Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:18
ioHpeiH schreef op maandag 22 maart 2021 @ 13:44:
[...]

Ga ik proberen. De gemiddelde hartslag constant in beeld vind ik erg handig. Dus ik wil WOD graag blijven gebruiken.

Volgende “probleem”. Zowel Strava als WOD schrijven gelijktijdig naar de Apple Conditie App. Dus met een kleine workout knallen de ringen al vol.
Dat kun je instellen in de gezondheidsapp.
Als je deze opent en op je profielfoto klikt kom je bij de instellingen hiervan.
Daarna op app's klikken en aangeven van welke apps welke gegevens in gezondheid (en conditie) worden meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-06 16:33

Saninl

ioHpeiH schreef op maandag 22 maart 2021 @ 13:44:
[...]

Ga ik proberen. De gemiddelde hartslag constant in beeld vind ik erg handig. Dus ik wil WOD graag blijven gebruiken.

Volgende “probleem”. Zowel Strava als WOD schrijven gelijktijdig naar de Apple Conditie App. Dus met een kleine workout knallen de ringen al vol.
Dat euvel heb ik niet, terwijl in de Health app zowel WOD als Strava read en write vrijheden hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:55
Ben ik de enige die het behalen van je stappendoel/weekdoel als een verplichting gaat zien? Nu een aantal keer met wat moeite gehaald en moet nu mezelf er echt toe zetten om voor die punten aan de slag te gaan.

Waar dit eerst makkelijk ging en een soort stok achter de deur was begint het nu als een verplichting of soort van taak te zien.

Misschien komt het ook door de hele corona situatie op dit moment hoor, maar was benieuwd of anderen dit misschien ook zo ervaren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:29
Afgelopen week heb ik de 800 punten niet kunnen halen. Deze week opnieuw proberen. Zondags had ik nog 300 punten binnen willen halen met een mountainbikerit. Fiets vrijdag meegenomen naar mijn weekendadres en er dan 's ochtends achterkomen dat je je helm vergeten bent...

Nu ik door de weeks niet meer naar het werk fiets vind ik het wel erg moeilijk. Toen ik nog geen 800 punten hoefde te halen had ik regelmatig 800 punten of meer. Vandaag op het werk wel weer 10.000 stappen dus dat is wel erg gunstig. 250 punten in de pocket nu, morgen 300 met training en dan in het weekend eerst een tweede helm kopen.

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdegraaf82
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 28-05 12:28
Hallo,

Ik heb gisteren Vitality aangevraagd met de Apple Watch. Ik heb geen verzekering bij de aangesloten partijen, dus doe het enkel voor de cashbacks een jaartje en dan moet ik het opzeggen.

Ik vroeg me af:
- is het mogelijk ook bepaalde bewegingen / workouts niet te synchroniseren? Ik wil voorkomen dat ie binnen no-time op 800 is omdat ik een keer een week veel gesport heb.
- hoe maak je onderscheid tussen de cashback per maand en de 20euro bol.com (mits je de doelen haalt)? Of is dat duidelijk te zien aan het eind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-06 18:39
frankdegraaf82 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:31:
- hoe maak je onderscheid tussen de cashback per maand en de 20euro bol.com (mits je de doelen haalt)? Of is dat duidelijk te zien aan het eind?
Dit is in de app eenvoudig te zien. Je hebt week en maanddoelen en deze zijn te vinden op gescheiden tabbladen.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
@HansAnders07 Heel herkenbaar van mijn vrouw. Die zei van de week letterlijk: eigenlijk ga ik alleen maar hardlopen voor de punten. De 800 punten ervaart zij echt als veel, maar ze went er wel meer aan. Omdat ze het een keer niet heeft gehaald, heeft ze nu voor de tweede week geloof ik 750pt. Tsja, dat scheelt amper iets.

Ik sport wel 3x per week dus geen probleem, alleen in de ijs en sneeuwweek was het lastiger maar toen heb ik wat extra gewandeld. Omdat ik sowieso 2x een uur hardloop (dan heb je al 600 punten), red ik die andere 200 ook gemakkelijk. Of een kort rondje hardlopen, twee dagen wat meer wandelen, stevig doorfietsen als ik wat pijntjes heb. Eigenlijk geen probleem nu.

Edit: Ik had trouwens laatst per ongeluk een activiteit te vroeg beëindigd. Kreeg daardoor amper punten, ik heb de bestanden toen vanuit Garmin geëxporteerd van beide activiteiten, samengevoegd via internet en toen kreeg ik wel alle punten.

[ Voor 15% gewijzigd door Arjan90 op 24-03-2021 20:36 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-06 12:28

Flappiewappie

Hier nog meer

Topicstarter
HansAnders07 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 17:37:
Ben ik de enige die het behalen van je stappendoel/weekdoel als een verplichting gaat zien? Nu een aantal keer met wat moeite gehaald en moet nu mezelf er echt toe zetten om voor die punten aan de slag te gaan.

Waar dit eerst makkelijk ging en een soort stok achter de deur was begint het nu als een verplichting of soort van taak te zien.

Misschien komt het ook door de hele corona situatie op dit moment hoor, maar was benieuwd of anderen dit misschien ook zo ervaren..
Je komt nu op de fase dat de App echt zijn werk doet - hij is je echt aan het coachen. Tis maar net hoe je er mee om gaat. Het idee is dat het juist als een taak voelt dat je elke dag iets gaat doen: daarmee ga je uiteindelijke fitter worden. Tip: bouw iets in je ritme in zodat je niet meer hoeft na te denken en het voor de app doet maar als een gewoonte - zo ga ik elke ochtend 20 min hardlopen, of als het regent 20min HITT training voor de TV. standaard elke dag 200/100 punten en hoef er de rest van de dag niet meer aan te denken.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Topicstarter
Hallo,

Ik heb gisteren Vitality aangevraagd met de Apple Watch. Ik heb geen verzekering bij de aangesloten partijen, dus doe het enkel voor de cashbacks een jaartje en dan moet ik het opzeggen.

Ik vroeg me af:
- is het mogelijk ook bepaalde bewegingen / workouts niet te synchroniseren? Ik wil voorkomen dat ie binnen no-time op 800 is omdat ik een keer een week veel gesport heb.
Beide mogelijk. Maar je punten zullen nooit "omhoog" schieten dus dat managen heeft geen zin. Doel halen = punten een stap omhoog.
Je hoeft geen onderscheid te maken, de app telt de punten en dat is gewoon en cashback en bol.com. Eitje.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Nu online
@Flappiewappie Juist het coachen mis ik dan weer, bijv. Garmin coacht me wel met hun "Insights" waarin je verteld wordt of je op schema loopt voor je doel. Bij ASR Vitality heb ik dat nog niet gezien, maar zoals gezegd gaat het bij mij redelijk makkelijk dus heb ik de coaching ook niet nodig. Maar ik hoor mijn vrouw er niet over dat ASR Vitality "zeurt" over de punten.

Ik wacht nog steeds totdat ze Garmin aanbieden als horloge. Als Android gebruiker kom je er echt heel bekaaid vanaf met de Fitbit, komt niet eens in de buurt van de Apple Watch voor soort. Ik neem liever een Garmin dan dat een Apple Watch kooo en verkoop. Dan heb ik geen excuus voor vrouwlief om een nieuwe te kopen :+

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Topicstarter
Arjan90 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:44:
@Flappiewappie Juist het coachen mis ik dan weer, bijv. Garmin coacht me wel met hun "Insights" waarin je verteld wordt of je op schema loopt voor je doel. Bij ASR Vitality heb ik dat nog niet gezien, maar zoals gezegd gaat het bij mij redelijk makkelijk dus heb ik de coaching ook niet nodig. Maar ik hoor mijn vrouw er niet over dat ASR Vitality "zeurt" over de punten.

