die 3x3,50 korting op Vitality krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
sjimmie schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 08:23:
Nu ben ik benieuwd hoe dit praktisch gedaan moet worden:

Ik was al bijna een jaar Vitality Only lid (dus zonder verzekering) en nu heb ik voor 2022 bij Ditzo een zorgverzekering afgesloten. Ik heb dus nog niet eerder de 3 maanden gratis Vitality gekregen en onder die voorwaarde zou ik dat dan nu wel moeten krijgen. Heeft iemand dit al eerder geregeld (vast wel)?

NB. Ik zie onder Zelf regelen wel hoe ik de koppeling tussen Vitality en de verzekering leg zodat ik de cashback op de verzekering krijg, maar hoe ga ik dan die 3x3,50 korting op Vitality krijgen?
Ik denk dat je ze dan het beste even kunt bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
Even twee info berichtjes, de eerste voor mensen die weer een AW willen bestellen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QEk7h5oIrwqi6FwstZZycbzroug=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6pBSXNlo2xbeJDUrYA08oxMN.png?f=fotoalbum_large

En de tweede alvast over de aankomende fiets-app (wat iets anders is dan waar @thijsderkx het over had):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n2Yj0O_4w57F_HDNi1nxt35BUIg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3SNsyrMfQb25ebWKwrND90iL.png?f=fotoalbum_large

Van die fiets-app staan wel al allerlei voorwaarden online, maar de app is nog nergens te vinden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TtVhdr9u4dnMBeNKAvkK3CsBW5M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MsdShMNk8iVaFvQ5PPYOOS3R.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 215% gewijzigd door sjimmie op 10-12-2021 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
JohanNL schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:17:
[...]

Ik denk dat je ze dan het beste even kunt bellen.
ASR:
Je ontvangt de drie maanden gratis per 1 februari 2022 automatisch als je bent overgestapt.
Je hoeft hiervoor niet een extra handeling te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
Dan moet het goedkomen, toch? :)

Pagina: 1 ... 24 ... 40 Laatste