Goedenavond allemaal,
Ik heb een vraag omtrent het syncen van Strava id asr app.
Ik ben sinds 01-01-2021 bezig met ASR-vitality, ik heb een AW 3 en gebruikte de apple work-out app, om mijn hardloop activiteiten te tracken, en zo de punten binnen te slepen. Dit ging altijd perfect.
Ik loop 4x per week hard, dit doe ik 35 minuten lang, om zo de 4x200=800 punten voor het week doel binnen te halen dmv hartslag tracking.
Sinds 1,5 week zit er een scheur op het onderste gedeelte van het AW-scherm. Daardoor kan ik de work-out app niet meer gebruiken omdat ik de activiteiten niet meer kan opslaan.(afsluit functie zit op het onderste gedeelte van het AW scherm)
Ik ben toen overgestapt naar Strava aangezien alle functies om de app te gebruiken/af te sluiten aan de bovenkant van het AW scherm zitten, en Strava ook mijn hartslag meet.
Echter synct Strava niet goed in mijn ASR app, de strava activiteiten zijn gekoppeld aan Apple gezondheid, Apple gezondheid sync ik elke keer na het hardlopen, maar hij pakt de punten niet(zie foto).
Foto 1 te zien dat Apple gezondheid, vandaag gesynct is. maar strava sinds zondag niet.
Foto 2 te zien met Apple gezondheid en dat er vandaag een Stava activiteit is geweest.
Foto 3 te zien dat er geen synct functie voor Strava is binnen de ASR app?
Heeft iemand hier verstand van, of weet wat ik moet doen om strava wel te syncen? Anders best zonde, aangezien ik dan mijn behaalde punten kwijt ben.
Enorm bedankt!