Acties:
  • +1 Henk 'm!

• balarina
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-06 17:12
Inmiddels bij mij correct gesynched. Fijn, was even bang dat ik een uur moest gaan rennen voor de 300 points😋.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-06 13:12
Synchronisatie werkt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VluggeJapie
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-06 19:45
Hier nog niet, 11k stappen en in de app 9800 daar blijft die al even op hangen helaas. Mijn workout van deze ochtend pakt die helaas ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Nu online

Flappiewappie

Hier nog meer

Topicstarter
Knul schreef op zondag 25 april 2021 @ 13:41:
Hetzelfde hier, ook iPhone i.c.m. Apple Gezondheid. Komt vast later vandaag of begin volgende week goed.
Bij mij is het goedgekomen, was wel meteen goed voor mn hartslag

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VluggeJapie
  • Laatst online: 21-06 19:45
Mijn weekdoel is binnen dus is het ook hier goed gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-01 08:39
Flappiewappie schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:12:
[...]

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]

Voor t gemak van rechts naar links ;-):

Webshop, tegoeden zie je rechtsboven, mandje, in je mandje op bestellen.
haha, thanks! daar had ik de bol.com bonnen niet verwacht, dus ik raakte al in paniek toen ik ze niet kon vinden. gelukkig wist ik wel dit tweakers topic te vinden. ;)

Panasonic 7kW J-Series Split + 190 liter SWW, 2750+2100Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
Ik ben sportschoenen aan het verzamelen met die weekbeloningen. In november een paar, in februari nog een paar en nu onderweg naar het 3e paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
t_captain schreef op woensdag 28 april 2021 @ 21:22:
Ik ben sportschoenen aan het verzamelen met die weekbeloningen. In november een paar, in februari nog een paar en nu onderweg naar het 3e paar.
Elke 3 maanden, dus sportschoenen van 60-65 euro?
Mijn hardloopschoenen kosten bij intersport 140 euro! (elders minstens 125)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
Ik betaal wel iets bij. Combineer hem met de uitverkoop van Intersport en je collectie groeit leuk :)

Ik had eerst een paar Asics van (afgeprijst) 80 euro. Moest ik zelf 2 tientjes bij doen. Het tweede paar waren Nike hardloopschoenen van 160 voor 95 euro. Daar moest dan 50 euro bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dongilles
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-03 20:20
Zijn er meer mensen met inlog problemen sinds IOS 14.5 sinds de update crasht de app bij het inloggen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
dongilles schreef op donderdag 29 april 2021 @ 17:47:
Zijn er meer mensen met inlog problemen sinds IOS 14.5 sinds de update crasht de app bij het inloggen
Ja, maar volgens mij crasht de app alleen bij inloggen met Face ID. Als je met je wachtwoord inlogt, werkt het wel.

[ Voor 4% gewijzigd door oohh op 29-04-2021 17:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ioHpeiH
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-06 23:50
Mijn gouden medaille is ook binnen. Net de 20.000 punten aangetikt. Best wel snel, binnen 4 maanden het jaardoel bewegen gehaald.

Nu maar eens kijken of ik die test ergens kàn doen en of ik dat wil...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:44
Ah leuk, een ASR Vitality-topic. Even volgen.

Heb het ondertussen al sinds januari 2020 toen het net nieuw was.
Al vele bol.com-bonnen gespaard en meteen met de komst van de Apple Watch 6 deze besteld via de shop. Sindsdien elke maand vrij simpel de maximale cashback gehaald, met fietsen, zwemmen en hardlopen gaat dat relatief makkelijk. Over anderhalf jaar dus de AW gratis.

Net voor Corona vorig jaar de gezondheidscheck gedaan bij zo'n Arbo-arts. Alle metingen waren prima dus maximale punten. Weet niet hoe dat tegenwoordig gaat maar als je een beetje sportief bent en op je voeding let val je volgens mij vrij snel binnen dat gebied voor de maximale score.

De app werkt bij mij overigens prima, inclusief synchroniseren. Soms wel even zoeken waar ik de voorwaarden voor het aantal punten kan vinden (met percentages en tijdsduur), dat zit een beetje verstopt. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:32
Zie nu net ook dat ik al 22.000 punten in totaal heb, het maximale wat je kunt halen zonder die test.
Moet enkel dan nog die test doen voor de resterende 3000, eens kijken wanneer ik die kan inplannen :)
ioHpeiH schreef op donderdag 29 april 2021 @ 22:03:
Mijn gouden medaille is ook binnen. Net de 20.000 punten aangetikt. Best wel snel, binnen 4 maanden het jaardoel bewegen gehaald.

Het is inderdaad niet echt iets waarvoor je je extra moet inspannen, als je al voor de volledige Apple watch cashback en wekelijkse cadeaukaarten gaat.
Wat mij betreft wel enigszins een gemiste kans vanuit asr, aan de andere kant zal het voor velen nu ook al intensief genoeg zijn neem ik aan en al lastig zijn alle beloningen te halen.
Kan en haal hier in iedergeval met gemak alle weekdoelen; tenminste 2 keer in de week 1 á 1,5 uur wat sportactiviteiten doen lukt mij wel, dankzij asr vitality blijft dit ritme er ook mooi inzitten en heb sinds mijn start ( eind november ) elke week behaald :)

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:43

Cis

ioHpeiH schreef op donderdag 29 april 2021 @ 22:03:

Ik zou die test niet eens doen voor de korting, want ik heb geen aanvullende verzekering. Maar idd: dan geldt nog steeds de opmerking of ik het kan en wil.
Het voelt als onnodig belasten van het zorgsysteem. Als zo'n arbo-arts ook kan vaccineren, lijkt me dat een betere inzet van resources dan het gezondsheids-checken van gezonde Nederlanders :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t_captain
De bottleneck zijn niet de prikkers maar de vaccins.

Het BIG register bevat 206.000 verpleegkundigen. Als die allemaal tegelijk gaan prikken, zijn we binnen 3 uur allemaal geprikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjimmie
Cis schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 08:42:
[...]

Ik zou die test niet eens doen voor de korting, want ik heb geen aanvullende verzekering. Maar idd: dan geldt nog steeds de opmerking of ik het kan en wil.
Het voelt als onnodig belasten van het zorgsysteem. Als zo'n arbo-arts ook kan vaccineren, lijkt me dat een betere inzet van resources dan het gezondsheids-checken van gezonde Nederlanders :)
offtopic:
Dan ga je er vanuit dat de test onnodig is. Hoe weet je, zonder test, zo zeker dat iedereen gezond is?
De test kan maar zo uitwijzen dat iemand bv een te hoog cholesterol hebt zonder dat hij of zij dat wist. Dan zou de test weleens beter "voor het zorgsysteem" kunnen zijn dan niet testen en later problemen krijgen.
In de lijn van jouw beredenering, beter niet vaccineren want dat kost het zorgsysteem meer dan erop gokken dat je niet heel ziek wordt van een corona besmetting? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Ok ok, ik ga me al aanmelden... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsderkx
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-06 20:55
Hoe kan ik in de APP of bij ASR zien op er in Eindhoven een gezondheidstest kan worden gedaan?
Ik heb over 2 weken de maximale score bereikt die ik met bewegen kan halen.
Als ik de platinum badge haal dan stap ik eind dit jaar naar ASR over.
Ik betaal de tandartskosten nu zelf en neem volgend jaar bij ASR een tandartsverzekering. Met de platinum badge en dus korting op de tandartsverzekering ben ik volgend jaar goedkoper uit bij ASR voor wat betreft de jaarlijkse tandartskosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
Hmm, ik twijfel of er nu dingen stuk zijn, of dat het "by design" wat vreemd werkt.

edit:
Sinds woensdag heb ik de Vitality app actief en gewoon via de apple watch en gezondheid sync de eerste 300 punten binnen.

Vanmorgen heb ik Strava en WOD geinstalleerd. Geweldige app op de apple watch overigens.

WOD ingesteld om automatisch naar Strava te syncen.
Ik weet dat Vitality dan ook met Strava moet syncen, dus Strava ook aan Vitality toegevoegd.

Tussendemiddag gewandeld met WOD.
WOD geeft het correct door aan Strava want die ziet de wandeling, en Apple Gezondheid ziet de wandeling ook.
Dus die syncs werken.

In Vitality kan ik Apple Gezondheid syncen, er staat nu bv Laatst gesynchroniseerd om 14:50
Bij Strava staat dan Klik hier om te synchroniseren maar dan kom ik op een soort niet-klikbaar scherm met "Laatst gesynchroniseerd op [niks] en Klik hier om te synchroniseren [niet klikbaar] en Ontkoppel.

Ik kan dus nergens klikken om de sync te starten en er lijkt ook nog geen sync te zijn geweest.
Dus dat ik maar overnieuw te beginnen.
Ontkoppel draait een aantal seconden en faalt dan.
Strava verwijderd, Vitality verwijderd, iPhone uit.
Alles weer teruggezet, zelfde issue.

Of is dit normaal en gaat ie op een onbekend moment spontaan zelf syncen?

[ Voor 6% gewijzigd door sjimmie op 30-04-2021 15:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjimmie
Cis schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:07:
Ok ok, ik ga me al aanmelden... :+
Sorry, ik zei het wat bot, maar voor mij als duiker is bv elk jaar een verplichte keuring nodig. Ook gewoon om zeker te zijn dat alles nog in orde is. En als hardloper doe ik ook weleens een sportmedische keuring om diezelfde reden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-06 16:01
Hier sinds vandaag ook problemen met de strava-koppeling. Al niet meer gesynct sinds de 27e terwijl dat daarvoor wel goed ging.

Onder 't motto van "have you tried turning it off and on again" dacht ik de koppeling weg te mikken. Maar, kan de koppeling ook niet vanuit asr verwijderen ("unable to delink"); pas als ik bij strava de access revoke voor asr verdwijnt 'ie in de asr app ook.

Als ik dan weer opnieuw link, blijft ie op de 27e staan en komt 'ie niet vooruit.

Bij asr melding gemaakt, ze gaan 't nakijken en komen er uiterlijk de 18e (!) op terug. handig, want de data uit strava heb ik wel echt nodig om de weekdoelen te halen... To be continued.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjimmie
Ah thanks @ascent dan zal het niet aan mij liggen.
Zou het “helpen” als meer mensen met dit issue dat bij asr melden? dan kent asr in ieder geval de omvang/impact. Waar of hoe kan ik dat het beste melden?
Volgens mij las ik in dit topic afgelopen weekend ook al issues met strava.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• t_captain
thijsderkx schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:11:
Hoe kan ik in de APP of bij ASR zien op er in Eindhoven een gezondheidstest kan worden gedaan?
Ik heb over 2 weken de maximale score bereikt die ik met bewegen kan halen.
Ik was naar een adres op Science Park in Son.

AFAIK waren er meerdere opties in/rond Eindhoven, Science Park is vanuit hier makkelijk bereikbaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjimmie
Vanmorgen leek het aanvankelijk nog niet te werken met strava, maar toen ik rond 11u keek stond er ineens dat hij 9u15 had gesynchroniseerd. het kan toeval zijn, maar ik had ook vanmorgen in strava de training van gisteren hernoemd.
Net heb ik een rondje hardgelopen met WOD en die verscheen vrijwel meteen na “done” in strava én in asr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ascent
Hm, renamen. Interessant. Heb ik zojuist ook gedaan en nu kan ik Strava wel normaal delinken. Even in de gaten houden of ie ook weer gaat syncen. Hoe dan ook, leuk idee die app, execute matig. 😃

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-06 16:43

RobertowNL

For your gear!

De synchronisatie met Strava kan ik geen touw aan vast knopen. De ene keer binnen enkele seconden, de volgende keer pas na anderhalve dag.

Training van gisteren staat er hier ook nog niet in. Maar die zal vanzelf wel ergens opduiken.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjimmie
Ai, via de whatsapp van asr kreeg ik de waarschuwing dat ze het renamen afraden. daardoor kan de training worden gezien als “aangepast” en dan worden geweigerd... Advies is om voortaan gewoon 48u te wachten en evt dan een screenshot te sturen als het dan nog niet werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ascent
sjimmie schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 18:36:
Ai, via de whatsapp van asr kreeg ik de waarschuwing dat ze het renamen afraden. daardoor kan de training worden gezien als “aangepast” en dan worden geweigerd... Advies is om voortaan gewoon 48u te wachten en evt dan een screenshot te sturen als het dan nog niet werkt.
Ah, maar ze weten daar dus wel dat het werkt? Als het renamen niet goed is, mag je dan wel een omschrijving toevoegen? Mijn sync loopt inmiddels na een nieuwe fietstocht ook weer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• klaaas
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
sjimmie schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 18:36:
Ik synchroniseer mijn Wahoo en Withings via Strava met ASR. Ik geef nagenoeg al mijn ritten een sommige wandelingen een andere naam dan de generieke naam die Strava genereert. Nog nooit meegemaakt dat een activiteit vervolgens geweigerd werd.

Hij wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjimmie
ascent schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 18:47:
[...]

Ah, maar ze weten daar dus wel dat het werkt? Als het renamen niet goed is, mag je dan wel een omschrijving toevoegen? Mijn sync loopt inmiddels na een nieuwe fietstocht ook weer.
Ik weet niet zeker of renamen het issue oploste, of dat dat toeval (timing) was.
Dus asr zal ook niet weten of dat een potentiele oplossing is, alleen dat je door renamen juist een nieuw probleem kan produceren (afwijzing).

Net weer een rondje gelopen en na een uurtje nog geen nieuwe sync. Het is nu verleidelijk om weer een rename te testen, maar ik ga nu juist eerst maar rustig afwachten. Voor de punten hoef ik allang niks meer te doen, als starter had ik mijn 300 al op dag 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-06 16:43

RobertowNL

For your gear!

Hier sinds de 26e al een sync meer. Mijn idee is dat er gewoon weer iets niet helemaal goed gaat.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pino112
Ik heb voor het wielrennen ook een koppeling met Garmin toegevoegd, dan heb je nog een soort 'backup' voor als Strava hem niet (snel) synchroniseert.

Mijn ritje van vanmorgen staat er dmv Garmin meteen bij, Strava nu inderdaad even niet. Terwijl dat normaal gesproken echt vrijwel meteen na opslaan gebeurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjimmie
Pino112 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:01:
Ik heb voor het wielrennen ook een koppeling met Garmin toegevoegd, dan heb je nog een soort 'backup' voor als Strava hem niet (snel) synchroniseert.

Mijn ritje van vanmorgen staat er dmv Garmin meteen bij, Strava nu inderdaad even niet. Terwijl dat normaal gesproken echt vrijwel meteen na opslaan gebeurt.
Je bedoelt dan:
WOD -> Strava én WOD -> Garmin,
en
Strava -> ASR Vitality én Garmin -> ASR Vitality

Of een andere constructie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pino112
sjimmie schreef op zondag 2 mei 2021 @ 18:29:
[...]

Je bedoelt dan:
WOD -> Strava én WOD -> Garmin,
en
Strava -> ASR Vitality én Garmin -> ASR Vitality

Of een andere constructie?
Alleen dat tweede, dus Strava -> ASR en Garmin -> ASR.
WOD heb/ken ik niet.

Je hoeft er verder ook niks extra's voor te doen. Ik start gewoon de activiteit op m'n Garmin Edge, en die zet hem automatisch op Strava.
ASR bepaalt zelf wel voor welke je punten krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjimmie
Pino112 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 06:51:
[...]

Alleen dat tweede, dus Strava -> ASR en Garmin -> ASR.
WOD heb/ken ik niet.

Je hoeft er verder ook niks extra's voor te doen. Ik start gewoon de activiteit op m'n Garmin Edge, en die zet hem automatisch op Strava.
ASR bepaalt zelf wel voor welke je punten krijgt.
Ah oke, dan gaat jouw backup methode niet voor mij werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• itsyours2relive
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 13:26
Pino112 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:01:

Ook hier geen sync sinds 1 mei, heb helaas m’n weekdoel gemist daardoor.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjimmie
Ik begreep dat je je weekdoel tot max 6 dagen later nog kan halen.
Dus als de sync binnen 6 dagen weer werkt haal je gewoon je doel van vorige week.
Maar inderdaad, hier ook geen strava sync sinds zaterdag 12u05 (heeft hier precies 1 keer gewerkt en toen weer gestopt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:09
Soms zit er wat vertraging op en zoals @sjimmie al zegt heb je nog een paar dagen de tijd voor de synchronisatie. Bij mij geen problemen hier (Garmin/Strava).
Apple moet je wel zelf synchroniseren (kan soms nog wel eens wat extra punten opleveren voor wat stappen bv).

Mocht het echt een keertje fout dreigen te gaan dan kun je altijd met hun contact opnemen en kunnen zij het nog handmatig aanpassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slickk
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:58
Ik gebruik de Workout app op m’n Apple Watch regelmatig. Tussentijds kun je ook op ‘+’ drukken, mijn verwachting was dat het een soort ronde was en uiteindelijk gecombineerd tot 1 workout. Helaas splitst die bij elke + gewoon op als een extra workout. Daardoor m’n weekdoel gemist (ook door de Strava sync die niet werkt trouwens). Afrader dus, als daardoor je workout op 18+14 minuten komt ipv één van 32 minuten. Strava is ook niet gesynct na de workout van gister.

Ach, het gaat maar om €5, maar toch een berichtje via whatsapp gestuurd. Misschien is er nog wat mogelijk. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ascent
https://www.asr.nl/vitality/storingen-en-service

Inmiddels staat de stravastoring op de site.
Storing Strava
Maandag 3 mei 16:00 uur
Op dit moment is er een storing waardoor Strava activiteiten nog niet doorkomen in onze app. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Geen zorgen, we werken hard aan een oplossing. Houd deze pagina in de gaten voor de laatste updates.
Synchroniseren is hier ook weer stuk. Hopelijk kunnen ze achterstallig werk inhalen.

[ Voor 10% gewijzigd door ascent op 04-05-2021 21:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ascent
Hee, vandaag weer een keer Strava sync gehad. Melding van de storing staat nog wel steeds op de site

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DKjordy
  • Laatst online: 10:46
Gisteren mijn gezondheidscheck gehad en gelukkig was alles goed :) nu dus mijn jaardoel ook volledig gehaald.

De check was vrij snel, binnen 20 minuten klaar. Vanwege corona veel dingen zelf opmeten (omtrek, lengte, bloeddruk). De vingerprik deed de arts gelukkig wel :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjimmie
ascent schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 23:10:
Hee, vandaag weer een keer Strava sync gehad. Melding van de storing staat nog wel steeds op de site
Gisteren en vandaag werkte bij mij de Strava koppeling goed.
Maar wellicht zijn ze er nog wel mee bezig en houden ze daarom de storingsmelding open.
DKjordy schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 11:24:
Gisteren mijn gezondheidscheck gehad en gelukkig was alles goed
Dinsdag opgenomen geweest in het ziekenhuis dus ik ga nog even geen check doen. :X
Wat wordt er nog meer gecontroleerd dan bloeddruk, omtrek, lengte en gewicht? Ik neem aan cholesterol en meer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DKjordy
sjimmie schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 14:33:
Wat wordt er nog meer gecontroleerd dan bloeddruk, omtrek, lengte en gewicht? Ik neem aan cholesterol en meer?
BMI wordt bepaald aan de hand van lengte en gewicht en daarnaast middels bloed (van je vingerprik) inderdaad (totale) cholesterol en (willekeurige) glucose. That's it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Longcat
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-08-2024
Niet echt wat je zou verwachten van een gezondsheidscheck, maar ja, een 'echte' check zou ook veel te veel kosten voor ASR. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

DKjordy schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 11:24:
Gisteren mijn gezondheidscheck gehad en gelukkig was alles goed :) nu dus mijn jaardoel ook volledig gehaald.

De check was vrij snel, binnen 20 minuten klaar. Vanwege corona veel dingen zelf opmeten (omtrek, lengte, bloeddruk). De vingerprik deed de arts gelukkig wel :+
Waarom moest je zelf je lengte opmeten? Daarvoor hoef je toch niet zo dichtbij te staan?
Ik neem dat het hier de lichaamslengte betrof...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DKjordy
Cis schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 21:51:
[...]

Waarom moest je zelf je lengte opmeten? Daarvoor hoef je toch niet zo dichtbij te staan?
Ik neem dat het hier de lichaamslengte betrof...?
Betreft inderdaad lichaamslengte, waarbij je met je rug tegen de muur staat en het instrument naar beneden trekt tegen je hoofd aan. Ik denk dat als de arts dat moet doen je niet de 1,5m kan waarborgen. Plus, het is makkelijk zelf te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patavorene
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-06 21:22
Zit nu bijna op een half jaar ‘werken’ en de verdiensten zijn goed. Tot nu toe alle doelen behaald en zit op 100% cashback.

Op het gebied van gezondheid: in oktober zat ik op 10.000 stappen gemiddeld per dag. Dat is langzaam op gaan lopen tot 12.000 in maart/apri/mei. Samenvattend zorgt dit programma er dus voor dat ik gemiddeld 2k meer stappen per dag zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Maandag 10 mei 11:55
De Strava storing is opgelost! Alle activiteiten zijn doorgekomen in de app en je hebt hiervoor punten gekregen. Heb je hier nog vragen over? Benader ons dan via de contactopties onderaan de pagina.
Fingers crossed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• navi24
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-05 14:58
Voor mensen die het weekdoel nog niet behaald heeft en de week is nader voorbij, je kan de datum via je telefoon instellen op de dag die je niet hebt getraind.

Kan je nog een stukje bij trainen en hopen dat je het doel behaald.

Hebben ze trouwens uitgesteld dat je via marathon lopen punten kan verdienen? Ik kan het nergens vinden...

[ Voor 19% gewijzigd door navi24 op 10-05-2021 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Werkt dat echt?n

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjimmie
navi24 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 13:52:
Voor mensen die het weekdoel nog niet behaald heeft en de week is nader voorbij, je kan de datum via je telefoon instellen op de dag die je niet hebt getraind.

Kan je nog een stukje bij trainen en hopen dat je het doel behaald.
Da's niet fair he.
Net zoiets als zo'n GPS emulator installeren ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
sjimmie schreef op maandag 10 mei 2021 @ 13:56:
[...]

Da's niet fair he.
Precies, en door dit soort acties worden goed bedoelde programma's zoals ASR Vitality uiteindelijk om zeep geholpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• navi24
sjimmie schreef op maandag 10 mei 2021 @ 13:56:
[...]

Da's niet fair he.
Beetje grijs natuurlijk, maar ik train bijvoorbeeld zaterdag meer en beetje zonde dat ik maar 300 punten kan verdienen. Mn zondag is namelijk rustdag :p.

GPS emulator of andere crap ben ik daar op tegen.

[ Voor 7% gewijzigd door navi24 op 10-05-2021 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Ik heb m'n sportiviteit en juist verdeeld over de week sinds ASR.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjimmie
navi24 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 14:00:
[...]

Beetje grijs natuurlijk, maar ik train bijvoorbeeld zaterdag meer en beetje zonde dat ik maar 300 punten kan verdienen. Mn zondag is namelijk rustdag :p.

Hier is de zondag ook rustdag, maar ik zie dan vooral een reden om NIET te gaan valsspelen... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• navi24
Haha, ik vind het niet zo vals als ik in de middag en avond train, wat asr eigenlijk zou moeten implementeren. Meer dynamisch zijn met punten verdienen en niet zo statisch.

Eindstand is mensen motiveren in beweging te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik ben nu vier maanden onderweg. Sinds vandaag ook de eerste incasso voor de kosten zien afgeschreven worden. De zilveren status is gehaald. Nog 10k punten voor goud. Als ik nu wekelijks 800pnt haal heb ik in 3 maanden goud gehaald. Maar er zit dus een cap op hoeveel je voor je jaartotaal met beweging kunt krijgen qua punten? Voor platinum moet je dus wel de gezondheidscheck laten uitvoeren? Dan mogen ze wel het aantal plekken uitbreiden. Ik mag 30km reizen om bij een apotheek zo'n test te laten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
Joosie200 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 14:21:
Ik ben nu vier maanden onderweg. Sinds vandaag ook de eerste incasso voor de kosten zien afgeschreven worden. De zilveren status is gehaald. Nog 10k punten voor goud. Als ik nu wekelijks 800pnt haal heb ik in 3 maanden goud gehaald. Maar er zit dus een cap op hoeveel je voor je jaartotaal met beweging kunt krijgen qua punten? Voor platinum moet je dus wel de gezondheidscheck laten uitvoeren? Dan mogen ze wel het aantal plekken uitbreiden. Ik mag 30km reizen om bij een apotheek zo'n test te laten doen.
Ja je komt niet verder dan 22.000 punten ( in mijn geval tenminste ) en hebt 25.000 nodig voor platinum, enige mogelijkheid om die laatste punten te behalen is via de healthcheck.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TR1969
navi24 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 14:00:
[...]

Wat is dan het verschil met een foutieve datum invoeren?

Als je zondag rustdag is heb je nog 6 dagen om max 800 punten te halen, en als de zondag voor je echte een rustdag is dan is dit natuurlijk helemaal een bijzondere tip.

Door dit soort tips help je dit soort programma's omzeep

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjimmie
navi24 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 14:14:
Haha, ik vind het niet zo vals als ik in de middag en avond train, wat asr eigenlijk zou moeten implementeren. Meer dynamisch zijn met punten verdienen en niet zo statisch.

Eindstand is mensen motiveren in beweging te komen.
Nee hoor. ASR promoot regelmatig bewegen, niet "ga je op 1 dag suf-trainen voor 400 punten".
Om soortgelijke redenen krijg je punten voor OFWEL aantal stappen, OFWEL tijd/hartslagzone.

Het bewust veranderen van data (in jouw geval de datum) vind ik net zo fout als elke andere vorm van manipuleren.

Het gaat hier altijd nog om gezondheid, niet om geld verdienen.

Ik weet niet om welke reden jij zo duidelijk hecht aan de zondagsrust, maar ik kan zondagsrust niet rijmen met frauderen om je zondagsrust maar te mogen houden.

EDIT: ik wil wel begrijpen dat je dit gewoon ziet als een truukje, maar het verleidt tot fout handelen en het kan resulteren in een tegenactie van ASR (zoals stoppen omdat het niet meer werkt zoals ze hadden beoorgd).

[ Voor 11% gewijzigd door sjimmie op 10-05-2021 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:59
Sinds een paar dagen weer geen Google en Strava sync. Het blijft toch wel vreselijk moeilijk voor ze om dit langdurig goed werkend te hebben...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• niels2322
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 21-06 08:33
Sinds een aantal weken gebruik ik nu ook ASR Vitality i.c.m. een Apple Watch en vind het heerlijk! Ik haal in principe altijd mijn weekdoelen door 2 a 3 keer per week te fietsen en door stappen te zetten. Ik haal dan ook iedere maand 19 euro aan cashback binnen en 20 euro aan bol.com cadeau kaarten. Zo'n circa 40 euro per maand dus. Ik zit er nu al een paar dagen over na te denken, hoe verdient ASR hier geld mee? Zijn er veel mensen die de 4 euro aan maandkosten er niet uit halen of is mijn data zo veel waard? Met name bij de laatste vraag gaat mijn gedachte alle kanten op..

Hoe zien jullie dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanNL
niels2322 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:36:
hoe verdient ASR hier geld mee?

Hoe zien jullie dit?
Door vooral gezonde en actieve jongeren aan te trekken die over het algemeen veel minder kosten maken, want zelfs na alle cashbacks/cadeau's en alles wat ze weggeven via vitality, met ook de standaard inschrijfkosten van een huisarts bijvoorbeeld blijft er zeker nog zo'n 5 a 600€ aan premiegeld over.
Het kan dus netto prima uitkomen voor de verzekeraar.
Daarnaast denk ik ook wel dat het merendeel niet elke maand de Apple watch cashback haalt en zeker niet alle weekdoelen, dus dat bespaard zeker ook.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Longcat
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-08-2024
niels2322 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:36:
Sinds een aantal weken gebruik ik nu ook ASR Vitality i.c.m. een Apple Watch en vind het heerlijk! Ik haal in principe altijd mijn weekdoelen door 2 a 3 keer per week te fietsen en door stappen te zetten. Ik haal dan ook iedere maand 19 euro aan cashback binnen en 20 euro aan bol.com cadeau kaarten. Zo'n circa 40 euro per maand dus. Ik zit er nu al een paar dagen over na te denken, hoe verdient ASR hier geld mee? Zijn er veel mensen die de 4 euro aan maandkosten er niet uit halen of is mijn data zo veel waard? Met name bij de laatste vraag gaat mijn gedachte alle kanten op..

Hoe zien jullie dit?
Zoals JohanNL al aangaf, ASR bereikt hiermee dat ze klanten binnenhalen (en houden) die weinig of zelfs geen kosten maken. Dat is een pure winst. Daarnaast hebben ze een groot klantenbestand dat wellicht net wat gezonder gaat doen. Een gezonde levensstijl (waar beweging een belangrijk onderdeel van is) zorgt voor minder behoefte aan zorg.
Daarnaast ben je twee jaar bezig met die Apple Watch, dus dan blijf je weer een jaartje langer bij dezelfde verzekeraar en daarna pak je weer die nieuwe Apple Watch en zo ga je nooit meer weg. :)

edit: Google results van "exercise reduction in healthcare costs" ter illustratie:
https://journals.lww.com/...with_lower_health.31.aspx
Our analysis indicated that sufficiently active diabetic patients (i.e., those who exercised more than 150 minutes per week) were associated with lower health care costs (i.e., US$755.83) followed by insufficiently active patients (US$880.08) when compared with their inactive counterparts (US$1200.01).
https://www.ahajournals.org/doi/full/10.1161/jaha.116.003614
Among those without CVD, those with optimal CRF and PA had a mean annual expenditure of $2328 (95% CI, 1932, 2726), compared to $5475 (95% CI, 4668, 6283) of those with poor CRF and PA

[ Voor 23% gewijzigd door Longcat op 14-05-2021 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
MoiZie schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:23:
Sinds een paar dagen weer geen Google en Strava sync. Het blijft toch wel vreselijk moeilijk voor ze om dit langdurig goed werkend te hebben...
Kan ook bij een van de andere partijen liggen natuurlijk.
Strava is de laatste maanden zeker niet de meest stabiele (Garmin naar Strava bv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
MoiZie schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:23:
Gisteren hier ook geen strava sync, vandaag wel.
De stevige wandeling van vandaag staat nu ook in ASR, maar die van gisteren ontbreekt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:01

The End

!Beginning

sjimmie schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 11:42:
[...]

Gisteren hier ook geen strava sync, vandaag wel.
De stevige wandeling van vandaag staat nu ook in ASR, maar die van gisteren ontbreekt.
Bij mij missen ook de stappen van gisteren via Samsung Health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-06 17:30
Ik krijg hem ook niet meer gesynct via Samsung Health. Ik mis 4 dagen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-06 17:30
Longcat schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:35:
[...]

Zoals JohanNL al aangaf, ASR bereikt hiermee dat ze klanten binnenhalen (en houden) die weinig of zelfs geen kosten maken. Dat is een pure winst. Daarnaast hebben ze een groot klantenbestand dat wellicht net wat gezonder gaat doen. Een gezonde levensstijl (waar beweging een belangrijk onderdeel van is) zorgt voor minder behoefte aan zorg.
Daarnaast ben je twee jaar bezig met die Apple Watch, dus dan blijf je weer een jaartje langer bij dezelfde verzekeraar en daarna pak je weer die nieuwe Apple Watch en zo ga je nooit meer weg. :)

edit: Google results van "exercise reduction in healthcare costs" ter illustratie:

[...]

[...]
Precies dat is exact de reden van dit programma. Zorgverzekeraars in Nederland mogen mensen niet weigeren op basis van gezondheid, of kortingen geven op basis van gezondheidsstatus of leeftijd. Maar met dit soort acties bereik je indirect hetzelfde: een groep die jonger is, intentie heeft om te bewegen en überhaupt kan bewegen. De chronisch zieken in een rolstoel doen niet mee, en die kiezen wellicht daarom niet voor asr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t_captain
De acceptatieplicht geldt alleen voor de basisverzekering. Dat is een beetje zoals het oude ziekenfonds (alleen is deelname nu verplicht voor alle inkomens).

Aanvullende verzekeringen zijn particuliere dekkingen. Daar geldt volledige handelsvrijheid tussen klant en verzekeraar. AOV verzekeringen idem.

Vitality heeft korting op deze twee vrije priductgroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
Volgens mij heeft Vitality nu een storing. Ik mag mijn weekbeloning kiezen, maar het lijkt of de API een timeout geeft. Meer mensen hier last van?

Edit: gisteravond laat werkte het niet. Zojuist wel, maar pas bij de derde poging.

[ Voor 22% gewijzigd door t_captain op 16-05-2021 08:42 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ascent
Zaterdag 15 mei 13:38
Op dit moment lijkt het erop dat niet alle activiteiten goed synchroniseren met onze app. Geen zorgen, we werken hard aan een oplossing! Blijf ondertussen lekker bewegen. Je kunt later alsnog je activiteiten synchroniseren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 19:30
Longcat schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:35:
[...]

[...]

[...]
Daarboven op komt dat werkgevers die werknemersverzekeringen hebben lopen via ASR het vitality programma kunnen aanbieden aan hun personeel. Dat is ook weer een extra incentive om bij ASR de verzekeringen af te sluiten. En daarnaast wellicht minder verzuim bij personeel wegens meer bewegen en gezonder leven.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youri1986
  • Laatst online: 04-01 20:39
Meer mensen problemen met synchroniseren sinds vandaag ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TR1969
Youri1986 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 20:34:
Meer mensen problemen met synchroniseren sinds vandaag ?
Zie 2 posts boven je vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 06:24

Richard

Kuru Kuru Kururin

Donderdag de 13e begon bij mij het "nukken" met Synchroniseren (Samsung Health).

12000 stapjes werden in geheel niet geregistreerd.

Vrijdag de 14e 23000+ stapjes die werden geregistreerd voor 100 punten en sindsdien geen Synchronisatie meer; superfijn dat dit topic er is en niet iedereen dezelfde vraag hoeft te stellen.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
Richard schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:21:
Donderdag de 13e begon bij mij het "nukken" met Synchroniseren (Samsung Health).

12000 stapjes werden in geheel niet geregistreerd.

Vrijdag de 14e 23000+ stapjes die werden geregistreerd voor 100 punten en sindsdien geen Synchronisatie meer; superfijn dat dit topic er is en niet iedereen dezelfde vraag hoeft te stellen.
of je kijkt op de status pagina van ASR Vitality, dan weet je het sneller dan dat je moet wachten tot iemand het hierheen copy-paste. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ascent
sjimmie schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:11:
[...]

of je kijkt op de status pagina van ASR Vitality, dan weet je het sneller dan dat je moet wachten tot iemand het hierheen copy-paste. :+
.. daar heb ik een botje op staan zodat ik een bliepje krijg bij wijzigingen aan die pagina :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Dinsdag 18 mei 14:04
Momenteel werken we hard aan een oplossing voor de synchronisatieproblemen. We zorgen ervoor dat je activiteiten later alsnog worden beloond.
(https://www.asr.nl/vitality/storingen-en-service)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Er is een Strava activiteit gewaardeerd in de app zojuist so that's good

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19-06 12:24
Hoe snel was asr vorige keer bij het aanbieden van de nieuwste Apple Watch. Ik wil waarschijnlijk de Watch 7 halen als die uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelflap1992
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06 09:23
Is dit hele pakket ook lucratief als je geen appel telefoon hebt en dus een andere fitbit moet hebben? Ik ben sportief en heb een beroep waar ik veel meters maak dus ik verwacht de doelen wel eenvoudig te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
appelflap1992 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:13:
Is dit hele pakket ook lucratief als je geen appel telefoon hebt en dus een andere fitbit moet hebben? Ik ben sportief en heb een beroep waar ik veel meters maak dus ik verwacht de doelen wel eenvoudig te halen.
T werkt met elke fitness tracker en met android ook zonder als je alleen op stappen gaat dus ja. Dan levert het je 20 piek per maand voor bol.com op en kost het maar 3.50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
appelflap1992 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 22:13:
Hier staat precies met welke trackers ASR Vitality werkt:
https://www.asr.nl/vitality/activity-trackers-apps

Daarmee kan je inderdaad per week €5,00 verdienen door je weekdoel te halen. Daar tegenover staan de maandelijkse kosten van €3,50. Als je dat over een jaar rekent kan je voordeel (52x5)-12x3,50)=218 euro zijn.

Er is daarnaast de mogelijkheid om via een maanddoel een apple watch terug te verdienen, maar daar ben je vrij in.

Je bent het eerste jaar ook vrij van de keuze of je je bij hun verzekert (als je dat nog niet bent). Na een jaar mag je alleen nog meedoen als je je bij hun verzekert.

Maar ik denk dat ik nu vooral de start-post herhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Woensdag 19 mei 10:04
Goed nieuws! De oorzaak van de synchronisatieproblemen met Google Fit en Samsung Health is gevonden. We werken hard aan de oplossing, zodat je zo snel mogelijk je activiteiten kunt synchroniseren en wordt beloond.

Heb je synchronisatieproblemen met Strava?
Hiervan is de oorzaak nog niet gevonden. Geen zorgen, we werken hard aan een oplossing, zodat je ook voor deze activiteiten alsnog wordt beloond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slickk
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:58
Strava activiteit van gisteren is bij mij keurig geregistreerd. Ook de stappen via Apple Health zijn weer goed zichtbaar en leveren punten op.

Het viel me net op dat ik deze week maar 750 punten ipv 800 hoef te halen. Twee weken geleden heb ik 1x het weekdoel niet gehaald, afgelopen week en alle andere weken wel. Misschien ter compensatie van het synchronisatiegebeuren, of hebben ze het in het algemeen makkelijker gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-06 14:53

Dazzler2120

FP ProMod
Er zit meestal 1 week vertraging in, dus als je deze week je doel niet haalt, zal volgende week het doel hetzelfde zijn, of een stapje hoger, en de week erna weer een stapje lager.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:21
Nu de SamenGezond app sinds twee weken vernieuwd is waardoor je én geen koppeling met Garmin/Strava meer hebt én je geen (Coolblue) cadeaubonnen meer kan verdienen op aanraden van een vriendin overgestapt op deze app. Werkt goed icm Garmin Connect en voor €3,50 per maand €5,- per week aan BOL cadeaubonnen is ook nog eens rendabeler dan de €3,- bonnen bij SamenGezond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-Z
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-06 22:47
Bij mij is net alsnog een strava-activiteit van afgelopen vrijdag gesynchroniseerd. Beetje raar, want activiteiten van zondag en maandag waren al gesynchroniseerd. Er lijkt dus schot te zitten in het oplossen van de problemen. In ieder geval alsnog mijn weekdoel van vorige week behaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geeneen643
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-03 18:14
Thy... schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 12:03:
Nu de SamenGezond app sinds twee weken vernieuwd is waardoor je én geen koppeling met Garmin/Strava meer hebt én je geen (Coolblue) cadeaubonnen meer kan verdienen op aanraden van een vriendin overgestapt op deze app. Werkt goed icm Garmin Connect en voor €3,50 per maand €5,- per week aan BOL cadeaubonnen is ook nog eens rendabeler dan de €3,- bonnen bij SamenGezond.
Ja, de samengezond app is aardig uitgekleed en een stuk minder gebruikersvriendelijk geworden..én-én werkt wel, dus Apple Watch om voor ASR, iPhone mee voor samengewoond...dubbele bonus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
geeneen643 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 12:51:
[...]

Ja, de samengezond app is aardig uitgekleed en een stuk minder gebruikersvriendelijk geworden..én-én werkt wel, dus Apple Watch om voor ASR, iPhone mee voor samengewoond...dubbele bonus...
Die samengezond app heeft bij een hoop mensen weer andere nukken.
Omdat ze helemaal niet meer werken met andere trackers dan hun interne tracker, kunnen ze ook minder problemen hebben. Maar als je bv op hun facebook kijkt dan word je nog niet gelukkig van de problemen. Ze werken er wel hard aan, soms meerdere app updates in een week.
Nu je bij samengezond alleen nog kan sparen voor hun waardeloze eigen puntensysteem zie ik weinig toegevoegde waarde meer. Waar mogelijk start ik die app nog wel, in de hoop dat het over een aantal weken alsnog weer een goede app wordt.
Maareh, wat bedoel jij dan met "dubbele bonus"? Ik zie geen samengezond bonus waarde meer namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:01

The End

!Beginning

Van de statuspagina:

Updates actuele storing
Donderdag 20 mei 15:11
Er is een oplossing voor de synchronisatieproblemen met Google Fit en Samsung Health! Wat kan je doen? In de Google Play Store vind je nu een nieuwe versie van onze app. Voer de update uit en hierna kan je weer zonder problemen synchroniseren en word je alsnog beloond voor je activiteiten.

Er staan nog meer meldingen over de andere sync problemen: https://www.asr.nl/vitality/storingen-en-service

[ Voor 13% gewijzigd door The End op 20-05-2021 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
Bij mij synct het weer inderdaad.

Ik loop nu wel tegen een probleem aan met een nieuwe iPhone. Ik heb een Galaxy Watch, maar Samsung Health is niet te koppelen aan asr via de iPhone. Er is geen andere manier om trainingen te loggen denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
Speculaes schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:49:
Bij mij synct het weer inderdaad.

Ik loop nu wel tegen een probleem aan met een nieuwe iPhone. Ik heb een Galaxy Watch, maar Samsung Health is niet te koppelen aan asr via de iPhone. Er is geen andere manier om trainingen te loggen denk ik?
Wellicht net zoiets als met WorkOutdoors->Strava->ASR?
In jouw geval dus Samsung Health -> Strava -> ASR.
https://support.strava.co...-Samsung-Health-en-Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
sjimmie schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:09:
[...]

Wellicht net zoiets als met WorkOutdoors->Strava->ASR?
In jouw geval dus Samsung Health -> Strava -> ASR.
https://support.strava.co...-Samsung-Health-en-Strava
Het is momenteel nog niet mogelijk om Strava te koppelen met de Samsung Health-app op iOS-apparaten.

Hm, lijkt er helaas op dat dat niet kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dongilles
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-03 20:20
Pfff wat is die ASR toch een drama… sinds woensdag niet meer fatsoenlijk gesynced.
Workouts/stappen worden niet meer gesynced.
Iphone icm met applewatch.
Meer mensen met problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Nee, gaat iedere dag nog goed, zit nog niet op iOS 14.5, misschien dat dit uitmaakt?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:31

Nicap

Tsssk....

Ik zit wel op de laatste iOS versie. IPhone 12 met watch 6. Geen issues tot nu toe. Ik sync soms wel handmatig, want ongeduldig ☺️

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Pagina: 1 ... 14 ... 40 Laatste