Heb ik toch helemaal dit draadje gemist, maar goed, fijn dat het er is.
Ik ben nu in mijn tweede jaar ASR Vitality en ben er best wel tevreden over.
Gebruik momenteel mijn Garmin om mijn activiteiten te registreren en af en toe WOD (heb dat vorig jaar het meest gebruikt)
WOD is wat mij betreft de fijnste sport app voor een Apple Watch. Wat ik zelf erg fijn vind is dat je bij WOD ook kunt zien of er een gps fix is, bij de standaard app kan dat niet.
Ik heb in het verleden meerdere malen gehad dat een fietsritje of hardlooprondje maar half werd vast gelegd op de kaart, gelukkig worden stappen en hartslag wel vast gelegd.
Wat wel verstandig is is het aanzetten van auto pauze zoals @
Slickk ook al zegt. Dit is vooral voor activiteiten met veel beweging (fietsen/hardlopen ed) en sluit dan beter aan bij Strava.
Bij Fitness of andere "statische" activiteiten is het probleem volgens mij niet aanwezig.
Mijn ervaring is dat het verstandig is om iets over je tijdsdoel heen te gaan om teleurstellingen te voorkomen.
Ook voorkom je daarmee dat de gemiddelden van Strava en WOD wat verschillen. Ze gebruiken allebei net iets andere algoritmes, vaak gelijk maar een enkele keer wijkt dat ietsje af. Zit je dan net op de grens dan is dat jammer.
Als ik op vorig jaar terug kijk heb ik bijna alle maanden mijn doelstelling kunnen qua cash back op de Apple Watch (11x19,96 en 1x 9,95) en ongeveer 12 waardebonnen van 20 euro bijeen gesport.
Dat is alleen van toepassing als je je sportactiviteit registreert via de Strava app rechtstreeks, niet als een activiteit van uit een andere app (WOD/Healthfit/Garmin) met Strava wordt gesynchroniseerd.
[
Voor 13% gewijzigd door
TR1969 op 20-03-2021 09:44
]