PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 23:34
Ben er ook wel benieuwd naar, maar ik verwacht geen schokkende dingen. Het blijft een cross gen game. De AC daarna gaat paar interessant worden.Chaoss schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 20:27:
Misschien hebben ze dit keer wel echte gameplay van Valhalla
Dat is iig de third party titel waar ik het meest benieuwd naar ben.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 23:34
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Denk dat Xbox in staat moet zijn om een show neer te zetten die minstens even goed is.
Verder wil ik vooral Elden Ring zien
DIt inderdaad ps5 was een hele goede show mooie titels, maar werd inderdaad niet weggeblazen. Ik hoop stiekem dat xbox wel met zo'n show komt alleen maar goed voor de gamer tochAnton.net schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 21:00:
Dat PS5 event was goed, maar ik denk dat de meeste mensen toch niet echt weggeblazen waren.
Denk dat Xbox in staat moet zijn om een show neer te zetten die minstens even goed is.
Eens, waaronder ikzelf. Komt natuurlijk ook door die maandenlange anticipatie en torenhoge verwachtingen. Het kon alleen maar iets tegenvallen. Maar achteraf gezien toch wel een hoop vette shit gezien. En ze hebben nog een hoop meer om te laten zien. Na juli (Ghost of Tsushima) gaat het wel los.Anton.net schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 21:00:
Dat PS5 event was goed, maar ik denk dat de meeste mensen toch niet echt weggeblazen waren.
[ Voor 30% gewijzigd door BM op 02-07-2020 07:20 ]
Dat kwam ook een beetje door de timing van de Unreal demo. Die legde de lat natuurlijk wel direct op de max qua verwachtingen op gebied van graphics. Alleen HZD voldeed hieraan.Anton.net schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 21:00:
Mijn gehele lichaam is klaar om weggeblazen te worden door wat Santa Monica Studios met God of War 2 gaat laten zien
Nou heb je TLoU2 al gespeeld. Die gaat er denk ik wel overheen hoor.yinx84 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 10:05:
[...]
Dat kwam ook een beetje door de timing van de Unreal demo. Die legde de lat natuurlijk wel direct op de max qua verwachtingen op gebied van graphics. Alleen HZD voldeed hieraan.
Mijn gehele lichaam is klaar om weggeblazen te worden door wat Santa Monica Studios met God of War 2 gaat laten zienVind GoW nog steeds de mooiste game van deze generatie (en wellicht m'n #1 game of all time)
Ik denk niet dat Sony nog meer AAA titels heeft die dit jaar gaan worden gereleased. Maar het zou zorgwekkend zijn inderdaad wanneer dit alles is.Recon24 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 10:20:
En mensen denken dat Sony al klaar is tot eind van het jaar met aankondigingen van nieuwe games? Dan zouden ze Microsoft alle ruimte geven namelijk en dat gaat niet gebeuren.
Ik denk dat die er ook nog wel overheen gaat inderdaad, maar het ontloopt elkaar ook weer niet heel erg veel.bram1984 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 10:24:
[...]
Nou heb je TLoU2 al gespeeld. Die gaat er denk ik wel overheen hoor.
Ben nog niet helemaal klaar met the Last of Us 2, maar grote kans dat dit de beste game is op de PS4. Wel met God of War vlak daarachter, want dat was ook wel echt een topgame. En wat ook heel knap is, de game draait als een tierelier. Ben nog vrijwel niks tegengekomen waardoor je van mening zou zijn dat de game nog een patch nodig heeft. En daar komt nog eens bij dat die bij mij draait op een OG PS4 en deze nog behoorlijk stil blijft ook. Heel knap allemaal.
Ben ook zeer, zeer benieuwd wat Naughty Dog op de PS5 gaat laten zien. Dat moet echt fenomenaal worden.
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Is volgens mij nog niet bekend. Xbox Series X in ieder geval niet en de PS4 Slim heeft er ook al geen een, dus ik denk eerder niet dan wel.jaaoie17 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 10:48:
Heeft de ps5 nog wel een spdif aansluiting? Zo niet werkt zon hdmi extractor er wel mee?
[ Voor 11% gewijzigd door NotSoSteady op 02-07-2020 10:54 ]
Ja kijk heb zon Logitech z 5500 setje. Die zou ik graag nog steeds willen gebruiken voor 5.1 geluid. Snap ook niet dat Logitech niet met iets nieuws komt met hdmi.NotSoSteady schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 10:53:
[...]
Is volgens mij nog niet bekend. Xbox Series X in ieder geval niet.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
De meeste TVs sturen gewoon een prima signaal uit over de spdif uitgang. De hogere/nieuwere audio standaarden zoals Dolby Atmos, Dolby TrueHD, etc. worden toch niet ondersteund door de Z 5500.jaaoie17 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 10:55:
[...]
Ja kijk heb zon Logitech z 5500 setje. Die zou ik graag nog steeds willen gebruiken voor 5.1 geluid. Snap ook niet dat Logitech niet met iets nieuws komt met hdmi.
Gewone dts en dolby is goed genoeg voor mij. De tv kan wel een signaal sturen, maar dat is alleen stereo.Ik heb een samsung ue55js8000l tv.Caayn schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 11:08:
[...]
De meeste TVs sturen gewoon een prima signaal uit over de spdif uitgang. De hogere/nieuwere audio standaarden zoals Dolby Atmos, Dolby TrueHD, etc. worden toch niet ondersteund door de Z 5500.
Zul je net zienjaaoie17 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 11:11:
[...]
Gewone dts en dolby is goed genoeg voor mij. De tv kan wel een signaal sturen, maar dat is alleen stereo.Ik heb een samsung ue55js8000l tv.
Verwijderd
Ik heb zelf de JBL 5.1 aangeschaft vorig jaar. Draadloze 5.1 die je makkelijk weer op kunt bergen. En meer dan prima geluid.jaaoie17 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 10:55:
[...]
Ja kijk heb zon Logitech z 5500 setje. Die zou ik graag nog steeds willen gebruiken voor 5.1 geluid. Snap ook niet dat Logitech niet met iets nieuws komt met hdmi.
Dat geloof ik wel. Check ook die ene 'canyon' omgeving in HZD, dat is open world en ziet er op een PS4 uit 2013 al zo bizar goed/overtuigend uit.bram1984 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 10:24:
[...]
Nou heb je TLoU2 al gespeeld. Die gaat er denk ik wel overheen hoor.
En GoW zoals iemand anders noemde ook. Ik ben nu bezig met die game, en van werkelijk alles spat de kwaliteit vanaf. Visuals, animaties, voice acting, gameplay, diepgang, exploration, combat, omvang, teveel om op te noemen. Ik zou GoW wel classificeren als een van de beste games ooit.
En die heeft geen aparte receiver nodig?Verwijderd schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 11:29:
[...]
Ik heb zelf de JBL 5.1 aangeschaft vorig jaar. Draadloze 5.1 die je makkelijk weer op kunt bergen. En meer dan prima geluid.
UK Government says Loot Boxes should come under Gambling Law... changes may come with immediate effect#LootBoxes https://t.co/Va4A3O5NC2 pic.twitter.com/9CtWpXm8nt
— Will Nelson (@WNelsonJourno) 2 juli 2020
Verwijderd
Nee ik heb het apparaat gewoon direct op de PS4 aangesloten. Aan de zijkant van de soundbar zitten 2 afneembare draadloze boxen die je in een 5.1 opstelling kunt neerzetten. En na het kijken/gebruiken plaats je ze gewoon weer terug. Geen kabels, geen receivers, geen gedoe. Super handig.
Ja eens, maar ik ben bang dat de grote uitgevers dan weer iets anders vinden om wat extra centjes te verdienen. En dan heb ik niet eens iets tegen centjes verdienen opzich, daar zijn alle games uiteindelijk voor bedoeld. Maar ik zie ze wel met een nog slechter idee dan de lootboxes komen.Kenny_026 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 13:11:
Niet direct een PS5 iets en meer gaming algemeen. Ik hoop wel dat we komende generatie hier dus eindelijk wat in veranderd gaan zien.
[Embed]
Om even een voorbeeld te noemen op basis van reeds bestaande patenten: games met een dynamische moeilijkheidsgraad die zich aanpast aan jouw skill level. En door de game dan eigenlijk net iets te moeilijk te maken en elke keer als de speler doodgaat een item uit de store aan te bieden die dat level makkelijker maakt manipuleer je de spelers in het besteden van geld.
Er wordt veel geld uitgeven in onderzoek naar psychologische manipulatie in het algemeen, en hoe dat om te zetten naar hogere inkomsten. En daar draait het voor de grote uitgevers aan het eind van de dag allemaal om: maximale player spending. Niet voldoende spending, maximale spending. Het zijn beursgenoteerde bedrijven die shareholder value moeten creëren en als er een bepaalde bron van inkomsten wegvalt dan moet er iets anders voor in de plaats komen.
Dat moet de fotorealistische kant op gaan met nog meer oog voor de meest belachelijke kleine details waarvan niemand het zou opvallen als het er niet in zou zitten. Ik hoop vooral dat ze bij dit type games blijven en niet ineens ook open wereld gaan om iets anders te proberen. Hoewel ik wel meteen geloof dat ze dan weer een nieuwe standaard zetten.dvd-linden schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 10:31:
[...]
Ik denk dat die er ook nog wel overheen gaat inderdaad, maar het ontloopt elkaar ook weer niet heel erg veel.
Ben nog niet helemaal klaar met the Last of Us 2, maar grote kans dat dit de beste game is op de PS4. Wel met God of War vlak daarachter, want dat was ook wel echt een topgame. En wat ook heel knap is, de game draait als een tierelier. Ben nog vrijwel niks tegengekomen waardoor je van mening zou zijn dat de game nog een patch nodig heeft. En daar komt nog eens bij dat die bij mij draait op een OG PS4 en deze nog behoorlijk stil blijft ook. Heel knap allemaal.
Ben ook zeer, zeer benieuwd wat Naughty Dog op de PS5 gaat laten zien. Dat moet echt fenomenaal worden.
Bron: https://www.bnnbloomberg....ming-firm-leyou-1.1459657Sony is hoping that it can edge out other bidders with greater certainty of financing, the people said. Leyou’s Yuk aims to choose a buyer and sign an agreement as soon as this month, the people said.
Talks are still ongoing and no final decision has been made, the people said. Other bidders could still emerge, they said. Representatives for Leyou and Sony declined to comment.
Leyou was listed in Hong Kong in 2011 and counts among its titles the free shooting games Warframe and Dirty Bomb. It’s also working with Amazon.com Inc. to co-produce a video game based on the popular fantasy series “The Lord of the Rings,” according to its website.
Hieronder vallen een aardig wat studio''s zoal: Splash Damage, Digital Extremes en Certain Affinity
Link naar Leyou Technologies: http://leyoutech.com.hk/
[ Voor 8% gewijzigd door Recon24 op 02-07-2020 15:14 ]
Dat zijn aardig wat legendarische gamestudio's... Digital Extremes heeft geloof ik de Unreal 1 & 2 singleplayer campaign gemaakt.Recon24 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 15:11:
Bloomberg: Sony Looking to Aquire Leyou Technologies (Warframe, Gears Tactics)
[...]
Bron: https://www.bnnbloomberg....ming-firm-leyou-1.1459657
Hieronder vallen een aardig wat studio''s zoal: Splash Damage, Digital Extremes en Certain Affinity
Link naar Leyou Technologies: http://leyoutech.com.hk/
Ik hoop ook dat ze bij dit type games blijven en niet volledig open wereld gaan. Alhoewel ik ergens wel benieuwd ben wat ze zouden kunnen bewerkstelligen mochten ze dat wel doen. Maar er zijn wat mij betreft al genoeg open wereld games.bram1984 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 14:35:
[...]
Dat moet de fotorealistische kant op gaan met nog meer oog voor de meest belachelijke kleine details waarvan niemand het zou opvallen als het er niet in zou zitten. Ik hoop vooral dat ze bij dit type games blijven en niet ineens ook open wereld gaan om iets anders te proberen. Hoewel ik wel meteen geloof dat ze dan weer een nieuwe standaard zetten.
En als ik bij the Last of Us 2 kijk naar hoeveel beter de game is dan deel 1. Qua verhaal, pacing, cutscenes en characters zit het bij Naughty Dog altijd wel goed, maar ik merk aan dit deel dat ze o.a. qua gameplay echt weer een stap hebben gezet. De animaties, de controls en de variatie qua aanpak van encounters zijn in dit deel echt weer een stuk beter. Ben ook van mening dat dit overduidelijk hun beste game tot nu toe is; echt weer een stuk beter dan Uncharted 4.
Dus ja, laat ze daar maar lekker op voortborduren bij een volgende game op de PS5. Wellicht een nieuwe IP. Kan daar echt nu al naar uitkijken als je nadenkt over wat we dan wel niet gaan krijgen.
Verwijderd
Komt omdat Sony verwachting waarmaakt. Was een gelikte show die precies deed wat het doen moest. Dat je dan niet verrast of weg geblazen bent is geen verassingAnton.net schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 21:00:
Qua first party onthoud ik vooral R&C, HZD2, Spiderman en Gran Turismo.Verwijderd schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 17:00:
[...]
Komt omdat Sony verwachting waarmaakt. Was een gelikte show die precies deed wat het doen moest. Dat je dan niet verrast of weg geblazen bent is geen verassing. Sony doet het al jaren uitstekend met aankondigingen en shows.
Leuk, maar het is allemaal wel redelijk veilig en voorspelbaar. Toon me eens een echt nieuwe en interessante game...
Verwijderd
Je hebt ze onthouden , daar gaat hem omAnton.net schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 17:17:
[...]
Qua first party onthoud ik vooral R&C, HZD2, Spiderman en Gran Turismo.
Leuk, maar het is allemaal wel redelijk veilig en voorspelbaar. Toon me eens een echt nieuwe en interessante game...
Omdat ik een gaming nerd ben die op de hoogte is van alles wat er gebeurt ja
Dus wat is je punt...?
Verwijderd
Die heb ik al gemaakt.Anton.net schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 17:22:
[...]
Omdat ik een gaming nerd ben die op de hoogte is van alles wat er gebeurt ja
Dus wat is je punt...?
Maar goed als jij niks interesant vind aan de lineup van Sony dan weet ik het ook niet. Dan heb je of een heel specifiek smaak of niet opgelet
Clickbait. Aangekondigd in zwart wit bij de presentatie. Rest zijn mock-ups...harley2009 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 20:25:
https://nl.letsgodigital....-game-console-met-cd/amp/
Een no-brainer. Dit wordt hem dan.
The package includes “dual access” to both the current- and next-gen versions
Gezien meeste games je niet tegen current-gen kan spelen, wil jij bij launch beetje tegen veel mensen spelen, zal je dus de nog duurdere 99 dollar versie moeten nemen om verder te kunnen spelen, anders is het gewoon een compleet nieuwe game.
Vertaling: We geloven dat deze prijs net hoog genoeg is dat fans van de game de game alsnog een tweede keer kopen, zonder dat we teveel gezeik krijgen of te grote verval in spelers, met wat commercieel gelul over de nieuwe features om dit recht te pratenWe believe our suggested retail price for NBA 2K21 on next-generation platforms fairly represents the value of what’s being offered
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
2K staat nou niet echt bekend om de spectaculaire prijzen. En volgens mij begon deze generatie ook gewoon met 69,99 waarbij dit al snel 64,99 en 59,99 werd. Volgens mij is die 69 nog steeds adviesprijs
Ze proberen al langer de prijs te verhogen. Ik herinner mij nog winkels die de eerste Uncharted voor €70 verkochten en NFS MW (2005) had destijds een €10 "next-gen tax" voor de 360 versie.Martinspire schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 22:13:
[...]
2K staat nou niet echt bekend om de spectaculaire prijzen. En volgens mij begon deze generatie ook gewoon met 69,99 waarbij dit al snel 64,99 en 59,99 werd. Volgens mij is die 69 nog steeds adviesprijs
€70 is al jaren de officiële adviesprijs voor games maar veel winkels zitten daar onder vanwege, vermoedelijk, concurrentie. Vandaar ook dat de PSN (of XBL) prijzen over het algemeen hoger liggen dan die van winkels, publishers gaan natuurlijk niet onder hun eigen adviesprijs zitten.
En laten wij eerlijk zijn. De prijs van games is al velen jaren aardig stabiel ondanks inflatie. Een prijs verhoging van een tientje na zo'n lange tijd zou ik niet direct bezwaar tegen hebben.
Edit: Kan mij nog herinneren dat ik vroeger fl. 180 moest betalen voor N64 spellen.
[ Voor 14% gewijzigd door Caayn op 02-07-2020 23:01 ]
Niet wild enthousiast worden van de zoveelste sequel is geen specifieke smaak. Het zullen vast goede games worden, maar wel meer van hetzelfde. Zou ook graag een vernieuwende en toffe nieuwe IP willen zien.Verwijderd schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 17:26:
[...]
Maar goed als jij niks interesant vind aan de lineup van Sony dan weet ik het ook niet. Dan heb je of een heel specifiek smaak of niet opgelet
Of zelfs 229 tot 279 gulden.Caayn schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 22:51:
[...]
Edit: Kan mij nog herinneren dat ik vroeger fl. 180 moest betalen voor N64 spellen.
Zelfs SNES en Mega drive games waren 30 jaar geleden al 129 tot 169 gulden. Dus dat de prijzen nog steeds vrijwel gelijk zijn is al een klein wonder.
(Ja grotere afzetmarkt en lagere productiekosten, maar meer marketing en ontwikkelingskosten).
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Als je een webwinkel wilt starten dan klop je aan bij bijvoorbeeld een Micromedia wat nog zo’n beetje de enige nederlandse groothandel is en dan betaal je tot 50 of 100 stuks van een game een prijs van 51-53€ per stuk. Dan moet je ze ook nog verzenden. Reken uit je winst als je wilt concurreren met een Mediamarkt en Bol.comCaayn schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 22:51:
[...]
Ze proberen al langer de prijs te verhogen. Ik herinner mij nog winkels die de eerste Uncharted voor €70 verkochten en NFS MW (2005) had destijds een €10 "next-gen tax" voor de 360 versie.
€70 is al jaren de officiële adviesprijs voor games maar veel winkels zitten daar onder vanwege, vermoedelijk, concurrentie. Vandaar ook dat de PSN (of XBL) prijzen over het algemeen hoger liggen dan die van winkels, publishers gaan natuurlijk niet onder hun eigen adviesprijs zitten.
En laten wij eerlijk zijn. De prijs van games is al velen jaren aardig stabiel ondanks inflatie. Een prijs verhoging van een tientje na zo'n lange tijd zou ik niet direct bezwaar tegen hebben.
Los daarvan: genoeg nieuwe IP's gehad deze generatie met werelden waarin de devs waarschijnlijk nog genoeg verhalen te vertellen hebben en met de nieuwe hardware nog genoeg nieuwe ideeën die ze willen realiseren. Heb soms het idee dat mensen een nieuw IP willen gewoon om het willen van een nieuwe IP. Een nieuwe IP betekent niet meteen automatisch een goede game. Persoonlijk wil ik heel graag een Spider-Man gebouwd voor PS5 zien. En een nieuwe Horizon. Graag ook een nieuwe God of War nieuwe stijl. Ik zou verder ook graag een nieuwe Bloodborne zien en een nieuw deel van The Last of Us zou ik ook absoluut niet erg vinden. Na 2/3 delen mag het weer tijd zijn voor een nieuwe IP.Trishul schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 00:05:
Nieuwe IP's? Die zijn er toch ook, zoals een Returnal? Zo zullen er nog meer zijn.
Verwijderd
Precies als er 1 platform is welke veel nieuwe IP introduceert dan is het PlayStation wel.bram1984 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 08:09:
[...]
Los daarvan: genoeg nieuwe IP's gehad deze generatie met werelden waarin de devs waarschijnlijk nog genoeg verhalen te vertellen hebben en met de nieuwe hardware nog genoeg nieuwe ideeën die ze willen realiseren. Heb soms het idee dat mensen een nieuw IP willen gewoon om het willen van een nieuwe IP. Een nieuwe IP betekent niet meteen automatisch een goede game. Persoonlijk wil ik heel graag een Spider-Man gebouwd voor PS5 zien. En een nieuwe Horizon. Graag ook een nieuwe God of War nieuwe stijl. Ik zou verder ook graag een nieuwe Bloodborne zien en een nieuw deel van The Last of Us zou ik ook absoluut niet erg vinden. Na 2/3 delen mag het weer tijd zijn voor een nieuwe IP.
Exact. Daarbij vind ik het ook wel leuk als een dev wat meer tijd investeert in een karakter en deze echt uitdiept. Kijk bijvoorbeeld Uncharted. Niks mis met meerdere delen, maar niet te veel.Verwijderd schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 09:34:
[...]
Precies als er 1 platform is welke veel nieuwe IP introduceert dan is het PlayStation wel.
En toch denk ik dat Uncharted op een gegeven moment wel weer terugkomt. Bijvoorbeeld zo tegen het einde van de PS5 dat er ineens een aankondiging plaatsvindt van Uncharted à la God of War style. Waarbij ze verder gaan met zijn dochter (eventueel in combi met een wat oudere Nathan). En dan met de graphics die ND tegen die tijd kan realiseren op de PS5. Ik zou dat echt wel heel tof vinden. En juist doordat, zoals jij al zei, ze als developer al veel tijd geïnvesteerd hebben in het personage waardoor je er als speler ook binding mee hebt. Dan kan het echt wel tof zijn als ze je na zo'n lange periode (laten we bv. zeggen 10 jaar) weer meenemen in een mooie game/een mooi verhaal met die personages.bram1984 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 09:46:
[...]
Exact. Daarbij vind ik het ook wel leuk als een dev wat meer tijd investeert in een karakter en deze echt uitdiept. Kijk bijvoorbeeld Uncharted. Niks mis met meerdere delen, maar niet te veel.
Maar goed, laat ze eerst maar eens aan de slag gaan met een nieuwe IP en eventueel nog een the Last of Us deel 3.
Ik heb ook wel eens het idee dat men vergeet hoeveel nieuwe IP er deze generatie bij zijn gekomen, o.a.:Verwijderd schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 09:34:
[...]
Precies als er 1 platform is welke veel nieuwe IP introduceert dan is het PlayStation wel.
Spider-man
Horizon
Days Gone
Ghost of Tsushima
Concrete Genie
Dreams
Knack
The Last Guardian
Gravity Rush
En dan heb je nog de thirdparty exclusives zoals Bloodborne, Nioh, Until Dawn, The Order, Judgement.
Daarnaast heb je dan bestaande IP waar ze op verder gaan; Uncharted, R&C, Infamous, Killzone, TLOU, God of War.
Wat mij betreft een goede mix tussen bestaande en nieuwe IP en ik zie vooralsnog ook geen reden om te denken dat dat voor de PS5 anders zal worden.
Elder Scrolls Online is mij wel een goeie, de gratis games zijn het inderdaad allemaal net niet.Kenny_026 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 09:55:
Het wordt tijd voor een echt goede MMORPG. De store staat vol met allemaal net niet MMORPG games. New World van Amazon is iets waar velen de hoop op vestigen maar zoiets moet ook gewoon naar de console komen.
Gravity Rush niet helemaal toch. Die is origineel volgens mij op de Vita uitgekomen, dus die zou ik niet meerekenen. Verder doet het niks af aan je verhaal en ben ik het helemaal met je eens. Genoeg nieuwe IP's, van een (zeer) hoge kwaliteit, die uitgekomen zijn op de PS4.Raem schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 10:29:
[...]
Ik heb ook wel eens het idee dat men vergeet hoeveel nieuwe IP er deze generatie bij zijn gekomen, o.a.:
Spider-man
Horizon
Days Gone
Ghost of Tsushima
Concrete Genie
Dreams
Knack
The Last Guardian
Gravity Rush
En dan heb je nog de thirdparty exclusives zoals Bloodborne, Nioh, Until Dawn, The Order, Judgement.
Daarnaast heb je dan bestaande IP waar ze op verder gaan; Uncharted, R&C, Infamous, Killzone, TLOU, God of War.
Wat mij betreft een goede mix tussen bestaande en nieuwe IP en ik zie vooralsnog ook geen reden om te denken dat dat voor de PS5 anders zal worden.
Ah, je hebt gelijk. Maar als Sony de Vita vergeet doe ik dat ook en is het gewoon een PS4 IP.dvd-linden schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 10:44:
[...]
Gravity Rush niet helemaal toch. Die is origineel volgens mij op de Vita uitgekomen, dus die zou ik niet meerekenen. Verder doet het niks af aan je verhaal en ben ik het helemaal met je eens. Genoeg nieuwe IP's, van een (zeer) hoge kwaliteit, die uitgekomen zijn op de PS4.
Dat denk ik ook, maar ik doelde meer op het uitdiepen van het karakter. Door meerdere Uncharted games zijn we veel meer te weten te komen over de achtergronden van bijvoorbeeld Drake en Sully. Ook mooi dat ze in deel 4 dan weer allemaal iets ouder zijn.dvd-linden schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 10:28:
[...]
En toch denk ik dat Uncharted op een gegeven moment wel weer terugkomt. Bijvoorbeeld zo tegen het einde van de PS5 dat er ineens een aankondiging plaatsvindt van Uncharted à la God of War style. Waarbij ze verder gaan met zijn dochter (eventueel in combi met een wat oudere Nathan). En dan met de graphics die ND tegen die tijd kan realiseren op de PS5. Ik zou dat echt wel heel tof vinden. En juist doordat, zoals jij al zei, ze als developer al veel tijd geïnvesteerd hebben in het personage waardoor je er als speler ook binding mee hebt. Dan kan het echt wel tof zijn als ze je na zo'n lange periode (laten we bv. zeggen 10 jaar) weer meenemen in een mooie game/een mooi verhaal met die personages.
Maar goed, laat ze eerst maar eens aan de slag gaan met een nieuwe IP en eventueel nog een the Last of Us deel 3.
Ik zou dan een wat natuurlijker level design zien zoals in TLoU2. Bij Uncharted 4 lagen de combat area's er een beetje te dik bovenop.
Uncharted 5 zal waarschijnlijk niet exclusief gemaakt worden door ND. Sony is al een tijdje bezig met investeringen in de San Diego studio. Dat oorspronkelijke visual arts ondersteuning team voor 1st party is inmiddels uitgebreid met een aantal mensen uit het Uncharted team, zoals environment artists. Inmiddels bestaat de San Diego studio dus uit een team dat aan MLB games werkt en uit een tweede team dat aan een geheim project werkt. Ik denk met ondersteuning / onder begeleiding van ND. De Uncharted serie heeft inmiddels >45 miljoen exemplaren verkocht, dus die IP zullen ze niet meer laten rusten denk ik...dvd-linden schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 10:28:
[...]
En toch denk ik dat Uncharted op een gegeven moment wel weer terugkomt. Bijvoorbeeld zo tegen het einde van de PS5 dat er ineens een aankondiging plaatsvindt van Uncharted à la God of War style. Waarbij ze verder gaan met zijn dochter (eventueel in combi met een wat oudere Nathan). En dan met de graphics die ND tegen die tijd kan realiseren op de PS5. Ik zou dat echt wel heel tof vinden. En juist doordat, zoals jij al zei, ze als developer al veel tijd geïnvesteerd hebben in het personage waardoor je er als speler ook binding mee hebt. Dan kan het echt wel tof zijn als ze je na zo'n lange periode (laten we bv. zeggen 10 jaar) weer meenemen in een mooie game/een mooi verhaal met die personages.
Wat dat betreft zit ND een beetje in een lastige situatie: 2 IP's inmiddels die enorm succesvol zijn en waar grote vraag naar is in de markt, en ze schijnen al een tijdje te werken aan een nieuwe IP (die sci-fi game, codenaam 'Stray's Cross). Misschien dat ze wat hulp kunnen krijgen van Insomniac, die twee werken toch al 25 jaar samen (eerste R&C's draaide op een aangepaste J&D engine) en Insomniac is erg productief elke generatie.
Paar vreemde dingen in jouw lijstje.Raem schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 10:29:
[...]
Ik heb ook wel eens het idee dat men vergeet hoeveel nieuwe IP er deze generatie bij zijn gekomen, o.a.:
Spider-man
Horizon
Days Gone
Ghost of Tsushima
Concrete Genie
Dreams
Knack
The Last Guardian
Gravity Rush
Spiderman is één van de oudste game series in de industrie. The Last Guardian is een remake van een PS2 game, geen nieuwe IP (edit: ik verwar mijzelf met Shadow of the Colossus). Gravity Rush komt uit 2012, maar gezien het een PSV/PS4 titel is valt dit nog te begrijpen.)
Paar andere IPs: Driveclub is deze generatie geïntroduceerd en uitgekomen. Hetzelfde geld voor Detroit (Kara techdemo niet meegerekend
The Last Guardian is wel degelijk een nieuwe IP. Je bent waarschijnlijk in de war met Shadow of the Colossus.Caayn schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:13:
[...]
Paar vreemde dingen in jouw lijstje.
Spiderman is één van de oudste game series in de industrie. The Last Guardian is een remake van een PS2 game, geen nieuwe IP. Gravity Rush komt uit 2012, maar gezien het een PSV/PS4 titel is valt dit nog te begrijpen.)
Paar andere IPs: Driveclub is deze generatie geïntroduceerd en uitgekomen. Hetzelfde geld voor Detroit (Kara techdemo niet meegerekend).
Spider-man is inderdaad geen IP, my bad. Maar mijn punt was dat Sony de afgelopen generatie met meer dan genoeg nieuwe games is gekomen. Dit gecombineerd met bestaande series is een prima mix.
[ Voor 13% gewijzigd door Raem op 03-07-2020 11:20 ]
Het zou mij zelfs niet verbazen als je alle micro-transactions ook opnieuw mag gaan kopen...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Dat klopt. Ik was blijkbaar iets te laat met mijn editRaem schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:16:
[...]
The Last Guardian is wel degelijk een nieuwe IP. Je bent waarschijnlijk in de war met Shadow of the Colossus.
Ik wou je punt ook niet in twijfel brengen, enkel dat ik sommige titels een beetje vreemd vond. Ik heb er zelf nog Driveclub aan toegevoegd.Spider-man is inderdaad geen IP, my bad. Maar mijn punt was dat Sony de afgelopen generatie met meer dan genoeg nieuwe games is gekomen. Dit gecombineerd met bestaande series is een prima mix.
Los daarvan is de output van Sony natuurlijk onmiskenbaar goed (als in aantal) qua nieuw spul. Met ook nog eens een enorme variatie in zowel "platte" games als VR.
Jij vind het muggenzifterij. Ja het is een nieuwe game met een nieuwe setting, maar de IP is alles behalve nieuw. Er zijn meer dan 20 Spiderman games uitgekomen van verschillende developers die allemaal ook ooit hun eerste Spiderman game hebben gemaakt net zoals Insomniac heeft gedaan.bram1984 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:44:
@Caayn Tja, beetje muggenzifterij. Natuurlijk is Spider-Man de bekendste superheld ter wereld, maar Spider-Man PS4 is een gloednieuwe game van een dev die nog nooit eerder een Spidey game heeft gemaakt. Het is nergens een vervolg op en staat volledig op zichzelf in een eigen universum.
Als ik wou muggenziften dan had ik geklaagd dat het geen nieuwe IP was omdat de IP al bestond in andere media.
[ Voor 16% gewijzigd door Caayn op 03-07-2020 11:55 ]
Ik vind het inderdaad muggenziften. Het spreekt voor zich dat hij op games doelt die niet een vervolg zijn op een bestaande PS3/PS4 franchise. Gloednieuwe installments zonder voorlopers. Dat dus. Hij is niet achterlijk en snapt ook wel dat het intellectueel eigendom "Spider-Man" niet nieuw en door Insomniac verzonnen is.Caayn schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:51:
[...]
Jij vind het muggenzifterij. Ja het is een nieuwe game met een nieuwe setting, maar de IP is alles behalve nieuw. Er zijn meer dan 20 Spiderman games uitgekomen van verschillende developers die allemaal ook ooit hun eerste Spiderman game hebben gemaakt net zoals Insomniac heeft gedaan.
Als ik wou muggenziften dan had ik geklaagd dat het geen nieuwe IP was omdat de IP al bestond in andere media.
[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 03-07-2020 12:23 ]
Dan kan je elke reboot nieuwe IP noemen. God of War 2018 nieuwe IP. Tomraider 2013 nieuwe IP. Hitman 2016 nieuwe IP. Lekker belangrijk allemaal verder. Spider-Man wordt er ook geen betere of slechtere game om. Als we het bij de stricte definitie van nieuwe IP houden zijn het geen van allen nieuwe IP.bram1984 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 12:21:
[...]
Ik vind het inderdaad muggenziften. Het spreekt voor zich dat hij op games doelt die niet een vervolg zijn op een bestaande PS3/PS4 franchise. Gloednieuwe installments zonder voorlopers. Dat dus. Hij is niet achterlijk en snapt ook wel dat het intellectueel eigendom "Spider-Man" niet nieuw en door Insomniac verzonnen is.
Insomniac hebben ook geen personages of villains zelf verzonnen, komt allemaal voort uit bestaande materiaal.
Ik beweer toch ook nergens dat Raem achterlijk isbram1984 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 12:21:
[...]
Ik vind het inderdaad muggenziften. Het spreekt voor zich dat hij op games doelt die niet een vervolg zijn op een bestaande PS3/PS4 franchise. Gloednieuwe installments zonder voorlopers. Dat dus. Hij is niet achterlijk en snapt ook wel dat het intellectueel eigendom "Spider-Man" niet nieuw en door Insomniac verzonnen is.
Zoals @Dalim zegt is daar niks mis mee, de game wordt er niet beter of slechter door. Maar hij past niet thuis in het rijtje van nieuwe IPs, en dat is nogmaals helemaal niet erg. Het ging mij er enkel om dat Raem Spiderman verkeerd, nogmaals ik zeg hier niks over de manier waarop (achterlijk/moedwillig/vergeten/per ongeluk/etc), werd gemarkeerd als nieuwe IP.
Die is ongetwijfeld ook niet nieuwKenny_026 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 12:47:
Mijn computer heeft ook een IP. Is dat wat anders?
Is het al weekend
LOLKenny_026 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 12:47:
Mijn computer heeft ook een IP. Is dat wat anders?
Ik krijg van mijn provider anders geregeld een 'nieuwe IP' toegewezen hoorCaayn schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 12:53:
[...]
Die is ongetwijfeld ook niet nieuw
offtopic:
Is het al weekend
Ja, eerst klanten binnen halen met bekende titels en dan later met nieuwe titels komen. Bijvoorbeeld Santa Monica Studio die na God of War met een nieuwe IP komt, iets met Batman ofzo. (grapje he)NotSoSteady schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 13:01:
Als uitgever ga je niet zo snel aan een geheel nieuwe franchise beginnen. Een bekende naam doet het nagenoeg altijd goed, zelfs wanneer de game niet uitmuntend is. Een nieuwe game zal zich eerst moeten bewijzen en dat zou ik zeker niet aan het begin van een nieuwe generatie doen.
Maar volgende week komt Tomb Raider in de PS+, daar maar eens even een zwengel aan geven
Een Uncharted maar dan 100 jaar eerder dus... Klinkt niet slecht. Zou ik liever hebben dan een nieuwe Uncharted met de dochter van Nathan!poor Leno schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 13:33:
Ik wil graag een écht 3rd person Indiana Jones spel, ook wat meer uit die oudere tijd/stijl van exploren en schat zoeken (of misschien zelfs 19e eeuw toen dingen net ontdekt werden), ipv moderne tijd
Maar volgende week komt Tomb Raider in de PS+, daar maar eens even een zwengel aan geven
Misschien zelfs nog verder terug in de tijd met Sir Francis Drake?
Ja zoietsDalim schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 13:37:
[...]
Een Uncharted maar dan 100 jaar eerder dus... Klinkt niet slecht. Zou ik liever hebben dan een nieuwe Uncharted met de dochter van Nathan!
Misschien zelfs nog verder terug in de tijd met Sir Francis Drake?
Een beetje uit deze tijd/stijl (Kon geen echte goede foto vinden haha
:fill(white):strip_exif()/f/image/eqote0syc5Tw97ttOnvY0VWC.png?f=user_large)
In Egypte, de jungle met Inca's en Maya's, ouderwetse luchtballonnen, dubbeldekker vliegtuigen, wapens, voertuigen enzo
Er zijn altijd uitzonderingen.NotSoSteady schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 13:01:
Als uitgever ga je niet zo snel aan een geheel nieuwe franchise beginnen. Een bekende naam doet het nagenoeg altijd goed, zelfs wanneer de game niet uitmuntend is. Een nieuwe game zal zich eerst moeten bewijzen en dat zou ik zeker niet aan het begin van een nieuwe generatie doen.
Als Naughty Dog een game over een drol wil maken dan krijgen ze gewoon groen licht van Sony en mogen ze hier tientallen miljoenen in investeren.
Hetzelfde als Rockstar iets zou willen...
Sommige developers hebben, uiteraard door hun uitstekende repertoire, een privilege dat ze eigenlijk volledige vrijheid krijgen om zelf te kiezen wat ze willen ontwikkelen. Ongeacht of dit een nieuwe IP is.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Verwijderd
Een game over een drol krijg je in het huidige klimaat er echt niet door.MazeWing schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 13:58:
[...]
Er zijn altijd uitzonderingen.
Als Naughty Dog een game over een drol wil maken dan krijgen ze gewoon groen licht van Sony en mogen ze hier tientallen miljoenen in investeren.
Hetzelfde als Rockstar iets zou willen...
Sommige developers hebben, uiteraard door hun uitstekende repertoire, een privilege dat ze eigenlijk volledige vrijheid krijgen om zelf te kiezen wat ze willen ontwikkelen. Ongeacht of dit een nieuwe IP is.
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
*snip*Dalim schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 12:34:
[...]
Dan kan je elke reboot nieuwe IP noemen. God of War 2018 nieuwe IP. Tomraider 2013 nieuwe IP. Hitman 2016 nieuwe IP. Lekker belangrijk allemaal verder. Spider-Man wordt er ook geen betere of slechtere game om. Als we het bij de stricte definitie van nieuwe IP houden zijn het geen van allen nieuwe IP.
Insomniac hebben ook geen personages of villains zelf verzonnen, komt allemaal voort uit bestaande materiaal.
Maar Spider-Man is geen reboot, maar gewoon een compleet nieuwe game van een dev die nog nooit eerder een Spider-Man game heeft gemaakt. Het enige verschil met een nieuwe IP is dat Insomniac Spider-Man zelf niet verzonnen heeft. God of War is gewoon een PS franchise die altijd al door SSM gemaakt is. Wezenlijk verschil. Nogmaals, het punt van @Raem is dat er deze generatie gewoon een hoop nieuwe games verschenen zijn op de PS4 die geen vervolg zijn op eerdere delen. Geef het een naampje. Ik snap wat hij bedoelt en ik beschouw de game als de start van een nieuwe serie, exclusief op het PS platform en ik kan niet wachten op het volgende deel.
En ik zeg ook niet dat je dat zegt, maar wel dat je voorbij gaat aan het punt (compleet nieuwe game, compleet nieuwe exclusive, geen vervolg op andere game). Het is verder niet relevant in mijn optiek. Maar goed, je hebt je punt gemaakt en jij vindt het wel relevant. Prima.Caayn schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 12:46:
[...]
Ik beweer toch ook nergens dat Raem achterlijk isEnkel dat het geen nieuwe IP is, het is eerder een reboot.
Zoals @Dalim zegt is daar niks mis mee, de game wordt er niet beter of slechter door. Maar hij past niet thuis in het rijtje van nieuwe IPs, en dat is nogmaals helemaal niet erg. Het ging mij er enkel om dat Raem Spiderman verkeerd, nogmaals ik zeg hier niks over de manier waarop (achterlijk/moedwillig/vergeten/per ongeluk/etc), werd gemarkeerd als nieuwe IP.
[ Voor 1% gewijzigd door Geronimous op 05-07-2020 09:37 ]
Ja dit vooral, helemaal als er nog maar 1 game van verschenen is en veel is verkocht. Je kan er natuurlijk donder op zeggen dat er een TLoU3 komt. Die game is de sales nu echt compleet aan het domineren.NotSoSteady schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 13:01:
Hier ben ik dan ook wel voor te porren. Dan mogen er ook nazi's in zitten. En veel humor. En het moet eruitzien zoals de UE5 demo, zoals @Verwijderd al zegt.poor Leno schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 13:33:
Ik wil graag een écht 3rd person Indiana Jones spel, ook wat meer uit die oudere tijd/stijl van exploren en schat zoeken (of misschien zelfs 19e eeuw toen dingen net ontdekt werden), ipv moderne tijd
Verwijderd
Blijkt uit NBA 2K21-website.
De adviesprijzen voor games die op PlayStation 5 en Xbox Series X verschijnen worden mogelijk met vijf euro verhoogd. Dit blijkt uit een pre-orderpagina voor NBA 2K21.
Op de website van NBA 2K21 is de standaard editie van de game voor de next-gen consoles beschikbaar voor pre-order. Voor zowel PlayStation 5 als Xbox Series X hangt hier een prijs aan vast van 74,99 euro. De standaard editie voor de huidige generatie kost ter vergelijking 69,99 euro.
Op dit moment worden de meeste games voor een adviesprijs van 59,99 euro tot 69,99 euro gelanceerd, waar retailers vervolgens onder kunnen zitten om een goedkopere prijs te kunnen bieden dan de concurrentie.
Yoshio Osaki, CEO van de consultancyfirma IDG, meldt tegenover Gamesindustry.biz dat de ontwikkelkosten 200% tot 300% hoger liggen, afhankelijk van IP, studio en genre. De CEO zegt dat in vergelijking met bioscoopkaartjes of Netflix-abonnementen videogames een veel lagere prijsstijging hebben gehad door de jaren heen.
Zelfs met een verhoging van 59,99 dollar naar 69,99 dollar voor next-gen games in Noord-Amerika betekent dit dat er 'maar' een stijging van 17% sinds 2005 is ontstaan. Osaki zegt dat dit bij bioscoopkaartjes 39% en bij Netflix zelfs 100% is in dezelfde tijdspanne.
Volgens Osaki kijken meerdere uitgevers naar de mogelijkheden om prijzen te verhogen voor de volgende generatie consoles, voornamelijk vanwege de hoge ontwikkelkosten. Hier zijn echter nog geen verdere aanwijzingen voor te vinden.
Upgrade naar next-gen
Het is ook opvallend dat consumenten van de current gen-versies, alleen een upgrade voor PS5 en Xbox Series X ontvangen wanneer ze de duurdere Mamba Forever-editie aanschaffen van 99,99 euro. Het is nog niet duidelijk of er ook een andere manier komt om te upgraden.
Bron: https://gamer.nl/artikele...ries-x-games-wordt-hoger/
Verwijderd
De supermarkt bier branche.bram1984 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:32:
@Verwijderd Las het al. Ik vind nog dat het vrij lang geduurd heeft. Is er een branche waarin de prijzen zolang stabiel zijn gebleven als dat bij games het geval is geweest?
Is het nog steeds ontopic als Playstation VR daar goed vertegenwoordigd is?
Porno in VR was wel even goud, maar werkt niet lekker meer via Littlstar. Hopelijk een 4K modus op de PS5.Kenny_026 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:36:
Online porno is wel goedkoper geworden. Ik had met VR verwacht dat de prijzen wel zouden stijgen.
Dirt krijgt trouwens ook een 120fps modus op PS5.
https://www.psu.com/news/dirt-5-ps5-120-fps-dualsense/
Daar zijn we het in ieder geval over eens
Ben vooral benieuwd wat Insomniac nu op de PS5 kan doen wat nog niet op de PS4 kon.
Ik heb TLOU2 nog niet gespeeld (wacht tot de storm voorbij is zodat ik er "blanco" in kan gaan) en heb de meeste spoilers ontweken. Maar is er naar jouw gevoel een derde deel nodig? Persoonlijk kijk ik voorlopig meer uit naar die sci-fi game dan een nieuwe TLOU.bram1984 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:29:
[...]
Ja dit vooral, helemaal als er nog maar 1 game van verschenen is en veel is verkocht. Je kan er natuurlijk donder op zeggen dat er een TLoU3 komt. Die game is de sales nu echt compleet aan het domineren.
Zeker, PlayStations zijn sinds jaar en dag al de consoles waarop de meeste porno wordt gekeken. Toen de PS4 eind 2013 uitkwam, heeft de grootste pornosite zelfs een hele techblog gewijd aan het optimaliseren van de website voor de PS4 browser. Dit zullen ze straks ook doen voor de PS5 kun je vanuit gaan. Ben benieuwd of ze misschien nog wat doen aan spraakbesturing via de dualsense.Kenny_026 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:36:
Online porno is wel goedkoper geworden. Ik had met VR verwacht dat de prijzen wel zouden stijgen.
Ja sowieso Sony en porno... eigenlijk zijn die japanners gewoon geile mannetjes. Ze hebben de strijd met de VHS ook al gewonnen door porno.Trishul schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:44:
[...]
Zeker, PlayStations zijn sinds jaar en dag al de consoles waarop de meeste porno wordt gekeken. Toen de PS4 eind 2013 uitkwam, heeft de grootste pornosite zelfs een hele techblog gewijd aan het optimaliseren van de website voor de PS4 browser. Dit zullen ze straks ook doen voor de PS5 kun je vanuit gaan. Ben benieuwd of ze misschien nog wat doen aan spraakbesturing via de dualsense.
Moeilijk te zeggen, ik heb hem nog niet uitgespeeld. Maar het is de snelst verkopende Sony game ooit, volgens mij. Dat gaan ze niet negeren, denk ik. Persoonlijk vind ik de setting enorm gaaf. Ik kijk ook enorm uit naar een nieuwe Days Gone. Gewoon een wereld die compleet naar de gedver is, scrap verzamelen om dingen te craften, gevaar zodra je je basis verlaat, en gewoon overleven. Ik kan daar geen genoeg van krijgen. Daarom vind ik de Far Cry games ook zo vermakelijk. Het gerucht gaat trouwens dat Gus uit Breaking Bad de nieuwe villain speelt in FC6.Dalim schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:43:
[...]
Daar zijn we het in ieder geval over eensde rest ik bijzaak.
Ben vooral benieuwd wat Insomniac nu op de PS5 kan doen wat nog niet op de PS4 kon.
[...]
Ik heb TLOU2 nog niet gespeeld (wacht tot de storm voorbij is zodat ik er "blanco" in kan gaan) en heb de meeste spoilers ontweken. Maar is er naar jouw gevoel een derde deel nodig? Persoonlijk kijk ik voorlopig meer uit naar die sci-fi game dan een nieuwe TLOU.
Nodig niet perse, maar er is ruimte genoeg qua verhaal om een derde deel te maken. Ligt er ook een beetje aan wat de tv serie gaat doen. Als die aanslaat is de kans op een derde game nog groter natuurlijk.Dalim schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:43:
[...]
Ik heb TLOU2 nog niet gespeeld (wacht tot de storm voorbij is zodat ik er "blanco" in kan gaan) en heb de meeste spoilers ontweken. Maar is er naar jouw gevoel een derde deel nodig? Persoonlijk kijk ik voorlopig meer uit naar die sci-fi game dan een nieuwe TLOU.
Ik ben zeker voor!poor Leno schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 13:51:
[...]
Ja zoiets
Een beetje uit deze tijd/stijl (Kon geen echte goede foto vinden haha)
[Afbeelding]
In Egypte, de jungle met Inca's en Maya's, ouderwetse luchtballonnen, dubbeldekker vliegtuigen, wapens, voertuigen enzo
PSN: Maichel
Hopelijk weer wat nieuws over Beyond Good and Evil 2.
Wat is die eerste game links met die groene gewassen? Is dat Valhalla of misschien Far Cry 6? Om 9 uur 's avonds dus. Ik ga wel even kijken.Raem schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:27:
[YouTube: Ubisoft Forward: World Teaser | Ubisoft [NA]]
Hopelijk weer wat nieuws over Beyond Good and Evil 2.
[Twitter: https://twitter.com/Nibellion/status/1279054434753040386?s=20]bram1984 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:47:
[...]
Moeilijk te zeggen, ik heb hem nog niet uitgespeeld. Maar het is de snelst verkopende Sony game ooit, volgens mij. Dat gaan ze niet negeren, denk ik. Persoonlijk vind ik de setting enorm gaaf. Ik kijk ook enorm uit naar een nieuwe Days Gone. Gewoon een wereld die compleet naar de gedver is, scrap verzamelen om dingen te craften, gevaar zodra je je basis verlaat, en gewoon overleven. Ik kan daar geen genoeg van krijgen. Daarom vind ik de Far Cry games ook zo vermakelijk. Het gerucht gaat trouwens dat Gus uit Breaking Bad de nieuwe villain speelt in FC6.
Je bedoelt rechtsbram1984 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 16:48:
[...]
Wat is die eerste game links met die groene gewassen? Is dat Valhalla of misschien Far Cry 6? Om 9 uur 's avonds dus. Ik ga wel even kijken.
Oh in de video? Ja dat zou Valhalla kunnen zijn.
Plaatje op preview ziet er uit als Stone Henge, dus hoogstwaarschijnlijk Ass Creed
[ Voor 8% gewijzigd door poor Leno op 03-07-2020 17:10 ]
bram1984 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 15:26:
[...]
En ik zeg ook niet dat je dat zegt, maar wel dat je voorbij gaat aan het punt (compleet nieuwe game, compleet nieuwe exclusive, geen vervolg op andere game). Het is verder niet relevant in mijn optiek. Maar goed, je hebt je punt gemaakt en jij vindt het wel relevant. Prima.
Ik ga niet voorbij aan het punt.
Je hoeft niet deel te nemen aan iedere discussie. Als je iets niet relevant vind dan moet je het aan je voorbij laten gaan.
[ Voor 5% gewijzigd door Caayn op 03-07-2020 17:31 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden