• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:En weer open.

Maar het mag echt wel een stukje vriendelijker hier.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
DualShock 4 compatibility zo goed als confirmed.

https://www.resetera.com/...patibility-badges.251121/

Oeh dit maakt de keuze wel lastig als ze niet meteen met een backbutton attachment komen. DualSense met al die nieuwe killer features gebruiken, of meer controle met mijn DS4 + backbuttons. }:|

Oeh, disclaimer: misschien ook niet. :P

[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 20-07-2020 14:19 ]

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:10
Die was al gepost natuurlijk :+.

[ Voor 92% gewijzigd door Paprika op 20-07-2020 14:20 . Reden: oeps ]

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-10 17:12

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:39

Superkiwi

Hoi doei

Met blu-ray lade even duur als zonder blu-ray lade, mooi :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Paprika
Haha, die inderdaad nog niet. Al is die "1000GB" listing wel gewaagd.

[ Voor 8% gewijzigd door Paprika op 20-07-2020 14:27 ]

Blijf het toch typisch vinden dat webshops nu ineens met pagina's komen.
Dat is toch niet voor niets zou je denken, anders hadden ze het na de aankondiging wel gedaan lijkt mij dan.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Donstil schreef op maandag 20 juli 2020 @ 15:04:
Dat is toch niet voor niets zou je denken, anders hadden ze het na de aankondiging wel gedaan lijkt mij dan.
Zou kunnen, maar misschien ook omdat ze hebben gezien hoe populair t bij de MM was en nu wil iedereen pre orders mee snoepen?
poor Leno schreef op maandag 20 juli 2020 @ 15:06:
[...]

Zou kunnen, maar misschien ook omdat ze hebben gezien hoe populair t bij de MM was en nu wil iedereen pre orders mee snoepen?
Behalve alleen dat je voor pre-orders moet kunnen bestellen en dat kan bij de meeste nog niet.

• Prophasis
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-11 12:54
Bij Coolblue kan je in ieder geval nog niet bestellen, alleen aanmelden voor nieuws. Tot nu toe lijkt MM, naast GameMania die al een jaar pre-orders aannemen, de enige grote retailer met recente opening van pre-orders.

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:41
Iemand hier zei toch dat Mediamarkt in de loop van deze week blijkbaar de officiële productcodes zou krijgen?
Zou het kunnen dat Sony recent een officieel bericht heeft rondgestuurd naar retailers? Met: ''later dit jaar gaan we dit en dit product op de markt brengen, dus je kan je al voorbereiden. Meer concrete details volgen later''.

En daardoor gaan webshops nu alvast de pagina's updaten?
Of werkt het zo niet? Ik zit niet in de retail? :P

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-10 13:36
Ben wel benieuwd hoelang het inderdaad gaat duren voordat de webshops het open gooien nu. Zal wel pas zijn als de prijs bekend word gemaakt.....

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-11 20:09
poor Leno schreef op maandag 20 juli 2020 @ 15:06:
[...]

Ik vermoed dat het niet zozeer direct het meesnoepen is, maar dat de retailers gewoon kun placeholder klaar willen hebben zodat ze vindbaar zijn o.i.d. Zeker nadat Eric Lempel (Worldwide Head of Marketing) het volgende heeft gezegd:
” I think it’s safe to say we’ll let you know when pre-order will happen. We will let you know, it’s not gonna happen with a minute’s notice, we’re going to at some point let you know when you can pre-order a PlayStation 5. So please don’t feel like you have to go run out and line up anywhere until you receive an official notice on how that’ll work.”
Donstil schreef op maandag 20 juli 2020 @ 15:07:
[...]

Behalve alleen dat je voor pre-orders moet kunnen bestellen en dat kan bij de meeste nog niet.
Oh ik dacht dat je nu overal zo’n officieuze preorder kon plaatsen zoals bij de MM :)
poor Leno schreef op maandag 20 juli 2020 @ 15:32:
[...]

Oh ik dacht dat je nu overal zo’n officieuze preorder kon plaatsen zoals bij de MM :)
Nee dat (helaas) nog niet idd.
Al is dat nu niet zo heel ver weg meer voel ik aan mijn water :P

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Donstil schreef op maandag 20 juli 2020 @ 15:07:
[...]

Ik heb met gamemania de gok genomen. Wel op dag 1. Sta redelijk hoog op de lijst (top 30).

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:51
Donstil schreef op maandag 20 juli 2020 @ 15:04:
Alleen Amazon toch? (en Coolblue nu dus ook begrijp ik). Bol.com en Mediamarkt hadden vrij snel na de aankondiging al een productpagina klaar staan.

Overigens denk ik ook wel dat er binnenkort iets gaat gebeuren. Begrijp ook niet waarom de MM anders alleen pre-orders voor de PS5 aanneemt, maar niet voor de Series X.

[ Voor 16% gewijzigd door Raem op 20-07-2020 15:45 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Prophasis
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-11 12:54
poor Leno schreef op maandag 20 juli 2020 @ 15:32:
[...]

De pre-orders bij MM kan je in principe wel zien als officieel, niet zo zeer officieus. Je staat op de lijst, meer kan je niet willen lijkt me. ^_^ Overigens nog altijd vrij geringe aantallen wat ik begrijp aan orders, er vanuitgaande dat er toch echt wel +30 geleverd worden per filaal.

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 02-11 08:49
FMS schreef op maandag 20 juli 2020 @ 15:35:
[...]

Ik heb met gamemania de gok genomen. Wel op dag 1. Sta redelijk hoog op de lijst (top 30).
en welke gok bedoel je dan precies? Hoeveel moest je aanbetalen als ik vragen mag?

