• t_captain
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 18:06

t_captain

Moderator General Chat
Ik gebruik het eigenijk al die tijd. Volgens mij al een jaar. Het is nu de 2e keer (jun, aug) dat er iets corrupt was in de app en ik deze moest herinstalleren en opnieuw aanmelden op de vitality account.

• Aggressor
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 19:31
Ff een vraagje...

Ik moet nog 3000 punten voor platina.
Voor volgende week heb ik een afspraak staan voor de gezondsheids check.

Voor mijn bmi ga ik geen punten halen ;)
1.91 en 93 kg... een beetje onze bouw in de familie.

Kan ik de 3000 punten dan nog makkelijk halen? En platina is het hoogste?

• jvdmast
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 17:39
<knip> ik zal even terugbladeren.

[Voor 71% gewijzigd door jvdmast op 26-08-2021 15:37]

Panasonic 7kW J-Series Split + 190 liter SWW, 2750+2100Wp Oost-West

• Flappiewappie
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 17-09 11:38
Cashback op aanvullende verzekering:

https://www.asr.nl/vitality/beloningen/status

Hier staat wat

• Silent_Bob
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 21:03

Silent_Bob

What the f*ck is the Internet?

Heeft iemand dit ook al meegemaakt, Dacht eerst dat mijn punten niet meer werden bijgeschreven 😅

• Silent_Bob
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 21:03

Silent_Bob

What the f*ck is the Internet?

Einde van het jaar ga ik maar overstappen naar ASR :) Was in maart begonnen en na paar maanden Platinum status bereikt :*) Voordeel van elke dag wandelen en een hogere hartslag denk ik :P + alle tests doorstaan.
Heb er nu alleen weinig aan want elders verzekerd, Cashback voor AW ook niet want heb nog een AW4.
Zodra de nieuwe bij ASR beschikbaar is dan ga ik er zeker gebruik van maken!

• t_captain
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 18:06

t_captain

Moderator General Chat
Je krijgt de punten wel degelijk, voor je weekdoel (de wekelijkse 5 euro) en voor je maanddoel (cashback op fitnesstracker, indien van toepassing). Voor het jaardoel (verzekerings cashback) zit je al aan de max.

• DKjordy
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 12:58
Aggressor schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 15:05:
Ff een vraagje...

Je krijgt totaal 5000 punten voor het vaststellen van je BMI, glucose, bloeddruk en cholesterol (1250 per onderdeel), dus aan die 3000 kom je wel ;). Als je binnen de grenswaarden zit, krijg je 2500 extra per onderdeel. Platina is inderdaad het hoogste.

• JohanNL
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 19:29
Aggressor schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 15:05:
Ff een vraagje...

Echt toevallig, ben ook 1.91 en zo rond de 93kg.
Inderdaad net iets andere bouw en die BMI waardes kun je eigenlijk niet meer als goede meetlat gebruiken, zal daar dan ook niet echt overin zitten. ( Daarnaast scheelt het ook maar 2KG en je behoort weer tot het ' gezonde ' hokje )
Spieren ( verhouding ) kunnen daarnaast ook een groot verschil maken.
Wat bij ons waarschijnlijk meer zegt is de buikomvang, als die ( ruim ) binnen de marges ligt, dan is het waarschijnlijk wel goed.

Desondanks kun je dacht ik alsnog punten krijgen voor de BMI.
De helft dacht ik, zoiets, maar moet de gezondheidscheck binnenkort ook nog even doen :)

📈 Voordelig, eenvoudig & gespreid beleggen in aandelen 💸

• balarina
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 19:57
Lijkt erop alsof je met garmin nu de punten toegewezen worden op op basis van total time ipv movement time. Movement time is bij mij lager dan bijv een uur en voorheen kreeg ik dan minder punten, ookal had ik wel een activiteit van langer dan een uur. Sinds 2 weken mij pas opgevallen en vandaag even getest. Ook bij een parachutesprong waar de movement time 0 was, maar mijn hartslag wel langer dan een half uur vrij hoog was kreeg ik gewoon veel punten.

Iemand anders die dit ook waarneemt? Opzich wel fijn, door het verkeer aantal keer punten misgelopen omdat de movement time dan net te laag als je bijv bij een stoplicht staat.

[Voor 23% gewijzigd door balarina op 31-08-2021 15:38]

• Flappiewappie
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 17-09 11:38
balarina schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:36:
Lijkt erop alsof je met garmin nu de punten toegewezen worden op op basis van total time ipv movement time. Movement time is bij mij lager dan bijv een uur en voorheen kreeg ik dan minder punten, ookal had ik wel een activiteit van langer dan een uur. Sinds 2 weken mij pas opgevallen en vandaag even getest. Ook bij een parachutesprong waar de movement time 0 was, maar mijn hartslag wel langer dan een half uur vrij hoog was kreeg ik gewoon veel punten.

Iemand anders die dit ook waarneemt? Opzich wel fijn, door het verkeer aantal keer punten misgelopen omdat de movement time dan net te laag als je bijv bij een stoplicht staat.
Met de Applewatch was dit altijd al zo - gewoon totale tijd bewogen en dan de avarage hartslag. Ook het meest eerlijk.

Hier staat wat

• AdExposed
  • Registratie: maart 2021
  • Laatst online: 20:23
Ik heb gister meer dan 2 uur gerend met hartslag boven de norm die ASR aanhoudt voor het toewijzen van punten, ook had ik meer dan 34000 stappen (mede door hardlopen), maar er zijn geen punten toegewezen. Iemand die weet of dit alsnog komt of moet ik contact opnemen met ASR? De app is verbonden met Garmin Connect. Na het toewijzen van de punten heb ik mijn 4de weekdoel behaald, dus is wel handig om ze daadwerkelijk te krijgen.

Edit: ik zie nu net dat de punten toegewezen zijn. Heeft even geduurd, maar beter laat dan nooit. _/-\o_

[Voor 11% gewijzigd door AdExposed op 11-09-2021 01:32]

• geeneen643
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 20:41
Ik zat te wachten op de nieuwe Apple Watch 7 om er een voor mijn vrouw aan te schaffen met Vitality, maar deze is erg teleurstellend qua specificaties, maar misschien dat daardoor de andere modellen in prijs gaan dalen.

• asc366
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 19:08
Ik overwoog zelf ook een Apple watch maar dan moet ik ook nog een iPhone en de 13 is underwhelming to say the least. :)

• Engelen87
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 10:32
geeneen643 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 08:45:
Ik zat te wachten op de nieuwe Apple Watch 7 om er een voor mijn vrouw aan te schaffen met Vitality, maar deze is erg teleurstellend qua specificaties, maar misschien dat daardoor de andere modellen in prijs gaan dalen.
Volgens mij biedt Vitality alleen de nieuwste versie aan, dus zodra ze de 7 aanbieden zal de 6 wegvallen uit het assortiment.

Al met al vind ik de 7 ook een kleine update, maar aangezien ik nu nog geen watch heb, ga ik er straks toch voor. Met die cashback is-ie toch gratis, dus dan maakt een extra meerprijs ook niet uit.

Zijn er mensen die een bluetooth heart rate monitor gebruiken icm ASR/iPhone. En hoe synchroniseren deze? Ik zie nu vooral dingen waarbij je ook je Apple Watch om zou moeten houden om het in Apple Gezondheid te krijgen. Er zijn alleen trainingen waarbij ik de Watch niet om kan doen dus dan zou ik later willen synchroniseren.

• Tom-Z
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 21:32
Engelen87 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 09:14:
[...]

Zijn er mensen die een bluetooth heart rate monitor gebruiken icm ASR/iPhone. En hoe synchroniseren deze? Ik zie nu vooral dingen waarbij je ook je Apple Watch om zou moeten houden om het in Apple Gezondheid te krijgen. Er zijn alleen trainingen waarbij ik de Watch niet om kan doen dus dan zou ik later willen synchroniseren.
Ik doe dit zelf niet i.c.m. een iPhone, maar je zou de activiteit misschien in Strava kunnen zetten en dat synchroniseren? Mijn fietscomputer neemt mijn hartslag op en als ik later de activiteit in Strava zet telt dat mee voor Vitality.

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Je kunt voor het uitvoeren van de gezondheidscheck al 5000 punten krijgen. 1250 per onderdeel dus voor het checken van je bmi, cholesterol, bloeddruk. Pas als je binnen de toegestane marges zit krijg je nog eens 2500 per onderdeel extra.

Ik heb er maar 5k nodig om van goud naar platinum te komen. En die ga ik niet scoren op bmi of omtrek. Dus ik doe gewoon de check en ga zo naar platinum.
Bij de a.s.r. Vitality Gezondheid Check hanteren wij de onderstaande waardes als gezond bereik.

Je BMI ligt tussen de 18,5 -24,9;
Of je hebt een BMl tussen de 25,0 - 29,9 en hebt een taille-omtrek kleiner dan 88 cm (vrouw) of 102 cm (man)
Je bloeddruk lager dan 140/90 mmHg
Je totale cholesterol is lager dan: 5,0 mmol/l
Word je bloedsuiker niet nuchter gemeten, dan moet deze lager zijn dan 7,8 mmol/l. Word je bloedsuiker nuchter gemeten, dan moet deze lager zijn dan 6,1 mmol/l.

[Voor 39% gewijzigd door Joosie200 op 15-09-2021 10:27]

• Engelen87
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 10:32
Tom-Z schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:11:
[...]

Ik doe dit zelf niet i.c.m. een iPhone, maar je zou de activiteit misschien in Strava kunnen zetten en dat synchroniseren? Mijn fietscomputer neemt mijn hartslag op en als ik later de activiteit in Strava zet telt dat mee voor Vitality.
Dat kan natuurlijk ook ja. Ik houd er alleen wel van als ik alles gewoon kan combineren in één app, maar dit is zeker een oplossing.

• jvdmast
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 17:39
Ik vraag me af wat er precies gebeurt als ik een jaar ASR Vitality heb gebruikt en nog geen verzekering bij ASR heb afgesloten. Iemand ervaring? (de theorie heb ik gelezen, maar is dat in de praktijk ook zo?)

Panasonic 7kW J-Series Split + 190 liter SWW, 2750+2100Wp Oost-West

Pagina: 1 ... 16 17 18 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee