Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 09:31
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v29hqmYScquYzb8Cj8f__8yV_1E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B732kTT8GOF1qsWOY3Z3EXu3.jpg?f=fotoalbum_large

En nu zijn zowel Strava als google fit weg. Zowel hier als bij m'n vriendin. Bij jullie ook? App bouwen blijkt toch wel een hele opgave....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
ascent schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 23:12:
[Afbeelding]

En nu zijn zowel Strava als google fit weg. Zowel hier als bij m'n vriendin. Bij jullie ook? App bouwen blijkt toch wel een hele opgave....
Idem. Strava icm Charge 4 fitbit. Google Fit, Strava koppelingen beide weg. Unknown error als foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 12:47
ascent schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 23:12:
[Afbeelding]

Zelfde error... En ik gebruik Samsung health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IGC058
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 12:13
Goedemorgen,

Afgelopen donderdag 15 000 stappen gelopen en 1uu3 minuten average bpm van 121.
Echter alleen 200 punten voor stappen ontvangen, is dit normaal of kan je voor zowel stappen als hartslag punten verdienen op een dag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
IGC058 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 10:36:
Goedemorgen,

Afgelopen donderdag 15 000 stappen gelopen en 1uu3 minuten average bpm van 121.
Echter alleen 200 punten voor stappen ontvangen, is dit normaal of kan je voor zowel stappen als hartslag punten verdienen op een dag?
Nee, je kunt alleen voor stappen óf hartslag punten verdienen. Als je meer punten had willen verdienen had je waarschijnlijk een hogere hartslag moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Hm de error is bij mij nu weg. Moest wel fit weer relinken (Strava verscheen magischerwijs weer vanzelf) en de punten van gister zijn er alsnog bij gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpicyRamen
  • Laatst online: 12-09 21:18
ik heb een samsung gear 2 en een iphone. Is het mogelijk om mijn hartslag in asr vitaltiy te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Topicstarter
SpicyRamen schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:16:
ik heb een samsung gear 2 en een iphone. Is het mogelijk om mijn hartslag in asr vitaltiy te krijgen?
Zou zorgen dat je alles in Apple Health krijgt - dus dan is Samsung Health een bron voor Apple Health - vanuit daar kan je weer asr synchroniseren.

https://discussions.apple.com/thread/251971655

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpicyRamen
Flappiewappie schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:35:
[...]

Zou zorgen dat je alles in Apple Health krijgt - dus dan is Samsung Health een bron voor Apple Health - vanuit daar kan je weer asr synchroniseren.

https://discussions.apple.com/thread/251971655
Dat is alleen de stappenteller niet hartslag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 12:47
SpicyRamen schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:16:
Doet de Gear 2 dan ook de hartslag bijhouden bij je activiteiten? Volgens mij kan je wel je hartslag meten, maar zie je bijvoorbeeld niet de gemiddelde hartslag na een sport activiteit. Maar ik kan het mis hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpicyRamen
lucatoni schreef op zondag 4 juli 2021 @ 19:41:
[...]

Doet de Gear 2 dan ook de hartslag bijhouden bij je activiteiten? Volgens mij kan je wel je hartslag meten, maar zie je bijvoorbeeld niet de gemiddelde hartslag na een sport activiteit. Maar ik kan het mis hebben....
Ik zei het verkeerd, ik heb de gear sport en die doet dat wel ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom-Z
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 15:58
@SpicyRamen Een optie is je activiteiten (met hartslag) exporteren naar Strava en dan Strava koppelen met Vitality.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpicyRamen
Tom-Z schreef op zondag 4 juli 2021 @ 20:44:
@SpicyRamen Een optie is je activiteiten (met hartslag) exporteren naar Strava en dan Strava koppelen met Vitality.
Thanks dat werkte! ik heb de strava app gedownload op mijn gear sport en die pushed een nieuwe workout naar vitality toe als ik klaar ben met sporten.

UPDATE:

Strava synced niet echt met asr vitality om een of andere reden. Ik heb de verschillende oplossingen geprobeerd die zijn genoemd in dit topic, maar zonder succes. Maar hopen dat strava synced binnekort.. |:(

[ Voor 22% gewijzigd door SpicyRamen op 06-07-2021 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-08 14:18
Ik baal best van (de houding van) ASR in combinatie met Strava.
Bij een aantal mensen werkt het wel weer, maar hier nog niet. Zondag was er 1x een sync, maar die miste 4 eerdere activiteiten, en na zondag heeft het ook niet meer gewerkt. ASR kwam via whatsapp telkens weer met de standaard vragen (om alles te verwijderen, en welke telefoon, ios versie en dat soort dingen die ze steeds weer vragen). Als laatste was de doodleuke melding dat ze het gaan bekijken en dat het tot uiterlijk 27/7 duurt voordat ik weer van ze hoor. Oftewel, ik hoef ze niet meer te contacten de komende 3 weken.

Ik gebruikt Strava als tussenschakel tussen de betaalde Workoutdoors app (zoals meer mensen hier). Workoutdoors zet de activiteiten ook wel in Apple Health maar ASR haalt die daar dus ook niet uit. Dus nu is voor de komende weken mijn Workoutdoors waardeloos gemaakt door ASR.

Panasonic 7kW J-Series Split + 190 liter SWW, 2750+2100Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lien1990
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 22-08-2023
Ik snap het strava probleem niet echt. Want een watch neemt toch alles op, en zet het door?

Of hebben degene die dit vragen een watch die niet met de asr app werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lien1990
O ja, ik vroeg me af; ik sport nu echt bewust voor mijn punten.
Nu denkt ik dat ik dat mijn gemiddelde hartslag hoog genoeg is voor de 200 punten, maar durf dan niet te stoppen omdat ik denk; zo is hij niet hoog genoeg en loop dan door.
Stel ik stop wel, en hij blijkt niet hoog genoeg voor de duur van de oefening (bijv. ik moet gemiddeld 152 20-30 minuten voor 200 punten of 132 30-60 minuten voor 200 punten) stel ik stop na 22 minuten en zit op gemiddeld 151, kan ik dan nog een activiteit van 10 minuten op nemen om dan voor gemiddelde van minimaal 132 aan mn punten te komen? Of moet het echt 1 activiteit zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
Lien1990 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 14:18:
Ik snap het strava probleem niet echt. Want een watch neemt toch alles op, en zet het door?

Of hebben degene die dit vragen een watch die niet met de asr app werkt?
Het gaat hier om een Apple watch met de Workoutdoors app, en een iPhone met Strava en de A.S.R. Vitality app. Workoutdoors zet de activiteit in Strava, dus de sync is tussen ASR en Strava.

Er is geen rechtstreekse communicatie tussen de twee apps, dat gebeurt online tussen de 2 "clouds". Want Strava heeft de data in hun cloud staan en ASR synchroniseert daarmee. Dus ASR doet niets met Strava op de telefoon, simpelweg omdat die data niet lokaal op de telefoon opgehaald wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
Lien1990 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 14:22:
Of moet het echt 1 activiteit zijn?
Ja, je mag wel pauzeren maar niet stoppen, als het om een activiteit op basis van hartslag gaat.
(aantal stappen loopt wel door over de dag, maar een activiteit meet 1 zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
SpicyRamen schreef op zondag 4 juli 2021 @ 21:06:
[...]
UPDATE:
Strava synced niet echt met asr vitality om een of andere reden. Ik heb de verschillende oplossingen geprobeerd die zijn genoemd in dit topic, maar zonder succes. Maar hopen dat strava synced binnekort.. |:(
Heb je dat wederom aan ASR doorgegeven? Hoe meer mensen doorgeven dat het nog niet werkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:54
@sjimmie ik gebruik ook een externe app (Stryd) en die upload alles direct naar strava die (op 1x na) alles direct syncte met vitality.
Maar ik heb de workoutdoors app ook veel gebruikt dus net even snel wat workouts opgenomen en gesynct vanuit de workoutdoors app zelf met strava en ook gesynct met healthfit, en in beide gevallen komen de activiteiten goed door in vitality. Dus hoe doe jij het precies? dan kan ik dat misschien ook nog is testen.

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
Tinusvolkel schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 14:26:
@sjimmie ik gebruik ook een externe app (Stryd) en die upload alles direct naar strava die (op 1x na) alles direct syncte met vitality.
Maar ik heb de workoutdoors app ook veel gebruikt dus net even snel wat workouts opgenomen en gesynct vanuit de workoutdoors app zelf met strava en ook gesynct met healthfit, en in beide gevallen komen de activiteiten goed door in vitality. Dus hoe doe jij het precies? dan kan ik dat misschien ook nog is testen.
Ik denk dat je in jouw reactie mist dat er vorige week een hele dikke storing was, en dat die nog steeds voor een aantal mensen geldt. Dus ja normaliter werkt het gewoon maar door de storing niet. Ik heb me suf-getest op alle manieren, en ASR geeft zelf ook wel aan dat er nog wat problemen zijn.
(EDIT: sowieso heb ik geen healthfit maar Apple Health, maar daar is geen probleem mee)

[ Voor 4% gewijzigd door sjimmie op 06-07-2021 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slickk
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 14:18
Lien1990 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 14:22:
O ja, ik vroeg me af; ik sport nu echt bewust voor mijn punten.
Nu denkt ik dat ik dat mijn gemiddelde hartslag hoog genoeg is voor de 200 punten, maar durf dan niet te stoppen omdat ik denk; zo is hij niet hoog genoeg en loop dan door.
Stel ik stop wel, en hij blijkt niet hoog genoeg voor de duur van de oefening (bijv. ik moet gemiddeld 152 20-30 minuten voor 200 punten of 132 30-60 minuten voor 200 punten) stel ik stop na 22 minuten en zit op gemiddeld 151, kan ik dan nog een activiteit van 10 minuten op nemen om dan voor gemiddelde van minimaal 132 aan mn punten te komen? Of moet het echt 1 activiteit zijn?
Het moet echt 1 activiteit zijn. Je hebt bijvoorbeeld de plus-knop in de Workout app op de Apple Watch, maar die splitst het ook gewoon naar meerdere activiteiten kwam ik achter. Vond het wel leuk voor mezelf om tijdens het hardlopen eerst warming up -> +-knop -> 5km snel -> +-knop -> cooling down te doen, zodat ik tijdens de 5km makkelijk de progressie kon zien. Maarja, omdat de 5km binnen 20 minuten was, kreeg ik uiteindelijk helemaal geen punten voor al m'n activiteiten. Ik had verwacht dat die ze zou combineren tot één voor Apple Health. Achja, gelukkig nog wel wat punten door het aantal stappen. :P

Je zou ook de oefening rustiger kunnen doen en kijken waar je dan nog op uitkomt. Met 8 minuten extra iets lichtere inspanning (bijvoorbeeld als cooling down), kom je wellicht wel boven de 132 bij 30 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 09:27
Mijn strava is al sinds 2 juli niet meer gesynchroniseerd met ASR Vitality.... Gaat dit nog vanzelf opgelost worden denken jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjimmie
sirkeith schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 08:42:
Mijn strava is al sinds 2 juli niet meer gesynchroniseerd met ASR Vitality.... Gaat dit nog vanzelf opgelost worden denken jullie?
Daar gaat dit topic al meer dan een week over.
Heb je het al aan asr gemeld?

[ Voor 5% gewijzigd door sjimmie op 07-07-2021 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 09:27
Ja, maar daar krijg ik geen reactie van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
sirkeith schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 13:52:
Via whatsapp doorgaans toch wel binnen een paar uur.
In ieder geval een reactie, al is dat vaak het standaard-verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Laatst online: 12-09 14:22
sirkeith schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 13:52:
Als ik ze wat vroeg (whatsapp of messenger) meestal redelijk vlot response.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ystime
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 13:37
Ook hier loopt de sync tussen ASR en Strava nog niet soepel. Wat ik wel gemerkt heb is dat het veranderen van gegevens van een activiteit in Strava er voor kan zorgen dat de sync getriggerd wordt.
Zelf importeer ik hardloopactiviteiten via RunGap vanuit Nike Running Club in Strava. Bij de initiele import wordt dit niet gesynced met ASR. Wanneer ik vervolgens de activiteit in Strava aanpas (bijv. alleen de titel) en de import nogmaals draai waardoor de titel weer teruggezet wordt dan zie ik de run wel verschijnen in ASR.
Beetje omslachtig, maar voor nu werkt dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
Ystime schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:22:
Ook hier loopt de sync tussen ASR en Strava nog niet soepel. Wat ik wel gemerkt heb is dat het veranderen van gegevens van een activiteit in Strava er voor kan zorgen dat de sync getriggerd wordt.
Zelf importeer ik hardloopactiviteiten via RunGap vanuit Nike Running Club in Strava. Bij de initiele import wordt dit niet gesynced met ASR. Wanneer ik vervolgens de activiteit in Strava aanpas (bijv. alleen de titel) en de import nogmaals draai waardoor de titel weer teruggezet wordt dan zie ik de run wel verschijnen in ASR.
Beetje omslachtig, maar voor nu werkt dit :)
Hoewel ASR mij adviseerde om de activiteiten in Strava vooral NIET aan te passen (lees iets terug), heb ik dat ook al wel een paar keer geprobeerd. Maar de sync wil zelfs dan nog niet.
De storingspagina zegt enerzijds dat de strava storing is opgelost, maar er staat ook:
Mis je punten voor activiteiten na 2 juli? Dan vragen we je nog even af te wachten. We zoeken nog naar een structurele oplossing, zodat alle activiteiten weer automatisch doorkomen. Houd deze pagina in de gaten voor updates!
Edit: zojuist een Strava activiteit binnengekomen, na de laatste van afgelopen weekend.

[ Voor 3% gewijzigd door sjimmie op 08-07-2021 12:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IGC058
  • Laatst online: 12-09 12:13
Sinds wanneer krijg je bij het inleveren van 4 tegoeden een 10 euro bol.com bon? Dit was toch altijd een 20 euro bon?

https://www.asr.nl/vitality/beloningen#week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

IGC058 schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 09:27:
Sinds wanneer krijg je bij het inleveren van 4 tegoeden een 10 euro bol.com bon? Dit was toch altijd een 20 euro bon?

https://www.asr.nl/vitality/beloningen#week
Dat zou wel een flinke tegenvaller zijn!

In de webshop is het nog 20, maar ik vermoed dat ze het tzt gaan aanpassen dan.

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:09

Nicap

Tsssk....

Dat zou idd wel een domper zijn. Heb nog 3 tegoeden klaarstaan. Hopelijk lukt het volgende week nog voor 20 dan. En dan zoek ik wel een ander doel. Ach, mag niet klagen met een gratis watch 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
Het maakt het een toch een stuk minder interessant als dat zo is.
Toe ik begon met ASR Vitality kon je nog voor 2 tegoeden een BOL bin van 10 euro krijgen, dat hebben ze later aangepast naar 4 tegoeden voor 20 euro.

De andere bonnen (Zalando/Intersport ed) hebben nog wel een waarde van 5 euro per tegoed dus dat zou het nog vreemder maken.

het zou Vitality voor een grote groep (non Apple Watch) minder interessant maken aangezien je dan max 10 euro aan Bol tegoed kunt verdienen in een maand en daar gaat je lidmaatschap nog eens van af dus hou je 6 euro per maand over.

Ik heb ze even een reactie gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
Hier had ik deze week m'n 4de punt binnen, dus toch maar even snel een bol.com bon gekocht.
Maar zou het niet gewoon een foutje zijn op de website, dat ze weer terug gaan naar 10euro voor 2 punten?
Achja zalando bonnen zouden wij hier ook wel op krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 20:19
Dit lijkt mij ook gewoon een foutje

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ja dit zou wel ineens een grote verandering van voorwaarden zijn. Ik zit er net "vast" aan voor twee jaar met een apple watch (wat ik op zich al cool en motivatie genoeg vind). Heb nu ook net m'n 3e punt binnen dus wilde komende week mijn eerste bol.com bon scoren.

Ik moet zeggen dat het werkt voor mij. Ik mountainbike elk weekend, dus dat is al 300 punten per week sowieso. Maar nu met hartmeting erbij, apple health, de apple watch met de ringen en de beloningen van ASR ga ik er nog lekkerder op. :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• TR1969
Reactie van ASR:

Dag Teun, Fxxxx hier van a.s.r. Vitality. De waarde van de bol.com bonnen worden niet gehalveerd. Met vier spaartegoeden kun je een bol.com voucher kiezen ter waarde van 20 euro. 💪 Wat vreemd dat jij 10 euro ziet staan! Ik denk dat dit een foutje, want het is echt 20 euro bij vier spaartegoeden.😊

Blijft dus zoals het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lien1990
Ik overweeg om de Apple Watch te kopen, omdat ik m’n weekdoel tot op heden nog altijd haal, al moet ik er soms iets meer moeite voor doen; ik haal hem wel.

Ik weet alleen dat ik in september 2 weken mijn doel niet haal, en op pauze zetten kan niet gok ik?
Dat zijn 2 vakantie weken waarin in besloten heb 10 dagen all in aan de zee te verkeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Zijn dat niet de weken dat je die enquêtes gewoon moet invullen? Of werkt dat niet voor de week- en maanddoelen?

Je kan ook de apple watch na september kopen. Op electronica kan je altijd wachten, maar mogelijk kan je dan ook de upgrade apple watch 7 kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Topicstarter
Lien1990 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 10:42:
Ik overweeg om de Apple Watch te kopen, omdat ik m’n weekdoel tot op heden nog altijd haal, al moet ik er soms iets meer moeite voor doen; ik haal hem wel.

Ik weet alleen dat ik in september 2 weken mijn doel niet haal, en op pauze zetten kan niet gok ik?
Dat zijn 2 vakantie weken waarin in besloten heb 10 dagen all in aan de zee te verkeren ;)
Als je het onderste uit de kan wil halen gaat het ingewikkeld worden. Bedenk wel dat je voor de cashback op je watch slechts 2k punten per maand nodig hebt. Dat is twee weken 800=1600 en dan dan nog 400 in de andere twee weken =200 per week. Als je twee keer een half uurtje gaat baantjestrekken met je watch tijdens je vakantie (of uitje met lange wandeling?) kom je er ook.

Ik moet er niet aan denken om 10 dagen helemaal niks te doen maar dat is weer een ander verhaal ;-)

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

@Flappiewappie Ik moet 2500 punten halen voor de apple watch maandgoal. Maar kan je die enquetes daar niet gewoon voor inzetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TR1969
JvS schreef op zondag 11 juli 2021 @ 14:39:
@Flappiewappie Ik moet 2500 punten halen voor de apple watch maandgoal. Maar kan je die enquetes daar niet gewoon voor inzetten?
Nee, die gelden alleen voor je jaardoel (cashback op evt aanvullende verzekering)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slickk
Nee, enquêtes tellen alleen mee voor je jaardoel (en dus korting op aanvullende verzekeringen als je die hebt).

Edit: 2 dezelfde antwoorden binnen een paar seconden. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Slickk op 11-07-2021 15:13 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Topicstarter
Bedoel 2500, boodschap is hetzelfde - anders kost het je een 10tje op de maximale cashback. Niet iets waar ik wakker van zou liggen. Vooral niet op vakantie..

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• balarina
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-08 15:25
Lees best veel dat mensen punten halen met ff een half uurtje fietsen. Heb je dan een racefiets of? Ik kom zelf moeilijk aan een hoge hartslag met fietsen. Ook als ik naar de sportschool ga verdien ik nooit punten. Doe dan ook enkel kracht training, maar toch voelt beetje scheef.
Door het deelnemen doe ik eigenlijk meer aan hardlopen dan ik wens. Actief ben ik toch wel bezig, maar soms valt de keuze in activiteiten toch op maar weer ff rennen om de punten te halen.

Al met al vind ik het een zeer tof programma om aan deel te nemen. Wel beter om vroeg in de week al wat punten binnen te halen natuurlijk. Op de zondag de laatste punten binnen halen is voor mij 2x fout gegaan. Nog ff op zondag de laatste 300 punten rennen, blijkt dat 'movement time' doorslaggevend is en ik ondanks langer dan een uur activiteit net niet in aanmerking kwam voor de punten.

Of gisteren... 19 stappen te weinig gezet voor de laatste 50 punten. Soms flap ik dan nog even met mijn hand, maar kwam er nu te laat achter. Eigen schuld, maar dan is het best frustrerend als je een actieve week hebt gehad en je er voor je gevoel gewoon recht op hebt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k-tIvGUedXbtVSdu9cQcutb_UGc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2J6r1KY1TvhNOPnsVvQIM3wA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TR1969
balarina schreef op maandag 12 juli 2021 @ 08:34:
Lees best veel dat mensen punten halen met ff een half uurtje fietsen. Heb je dan een racefiets of? Ik kom zelf moeilijk aan een hoge hartslag met fietsen.
Ik doe het op beide. Je moet natuurlijk wel met wat meer inspanning gaan fietsen dan normaal (sneller/zwaardere versnelling).
Een half uurtje is voor mij dan net genoeg voor 100 punten :)
Ook als ik naar de sportschool ga verdien ik nooit punten. Doe dan ook enkel kracht training, maar toch voelt beetje scheef.
Door het deelnemen doe ik eigenlijk meer aan hardlopen dan ik wens. Actief ben ik toch wel bezig, maar soms valt de keuze in activiteiten toch op maar weer ff rennen om de punten te halen.
Je zou eventueel wat kunnen afwisselen met bv wat roeien of andere cardio tussenduur.
Hierdoor kun je je hartslag wat opvoeren en zo makkelijker punten binnenhalen.
Let wel op dat je het binnen 1 activiteit doet.

ASR heeft toch iets meetbaars nodig om te kijken of je actief bent, stappen en hartslag zijn dan de meest logische, krachttraining is, hoe goed ook, moeilijk meetbaar.
Al met al vind ik het een zeer tof programma om aan deel te nemen. Wel beter om vroeg in de week al wat punten binnen te halen natuurlijk. Op de zondag de laatste punten binnen halen is voor mij 2x fout gegaan. Nog ff op zondag de laatste 300 punten rennen, blijkt dat 'movement time' doorslaggevend is en ik ondanks langer dan een uur activiteit net niet in aanmerking kwam voor de punten.

Of gisteren... 19 stappen te weinig gezet voor de laatste 50 punten. Soms flap ik dan nog even met mijn hand, maar kwam er nu te laat achter. Eigen schuld, maar dan is het best frustrerend als je een actieve week hebt gehad en je er voor je gevoel gewoon recht op hebt.

[Afbeelding]
Succes met het programma en ik denk dat we het allemaal wel eens hebben opgelopen dat we net te kort kwamen qua punten. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohanNL
De hartslag is van iedereen anders en dan bedoel ik niet enkel o.b.v. leeftijd, maar sommige mensen hebben van nature een lagere hartslag of andere juist een hogere, die personen kunnen ook allemaal even (on)gezond en/of slechte/goede conditie hebben.
Echter draait het bij vitality puur om de hartslag en dus hebben diegene met een van nature hogere hartslag tijdens activiteit het wat makkelijker.
Één ding is wel zeker en dat is dat als je vaker en intensiever sport en dus een betere conditie opbouwt, dat je hartslag dan ook lager gaat zijn tijdens inspanningen.
Hier had ik in het begin van mijn ' vitality carrière ' afgelopen december nog geen last van, maar inmiddels moet ik er echt op letten dat ik de intensiteit voldoende verhoog zodat ik nog wel punten haal :+
Ook moet ik ermee ' oppassen ' dat ik niet teveel rust neem tijdens de workout, want na al 5 seconden kan ik alweer van een langdurige hartslag van 120-150 naar 80-90 gaan heb ik gemerkt.
Elk voordeel heeft zijn nadeel zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Iemand de afgelopen weer nog íets van Strava sync gezien? Ik zie de storing op hun site staan maar krijg er echt niks door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
ascent schreef op maandag 12 juli 2021 @ 22:19:
Iemand de afgelopen weer nog íets van Strava sync gezien? Ik zie de storing op hun site staan maar krijg er echt niks door
Hier de afgelopen week iets van 6 activiteiten gehad en die waren allemaal direct verwerkt in de Vitality app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Met mountainbiken haal ik makkelijk met 60min de 300 punten. Zelfs bij ietses rustiger aan doen haal ik wel 70+% van de max. Maar met diezelfde mountainbike op de weg vind ik echt waanzinnig moeilijk om 300 punten te halen in een uurtje. 200 gaat wel goed met een beetje doortrappen (kom meestal op 65-67% uit dan). Maar die hoge hartslagen heb ik altijd wel een klein aanloopje voor nodig, dus hoe je in godsnaam 20min 80% moet doen, volgens mij ga je dan dood :P.

Strave deed het hier binnen een paar uur ofzo. Niet direct, maar wel dezelfde dag.

[ Voor 8% gewijzigd door JvS op 12-07-2021 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

JvS schreef op maandag 12 juli 2021 @ 23:19:
Met mountainbiken haal ik makkelijk met 60min de 300 punten. Zelfs bij ietses rustiger aan doen haal ik wel 70+% van de max. Maar met diezelfde mountainbike op de weg vind ik echt waanzinnig moeilijk om 300 punten te halen in een uurtje. 200 gaat wel goed met een beetje doortrappen (kom meestal op 65-67% uit dan). Maar die hoge hartslagen heb ik altijd wel een klein aanloopje voor nodig, dus hoe je in godsnaam 20min 80% moet doen, volgens mij ga je dan dood :P.

Strave deed het hier binnen een paar uur ofzo. Niet direct, maar wel dezelfde dag.
Als ik ga hardlopen, zit ik binnen 4 minuten op 150+ bpm. En aangezien 145bpm al 80% is, houd ik zelfs wat marge over ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
Ik had er vorige week eentje die niet wilde doorkomen.
Maar het gekke was dat door de naam te veranderen de activiteit direct werd gesynchroniseerd.
Misschien werkt dat ook bij jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
JvS schreef op maandag 12 juli 2021 @ 23:19:
dus hoe je 20min 80% moet doen, volgens mij ga je dan dood :P.
Als ik ga hardlopen zit ik al gauw op >90% en dat hou ik wel langer dan 20 minuten vol.
Afgelopen dagen wel weer, vandaag (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
ASR Vitality app klapt er nu de hele tijd uit (iOs)
Heeft wel gesynchroniseerd want ik kreeg een melding mbt cashback :?

Update, even verwijderen en opnieuw installeren deed wonderen.

[ Voor 23% gewijzigd door TR1969 op 13-07-2021 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilanPhielix
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 12-08-2021
Hello hello, even een vraagje ik heb me afgelopen weekend aangemeld bij asr, nou heb ik vandaag 20000 stappen gezet met mijn fitbit (charge 4) maar nu zie ik deze niet in mn asr app staan. Ik kan hem, als ik naar smart trackers ga, niet handmatig synchroniseren (m'n vriendin kan dit wel met haar apple watch) dus ik weet eigenlijk niet waar het fout gaat?

Ik lees hier namelijk dat het synchroniseren vaak bijna gelijk is 🤔

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
MilanPhielix schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 23:09:
Hello hello, even een vraagje ik heb me afgelopen weekend aangemeld bij asr, nou heb ik vandaag 20000 stappen gezet met mijn fitbit (charge 4) maar nu zie ik deze niet in mn asr app staan. Ik kan hem, als ik naar smart trackers ga, niet handmatig synchroniseren (m'n vriendin kan dit wel met haar apple watch) dus ik weet eigenlijk niet waar het fout gaat?

Ik lees hier namelijk dat het synchroniseren vaak bijna gelijk is 🤔

Alvast bedankt!
Heb je wel de Fitbit app laten synchroniseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilanPhielix
JohanNL schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 23:40:
[...]

Heb je wel de Fitbit app laten synchroniseren?
Jazeker! Daarom begrijp ik het niet waarom asr moeilijk doet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

MilanPhielix schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 07:50:
[...]

Jazeker! Daarom begrijp ik het niet waarom asr moeilijk doet :p
Wat zie je staan als je doorklikt in je activiteitsdag?
Ik heb maandag bijv geen punten gehaald. Als ik dan verder analyseer, zie ik dat:
- google fit 7018 stappen heeft geregistreerd en gesynct
- garmin 6234 stappen heeft gesynct (nadeel van een kinderwagen ;-))

Dus dat klopt. Ook als ik geen puntem haal, kan ik wel achterhalen waarom dat zo is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MilanPhielix
Cis schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 23:43:
[...]

Wat zie je staan als je doorklikt in je activiteitsdag?
Ik heb maandag bijv geen punten gehaald. Als ik dan verder analyseer, zie ik dat:
- google fit 7018 stappen heeft geregistreerd en gesynct
- garmin 6234 stappen heeft gesynct (nadeel van een kinderwagen ;-))

Dus dat klopt. Ook als ik geen puntem haal, kan ik wel achterhalen waarom dat zo is.
Als ik doorklik op vandaag zie ik dat de stappen nog op 0 staan, het zit hem dus in dat asr biet wil syncen🤔 heb hem al een keer opnieuw gekoppeld en dan forceer je een nieuwe synchronisatie maar om nou elke dag dat te gaan doen is wel vervelend. Ik wacht het nog even 2 dagen af en als hij dan niet zegt dat ik mn weekdoel behaald heb ga ik asr even contacten

Bedankt voor de response in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobiscity
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-08 17:23
Als er in september weer een nieuwe Apple Watch wordt gelanceerd (met hopelijk eindelijk een fatsoenlijke batterijduur). Hoe snel zou deze dan ongeveer in de Vitality store komen? Als ik het topic terug lees was het vorig jaar pas in januari ongeveer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanNL
sjobiscity schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 09:28:
Als er in september weer een nieuwe Apple Watch wordt gelanceerd (met hopelijk eindelijk een fatsoenlijke batterijduur). Hoe snel zou deze dan ongeveer in de Vitality store komen? Als ik het topic terug lees was het vorig jaar pas in januari ongeveer?
Lijkt mij wel eerder, had de AW6 eind november besteld en binnen een paar dagen binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobiscity
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-08 17:23
@JohanNL Kwam hij eind november in de store? Of had je hem later besteld dan hij online kwam?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanNL
sjobiscity schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 10:10:
@JohanNL Kwam hij eind november in de store? Of had je hem later besteld dan hij online kwam?
Weet ik niet, ik ben toen namelijk net begonnen met vitality en kon hem toen dus bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 17:50
sjobiscity schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 09:28:
Ik heb hem 15 oktober besteld, dat was dacht ik ook de eerste dag dat het kon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DKjordy
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:35
sjobiscity schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 10:10:
Eind oktober was die ook al in de store, maar het is lastig te zeggen wanneer die precies in de store was, dan moet iemand met Vitality zijn begonnen in september of oktober.

Gezien ze via een externe partij de AW leveren, zal er wel een tijdje tussen de release en de tijd in de shop zijn. A.S.R. zegt zelf het volgende:
We belonen je graag met het meest actuele aanbod van Apple. Dus zodra we goede afspraken hebben met de leveranciers bieden we nieuwere modellen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 19:56

Dazzler2120

FP ProMod
Dit zal waarschijnlijk al eerder besproken zijn, maar ik ben aan het twijfelen over een activity tracker / sporthorloge. Is er een reden dat ASR Vitality alleen de Fitbit Charge 4 aanbiedt? Ipv een suntoo of een garmin?
Is dit iets wat ze in de toekomst verder willen uitbreiden?

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
Dazzler2120 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 17:54:
Dit zal waarschijnlijk al eerder besproken zijn, maar ik ben aan het twijfelen over een activity tracker / sporthorloge. Is er een reden dat ASR Vitality alleen de Fitbit Charge 4 aanbiedt? Ipv een suntoo of een garmin?
Is dit iets wat ze in de toekomst verder willen uitbreiden?
Als je een iPhone hebt, dan kun je de Apple watch bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
JohanNL schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 18:58:
[...]

Als je een iPhone hebt, dan kun je de Apple watch bestellen.
Dat kan sowieso toch, los van je telefoon. Als je met een andere smartwatch (of, alleen met stappen zonder horloge) je doelen haalt kan de Apple watch op marktplaats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 19:56

Dazzler2120

FP ProMod
Nja ik heb geen iPhone en wil geen Apple watch, maar zocht wel naar iets meer functioniteit dan de Fitbit, dus vandaar dat de vraag kwam...

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Ik doe nu mee met de HIIT challenge van de ticwatch een voor een gratis smartwatch .. maar dat heeft dan weer weinig met ASR te maken hehe

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dazzler2120 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 19:04:
Nja ik heb geen iPhone en wil geen Apple watch, maar zocht wel naar iets meer functioniteit dan de Fitbit, dus vandaar dat de vraag kwam...
waarom is gissen. Maar je kan gewoon de apple watch nemen en verkopen en van dat geld een meer high-end smartwatch die goed met android werkt kopen en dan toch die 19,43 cashback per maand hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door JvS op 23-07-2021 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
@Dazzler2120 zolang je een tracker gebruikt die met de ars vitality app kan synchroniseren is er niks aan de hand. wat je om financiële redenen kiest is ook aan jou. asr biedt iets aan, waar je zelf wel of niet voor kan kiezen. (asr is geen webshop maar een verzekeraar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
JvS schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 08:16:
[...]

waarom is gissen. Maar je kan gewoon de apple watch nemen en verkopen en van dat geld een meer high-end smartwatch die goed met android werkt kopen en dan toch die 19,43 cashback per maand hebben.
Precies. @Dazzler2120 Het zal misschien iets minder goedkoop uitpakken omdat je € 439 voor de AW6 betaald en deze tweedehands voor een lager bedrag zal verkopen, maar als ik een snelle blik werp zou je er wel zo'n €350 voor moeten krijgen.

Daar kan je dan prima een Samsung, Garmin of iets anders voor kopen met wellicht een kleine bijbetaling. Als je echter na 2 jaar je cashback hebt terugverdiend, heb je wel die € 439 eruit en is het alleen die bijbetaling geweest die je zelf hebt betaald.

Want welke activity tracker je gebruikt, maakt niet zoveel uit omdat ASR Vitality gewoon kan koppelen met diverse sport apps/diensten en daar z'n data uit haalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je kan trouwens een workout op apple echt uitstekend pauzeren en dan ziet-ie alleen de hartslag van de gemeten tijd met een apple watch. Was naar mn ouders gefietst uit Utrecht en samen was het > 90min 60% maar er zat wel veel tijd tussen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_upfh99ofdu45ylAV52D6_OnhGA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/feJq4aU0WLvBFyuATmz9oQTL.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
ascent schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 19:05:
Ik doe nu mee met de HIIT challenge van de ticwatch een voor een gratis smartwatch .. maar dat heeft dan weer weinig met ASR te maken hehe
haha toch jammer dat je die nu noemt, 4 dagen nadat de inschrijving is gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpicyRamen
Afgelopen vrijdag maar de apple watch via asr besteld. Kreeg een mail dat het 14 dagen levertijd is. Heb even deze thread rondgekeken en zag dat dit getal niet klopt. Ik hoop dat dit ook het geval voor mij is.

Ik ga voornamelijk krachttraining doen, 5 keer per week meestal. Waarschijnlijk kom ik dan niet aan de benodigde hartslag, dus maar 20 minuten cardio na het trainen doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
ascent schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 19:05:
Same. Heb zelfs nog een nieuw account op Strava gemaakt met emailadres login zodat ik hem kan koppelen aan ASR vitality. Winwin. Zit nu op dag 8 v/d 21 officieel maar je hoeft maar 18 dagen lang 20min hiit doen met hartslag >130.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
SpicyRamen schreef op maandag 26 juli 2021 @ 20:28:
Afgelopen vrijdag maar de apple watch via asr besteld. Kreeg een mail dat het 14 dagen levertijd is. Heb even deze thread rondgekeken en zag dat dit getal niet klopt. Ik hoop dat dit ook het geval voor mij is.

Ik ga voornamelijk krachttraining doen, 5 keer per week meestal. Waarschijnlijk kom ik dan niet aan de benodigde hartslag, dus maar 20 minuten cardio na het trainen doen!
Waarom zou dat niet kunnen kloppen?
Elke leverancier heeft de ene keer langere levertijden dan de andere keer, vooral met dingen als Apple spul.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tinusvolkel
Tinusvolkel schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 10:19:
[...]

Bedankt voor de uitleg, en heb mij aangemeld :)
Wacht nog op de series 7 aangezien ik een series 4 heb, dus kan nu alleen gebruik maken van de weekbeloning.

Ow eerste weekdoel is maar 300 punten, er stond vanavond toch al een fietsritje op de planning dus dat komt dan vandaag al goed. :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A-qjPspbkLiNwt2Okkx4T57Uwu8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zaI23tEfyJasUvoNF3eHjtvA.jpg?f=fotoalbum_large

Jaardoel binnen 2 maanden binnen *O*
Maar wat kan ik ermee. :? krijg nu dus korting op aanvullende pakketen als ik eind van het jaar overstap.
Kan nu dus mooi redelijk goedkoop 6 fysio behandelingen doen, maar jammer dat je zorgbest van Ditzo niet meer kan afsluiten want daar zitten steunzolen in die bij mij wel een keer aan vervanging toe zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:09

Nicap

Tsssk....

@Tinusvolkel netjes hoor.
Welke test heb je gedaan om tot de 25000 te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
Nicap schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 08:58:
@Tinusvolkel netjes hoor.
Welke test heb je gedaan om tot de 25000 te komen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/06aQXLxg6OPs05JD0PVSQi4kKbM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/N9SjevlOhPAVCXxCKYTaLksW.jpg?f=user_large

Had iets voordat ik mee deed een sportmedische test laten doen vanuit het werk, en deze data vonden ze bij ASR prima, maar niet alle metingen zaten hierin dus heb niet de maximale 16500 punten hiermee gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 22:49
Zijdelings gerelateerd aan Vitality: de Intersport goft cards die je als weekbeloning kunt kiezen, werken momenteel niet.

Bij de checkout op de webwinkel van Intersport ontbreekt deze bij de betalingsmogelijkheden. Volgens klantenservice een technische storing, in de fysieke winkel moet het wel werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cis

Cis

Altijd gedacht dat iedereen incompetent was met de ASR app, als de sync weer eens niet werkte. Ik heb echt nooit issues gehad.

Tot vandaag. De Google Fit sync werkt niet. Zodra ik sy c, is de laatste sync date 1 jan 1970.
Delinken helpt niet.

Dus bij dezen mijn excuses: sorry lieve Tweakers :>

[ Voor 10% gewijzigd door Cis op 01-08-2021 20:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ascent
Cis schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:47:
Altijd gedacht dat iedereen incompentent was met de ASR app, als de sync weer eens niet werkte.
oOo _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tinusvolkel
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KoCv1jqpqaqwwZOZrvawQPQdq94=/x800/filters:strip_exif()/f/image/j6bIl4DOF0J6sfnBVOkab4Gr.png?f=fotoalbum_large

Blijft toch wel een leuk spelletje :)
(220-33 x 70% = 130.9)

Cis schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 20:47:
Altijd gedacht dat iedereen incompetent was met de ASR app, als de sync weer eens niet werkte. Ik heb echt nooit issues gehad.

Tot vandaag. De Google Fit sync werkt niet. Zodra ik sy c, is de laatste sync date 1 jan 1970.
Delinken helpt niet.

Dus bij dezen mijn excuses: sorry lieve Tweakers :>
Hier heb ik nog steeds deze gedachten >:) heb nog maar 1x gehad die ie een dag later syncte en sport bijna dagelijks.

[ Voor 40% gewijzigd door Tinusvolkel op 03-08-2021 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Hm hier ligt de sync er uit, ook bij m'n vriendin. Blijft ook een random spelletje of je je punten krijgt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:21
@Dazzler2120 Ik heb zelf de Apple Watch besteld en heb hem vervolgens verkocht. Ik geloof zo'n 80 euro mee "verloren", maar dat heb ik al bijna terugverdiend en vanaf dat moment is het cashen. Ik heb daarna een Garmin horloge gekocht.

Houd er wel rekening mee dat je de Apple Watch alleen kan bestellen met een iPhone, ik heb dus even het toestel van mijn vader moeten gebruiken om te bestellen want ik heb geen iPhone.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
ascent schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 07:24:
Hm hier ligt de sync er uit, ook bij m'n vriendin. Blijft ook een random spelletje of je je punten krijgt :)
Hmm, ik twijfel al lange tijd of ik een Apple Watch SE gewoon ga kopen of een AW s6 via Vitality en dan hopelijk minstens de helft terugverdienen om zo minstens gelijk uit te komen met een AW SE elders kopen.

Ik ben er echter uit: ik lees al maanden mee en lees eigenlijk steeds of in ieder geval regelmatig problemen met de sync. Ik heb daar geen trek in en hoewel ik net als met een storing bij een ISP er begrip voor kan hebben als dit sporadisch gebeurt, lijkt dit toch meer op een consequent probleem aan ASR kant. Ik haak dus af.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:20
MooDyBLueS schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 08:40:
[...]

Hmm, ik twijfel al lange tijd of ik een Apple Watch SE gewoon ga kopen of een AW s6 via Vitality en dan hopelijk minstens de helft terugverdienen om zo minstens gelijk uit te komen met een AW SE elders kopen.

Ik ben er echter uit: ik lees al maanden mee en lees eigenlijk steeds of in ieder geval regelmatig problemen met de sync. Ik heb daar geen trek in en hoewel ik net als met een storing bij een ISP er begrip voor kan hebben als dit sporadisch gebeurt, lijkt dit toch meer op een consequent probleem aan ASR kant. Ik haak dus af.
Als iPhone gebruiker kan ik niks anders zeggen dat de sync met Apple Gezondheid altijd werkt. De Strava koppeling werkt wat minder soepel, maar uiteindelijk synct hij meestal alsnog je activiteit (kan tot 6? dagen na de activiteit).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinusvolkel
[...]

Voor een apple watch cashback hoeft ie maar 1x per maand te syncen en dat moet denk ik wel lukken :)
Verder gaan mensen op een forum eerder iets zeggen als iets niet werkt ipv als het wel werkt. Maar hier heb ik nog maar 1x gehad dat hij dus pas een dag later gesynt was.

Hier ook apple gebruiker, maar ook is hier de sync met Strava vrijwel direct als ik de app open na het sporten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 08:05
[...]

Zonde. Ik denk dat je hier juist alleen de problemen leest. Inmiddels gebruik ik de iPhone & Apple Watch combi nu 1,5 jaar i.c.m. Vitality. Nog nooit problemen gehad met syncen :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Ik merk het ook vooral met Strava. Google Fit is nog maar één keer stuk geweest, Strava loopt bijna wekelijks wel een paar dagen achter. Qua Apple watch overweeg ik inderdaad hetzelfde. Ding kopen, doorverkopen en blijven sporten met een brakke stravasync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slickk
[...]

Inmiddels 7 maanden lid en 7x cashback gekregen á €17,88 elke maand (heb de kleinere 40mm versie, dus dat scheelt een paar euro). Ik heb 1x last gehad van wat sync problemen, maar dat werd binnen dezelfde week nog opgelost en daardoor geen punten misgelopen.

Ik zou me niet te veel zorgen maken om die sync-problemen. Het grotere risico is dat je twee jaar lang niet voldoende beweegt om de nodige punten binnen te halen voor de cashback. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanNL
[...]

Als je de AW of de Fitbit gebruikt, dan zijn er eigenlijk nooit problemen.
Waar het hier meestal fout gaat is dat er mensen zijn die andere software gebruiken dan die standaard bij hun activity tracker wordt geleverd, om de data op te slaan en te synchroniseren.
Doe je dat niet en gebruik je gewoon de Apple Gezondheid app ( in geval van de AW ) dan is er niets aan de hand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:21
Met Garmin dezelfde ervaring, nooit problemen gehad geloof ik. Ook samengevoegde activiteiten pikt hij, als ik twee activiteiten samenvoeg die ik per ongeluk tussentijds had opgeslagen.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Yep same here. Als ik in een andere app track, en dan via strava sync, duurt het soms ietsje langer. Maar de apple health koppeling werkt altijd instant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t_captain
Nog een paar dagen en ik verwacht de 12e maandbeloning binnen te hebben. Dan is de Apple Watch alweer 50% terugverdiend. En ik heb inmiddels mijn 3e paar sportschoenen besteld van de weekbeloningen. Gaat eigenlijk best lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Slickk schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 10:00:
[...]

Inmiddels 7 maanden lid en 7x cashback gekregen á €17,88 elke maand (heb de kleinere 40mm versie, dus dat scheelt een paar euro). Ik heb 1x last gehad van wat sync problemen, maar dat werd binnen dezelfde week nog opgelost en daardoor geen punten misgelopen.

Ik zou me niet te veel zorgen maken om die sync-problemen. Het grotere risico is dat je twee jaar lang niet voldoende beweegt om de nodige punten binnen te halen voor de cashback. :)
Bijkomend risico is dat je over 2 jaar ingekakt op de bank ligt met 0 conditie. En baalt dat je 24*20 euro hebt misgelopen, en niet eens een horloge om je pols hebt. :D

Syncproblemen waren snel opgelost. Binnen 2 dagen. Vanzelf. Ik weet ook nietmof je mag spreken van "problemen". Het werkt gewoon ff niet. Maar strava en garmin hebben mij nog nooit in de stitch gelaten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t_captain
t_captain schreef op zondag 13 juni 2021 @ 10:22:
Alles geprobeerd, uiteindelijk een reinstall van de app gedaan. Werkt weer :)
En weer. Structurele crash bij inloggen via Face ID. Ook bij het inlggen met password bleef hij hangen.

Reinstall en het werkt weer.

Ik vermoed dat de app soms corrupte data in zijn appdata bewaart ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
t_captain schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 13:05:
[...]

En weer. Structurele crash bij inloggen via Face ID. Ook bij het inlggen met password bleef hij hangen.

Reinstall en het werkt weer.

Ik vermoed dat de app soms corrupte data in zijn appdata bewaart ofzo.
Ze geven ook aan dat face ID experimenteel is en tot problemen kan leiden.

Pagina: 1 ... 17 ... 40 Laatste