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-10 17:07

lasharor

7 december 2004

Was dit al bekend? Met een beetje pijn en moeite kan je de PS5 wel toevoegen aan je winkelmand bij de MM. Vraag me af of ik me na uitlevering kan beroepen op "prijsfout" :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/URujVU74qKB5haW7SANZSrPu4lg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qtyaCm80MEtnN9O46BQq4XQ1.png?f=fotoalbum_large

• bram1984
fifanoob schreef op maandag 20 juli 2020 @ 15:49:
[...]

en welke gok bedoel je dan precies? Hoeveel moest je aanbetalen als ik vragen mag?
Eerste hit op Google zegt 50. Net zoveel als bij de Media Markt dus.

https://www.gamemania.nl/...on-5/144093_playstation-5

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:30
lasharor schreef op maandag 20 juli 2020 @ 15:56:
Was dit al bekend? Met een beetje pijn en moeite kan je de PS5 wel toevoegen aan je winkelmand bij de MM. Vraag me af of ik me na uitlevering kan beroepen op "prijsfout" :+

[Afbeelding]
Dat heb ik geprobeerd met afhalen, maar werkt bij mij niet. Die prijs wordt gewoon aangepast wanneer je de bestelling afhaalt.

• Raem

[Afbeelding]
Ja, was al bekend. En je kunt de bestelling niet afronden.

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 02-11 08:49
bram1984 schreef op maandag 20 juli 2020 @ 15:56:
[...]

Eerste hit op Google zegt 50. Net zoveel als bij de Media Markt dus.

https://www.gamemania.nl/...on-5/144093_playstation-5
en welke gok neem je daarbij? Het is toch gewoon een "koopovereenkomst" die je met gamemania aangaand? Zie daar geen gok in, vandaar ook mijn vraag welke gok.

tnx trouwens voor de link en antwoord daarop :)

[ Voor 5% gewijzigd door fifanoob op 20-07-2020 16:00 ]

• Raem
fifanoob schreef op maandag 20 juli 2020 @ 15:59:
[...]

en welke gok neem je daarbij? Het is toch gewoon een "koopovereenkomst" die je met gamemania aangaand? Zie daar geen gok in, vandaar ook mijn vraag welke gok.

Als je positie op de lijst lager is dan het aantal dat ze geleverd krijgen heb je niks. De €50 krijg je dan wel terug natuurlijk (tenzij Gamemania in de tussentijd failliet gaat).

• NotSoSteady
[...]

De gok is meer dat je niet weet hoe groot de kans is dat je er daadwerkelijk een ontvangt. De aantallen die Game Mania ontvangt is aanzienlijk kleiner in vergelijking met bijvoorbeeld Bol.com en daar gaat een pre-order pas live wanneer ze weten hoeveel exemplaren ze zullen ontvangen. Er zijn verschillende tools voor Chrome waarmee je een pagina kan checken, zodat je direct een notificatie ontvangt wanneer er bijvoorbeeld een bestelknop is toegevoegd. Zo doe ik het altijd, nog nooit misgegaan.

• FMS
  • Niet online

FMS

fifanoob schreef op maandag 20 juli 2020 @ 15:49:
[...]

Risico dat mijn GM filiaal niet voldoende voorraad ontvangt, ten opzichte van de grote jongens zoals Bol, MM en Amazon. Veder kan GM failliet gaat. Dan ben ik de aanbetaling van EUR 50 kwijt.

• bram1984

[Afbeelding]
Ja.

Een dergelijk bedrag staat ook mijn factuur.

• bram1984
[...]

De gok om er eentje te kunnen bemachtigen. Want we weten niet hoeveel GM en MM er krijgen. Dus in feite heb ik ook een gok gedaan. Weliswaar zonder risico, maar goed.

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Heb afgelopen zaterdag pre order geplaatst bij de MM (disc + de) aanbetaling was niet nodig

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ik heb stom genoeg geen DE besteld bij MM, ook al ben ik als het goed is nummer 1 op de lijst. Ik dacht dat het max 1 pp was. Die ga ik denk ik dan bij bol of Coolblue plaatsen, en op basis van prijs en nieuwe kennis die Sony nog vrijgeeft hou ik er 1.

Hoe zit dan dan na een aanbetaling: kun je er nog vanaf zien? Of moet je dan moeilijk gaan doen, het ding afhalen en direct weer inleveren bij de service balie onder het mom ruilen binnen 10 dagen mits ongeopend en met kassabon? Iemand hier ervaring mee?

[ Voor 3% gewijzigd door vaagisdenaam op 20-07-2020 16:16 ]

• NotSoSteady
vaagisdenaam schreef op maandag 20 juli 2020 @ 16:16:
Ik heb stom genoeg geen DE besteld bij MM, ook al ben ik als het goed is nummer 1 op de lijst. Ik dacht dat het max 1 pp was. Die ga ik denk ik dan bij bol of Coolblue plaatsen, en op basis van prijs en nieuwe kennis die Sony nog vrijgeeft hou ik er 1.

Hoe zit dan dan na een aanbetaling: kun je er nog vanaf zien? Of moet je dan moeilijk gaan doen, het ding afhalen en direct weer inleveren bij de service balie onder het mom ruilen binnen 10 dagen mits ongeopend en met kassabon? Iemand hier ervaring mee?
Je kan gewoon je geld terugkrijgen.

• Raem

Pre-order kun je gewoon annuleren en dan krijg je je €50 terug. Dat is mij in ieder geval verteld.

• vaagisdenaam
  • Niet online
Ok top, thanks allebei!

• bram1984

Ja, waarom zou je er niet vanaf kunnen zien?

• Anton.net

• bram1984
Wilde hem net posten. Gruwelijk man. Hopelijk krijgt het origineel ook een boost. Die wil ik zeker nog wel een keer spelen op 60fps.

• MrFriendly
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-11 06:23
bram1984 schreef op maandag 20 juli 2020 @ 16:59:
[...]

Wilde hem net posten. Gruwelijk man. Hopelijk krijgt het origineel ook een boost. Die wil ik zeker nog wel een keer spelen op 60fps.
Dat hoop ik ook! Heb deze generatie consoles overgeslagen, dus zou mooi zijn als ik de eerste ook nog mooier kan spelen op de PS5! :*)

• Anton.net
[...]
Ben wel benieuwd wat dan het verschil is met de Quality mode (4K/30fs?).
Waarschijnlijk krijgt die nog wat betere effects, textures en ook wat ray tracing dan?

Maar 4K/60 moet zeker lukken in Miles Morales denk ik. Uiteindelijk is het gewoon een losse uitbreiding op een current gen game, met wat grafische verbeteringen

• bram1984
Anton.net schreef op maandag 20 juli 2020 @ 17:10:
[...]

Ben wel benieuwd wat dan het verschil is met de Quality mode (4K/30fs?).
Waarschijnlijk krijgt die nog wat betere effects, textures en ook wat ray tracing dan?

Maar 4K/60 moet zeker lukken in Miles Morales denk ik. Uiteindelijk is het gewoon een losse uitbreiding op een current gen game, met wat grafische verbeteringen
En wat ook interessant is, is het woordje "performance". Kan zijn dat ze dat standaard zo noemen, maar is dat locked 60fps of target?

Voor de rest kan je er weinig over zeggen. Het is volgens mij een voortborduring op dezelfde engine, maar geen idee wat ze gaan doen met bijvoorbeeld reflecties in de gebouwen (praktisch afwezig op de PS4), hoe de draw distance en de traffic density en dat soort zaken is. Dat kan de boel aardig tanken.

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-11 13:17
[...]

Spider man: Miles Morales is toch ook niet meer dan de Originele Spider man met een uit de kluiten gewassen DLC erbovenop?

Computer says no

• Raem
Meekoh schreef op maandag 20 juli 2020 @ 17:21:
[...]

Spider man: Miles Morales is toch ook niet meer dan de Originele Spider man met een uit de kluiten gewassen DLC erbovenop?
Nee, is een stand alone game. Betekent dus niet automatisch dat het origineel ook deze performance mode krijgt.

• bram1984
[...]

Nee. Het is een stand alone game.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-11 15:19

v8power67

Psn: Mausosaurus

Awh yeah 60 fps spiderman. Ik weet welke modus er hier meteen aangaat :D 30 fps was al zeer smooth dus 60fps word echt genieten.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• R-utger
  • Laatst online: 02-11 12:08
v8power67 schreef op maandag 20 juli 2020 @ 17:28:
Awh yeah 60 fps spiderman. Ik weet welke modus er hier meteen aangaat :D 30 fps was al zeer smooth dus 60fps word echt genieten.
30 FPS is zeker niet zeer smooth :9
Het is meer van ‘oké’, maar als je van meer FPS terug gaat naar 30 voelt het zelfs stotterend aan.

Maar ben wel bij dat er waarschijnlijk een keuze gaan zijn tussen quality en performance modus _/-\o_

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:42
Raem schreef op maandag 20 juli 2020 @ 17:26:
[...]

Nee, is een stand alone game. Betekent dus niet automatisch dat het origineel ook deze performance mode krijgt.
Die erg kort zijn zijn,niet meer dan 8 a 10 uur, wat eigenlijk gewoon een DLC was.Maar ze moesten wat he een next gen game.

[ Voor 11% gewijzigd door Amaze86 op 20-07-2020 18:27 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• bram1984
R-utger schreef op maandag 20 juli 2020 @ 18:25:
[...]

30 FPS is zeker niet zeer smooth :9
Het is meer van ‘oké’, maar als je van meer FPS terug gaat naar 30 voelt het zelfs stotterend aan.

Maar ben wel bij dat er waarschijnlijk een keuze gaan zijn tussen quality en performance modus _/-\o_
Ligt eraan hoe zaken als motion blur zijn geïmplementeerd. De games van ND voelen heel smooth aan op 30fps. Meer smooth dan andere titels. En Spider-Man dus ook.
Amaze86 schreef op maandag 20 juli 2020 @ 18:26:
[...]

Die erg kort zijn zijn,niet meer dan 8 a 10 uur, wat eigenlijk gewoon een DLC was.Maar ze moesten wat he een next gen game.
Het is ook nooit goed hè, voor sommige mensen. Ze hebben overigens ook nooit gezegd dat het een game van 30 uur gaat worden. Het is een spin-off net als TLL (en dat is gewoon een hele vette game). Ze zijn ook met R&C bezig en met Spider-Man 2. Miles Morales is verder heel slim om op launch beschikbaar te hebben, gezien het appeal van de franchise.

Als je weer 150 uur hetzelfde wilt doen, kan je ook Valhalla halen. Verder nog genoeg alternatieven die je meer speeltijd geven.

[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 20-07-2020 18:46 ]

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
[...]

Je kijkt er naar uit begrijp ik uit je woorden, of....?

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Welke PS5 games die dit jaar nog uit komen gaan jullie bij release halen of hebben de aandacht?
- Cyberpunk 2077 (niet echt een PS5 game, maar ik verwacht wel een patch). Niet helemaal zeker maar verwachtingen liggen hoog, lijkt mij een bijzondere game in een gave omgeving.
- Spider-Man: MM maakt hier een grote kans. Ligt een beetje aan de lengte en prijs. Spider-Man vond ik erg tof.
- AC Valhalla. Alleen bij goede reviews, ben tot dusver niet overtuigd. AC altijd wel leuk gevonden, maar de laatste twee delen vielen wat tegen.

Twee PS4 games waar ik nog over twijfel:
- TloU2 heb ik nog niet gedaan. Ik ben één van de weinigen die deel 1 nooit uitgespeeld heeft (het verhaal vond ik tof, de zombies en gameplay minder).
- Ghost of Tsushima spreekt mij wel aan. Ik vind het mooi dat de ontwikkelaar (als ik de reviews zo zie) best veel dingen net iets anders durft te doen dan de meeste games. Sfeer lijkt me ook mooi.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:31
[...]

Van mij mogen alle games wel rond de 10 uur zijn. Dan raak ik het niet beu en kunnen ze gewoon 10 uur een prachtige ervaring neerzetten ipv debiele quests omdat tegenwoordig de internetgemeenschap altijd 50+ uur games wil.

• Paprika
Tom schreef op maandag 20 juli 2020 @ 19:09:
Welke PS5 games die dit jaar nog uit komen gaan jullie bij release halen of hebben de aandacht?
Fortnite en GTA V.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

giantgiantus schreef op maandag 20 juli 2020 @ 19:11:
[...]

Van mij mogen alle games wel rond de 10 uur zijn. Dan raak ik het niet beu en kunnen ze gewoon 10 uur een prachtige ervaring neerzetten ipv debiele quests omdat tegenwoordig de internetgemeenschap altijd 50+ uur games wil.
Je hoeft bij de meeste games bij lange na niet alle "debiele quests" te doen. Je kan de main story volgen en een game redelijk snel uitspelen.

Dus zie het probleem niet echt. Dat je een korte attention span hebt is prima maar je zegt het alsof 50+ uur een spel leuk vinden iets heel vies en dat jou dat opgedrongen wordt door de "internetgemeenschap" wie dat dan maar ook moge zijn.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Nou niet heel veel.. -O-

Heb bij de previews wel wat leuks gezien zoals die looper shooter, en die 3rd person magic/adventure met die fuzzy beestjes/balletjes :)

Maar van die spellen lijkt me dat spel waar je als kat speelt, Stray, wel het leukst :D

Wanneer deze moeten uitkomen, is ook nog maar de vraag..

Verder voor mij:
  • Battlefield 6 is uitgesteld tot oct/nov 2021
  • Ze zijn gestopt met Uncharted
  • CyberPunk blijkt niet het Blade Runner spel waar ik op zat te hopen
  • Assassins Creed is voor mij gestopt na Syndicate
  • GTA 6 zal nog minimaal 1 jaar duren, zo niet meer
  • Langer nog voor een Red Dead Redemption 3 (?)
  • Skull & Bones is uitgesteld en wordt helemaal opnieuw gedaan (en klinkt niet beter daardoor)
  • Beyond Good & Evil 2 lijkt wel een nieuwe Duke Nukem Forever te worden
  • Het nieuwe aangekondigde 3rd-person Harry Potter spel lijkt ook nog een jaar te duren
  • Horizon 2 zal nog een jaar duren
-O-

Dusja.. mijn favo spellen en ik worden een beetje genaaid met de broek aan, zeg maar..

Heel misschien word ik nog verrast met iets leuks, maar dat zien we tegen die tijd wel.
Ik heb daarom ook verder niet de über-drang om de PS5 te moeten hebben op Day 1..

Het enige leuke waar ik me de komende tijd op verheug is de Mafia 1 reboot.. EN natuurlijk is die ook uitgesteld.

En stiekum hoop ik eind dit jaar op een Battlefield 3 remaster (geruchten) als overbrugging naar 6, maar dat zal wel niet.

Al met al.. ik sta nog niet te springen :X

• NotSoSteady
- Cyberpunk 2077 (niet echt een PS5 game, maar ik verwacht wel een patch). Niet helemaal zeker maar verwachtingen liggen hoog, lijkt mij een bijzondere game in een gave omgeving.
- Spider-Man: MM maakt hier een grote kans. Ligt een beetje aan de lengte en prijs. Spider-Man vond ik erg tof.
- AC Valhalla. Alleen bij goede reviews, ben tot dusver niet overtuigd. AC altijd wel leuk gevonden, maar de laatste twee delen vielen wat tegen.

Twee PS4 games waar ik nog over twijfel:
- TloU2 heb ik nog niet gedaan. Ik ben één van de weinigen die deel 1 nooit uitgespeeld heeft (het verhaal vond ik tof, de zombies en gameplay minder).
- Ghost of Tsushima spreekt mij wel aan. Ik vind het mooi dat de ontwikkelaar (als ik de reviews zo zie) best veel dingen net iets anders durft te doen dan de meeste games. Sfeer lijkt me ook mooi.
Sony komt in augustus vermoedelijk ook nog met nieuwe games. PS5-update voor Cyberpunk 2077 is al bevestigd voor de release, gevolgd door een grotere update in 2021.

• bram1984
Flagg schreef op maandag 20 juli 2020 @ 19:23:
[...]

Je hoeft bij de meeste games bij lange na niet alle "debiele quests" te doen. Je kan de main story volgen en een game redelijk snel uitspelen.

Dus zie het probleem niet echt. Dat je een korte attention span hebt is prima maar je zegt het alsof 50+ uur een spel leuk vinden iets heel vies en dat jou dat opgedrongen wordt door de "internetgemeenschap" wie dat dan maar ook moge zijn.
Aan de andere kant hebben genoeg games level gates waardoor je wel quests moet doen omdat je level anders te laag is.

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 04-11 20:37
Oké ik heb even zitten denken en ben ik eruit,
Ga voor de PS5 met fysieke disc drive, vind ik een wat leuke experience dan alles maar uit de store halen.
Hoop stiekem dat er nog een kleur zwart op de markt komt.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:42
@bram1984 Omdat die zo kort is moeten ze niet de full price vragen vind ik,al zal sony er anders over denken.

@heppe01 Black version zal zeker komen,alleen niet meteen op de release.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

heppe01 schreef op maandag 20 juli 2020 @ 23:07:
Ik ook! Er is nog niet bevestigd dat er geen zwarte op release komt (al is de kans natuurlijk niet zo groot) dus ik hou hoop.

Anders een dbrand skin en als hij makkelijk uit elkaar kan laat ik hem spuiten (Autospuiterij in de familie. Dus dat geeft mogelijkheden :) )

[...]

Ja maar dan als standalone game uitgebracht zodat hij op de ps5 los te verkopen is :P

Geen van de games die in de presentatie zaten trokken gelijk mijn aandacht eigenlijk. GT7 lijkt mij wel aardig als ze de AI aanpakken alleen die verwacht ik nog lang niet.

Alle games die ik dit najaar op de NextGen ga halen zijn dus multiplatform. Met Cyberpunk en AC:Vikings voorop.

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Waarschijnlijk geen enkele, heb niet iets voorbij zien komen wat écht PS5 waardig is. Ja, het is een vrij niet populaire mening, weet ik.

De enige reden dat ik hem (voorlopig) aan zou willen schaffen is zodat mijn PS4 games beter en soepeler draaien.

Oja, en ook omdat de DS4 controllers slijten als een gek. De eerste series haalden nog wel een jaar met wat mazzel. De latere versie 2 hebben allemaal problemen na amper 2 a 3 maanden (intensief) gebruik.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-11 22:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Spiderman en Ratchet & Clank zijn voor mij voldoende reden, daar komen waarschijnlijk nog wel wat thirth party titels bij die een leuke oppoets beurt gaan krijgen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• vaagisdenaam
  • Niet online
Idd, Spiderman en R&C. De rest trok me ook wel, maar is meen ik niet voor release.

Indies dig ik ook wel, devil, Kena gaan er denk ik ook wel komen.

• Anton.net
Amaze86 schreef op maandag 20 juli 2020 @ 23:27:
@bram1984 Omdat die zo kort is moeten ze niet de full price vragen vind ik,al zal sony er anders over denken.
Sony heeft zelf gezegd dat Miles Morales vergelijkbaar is met Lost Legacy qua grootte.
Lost Legacy kostte 40 euro, dus ik hoop dat Miles Morales ook eerder rond die prijs gaat zitten.

• bram1984
Amaze86 schreef op maandag 20 juli 2020 @ 23:27:

@heppe01 Black version zal zeker komen,alleen niet meteen op de release.
De prijs is al bevestigd? Waar?

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-10 17:12
heppe01 schreef op maandag 20 juli 2020 @ 23:07:
Oké ik heb even zitten denken en ben ik eruit,
Ga voor de PS5 met fysieke disc drive, vind ik een wat leuke experience dan alles maar uit de store halen.
Ik ga ook voor de drive versie, alleen al omdat de lokale speelgoedwinkel hier in het drop geen benul heeft van release dates en ik vaak zat een game al 3 dagen eerder kan ophalen. Er gaat niets boven de hype en geur van zo'n blauw hoesje in een strak folietje, zeker als het een paar dagen voor release is :D (of welke kleur het ook gaat worden nu)

• bram1984
Chaoss schreef op maandag 20 juli 2020 @ 23:43:
Spiderman en Ratchet & Clank zijn voor mij voldoende reden, daar komen waarschijnlijk nog wel wat thirth party titels bij die een leuke oppoets beurt gaan krijgen.
Ik denk trouwens niet dat R&C dit jaar uit gaat komen hoor. Eerder 2021 en dan Spider-Man 2 in 2022.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:23
Segafreak83 schreef op maandag 20 juli 2020 @ 23:39:
[...]

Waarschijnlijk geen enkele, heb niet iets voorbij zien komen wat écht PS5 waardig is. Ja, het is een vrij niet populaire mening, weet ik.

De enige reden dat ik hem (voorlopig) aan zou willen schaffen is zodat mijn PS4 games beter en soepeler draaien.

Oja, en ook omdat de DS4 controllers slijten als een gek. De eerste series haalden nog wel een jaar met wat mazzel. De latere versie 2 hebben allemaal problemen na amper 2 a 3 maanden (intensief) gebruik.
Ik heb ook het idee dat de DS4 V2 een stuk slechter is dan de V1. De eerste serie V1's hadden slijtende thumbsticks, daarna waren ze een tijdje gemeengoed en de V2 is weer een stuk slechter veel slijtage (wear) op de nauwkeurigheid en calibratie van de thumbsticks.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Kraziey
Ah very nice. Ik hoop dat dit het begin van een nieuwe standaard is voor de PS5 games. Volgens mij werd dit ook al (deels) op de PS4 Pro beloofd maar werd het uiteindelijk bij weinig games (die ik speelde) toegepast.

• Joosie200
  • Niet online
poor Leno schreef op maandag 20 juli 2020 @ 19:33:
[...]
Nou niet heel veel.. -O-

Al met al.. ik sta nog niet te springen :X
Ik heb ook nog niet het gevoel: die moet ik in huis hebben op dag 1. Komt door meerdere zaken:

Zwarte versie komt wss pas 1 jaar later (zoals een glacier white PS4 ook niet meteen beschikbaar was)
Horizon Zero Dawn 2 gaat wss geen launch game worden. Ratchet and Clank en Spiderman Lost Legacy :+ zagen er slick uit maar ook van die twee vraag ik me af wanneer precies ze zullen uitkomen.

Assassins Creed Valhalla pik ik wel op voor de PS4 pro. Net zoals toen Black Flag zowel voor PS3 als PS4 gereleased werd. Verder ben ik wel benieuwd naar ghost of tsushima. The last of us 1 kon me niet interesseren omwille van de infected, the last of us 2 laat ik om die reden ook links liggen. Verder heb ik nog Spiderman liggen voor de PS4.

Kortom nog genoeg leuks om uit te spelen op de PS4 pro die ik toch al heb liggen. Kan je wel voor backwards compatible meteen voor de PS5 gaan maar enkel om die reden even 499 euro wss met disk neerleggen ja nee. Ik denk dat het met de PS5 voor mij een herhaling gaat zijn van het PS4 tijdperk. Ik stapte pas in bij de launch van de pro en met de komst van Horizon Zero Dawn. Dat trok mij over de streep. Dat ik vervolgens ook mooi Uncharted 4, Ratchet and Clank ed kon inhalen was een mooie bijkomstigheid.

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:06
Ik hoop dat Kena Bridge of Spirites bij launch verkrijgbaar is want die haal ik dan meteen erbij.

• bram1984
Jumpman schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 08:50:
[...]

Ik heb ook het idee dat de DS4 V2 een stuk slechter is dan de V1. De eerste serie V1's hadden slijtende thumbsticks, daarna waren ze een tijdje gemeengoed en de V2 is weer een stuk slechter veel slijtage (wear) op de nauwkeurigheid en calibratie van de thumbsticks.
Ik heb nog steeds mijn day one PS4 controller en tevens mijn day one PS4 pro controller. Werken allemaal echt nog perfect. En ze worden flink gebruikt vanwege de kids die tegenwoordig ook fanatiek spelen.
Kraziey schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 08:54:
[...]

Ah very nice. Ik hoop dat dit het begin van een nieuwe standaard is voor de PS5 games. Volgens mij werd dit ook al (deels) op de PS4 Pro beloofd maar werd het uiteindelijk bij weinig games (die ik speelde) toegepast.
Ik verwacht dat PS5 een stuk meer games gaat krijgen waarin we grafische modes kunnen selecteren.

• Raem
Joosie200 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 09:05:
[...]
Zwarte versie komt wss pas 1 jaar later (zoals een glacier white PS4 ook niet meteen beschikbaar was)
Horizon Zero Dawn 2 gaat wss geen launch game worden. Ratchet and Clank en Spiderman Lost Legacy :+ zagen er slick uit maar ook van die twee vraag ik me af wanneer precies ze zullen uitkomen.
Spider-man Holiday 2020, dus hoogstwaarschijnlijk een launch game. Ratchet & Clank nog onbekend. Voor Horizon hebben ze aangegeven te richten op een 2021 release, dus ik ga van 2022 uit. Dan kan het alleen maar meevallen.

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:04
Zeker weten de drive-versie voor mij. Wil straks wel Lord of the Rings (wanneer de 4k remaster er is) en Planet Earth (2) kunnen kijken, dus heb een speler nodig.

• kwdtje
  • Laatst online: 03-11 15:58
Basekid schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 09:22:
Zeker weten de drive-versie voor mij. Wil straks wel Lord of the Rings (wanneer de 4k remaster er is) en Planet Earth (2) kunnen kijken, dus heb een speler nodig.
Precies mijn gedachte haha!

Qua launchgames weet ik het nog niet. Hoop stiekem dat er nog wat uit de hoge hoed komt in augustus.

• Kraziey
Joosie200 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 09:05:
[...]

Kan je wel voor backwards compatible meteen voor de PS5 gaan maar enkel om die reden even 499 euro wss met disk neerleggen ja nee.
Snap wel wat je zegt hoor, voor mij is dat juist de reden om hem Day1 te halen. Mijn Pro inmiddels verkocht voor €325, dus ik verwacht voor €275 - €325 een PS5 te hebben waarmee ik zowel mijn backlog PS4 games als nieuwe PS5 games direct kan spelen op één apparaat en de komende 4 jaar weer klaar te zijn.

Qua launchgame zou ik dan toch wel Spiderman: Miles Morales halen, Kena bij launch zou ook top zijn maar die verwacht ik toch wat later.
bram1984 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 09:13:
[...]

Ik verwacht dat PS5 een stuk meer games gaat krijgen waarin we grafische modes kunnen selecteren.
Let's hope so! d:)b Ik ben niet de allerfanatiekste gamer maar toen ik Rise of the Tomb Raider speelde op 60FPS vond ik het onwijs fijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Kraziey op 21-07-2020 09:32 ]

• bram1984
Na het Spider-Man nieuws, wat zouden jullie kiezen?

4K60 met geen of beperkte ray tracing en bijvoorbeeld lagere shadow quality
4K30 met zoveel mogelijk ray tracing en hoge shadow quality

Ik neig toch echt naar die eerste. Ray tracing is volgens mij typisch iets wat in zo'n snelle game amper gaat opvallen.

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:48
bram1984 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 09:58:

Ik neig toch echt naar die eerste. Ray tracing is volgens mij typisch iets wat in zo'n snelle game amper gaat opvallen.
Bij een spiderman zal ik zeker voor de 60fps gaan zeker in verband met het snelle slingeren

maar andere games zullen het ook vaak genoeg 30fps worden hoor

• Joosie200
  • Niet online
Kraziey schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 09:25:
[...]