Ik wacht nog steeds totdat ze Garmin aanbieden als horloge. Als Android gebruiker kom je er echt heel bekaaid vanaf met de Fitbit, komt niet eens in de buurt van de Apple Watch voor soort. Ik neem liever een Garmin dan dat een Apple Watch kooo en verkoop. Dan heb ik geen excuus voor vrouwlief om een nieuwe te kopen :+
Ik vind dat dus best prettig hoe het eigenlijk een gewoonte wordt ipv dat ze met allerlei trucs en informatie je gemotiveerd proberen te houden. Je moet intrinsiek echt gemotiveerd zijn om voldoende te bewegen, niet om punten te halen. Ik weet nu voor mezelf wat ik moet om elke week 800 punten te halen (met gemak). Dat betekend elke ochtend sporten doordeweeks; en dan maak ik het in het weekend af met een stuk duursport. Vooral dat -elke- dag stukje is gewoon top. Daarmee maak je het jezelf gewoon makkelijk. 20 minuten joggen of beetje fitness voor de TV en voilà je blijft de rest van je leven gezond: geruststelling toch. 8)

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Voor ik een Charge had was het op basis van aantal stappen voor iemand als ik die thuiswerkt lastig om de punten te halen. Sinds ik de Charge in huis heb doe ik standaard na de ochtend vergadering een ommetje (icm ASR/ommetje/Samen Gezond app) in de wijk voor ik echt begin aan de werkdag. En zodra ik de werklaptop dichtklap en voor ik ga eten: idem.

Ik mis door corona nu het korte woon/werkverkeer wat ik had met de fiets. Op deze manier scoor ik op basis van hartslag met 30min per dag genoeg voor het wekelijkse doel. Normaal ben ik niet zo van het sporten: heb het met fitness wel gezien nadat ik op 1 plateau blijf hangen qua conditie/gewichten. Dat is vaak na drie maanden wel klaar.

ASR loopt voor mij nog 1 maand gratis door en inmiddels is het vaste prik een ochtend en middag ommetje. In het weekend nog een langere tocht indien nodig straks (zit nu op 650pnt) als ik aan de 800 zit. Maar 6 dagen 100pnt en 1 dag 200pnt kan prima. In het begin heb ik twee weken niet gehaald want ik had nooit punten genoeg op basis van stappen. Maar op basis van hartslag is makkelijker te doen.

Ik heb inmiddels de zilveren status. Goud haal ik in juni/juli als het zo doorgaat heb ik platinum in september/oktober. En het mooiste is de stapel aan bol.com bonnen wordt groter en groter. Samengezond heeft mijn coolblue bonnen hamsteractie gedwarsboomd nu ik geen Hema of Menzis zorgverzekering heb. Dus dan maar Hema bonnen sparen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thijsderkx
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-06 20:55
Voor de SamenGezond 2 Euro bonnen .
Deze zijn een jaar geldig en niet op internet in te wisselen.
Volgens mij kun je in de HEMA winkel met deze 2 Euro bonnen een cadeaukaart kopen.
Dit mag elk gewenst saldo zijn als het maar meer dan 5 Euro is.

De HEMA cadeaukaart is:

* onbeperkt geldig
* te besteden op het gehele assortiment
* in delen te besteden
* ook te besteden voor je aankoop op hema.nl
* niet persoonsgebonden, bij schade of verlies wordt er geen nieuwe uitgeleverd
te besteden in alle HEMA winkels in de landen waar de euro (€) als munteenheid wordt gehanteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotowillemk
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 18-09-2022
Hallo,

Ik vroeg me af:
Punten bouwen op in een vast patroon van 300 naar 800. Ik
meen zo'n 6-8 weken zoiets als: 300-350-400-450-500-600-700-800. Maakt niet uit dat je meteen heel hoog scoort. Alleen als je het weekdoel enkele keren niet haalt dan daalt het maximum even. Weet niet hoe snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
Arjan90 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:44:

Andoid gebruikers komen er inderdaad wat minder goed vanaf.
Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen een Apple Watch aan te schaffen en deze via V&A te verkopen (leveren toch behoorlijk geld op.
Geeft je wel budget om een Garmin aan te schaffen.
Maar Garmin als keuze erbij zou mooi zijn maar daarin is de keuze ook weer zo groot dat het lastig is een model te kiezen die bij iedereen in de smaak valt.

Qua coachend gedrag zit ik wat tussen jou en @Flappiewappie in. Ik sta niet echt te wachten op allerlei onnodige pushmeldingen of ander stimulerend gedrag. Ik kan me wel voorstellen dat je bijvoorbeeld een melding krijgt als je achterloopt op je normale trainingshistorie of als het lastig wordt om je week (of maand) totaal te halen.
Dit is nu mijn tweede jaar en ik denk dat ik vorig jaar na 5 weken al op 800 punten stond en dat is bij mij ook nooit meer naar beneden gegaan.
Heb als ik het goed terughaal 1 of 2 keer mijn weekdoel niet behaald en dat was voor mij ook verklaarbaar.
Verder weet ik inmiddels hoe ik het makkelijkste mijn punten kan halen en hoef daar normaal gesproken geen overdreven moeite voor te doen.
Nu is het even lastig omdat ik door een kuitblessure niet kan hardlopen maar daardoor wordt je wel gestimuleerd om alternatieven te zoeken en zo toch bezig te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdegraaf82
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 28-05 12:28
Thank voor het antwoord. Toch nog een paar vragen:
- dus het maakt niet uit hoe je over je weekdoel gaat, hij loopt sowieso op tot 800? Of zit er een logica achter?
- ik ben nieuw op de Apple Watch wereld. Maar als ik bijvoorbeeld actief 30minuten ga fietsen. Moet dan op de watch een app starten waar ik de activiteit start? Of registreert hij het automatisch. Al heb ik een app nodig. Welke raden jullie aan?
- ergens las ik dat je maximaal 20.000 punten kan halen met activiteiten. Hoe rijmt dat met een weekdoel van 800? Dan kom je toch ruim eroverheen. Wat gebeurd er met die punten dan?

Nogmaals dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Topicstarter
frankdegraaf82 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:37:
- dus het maakt niet uit hoe je over je weekdoel gaat, hij loopt sowieso op tot 800? Of zit er een logica achter?
- ik ben nieuw op de Apple Watch wereld. Maar als ik bijvoorbeeld actief 30minuten ga fietsen. Moet dan op de watch een app starten waar ik de activiteit start? Of registreert hij het automatisch. Al heb ik een app nodig. Welke raden jullie aan?
- ergens las ik dat je maximaal 20.000 punten kan halen met activiteiten. Hoe rijmt dat met een weekdoel van 800? Dan kom je toch ruim eroverheen. Wat gebeurd er met die punten dan?

Nogmaals dank
Als je elke keer -precies- je weekdoel haalt zit je net zo snel op 800 als dat je elke week bijwijze van 1200 punten haalt.

In je apple watch zul je een activiteit moeten starten - dan begint ook de de hartslag met bijhouden. Je Apple watch kan soms wel herkennen dat je wat aan het doen bent. Dan zul je nog steeds ergens akkoord op moeten geven. Stappen telt hij wel zonder dat je er omkijken naar hebt.

Klopt, die punten zul je gewoon "overscoren". Lees je even in op het verschil tussen week (Kadobonnen), maand (cashback watch) en jaardoel (korting premie).

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19-06 12:24
Weet iemand of het mogelijk is om met een Samsung Smartwatch (active 2) je gemiddelde hartslag in beeld te krijgen. Ik heb het niet kunnen vinden en zeker voor langere workouts is het fijn om dat gemiddelde in beeld te hebben. Al paar keer gehad dat ik net 1 hartslag onder 70 of 80 procent kwam en daardoor punten misliep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:55
Flappiewappie schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 20:38:
[...]

Je komt nu op de fase dat de App echt zijn werk doet - hij is je echt aan het coachen. Tis maar net hoe je er mee om gaat. Het idee is dat het juist als een taak voelt dat je elke dag iets gaat doen: daarmee ga je uiteindelijke fitter worden. Tip: bouw iets in je ritme in zodat je niet meer hoeft na te denken en het voor de app doet maar als een gewoonte - zo ga ik elke ochtend 20 min hardlopen, of als het regent 20min HITT training voor de TV. standaard elke dag 200/100 punten en hoef er de rest van de dag niet meer aan te denken.
Ja eens hoor. Dat stuk ritme inbouwen is denk ik wel slim. Doe het samen met mijn vriendin en zij werkt in het onderwijs en gaat sinds enkele weken weer naar school. Hierdoor heeft zij gedurende haar dag een stuk meer stappen dan ik als thuiswerker. Probeer wel in mijn pauze een rondje te doen en regelmatig even door huis te lopen maar dat valt in het niet. Dan is het voor mij aan het eind van de dag een inhaalslag om het doel te halen waar zij bijvoorbeeld al heel dichtbij is.
Ik ga proberen om een aantal ochtenden inderdaad 10 minuten hard te lopen, dat scheelt al iets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slickk
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:58
frankdegraaf82 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:37:

Nogmaals dank
Voor je tweede punt; de standaard Workout app is meer dan voldoende hiervoor. En ja, die moet je dan inderdaad wel starten en stoppen.

Ik weet alleen niet hoe de rest punten haalt met 30 minuten fietsen, mijn hartslag blijft te laag om daar punten mee te scoren. In de stad is het ook wat lastiger omdat er meer pauzes zijn door stoplichten, denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:26
Slickk schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:28:
[...]

Voor je tweede punt; de standaard Workout app is meer dan voldoende hiervoor. En ja, die moet je dan inderdaad wel starten en stoppen.

Ik weet alleen niet hoe de rest punten haalt met 30 minuten fietsen, mijn hartslag blijft te laag om daar punten mee te scoren. In de stad is het ook wat lastiger omdat er meer pauzes zijn door stoplichten, denk ik.
Met een matige conditie kom je al een heel eind om die 100 punten te halen met 30 min fietsen ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dongilles
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-03 20:20
Het programma is natuurlijk ook opgezet om de mensen gezonder te krijgen en daar moet je wel wat voor overhebben.

800 punten zou voor iedereen haalbaar moeten zijn die gezond wil leven.
2 keer in de week sporten voor min 200 punten
En de rest met het zetten van stappen.

Of 1.5 uur in de tuin werken voor 300 punten.

Het is echt sneller verdient als je er wat routine in krijgt.

En dit zeg ik als persoon met slechte knieen (34 jaar en al 5 operaties aan de knieen achter de rug) en een BMI 30 (afkomstig van 42 een paar jaar geleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lien1990
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 22-08-2023
Nou ook hier overstag gegaan om mee te doen met ASR Vitality. Echter, ik heb al een fitbit (versa 2) dus die hoef ik niet aan te schaffen. Maar ik krijg de app niet gekoppeld, iemand die daar een goede oplossing voor heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19-06 12:24
Speculaes schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:20:
Weet iemand of het mogelijk is om met een Samsung Smartwatch (active 2) je gemiddelde hartslag in beeld te krijgen. Ik heb het niet kunnen vinden en zeker voor langere workouts is het fijn om dat gemiddelde in beeld te hebben. Al paar keer gehad dat ik net 1 hartslag onder 70 of 80 procent kwam en daardoor punten misliep.
Soms lossen problemen zichzelf op. Er is nu een nieuwe update voor de Samsung Active 2 uit en daarmee kan je de gemiddelde hartslag in beeld krijgen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-06 13:12
Lien1990 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 13:45:
Nou ook hier overstag gegaan om mee te doen met ASR Vitality. Echter, ik heb al een fitbit (versa 2) dus die hoef ik niet aan te schaffen. Maar ik krijg de app niet gekoppeld, iemand die daar een goede oplossing voor heeft?
Tip: bestel een nieuwe Fitbit en verkoop je oude. Die nieuwe is gratis als je de maanddoelen haalt :)

Voor mij is Vitality tot nu toe heel lucratief. Ben sinds eind juli 2020 bezig en heb inmiddels verdiend:
* 29 / 34 weekbeloningen
* 7 / 7 cashbacks op mijn Apple Watch
* 8% cashback op mijn AOV (over de periode in 2020 dat ik in Vitality zat)

In netto euro's (AOV premierestitutie is belastbaar) zit ik rond de 340.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Cis

[quote]Slickk schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 14:28:
[...]

[ Voor 64% gewijzigd door Cis op 07-04-2021 07:35 ]

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10:25
(jarig!)
Cis schreef op maandag 29 maart 2021 @ 19:30:
[...]

Ik fiets in een uurtje naar werk, en haal daarmee 300 punten. Gemiddeld zit ik op 142bpm, de laatste paar minuten laat ik 'm doorlopen, zodat ik op een uur uitkom. Ik kan natuurlijk ook een stukje langzamer fietsen (en dan haal ik 139bpm ofzo), maar dat vind ik niet leuk :)
Vandaag theoretisch al 800 punten gehaald (2*300 workout, 200 wandelen). Jammer dat de praktijk anders is :+

Tenzij je gemiddeld 16km/u fietst, kan ik me niet voorstellen dat een gem. hartslag onder de 60% blijft. En als dat wel zo is, probeer dan eventueel in het begin wat harder om je hartslag omhoog te krijgen. ;) Eenmaal een hoge hartslag, blijft dat vaak wel even aanhouden.
Eind dit jaar wil ik ook mee gaan doen, maar ik verwacht dat ik alleen punten krijg voor echt sporten. Op een stadsfiets blijf ik met een 20 per uur wel onder de 110 slagen per minuut. Mijn Max hartslag is volgens hun berekening 187 (werkelijk iets van 175) dus dan zou de grens voor 60% op 112 liggen.
Op de racefiets en rustige loopjes blijf ik met een 30 per uur ook nog onder de 130 (187x70%) dus die gaat ie ook nog niet tellen voor 300 punten.

Al met al denk ik dat die 800 punten per week wel moet gaan lukken maar moet er denk ik wel op gaan letten dat de activiteiten een uur duren enzo.

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lien1990
t_captain schreef op maandag 29 maart 2021 @ 10:09:
[...]

Tip: bestel een nieuwe Fitbit en verkoop je oude. Die nieuwe is gratis als je de maanddoelen haalt :)

Voor mij is Vitality tot nu toe heel lucratief. Ben sinds eind juli 2020 bezig en heb inmiddels verdiend:
* 29 / 34 weekbeloningen
* 7 / 7 cashbacks op mijn Apple Watch
* 8% cashback op mijn AOV (over de periode in 2020 dat ik in Vitality zat)

In netto euro's (AOV premierestitutie is belastbaar) zit ik rond de 340.
Ik heb deze net 7 maanden. Voelt een beetje overbodig. en daarbij lost het het probleem niet op, want de app lijkt gekoppelt als ik bij fitbit kijk.
ASR komt er binnen 2 weken op terug. Maar op de vraag of ik dan ook geen geld betaalde kreeg ik een raar antwoord.. moest mijn telefoon maar op zak houden want die telt ook stappen. Op mijn reactie dat mijn werkgever dat niet oke vind was de reactie dat ik maar savonds moest gaan lopen dan.

Halloooo ik ben bakker, loop tijdens mijn werkuren de poten onder mijn lijf vandaan ;) dus ik storneer het geld gewoon als ze afschrijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lien1990
Of ik verkoop mn Fitbit en ga dan voor een apple;) al langer een wens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• t_captain
Voor mij was Vitality de zelf-rechtvaardiging voor een Apple watch. Voor 450 euro vond ik het onzin, maar gegeven dat in in 2 jaar tijd tenminste de helft zou gaan terugverdienen vond ik het wel okee. Zit op koers voor 100%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slickk
Cis schreef op maandag 29 maart 2021 @ 19:30:
[...]

Ik fiets in een uurtje naar werk, en haal daarmee 300 punten. Gemiddeld zit ik op 142bpm, de laatste paar minuten laat ik 'm doorlopen, zodat ik op een uur uitkom. Ik kan natuurlijk ook een stukje langzamer fietsen (en dan haal ik 139bpm ofzo), maar dat vind ik niet leuk :)
Vandaag theoretisch al 800 punten gehaald (2*300 workout, 200 wandelen). Jammer dat de praktijk anders is :+

Tenzij je gemiddeld 16km/u fietst, kan ik me niet voorstellen dat een gem. hartslag onder de 60% blijft. En als dat wel zo is, probeer dan eventueel in het begin wat harder om je hartslag omhoog te krijgen. ;) Eenmaal een hoge hartslag, blijft dat vaak wel even aanhouden.
Daar zit het grootste verschil al; een heel uur in plaats van een half. :) Hartslag zit net als @Tinusvolkel ook rond de 110 op een stadsfiets met een beetje doortrappen, dus de 114 gemiddeld kom ik ook moeilijk aan. Vind het vooral 'irritant' dat ik er zo bewust mee bezig zou moeten zijn door het steeds aanzetten, pauzeren en op juiste moment stoppen voor de meeste punten.

Verder geen problemen mee om de 800 punten te halen. De eerste week nog even op zondag een rondje moeten lopen om die dag 100 punten te scoren ipv 50, maar dat was het wel. Vind de opbouw wel leuk gedaan qua wekelijkse punten. Daardoor heb ik wat routine kunnen vinden en lukt het om met 3x hardlopen per week wel de 800 punten te halen (meestal 2x 200 punten, 1x 300 punten + 100 punten bij elkaar scharrelen op andere dagen (dus 10k stappen / 2 dagen 7,5k).

Zat al een tijdje te kijken naar een Apple Watch SE omdat ik de 6 ook veel te duur vond. Maarja, toch dankzij ASR overstag gegaan en bevalt eigenlijk wel heel erg goed, zeker tijdens het hardlopen. Cashback gaat elke maand automatisch naar een spaarpotje op m'n rekening (4 v/d 4 maanden tot zover), dus over 2 jaar genoeg voor een opvolger maar mag hopen dat die wel wat langer meegaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t_captain
SE heeft volgens mij geen always on OLED scherm? Dat zou voor mij een dealbreaker zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-06 14:54

Kroontje

...

Ik krijg een workout van gisteren (WorkOutDoors > Strava > Vitality) niet door. Wel een workout van vandaag geregistreerd vandaag. Is hier nog iets in te forceren of kan de klantenservice iets betekenen? Iemand toevallig ervaring mee?

Update: na de workout uit Strava verwijderd te hebben en opnieuw vanuit WOD geëxporteerd wordt de workout even later door Vitality herkend. Toch 300 punten :*)

[ Voor 30% gewijzigd door Kroontje op 30-03-2021 20:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Opacalypse89
  • Laatst online: 30-03-2021
Goedenavond allemaal,

Ik heb een vraag omtrent het syncen van Strava id asr app.
Ik ben sinds 01-01-2021 bezig met ASR-vitality, ik heb een AW 3 en gebruikte de apple work-out app, om mijn hardloop activiteiten te tracken, en zo de punten binnen te slepen. Dit ging altijd perfect.
Ik loop 4x per week hard, dit doe ik 35 minuten lang, om zo de 4x200=800 punten voor het week doel binnen te halen dmv hartslag tracking.

Sinds 1,5 week zit er een scheur op het onderste gedeelte van het AW-scherm. Daardoor kan ik de work-out app niet meer gebruiken omdat ik de activiteiten niet meer kan opslaan.(afsluit functie zit op het onderste gedeelte van het AW scherm)
Ik ben toen overgestapt naar Strava aangezien alle functies om de app te gebruiken/af te sluiten aan de bovenkant van het AW scherm zitten, en Strava ook mijn hartslag meet.

Echter synct Strava niet goed in mijn ASR app, de strava activiteiten zijn gekoppeld aan Apple gezondheid, Apple gezondheid sync ik elke keer na het hardlopen, maar hij pakt de punten niet(zie foto).

Foto 1 te zien dat Apple gezondheid, vandaag gesynct is. maar strava sinds zondag niet.
Foto 2 te zien met Apple gezondheid en dat er vandaag een Stava activiteit is geweest.
Foto 3 te zien dat er geen synct functie voor Strava is binnen de ASR app?

Heeft iemand hier verstand van, of weet wat ik moet doen om strava wel te syncen? Anders best zonde, aangezien ik dan mijn behaalde punten kwijt ben.

Enorm bedankt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yX4xLow2v6hah4ydbE7JgUCGRT0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wJ1H1z6QiAaWr0cduIY66Att.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x0O8pPwN6U0zK2XHIhuqBGqBGDQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/V1amZYgmmTV97ycaSvRdY1iY.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_FZH0MFxUC0-frbgkBQITywvWsA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ZkzS82nNZUgz90l3MAznKSZf.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-06 16:43

RobertowNL

For your gear!

Er gaat iets niet helemaal lekker met Strava momenteel. Hier ook de laatste sync sinds 28-03

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TR1969
Soms kan het wel eens een paar dagen duren.
Bij mij geen problemen met synchroniseren (ook gisteren niet).
Soms kan het wel eens helpen om de even de koppeling opnieuw tot stand te brengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chabio
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 07:44
Bij mij was het Bluetooth op mijn telefoon. Even uit/aanzetten en Strava werd direct gesynct. iPhone XR icm AW6

Xbox Live: Chabio | PSN: ChabioPS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slickk
t_captain schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 17:29:
SE heeft volgens mij geen always on OLED scherm? Dat zou voor mij een dealbreaker zijn.
Klopt, was voor mij niet per se een dealbreaker. Het is alleen zo dat je bij ASR Vitality alleen de nieuwste AW kunt krijgen, dus het was niet anders. O-)

Na wat verder lezen zijn er nog wel meer nadelen van de SE ten opzichte van de 6. Zo is de GPS op de SE een stuk minder. Aangezien ik het voornamelijk voor hardlopen ging gebruiken, was een enigszins nauwkeurige GPS wel zo prettig. Qua prijs zit er ook een verschil in natuurlijk dus het zou ook raar zijn als ze vrijwel even 'goed' waren geweest.

(Nog even los van dat het 'Always on' gewoon een software-matige instelling is die Apple doet, dus qua hardware zou de SE prima een always on scherm kunnen hebben, maarja, dan wordt het verschil tussen beide nog kleiner...)

[ Voor 44% gewijzigd door Slickk op 31-03-2021 09:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• t_captain
offtopic:
Apple doet dat geniaal en op het irritante af.

SE modellen bieden veel value for money.

Maar als je eenmaal aan boord bent, dan is een SE t.o.v. je oudere apparaat net even te weinig upgrade. De onderscheidende nieuwe feature zit dan niet erop, waardoor upgraden naar een SE geen zin heeft. Zo voorkomen ze heel slim dat mensen gaan downgraden, terwijl de SE modellen wel nieuwe klanten aan boord trekken.

Ik zit ook helemaal in die Apple bubble. Ben dik tevreden met de iPhone, Airpods en Watch. Het centrale apparaat is de iPhone. Nou vind ik al een paar jaar dat nieuwe telefoons weinig meer toevoegen. Ik zou in de markt zijn voor een goedkopere iPhone, maar iedere keer kloppen ze me met hun slimme portfolio toch weer 800 euro uit mijn zak. Enige wat ik ertegen kan doen is om de upgrade frequentie te verlagen.

Mijn iPhones had ik:
(4) 2.2 jaar
(5) 2.7 jaar
(6s) 3.5 jaar
(XR) 2 jaar en counting

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TobiasdePagter
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-06 17:53
Opacalypse89 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 19:33:
Goedenavond allemaal,

Ik heb een vraag omtrent het syncen van Strava id asr app.
Ik ben sinds 01-01-2021 bezig met ASR-vitality, ik heb een AW 3 en gebruikte de apple work-out app, om mijn hardloop activiteiten te tracken, en zo de punten binnen te slepen. Dit ging altijd perfect.
Ik loop 4x per week hard, dit doe ik 35 minuten lang, om zo de 4x200=800 punten voor het week doel binnen te halen dmv hartslag tracking.

Sinds 1,5 week zit er een scheur op het onderste gedeelte van het AW-scherm. Daardoor kan ik de work-out app niet meer gebruiken omdat ik de activiteiten niet meer kan opslaan.(afsluit functie zit op het onderste gedeelte van het AW scherm)
Ik ben toen overgestapt naar Strava aangezien alle functies om de app te gebruiken/af te sluiten aan de bovenkant van het AW scherm zitten, en Strava ook mijn hartslag meet.

Echter synct Strava niet goed in mijn ASR app, de strava activiteiten zijn gekoppeld aan Apple gezondheid, Apple gezondheid sync ik elke keer na het hardlopen, maar hij pakt de punten niet(zie foto).

Foto 1 te zien dat Apple gezondheid, vandaag gesynct is. maar strava sinds zondag niet.
Foto 2 te zien met Apple gezondheid en dat er vandaag een Stava activiteit is geweest.
Foto 3 te zien dat er geen synct functie voor Strava is binnen de ASR app?

Heeft iemand hier verstand van, of weet wat ik moet doen om strava wel te syncen? Anders best zonde, aangezien ik dan mijn behaalde punten kwijt ben.

Enorm bedankt!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik had dit probleem ook en heb contact opgenomen met de helpdesk. Van alles geprobeerd (zoals cache verwijderen van Vitality en Strava opnieuw koppelen) wat niet hielp. De medewerker van Vitality raadde mij aan om de app te verwijderen, mijn telefoon (Samsung Galaxy S9) opnieuw op te starten, de app dan weer te installeren en de koppeling met Strava weer te maken. Daarna werkte het weer bij mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marcel_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-06 22:41
TobiasdePagter schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 22:05:
[...]
Ik had dit probleem ook en heb contact opgenomen met de helpdesk. Van alles geprobeerd (zoals cache verwijderen van Vitality en Strava opnieuw koppelen) wat niet hielp. De medewerker van Vitality raadde mij aan om de app te verwijderen, mijn telefoon (Samsung Galaxy S9) opnieuw op te starten, de app dan weer te installeren en de koppeling met Strava weer te maken. Daarna werkte het weer bij mij.
Zojuist heb ik ook contact gehad met ASR Vitality, er is inderdaad een storing bij de synchronisatie tussen ASR Vitality en Strava. Ze zijn er mee bezig en ze hebben me verzekerd dat de behaalde punten alsnog bij deze week komen. De activiteit moet binnen 6 dagen na de datum van de activiteit zelf in ASR Vitality staan, dan tellen de punten dus gewoon nog mee bij deze week.

Toevoeging: Gisteren nog een stuk gerend met Strava, die werd wel netjes gesynchroniseerd met ASR Vitality. De workout van donderdag kwam er helaas niet bij, door in Strava even de omschrijving aan te passen werden er opeens wel punten toegekend voor deze workout. Dus ik denk dat het verholpen is, het enige wat even geprobeerd dient te worden is door in Strava iets in de activiteit aan te passen zodat deze opnieuw aangeboden wordt bij ASR Vitality.

[ Voor 20% gewijzigd door Marcel_ op 04-04-2021 09:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lien1990
Wat is jullie ervaring met het terug verdienen van de iWatch?
Is dat een beetje te doen?
Door dat fitbit niet koppelt overweeg ik toch voor Apple te gaan, en mijn fitbit dan te verkopen. (Ik had hem al)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-06 17:03
Lien1990 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:48:
Door dat fitbit niet koppelt overweeg ik toch voor Apple te gaan, en mijn fitbit dan te verkopen. (Ik had hem al)
Als je een beetje regelmatig behoorlijk sport is het prima te doen (als je 100% cashback wilt). Je moet wel denk en aan gemiddeld ongeveer 3x per week. Je haalt dan waarschijnlijk niet alle keren in de maand de weekdoelstelling.

Inmiddels moet ik zelf voor de weekdoelstelling 800 punten per week halen. Hier roei ik nu 4x per week ongeveer 35 minuten voor. Daarmee haal ik altijd 200 punten per keer. Als ik me hierop focus, haal ik altijd het maanddoel voor de cashback (2500 punten).

Als je een paar weken op vakantie gaat wordt het denk ik wel lastiger. Maar het voordeel van de apple watch is dat je stappen ook meegeteld worden. Of je gaat een rondje hardlopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lien1990
En wat is het Max aantal punten wbt weekdoel?
2500 per maand voor de cashback, dat is gemiddeld 625 punten per week.
Als ik kijk naar m’n stappen per dag, dan haal ik dat prima.
Tellen al je punten mee? Of als je weekdoel 800 punten is, en je haalt er 700 dan tellen die 700 ook niet mee voor je cashback?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruudonline
Lien1990 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 13:50:
En wat is het Max aantal punten wbt weekdoel?
2500 per maand voor de cashback, dat is gemiddeld 625 punten per week.
Als ik kijk naar m’n stappen per dag, dan haal ik dat prima.
Tellen al je punten mee? Of als je weekdoel 800 punten is, en je haalt er 700 dan tellen die 700 ook niet mee voor je cashback?
800 is het maximaal aantal punten voor het weekdoel, hoger wordt het niet.
Alle punten die je per dag haalt, tellen mee voor zowel je weekdoel, maanddoel of jaardoel. Je weekdoel wordt gewoon elke week gereset, hetzelfde elke maand voor je maanddoel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Topicstarter
ruudonline schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 14:20:
[...]

800 is het maximaal aantal punten voor het weekdoel, hoger wordt het niet.
Alle punten die je per dag haalt, tellen mee voor zowel je weekdoel, maanddoel of jaardoel. Je weekdoel wordt gewoon elke week gereset, hetzelfde elke maand voor je maanddoel.
De vraag is of als je dan in die week bijvoorbeeld (theoretisch mogelijk) 7x300 punten haalt dit voor je maanddoel telt; het antwoord is ja. Wedstrijdje wie als eerste zijn maanddoel binnen heeft ;-)

Hier staat wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t_captain
Het heeft alleen niet zoveel nut. Als je af en toe 200 of zelfs 300 punten scoort, dan is dat maanddoel van 2500 niet zo moeilijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TR1969
Lien1990 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:48:
Is wat mij betreft prima te doen.
Ben er nu ruim een jaar mee bezig, heb als ik het goed heb een maand niet mijn maximale teruggave gehad, alle andere maanden zonder problemen, meestal rond de 18e van de maand.
Qua weekdoelen heb ik er ca 62 van de 66 gehaald, en ik zit al vanaf de tweede maand oid op het maximum van 800 punten (dus ruim 300 euro aan bol.com bonnen).

Je kunt met activiteiten maximaal 20.000 punten halen voor je restitutie op op je zorgverzekering, voor je week en maandoelen is dat niet van toepassing (en zou je dus in theorie max 365x300 punten kunnen halen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zit
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-06 08:53

zit

Ik vind het toch echt knap voor iedereen met een kantoorbaan of thuiswerken die de 800 punten per week haalt. Ik ben fit en loop 3x per week hard, maar dan ben je er nog lang niet (=600 punten). De andere dagen probeer ik mijn lichaam toch rust te geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
zit schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 22:26:
Ik vind het toch echt knap voor iedereen met een kantoorbaan of thuiswerken die de 800 punten per week haalt. Ik ben fit en loop 3x per week hard, maar dan ben je er nog lang niet (=600 punten). De andere dagen probeer ik mijn lichaam toch rust te geven.
Langere trainingen doen zodat je 300 punten haalt, of de dagen die je niet sport minimaal 7500 stappen zetten, dan ben je er ook.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 07:55
Hier kantoorbaan, 100% thuis, vrouw met baan en twee jonge kids. Doorgaans toch wel minimaal 1000 punten. En dan mis ik soms ook nog wel wat punten omdat ik niet altijd de Watch om heb.

3 x 1 of 1.5 uur op de Tacx in de week -> 900
1-4 dagen met stappen 50 of 100 punten.

Wellicht dat het met hardlopen lastiger is. Op de dagen dat je niet sport wat meer lopen wellicht. Wandeling tijdens lunch etc.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TR1969
Bijvoorbeeld even een half uurtje fietsen, heb je zo 200 punten extra.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lien1990
TR1969 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:49:
[...]

Bijvoorbeeld even een half uurtje fietsen, heb je zo 200 punten extra.
maar dan moet je wel aardig doortrappen. Mijn hartslag is nl niet zomaar hoog genoeg..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batavia
  • Laatst online: 21-06 22:43
Lien1990 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:52:
[...]

maar dan moet je wel aardig doortrappen. Mijn hartslag is nl niet zomaar hoog genoeg..
Ik ben misschien wel erg a-sportief, Maar ik merk dat als ik eerst even een sprintje trek rond het huis. En dan met mijn kinderen ga wandelen dat mijn hardslag al vaak een stukje hoger blijft.

Eigenlijk ook als ik op de hometrainer sta. Eerst naar 150 en dan daar houden is niet een heel groot issue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TR1969
Lien1990 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 08:52:
[...]

30 minuten op 70% van je maximum HR val wel mee toch?
Ik ben niet meer de aller jongste maar bij mij is dat iets van 118 slagen.
Het niet super rustig fietsen oid maar gewoon lekker doortrappen.

Maar dat kan voor iedereen weer anders zijn natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrmatiz87
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16-06-2024
Ik heb vorige maand de Apple Watch aangeschaft en de eerste maandbonus ruimschoots gehaald (4000 punten). Wanneer ontvang je de betaling van ASR Vitality? Ik heb nog niks binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
mrmatiz87 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:32:
Ik heb vorige maand de Apple Watch aangeschaft en de eerste maandbonus ruimschoots gehaald (4000 punten). Wanneer ontvang je de betaling van ASR Vitality? Ik heb nog niks binnen.
Ik heb zo rond de 10/12e telkens mijn maandelijkse cashback ontvangen. Kwam ook omdat ik op 10 januari gestart ben met ASR. Dus ik verwacht voor de maand april dit zaterdag of maandag binnen te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ioHpeiH
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-06 23:50
Ik haal nog steeds met gemak mijn weekdoelen zonder te sporten. Ik doe mee vanaf begin dit jaar, weekdoel staat al even op 800 dus. Wandelen, rondje fietsen, meestal is het doel op vrijdag wel binnen. Ik wandel of fiets daar wel bewust elke dag minimaal een half uur of een uur voor. Maanddoel voor de cashback is ook een makkie tot nu toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inspired
ioHpeiH schreef op woensdag 7 april 2021 @ 16:09:
Ik haal nog steeds met gemak mijn weekdoelen zonder te sporten. Ik doe mee vanaf begin dit jaar, weekdoel staat al even op 800 dus. Wandelen, rondje fietsen, meestal is het doel op vrijdag wel binnen. Ik wandel of fiets daar wel bewust elke dag minimaal een half uur of een uur voor. Maanddoel voor de cashback is ook een makkie tot nu toe.
Je hebt geen zittend werk? Ik kom met een half uur lopen niet boven de 7500 per dag uit. Als je vrijdag op 800 wilt zitten moet je 4 dagen 15k stappen en 1 dag ook nog 200 punten halen met “sporten”. 15k stappen is echt wel iets meer dan een half uur lopen. Dan heb je het over uren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inspired
mrmatiz87 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:32:
Betaling kwam bij mij op 12 maart binnen. Dus neem aan dat het rond de 12de is elke maand. Stond ook wel ergens op de ASR site.

Maakt ook niet uit wanneer je begonnen bent met ASR. De maanddoelen lopen gewoon per kalendermaand.

[ Voor 10% gewijzigd door Inspired op 07-04-2021 21:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Cis

Inspired schreef op woensdag 7 april 2021 @ 21:37:
[...]

Je hebt geen zittend werk? Ik kom met een half uur lopen niet boven de 7500 per dag uit. Als je vrijdag op 800 wilt zitten moet je 4 dagen 15k stappen en 1 dag ook nog 200 punten halen met “sporten”. 15k stappen is echt wel iets meer dan een half uur lopen. Dan heb je het over uren.
Puur vanuit gezondheidsperspectief is het aan te raden om meer te bewegen.
Met computerwerk wordt 10 minuten oogrust per uur geadviseerd. Gebruik dat om even een rondje kantoortuin/huis te lopen. Koffie halen kun je natuurlijk doen, maar doe dat aan het eind van je pauze en ga niet stil staan bij de automaat.
Ook tijdens passieve telefonische vergaderingen kun je makkelijk een stukje rondlopen. Ik loop soms door de wijk als ik videobel.

Vitaliteit komt niet vanzelf. Maar als je een beetje creatief bent, past het prima in een kantoorbaan (en kun je savonds lekker op de bank liggen) :)

Additie: 15k is idd wel een flink aantal, en is bij meer uitzondering dan regel. Ik red het alleen als ik de kinderen lopend naar school breng en haal, en ook in de pauze ga wandelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Cis op 08-04-2021 08:12 ]

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inspired
Cis schreef op donderdag 8 april 2021 @ 07:42:
[...]

Puur vanuit gezondheidsperspectief is het aan te raden om meer te bewegen.
Met computerwerk wordt 10 minuten oogrust per uur geadviseerd. Gebruik dat om even een rondje kantoortuin/huis te lopen. Koffie halen kun je natuurlijk doen, maar doe dat aan het eind van je pauze en ga niet stil staan bij de automaat.
Ook tijdens passieve telefonische vergaderingen kun je makkelijk een stukje rondlopen. Ik loop soms door de wijk als ik videobel.

Vitaliteit komt niet vanzelf. Maar als je een beetje creatief bent, past het prima in een kantoorbaan (en kun je savonds lekker op de bank liggen) :)

Additie: 15k is idd wel een flink aantal, en is bij meer uitzondering dan regel. Ik red het alleen als ik de kinderen lopend naar school breng en haal, en ook in de pauze ga wandelen.
Zeker waar. Maar dat je dan even makkelijk 15k pakt is (imho) niet waar. 15k stappen is 10+km lopen. Dat zijn niet een paar extra rondjes in de tuin. Tenminste, niet in mijn tuin. :)

Ah, zie ook dat je dat in een edit gezet hebt. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slickk
ioHpeiH schreef op woensdag 7 april 2021 @ 16:09:
Volgens mij mag je gerust trotser zijn op jezelf als je op vrijdag al 800 punten hebt. Naar mijn idee valt het dikgedrukte ook gewoon onder sporten. :)

Dat je niet een gek pakje aan doet en verder gaat op een paar blitse schoenen of snel fietsje maakt voor jouw lichaam niet zoveel uit, gaat uiteindelijk toch om de lichaamsbeweging.

[ Voor 13% gewijzigd door Slickk op 08-04-2021 08:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjan90
  • Nu online
Ik wilde een Apple Watch bestellen (om door te verkopen :+ ), maar ik krijg het niet voor elkaar vanaf Android. Nu hebben mijn ouders wel een iPhone en als ik ze lief aankijk mag ik die misschien wel even lenen, maar weet iemand hoe dat dan gaat? Moet je daar dan inloggen, bestellen en kun je dan weer uitloggen? Of moet je heel uitgebreid verder koppelen e.d.?

Ik maak gebruik van een Garmin Connect koppeling voor mijn activiteiten, dat blijft natuurlijk hetzelfde want die Apple Watch verkoop ik gewoon via Tweakers of via Marktplaats.

Edit: Even los van of het wel of niet logisch is dat ze het beperken. Maar laten we het erop houden dat Android gebruikers er wel erg bekaaid vanaf komen met een Fitbit. De deal voor Apple gebruikers is natuurlijk veel beter, er zijn op dit moment vanuit ASR Vitality geen plannen om andere apparaten toe te voegen waardoor ik zoek naar andere mogelijkheden om toch van het voordeel te genieten en bovenal vervolgens zelf een apparaat kan kopen wat wél voldoet aan mijn wensen :)

[ Voor 30% gewijzigd door Arjan90 op 09-04-2021 13:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:36

Nicap

Tsssk....

Hoe het verder gaat weet ik niet. Maar het is een loophole die ze misschien wel gaan fixen in de toekomst. Dat je bijvoorbeeld als je een Apple watch besteld hebt je enkel kunt connecten via Apple. Dan heb je er dus weinig aan.

Lijkt me ook zeer logisch dat ze dit zouden doen.

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjan90
  • Nu online
Heb ook contact gehad met ASR Vitality. Zij geven nu, ter verduidelijking, aan dat ik op een iPhone moet inloggen en dan kan bestellen. Ik moet er dan wel rekening mee houden dat ik geen pushberichten krijg als ik op 25%, 50% of 100% zit. Maar goed, daar kan ik wel mee leven. Ik maak me niet heel druk om de punten, ik haal nu wekelijks zonder problemen 800 punten. Het enige risico is geblesseerd raken, maar met het mooie weer nu kan ik dan altijd de fiets pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Laatst online: 21-06 16:43

RobertowNL

For your gear!

Arjan90 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 14:16:
Heb ook contact gehad met ASR Vitality. Zij geven nu, ter verduidelijking, aan dat ik op een iPhone moet inloggen en dan kan bestellen. Ik moet er dan wel rekening mee houden dat ik geen pushberichten krijg als ik op 25%, 50% of 100% zit. Maar goed, daar kan ik wel mee leven. Ik maak me niet heel druk om de punten, ik haal nu wekelijks zonder problemen 800 punten. Het enige risico is geblesseerd raken, maar met het mooie weer nu kan ik dan altijd de fiets pakken.
De berichten krijg je wel gewoon.
Nicap schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 13:42:
Hoe het verder gaat weet ik niet. Maar het is een loophole die ze misschien wel gaan fixen in de toekomst. Dat je bijvoorbeeld als je een Apple watch besteld hebt je enkel kunt connecten via Apple. Dan heb je er dus weinig aan.

Lijkt me ook zeer logisch dat ze dit zouden doen.
Waarom, je kan toch naar verloop van tijd van toestel wisselen. Heb je dan ineens geen recht meer op cashback?

[ Voor 29% gewijzigd door RobertowNL op 09-04-2021 14:28 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TR1969
RobertowNL schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 14:26:

Waarom, je kan toch naar verloop van tijd van toestel wisselen. Heb je dan ineens geen recht meer op cashback?
Volgens mij is het een soort beveiliging en toets dat je beschikt over een iPhone, de bedoeling is natuurlijk dat je door het gebruiken van de smartwatch je de punten gaat binnen halen en de koppeling van een Apple Watch kan nu eenmaal alleen met een iPhone. Kan achteraf een boel discussie voorkomen.

Verder maakt later niet uit of je android of iOS hebt of tussendoor wisselt, voor beide systemen is een app.
Je zult alleen een activiteitentracker moeten hebben die met je actieve toestel te koppelen is.
Of het dan Fitbit, Garmin of Polar is maakt niet uit.

Je cashback loopt gewoon door (als je tenminste je punten haalt).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik heb een iphone gekocht: eerste keer ingelogd en met een activatiecode mijn account geactiveerd. Daarna de watch besteld, uitgelogd, app geïnstalleerd op mijn Android toestel en sindsdien de punten bij elkaar wandelen. Ik krijg een melding wanneer ik voor een maand de cashback heb gehaald. Maar in de tussentijd weet ik niet of ik op 25/50/75% zit. Boeit me ook niet. Als je wekelijks je doel haalt, haal je je maandelijkse doel ook.

Wat ik jammer vind is de beperkte ondersteuning in type fitnesstrackers. Menigeen heeft wel een Xiaomi Mi Band of een Huawei fitness tracker. Kan allemaal niet rechtstreeks gekoppeld worden. Ik had ze beide en met het verkopen van beide heb ik uiteindelijk een Fitbit charge 4 gekocht. De cashback voor een Charge 4 gekocht via ASR stelt in verhouding weinig voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TR1969
Joosie200 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 15:47:

Wat ik jammer vind is de beperkte ondersteuning in type fitnesstrackers. Menigeen heeft wel een Xiaomi Mi Band of een Huawei fitness tracker. Kan allemaal niet rechtstreeks gekoppeld worden. Ik had ze beide en met het verkopen van beide heb ik uiteindelijk een Fitbit charge 4 gekocht. De cashback voor een Charge 4 gekocht via ASR stelt in verhouding weinig voor.
Ik snap opzicht wel dat ze niet alles kunnen/willen koppelen.
De app die ze gebruiken moet daar ook klaar voor zijn.
Maar met koppelingen naar Apple, Garmin, Polar, Suunto, Fitbit, Withings is er best wel wat mogelijk.
Mocht je hoofdzakelijk echte sportactiviteiten gebruiken kun je altijd nog Strava gebruiken als middel om de activiteiten voor Vitality te krijgen. Die telt alleen geen stappen.

Cashback voor een Charge 4 en Apple Watch is overigens bij allebei exact gelijk namelijk 100% van de aanschafwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lien1990
Arjan90 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 14:16:
Maar .. ik snap niet helemaal waarom je een apple watch koopt, en doorverkoopt. Je koopt hem nl voor de normale prijs, en die verdien je terug met ASR. Kan me niet voorstellen dat je er op marktplaats (oid) de nieuwprijs voor krijgt.. ? Dan kost het toch alleen maar geld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Eh nee?

Stel: Jij koopt via ASR een watch voor 430 euro. Die verkoop je voor 350. Verlies: 80 euro.
Vervolgens ga je de cashbacks krijgen. 430/24 = 18 euro per maand. Als je dat 80/18 = 5 maanden vol houdt, heb je winst, en vanaf dat moment alleen nog maar meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjan90
  • Nu online
@Lien1990 Je geeft 460 uit voor de Apple Watch, die moet je immers gewoon kopen. Vervolgens krijg je 360 terug via Marktplaats, dus netto heeft het je op dat moment 100 euro gekost. Vervolgens krijg je maandelijks je cashback, na 5 maanden heb je de 100 euro ongeveer terug verdiend. Elke maand daarna is "winst" en dus geld wat je daarvoor niet had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Laatst online: 20-06 20:17
De app crasht sinds vandaag gelijk bij het opstarten (iPhone 12, nieuwste iOS) versie. Telefoon rebooten heeft niet geholpen, meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik blijf dit in een interessant concept vinden! Ik denk dat dit topic ook wel bewijst dat dit concept ook daadwerkelijk werkt.

Alleen jammer (alhoewel wel begrijpelijk vanuit ASR) dat het verplicht gecombineerd moet worden met Ditzo of de Amerfoortse, omdat ik daar niet naar wil overstappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TR1969
Uniciteit schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 16:28:
Ik blijf dit in een interessant concept vinden! Ik denk dat dit topic ook wel bewijst dat dit concept ook daadwerkelijk werkt.

Alleen jammer (alhoewel wel begrijpelijk vanuit ASR) dat het verplicht gecombineerd moet worden met Ditzo of de Amerfoortse, omdat ik daar niet naar wil overstappen.
Dat klopt dus niet, dat is alleen van toepassing op de jaarbeloning.

Dit staat op de website van ASR:

Wil je a.s.r. Vitality Only proberen? Dat kan een jaar lang voor € 3,50 per maand. Hier hoef je geen zorgverzekering voor bij af te sluiten. Je ontvangt week- en maandbeloningen, alleen loop je als Vitality Only member wel de cashback op de verzekeringspremie mis.

https://www.asr.nl/vitality/particulier

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lien1990
Arjan90 schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 15:38:
@Lien1990 Je geeft 460 uit voor de Apple Watch, die moet je immers gewoon kopen. Vervolgens krijg je 360 terug via Marktplaats, dus netto heeft het je op dat moment 100 euro gekost. Vervolgens krijg je maandelijks je cashback, na 5 maanden heb je de 100 euro ongeveer terug verdiend. Elke maand daarna is "winst" en dus geld wat je daarvoor niet had.
haha zo ik was niet wakker denk ik. je koopt m idd 1x en krijgt (als je genoeg beweegt) 2x geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

TR1969 schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 16:59:
[...]

Dat klopt dus niet, dat is alleen van toepassing op de jaarbeloning.

Dit staat op de website van ASR:

Wil je a.s.r. Vitality Only proberen? Dat kan een jaar lang voor € 3,50 per maand. Hier hoef je geen zorgverzekering voor bij af te sluiten. Je ontvangt week- en maandbeloningen, alleen loop je als Vitality Only member wel de cashback op de verzekeringspremie mis.

https://www.asr.nl/vitality/particulier
Klopt. Ik had misschien wat duidelijker moeten zijn. Het is namelijk wel verplicht na een jaar. Anders wordt het stopgezet en kun je je minimaal 6 maanden niet meer aanmelden.

Ik zou het alsnog jammer vinden om er na een jaar mee te moeten stoppen, terwijl je er juist dan misschien lekker in zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TR1969
Uniciteit schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 17:05:
[...]

Klopt. Ik had misschien wat duidelijker moeten zijn. Het is namelijk wel verplicht na een jaar. Anders wordt het stopgezet en kun je je minimaal 6 maanden niet meer aanmelden.

Ik zou het alsnog jammer vinden om er na een jaar mee te moeten stoppen, terwijl je er juist dan misschien lekker in zit.
Dat is opzich dan wel jammer idd.

Maar door het wel te doen kun je in dat jaar, naast het gezondheidsaspect en de motivatie, toch 260 euro aan bol bonnen bij elkaar sporten en evt nog een +/- 150 euro verdienen op een Apple Watch (als je die zelf niet wilt houden).

Voor veel mensen zou het een misschien ook een mooie opstap kunnen zijn naar een gezonde leefstijl die nog mooi beloond wordt ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gysman11
  • Niet online
<verwijderd. Niet gereageerd op laatste reactie>

[ Voor 102% gewijzigd door gysman11 op 11-04-2021 14:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Topicstarter
Uniciteit schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 17:05:
[...]

Mag ik vragen waarom je niet naar Ditzo zou willen overstappen?

Uiteraard is dit het “addertje” onder het gras gezien het een verkapte “koppelkorting” is; maar inprincipe -puur naar de kosten- lijkt Ditzo inclusief met asr de goedkoopste verzekerings combi.

Persoonlijk ben ik erg benieuwd naar waarom je dan perse niet zou willen overstappen. Gevoelsmatig is ook een antwoord maar is er wellicht iets dat ik over het hoofd zie? Ik heb het voor verscillende scenarios met de diverse voorwaarden door genomen namelijk.

Hier staat wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

TR1969 schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 17:35:
[...]

Dat is opzich dan wel jammer idd.

Maar door het wel te doen kun je in dat jaar, naast het gezondheidsaspect en de motivatie, toch 260 euro aan bol bonnen bij elkaar sporten en evt nog een +/- 150 euro verdienen op een Apple Watch (als je die zelf niet wilt houden).

Voor veel mensen zou het een misschien ook een mooie opstap kunnen zijn naar een gezonde leefstijl die nog mooi beloond wordt ook.
Daar heb je helemaal gelijk in hoor! Maar ik denk dat ik het zelf jammer zou vinden als ik na een jaar met dit programma zou moeten stoppen (er vanuitgaande dat ik over een jaar nog steeds van dit programma gebruikmaak).
Flappiewappie schreef op zondag 11 april 2021 @ 15:01:
[...]

Mag ik vragen waarom je niet naar Ditzo zou willen overstappen?

Uiteraard is dit het “addertje” onder het gras gezien het een verkapte “koppelkorting” is; maar inprincipe -puur naar de kosten- lijkt Ditzo inclusief met asr de goedkoopste verzekerings combi.

Persoonlijk ben ik erg benieuwd naar waarom je dan perse niet zou willen overstappen. Gevoelsmatig is ook een antwoord maar is er wellicht iets dat ik over het hoofd zie? Ik heb het voor verscillende scenarios met de diverse voorwaarden door genomen namelijk.
Normaal zou ik het zeker overwegen, maar voor mij geldt dat mijn werkgever een groot deel bijdraagt aan de maandelijkse premie van mijn zorgverzekering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gysman11
  • Niet online
Dus ik dacht: ik check de levertijden even bij Apple. Maar ik zie bij apple de Spacegrijze 44mm met zwart sportbandje helemaal niet staan? Of kijk ik verkeerd?

edit: never mind. Op andere manier (creeer je stijl) toch gevonden.

[ Voor 18% gewijzigd door gysman11 op 15-04-2021 16:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VluggeJapie
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-06 19:45
Na een week vitality geprobeerd te hebben besloten om er volle bak voor te gaan met AW. Vandaag de AW besteld en volgens de mail volgende week in huis.

Enkele vraag aan jullie is er een app die je moet starten zodat je hartslag gemonitord wordt of gebeurd dit automatisch? M.a.w als ik hier thuis op de crosstrainer ga staan en ik begin te bewegen dan stuurt AW mijn hartslag automatisch door.
Of is het verstandig om daarvoor de besproken app WorkOutDoors te installeren ivm monitoring tijdens het sporten ?

Ik hoor het graag van jullie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TR1969
VluggeJapie schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 15:03:
Na een week vitality geprobeerd te hebben besloten om er volle bak voor te gaan met AW. Vandaag de AW besteld en volgens de mail volgende week in huis.

Enkele vraag aan jullie is er een app die je moet starten zodat je hartslag gemonitord wordt of gebeurd dit automatisch? M.a.w als ik hier thuis op de crosstrainer ga staan en ik begin te bewegen dan stuurt AW mijn hartslag automatisch door.
Of is het verstandig om daarvoor de besproken app WorkOutDoors te installeren ivm monitoring tijdens het sporten ?

Ik hoor het graag van jullie.
In principe registreert de AW alles, voor de punten is het verstandig een workout te starten zodat ook alle gegevens worden meegenomen.
Als je op de crosstrainer gaat bewegen start de AW na verloop van tijd wel een workout maar dan mis je wat gegevens.

Voor hardlopen/fietsen e.d. is de app Workoutdoors een absolute aanrader!

Na de workout moet je wel even synchroniseren, mocht je ook Strava gebruiken gaat synchroniseren automatisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AWgek
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 01-02-2023
Ik heb nu 20.000 punten gehaald door te bewegen, wat ook het maximale is voor een jaar. Alleen heb ik daarnet 30 minuten gefietst met een gemiddelde hartslag van 143 en de app zegt dat ik maar 100 punten heb verdiend, waar ik normaal gesproken dus 200 voor krijg. Mijn week- en maanddoel heb ik al gehaald. Tellen de punten die ik vanaf nu haal niet meer mee? Ik bedoel: kan ik nu dus geen week- en maanddoelen meer halen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
AWgek schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 14:51:
Ik bedoel: kan ik nu dus geen week- en maanddoelen meer halen?
Je jaardoel heb je gehaald (alleen de gezondheids check kan je nog doen) maar de week- en maanddoelen gaan gewoon door. Het wordt echter in het activiteitenoverzicht niet meer duidelijk aangegeven...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AWgek
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 01-02-2023
Timmy schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 15:59:
[...]

Je jaardoel heb je gehaald (alleen de gezondheids check kan je nog doen) maar de week- en maanddoelen gaan gewoon door. Het wordt echter in het activiteitenoverzicht niet meer duidelijk aangegeven...
Oké bedankt voor je reactie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TR1969
AWgek schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 14:51:
Ik heb nu 20.000 punten gehaald door te bewegen, wat ook het maximale is voor een jaar. Alleen heb ik daarnet 30 minuten gefietst met een gemiddelde hartslag van 143 en de app zegt dat ik maar 100 punten heb verdiend, waar ik normaal gesproken dus 200 voor krijg. Mijn week- en maanddoel heb ik al gehaald. Tellen de punten die ik vanaf nu haal niet meer mee? Ik bedoel: kan ik nu dus geen week- en maanddoelen meer halen?
je maand en week doelen lopen gewoon door en blijven gewoon zichtbaar zoals nu het geval is.
Het jaardoel (20k punten) is van toepassing op de goud/zilver brons status voor bv restitutie aanvullende verzekeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Laatst online: 16-05 22:39
Hebben anderen ook dat de stappen van afgelopen vrijdag en zaterdag niet meer worden opgehaald vanuit Samsung Health?

Ik heb al een aantal keer geprobeerd te syncen, maar geen succes helaas.

[ Voor 24% gewijzigd door darkkingll op 25-04-2021 10:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Geen Samsung hier, maar apple.
Stappen van vrijdag zijn wel geregistreerd, maar van zaterdag komen er niet bij.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
Hier ook synchronisatieproblemen. De 10k stappen van gisteren en de workout van vandaag synchroniseren niet.

Tot en met vrijdag (synchro op vrijdagavond) staan ze wel erin.

Ook iPhone BTW.

[ Voor 28% gewijzigd door t_captain op 25-04-2021 10:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
t_captain schreef op zondag 25 april 2021 @ 10:19:
Hier ook synchronisatieproblemen. De 10k stappen van gisteren en de workout van vandaag synchroniseren niet.

Tot en met vrijdag (synchro op vrijdagavond) staan ze wel erin.

Ook iPhone BTW.
Hier geen synchronisatieproblemen (iOS), maar ik heb gisteravond gesynchroniseerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t_captain
Kan een tijdelijke storing zijn. Vreemd genoeg is dat “laatst bijgewerkt” wel opnieuw wordt gezet, suggestie succesvolle request/response.

De API zal dus niet eruit liggen. Zal een achterliggende pijplijn zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruudonline
Mijn vriendin heeft ook weer problemen vandaag met de synchronisatie (iphone 12, icm strava). Werkt echt zeer instabiel. Ikzelf ervaar eigenlijk nooit problemen met de synchronisatie. Ik gebruik alleen de apple watch workouts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inspired
Hier duurde het ook allemaal wat langer. Maar wel weer bij nu. (iOS)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• balarina
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-06 17:12
Ik heb voor deze week geen 50 punten gekregen voor de dagen met 7500 stappen. Andere die dit ook hebben? Garmin heeft de stappen wel gesynched en op de website staat dat je nog 50 punten kan halen voor 7500-9999 stappen. Hmmmm

Edit: lees boven mij dat andere ook storing hebben. Gaat bij mij om de vrijdag en zaterdag. Android met garmin watch. Voorheen altijd perfect gewerkt.

[ Voor 49% gewijzigd door balarina op 25-04-2021 12:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkkingll
  • Laatst online: 16-05 22:39
Het probleem lijkt opgelost te zijn, ik kreeg net een melding dat de doelen zijn bereikt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VluggeJapie
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-06 19:45
Hier ook nog steeds geen punten erbij van vandaag. Hartslag of 7500 stappen. iPhone

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Knul
  • Laatst online: 20-06 20:17
Hetzelfde hier, ook iPhone i.c.m. Apple Gezondheid. Komt vast later vandaag of begin volgende week goed.
Pagina: 1 ... 13 ... 40 Laatste