Snap wel wat je zegt hoor, voor mij is dat juist de reden om hem Day1 te halen. Mijn Pro inmiddels verkocht voor €325, dus ik verwacht voor €275 - €325 een PS5 te hebben waarmee ik zowel mijn backlog PS4 games als nieuwe PS5 games direct kan spelen op één apparaat en de komende 4 jaar weer klaar te zijn.
Doe je goed, van de week nog of? Misschien ook geen gek idee. Hou ik de games die ik nog wil uitspelen en met kleine bijbetaling heb je dan ook de optie voor PS5 games inderdaad.

Qua 4k/30fps en optimale kwaliteit vs 4k/60fps normale kwaliteit.. hangt van de game af. Race/shooter zoals Gran Turismo 7 of Killzone type game zou ik gaan voor 60 fps. Maar een Uncharted/Horizon Zero Dawn hoewel beide net zo goed bomvol actie zitten vind ik het filmische met 30fps prima.

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04-11 23:14
Ik startte laatst GTA Online op, maar dat was qua fps echt niet te spelen. Weet iemand op hoeveel fps dat draait?

• Kraziey

Idem, persoonlijk kies ik performance altijd boven graphics. Mij vallen al die details nooit zo op, ik denk omdat ik er niet zo op let.
Joosie200 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 10:04:
[...]

Doe je goed, van de week nog of? Misschien ook geen gek idee. Hou ik de games die ik nog wil uitspelen en met kleine bijbetaling heb je dan ook de optie voor PS5 games inderdaad.
Nee, de dag na de onthulling van de PS5 op Marktplaats gezet en daarna redelijk snel verkocht (volgens mij aan een handelaar). Nadeel is wel dat ik nu een half jaar niet game, maar die tijd kan ik mooi opvullen door wat achterstallige series bij te kijken :)

[ Voor 33% gewijzigd door Kraziey op 21-07-2020 10:10 ]

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-11 21:28
[...]

Ik heb er ook aan gedacht om hem te verkopen maar toen de corona uitbrak was ik toch erg blij dat ik het niet gedaan heb, heb in 15 jaar niet zoveel gegamed als ik nu doe. :P

Ik heb wel mijn 4K bluray weggedaan, die gebruikte ik nauwelijks (films zijn mij gewoon echt nog te duur) en daar gebruik ik straks de PS5 dan wel voor.

Ik heb inmiddels bij de Mediamarkt 50 euro aanbetaald voor een preorder, disc-versie natuurlijk.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:39

Superkiwi

Hoi doei

t mac schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 10:06:
Ik startte laatst GTA Online op, maar dat was qua fps echt niet te spelen. Weet iemand op hoeveel fps dat draait?
Verkeerde topic ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• bram1984
LordLynx schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 10:16:
[...]

Ik heb er ook aan gedacht om hem te verkopen maar toen de corona uitbrak was ik toch erg blij dat ik het niet gedaan heb, heb in 15 jaar niet zoveel gegamed als ik nu doe. :P

Ik heb wel mijn 4K bluray weggedaan, die gebruikte ik nauwelijks (films zijn mij gewoon echt nog te duur) en daar gebruik ik straks de PS5 dan wel voor.

Ik heb inmiddels bij de Mediamarkt 50 euro aanbetaald voor een preorder, disc-versie natuurlijk.
Mijn Pro gaat straks lekker naar de slaapkamer. Kunnen de kids Minecraften zonder ons beneden lastig te vallen. :P

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

[...]
Snap wel wat je zegt hoor, voor mij is dat juist de reden om hem Day1 te halen. Mijn Pro inmiddels verkocht voor €325
Same here, 300 voor gekregen. Ik kwam er later achter dat ik hem in 2018 voor 339,- met Fifa gekocht heb. Eigenlijk bizar hoeveel je er nu dus nog voor terugkrijgt.

Dat bepaalt dus ook meteen welke games ik eerst ga spelen op PS5, namelijk PS4 games die ik nu moet missen zoals, TLOU2 en GoT. :-)

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online

Net zoals ik nu al waar mogelijk doe: performance (60fps) > graphics + 30fps. Ongeacht de game/genre.

De keuze tussen 120fps en 60fps, voor games die dat bieden, ben ik nog niet over uit maar dat zal ik bij de eerste games die dat ondersteunen ervaren.

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-11 21:50

RMX

Inmiddels ook besteld bij de Mediamarkt. Verkoper gaf ik aan dat de aanmeldingen zo laag waren dat ik hem sowieso heb. Ga voor de disc versie uiteraard.

Mijn PS4 is een 2 jaar terug gestolen, dus heb nog veel PS4 games in te halen.
Hopelijk is R&C wel een launch game, want die zag er toch wel erg goed uit!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:04
Vind het toch weer flink zuur dat we ook met de nieuwe generatie weer moeten kiezen tussen 30 en 60 fps.

Leuk als je adverteert met 120fps maar games dit toch niet gaan doen...

• Exxus
  • Laatst online: 24-10 08:55
RMX schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 11:56:
Inmiddels ook besteld bij de Mediamarkt. Verkoper gaf ik aan dat de aanmeldingen zo laag waren dat ik hem sowieso heb. Ga voor de disc versie uiteraard.

Mijn PS4 is een 2 jaar terug gestolen, dus heb nog veel PS4 games in te halen.
Hopelijk is R&C wel een launch game, want die zag er toch wel erg goed uit!
Gefeliciteerd :)
Kun je wel vermelden waar je hem hebt besteld en welk nummer je was op de lijst voor welke versie?
Die opmerking is overigens bedoeld voor iedereen die dit in de toekomst gata plaatsen. Altijd leuk om de voortgang op die manier te zien :)

• elsympatico
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-08 09:37
Ik verkoop nooit geen oude consoles meer .Ik krijg daar altijd spijt van en hier ook nog nooit zoveel gegamed als nu lol

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:35
Basekid schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 11:57:
Vind het toch weer flink zuur dat we ook met de nieuwe generatie weer moeten kiezen tussen 30 en 60 fps.

1080p @ 120fps zou mogelijk moeten zijn in wat games. Zullen wel wat racegames zijn die dit gaan doen.

Aan de andere kant, 95% van de consumenten heeft toch geen tv met een 120hz paneel, dus vraag me wel af of ontwikkelaars veel tijd in een 120fps modus voor games gaan steken. Mij boeit de framerate niet zo. Ik vind 30fps prima voor de wat tragere SP games.

[ Voor 7% gewijzigd door Hulleman op 21-07-2020 12:20 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• bram1984
Basekid schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 11:57:

Er is een mogelijkheid tot 120fps vanwege de nieuwe HDMI standaard. Maar had je echt verwacht dat grafische AAA blockbusters op 120fps zouden draaien? Want dan ben je wel heel naïef. Daar heb je nu al een monster PC voor nodig, laat staan een TV die het ondersteunt.

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:30
RMX schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 11:56:
ik ook een paar dagen geleden bij Mediamarkt Leeuwarden ik was nummer 6 op de lijst dus het gaat nog niet zo hard. Misschien omdat het bij de meeste mensen niet bekend is dat je hem kan pre-orderen in de winkel

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Maar de PS5 wordt toch niet geadverteerd als 120fps console, of heb ik iets gemist?

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-11 15:19

v8power67

Psn: Mausosaurus

Trishul schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 12:22:
Maar de PS5 wordt toch niet geadverteerd als 120fps console, of heb ik iets gemist?
nieuws: Sony PlayStation 5 deelt savegames met PS4 en ondersteunt 4k en 120Hz

De optie is ondersteund. Is aan de dev dit te doen of niet.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:35
Daar is vanaf het begin al mee geadverteerd. De nieuwe Gran Turismo zou op 120fps kunnen draaien.
120fps voor Triple AAA blockbusters is gewoon geen realistische verwachting. Veel games zullen gewoon 4K @30fps worden met alle eye candy en wellicht een 60fps performance mode. Native 4K is trouwens nergens voor nodig. Als je ziet hoe DLSS 2.0 werkt dan is 75% van native 4K prima met daarna wat upscaling. Scheelt nogal in performance.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Ik dacht ergens gehoord te hebben dat de PS5 in staat zou zijn om 8K en/of 120fps te halen, maar ik ga er niet van uit dat er grote games komen die dat als target hebben. Misschien is het iets voor een game als WipEout ofzo.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Precies wat ik dacht dus, het is een optie die ze ondersteunen, maar waar ze niet actief mee adverteren. Alleen van Dirt 5 is tot nu toe bevestigd dat deze een 120fps mode heeft, en Polyphony heeft gezegd te streven naar 120fps voor GT7.

Bedankt voor je link trouwens, daarin wordt bevestigd dat de PS4 gamesaves compatibel zijn met de PS5. Leuk om een aantal van m'n favo games dan te platinumen op PS5.

@Hulleman Native 4k hoeft van mij ook niet direct zolang de PS5 de upscale mogelijkheden van de PS4pro verder evolueert. Zoiets geavanceerd en krachtig als DLSS2.0 gaan we niet zien op consoles trouwens, de consoles hebben namelijk geen dedicated cores hiervoor (tensor cores) waardoor dit soort technieken gebaseerd op AI/deep learning performance afsnoepen van de CU's die het eigenlijk druk hebben met polygonen renderen, beeld, effecten, enz.
DLSS2.0 is zo'n mooie technologie omdat alle Nvidia GPU's vanaf de RTX2060 dedicated cores hebben voor deep learning, de tensor cores (en voor Raytracing ook nog RT cores btw). Ter vergelijking: de kleinste RTX gpu, de RTX2060, heeft een die-size die bijna anderhalf keer zo groot is als die van beide nieuwe consoles, en de deep learning performance van alleen de tensor cores is de helft van de complete RDNA2 gebaseerde GPU's van de nieuwe gen. De volledige deep learning performance van een RTX2060 (dus optelsom cuda en tensor cores) is zelfs 2 keer zo groot als die van de nieuwe consoles. En dan is de 2060 maar een gpu met als target markt 1440p gamers, de 2080Ti met 4K als target markt heeft zelfs 2,2x de deep learning performance van de 2060 in de dedicated cores.

[ Voor 43% gewijzigd door Trishul op 21-07-2020 12:55 ]

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 03-11 21:31
1440p zal ook wel buiten de boot vallen neem ik aan? Heb namelijk een 1440p monitor. Wellicht is de userbase te klein daarvoor.

• Kraziey
Jay-v schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 10:49:
[...]

Same here, 300 voor gekregen. Ik kwam er later achter dat ik hem in 2018 voor 339,- met Fifa gekocht heb. Eigenlijk bizar hoeveel je er nu dus nog voor terugkrijgt.

Dat bepaalt dus ook meteen welke games ik eerst ga spelen op PS5, namelijk PS4 games die ik nu moet missen zoals, TLOU2 en GoT. :-)
Yes, exact die games moet ik ook nog. Days Gone, Sekiro:SDT en God of War zou ik ook nog wel willen spelen. Heb AC:Odyssey ook nog in de aanbieding gekocht maar twijfel of ik niet zal wachten op AC:Valhalla gezien het toch meer van hetzelfde lijkt te zijn maar dan net weer iets beter (hoewel de eerste beelden mij niet direct overtuigd hebben)

ow ja, Cyberpunk 2077 uiteraard ook nog maar daar wacht ik denk ik op met de grote patch die ergens 2021 uitkomt.

[ Voor 11% gewijzigd door Kraziey op 21-07-2020 12:51 ]

Pagina: 1 ... 93 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden